one x kamera arızası ve KVK nın müthiş çözümü
113 Cevap2689 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


255 Mesaj
18 Aralık 2012; 17:26:00 

evet arkadaşlar bir kvk teknik servisinin başarı hikayesini sizinle paylaşmak istedim teknoloji de sınır tanımayan ve tamamen müşteri memnuniyeti için çabalayan kvk nın azimli ve mucit servis elemanlarının hikayesi bu evet gelelim hikayenin başlangıç noktasına bundan 1.5 ay önce wifi problemi yüzünden cihazı kvk ya bıraktım ve değişim istedim anakartı değiştirdiler ve 20 gün sonra cihazı almaya gittim cihazı teslim alma aşamasında birde ne göreyim kasanın usb girişinin yan tarafı kırılmış bu ne dedim valla ben bilmem eşim bilir dediler :) neyse bu hasar yüzünden kasayı hemen yüksek serviste değiştirdiler neyse bunu hallettik derken cihazda bu sefer kamera arızası boy gösterdi habire odaklama yapıyor video çekimlerin de video izlerken odaklamanın sesi çekiçle çivi filmi çekmişim gibi iki saniyede bir çat çat cihazı teslim alalı 10 gün olmuş ya bismillah tekrar kvk ya durumu anlatım cihazı teslim ettim tam bir hafta sonra gelen msj da cihazınızın mekanik arızası giderildi hmmm bu gün hemen kvk kozyatağı servise uçtum ama içim de hep bir umutsuzlukla :( velasıl kelam sıraya gir bekle derken sıra bana geldi cihazı teslim alacağım işlemler tamamlanıyor derken cihazı konturol etmeye başladım bi sağına soluna derken lens camının içine bir baktım acayip bir şeyler nedir bu derken birde ne göreyim çok afedersiniz ölü gtne pamuk tıkar gibi kamera lensinin iç kısmına kağıt tıkamışlar sağlı sollu her yerden taşmış dışardan baktığınızda fotoğrafını çekmek istediğiniz kişiyi ürkütür :)) o derece yani gelelim odaklamaya video kısmana geldim ne odaklama var ne bir şey kamera uzağa yakına hep sabit foto çekiminde'de öyle tabi benden artık şarterler attı ver yansın herkes sus pus bu nedir ya bu ne biçim bir servis anlayışı elamanların teknoloji ve tamir anlayışı birkaç parça kağıt tıkıştırmaktan ibaret şimdi cihaz yine serviste kaldı hemen kamera değişim kararı aldılar ama cihaz'dan öyle bir soğudum ki anlatamam bu seferde bir sorun olursa kafalarında parçalayıp çıkacağım evet arkadaşlar telefonu kvk vermeden öne kırk defa düşünün eğer vermek zorunda kalırsanız cihazınızı vermeden iyice inceleyin hasarsız verdiğinizi forma yazdırın ve alırken'de seksen defa inceleyin ki sonra teslim aldıktan sonra size yüklemesinler işte böyle bu işlem kvk nın müthiş buluşu bunun adına'da kağıt tıkama teknolojisi diyorlar :))


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


677 Mesaj
18 Aralık 2012; 17:54:25 

hayretle okudum sadece YUUUUUUUUUUHHHHHHHHH DİYORUM DOSTUM


_____________________________



4842 Mesaj
18 Aralık 2012; 18:13:27 

sadece bu nasıl ilgisizlik diyorum


_____________________________



1658 Mesaj
18 Aralık 2012; 18:27:06 

O telefonun içine kağıt tıkıştıran andavallı servis elemanı adam değildir. İyi sabretmişsiniz valla.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1972 Mesaj
18 Aralık 2012; 18:30:40 

O telefonu geri almayın iade ya da değişim talep edin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
143 Mesaj
18 Aralık 2012; 18:33:29 

O telefona kağıt tıkayan servisci kör oldu :D



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Galaxy Ace 2



255 Mesaj
18 Aralık 2012; 20:56:54 

inannın arkadaşlar servis'de birine dalmamak için kendimi zor tuttum zaten karşındaki bayan hiçbirşeyden haberi yok anca yazıyor çiziyor evet efendim haklısınız efendim özür dileriz efendim ezikler :) güya birde kartal yüksek serviste işlem görmüş öyleye kağıt tıkıştırmak çok hassa bir iş tecrübe ve yetenek ister kimbilir o elaman kaç yıl eğitim gördü bu iş üzerine yazık hakkını yememek lazım :) hayatımda ilk defa böyle bir durumla karşılaşıyorum. KVKKTT kaveka kağıt tıkama teknolojileri :))



_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


814 Mesaj
18 Aralık 2012; 21:39:49 

Ulan milyarik cihaza toz kondurmamaları gerekirken şunların yaptığına bak...Kvk deyince millet de birşey zannediyor



