Şimdi Ara

Zorunlu Trafik Sigortası Fiyatları (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.165
Cevap
62
Favori
456.540
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahsin053
    .....
    Ancak teşvik babında cezbedici uygulamalar getirilebilir. Kimse kimsenin arabasını zorla elinden alamaz.
    .....

    Selam,
    Teşvikli fiyat şimdiki fiyatlar düzeyinde olur. Elinde "hurda" olmadan araba almaya kalkana ilaveten 20-30bin daha yük gelir. Hurdaların ayrı bir piyasası olur. Millet elinde sopayla sokaktaki arabasının başına bir iş gelmesin diye beklemeye başlar artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahsin053

    quote:

    Orijinalden alıntı: lektem

    quote:

    Orijinalden alıntı: KoşanBalık

    Güvenlik konusunda haklısınız güvenli değiller. Bende isterim sıfır Fiat- Seat neyse ondan almayı ama herkes kendi gücünde araç alıyor.
    Türkiye'deki araçların yarısı 10yaş üzerinde. devlet gelip bana senin arabanı trafikten çektim diyemez.böyle bir hakkı yok. 70model arabasına gözü gibi bakan insanlar var. Hususi araçları zorla trafikten çekemezsin.
    Kamyonları vs. çekiyorlar ama hususide olmaz. 53model klasik otosu olan adama ne olacak peki?
    en fazla bir ara yaptıkları gibi ÖTV indirimi verirler okadar. gerisi şu anda hikaye!


    Konu bizzat başbakan tarafından gündeme getirilmeseydi haklısın derdim de bizim başbakan bir şey dedi mi akan sular durur, biliyorsun. Çekilecek dediyse çekilir. Klasik otolar için ayrı bir kategori açılır ama 88 model bir Fiat Tipo, Renault Flash falan bunlar artık gerçekten trafikten hatta park edildikleri sokak aralarından bile çekilmeli. Durduk yerde çürüyerek çevreyi kirletiyorlar.

    Eski araç sahipleri seslerini yükseltirse, o zaman belki bir şeyler değişir. Bilemiyorum. Bunu yapmak da cesaret ister.

    Memlekette herkes aynı standartta yaşıyor zannediyorsun herhalde.

    Yazdıklarına binaen seni örnek göstereyim.

    Falanca model araçlar park edildikleri yerden bile çekilsin gibisinden mütalaa belirtmişsin de; diyelim elinde 88 model bir araban var ve maddi durumun daha iyisini daha yenisini almaya müsait değil. Şimdi bu durumda devlet arabana zorla el koymaya kalksa razı gelir misin, arabasız kalmak ister misin? Mantığını azıcık bağdaştır, empati yap. Senin tuzun kurudur, ama adamın gücü o arabaya ancak yetmiştir.

    Mesela ben Karadenizin dağbaşı bir ilçesinde yaşıyorum. Buradaki insanlar o eski araçlarını ulaşım için kullanmaktan ayrı odun sebze çay fındık - yeri geldi mi hayvan taşımak için de kullanıyorlar. Adamın maddiyatı o arabaya yetmiş, daha yenisini alacak durumu yok. Adam gariban diye arabaya binme hakkı elinden mi alınsın şimdi? Türkiye İstanbuldan Ankaradan İzmirden ibaret değil, ücra yerlerde yaşam hep bu şekilde.

    Memleketteki araçların yarısı 20 yaş ve üzerinde. O yüzden Başbakan'ın ''falanca yaştaki araçlar trafikten kesinlikle çekilecek'' dayatması yapması mümkün değil. - Ki dünyanın hiçbir ülkesinde böyle bir dayatma yok.

    Ancak teşvik babında cezbedici uygulamalar getirilebilir. Kimse kimsenin arabasını zorla elinden alamaz.





