- x
Gigabyte Z77N-Wifi Ekran Kart Soketi Sorunu
20 Cevap1096 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


431 Mesaj
27 Aralık 2012; 10:07:07 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Yeni aldığım Gigabyte Z77N-Wifi Mini-ITX ana karta ekran kartı takıp deneme yapmak istedim. Ekran kartı HTPC kasaya çok az farkla büyük geldi kartı çıkartırken ekran kartı soketi yerinden çıktı o an anlık bir refleksle kartı geri ittirdim ve soketin bacakları yamuldu.
1986dan beri PC kullanır ve toplarım ilkkez başıma böyle birşey geldi.
Sanırım anakartta üretim hatası vardı bu gün servise vereceğim bakalım sonuç ne olacak?



local://upfiles/323180/1E754945E8C34E49B22562C18C79A142.jpg

local://upfiles/323180/FFDDC43F15254B4C8769A46450710065.jpg


Ekteki dosya (2)


< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Remlak -- 27 Aralık 2012; 10:09:12 >


_____________________________



972 Mesaj
27 Aralık 2012; 10:08:16 





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

2013 Peugeot 208 UrbanSoul 1.2VTi / Apple Macbook Pro Retina 15" Early 2013 / Asus VG248QE 144Hz Monitör / Intel Core i5 4670K @4.2 Ghz 1.140V / MSI Gaming 5 / ASUS GTX770 DCU-II 2GB / Corsair H75 / GSkill RipJaws 2x4 8GB CL9 1600Mhz / Samsung EVO 120GB / Cooler Master Haf912 + GX750


431 Mesaj
27 Aralık 2012; 10:22:41 

quote:

Orijinalden alıntı: Levo0




Yani durum çok mu kötü?
Karta elveda mı diyeceğim? Burada dediğim gibi benimle ilgili bir sorun yok ki soket sağlam olsa böyle bir sorun oluşmazdı.


_____________________________



356 Mesaj
27 Aralık 2012; 10:25:54 


quote:

Orijinalden alıntı: Remlak


Yani durum çok mu kötü?
Karta elveda mı diyeceğim? Burada dediğim gibi benimle ilgili bir sorun yok ki soket sağlam olsa böyle bir sorun oluşmazdı.

* Çok yanlış gelmişsin birader ilk ışıklardan sağa dönecektin sen



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


En uzağa atlayabilmek ancak bir kaç adım geri gitmekle mümkün olur.


451 Mesaj
27 Aralık 2012; 10:26:11 

quote:

Orijinalden alıntı: Remlak


Yani durum çok mu kötü?
Karta elveda mı diyeceğim? Burada dediğim gibi benimle ilgili bir sorun yok ki soket sağlam olsa böyle bir sorun oluşmazdı.

Şansını dene belki yenisini verirler.


_____________________________



Dilimde Şarkıların Gündüz Gece!


431 Mesaj
27 Aralık 2012; 11:40:20 

quote:

Orijinalden alıntı: Şifalı Bitki
* Çok yanlış gelmişsin birader ilk ışıklardan sağa dönecektin sen


Sağolsun yönetici arkadaşlar yönlendirmiş. Teşekkür ederim
Aslında "Konu dışı" bölümüne mi açsam "Anakart" bölümüne mi açsam diye karar verememiştim.


_____________________________



431 Mesaj
27 Aralık 2012; 11:58:15 

quote:

Orijinalden alıntı: Şifalı Bitki
* Çok yanlış gelmişsin birader ilk ışıklardan sağa dönecektin sen


Sağolsun yönetici arkadaşlar yönlendirmiş. Teşekkür ederim
Aslında "Konu dışı" bölümüne mi açsam "Anakart" bölümüne mi açsam diye karar verememiştim.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Remlak -- 27 Aralık 2012; 11:59:01 >


_____________________________



12742 Mesaj
27 Aralık 2012; 12:15:53 

Ben olacağı size söyleyeyim ..Çizgi elektroniğe servis formu açıp gönderin ..Soketi değiştirirler ..Sonra ürünü garanti kapsamından çıkarır ücret almadan size gönderirler ..Fakat müşteri memnuniyeti adı altında ürüne garanti süresi bitene kadar ücretsiz teknik destek sağlarlar ...