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


HTC One X | Focus II TDCI 2011


631 Mesaj
18 Aralık 2012; 22:22:34 

tek umudumuz telpa mı şimdi yazık valla yazık


_____________________________


SAMSUNG GALAXY S III


255 Mesaj
18 Aralık 2012; 23:31:56 

haa birde kayıt işlemlerindeki bayana dedim'ki kim bu benim cihazımı bu hale getiren elaman onun hakkında şikayet dilekçesi yazacağım biz konu ve elaman hakkında gerekli idari işlemleri başlatacağız dedi valla canım çok sıkılıyor telefon mu aldık dert'mi satın aldık bilmiyorum daha doğru düzgün kullanmak nasip olmadı verdiğimiz para haram para'da değil alnımızın teriyle kazanıyoruz bu işin peşini bırakmam güvenip verdiğimiz telefonlarımıza yaptıkları muameleye bakın yarın htc arayıp durumu anlatacağım gerçi htc yetkilileri'de Allaha emanet onlardan'da bir cacık olmaz ama olsun en son mahkemeye kadar dayanarım artık napalım telefon yalama oldu çoluk çocuğun elinde artık hayır gelmez o telefondan kimbilir daha ne arızalar açar başıma yeterki kvk kapağını açsın gerisi çorap söküğü gibi geliyor...


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


3602 Mesaj
18 Aralık 2012; 23:47:08 

quote:

Orijinalden alıntı: by_ager34

evet arkadaşlar bir kvk teknik servisinin başarı hikayesini sizinle paylaşmak istedim teknoloji de sınır tanımayan ve tamamen müşteri memnuniyeti için çabalayan kvk nın azimli ve mucit servis elemanlarının hikayesi bu evet gelelim hikayenin başlangıç noktasına bundan 1.5 ay önce wifi problemi yüzünden cihazı kvk ya bıraktım ve değişim istedim anakartı değiştirdiler ve 20 gün sonra cihazı almaya gittim cihazı teslim alma aşamasında birde ne göreyim kasanın usb girişinin yan tarafı kırılmış bu ne dedim valla ben bilmem eşim bilir dediler :) neyse bu hasar yüzünden kasayı hemen yüksek serviste değiştirdiler neyse bunu hallettik derken cihazda bu sefer kamera arızası boy gösterdi habire odaklama yapıyor video çekimlerin de video izlerken odaklamanın sesi çekiçle çivi filmi çekmişim gibi iki saniyede bir çat çat cihazı teslim alalı 10 gün olmuş ya bismillah tekrar kvk ya durumu anlatım cihazı teslim ettim tam bir hafta sonra gelen msj da cihazınızın mekanik arızası giderildi hmmm bu gün hemen kvk kozyatağı servise uçtum ama içim de hep bir umutsuzlukla :( velasıl kelam sıraya gir bekle derken sıra bana geldi cihazı teslim alacağım işlemler tamamlanıyor derken cihazı konturol etmeye başladım bi sağına soluna derken lens camının içine bir baktım acayip bir şeyler nedir bu derken birde ne göreyim çok afedersiniz ölü gtne pamuk tıkar gibi kamera lensinin iç kısmına kağıt tıkamışlar sağlı sollu her yerden taşmış dışardan baktığınızda fotoğrafını çekmek istediğiniz kişiyi ürkütür :)) o derece yani gelelim odaklamaya video kısmana geldim ne odaklama var ne bir şey kamera uzağa yakına hep sabit foto çekiminde'de öyle tabi benden artık şarterler attı ver yansın herkes sus pus bu nedir ya bu ne biçim bir servis anlayışı elamanların teknoloji ve tamir anlayışı birkaç parça kağıt tıkıştırmaktan ibaret şimdi cihaz yine serviste kaldı hemen kamera değişim kararı aldılar ama cihaz'dan öyle bir soğudum ki anlatamam bu seferde bir sorun olursa kafalarında parçalayıp çıkacağım evet arkadaşlar telefonu kvk vermeden öne kırk defa düşünün eğer vermek zorunda kalırsanız cihazınızı vermeden iyice inceleyin hasarsız verdiğinizi forma yazdırın ve alırken'de seksen defa inceleyin ki sonra teslim aldıktan sonra size yüklemesinler işte böyle bu işlem kvk nın müthiş buluşu bunun adına'da kağıt tıkama teknolojisi diyorlar :))

Bazı mağazalarda hep şunu diyorlar bizim malımız kvk - genpa garantili, ee ne olacak orada biz çalışıyoruz yani hiçbir şeyden anlamayanlar ordusu.
Ha bunlar garanti, ha alternatif garanti hepsi aynı terane.
Allah servise düşürmesin.