    O hurda arabanın bi sahip olma maliyeti yok mu? Vergisi, sigortası, muayenesi, eski olduğu için sık sık arızalanması nedeniyle ödenen masraflar. Sahibine de yük, yola çıktığında karşıdaki adam için de risk, çevre için de normal üstü kirletici bir faktör. Böyle bir durumda benim arabam olsa elden çıkarmanın yolunu araştırırım. Niye gereksiz yükün altına gireyim ki? Araba beni taşıyacak yerde ben arabayı taşımaya başladıysam noktayı koyma zamanı geldi demektir. Küçük yerlerde daha az sorun yaratabilirler ama ben İstanbul trafiği gibi bir yerde yanımda 30 yıllık Taunus ile gitmek de istemiyorum veya bi yerden döndüğümde, 6 aydır yerinden kıpırdamamış, hurda külüstürün teki paşalar gibi park edilmiş halde dururken ben mecburen 200 metre uzaktaki mezarlık arası, karanlık, izbe sokağa park etmek istemiyorum. Pardon yani. Araban hiç çalışmıyorsa, hurdaysa verirsin hurdacıya, olur biter. İnan, aylarca yerinden kıpırdamayan araba dolu İstanbul sokaklarında. İnmiş lastiklerinden, pislik dolu gövdelerinden hemen belli oluyorlar zaten ve belediye çevre müdürlüklerinin bu arabaları toplayıp götürme yetkileri de var. Şikayet edersen, takipçi olursan götürüyorlar.




  • Merhaba;

    Hurda araç piyasasıı illaki oluşacak, haklısın. Ancak dediğin gibi elinde hurdası olmayana o bahsettiğin gibi fiyat itelemesi olamaz. O zaman hurda aracı olmayıp ta sıfır araç alacakların günahı ne diye sorarlar adama. Öyle ya, herkesin elinde hurda araç yok.

    Hurda araç sahibine aracının değerinin ödenmesinden ayrı; borcu olanlara kolaylık gösterilir - ki daha önce genel olarak kampanyalarını yaptılar - veya af yoluyla borçları tamamen silinmek suretiyle teşvik ortamı sağlanabilir. Recep amcamız daha ileriye giderse, hurdalık arabasını veren vatandaş sıfır araç alırken bir miktar ÖTV indiriminden faydalanabilir.

    Bu durumda hurdası olmayıp ta sıfır araç alacak vatandaş ''en çok'' hurda kampanyasından faydalanamaz. Falanca markanın falanca modelinin fiyatı belli. Öteki türlü sıfır araç alımında fiyat ötelemesi yapılacağına ihtimal vermiyorum, yapılırsa da büyük haksızlık olur.

    Mevzuyu ben de merak ediyorum. Neyin ne olacağı belli olsun, geçerli taslak önümüze gelsin ona göre yorumlarız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lektem

    quote:

    Orijinalden alıntı: tahsin053

    quote:

    Orijinalden alıntı: lektem

    quote:

    Orijinalden alıntı: KoşanBalık

    Güvenlik konusunda haklısınız güvenli değiller. Bende isterim sıfır Fiat- Seat neyse ondan almayı ama herkes kendi gücünde araç alıyor.
    Türkiye'deki araçların yarısı 10yaş üzerinde. devlet gelip bana senin arabanı trafikten çektim diyemez.böyle bir hakkı yok. 70model arabasına gözü gibi bakan insanlar var. Hususi araçları zorla trafikten çekemezsin.
    Kamyonları vs. çekiyorlar ama hususide olmaz. 53model klasik otosu olan adama ne olacak peki?
    en fazla bir ara yaptıkları gibi ÖTV indirimi verirler okadar. gerisi şu anda hikaye!


    Konu bizzat başbakan tarafından gündeme getirilmeseydi haklısın derdim de bizim başbakan bir şey dedi mi akan sular durur, biliyorsun. Çekilecek dediyse çekilir. Klasik otolar için ayrı bir kategori açılır ama 88 model bir Fiat Tipo, Renault Flash falan bunlar artık gerçekten trafikten hatta park edildikleri sokak aralarından bile çekilmeli. Durduk yerde çürüyerek çevreyi kirletiyorlar.