Sizde sonucu farklı bir durum olursa bilgimiz olması adına konuya paylaşın lütfen ...



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >


_____________________________

TEKNİK YARDIM BÖLÜM KURALLARI - İMZA KURALLARI - FORUM İLE İLGİLİ SORUN VE ÖNERİLER


431 Mesaj
27 Aralık 2012; 13:59:59 

Keşke çizgi elektronik garantisi olsaydı. Arena garantili bir ürün. :(


_____________________________



12742 Mesaj
27 Aralık 2012; 14:42:11 

quote:

Orijinalden alıntı: Remlak

Keşke çizgi elektronik garantisi olsaydı. Arena garantili bir ürün. :(

gigabyte larada bakıyor diye biliyorum ben çizgi ama olabilir ..Bilemedim ...


_____________________________

TEKNİK YARDIM BÖLÜM KURALLARI - İMZA KURALLARI - FORUM İLE İLGİLİ SORUN VE ÖNERİLER


431 Mesaj
21 Ocak 2013; 9:35:56 

Anakart bugün geldi soket değişmiş. Arenanın ciddiyetten ne kadar uzak olduğu da ortaya çıktı. Ürünü ben gönderirken kutusunu ve tüm kutu içeriğini göndermiştim bana gelen ürün sadece anakart olarak geldi. Satıcı firmaya telefon açtım arenayla bağlantı kurup bana döneceğini söyledi.
Bu arada satın aldığım www.bufiyattayok.com firması gerçekten çok ilgili kendilerine buradan teşekkür ediyorum.


_____________________________



431 Mesaj
28 Ocak 2013; 17:14:48 

Arkadaşlar bu kadar sorumsuz firma olur mu bilemiyorum?
Bu gün anakart kutusu ve eksik olan parçalarda sonunda geldi ama antenlerden biri ve kartın arka aynası kutudan çıkmadı.
1 aydır kartı kullanamıyorum ve eksik parça yolluyorlar buraya kadar olabilir desem de taktıkları soket muhtemelen yanlış bir soket ve taktıktan sonra test filan yapmamışlardır.
Resimde göreceğiniz gibi yeni takılan ekran kartı soketi RAM yuvalarına temas ediyor, ekran kartını takarsanız RAM takılmıyor RAM takarsanız ekran kartı takılmıyor.

İlk kez bir GIGABYTE ürünü aldım ve bin kez pişmanım.

Daha önceki kartlarım hep MSI idi hiç sorun yaşamadım. En son kullandığım P67 kart 1.5 yıl sonra arızalandı ve MASCOM kartı kendilerine yollamamı istedi. Kartı yolladıktan 1 hafta sonra bana telefonla kartın tamir olamayacağını üretimden kalktığı için yerine başka bir model kart verebileceklerini ya da ücreti olduğu gibi iade edebileceklerini teklif ettiler. Yeni kart aldığım için ücreti istedim ve MASCOM 2-3 gün içinde tüm paramı iade etti.

Bir daha elimden geldiğince GIGABYTE ürünü almamaya çalışacağım, özellikle de ARENA garantiliyse!

Satıcı arkadaş arenayla konuşacağını ama sonucu bilemeyeceğini söyledi.
Yarın ürünü tekrar yollayacağım, ürünü iade etmek istiyorum ama ARENA kabul edecek mi bilemiyorum? Karttan ve ARENAdan iyice soğudum.
Burayı okuyan olursa umarım bu yaşadıklarımdan örnek alır ve ARENA garantisine dikkat eder.
MASCOM ya da ÇİZGİ olsaydı eminim sorunum şimdiye kadar iki kez çözülürdü.

