Şimdi Ara

HP'de REZALETİN SINIRI YOK!!! Servisteki Bilgisayarımın Ekranı Tornavida İle Çizilmiş.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
156
Cevap
1
Favori
12.843
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Millet acer ın servisini beyenmiyor ya. İyi okuyun. 20.12.2012 tarihinde kamera arızasından dolayı hp 6010et model notebook umu hp nin servisine gönderdim. 1 hafta sonra bilgisayarım geldi. Bilgisayarı kutudan çıkarmamla ekranın köşesindeki koca ciziği gördüm. Tertemiz, üzerinde toz bile bulunmayan bilgisayarımın ekranını resmen tornavida ile kazmış hp teknisyeni. Hemen hp yi arayıp durumu bildirdim. ''Sizde döneceğiz'' şeklinde bir cevap aldım ve bekleme başladım. Ertesi gün hp müşteri hizmetlerinden arayan kadın ürünün kullanıcı hatası olduğunu, servislerine ürünün bu şekilde geldiğini söyledi. 411tl karşılığı ekranımı değiştirebilirlermiş
    Resmen sahtekar yerine koydu beni. Güya kendi çizdiğim ekranı onlara kakalamaya çalışıyormuşum.

    Bu yazı tüm Hp almayı düşünenlere ibret olsun. Bu karaktersizlerden lütfen uzak durun!. Bilgisayarımı bu hale getiren hp teknisyenine de hakkımı helal etmiyorum. 2 elim yakasında olacak her daim.

     HP'de REZALETİN SINIRI YOK!!! Servisteki Bilgisayarımın Ekranı Tornavida İle Çizilmiş.
     HP'de REZALETİN SINIRI YOK!!! Servisteki Bilgisayarımın Ekranı Tornavida İle Çizilmiş.

    HP
    HP



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 16 Şubat 2013; 23:39:26 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: hrnayn

    yaptıkları düpedüz şerefsizlik geçmiş olsun dostum

    Teşekkür ederim. Ben cihazım klavyesini kullanmaya dahi kıyamayıp usb klavye kullanırken onların yaptığına bakın. Acayip zoruma gitti.
  • bu servis gorevlilerindeki bu sorumsuzlugu anlamis deilim...

    neyse buna sukur...

    basi agriyip doktara gidip cenaze olarak cikanlarda oluyor...

    gecmis oolsun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metalurjistanbul

    bu servis gorevlilerindeki bu sorumsuzlugu anlamis deilim...

    neyse buna sukur...

    basi agriyip doktara gidip cenaze olarak cikanlarda oluyor...

    gecmis oolsun..

    Çok teşekkür ederim. Allah daha kötülerinden korusun. Ya bilgisayar ekransız gelseydi de hp biz ekranı sağlam yolladık deseydi
  • Tamamen teknisyenin terbiyesizliği,maaşından kesilmesin diye ekrandaki çiziği kullanıcı hatası olarak işlemiştir sisteme.
    Peşini bırakma derim,önce hp'nin her türlü kanalından ve şikayet sitelerinden iletişime geçmeyi dene,olmazsa thh gidebilirsin.
  • geçmiş olsun kardeş üzüldüm kim bilir diger makinelerede nasıl davranıyorlar çizik gerçekten kötü gözüküyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    Tamamen teknisyenin terbiyesizliği,maaşından kesilmesin diye ekrandaki çiziği kullanıcı hatası olarak işlemiştir sisteme.
    Peşini bırakma derim,önce hp'nin her türlü kanalından ve şikayet sitelerinden iletişime geçmeyi dene,olmazsa thh gidebilirsin.

    Bunlar öyle bir sistem kurmuşlarki bilgisayarimi teslim alirken saglam oldugunu gören ups kargo erzurum palandoken subesi elemanlari bilgisayarin arizasi guya ustlerine kalir diye tutanak vermiyorlar. Ups merkezi aradim hp ile anlasmalarina zarar gelmemesi adina hic bir belge vermeyeceklerini soylediler. Sadece teslim tutanagini gonderdiler.
    Allah topunun belasini versin. Ben yandim siz yanmayin aman!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu cihazın servis giriş kaydının olması lazım, hp deki çakal teknisyen ona da müdahale etmediyse onu iste. neticede ürünü inceleyip teslim almışlar ve bu çizik o zaman da varsa bunun o formda olması lazım.
    he tabi sen onu isteyince çizik vs olduğunu belirten bir servis formu düzenleyip onu gönderebilirler.

    gerçi şu durum da var, ben telefon göndermiştim hb ye, onlar da kvk ya göndermiş. telefon bana iade edildiğinde gelen servis kağdında teslim alınırken ve iade edilirkenki sorunlar ve cihazın durumu yazıyor. sende o tip bişey var mı ?
  • Hangi HP servisi acaba? Hangi il?
  • hp den beklemezdim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Güven* -- 12 Ocak 2013; 9:09:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrKhan

    bu cihazın servis giriş kaydının olması lazım, hp deki çakal teknisyen ona da müdahale etmediyse onu iste. neticede ürünü inceleyip teslim almışlar ve bu çizik o zaman da varsa bunun o formda olması lazım.
    he tabi sen onu isteyince çizik vs olduğunu belirten bir servis formu düzenleyip onu gönderebilirler.

    gerçi şu durum da var, ben telefon göndermiştim hb ye, onlar da kvk ya göndermiş. telefon bana iade edildiğinde gelen servis kağdında teslim alınırken ve iade edilirkenki sorunlar ve cihazın durumu yazıyor. sende o tip bişey var mı ?