    Eski araç sahipleri seslerini yükseltirse, o zaman belki bir şeyler değişir. Bilemiyorum. Bunu yapmak da cesaret ister.

    Memlekette herkes aynı standartta yaşıyor zannediyorsun herhalde.

    Yazdıklarına binaen seni örnek göstereyim.

    Falanca model araçlar park edildikleri yerden bile çekilsin gibisinden mütalaa belirtmişsin de; diyelim elinde 88 model bir araban var ve maddi durumun daha iyisini daha yenisini almaya müsait değil. Şimdi bu durumda devlet arabana zorla el koymaya kalksa razı gelir misin, arabasız kalmak ister misin? Mantığını azıcık bağdaştır, empati yap. Senin tuzun kurudur, ama adamın gücü o arabaya ancak yetmiştir.

    Mesela ben Karadenizin dağbaşı bir ilçesinde yaşıyorum. Buradaki insanlar o eski araçlarını ulaşım için kullanmaktan ayrı odun sebze çay fındık - yeri geldi mi hayvan taşımak için de kullanıyorlar. Adamın maddiyatı o arabaya yetmiş, daha yenisini alacak durumu yok. Adam gariban diye arabaya binme hakkı elinden mi alınsın şimdi? Türkiye İstanbuldan Ankaradan İzmirden ibaret değil, ücra yerlerde yaşam hep bu şekilde.

    Memleketteki araçların yarısı 20 yaş ve üzerinde. O yüzden Başbakan'ın ''falanca yaştaki araçlar trafikten kesinlikle çekilecek'' dayatması yapması mümkün değil. - Ki dünyanın hiçbir ülkesinde böyle bir dayatma yok.

    Ancak teşvik babında cezbedici uygulamalar getirilebilir. Kimse kimsenin arabasını zorla elinden alamaz.





    O hurda arabanın bi sahip olma maliyeti yok mu? Vergisi, sigortası, muayenesi, eski olduğu için sık sık arızalanması nedeniyle ödenen masraflar. Sahibine de yük, yola çıktığında karşıdaki adam için de risk, çevre için de normal üstü kirletici bir faktör. Böyle bir durumda benim arabam olsa elden çıkarmanın yolunu araştırırım. Niye gereksiz yükün altına gireyim ki? Araba beni taşıyacak yerde ben arabayı taşımaya başladıysam noktayı koyma zamanı geldi demektir. Küçük yerlerde daha az sorun yaratabilirler ama ben İstanbul trafiği gibi bir yerde yanımda 30 yıllık Taunus ile gitmek de istemiyorum veya bi yerden döndüğümde, 6 aydır yerinden kıpırdamamış, hurda külüstürün teki paşalar gibi park edilmiş halde dururken ben mecburen 200 metre uzaktaki mezarlık arası, karanlık, izbe sokağa park etmek istemiyorum. Pardon yani. Araban hiç çalışmıyorsa, hurdaysa verirsin hurdacıya, olur biter. İnan, aylarca yerinden kıpırdamayan araba dolu İstanbul sokaklarında. İnmiş lastiklerinden, pislik dolu gövdelerinden hemen belli oluyorlar zaten ve belediye çevre müdürlüklerinin bu arabaları toplayıp götürme yetkileri de var. Şikayet edersen, takipçi olursan götürüyorlar.

    Vergi sigorta muayene zaten her aracın zaruri masrafı. Bunun konumuzla bir ilgisi yok.

    Atıl vaziyetteki araçlara gelince..

    Aylardır, hatta yıllardır kıpırdamayan araçlar yaşadığım 10 bin nüfuslu dağ başında bile var. Fi tarihinden beri muayenesi yapılmamış, vergisi ödenmemiş, trafikten men edilmiş, masraf yapılmaya kalkılsa astarı yüzünü geçecek olan araçlar sahipleri tarafından terkedilebiliyor. Böylesi her yerde var. Tamam; bu araçlar toplansın, geri dönüşüme kazandırılsın. Bunda da bir sıkıntı yok.

