Şimdi Ara

ASUS SERVİS REZALETİ !!! Okuyun siz değerlendirin..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
5.209
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu anlatacağım olaya çok şaşıracak ve güleceksiniz.
    Bir arkadaş asus un notebook unu alıyor (hiç açılmamış ilk defa kendisi açıyor), notebook 16 gb ramli olarak satılıyor. arkadaş sistemi kurup çalıştırıyor ve farkediyorki rami 8gb (kutusunda ve ürün laptopun üzerindeki etikette dahi 16gb yazmasına rağmen).
    Arkadaş iyi niyetli olduğu için ram kargoda taşınırken veya fabrikada montajında falan hatalı takılmış yada yerinden oynamış olabilir diye ram kapağını açı içe bakıyor ama tek modül 8gb takılı olduğunu görüyor ve hemen servisin yolunu tutyor.
    Servis biz bir inceleyelim 5 iş günü içinde size haber veririz diyorlar, neyse 3-5 gün sonra mesaj geliyor laptopunuz hazır diye.
    Servis adama ne dese iyi, bu ürünü açmışsınız garanti dışı kalmış, ramin 8 çıkmazsı imkansız böyle bir olay olması mümkün değil ama isterseniz 16 gb a çıkarabiliriz 8gb ram farkı kdv dahil 400 TL diyor.

    Sevgili asus yetkilileri bu yazıyı okursanız istanbuldaki bu servise söleyin milletin taksitle zar zor aldığı ürünü dalga geçer gibi tavırlar ve hakaret eder gibi piyasa değeri en kalitelisi 100 tl olan rami millete 400 tl ye itelemeye çalışan bu servisinize söleyinki akıllarını başlarına alsınlar.

    Biz ASUS markasını kaliteli bildiğimiz ve servisinin iyi olduğuna inandığımız için bu forumda ve başka platformlarda Asus notebookları insanlara öneriyoruz. Onlarda bu öneriler doğrultusunda diğer markalardan vazgeçerek ve güvenerek ASUS marka notebook alıyor. Ama bu şekilde davranışlar ne asus markasına ne de servisine hiç yakışmıyor.

    Merak eden asus yetkilileri için bahsi geçen notebook un seri numarasını verebilirim servisten kontrol edebilirler. (İftira falan diye düşünen varsa diye yazıyorum - ki sürekli asus tavsiye eden biri olarak niye iftira atayım o ayrı bir konu..)


    Garanti dışı bırakmalarına sebep olan tek vida ile açılan ram kapağı;

     ASUS SERVİS REZALETİ !!! Okuyun siz değerlendirin..


     ASUS SERVİS REZALETİ !!! Okuyun siz değerlendirin..





    BU arada laptopun ne olduğunu soran arkadaşlar ; ASUS N56VZ-4283H modeli (yani rami orjinal fabrika çıkışı 16gb olan model. kutusunda ve laptopun üstünede 16gb (2*8gb) şeklinde yazıyor yani max 16 gb falan filan diye bir olay değil)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serpantin -- 11 Ocak 2013; 12:12:10 >







  • Servıs haklı. Acmaması lazım. Kanıtlayamaz ramın olmadıgını. Gecmıs olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can_gsl_142

    Servıs haklı. Acmaması lazım. Kanıtlayamaz ramın olmadıgını. Gecmıs olsun.

    açıp açmamasından ziyade 8gb lık rame 400 tl istemesi benim en sinir olduğum nokta oldu. sonuçta asus çirkeflik edip 8 imkansız diyebilir adam da gider 70-80 tl ye kingston marka ram alır lanet olsun der öyle kullanır ama değerinin 3 katı fiyat istemek tek kelimeyle vatandaşı sömürmektir.
  • Evet o konuda haklısınız. Cok fazla fucret talep etmıs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun ama arkadaşınız ürünü kesinlikle açmamalıydı bu konuda Asus yetkilileri haklı,göndermeden önce keşke kasanın içini detaylı resim çekseymiş.Benim aklıma bir şey geldi belki arkadaşınız gözünden kaçırmış olabilir,internetten alımlarda Maximum bellek ve sistem belleği diye iki özellik sekmesi konur,maximum bellekte 16 GB yazıp sistem belleğinde 8 GB yazıyordur.Bu durum olma ihtimali var mı ? Belki böyle bir durum olmuştur.
  • Biraz acımasız bir konu olmuş gecen benimde aldığım üründe sıkıntı oldu açmadan götürdüm 1 gün içinde değişim onayı verdiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can_gsl_142

