Şimdi Ara

ASUS 27' MX279H MONİTOR KULLANICILARI (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
586
Cevap
11
Favori
54.515
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cgnday

    vatanda kendi programlarıyla test yapıyorlar isterseniz. ölü piksel vs çıkarsa değiştirebiliyorsunuz.

    ayrıca her durumda 1 hafta içinde ölü piksel çıkarsa yine değiştirebiliyorsunuz.

    Evet testleri yapıp monitorümü aldım ;) akşam olsunda eve gidipkullanmak için sabirsizlaniyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ghosting'mi dediniz...........son çıkan oyunları ve yine son ayarlarda çatır çatır...oyunuyorum.ekran kalitesini söylememe gerek yok IPS
  • Arkadaşlar siyahlarda tam siyah görünmüyor, keza beyazlarda öyle diyenlerdenseniz (ki bende öyleydim :) ) şu ayarlarda tekrar bu renklere bakmanızı öneririm, çok işe yarıyor.

    1. Monitörden sRGB modunu seçiyoruz.

    2. Nvidia ekran kartı kullananlar Nvidia ayarlarına girip masa üstü renk ayarla menüsüne gelecek. sonra dijital renk formatı'ndan ( sağ kısım, alta bakın) YCbCr444 formatını seçin. Renklerin gerçeğe yakın dönüştüğünü göreceksiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeGetBe

    Arkadaşlar siyahlarda tam siyah görünmüyor, keza beyazlarda öyle diyenlerdenseniz (ki bende öyleydim :) ) şu ayarlarda tekrar bu renklere bakmanızı öneririm, çok işe yarıyor.

    1. Monitörden sRGB modunu seçiyoruz.

    2. Nvidia ekran kartı kullananlar Nvidia ayarlarına girip masa üstü renk ayarla menüsüne gelecek. sonra dijital renk formatı'ndan ( sağ kısım, alta bakın) YCbCr444 formatını seçin. Renklerin gerçeğe yakın dönüştüğünü göreceksiniz.

    Denemek lazım ben asus sitesinden indirdiğim renk paketini kullanıyorum hafta sonundan beri siyahlar biraz açık kalıyor doğrudur ama beyazlarda bir sıkıntı görmedim birde sizin dediğinizi kullanayım akşam.

    Kaç kişi var acaba forumda kullanan grup mu oluştursak ?




  • Zetronom ustadan başladık diye biliyorum, gerekirse oluştururuz
  • monitörü yeni alan arkadaşlar
    sizde de bu sorundan varmı
    http://www.youtube.com/watch?v=pqw0eHBhgJU
  • Beyler,
    Monitörü alalı 1 aya yakın oldu. Monitörde dün ölü piksel çıktı. Daha önceden yoktu. Ama çok küçük. Bir kaç arkadaşıma gösterdim, onlar bile zar zor fark ettiler. Acaba Vatan'a gitsem değişim yaparlar mı? Sizce değiştirmeli miyim?
    Bu arada bazı arkadaşlar monitörün siyah renginin üst kısmının alt kısımdan daha koyu olduğunu söylemiş. Bu monitöre bakış açımızla kaynaklı. Monitöre hem oturarak hem de ayakta bakın. Ayakta baktığınızda bir fark olmadığını göreceksiniz.
    Bir de videodaki şeyi denedim. Bende de oldu fakat o kadar büyütülecek bir şey değil. Sonuçta beni kullanımda etkilemiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elizabeth Woolridge Grant -- 25 Mart 2013; 17:38:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redraven

    monitörü yeni alan arkadaşlar
    sizde de bu sorundan varmı
    http://www.youtube.com/watch?v=pqw0eHBhgJU

    Videodaki sorun bende yok

    @Blue Sector

    Bence zaman kaybetmeden gidip değiştirin asus 0 ölü piksel garantisi veriyor 0 olarak aldığınız ve hiçte ucuz olmayan bir üründe hata ben olsam kabul etmezdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blue Sector

    Beyler,
    Monitörü alalı 1 aya yakın oldu. Monitörde dün ölü piksel çıktı. Daha önceden yoktu. Ama çok küçük. Bir kaç arkadaşıma gösterdim, onlar bile zar zor fark ettiler. Acaba Vatan'a gitsem değişim yaparlar mı? Sizce değiştirmeli miyim?
    Bu arada bazı arkadaşlar monitörün siyah renginin üst kısmının alt kısımdan daha koyu olduğunu söylemiş. Bu monitöre bakış açımızla kaynaklı. Monitöre hem oturarak hem de ayakta bakın. Ayakta baktığınızda bir fark olmadığını göreceksiniz.
    Bir de videodaki şeyi denedim. Bende de oldu fakat o kadar büyütülecek bir şey değil. Sonuçta beni kullanımda etkilemiyor.