_____________________________



255 Mesaj
19 Aralık 2012; 0:05:07 

quote:

Orijinalden alıntı: Mat35

quote:

Orijinalden alıntı: by_ager34

evet arkadaşlar bir kvk teknik servisinin başarı hikayesini sizinle paylaşmak istedim teknoloji de sınır tanımayan ve tamamen müşteri memnuniyeti için çabalayan kvk nın azimli ve mucit servis elemanlarının hikayesi bu evet gelelim hikayenin başlangıç noktasına bundan 1.5 ay önce wifi problemi yüzünden cihazı kvk ya bıraktım ve değişim istedim anakartı değiştirdiler ve 20 gün sonra cihazı almaya gittim cihazı teslim alma aşamasında birde ne göreyim kasanın usb girişinin yan tarafı kırılmış bu ne dedim valla ben bilmem eşim bilir dediler :) neyse bu hasar yüzünden kasayı hemen yüksek serviste değiştirdiler neyse bunu hallettik derken cihazda bu sefer kamera arızası boy gösterdi habire odaklama yapıyor video çekimlerin de video izlerken odaklamanın sesi çekiçle çivi filmi çekmişim gibi iki saniyede bir çat çat cihazı teslim alalı 10 gün olmuş ya bismillah tekrar kvk ya durumu anlatım cihazı teslim ettim tam bir hafta sonra gelen msj da cihazınızın mekanik arızası giderildi hmmm bu gün hemen kvk kozyatağı servise uçtum ama içim de hep bir umutsuzlukla :( velasıl kelam sıraya gir bekle derken sıra bana geldi cihazı teslim alacağım işlemler tamamlanıyor derken cihazı konturol etmeye başladım bi sağına soluna derken lens camının içine bir baktım acayip bir şeyler nedir bu derken birde ne göreyim çok afedersiniz ölü gtne pamuk tıkar gibi kamera lensinin iç kısmına kağıt tıkamışlar sağlı sollu her yerden taşmış dışardan baktığınızda fotoğrafını çekmek istediğiniz kişiyi ürkütür :)) o derece yani gelelim odaklamaya video kısmana geldim ne odaklama var ne bir şey kamera uzağa yakına hep sabit foto çekiminde'de öyle tabi benden artık şarterler attı ver yansın herkes sus pus bu nedir ya bu ne biçim bir servis anlayışı elamanların teknoloji ve tamir anlayışı birkaç parça kağıt tıkıştırmaktan ibaret şimdi cihaz yine serviste kaldı hemen kamera değişim kararı aldılar ama cihaz'dan öyle bir soğudum ki anlatamam bu seferde bir sorun olursa kafalarında parçalayıp çıkacağım evet arkadaşlar telefonu kvk vermeden öne kırk defa düşünün eğer vermek zorunda kalırsanız cihazınızı vermeden iyice inceleyin hasarsız verdiğinizi forma yazdırın ve alırken'de seksen defa inceleyin ki sonra teslim aldıktan sonra size yüklemesinler işte böyle bu işlem kvk nın müthiş buluşu bunun adına'da kağıt tıkama teknolojisi diyorlar :))

Bazı mağazalarda hep şunu diyorlar bizim malımız kvk - genpa garantili, ee ne olacak orada biz çalışıyoruz yani hiçbir şeyden anlamayanlar ordusu.
Ha bunlar garanti, ha alternatif garanti hepsi aynı terane.
Allah servise düşürmesin.

aynen öyle kardeşim yurt dışı alsan bi sorun yırt içi alıyoruz yüz sorun kvk genpa vs hepsi fasa fiso ben kvk yüksek servis denen yeride gittim gördüm çalışanları'da gördüm hep lise öğrencisi toy çocuklar bizim cihazları kobay olarak kullanıyorlar kanımca şöyle bir durum var 1.si kamera denen zımbırtıya bunlar kesinlikle müdahale edemez zaten kesin değişimi şarttı değil kartal yüksek servis istanbul yüksek servis dahi olsa kamera arızasına müdahele edecek kabileyet ve donanıma sahip değiller bunların işi kapak değiştir batarya değiştir çok daha prosu ekran değiştir bunlarda zaten hemen hemen herkesin yapabileceği işler yani az çok anlayan çoğu kişi yapıyor ki benimde alt yapım var ben bile yaparım ama işte garanti korkusuna veriyoz iş bilmeyenin eline sonra cihaz mefta


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


856 Mesaj
19 Aralık 2012; 0:08:05 

geçmiş olsun kağıta güldüm


_____________________________

- 22 Eylül 2009;DH Bir DH'Lİ OLDUM


255 Mesaj
19 Aralık 2012; 0:12:15 

quote:

Orijinalden alıntı: A.B.D(azimBora)

geçmiş olsun kağıta güldüm

eyvallah kardeşim valla benim gözümde canlandıkça ben bile gülüyorum :))