    Öteki türlü demek istediğimi önceki mesajımda zaten belirttim. Döküntü arabayı dağa taşa vurup taşıma amaçlı tercih edeni var, maddi açıdan dolayı zorunlu bineni de var. Dediğim gibi memleket birkaç büyük şehirden ibaret değil. Sen kendine göre düşünüyorsun.

    Eski ve yolda kalan araç dünyanın her yerinde var, Türkiye Cumhuriyetine has bir durum değil bu.

    Arıza yapsa da adam o arabaya binmek zorunda ve ihtiyacı var. Daha iyisine illaki binmek ister ama gücü yetmiyor. Olay bitti..




  • Su akar yatağını bulur demiş eskiler, bu kadar bindirime karşılık haklı olarak patlak başlamış hadi hayırlısı,

    "Aydın Şoförler Odası olarak tüm üyelerin yanı sıra her sürücünün kanun ve kurallara riayet etmesini istediklerini, ancak yaptıkları bir çok görüşmede 3-4 kat artan sigorta bedeli nedeniyle özellikle taşrada araç kullanan sürücülerin artık sigorta yaptırmadıkları yönünde duyum aldıklarını kaydeden Özmeriç, "Vatandaş sigorta yaptırmak için sigortacıya gittiğinde geçen yıl 125 TL'ye yaptırdığı sigorta için bu yıl en az 250 TL ödemek zorunda olduğunu öğrenince ne yapacağını şaşırıyor.

    Ticari araçlarda bu rakam özellikle otobüs sınıfında bu rakam geçen yıl bin TL iken bu yıl 4 bin TL'nin üzerinde seyrediyor. Zaten ekonomik sıkıntısı olan vatandaş ya sigortayı erteliyor ya da yaptırmıyor ve zamlar vatandaşın kanun dışına çıkmasına neden olabiliyor. Ciddi bir tehlike olan bu durumun önlenmesi için yetkililerin sigorta poliçe fiyatlarını yeniden düzenlemesini bekliyoruz" dedi."




  • Son mesaj atan arkadaşın dediği gibi artık trafikte sigortasız araç sayısı oldukça fazla. Hatta bu yönde de çalışmalar yapılacak diye okumuştum. Bunun nasıl olacağı konusunda da biraz bilgi sahibiyim onu bir ara paylaşacağım blogum aracılığı ile.

    Sigorta konusunda hep müşteriler bize yükleniyor, biraz da bizim açımızdan baksanız çok güzel olacak.
    http://www.trafiksigortasii.gen.tr/araba-almadan-trafik-sigortasi-fiyatini-ogrenebilir-miyim
  • arkadaşlar istanbul plaka 2009 model 1.2 team aracıma dün 502tl zorunlu trafik sigortası yaptırmak zorunda kaldım.59 plakalı bir arkadaşım 276 öderken istanbul plakanın 502 ödemesi hiçde adil değil devlet kendi eliyle insaları sahtekarlığa itiyor.aracımı bir daha sattığımda kesinlikle istanbul plakalı araç almam,yalan beyanla başka bir ilde ikamet gösterip plakamı değiştiricem
    kasko yaptırmak için fiyat istedim ama en düşük kasko değeri 2220 tl dediler.haliyle yaptırmadım,yaptırmamda,istanbulda araç ne kadar zorunluluk gibi görünsede devlet eliyle oluşturulmuş masraf dükkanın adresi konumunda,yakıtı ayrı vergisi ayrı,kaskosu ayrı,ne diyelim anlaşılan araç memur kalemi değil en yakın sürede kurtulmak lazım.
  • 06 plaka 2010 golf, hasarsızlıkla beraber maphfre sigortadan 240 tl' ye yaptırdım. Ama poliçeyi Mart sonunda, poliçe başlangıç tarihi 3 Nisan olarak kestirip. Seneye nasıl bir sürpriz bekliyor bizi merak ediyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • malesef arac markası modeli vererek fiyat cıkartılamıyor. fiyat almak isteyen arkadaslar PM gönderirlerse bakabiliyoruz. TC PLAKA BELGE SERİ NO kasko icin ise artı bir de meslek
  • Deli Dumrul kuru bir çayın üstüne köprü yaptırmıştır. Geçeninden 30 akçe geçmeyeninden döve döve 40 akçe alırdı.