    Garantiye hangi cihazı gönderirseniz gönderin cihazı incelemeden teslim kağıdına çizik mevcuttur yazılıyor. Hangi servis, hangi cihaz olduğu fark etmiyor. Nedeni ise bu gibi durumlarda vatandaşı haksız çıkarmak. Şekil A ben.
    Cihaz bana gönderildiğinde yazanları okusaydınız gülerdiniz. Servise geldiğinde cihazın anakart da bile çizik varmış güya. Cihazın içini açma şansımız yok garanti kapsamı dışına çıkıyor diye. Eee cihazın içine tel mi sokup anakartı çizdik? Dalga geçiyorlar resmen. HP bu derece sorunlu bir kurum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sedkorn

    Hangi HP servisi acaba? Hangi il?

    Ankara. Ama zihniyet aynı olduktan sonra şehir ne farkeder.
  • düpedüz keriz yerine konmuşsunuz hocam ben olsam böyle bir şeyi hazmedemem gerekirse teknik servise gider teknisyenin kafasında kırardım cihazı ama yine de yediremezdim.
  • Keşke cihazı kabul etmeseydiniz ilk başta. Ayrıca servis formunda çizik diye bir ibare yazmışlar mı ona bakın.
  • geçmiş olsun diyorum.

    geçen yıl şirkete ait bir laptopu adaptörü ve çantası ile gönderdiğim servis merkezinden, sadece laptop geri gelmişti!!!!!!!!!

    büyük kavgalar ve uğraşlar sonucunda bizde yok dedikleri çanta bir yerlerden çıkıverdi!!!!!

    bu seferde adaptörü kesin yok demeye başladılar. durumu değerlendirmenize bırakıyorum...
  • gene günaha soktun beni:) ama geçmiş olsun.şu yukarda arkadaş demiş ya alır kafasına çalardım diye yapabilseem o sinirle gidip ben de kafasına çalardım.ya da krizde hani yazar kasa atmışlardı, servisin içine girer servis yetkilisinin odasında yere çalardım laptop u.(tabi önce bi konuşurum alıyor mu almıyor mu diye)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hacıveli

    düpedüz keriz yerine konmuşsunuz hocam ben olsam böyle bir şeyi hazmedemem gerekirse teknik servise gider teknisyenin kafasında kırardım cihazı ama yine de yediremezdim.

    Ankarada degilim malesef. Orada olsan teslilm almaz kafalrinda kirardim emin olun. Telefonda teknisyenle gorusmek istedim gorusturmediler. Servise gelen her bilgisayarin fisine cizik var yaziyorlar. Bunlar resmen sebeke. Allah belalarini versin diyorum. Hp amerikaya dahi mail atip bu karaktersizleri sikayet edecegim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mila12

    Keşke cihazı kabul etmeseydiniz ilk başta. Ayrıca servis formunda çizik diye bir ibare yazmışlar mı ona bakın.

    Diyorum ya bunlar sebeke. Her cihaz icin ciziklidir diye not dusuyolar fise. Ankara disinda oldugum icin ups kargo ile gonderdim onlarda arkadasa teslim etmisler. Bir sonraki servise gonderisimde ise tanimadigim komsuya vermisler bilgisayarimi. Hp mi daha beter ups kargo mu siz dusunun artik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: calib

    geçmiş olsun diyorum.

    geçen yıl şirkete ait bir laptopu adaptörü ve çantası ile gönderdiğim servis merkezinden, sadece laptop geri gelmişti!!!!!!!!!

    büyük kavgalar ve uğraşlar sonucunda bizde yok dedikleri çanta bir yerlerden çıkıverdi!!!!!

    bu seferde adaptörü kesin yok demeye başladılar. durumu değerlendirmenize bırakıyorum...

    Teşekkür ederim. HP nin ne mal oldugunu anlamak icin baska bir ornek daha. Lutfen uzak durunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • geçmiş olsun üzücü bir durum benimde hp vardı ben servise kendim verdim yanlız istanbul benimki mecidiyeköydeki yanlız servisi beğenmesemde çizikleri lokal olarak belirttiler serviş fişinde kasada yok klavye altında 2-3 adet ufak gibi geneli çizik diyip geçemezler bencesaçma olur benim cihazımı 20 günde yapamadılar paramı aldım geri çnki çok ısınıyordu makinalrı ve genelde hp böle hp mi aman aman ... servis fişimi bulursam örneğini atarım size bilgilerimi kapatarak iyi günler geçmiş olsun...

    bu arada iade sebebim ekran bozuktu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arctura -- 16 Ocak 2013; 1:08:59 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.