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


287 Mesaj
19 Aralık 2012; 1:59:38 

kvk ya telefon verme saçmalığında bende bulundum ve 1.5 aydır telefonum kvk ankara ya gidip gidip geliyor tek sorunum usb girişnde problem olmasıydı temassızlık yüzünden cihazı şarj edemiyordum kendim usb portunu ebaydan sipariş edip değiştircektim ama çevremdeki insanlar bana bozarsın garantisi var gönder sen uğraşma dedip beni vazgeçirdiler ben cihazı gönderdim bana bataryayı değiştirip geri gönderdiler tekrar gönderdim anakartı değiştirdiler ki bu çok saçma sorun usb portunda adım gibi eminim neyse telefon geldi çalışıyor ama imei değişmiş birde usb girişinin çerçevesi yok neyse geri gönderdim parçayı takmadıkları için ertesi günlerde bana imei kayıt dışı diye mesaj geldi kvk yı aradım böyle böyle dediler cihaz zaten istanbula gönderildi (anakartı 3 günde değiştirip geri gönderdiler kasaya ait takmayı unuttukları parça için telefonu istanbula gönderiyorlar) ee dedim imei nolcak dediler pasaport numarası tc verin eşleştirelim bugun tekrar aradım noldu diye hala cihaz kayıt dışı dedim dediler doğru diyorsun tekrar inceletecez 45 dk sonra bana geri döndüler pasaport numarası yada tc kimlik no hatalı diye oysa iki kere kontrol edip verdiğim numara saat 6ya 2 vardı tekrar kontrol etmeye vaktim yoktu dedim o numara doğru iki kez teyit ettim dedi yarın kontrol edip tekrar arayın bide bizi salak yerine koyuyorlar numarayı tekrar kontrol ettim hiç bir yanlışlık yok
şu an cihazı kendim onarmadığım için deliler gibi pişmanım kvk ya cihaz verirken 2 kere düşünün derim



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhan91 -- 19 Aralık 2012; 2:00:31 >


_____________________________



306 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
orcun1622
19 Aralık 2012; 2:47:42 

hocam geçmiş olsun öncellikle bir kaç bilgi veriyim 3 ay kadar bende kvk calıştım (şuan calışmıyorum) değiştirme yetkisi üretici firmanın verdiğe yetkiye bağlıdır bu elektronik bir kompenentte olabilir yada mekanik bir şey ekran vs.Ama benim calıştığım dönemde bu tarz sorunlar fazla yoktu yine vardı ama bende eski calışanı olarak hayretler içerisinde kaldım.Not:Kartal servisindeydim.Yüksek servis olayınıda söliyim kozyatağında level 1 ve 2 mekanik parça değişimi kartalda 1-2-3-4 elektronik parça değişimi dahil hepsi ama yazık etmişler telefona.


_____________________________



Sony Xperia S 32GB
CM11 Kitkat
Make Believe


255 Mesaj
19 Aralık 2012; 2:57:03 

quote:

Orijinalden alıntı: gokhan91

kvk ya telefon verme saçmalığında bende bulundum ve 1.5 aydır telefonum kvk ankara ya gidip gidip geliyor tek sorunum usb girişnde problem olmasıydı temassızlık yüzünden cihazı şarj edemiyordum kendim usb portunu ebaydan sipariş edip değiştircektim ama çevremdeki insanlar bana bozarsın garantisi var gönder sen uğraşma dedip beni vazgeçirdiler ben cihazı gönderdim bana bataryayı değiştirip geri gönderdiler tekrar gönderdim anakartı değiştirdiler ki bu çok saçma sorun usb portunda adım gibi eminim neyse telefon geldi çalışıyor ama imei değişmiş birde usb girişinin çerçevesi yok neyse geri gönderdim parçayı takmadıkları için ertesi günlerde bana imei kayıt dışı diye mesaj geldi kvk yı aradım böyle böyle dediler cihaz zaten istanbula gönderildi (anakartı 3 günde değiştirip geri gönderdiler kasaya ait takmayı unuttukları parça için telefonu istanbula gönderiyorlar) ee dedim imei nolcak dediler pasaport numarası tc verin eşleştirelim bugun tekrar aradım noldu diye hala cihaz kayıt dışı dedim dediler doğru diyorsun tekrar inceletecez 45 dk sonra bana geri döndüler pasaport numarası yada tc kimlik no hatalı diye oysa iki kere kontrol edip verdiğim numara saat 6ya 2 vardı tekrar kontrol etmeye vaktim yoktu dedim o numara doğru iki kez teyit ettim dedi yarın kontrol edip tekrar arayın bide bizi salak yerine koyuyorlar numarayı tekrar kontrol ettim hiç bir yanlışlık yok
şu an cihazı kendim onarmadığım için deliler gibi pişmanım kvk ya cihaz verirken 2 kere düşünün derim