    maalesef durum bu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alional

    malesef arac markası modeli vererek fiyat cıkartılamıyor. fiyat almak isteyen arkadaslar PM gönderirlerse bakabiliyoruz. TC PLAKA BELGE SERİ NO kasko icin ise artı bir de meslek

    p.m.
  • fiyat araştırması yapıyorum. plaka ve ikmaet ankara. geçen sene 260 liraya allianz yaptırmştm şimdi 500 lira istiyor :)

    en iyi fiyatı güneş sigortadan buldum.270 lira
  • bende bugün yaptırdım, kazık yedik herhalde diye foruma damladım, sanırım kazık yememişim.

    %5 indirim ile fiyat 233 tl ödedim araç 1,5 dci 2008 model
    hasarsızlık %20 ne hikmetse bir yükselmedi gitti.
    yer ankara
    geçen sene 209 TL ödemiştim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xxlboy -- 19 Nisan 2013; 12:19:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxlboy

    bende bugün yaptırdım, kazık yedik herhalde diye foruma damladım, sanırım kazık yememişim.

    %5 indirim ile fiyat 233 tl ödedim araç 1,5 dci 2008 model
    hasarsızlık %20 ne hikmetse bir yükselmedi gitti.
    yer ankara
    geçen sene 209 TL ödemiştim.



    Gayet güzel fiyata yaptırmışsınız.
  • Aracım 1977 model Vw T2 Motorlu Karavan Sınıfı M1 yani OTOMOBİL ve 5 kişilik. Yeni düzenlemeye göre ise 2 kişilik olacak (1 Şöför + 1 Yolcu) Bunun için ruhsat yeniden değişecek yeni bir masraf. Trafik kanununa göre ÖZEL AMAÇLI TAŞIT sınıfında gözüküyor. (Bu sınıfta AMBULANS, İTFAİYE vs yer alıyor.)

    Gelelim Zorunlu Trafik Sigortasına.
    Aracım hafif karavan ve M1 yani otomobil sınıfında olmasına karşın bütün sigortacılar ÖZEL AMAÇLI TAŞIT - KARAVAN ibaresini görünce verdikleri fiyatlar (aracın sigortası 25.04.2013 te doluyor.)

    YAPI KREDİ SİGORTA 2.500.-TL (İKİBİNBEŞYÜZ TL)
    HDİ SİGORTA 1.423.-TL (BİNDÖRTYÜZYİRMİÜÇ TL)
    ANADOLU SİGORTA 1.277.- TL (BİNİKİYÜZYETMİŞYEDİ TL)

    Aracım için 2011 yılında Anadolu Sigorta 286.- TL sigorta yapmıştı.
    2012 yılında AXA Sigorta 366.- TL sigorta yapmıştı.
    Aracıma 2012 yılında arkadan çarpmışlardı. Karşı tara %100 Kusurluydu ve çarpan araçta AXA Sigortadan sigotalıydı.

    Bu ne biçim ülkedir ki geçen sene 366.-TL olan sigorta pirimi bu kadar artış gösterir.
    Ya sev ya terket diyorlar. Vatandaşa böyle haksızlık yapılıyorsa bu ülke zoela sevdirilirmi yoksa terketmi demek istiyorlar.

    Eğer bu iş düzelmez ise sigortayı yeniletmeyeceğim ve sigortasız kullanmaya devam edeceğim.