0

0


_____________________________



431 Mesaj
5 Şubat 2013; 17:33:50 

Bugün Gigabyte dan aradılar. Üst resimde görülen durum normalmiş. Sorun kullanıcı hatasıymış. Neden baştan söylemediniz dedim bir şey diyemediler. Yok müşteri memnuniyeti yok bilmem ne. Eksik çıkan parçaları da bir şekilde tamamlayacaklarmış.
Bunlar gerçekten kullanıcı hatası olsa kesinlikle el vurmayacak bir firma. Ki öyle olsa bile bu güne kadar hiç dile getirmedikleri bir durum bugün söylüyorlar. Tamiratta geçen süre 20 işgününü geçtiği halde ürünü geri almıyorlar.
Geri almıyorsanız yeni kart verin diyorum ona da yanaşmıyorlar. Böyle bir sorun yalnızca benim başıma gelse sorun bende diyeceğim ama Gigabyte ürünleriyle sıkınrısı olan çok kişi varmış.
Bir örnek:
http://forum.donanimhab...mpage_1/f_/key_//tm.htm

Adamlara bu durumu forumlara yazacağım diyorum gayet rahat bir şekilde "Tabii istediğiniz yere yazabilirsiniz" diyorlar.
Yazacağım ve Tüketici hakem heyetine gideceğim.

BUNDAN SONRA GİGABYTE ÜRÜNLERİ KESİNLİKLE SATIN ALMAM BANA SORANLARA DA ALDIRMAM.

SİNİRLERİNİZ BOZULMASIN İSTİYORSANIZ GİGABYTE ÜRÜNLERİNE YANAŞMAYIN!!!



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Remlak -- 5 Şubat 2013; 17:36:57 >


_____________________________



797 Mesaj
7 Şubat 2013; 5:17:29 

Geçmiş olsun marka takıntısı yapıyorum sanmayın ancak ben Gigabyte ürünlerinden ve arenadan kendi adıma memnunum. Kendi hatamdan yaktığım GTX295 ekran kartımı sorgusuz sualsiz bir üst versiyonun kapalı kutusuyla değiştirmişlerdi .

Ancak şöyle bir durum var bazen bir marka ile şansınız asla tutmaz. Neden bilmiyorum neyine elinizi atsanız elinizde kalır. Türkiye de son kullanıcılar olarak genelde her markanın teknik servisinde mağdur ediliyoruz zaten. Sizin açınızdan olaya bakınca ben de böyle bir durum başıma gelse o firmadan uzak durmaya çalışırdım. Lakin yine de şükür edin en azından kartın slotunu tamir etmişler. Bir çok firma bunu kanırtmayacaktın oradaki mandala basacaktın diye geri iade ederdi.

Kutuyu ve muhteviyatını eksik vs göndermelerine sözüm yok rezalet yani. Teknik serviste sallaya sallaya dolanan bebelerin işi.


_____________________________



431 Mesaj
7 Şubat 2013; 9:37:20 

quote:

Orijinalden alıntı: Elaman

Geçmiş olsun marka takıntısı yapıyorum sanmayın ancak ben Gigabyte ürünlerinden ve arenadan kendi adıma memnunum. Kendi hatamdan yaktığım GTX295 ekran kartımı sorgusuz sualsiz bir üst versiyonun kapalı kutusuyla değiştirmişlerdi .

Ancak şöyle bir durum var bazen bir marka ile şansınız asla tutmaz. Neden bilmiyorum neyine elinizi atsanız elinizde kalır. Türkiye de son kullanıcılar olarak genelde her markanın teknik servisinde mağdur ediliyoruz zaten. Sizin açınızdan olaya bakınca ben de böyle bir durum başıma gelse o firmadan uzak durmaya çalışırdım. Lakin yine de şükür edin en azından kartın slotunu tamir etmişler. Bir çok firma bunu kanırtmayacaktın oradaki mandala basacaktın diye geri iade ederdi.

