Şimdi Ara

HTC : Rakiplerimiz pazarlamaya çok yatırım yaptı ancak bizim o kadar mali kaynağımız yok

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
980
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj




  • HTC : Rakiplerimiz pazarlamaya çok yatırım yaptı ancak bizim o kadar mali kaynağımız yok





    2011 yılının ilk yarısında yakaladığı başarılı yükselişi, ikinci yarıda sürdüremeyen ve 2012 sonuna kadar sürecek bir düşüş trendine giren HTC, bu süre zarfında amiral gemi modelleri artırma ve orta seviye modelleri düşürme stratejisi izleyerek maliyet odaklı bir yol haritası çizmişti.




    HTC One X ve X+ ile geçen yılı kapatan HTC, Full HD ekranlı Butterfly modelini ise beklendiği gibi uluslararası olarak satışa sunamadı. Bu yıl için önemli modeller lanse etmesi beklenen HTC patronu Peter Chou, geçen yıla ilişkin önemli açıklamalarda bulundu.




    Bir demeçte konuşan Chou, geçen yıl ürünleri pazarlamada agresif bir yol izlemediklerini ancak yenilikçi ürünlerle müşterilerini geri kazandıklarını belirtti. Chou, en kötü durumu muhtemelen geride bıraktıklarını ve 2013 yılının çok kötü olmayacağını dile getirdi.




    Chou ayrıca rakiplerinin çok güçlü kaynaklara sahip olduğunu, pazarlamaya çok büyük yatırımlar yaptığını ancak kendilerinin o kadar yeterli mali kaynakları olmadığını da vurguladı.




    2010 yılı sonu 2011 yılı başlarında akıllı telefon pazarında önemli bir paya sahip olan ve ABD'de en büyük akıllı telefon satıcısı ünvanını eline geçiren HTC, Samsung, Apple, ZTE, Huawei gibi rakiplere karşı hamle yapamayınca pazar payını yüzde 2.2'ye kadar düşürdü. Bazı analiz uzmanları bu yıl firmanın kırmızı çizgiye kadar ineceğini düşünüyor.




    Ancak Chou, bu görüşlere kesinlikle karşı çıkarken, fiyatlandırma konusunda takılı kaldıkları yorumlarına da çok fazla mali kaynakları olmadığı için tüketicilere yönelik benzersiz ürünler hazırladıkları cevabını veriyor. Ayrıca, geçen yıldan öğrendiği önemli bir konunun hızlı hareket etmek ve pazar değişimlerine çabuk tepki vermek olduğunu ve artık çok daha esnek bir yapıya kavuştuklarını da sözlerine ekliyor.




    Bununla birlikte Chou, yeni planları ile ilgili daha ayrıntılı bilgi vermekten kaçınıyor. 




    One serisi akıllı telefon modellerinin ABD pazarına geç girmesine ve beklenen ilgiyi görmemesine sebep olan patent davasının, Apple ile anlaşarak çözüme kavuşturulması da firmanın elini rahatlatan bir faktör olarak gösteriliyor. 

     








  • Acaba karı kız ayağımı var HTC'de :D

  • o zaman fiyatlarını düşürsünler.Rakipleri hem pazarlama harcaması yapıp hemde fiyatları aynı tutabiliyor.

  • Güncellemelere gereken önemi verselerdi, batarya konusunda daha akılcı kararlar alsalardı, önce beats kulaklıkları verip daha sonraki serilerde vazgecip kullanıcı antipatisi kazanmasalardı, en az samsung kadar başarı sağlarlardı.Pazarlamayı bahane etmesinler bence.

  • Açıklamaya bak çay demle, duyanda ucuza satıyorlar sanır, en pahalı donanımı Hatice satıyor. Aynı donanımı markasız çin malı Haipai falan bulsanız ona hiç girmemek lazım, 3 kata kadar farkedecek o zaman.

  • 2 ayda bir amiral gemisi çıkart, çıkarttığın telefonlara güncellemeleri gönderme ya da çok uzun süre sonra gönder, esas girmen gereken pazarları en sona bırak sonra mali kaynağım yok.. Pazarlamanın başındaki adama verecen tekmeyi o zaman!!!

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erci501

    o zaman fiyatlarını düşürsünler.Rakipleri hem pazarlama harcaması yapıp hemde fiyatları aynı tutabiliyor.


    pazarlama için bütçe ayıran firmanın parası var.çok satış yapınca üretim maliyetlerinden avantaj kazanıyorlar.Başta harcadıkları paranın negatif etkisini yüksek rakamlı üretim avantajının pozitifliğiyle nötrlüyorlar.
    Htc nin parası olmayınca pazarlama yapamıyor üretim rakamları çok yüksek gitmediği için rakipleriyle benzer fiyatlar ortaya çıkıyor.
    Firmaların dediği bu tabi elinde parası olupta pazarlamaya harcamamış ta olabilir.
    işte o CEO dedikleri eldeki kısıtlı parayı argeye mi yatıralım yoksa pazarlamayamı diye karar verecek deneyime sahip olanlara deniyor.
    Ama bizim forumlarla çok Ceo var harcanıyorlar ayrı konu





  • ne pazarlamasi ? HTC sensetion a JB 4.1 gelmedi. HTC explorer yerinde sayıyor. işlemci mimarisi ve Pil konusunda yanlış seçimin reklam/pazarlama ile alakası yok! adam gibi 3 çeşit cihaz çıkartsın , pil ve renk seçeneği ekleyip sonrada sadece güncelleme istiyoruz.