    kardeş vatandan mal alınmaz ne aldıysam yırtık,pis ve açılmış kutu gönderdiler hepsini geri iade ettim paramıda 25 gün de zor iade ettilet.onuda devamlı telefon ederek zorla aldım telefonda geçen zamanım ve tel ücretini saymıyorum ....50 tl daha fazla verdim başka siteden aldım...açılmamış ambalaj tertemiz gelmişti...vatandan mal almakmı... bir daha tövbeeee




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alkımm

    quote:

    Orijinalden alıntı: redraven

    monitörü yeni alan arkadaşlar
    sizde de bu sorundan varmı
    http://www.youtube.com/watch?v=pqw0eHBhgJU

    Videodaki sorun bende yok

    @Blue Sector

    Bence zaman kaybetmeden gidip değiştirin asus 0 ölü piksel garantisi veriyor 0 olarak aldığınız ve hiçte ucuz olmayan bir üründe hata ben olsam kabul etmezdim.

    evet asus piksel hatası garantisi veriyor.değiştir hemen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zetronom


    siz nerden aldınız hocam monitörü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tokuchi

    quote:

    Orijinalden alıntı: zetronom


    siz nerden aldınız hocam monitörü

    webdenal sitesinden aldım...buradan çok alışveriş yaptım hepside temizdi....
  • Vatandan görmeden incelemeden mağaza hariç alışveriş yapmam %25 -%30 indirim olmadan zaten kapısından da geçmem Monitörü alırken 2 tane var demişlerdi 10-15 dk bekledim 1 tane geldi onunda kutusu daha önce açılmış belli monitörün jelatinleri yoktu bir sorun çıkmadı ama içime de sinmedi sonra hemen gözümüzün önünde başka kutu vardı onu açtılar test ettik aldım o gün aklıma gelmedi ama neden önümüzde duruyorken gidip depodan başka getirdiler diye düşünmüyorum değil bir şekilde iade edilmiş yada hata çıkmış ürünleri tekrar bir şey yok muş gibi paketleyip satıyorlar bilinen bir şey bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alkımm

    Vatandan görmeden incelemeden mağaza hariç alışveriş yapmam %25 -%30 indirim olmadan zaten kapısından da geçmem Monitörü alırken 2 tane var demişlerdi 10-15 dk bekledim 1 tane geldi onunda kutusu daha önce açılmış belli monitörün jelatinleri yoktu bir sorun çıkmadı ama içime de sinmedi sonra hemen gözümüzün önünde başka kutu vardı onu açtılar test ettik aldım o gün aklıma gelmedi ama neden önümüzde duruyorken gidip depodan başka getirdiler diye düşünmüyorum değil bir şekilde iade edilmiş yada hata çıkmış ürünleri tekrar bir şey yok muş gibi paketleyip satıyorlar bilinen bir şey bu.

    aynen katılıyorum hocam....adamlar resmen elde kalmış malları kakalamaya çalışıyorlar....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zetronom

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alkımm

    Vatandan görmeden incelemeden mağaza hariç alışveriş yapmam %25 -%30 indirim olmadan zaten kapısından da geçmem Monitörü alırken 2 tane var demişlerdi 10-15 dk bekledim 1 tane geldi onunda kutusu daha önce açılmış belli monitörün jelatinleri yoktu bir sorun çıkmadı ama içime de sinmedi sonra hemen gözümüzün önünde başka kutu vardı onu açtılar test ettik aldım o gün aklıma gelmedi ama neden önümüzde duruyorken gidip depodan başka getirdiler diye düşünmüyorum değil bir şekilde iade edilmiş yada hata çıkmış ürünleri tekrar bir şey yok muş gibi paketleyip satıyorlar bilinen bir şey bu.

    aynen katılıyorum hocam....adamlar resmen elde kalmış malları kakalamaya çalışıyorlar....

    Napsak Asus MX279H topluluğu mu oluştursak 3-4 kişi olduk sanırsam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alkımm

    quote:

    Orijinalden alıntı: redraven

    monitörü yeni alan arkadaşlar
    sizde de bu sorundan varmı
    http://www.youtube.com/watch?v=pqw0eHBhgJU

    Videodaki sorun bende yok

    @Blue Sector

    Bence zaman kaybetmeden gidip değiştirin asus 0 ölü piksel garantisi veriyor 0 olarak aldığınız ve hiçte ucuz olmayan bir üründe hata ben olsam kabul etmezdim.