    Servıs haklı. Acmaması lazım. Kanıtlayamaz ramın olmadıgını. Gecmıs olsun.

    arkadaşa katılıyorum Asus servisi yamuk yapmaz servis haklı
  • içini açmasa iyiydi açmadan direk götürse ozaman asus u her türlü dava edebilir her türlü hoplatabilirdi.
    Ama dandik bir rame de utanmadan 400 tl istmemeleri hakkaten büyük adilik.
    Bu yönde kanunlar yok mu tüketiciyi kandıran değerinin 3-4 katı ücret isteyen servislere karşı müeyyide yok mu.?
  • Servis Parça fiyatları bütün markalarda çok yüksek. sadece asus da değil ama bu ram olayını biraz abartmış :) Ram altın kaplama mı , o nası bi fiyat öyle
  • Size bir çok ilginç olay daha yazayım
    servis bahsi geçen seri numaralı ürünü yetkisiz kullanıcı ram kapağını açtı diye garanti dışı bırakmış. (Yetkili kullanıcı olmak çin ne gerekiyor elektronik mühendisidiploması mı?)

    Ram kapağı açıldı diye notebook u garanti dışı bırakan Asus servisi sana koca bir

    daha da asus a zerre kadar güvenmiyorum.

    Burada asus servisi haklı diyen kişiler umarım böle bir durum başınızıa gelir ozaman görürüm sizi.




  • yetkili kullanıcı demek asusun yetkili servislerinde çalışan kişler demek istiyor...aldığı yerle görüşse ya madem üründe ram yok..illaki aldığı yerden kaynaklı bir problemde olabilir..belki aldığı yer ram ekliycektide eklemeyi unuttu...veya daha farklı bir durum oldu...
  • Herkez tarafından bilinen bişey bu kasa açılınca garanti dışı kalır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serpantin

    Size bir çok ilginç olay daha yazayım
    servis bahsi geçen seri numaralı ürünü yetkisiz kullanıcı ram kapağını açtı diye garanti dışı bırakmış. (Yetkili kullanıcı olmak çin ne gerekiyor elektronik mühendisidiploması mı?)

    Ram kapağı açıldı diye notebook u garanti dışı bırakan Asus servisi sana koca bir

    daha da asus a zerre kadar güvenmiyorum.

    Burada asus servisi haklı diyen kişiler umarım böle bir durum başınızıa gelir ozaman görürüm sizi.



    Burda Asus'u suçlamanız yersiz.Asus bu konuda haklı garanti belgesinde de bu durum belirtilir.

    Garanti kapsamı dışında ki durumlar

    Garanti dışı durumlar ;

    1) Yetkilendirilmemiş kişilerce yapılan kurcalama,tamir ve değiştirme..


    Buyrun bu da belge ;

     ASUS SERVİS REZALETİ !!! Okuyun siz değerlendirin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serpantin

    Size bir çok ilginç olay daha yazayım
    servis bahsi geçen seri numaralı ürünü yetkisiz kullanıcı ram kapağını açtı diye garanti dışı bırakmış. (Yetkili kullanıcı olmak çin ne gerekiyor elektronik mühendisidiploması mı?)

    Ram kapağı açıldı diye notebook u garanti dışı bırakan Asus servisi sana koca bir

    daha da asus a zerre kadar güvenmiyorum.

    Burada asus servisi haklı diyen kişiler umarım böle bir durum başınızıa gelir ozaman görürüm sizi.



    sonuna kadar haklısın hocam. ram kapağı açıldı diye bilgisayar garanti dışımı bırakılır. o zaman ram ve hdd kapaklarını niye ayrı yapıyorlar. kullanıcı kolay değiştirebilsin diye ayrı yapılan yerleri açınca alet garanti dışı kalıyor öylemi. böyle akıl mantık olur mu? oldu olucak bilgisayar kapağını kaldırınca da garanti dışı kalsın. adam 16 gb diye bilgisayar alıyor eksik ram li yolluyorlar. genede iyi niyetle belki ram yerine oturmamıştır diye açıp bakıyor ve bunun sonucunda bilgisayar servis dışı kalıyor ve sizde bunu haklı buluyorsunuz. yazık yani ne diyeyim.