  • Güncelleme geç geliyor diyen arkadaşlar var, One X kullanıyorum evet S3 den biraz daha geç geldi ama şu an telefon jelly bean ın vaadettiği o yağ gibi kayma iddiasını sonuna kadar yaşatıyor. Biraz geç gelebilir fakat çok güzel optimize ediyorlar ve One X kullanıcılar kulubümüzde neredeyse hiç şikayet yok jelly bean ile ilgili. Diğer amiral gemileri güncelleme sonrası nasıl oluyor ona bakmak lazım.!!!

  • Sensation gibi aliminyum kasalı, satış rekorları kıran bi telefondan sonra X serisini komple plastik yekpare kasa yaparsan satılmaz tabi, ne pil değişiyor, ne hafıza artırılabiliyor, androidin özgürlükçü doğasına aykırı... Zaten FULL HD ilk telefon DNA/Butterfly modelini de Avrupa'da satışa sunmadılar.

  • çevir kazı yanmasın
  • pazarlamadan önce htc nin adam gibi bir ar-ge çalışmasına ihtiyacı var. 2 yıldır müşterinin istemeyeceği şeyleri yapıyorlar. x telefonu çıkartıp amiral gemimiz diyor 2 ay sonra onun üzerine bir amiral gemi daha çıkıyor.böylece x telefonu alan vatandaşı ister istemez kaybediyorsun..

  • sense gibi mükemmel bir arayüz oldugu sürece android telefonda ilk tercihim htc olacakdır

  • Bence bu açıklama olmamış. Samsung reklam harcamaları için 2 milyar dolar gibi bir bütçe ayırdığını duyurdu. Sonuç: 30 milyon Galaxy S3 satışı ve beklenen 10 milyon Galaxy Note 2 satışı. Egale etmez mi?

    Şimdi sende madem bu kadar para yok o zaman adını duyurmak için başka yollar bul. Sosyal ağlar, birçok insanın ziyaret ettiği siteler ne için var? İlle her şehrin ücra köşelerine kadar reklam vermek zorunda değilsin ki. Ayrıca Samsung'un yaptığı satışlar sadece pazarlama ile oluyor sanıyorlarsa iflas bayrağını çekerler ben söyleyim.

    Öncelikle müşterileri nelerin çektiğini, nelerin satış rakamlarını arttırdığını bulsunlar. Bu siteyi ziyaret eden orta halli bir kullanıcı bile size ne yapılması gerektiğini az çok söyleyebilir.

    Bu açıklama daha çok kötü yönetilen bir firmada bazılarının kendi kellesini kurtarmak için bahane uydurmasına benziyor.

  • Orada o adam pazarlamadan mı sorumlu şimdi?

    Tek yapman gereken amiral gemisi diye çıkarttığın telefonu piyasaya at, amiral gemim bu de. Süsle donat, başka bir model de çıkarma 10-12 ay boyunca.

    Bunu yapmaktan aciz olup sonra ağlıyorlar.

    Htc One X'i aldım, 4 ay sonra One X+ diye model tanıtırsan bir daha nah alırım HTC işte.

    Bundan önce Touch, Desire HD modellerini almıştım.

    One X benim için sondu şahsen.
  • Üzüldüm lan :(

  • haber başlığını görünce htc ye üzüldüm ay yazık dedim valla :D

  • Müstahaktır. Sen amiral gemine destek vermiyorsun, 4-6 ayda bir amiral gemisi çıkart sonra paramız yok diye ağlan dur. Kusura bakma ama amiral gemisi, prestij ürününe sen gereken özeni göstermzsen kullanıcı da seni tercih etmez bu kadar basit. S3'ten önce çıkıpdaha sonra günvelleme veriyorsan ve fiyatlar da aynı seviyedeyse ben ne diye senin ürününü alayım ki? Evet, kağıt üstünde güzel de hani pratikte ne yaptın? Amiral gemisi dediğin alet 3-4 ay anca dayanıyor, güncelleme vermekte geciktiriyorsun, cücük gibi pil koy sonra da vay efendim satamıyoruz, paramız yok, reklam yapamıyoruz de.

  • sen gidip iphone gibi yapsan ve sonra cikarilir batarya ve micro sd kartı yapmazsan tabi millet almaz galaxy s3 almamın iki nedeni bunlar yoksa one x galaxy s3

    daha ucuzdu. arada yaklaşık 100 tl vardı. neyse gemi yan batti batacak bizde keyifle izleyelim..

  • M7 adam gibi çıkarsa benimsin Hatice

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.