    Bu gün Vatan Bilgisayar'ı aradım. Durumu açıkladım. Mağazaya fatura ve ürün ile gitmemi söylediler. Ben de bu cumartesi gideceğim. Yalnız bir şey var. Ürünü değiştimek zorundalar dimi? Sonuçta ASUS 0 ölü piksel garantisi veriyorsa değiştirmeliler. Benim kafamı kurcalayan ürünü alalı 1-1,5 ay oldu. Acaba sorun çıkartırlar mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elizabeth Woolridge Grant -- 26 Mart 2013; 17:38:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blue Sector

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alkımm

    quote:

    Orijinalden alıntı: redraven

    monitörü yeni alan arkadaşlar
    sizde de bu sorundan varmı
    http://www.youtube.com/watch?v=pqw0eHBhgJU

    Videodaki sorun bende yok

    @Blue Sector

    Bence zaman kaybetmeden gidip değiştirin asus 0 ölü piksel garantisi veriyor 0 olarak aldığınız ve hiçte ucuz olmayan bir üründe hata ben olsam kabul etmezdim.

    Bu gün Vatan Bilgisayar'ı aradım. Durumu açıkladım. Mağazaya fatura ve ürün ile gitmemi söylediler. Ben de bu cumartesi gideceğim. Yalnız bir şey var. Ürünü değiştimek zorundalar dimi? Sonuçta ASUS 0 ölü piksel garantisi veriyorsa değiştirmeliler. Benim kafamı kurcalayan ürünü alalı 1-1,5 ay oldu. Acaba sorun çıkartırlar mı?

    1 ayı geçtiği için 10 iş günü kadar sürecek işleminiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fract4l -- 26 Mart 2013; 18:36:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fract4l

    quote:

    Orijinalden alıntı: Blue Sector

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alkımm

    quote:

    Orijinalden alıntı: redraven

    monitörü yeni alan arkadaşlar
    sizde de bu sorundan varmı
    http://www.youtube.com/watch?v=pqw0eHBhgJU

    Videodaki sorun bende yok

    @Blue Sector

    Bence zaman kaybetmeden gidip değiştirin asus 0 ölü piksel garantisi veriyor 0 olarak aldığınız ve hiçte ucuz olmayan bir üründe hata ben olsam kabul etmezdim.

    Bu gün Vatan Bilgisayar'ı aradım. Durumu açıkladım. Mağazaya fatura ve ürün ile gitmemi söylediler. Ben de bu cumartesi gideceğim. Yalnız bir şey var. Ürünü değiştimek zorundalar dimi? Sonuçta ASUS 0 ölü piksel garantisi veriyorsa değiştirmeliler. Benim kafamı kurcalayan ürünü alalı 1-1,5 ay oldu. Acaba sorun çıkartırlar mı?

    1 ayı geçtiği için 10 iş günü kadar sürecek işleminiz.

    Peki almama gibi bir durum olur mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blue Sector

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fract4l

    quote:

    Orijinalden alıntı: Blue Sector

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alkımm

    quote:

    Orijinalden alıntı: redraven

    monitörü yeni alan arkadaşlar
    sizde de bu sorundan varmı
    http://www.youtube.com/watch?v=pqw0eHBhgJU

    Videodaki sorun bende yok

    @Blue Sector

    Bence zaman kaybetmeden gidip değiştirin asus 0 ölü piksel garantisi veriyor 0 olarak aldığınız ve hiçte ucuz olmayan bir üründe hata ben olsam kabul etmezdim.

    Bu gün Vatan Bilgisayar'ı aradım. Durumu açıkladım. Mağazaya fatura ve ürün ile gitmemi söylediler. Ben de bu cumartesi gideceğim. Yalnız bir şey var. Ürünü değiştimek zorundalar dimi? Sonuçta ASUS 0 ölü piksel garantisi veriyorsa değiştirmeliler. Benim kafamı kurcalayan ürünü alalı 1-1,5 ay oldu. Acaba sorun çıkartırlar mı?

    1 ayı geçtiği için 10 iş günü kadar sürecek işleminiz.

    Peki almama gibi bir durum olur mu?

    Ben gittiğimde sorun olmamıştı, almışlardır sorunsuz bir şekilde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alkımm

    quote:

    Orijinalden alıntı: zetronom

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alkımm

    Vatandan görmeden incelemeden mağaza hariç alışveriş yapmam %25 -%30 indirim olmadan zaten kapısından da geçmem Monitörü alırken 2 tane var demişlerdi 10-15 dk bekledim 1 tane geldi onunda kutusu daha önce açılmış belli monitörün jelatinleri yoktu bir sorun çıkmadı ama içime de sinmedi sonra hemen gözümüzün önünde başka kutu vardı onu açtılar test ettik aldım o gün aklıma gelmedi ama neden önümüzde duruyorken gidip depodan başka getirdiler diye düşünmüyorum değil bir şekilde iade edilmiş yada hata çıkmış ürünleri tekrar bir şey yok muş gibi paketleyip satıyorlar bilinen bir şey bu.

    aynen katılıyorum hocam....adamlar resmen elde kalmış malları kakalamaya çalışıyorlar....

    Napsak Asus MX279H topluluğu mu oluştursak 3-4 kişi olduk sanırsam.

    kuralım mx27 gurubunu




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.