Şimdi Ara

' CONNECT KULLANANLAR ( ESKİ YENİ FARKETMEZ ) !!! ' BUYRUN

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
307
Cevap
0
Favori
124.606
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR GEÇENLERDE DE BÖYLE BİR KONU AÇTIM KİMSE İLGİLENMEDİ.PES ETMİYORUM ŞANSIMI Bİ DAHA DENEYECEM.CONNECT KULLANANLAR, ARABANIN:
    YAKITI
    KONFORU
    SAĞLAMLIĞI
    İKİNCİ ELİ
    PERFORMANSI
    VE DAHA BENİM AKLIMA GELMEYEN Bİ ÇOK OLUMLU VE OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ HAKKINDA YORUM VE GÖRÜŞLERİNİZİ BEKLİYORUM.YİNE KATILIM OLMAZSA BANA KILLIK OLDUĞUNU DÜŞÜNMEYE BAŞLAYACAM YAAA.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi egeli efe -- 10 Kasım 2006; 19:58:00 >



  • Veee Ford bayilerinden önce ilk defa burada:

    http://www.hemenpaylas.com/download/1540278/2007MY_CONNECT.pdf.html



    2007 Connect'in en yeni görüntüleri... Bütün yenilikler, kasa üzerinde ve iç dizaynda yapılan değişiklikler...

    Bu arada ford.com.tr adresinde de teknik özellikleri ve fiyatı yayınlanmaya başladı.

    Anahtar teslimi 37.000 YTL civarında...
  • doblo nun yol tutuşuna kötü diyenler 175/70/14 lük lastikle yapılan slalom testini seyredebilir. aynı testi 195 mm lik lastikle yapıldığını düşündüğünüzde yol tutuşuna laf etmezsiniz sanırım artık

    http://www.youtube.com/watch?v=iADR3mzrnR4
  • quote:

    Orjinalden alıntı: impress

    doblo nun yol tutuşuna kötü diyenler 175/70/14 lük lastikle yapılan slalom testini seyredebilir. aynı testi 195 mm lik lastikle yapıldığını düşündüğünüzde yol tutuşuna laf etmezsiniz sanırım artık

    http://www.youtube.com/watch?v=iADR3mzrnR4





    Burada doblonun yol tutuşu gösterilmemişki, adamın birisi doblo ile basmış, kaldıki yolun durumuda belli değil, eğimlimi, düzmü belli değil...



    Burada büyük bir yanlış yapıyorsun. Yol tutuşu demek hızlı gitmek değilidir. Ona bakarsan ben eskiden doğan slx le 180-190 basıyordum, ne yani şimdi doğan çokmu güzel yol tutuyor. Bu yanlışına dikkat etmelisin.



    Çok önemli bir konu daha var, bu tip ticari araçlarla hız yapılmaz, çok tehlikelidir, Allah korusun dobloyla bu hızla giderken herhangi bi beklemediğin terslik, (yola bişey çıkar, ani viraj gelir...vs) sonuç felaket olur, kesinlikle binek araçtaki kadar rahat toparlayamassın, takla atarsın. Ticari araçlar hız yapmak için tasarlanmamışlardır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: set


    quote:

    Orjinalden alıntı: impress

    doblo nun yol tutuşuna kötü diyenler 175/70/14 lük lastikle yapılan slalom testini seyredebilir. aynı testi 195 mm lik lastikle yapıldığını düşündüğünüzde yol tutuşuna laf etmezsiniz sanırım artık

    http://www.youtube.com/watch?v=iADR3mzrnR4





    Burada doblonun yol tutuşu gösterilmemişki, adamın birisi doblo ile basmış, kaldıki yolun durumuda belli değil, eğimlimi, düzmü belli değil...



    Burada büyük bir yanlış yapıyorsun. Yol tutuşu demek hızlı gitmek değilidir. Ona bakarsan ben eskiden doğan slx le 180-190 basıyordum, ne yani şimdi doğan çokmu güzel yol tutuyor. Bu yanlışına dikkat etmelisin.