  • Şöyle bir kanı vardır ram ve hdd değişimi garantiyi bozmaz bu markadan markaya değişiyor sormakta yarar var kaldıki hemen hemen bütün markaların servisine açın sorun garanti dışı kalır biz takalım derler,her firma servis politikası farklı olabilir.Asus'un servisi demekki kabul etmiyor.Şöyle bir tutarsızlıkta var bazı markalarda A şehrindeki servis sorun oluşturmazken Bşehrindeki aynı konuda sorun çıkartıyor buda müşteri gözünde iyi bir izlenim vermiyor hangisinin doğru yada yanlış yaptığı belli değil.
    Şu söyleyeyim servis kabul etsin veya etmesin düzgün bir torna vidayla civatalara zarar vermeden pekala sökülebilir civatalar sıkı değil zaten zarar vermeyeceksiniz,ben bir ara komple sökmeme rağmen kendi hatamdan doğan sıkıntıdan dolayı servise verdim sorun etmediler civataların boyası dahi soyulmamıştı.İşçilik'tende anlamak lazım servislerin ne yapacağı belli olmaz.
  • arkadas icin iyi niyetli demissiniz de.. bu isler iyi niyete bakmaz... bu garipligi hemen farkeden biri ve ram e mudahale etmeyi bilen biri aninda yetkililerle gorusmesini de bilmeliydi.. die dusunuyorum...



    gerisi ayrica bi tartisma konusudur...

    saygilar...
  • ayrica deil asus. diger servislerde olsa boyle bi karar verebilmeleri gayet normal diebiliriz...

    sadece birazcik bilincli bi tuketici olalim , halledilmeyecek sey yoktur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultrags

    quote:

    Orijinalden alıntı: serpantin

    Size bir çok ilginç olay daha yazayım
    servis bahsi geçen seri numaralı ürünü yetkisiz kullanıcı ram kapağını açtı diye garanti dışı bırakmış. (Yetkili kullanıcı olmak çin ne gerekiyor elektronik mühendisidiploması mı?)

    Ram kapağı açıldı diye notebook u garanti dışı bırakan Asus servisi sana koca bir

    daha da asus a zerre kadar güvenmiyorum.

    Burada asus servisi haklı diyen kişiler umarım böle bir durum başınızıa gelir ozaman görürüm sizi.



    sonuna kadar haklısın hocam. ram kapağı açıldı diye bilgisayar garanti dışımı bırakılır. o zaman ram ve hdd kapaklarını niye ayrı yapıyorlar. kullanıcı kolay değiştirebilsin diye ayrı yapılan yerleri açınca alet garanti dışı kalıyor öylemi. böyle akıl mantık olur mu? oldu olucak bilgisayar kapağını kaldırınca da garanti dışı kalsın. adam 16 gb diye bilgisayar alıyor eksik ram li yolluyorlar. genede iyi niyetle belki ram yerine oturmamıştır diye açıp bakıyor ve bunun sonucunda bilgisayar servis dışı kalıyor ve sizde bunu haklı buluyorsunuz. yazık yani ne diyeyim.

    Siz bu ürünü alırken garanti belgesindeki yükümleri de kabul etmiş sayılırsınız,evet kapak açıldı diye garanti dışı kalmaması gerekiyor fakat kullanıcı kolay değiştirebilsin diye yapılmıyor bu kapaklar.Bir de Asus tarafından düşünün bu noktayı ? Sizin elinize gelen bir ürün kapakları açılsın,vidaları sökülsün ücretsiz tamirini yapar mıydınız ? İyi niyet diye bir şey olamaz tüketici eğer eksik veya arızalı bir ürün geldiyse satın alındığı gibi geri gönderip para iadesi veya yerine aynı özelliklerde bir ürün göndermesini isteyebilir ki bu da en doğal hakkı.Eksik ramli yollandığı da bi aşikar bence ürünün ne olduğunu burda paylaşılsın araştırılır bakılır.Bir üründen bahsediliyor fakat ürün belirtilmemiş ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: T.GhostNetwork

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultrags

    quote:

    Orijinalden alıntı: serpantin

    Size bir çok ilginç olay daha yazayım
    servis bahsi geçen seri numaralı ürünü yetkisiz kullanıcı ram kapağını açtı diye garanti dışı bırakmış. (Yetkili kullanıcı olmak çin ne gerekiyor elektronik mühendisidiploması mı?)

