Şimdi Ara

Renault Captur Resmi Resimler Çıktı (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
137
Cevap
0
Favori
15.860
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bu aracin tasarimi iki yil oncede geziyordu , benzemis derken onu hesaba katmakda lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyatları belli olmus.

    Captur Touch Turbo 90 bg Stop & Start
    41.990 TL
    Captur Touch 1.2 Turbo EDC 120 bg
    47.490 TL
    Captur Touch 1.5 dCi 90 bg Stop & Start
    47.990 TL
    Captur Icon Turbo 90 bg Stop & Start
    46.490 TL
    Captur Icon 1.2 Turbo EDC 120 bg
    50.990 TL
    Captur Icon 1.5 dCi 90 bg Stop & Start
    52.490 TL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lqual

    Fiyatları belli olmus.

    Captur Touch Turbo 90 bg Stop & Start
    41.990 TL
    Captur Touch 1.2 Turbo EDC 120 bg
    47.490 TL
    Captur Touch 1.5 dCi 90 bg Stop & Start
    47.990 TL
    Captur Icon Turbo 90 bg Stop & Start
    46.490 TL
    Captur Icon 1.2 Turbo EDC 120 bg
    50.990 TL
    Captur Icon 1.5 dCi 90 bg Stop & Start
    52.490 TL

    idare eder çok uçmamış en azından. yalnız otomatik yok mu ?
  • 1.2 120 hp EDC otomatik vites benzinli motorun yakıt tüketimi;

    şehir içi; 6,6
    Şehirdışı; 4,7
    Karışık; 5,4

    Eğer çok yüksek oranda sapma olmazsa 120 hp otomatik benzinli ve yüksek bir araç için güzel değerler. Ayrıca 17" jant da var..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hamdi0555 -- 17 Mayıs 2013; 23:48:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: lqual

    Fiyatları belli olmus.

    Captur Touch Turbo 90 bg Stop & Start
    41.990 TL
    Captur Touch 1.2 Turbo EDC 120 bg
    47.490 TL
    Captur Touch 1.5 dCi 90 bg Stop & Start
    47.990 TL
    Captur Icon Turbo 90 bg Stop & Start
    46.490 TL
    Captur Icon 1.2 Turbo EDC 120 bg
    50.990 TL
    Captur Icon 1.5 dCi 90 bg Stop & Start
    52.490 TL

    idare eder çok uçmamış en azından. yalnız otomatik yok mu ?

    EDC ibaresi olan donanımlar Otomatik vitesli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirekinci

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: lqual

    Fiyatları belli olmus.

    Captur Touch Turbo 90 bg Stop & Start
    41.990 TL
    Captur Touch 1.2 Turbo EDC 120 bg
    47.490 TL
    Captur Touch 1.5 dCi 90 bg Stop & Start
    47.990 TL
    Captur Icon Turbo 90 bg Stop & Start
    46.490 TL
    Captur Icon 1.2 Turbo EDC 120 bg
    50.990 TL
    Captur Icon 1.5 dCi 90 bg Stop & Start
    52.490 TL

    idare eder çok uçmamış en azından. yalnız otomatik yok mu ?

    EDC ibaresi olan donanımlar Otomatik vitesli.

    pardon dizelde demem gerekirdi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: kadirekinci

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: lqual

    Fiyatları belli olmus.

    Captur Touch Turbo 90 bg Stop & Start
    41.990 TL
    Captur Touch 1.2 Turbo EDC 120 bg
    47.490 TL
    Captur Touch 1.5 dCi 90 bg Stop & Start
    47.990 TL
    Captur Icon Turbo 90 bg Stop & Start
    46.490 TL
    Captur Icon 1.2 Turbo EDC 120 bg
    50.990 TL
    Captur Icon 1.5 dCi 90 bg Stop & Start
    52.490 TL

    idare eder çok uçmamış en azından. yalnız otomatik yok mu ?

    EDC ibaresi olan donanımlar Otomatik vitesli.

    pardon dizelde demem gerekirdi

    Şuan için gözükmüyor, ama büyük ihtimalle gelecektir.