    Çok önemli bir konu daha var, bu tip ticari araçlarla hız yapılmaz, çok tehlikelidir, Allah korusun dobloyla bu hızla giderken herhangi bi beklemediğin terslik, (yola bişey çıkar, ani viraj gelir...vs) sonuç felaket olur, kesinlikle binek araçtaki kadar rahat toparlayamassın, takla atarsın. Ticari araçlar hız yapmak için tasarlanmamışlardır.




    ben orada doblo için hızlı gidiyor demedim ki. yanlış yapan sizsiniz slalom testi bir aracın yol tutuşunu gösterir ve sabit bir hızda yapılır. 190 ile giderken ne kadar yol tuttuğunu değil

    siz burada connect ile doblo nun yol tutuşunu kıyaslarken lastik faktörünü unutuyorsunuz. doblo da 175/75/14 C sınıfı bridgestone duravis olmasına karşın, connect de 195/65/15 binek sınıfı hankook k406 var.

    bu durumda tabii ki connect e yol tutuşu iyi diyebilirsiniz ancak doblo sadece 185/65/15 ile connect den kat kat daha iyi yol tutuşludur. benim aracımda 205/55/15 toyo proxes 4 lastik var ve çoğu binek aracın girmeye korktuğu virajlara gönül rahatlığı ile giriyorum.

    buradan şu çıkar ki lastik ebatlarını eşitlediğimizde connect in yol tutuşunun o kadar abartılacak birşey olmadığı çıkıyor. aksine doblo nun tabanını 1 cm genişlettiğimizde bile bir focus a binmiş gibi yol tutuşu değişiyor aracın. önceki aracım da doblo ydu şimdiki aracım da doblo, sanayi de çalışıyorum binmediğim test etmediğim araba kalmadı şu istanbulda birşey diyor isek biliyoruz da konuşuyoruz kulaktan dolma laf ile işim olmaz


    ayrıca bu araçlar set in dediği gibi hız için üretilmemişlerdir. hız felakettir hele ki bu sınıfın araçlarının orjinali ile tehlikeli hareket yapmak ölümle birebirdir.

    yolun bomboş olduğu durumlar hariç
  • Ford connectle 190km/hız

    http://www.youtube.com/watch?v=0oKgCP5f46Y
  • quote:

    Orjinalden alıntı: set

    Eğer araban varsa derdin var, bu her markada böyledir, hele hele inşaat gibi ağır ve pis işlerde kullanırsan her marka mutlaka sorunlar çıkarır. Örneğin eskiden benim toros vardı, pis - ağır işlerde kullanıyordum , o bile problem çıkarıyordu... O toros için en iyisini bulmak için tamirci tamirci dolaştım. Şu an Ankarada en güzel kim tamir ediyor torosu adım gibi biliyorum. Neticede araban varsa en güzel yere baktıracaksın, üşenmeyeceksin, çünkü eğer sen arabaya bakarsan oda sana bakar. Ben arabamı seviyorum ve onun için üşenmeden sıkılmadan en iyisini arar bulurum...

    Msela bi arkadaş bu topiçde aracını servise verdiğinde başında durabildiğini her türlü işlemi rahat rahat sorabildiğini söylemiş. Bunu yapan servis o kadar azki, genelde ayak altında dolaşmanı istemez servisler, ama bu servis bırakın ayak altında dolaşmasını yapılan her işlemle ilgili soru sormasına bile izin veriyormuş. Demekki neymiş arayınca buluyormuşsun. Benim bir yakınım oturduğu yerden ta konyaya beğendiği servise gidiyormuş... Düşünsene 3,5 - 4 saatlik yol gidiyor servis için. Azda olsa bulacak ve sürekli oraya yaptıracaksın.. Ben öyle yaptım şimdiye dek.


    aracın başında durabilme servisin özelliği değil. arkadaşın onun için çok uzun yol gitmesine gerek yok. bütün yetkili servislerde olan bir olay. Tabiki ford için geçerli bu.

    http://www.ford.com.tr/satissonrasi/ linkte interaktif yazan yeri tıkladığınız da görebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oktayakgoz -- 9 Kasım 2006; 18:14:14 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oktayakgoz

    quote:

    Orjinalden alıntı: set

    Eğer araban varsa derdin var, bu her markada böyledir, hele hele inşaat gibi ağır ve pis işlerde kullanırsan her marka mutlaka sorunlar çıkarır. Örneğin eskiden benim toros vardı, pis - ağır işlerde kullanıyordum , o bile problem çıkarıyordu... O toros için en iyisini bulmak için tamirci tamirci dolaştım. Şu an Ankarada en güzel kim tamir ediyor torosu adım gibi biliyorum. Neticede araban varsa en güzel yere baktıracaksın, üşenmeyeceksin, çünkü eğer sen arabaya bakarsan oda sana bakar. Ben arabamı seviyorum ve onun için üşenmeden sıkılmadan en iyisini arar bulurum...