    Ram kapağı açıldı diye notebook u garanti dışı bırakan Asus servisi sana koca bir

    daha da asus a zerre kadar güvenmiyorum.

    Burada asus servisi haklı diyen kişiler umarım böle bir durum başınızıa gelir ozaman görürüm sizi.



    sonuna kadar haklısın hocam. ram kapağı açıldı diye bilgisayar garanti dışımı bırakılır. o zaman ram ve hdd kapaklarını niye ayrı yapıyorlar. kullanıcı kolay değiştirebilsin diye ayrı yapılan yerleri açınca alet garanti dışı kalıyor öylemi. böyle akıl mantık olur mu? oldu olucak bilgisayar kapağını kaldırınca da garanti dışı kalsın. adam 16 gb diye bilgisayar alıyor eksik ram li yolluyorlar. genede iyi niyetle belki ram yerine oturmamıştır diye açıp bakıyor ve bunun sonucunda bilgisayar servis dışı kalıyor ve sizde bunu haklı buluyorsunuz. yazık yani ne diyeyim.

    Siz bu ürünü alırken garanti belgesindeki yükümleri de kabul etmiş sayılırsınız,evet kapak açıldı diye garanti dışı kalmaması gerekiyor fakat kullanıcı kolay değiştirebilsin diye yapılmıyor bu kapaklar.Bir de Asus tarafından düşünün bu noktayı ? Sizin elinize gelen bir ürün kapakları açılsın,vidaları sökülsün ücretsiz tamirini yapar mıydınız ? İyi niyet diye bir şey olamaz tüketici eğer eksik veya arızalı bir ürün geldiyse satın alındığı gibi geri gönderip para iadesi veya yerine aynı özelliklerde bir ürün göndermesini isteyebilir ki bu da en doğal hakkı.Eksik ramli yollandığı da bi aşikar bence ürünün ne olduğunu burda paylaşılsın araştırılır bakılır.Bir üründen bahsediliyor fakat ürün belirtilmemiş ?

    hocam garanti belgesi felan hikaye. istanbul servisi garanti dışı derken ankara servisi hemen halledebiliyor. burda iyi niyet ve müşteri memnuniyeti önemli. asus un belli garanti koşulları varsa bunu tüm yetkili teknik servislerinde uygulatması gerekir. bu sadece asus içinde geçerli değil birçok notebook markasının servisleri böyle dengesiz. bir şehirdeki kullanıcı hatası derken başka bir yerdeki tek kelime etmeden tamir edip gönderiyor. bazı karaktersiz teknik servis elemanları ya da yöneticileri para kazanabilmek için ( ki görüldüğü gibi arkadaştan 100 lira bile etmeyen ram için 400 lira istemişler) yok şöyle yapılmış yok böyle açılmış diye işkembeden sallayarak bilgisayarı garanti dışı gösteriyorlar. sonuçta güzel kardeşim bu teknik servisleri rica ediyorum bana savunmayın. bu adamların yaptığı işin savunulacak, akla mantığa sığacak hiç bir yanı yoktur. böyle bir zihniyet olamaz bence.




  • Garanti belgesi niye hikaye olsun ki,o belge sayesinde siz tüketici mahkemesinde olumlu sonuçlar alıyorsunuz.Teknik servisleri savunmuyorum kesinlikle iyisi de var kötüsü de.Benim demek istediğim kapağı açıp içindekileri değiştirmesi yanlış.Müşteri memnuniyeti konusunda ufak bir şey anlatayım arkadaşım müşteri memnuyeti adı altında fan temizliği ve tüm bios'da,bilgisayarın driverlarını güncellemesini istedik kabul edilip 2 hafta içinde bilgisayar bize gönderildi ve sorunsuzdu bunu 2 arkadaşımda yaptı.HP'de garantisi olmasına rağmen 50 TL gibi bir ücret istediler.Yani demek istediğim sizinle aynı evet ram için fazla ücret istenmiş fakat kesinlikle ve kesinlike o kapağı açıp içini karıştırmaması gerekiyordu.Sonuçta bu bilgisayar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T.GhostNetwork -- 10 Ocak 2013; 23:25:23 >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.