Kutuyu ve muhteviyatını eksik vs göndermelerine sözüm yok rezalet yani. Teknik serviste sallaya sallaya dolanan bebelerin işi.

Zaten sorun burada mandala bastım ama soket yerinden çıktı. Yaklaşık 30 yıldır 8086lardan beri PC toplarım ve böyle bir olay başıma ilk kez geldi. Resimlerde görünmüyor ama soketin karta girdiği pinler sabitlenmemişti.
Denemek isterseniz örnek vereyim ekran kartını pime basmadan çekin PCyi taşıyacak kadar sağlam olduğunu görürsünüz yani istediğiniz kadar "kanırtın" o soket pimleri sağlamsa soketi ya da kartı çıkaramazsınız.


_____________________________



797 Mesaj
7 Şubat 2013; 17:50:30 

Yok ben size inanıyorum sorun yok. Demek istediğim çoğu servis bu konuda sizi anlamaz dinlemezdi bile.


_____________________________



1576 Mesaj
8 Şubat 2013; 15:12:13 

Arena da zamanında gigabyte gtx 460 ile beni sinir etmişti ama sonradan istediğimi yaptılar, tatlıya bağlandı..... yiğidi öldür, hakkını ver.... kullanıcı lehine karar veren firmalardan....
3-4 kez garantiye gönderdim, toplamda 2 defa tamir edilmiş kart ile değiştirdiler.... bir keresinde kutusu ve aksesuarlarını göndermediler, sadece değiştirdikleri kartı gönderdiler.... kutusu ve aksesuarlarını talep ettim, itirazsız gönderdiler....

en son 1 kez daha gönderdim, açık açık iade istedim, 4 kez gönderdim size, xx lira kargo ödedim YETER diye, geri iade kararı verdiler....

sizde de lehinize vermiş kararı ki, soketi değiştirmişler felan.... yoksa arkadaşın dediği gibi "zorlama ile çıkartmışsınız, kullanıcı" hatası diyebilirlerdi... ürün de hatalı üretim olabilir, o da ayrı konu...


_____________________________

Avatarımın büyük hali için tıklayınız :) http://img189.imageshack.us/img189/1107/xzk.gif


 
1851 Mesaj
11 Şubat 2013; 15:12:50 

bu tamamen üretim hatasıdır. anakakartı ayıplı ürün denilen sınıfa sokar. bu gigabyte nın da hatası olmayabilir, muhtemelen soketi yapan firmanın hatasıdır ama kart 1 aylık değil garantisinin bitmesine 1 gün bile kalsa değişmesi gerekirdi. birde şu olay önemli. bu tip şeyler alırken sağlam firmalardan almak lazım. örneğin vatan yada eksen diyelim. siz direkt olarak aldığınız firmaya gidip derdinizi anlatırsanız onlar ilgileniyorlar. şahıslara karşı belki böyle şeyler yapabiliyorlar ama böyle mağazalara yapamıyorlar. ne gerekiyorsa onu yapıyorlar. bende bu kartı alacaktım ama şimdi kafamda soru işaretleri oluştu. aslında gigabyte iyi firmadır, kartlarıda iyidir ama türkiye ayağı pek sağlam değil galiba



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ysroguz -- 11 Şubat 2013; 15:15:33 >


_____________________________



431 Mesaj
18 Şubat 2013; 12:59:56 

quote:

Orijinalden alıntı: ysroguz

bu tamamen üretim hatasıdır. anakakartı ayıplı ürün denilen sınıfa sokar. bu gigabyte nın da hatası olmayabilir, muhtemelen soketi yapan firmanın hatasıdır ama kart 1 aylık değil garantisinin bitmesine 1 gün bile kalsa değişmesi gerekirdi. birde şu olay önemli. bu tip şeyler alırken sağlam firmalardan almak lazım. örneğin vatan yada eksen diyelim. siz direkt olarak aldığınız firmaya gidip derdinizi anlatırsanız onlar ilgileniyorlar. şahıslara karşı belki böyle şeyler yapabiliyorlar ama böyle mağazalara yapamıyorlar. ne gerekiyorsa onu yapıyorlar. bende bu kartı alacaktım ama şimdi kafamda soru işaretleri oluştu. aslında gigabyte iyi firmadır, kartlarıda iyidir ama türkiye ayağı pek sağlam değil galiba