    Bu ülke (TÜRKİYE BEN YAPTIM OLDU CUMHURİYETİ) olmaktan VAZ GEÇSİN ARTIK. KRALLIK PADİŞAHLIK DÖNEMİ BİTELİ NEREDEYSE YÜZ YIL OLACAK .

    BU ÜKLEDE YAŞAYANLARI VATANDAŞ OLARAK GÖRSÜN. SADECE VARLIKLI OLANLARI ARKASINDA ADAM OLANLARI VATANDAŞ OLARAK GÖRMEKTEN VAZGEÇSİN ARTIK.




  • Geçen sene 231 bu sene 237 tl..
  • mayısın ilk haftası sigorta doluyor.Ankara için 240 tl yenileme ücreti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: galipnejat

    Aracım 1977 model Vw T2 Motorlu Karavan Sınıfı M1 yani OTOMOBİL ve 5 kişilik. Yeni düzenlemeye göre ise 2 kişilik olacak (1 Şöför + 1 Yolcu) Bunun için ruhsat yeniden değişecek yeni bir masraf. Trafik kanununa göre ÖZEL AMAÇLI TAŞIT sınıfında gözüküyor. (Bu sınıfta AMBULANS, İTFAİYE vs yer alıyor.)

    Gelelim Zorunlu Trafik Sigortasına.
    Aracım hafif karavan ve M1 yani otomobil sınıfında olmasına karşın bütün sigortacılar ÖZEL AMAÇLI TAŞIT - KARAVAN ibaresini görünce verdikleri fiyatlar (aracın sigortası 25.04.2013 te doluyor.)

    YAPI KREDİ SİGORTA 2.500.-TL (İKİBİNBEŞYÜZ TL)
    HDİ SİGORTA 1.423.-TL (BİNDÖRTYÜZYİRMİÜÇ TL)
    ANADOLU SİGORTA 1.277.- TL (BİNİKİYÜZYETMİŞYEDİ TL)

    Aracım için 2011 yılında Anadolu Sigorta 286.- TL sigorta yapmıştı.
    2012 yılında AXA Sigorta 366.- TL sigorta yapmıştı.
    Aracıma 2012 yılında arkadan çarpmışlardı. Karşı tara %100 Kusurluydu ve çarpan araçta AXA Sigortadan sigotalıydı.

    Bu ne biçim ülkedir ki geçen sene 366.-TL olan sigorta pirimi bu kadar artış gösterir.
    Ya sev ya terket diyorlar. Vatandaşa böyle haksızlık yapılıyorsa bu ülke zoela sevdirilirmi yoksa terketmi demek istiyorlar.

    Eğer bu iş düzelmez ise sigortayı yeniletmeyeceğim ve sigortasız kullanmaya devam edeceğim.

    Bu ülke (TÜRKİYE BEN YAPTIM OLDU CUMHURİYETİ) olmaktan VAZ GEÇSİN ARTIK. KRALLIK PADİŞAHLIK DÖNEMİ BİTELİ NEREDEYSE YÜZ YIL OLACAK .

    BU ÜKLEDE YAŞAYANLARI VATANDAŞ OLARAK GÖRSÜN. SADECE VARLIKLI OLANLARI ARKASINDA ADAM OLANLARI VATANDAŞ OLARAK GÖRMEKTEN VAZGEÇSİN ARTIK.





    Pm atarsaniz bakalim saygilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dexterr

    fiyat araştırması yapıyorum. plaka ve ikmaet ankara. geçen sene 260 liraya allianz yaptırmştm şimdi 500 lira istiyor :)

    en iyi fiyatı güneş sigortadan buldum.270 lira

    Om atarsaniz bakabilirim.saygilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dün bende yaptırdım aracım 2006 jetta fiyat 280 tl.en düşük bu çıktı.8-10 yerde fiyat araştırması yaptım.en uygunu axa idi.bayıldık 280 tl yi.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.