enjektör arıza belirtisi??
8 Cevap3514 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


1187 Mesaj
25 Aralık 2012; 19:55:58 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

arkadaşlar merhabalar.
aracımda bir süreden beri varolan bir çekiş sorunu var.bazı günler gaza dokunduğun an zıplayan araç bazen turbo boşluğu yaratıyor tepkisiz kalıyor.bugün servise götürdüğümde tüm değerlerin normal olduğunu ancak çekişte de bir sorun olduğu söylendi.yani turbolu bir aracın geri yaslaması olmadığını söyledi usta bu doğru.ilk etapta enjektör memelerinin değişmesi gerektiğinden bahsetti.yalnız benim aracımda rölanti bozukluğu kara duman ve zor çalışma gibi enjektör arıza belirtilerinden hiçbirisi yok.hatta devir saati milim oynamıyor rölantide o kadar tatlı çalışıyor.eğer bu arıza belirtileri olmasa bile bu çekiş sorununun nedeni enjektörden kaynaklanıyor olabilir mi?bilgi sahibi arkadaşlardan yorum bekliyorum.teşekkürler...


_____________________________

VW BORA 2000 1.9 TDİ COMFORTLİNE


4676 Mesaj
25 Aralık 2012; 20:51:49 

Turbo bağlantılarında bir kaçak olabilir, kontrol edilmeli. Enjektör arızası kendini, şangırtılı çalışma, sesli ve titreşimli çalışma, kara duman, fazla yakıt tüketimi ve çekişten düşme ile belli eder. Eğer diğer belirtiler mevcut değil ise sorun enjektörden kaynaklanmayabilir. Başka bir yere de göstermenizi tavsiye ederim. Enjektör değişimi pahalıya patlar.


_____________________________

>> Dizel partikül filtresi (DPF) ve EGR'yi lütfen iptal ettirmeyin, insan sağlığı birkaç bin liradan çok daha değerlidir...
Hiçbir yakıt tasarruf cihazına inanmayın, dolandırıcılara para kaptırmayın ! Çocuğunuzun rızkı cebinizde kalsın...


1187 Mesaj
25 Aralık 2012; 21:37:55 

quote:

Orijinalden alıntı: LionTech16

Turbo bağlantılarında bir kaçak olabilir, kontrol edilmeli. Enjektör arızası kendini, şangırtılı çalışma, sesli ve titreşimli çalışma, kara duman, fazla yakıt tüketimi ve çekişten düşme ile belli eder. Eğer diğer belirtiler mevcut değil ise sorun enjektörden kaynaklanmayabilir. Başka bir yere de göstermenizi tavsiye ederim. Enjektör değişimi pahalıya patlar.

teşekkürler...turbo bağlantılarını kontrol ettirmekte fayda var sanırım


_____________________________

VW BORA 2000 1.9 TDİ COMFORTLİNE


515 Mesaj
25 Aralık 2012; 21:39:16 


quote:

Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına

arkadaşlar merhabalar.
aracımda bir süreden beri varolan bir çekiş sorunu var.bazı günler gaza dokunduğun an zıplayan araç bazen turbo boşluğu yaratıyor tepkisiz kalıyor.bugün servise götürdüğümde tüm değerlerin normal olduğunu ancak çekişte de bir sorun olduğu söylendi.yani turbolu bir aracın geri yaslaması olmadığını söyledi usta bu doğru.ilk etapta enjektör memelerinin değişmesi gerektiğinden bahsetti.yalnız benim aracımda rölanti bozukluğu kara duman ve zor çalışma gibi enjektör arıza belirtilerinden hiçbirisi yok.hatta devir saati milim oynamıyor rölantide o kadar tatlı çalışıyor.eğer bu arıza belirtileri olmasa bile bu çekiş sorununun nedeni enjektörden kaynaklanıyor olabilir mi?bilgi sahibi arkadaşlardan yorum bekliyorum.teşekkürler...

İlk cümleyi okudum ve enjektorler kurum yapmış diyorum. Pug 206 im bana bunu öğretti



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

8-0 lık İngiltere maçında 5. yada 6. golden sonra spiker:
-Evet sayın seyirciler İngilizlerin bir atağını daha gol yiyerek savuşturduk.
8. golden sonra:
-Maç bitti hala gol yiyoruz. Olacak iş değil


18 Mesaj
27 Aralık 2012; 15:22:06 

Tamircilerin en kolay yönlendiği yol pompa enjektör değişikliği veya revizyonudur ancak dizel sistemler mazot ve havanın ayrı hatlardan yanma odasında karıştırıldığı sistemlerdir. Buna göre aracınızdaki çekiş kaybı muhtemel enjektör arızası olsa dahi mutlaka hava sisteminin de kontrol edilmesi gerekmektedir. Turbo, emme manifoldu, hava besleme hatları, kompresyon kaçakları, subap çatlakları mazotun yanında yeterli oksijenin sağlanamayacağı ve iyi bir yanma olmayacağı için çekiş kaybına sebebiyet verecek etmenler arasındadır.