en kolay yöntem anakart değiştirmek zaten htc nin elinde perte çıkmış ne kadar anakart varsa dostlar alışverişte görsün misali bize iteliyorlar arıza kasada olsa anakart değişiyor yani mekanizma işliyor kardeş böylelikle kvk ve htc çalışıyor işte neymiş efendim telefonu yeniledik nasıl anakart değişti valla helal olsun servis merkezlerinde telefonları koydukları poşetlerden belli zaten ne kadar önem verdikleri biz çizilmesin diye ekran koruyucu filim ve kılıflara onca para sayarken herifler sırdan poşetlere sarıp sarmalıyorlar havalı poşetlerde taşınması gereken cihazlar kutuların içinde dangır dıngır içler acısı bu kvk cihaz imei kayıtlarında da bir işler çeviriyor usulsüz işler yapıyor bence herşey olabilir ayırıca sanada sabır diliyorum kardeş geçmiş olsun bir dernek kursak fena olmaz dernegin ismi kvk mağdurları yardım ve dayanışma derneği :))


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


255 Mesaj
19 Aralık 2012; 3:18:05 

quote:

Orijinalden alıntı: orcun1622

hocam geçmiş olsun öncellikle bir kaç bilgi veriyim 3 ay kadar bende kvk calıştım (şuan calışmıyorum) değiştirme yetkisi üretici firmanın verdiğe yetkiye bağlıdır bu elektronik bir kompenentte olabilir yada mekanik bir şey ekran vs.Ama benim calıştığım dönemde bu tarz sorunlar fazla yoktu yine vardı ama bende eski calışanı olarak hayretler içerisinde kaldım.Not:Kartal servisindeydim.Yüksek servis olayınıda söliyim kozyatağında level 1 ve 2 mekanik parça değişimi kartalda 1-2-3-4 elektronik parça değişimi dahil hepsi ama yazık etmişler telefona.

evet kardeşim mağlesef yazık ettilerki ne yazık hemde bu anlattıklarımda en ufak bir abartma ve karalama asla yok kardeş neyse o kayıt işlerindeki kız bile manzara karşısında dumur oldu hiçbir şey diyemedi yazık dese ne olur zaten onun bi günahı yok kasayı kırık olarak gönderdiklerinde kozyatağın'dan kartal yüksek servise gittim sen ayhan beyi tanırsın o karşıladı beni gayet nazik ve temiz bir insan özür diledi bizim hatamız dedi kasayı değiştirdi verdi tama dedim yaptınız bi hata düzeltildi eyvallah ama bu en son olay gerçekten içler acısı yakınımda kime anlatsam hepsi şok oluyor ya koskaca bir yetkili servis bu cahilliği nasıl yapar dalga geçer gibi ya orta çağda bile böyle saçmalık yapılmamıştır ya şimdi senin arabanın motoru conta yaksa usta conta yerine tutup gazete kagıtı kesip koysa ne dersin sorarım sana?


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


255 Mesaj
19 Aralık 2012; 3:26:27 

htc arayıp bu süreci anlatacağım ve telefonun değişimini talep edeceğim dahada olmadı mahkemeye kadar yolu var zaten telefonu kullanamadım varsın kalsın kvk da ne kadar sürerse sürsün bu işin peşimde koşturmaya niyetliyim olmadı benzin döker yakarım telefonu kvk nın önün de çayır çayır birde o ateşte çay demler dağıtırm herkeze şifa niyetine :)


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1057 Mesaj
19 Aralık 2012; 9:42:33 

usta aslında gazeteci bir tanıdıgın olacak bu iş çok kolay olurdu...kvk hakkında güzel bir yazı dizisi ve yapılan işin fotograflı ispatı,servis kagıdı vs... ahhh ahhh ne güzel olurdu..


_____________________________

SyStEm CaR AuDiO


547 Mesaj
19 Aralık 2012; 10:57:58 

Kanimmizz ddondu oğlummm



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

"BEN DAHİL HİÇ KİMSE VAZGEÇİLMEZ DEĞİLDİR"


1830 Mesaj
19 Aralık 2012; 11:47:54 

Ben bile sinirlendim okurken.
Ne demek kağıt sıkıştırmak direk şikayetçi olacağını söyleseydin keşke
Adi herifler


_____________________________



2852 Mesaj
19 Aralık 2012; 13:22:22 

Bende yaklaşık 3 ay önce wi-fi programı yüzünden kvk ya yollamıştım.İlk önce sivri bişi ile simkart çıkarma yuvasını genişletmişler sonra sim kart aparatının bi tarafı yamulmuş ve sıyrılmış.Anakart değişimi yapıp yolladılar.Telefonu açtım bir iki bızıkladım ekranda daha önce olmayan iki adet sarı leke var.Hemen tekrar yolladım uzun bir yazı yazdım sıyrılan yerleri yazdım.Adamlar yazdıklarımın ilk satırını okumuşlar sanırım sadece sim kart aparatını değiştirip kasa değişimi ücrete tabidir yazıp yollamışlar.Sonra bidaha yolladım ve sarı lekeyi yazdım.Bu sefer ekranı değiştirdiler ama yine üstte az bişey var.Bu işlemler 2 ay sürdü telefonumu özledim o yüzden şimdilik yollamayacağım ama biraz daha zaman geçsin telefonu değiştirmeleri için uğraşıcam.