Dünyada belki iyidir ama Türkiye Gigabyte kesinlikle sorunlu.
Kart henüz elime ulaşmadı. En sonunda Gigabyte TRye sordum ayın 5inde yolladık diyorlar bayiye sordum arenada bekliyormuş. Arena bugün yollayacakmış. Adamların rahatlığı ortada.
Mutlaka Gibyte alacaksanız bir kez daha düşünün.
Bir arkadaş yarı fiyatına satıyordu.
http://forum.donanimhab..._/key_//tm.htm#71293828


_____________________________



431 Mesaj
18 Şubat 2013; 13:03:49 

quote:

Orijinalden alıntı: ironblood19

sizde de lehinize vermiş kararı ki, soketi değiştirmişler felan.... yoksa arkadaşın dediği gibi "zorlama ile çıkartmışsınız, kullanıcı" hatası diyebilirlerdi... ürün de hatalı üretim olabilir, o da ayrı konu...

İnanın kullanıcı hatası diyebilselerdi çekinmeden derlerdi.
Soket o duruma geldikten sonra karta bağlantı yerine baktım diğer uç da aynı şeklide rahatça çıkıyordu. Bu üretim hatası ve bunu kabul ettiler.

Ayrıca yaptıkları "Tamirat" da ortada. Ekran kartı takarsanız RAM tırnaklarına değdiği için RAM takamazsınız. Zorlayıp hepsini takarsanız işte o zaman bir daha ne RAM ne de Ekran kartını bir daha çıkartamazsınız.

0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Remlak -- 18 Şubat 2013; 13:08:09 >


_____________________________



355 Mesaj
4 Nisan 2013; 17:59:48 

Aynı sıkıntıyı bende yaşadım. psu girişinde pinlerden bir tanesi sanrım soketlerle tam temas etmemiş ve elektrik atlaya atlaya o soceti yakmış. Hadi dedim daha ürünün 1 yıl garantisi mevcut göndereyim de soketi değiştirsinler dedim. sonra araştırdım. arenadan aldığım için onlara gönderdim. takip ediyorum. 2 hafta boyunca işlemde oldu oluyor tamamlandı yolda filan neyse dedim hah anakarta geldi diye sevinirken bir anda beynimden vurulmuşa döndüm. kutuyu açınca anakartımın yanan yuvası aynen duruyor birde üstüne üstlük anakartımın sağ üst köşesi kırılmış. işlemci yuvasında bir not elle not kağıdına yazılmış "Ürünün köşesi kırık kullanıcı hatası şimdilik anakart çalışmakta" bir hışımla hemen servise mail attım. durumu sormak için bize geldiğinde öyleydi dediler. o zaman ben size 3-4 günde bir mail attığımda neden söylemediniz dedim ben size ne için göndermiştim maillerde başka bir sıkıntısının olmadığını söylememişmiydim dedim. cevap vermiyor böyle yazınca 2-3 gün boyunca yazıştık ama işin ucu nerdeyse hakaret derecesine varacaktı. sonra gönderin tekrar bakalım dediler. gönderdim eski bir giriş ile değiştirmişler. anakartım UD7-x58 v.1.0 bir daha nerden alırım bu anakartı dünya para verdim ilk çıktığında o yüzden yemin ettim bir daha kesinlikle gigabyte markasının hiçbirşeyini almam. rezillik diz boyu...


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Donanım / Hardware] » Teknik Yardım » Gigabyte Z77N-Wifi Ekran Kart Soketi Sorunu
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.484