  • renault 0.9 tüketim olarak iddia ettiği kadar parlak değil,

    Belki 1.2'de işler değişir ama fabrika verilerine %30 yaklaşsa iyi derim.
  • Bugun Turuncu & Beyaz renklisini gördüm Bursa Mais e Getirmişlerdi kapının önünde duruyordu. İmkanım olursa yarın incelemeye giderim :)
  • Dün bir arkadaşımla beraber incelemeye gittim aracı. Mavi ve turuncu renkleri vardı plazada. Beklediğimden daha heybetli göründü gözüme. İçine oturunca ilk görüşteki izlenimlerim tamamen değişti. İç tasarım Clio-Captur hemen hemen aynı gibi geldi bana.... Diz mesafesi ve bagaj hacmi olarak sınıfındaki diğer araçları bilemeyeğim ama juke'la aynı gibi. Motor seçeneklerinde fabrika yakıt tüketim verileri oldukça iddialı. Araçların plakaları olmadığı için test sürüşüne çıkamadık. İlk izlenimler böyle detaylı inceleyen arkadaşlardan yorumlarını bekleriz. Saygılar...
  •  Renault Captur Resmi Resimler Çıktı


     Renault Captur Resmi Resimler Çıktı


     Renault Captur Resmi Resimler Çıktı


     Renault Captur Resmi Resimler Çıktı


     Renault Captur Resmi Resimler Çıktı




    Arkadaşlar ben de yıl sonuna kadar araba alacağım o nedenle şu sıralar baya araştırma yapıyorum .

    Daha vaktim var ve uygun olanı seçmeye çalışıyorum.

    Bana göre fiatı yüksek ve malzemesi C4 den iyi değil ve C4 buna göre dar ama daha kaiteli görünmekte.

    En beğenmediğim garipsediğim torpida gözü oldu ve bence bu araca yakışmamış.

    Amaç arazi için yapılmış ve kalite değil sağlamlıksa 4x4 de yok.

    Tek + yakıt tasarufu diyebilirim.

    Benim de resim katkım olsun dedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zarinca -- 26 Mayıs 2013; 18:32:12 >




  •  Renault Captur Resmi Resimler Çıktı



    Oha böyle torpidoda ilkdefa görüyorum bildiğin çekmece koymuşlar arabaya


    Ayrıca şu juke, mokka vs araçlarıda büyük bir kazık olarak görüyorum. Corsayı clioyu yükseltip farkli bir araçmış gibi 10bin tl yüksek fiyatla satmaya çalışıyorlar, yazık.
  • Ben de bugun Ankara ikea'nin yanindaki Renault'ta gördüm.
    Mavi, turuncu, siyah modelleri vardı.
    Ilk izlenimlerim:

    Araba dışarıdan büyük gözüküyor ama bu sadece göz yanılması. Içi çok dar ve bagaj hacmi oldukça az.

    Kesinlikle tavan için farklı renk seçilmeli. Jantlar da klasik gri yerine çift renk olan siyah/gri seçilmeli. Sadece bu iki değişiklik arabayı farklı bir boyuta taşıyor.

    1.2 motor edc otomatik vites sehir içi için eğlenceli bir seçenek olabilir ama ben bu aracı almazdım sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Takip.
  • bugün konya yolu neziroğlunda 1.2 tce 120 hp EDC modelini inceledim ve test sürüşüne çıktım. Necati Bey' e ilgisinden dolayı teşekkür ediyorum.

    -- araçta 3 kişiydik ve motor şanzuman ikilisi güzel uyum sağlamış. performans etkileyici idi. ( 110 km hız ile 2000-2200 devir aralığındaydı )

    -- bagaj yeterli ( 377lt), bakmak aklıma gelmedi ama donanım listesinde '' kızaklı arka koltuklar '' olduğu yazıyor, bagaj hacmi artırılabilir. + olarak bagaj çift bölmeli.

    -- arka diz mesafesi gerçekten çok iyi.

    -- yol tutuşu sınıfına göre başarılı

    -- ses yalıtımı da yine sınıfına göre başarılı ( konya yolunda 70 kamerasını geçtikten sonra 120km hıza çıktım ve içeriye ses almıyordu. )

    -- iç plastik kalitesi kötü. bozuk yollarda tıkırtı yapma ihtimali yüksek gibi gözüküyor.

    -- yan aynalar küçük geldi. tam hakim olamadım yola nedense. ya da tam alışamadığım için olabilir.

    sonuç olarak; test sürüşü yaptıktan sonra aynı segmentlerdeki araçlar ile kıyaslayınca f / p olarak alınabilecek bir araba. ben beğendim .

    (foto çekemedim, telefonumda kamera yok sayılır. )

    editt.. imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mur@t_fb -- 13 Haziran 2013; 16:08:05 >




  • Clio'nun abisi olmus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konunu üzerinden baya zaman geçmiş ama bana göre bütün modellerinden biraz katmış gibi biraz yakından incelerseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.