_____________________________

INTEL i7 860 ,GIGABYTE P55M-UD2 ,TEAM XTREEM DARK 2x2GB 1600MHZ ,GIGABYTE GTX275 ,SEAGATE 1.5TB 32MB 7200RPM+SAMSUNG 1 TB 32MB 7200RPM ,PHILIPS DVD+RW, COOLER MASTER RC-690 KASA ,OCZ PC POWER&COOLING SILENCER QUAD 750W ,CREATIVE 2+1 A300 ,SAMSUNG SYNCMASTER 223BW 22" 5MS DVI



255 Mesaj
19 Aralık 2012; 16:52:11 

quote:

Orijinalden alıntı: myz1453

Kanimmizz ddondu oğlummm

kardeş veznedeki bayan telefonu kaptığı gibi teknik servis odasına götürdüler sonrada gelip kamera değişimi yapılacak efendim dedi bir daha telefonu çıkarmadılar şimdi şöyle bir şey daha var ben telefonu alır oradan çıkardım ama bu defa oradan çıkarsam bir şey tutturmam çok zor olur hatta bana dahi yüklerlerdi bu işi iftira derler kendisi yapmış derler yerinde müdahale herzaman iyidir yanımda telefonda yoktu olsaydı en azından bi fotoğrafını çeker paylaşırdım



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi by_ager34 -- 19 Aralık 2012; 16:53:56 >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


255 Mesaj
19 Aralık 2012; 16:55:26 

quote:

Orijinalden alıntı: egzersayz

Bende yaklaşık 3 ay önce wi-fi programı yüzünden kvk ya yollamıştım.İlk önce sivri bişi ile simkart çıkarma yuvasını genişletmişler sonra sim kart aparatının bi tarafı yamulmuş ve sıyrılmış.Anakart değişimi yapıp yolladılar.Telefonu açtım bir iki bızıkladım ekranda daha önce olmayan iki adet sarı leke var.Hemen tekrar yolladım uzun bir yazı yazdım sıyrılan yerleri yazdım.Adamlar yazdıklarımın ilk satırını okumuşlar sanırım sadece sim kart aparatını değiştirip kasa değişimi ücrete tabidir yazıp yollamışlar.Sonra bidaha yolladım ve sarı lekeyi yazdım.Bu sefer ekranı değiştirdiler ama yine üstte az bişey var.Bu işlemler 2 ay sürdü telefonumu özledim o yüzden şimdilik yollamayacağım ama biraz daha zaman geçsin telefonu değiştirmeleri için uğraşıcam.

ben telefondan ümidi kestim zaten değişim şart


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


255 Mesaj
19 Aralık 2012; 17:03:14 

arkadaşlar htc yi arıyorum telesekreterde ingilizce bir şey söyleip kapatıyor yoksa bunlar dükkanı kapatıp tası tarağı toplayıp kaçtılar'mı benim olayı duyunca :))


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
3370 Mesaj
19 Aralık 2012; 17:29:15 

Benim cihazdada wi-fi sorunu çıktı. Bu konuyu okuduktan sonra acaba bu şekilde mi kullansam diyorum. Zaten cihaz yurt dışı cihaz anakart değişecek tekrar kaydettirme derdi ayrı dert. Bide orası burası bozulursa yurt dışı diye çok takanda olmaz. En iyisi bu şekilde kullanayım ben.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1490 Mesaj
19 Aralık 2012; 17:35:52 

Hocam sabriniza hayran kaldim.ben olsam serdende gecerdim cihazdanda.kvk nin altini ustune getirirdim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



₪ HTC One™ ₪

Android 4.2.2 (Jelly Bean) \\ 4.7 " Full hd Super LCD3 - Gorilla Glass 2 Ekran \\ 1920 x 1080 Pixel Çözünürlük. (468ppi) \\ 1.7 GHz - 4 Çekirdekli Qualcomm Snapdragon 600 İşlemci \\ 2GB RAM \\ 32GB Dahili Hafıza \\ 4.3 UltraPixel AutoFocus & Led Flash Kamera \\ BoomSound Özellikli 2 Stereo Hoparlör \\ 2300mAh Batarya \\ TV Out - Mhl \\ 802.11 a/b/g/n/ac Wifi \\ LTE (4G) Bağlantı \\