    Msela bi arkadaş bu topiçde aracını servise verdiğinde başında durabildiğini her türlü işlemi rahat rahat sorabildiğini söylemiş. Bunu yapan servis o kadar azki, genelde ayak altında dolaşmanı istemez servisler, ama bu servis bırakın ayak altında dolaşmasını yapılan her işlemle ilgili soru sormasına bile izin veriyormuş. Demekki neymiş arayınca buluyormuşsun. Benim bir yakınım oturduğu yerden ta konyaya beğendiği servise gidiyormuş... Düşünsene 3,5 - 4 saatlik yol gidiyor servis için. Azda olsa bulacak ve sürekli oraya yaptıracaksın.. Ben öyle yaptım şimdiye dek.


    aracın başında durabilme servisin özelliği değil. arkadaşın onun için çok uzun yol gitmesine gerek yok. bütün yetkili servislerde olan bir olay. Tabiki ford için geçerli bu.

    http://www.ford.com.tr/satissonrasi/ linkte interaktif yazan yeri tıkladığınız da görebilirsiniz.


    Göstermiş olduğunuz sayfada şunu yazmışlar;

    '' Hiçbir sürprizle karşılaşmamak için belirlenecek bakım ve onarım programına göre önceden fatura bilgilerinizi alabilir, araç teslim zamanını öğrenebilirsiniz.

    Bundan sonrası ise tam bir keyif. Rahat ve huzurlu bir ortamda geçireceğiniz kısa bir sürenin ardından; aracınız tüm kontrolleri yapılmış, sorunsuz ve temiz olarak karşınızda... Şimdi Ford'unuzun keyfini sürme zamanı... ''


    Buradaki rahat ve huzurlu ortam genelde bekleme salonu oluyor ve çoğu servis tamir alanına müşteri sokmuyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: set


    quote:

    Orjinalden alıntı: oktayakgoz

    quote:

    Orjinalden alıntı: set

    Eğer araban varsa derdin var, bu her markada böyledir, hele hele inşaat gibi ağır ve pis işlerde kullanırsan her marka mutlaka sorunlar çıkarır. Örneğin eskiden benim toros vardı, pis - ağır işlerde kullanıyordum , o bile problem çıkarıyordu... O toros için en iyisini bulmak için tamirci tamirci dolaştım. Şu an Ankarada en güzel kim tamir ediyor torosu adım gibi biliyorum. Neticede araban varsa en güzel yere baktıracaksın, üşenmeyeceksin, çünkü eğer sen arabaya bakarsan oda sana bakar. Ben arabamı seviyorum ve onun için üşenmeden sıkılmadan en iyisini arar bulurum...

    Msela bi arkadaş bu topiçde aracını servise verdiğinde başında durabildiğini her türlü işlemi rahat rahat sorabildiğini söylemiş. Bunu yapan servis o kadar azki, genelde ayak altında dolaşmanı istemez servisler, ama bu servis bırakın ayak altında dolaşmasını yapılan her işlemle ilgili soru sormasına bile izin veriyormuş. Demekki neymiş arayınca buluyormuşsun. Benim bir yakınım oturduğu yerden ta konyaya beğendiği servise gidiyormuş... Düşünsene 3,5 - 4 saatlik yol gidiyor servis için. Azda olsa bulacak ve sürekli oraya yaptıracaksın.. Ben öyle yaptım şimdiye dek.


    aracın başında durabilme servisin özelliği değil. arkadaşın onun için çok uzun yol gitmesine gerek yok. bütün yetkili servislerde olan bir olay. Tabiki ford için geçerli bu.

    http://www.ford.com.tr/satissonrasi/ linkte interaktif yazan yeri tıkladığınız da görebilirsiniz.


    Göstermiş olduğunuz sayfada şunu yazmışlar;

    '' Hiçbir sürprizle karşılaşmamak için belirlenecek bakım ve onarım programına göre önceden fatura bilgilerinizi alabilir, araç teslim zamanını öğrenebilirsiniz.

    Bundan sonrası ise tam bir keyif. Rahat ve huzurlu bir ortamda geçireceğiniz kısa bir sürenin ardından; aracınız tüm kontrolleri yapılmış, sorunsuz ve temiz olarak karşınızda... Şimdi Ford'unuzun keyfini sürme zamanı... ''


    Buradaki rahat ve huzurlu ortam genelde bekleme salonu oluyor ve çoğu servis tamir alanına müşteri sokmuyor.


    ne alakası var arkadaşım. gidip usta ile beraber bakıyorsun. bekleme salonunda bekleme olsa zaten hepsinde var. hatta orda diyorki randevu alıyorsun bekleme salonunda oturmak için randevumu alınır
  • http://www.youtube.com/watch?v=0oKgCP5f46Y

    ben 90 lıkla en fazla 170 yaptım daha devir vardı ama yukarıdaki iyi bi delil olur.Adamlar devri sona dayamışlar.biraz iniş olsa 200 ü rahat görür bence...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.