Tabi ki bunun yanında pompa enjektörlerin de kontrolü gerekir. Bu kontrolü de mutlaka üreticinin mazot değerlerini sağlayıp sağlamadığını kontrol ettirerek yaptırmalısın. Yoksa onu temizledik bunu değiştirdik deyip canını yakabilirler.


_____________________________



1187 Mesaj
27 Aralık 2012; 19:23:39 

quote:

Orijinalden alıntı: cav_osman

Tamircilerin en kolay yönlendiği yol pompa enjektör değişikliği veya revizyonudur ancak dizel sistemler mazot ve havanın ayrı hatlardan yanma odasında karıştırıldığı sistemlerdir. Buna göre aracınızdaki çekiş kaybı muhtemel enjektör arızası olsa dahi mutlaka hava sisteminin de kontrol edilmesi gerekmektedir. Turbo, emme manifoldu, hava besleme hatları, kompresyon kaçakları, subap çatlakları mazotun yanında yeterli oksijenin sağlanamayacağı ve iyi bir yanma olmayacağı için çekiş kaybına sebebiyet verecek etmenler arasındadır.

Tabi ki bunun yanında pompa enjektörlerin de kontrolü gerekir. Bu kontrolü de mutlaka üreticinin mazot değerlerini sağlayıp sağlamadığını kontrol ettirerek yaptırmalısın. Yoksa onu temizledik bunu değiştirdik deyip canını yakabilirler.

önerileriniz için teşekkür ederim.


_____________________________

VW BORA 2000 1.9 TDİ COMFORTLİNE


1394 Mesaj
27 Aralık 2012; 19:41:47 


quote:

Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına

arkadaşlar merhabalar.
aracımda bir süreden beri varolan bir çekiş sorunu var.bazı günler gaza dokunduğun an zıplayan araç bazen turbo boşluğu yaratıyor tepkisiz kalıyor.bugün servise götürdüğümde tüm değerlerin normal olduğunu ancak çekişte de bir sorun olduğu söylendi.yani turbolu bir aracın geri yaslaması olmadığını söyledi usta bu doğru.ilk etapta enjektör memelerinin değişmesi gerektiğinden bahsetti.yalnız benim aracımda rölanti bozukluğu kara duman ve zor çalışma gibi enjektör arıza belirtilerinden hiçbirisi yok.hatta devir saati milim oynamıyor rölantide o kadar tatlı çalışıyor.eğer bu arıza belirtileri olmasa bile bu çekiş sorununun nedeni enjektörden kaynaklanıyor olabilir mi?bilgi sahibi arkadaşlardan yorum bekliyorum.teşekkürler...

Arac nedir?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Adolf Hitler
[ 1889 - 194∞ ]


1187 Mesaj
27 Aralık 2012; 22:23:45 

quote:

Orijinalden alıntı: 26_____


quote:

Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına

arkadaşlar merhabalar.
aracımda bir süreden beri varolan bir çekiş sorunu var.bazı günler gaza dokunduğun an zıplayan araç bazen turbo boşluğu yaratıyor tepkisiz kalıyor.bugün servise götürdüğümde tüm değerlerin normal olduğunu ancak çekişte de bir sorun olduğu söylendi.yani turbolu bir aracın geri yaslaması olmadığını söyledi usta bu doğru.ilk etapta enjektör memelerinin değişmesi gerektiğinden bahsetti.yalnız benim aracımda rölanti bozukluğu kara duman ve zor çalışma gibi enjektör arıza belirtilerinden hiçbirisi yok.hatta devir saati milim oynamıyor rölantide o kadar tatlı çalışıyor.eğer bu arıza belirtileri olmasa bile bu çekiş sorununun nedeni enjektörden kaynaklanıyor olabilir mi?bilgi sahibi arkadaşlardan yorum bekliyorum.teşekkürler...

Arac nedir?

imzamdaki araç dizel bora


_____________________________

VW BORA 2000 1.9 TDİ COMFORTLİNE


68 Mesaj
28 Aralık 2012; 1:15:26 

Sadece küçük bir ihtimal ama kullandığınız mazottan kaynaklanıyor olmasın? Aklıma ilk bu geldi.


_____________________________

İLERİ DERECEDE 126 BİS MERAKLISI :)
2004 HYUNDAİ GETZ 1.3 GLS LPG (Aileye Ait)
SONY ERİCSSON K750i
DELL N4050_ACER EM250_HP DV2000
Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.250