255 Mesaj
19 Aralık 2012; 17:38:45 

quote:

Orijinalden alıntı: Cherokee

Benim cihazdada wi-fi sorunu çıktı. Bu konuyu okuduktan sonra acaba bu şekilde mi kullansam diyorum. Zaten cihaz yurt dışı cihaz anakart değişecek tekrar kaydettirme derdi ayrı dert. Bide orası burası bozulursa yurt dışı diye çok takanda olmaz. En iyisi bu şekilde kullanayım ben.

hiç gerek yok kardeş çok pişman oldum ben kvk ya cihazı teslim ettiğime keşke öyle kullansaydım diyorum şimdi hiç kullanamıyorum üstüne üstlük telefonda folloş oldu anlıycağın tavsiye etmiyorum bu servislerin geneli böyle hangisi olursa olsun farketmez yeter'ki kapağını açmasınlar işte film o zaman başlıyor.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


255 Mesaj
19 Aralık 2012; 17:52:13 

quote:

Orijinalden alıntı: şazenuş

Hocam sabriniza hayran kaldim.ben olsam serdende gecerdim cihazdanda.kvk nin altini ustune getirirdim

ne yapıyım kardeşim mecbur sabrediyorum sabrımın bittiği yerde vardır elbet beklemedeyim şimdilik bakalım ne olacak telefonu almaya gittiğimde eğer telefonda en ufak bir şey göreyim o zaman show başlar



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi by_ager34 -- 19 Aralık 2012; 17:53:17 >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


803 Mesaj
19 Aralık 2012; 17:59:57 

quote:

Orijinalden alıntı:
by_ager34 teşekkürler


_____________________________



255 Mesaj
19 Aralık 2012; 18:05:26 

quote:

Orijinalden alıntı: wnirvana3534

quote:

Orijinalden alıntı:
by_ager34 teşekkürler

denememi derken?


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


287 Mesaj
19 Aralık 2012; 19:42:02 

quote:

Orijinalden alıntı: by_ager34

arkadaşlar htc yi arıyorum telesekreterde ingilizce bir şey söyleip kapatıyor yoksa bunlar dükkanı kapatıp tası tarağı toplayıp kaçtılar'mı benim olayı duyunca :))

htc yi site üzerinden online ulaşabiliyorsun kardeş ordan konuşabilirsin
bu arada bu sabah imei için tekrar kvk yı aradım pasaport numaram ile tcmin yanlış olduğu başka pasaporta kayıtlı olduğu konusunda baya bi ısrar ettiler ben inatla doğru dedikçe onlar yok yanlış dedi sonra btk nın numarasını verdiler siz görüşün dediler btk yı aradım anlattım böyle böyle dediler imei değişikliğinde teknik servis bize yazı gönderir biz öyle yaparız ancak teknik servise geri yönlerdiler beni neyse tekrar aradım teknik servisi dedim btk beni geri size yönlendirdi yazı göndercekmişiniz pasaportumu kontrol ettirdim gibisinden yalan söyledim onlarda bi inceletme soruşturma tarzı birşey açalım dediler tamam dedim kapattım telefonu 10 dk sonra dönüş yaptılar bana verdiğiniz pasaport bilgileri tc doğru biz hata yapmışız işleminiz gerçekleşiyor dediler şimdi kontrol ettim eskiden yolcu beraberinde getirilen cihaz olarak kayıtlı olan telefon şimdi İthalat yoluyla kaydedilen IMEI olarak değişmiş kayıtlı yani inşallah bi sorun çıkmaz :) . tabi daha telefon gelirse 5 gündür son kontrol aşamasında :)

not: derken kursak çok sayıda üye bulacağımızdan eminim :)


_____________________________



344 Mesaj
19 Aralık 2012; 20:30:23 


quote:

Orijinalden alıntı: musa_unsal2005

tek umudumuz telpa mı şimdi yazık valla yazık

Telpa mı dedin sen? Bu teknik servislerin hepsi birbirinden b.o. K... Al birini vur ötekine... Hepsinin Allah belasını versin... Türkiye'de Müşteri Memnuniyeti diye birşey yok... Bütün firmalar aynı tas aynı hamam... Dünyadaki diğer ülkelere göre fiyat olarak en pahalı ürünler bizde olur ama ürünü aldıktan sonra hiç bir firma adam gibi ürününün arkasında durmaz destek vermez. Bizde paramızla rezil oluruz. Devlette, hükümet te bu kanı bozuk firmalara ağır yaptırımlar uygulamaz ki akılları başlarına gelsin... Gerçi adam gibi bir hükemet mi var bu ülkede hepsi ne kadar yolarsam kardır mantığında... 8 aydır Telpa servisinin bana çektirdigi rezilligi bir ben bilirim bir Allah bilir... Geçen yıl Samsung marka Telpa garantili aldığım akıllı telefondan Hayır göremedim... Telefonu aldıktan sonra üçüncü ayında sorunlar çıkmaya başladı ve sürekli sorunlar artmaya başladı. Bu süreç içerisinde telefonu tam 8 kez servise gönderdim 4 kezde parça değişimi gerçeklesti. Ayrica bu süreç icerisinde hem Samsung hemde Telpa Müşteri Hizmetlerinin bana yaşattığı rezillikler insanı verem kanser eder cinstendi... Son olarak baktım ki bu köpeklerin insanlıktan anlayacağı yok.Direk Tüketici Haklarının yolunu tuttum bundan yaklaşık 4 ay önce... Dilekçe yazdım gerekli evrakları teslim ettim ve para iadesini talep ettim. Tüketici Hakları da ayrı bir dert,rezillik...Aradan yaklaşık 3 ay geçtikten sonra davam sonuçlandı ve ürünün ayıplı ürün oldugu anlaşıldı. Para iadesi talebimi haklı buldular... Bu sürecten sonra karşı tarafa yasa gereği birde 15 gün savunma, itiraz hakkı tanıdılar...15 gün icerisinde gerekli hakli açıklama yapmasalar bu sürecten sonra haciz işlemleri baslatma hakkim doğuyor du...Haciz islemlerini baslatmama ve ayrica tazminat davasi açma islemlerine sadece bir gun kala bu kanibozuklar aradı yani son dakikaya kadar rezilliklerini sürdurduler ama bende bu kadar bana yasattiklari rezillikten sonra bu işin peşini bırakmaya hiç niyetim yoktu... Son gun aradılar(YANİ BUGÜN)telefonunuzu kutu icerigi,kutusu ve Banka hesap numarası, İBAN no nuz ile gonderin paranızı hesabınıza yatiracagiz dediler. Telefonu aldıgım bayiye gittim(O bayide ki adamda tam bi şerefsiz çıktı, sanki para kendi babasının cebinden gidiyor, kutuyu alirken ki halini ve o tavirlarini, yuz ifadesini gorseydiniz bana hak verirdiniz, onu da takmadim ben)... Gerekli herseyi teslim ettim ve olurda bu serefsizler bana bir yamukluk yapar diye işi garantiye alma adına kutuyu eksiksiz teslim ettigimi gostermek icin orda videoya aldim hemde bol bol fotografini cektim o anın ... Bana bu kadar yasattiklari rezillikten sonra bende onlara bunu yasattim Son olarak bayiden cikarken Telpa Servisini aradim en gec param bir hafta icinde hesabimda olmazsa avukatin iletişim karti su an elimde direk mahkemenin yolunu tutacagim dedim... Biraz da onlara telefonda yardirdim ... Size tavsiyem nerede olursaniz olun kesinlikle hakkinizi arayin bu adilere, kani bozuklara, serefsizlere insanliktan anlamadiklarinda anliyacagi dilden konusun, onlarin seviyesine inin yeri geldiginde.... Müstehaktir bu tarz serefsizlere...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



255 Mesaj
19 Aralık 2012; 22:08:53 

vay be neler varmış deştikçe ne yaralar çıkıyor valla topunun canı cehenneme haram yiyiciler türkün türkten başka düşmanı yokmuş arkadaş bi memlekette insan hayatının önemi yoksa hiç bir şeyin önemi yoktur insanda biraz vicdan olmalı


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


255 Mesaj
19 Aralık 2012; 22:16:27 

birde üç dört gün cihazınızın tamir işemleri tamamlandı test aşamasında yazmaz'mı yani dört gün sıkıştırdıkları kağıt düşecekmi düşmeyecek'mi onu test etmişler demekki :))


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


255 Mesaj
19 Aralık 2012; 22:21:01 

quote:

Orijinalden alıntı: gokhan91

quote:

Orijinalden alıntı: by_ager34

arkadaşlar htc yi arıyorum telesekreterde ingilizce bir şey söyleip kapatıyor yoksa bunlar dükkanı kapatıp tası tarağı toplayıp kaçtılar'mı benim olayı duyunca :))

htc yi site üzerinden online ulaşabiliyorsun kardeş ordan konuşabilirsin
bu arada bu sabah imei için tekrar kvk yı aradım pasaport numaram ile tcmin yanlış olduğu başka pasaporta kayıtlı olduğu konusunda baya bi ısrar ettiler ben inatla doğru dedikçe onlar yok yanlış dedi sonra btk nın numarasını verdiler siz görüşün dediler btk yı aradım anlattım böyle böyle dediler imei değişikliğinde teknik servis bize yazı gönderir biz öyle yaparız ancak teknik servise geri yönlerdiler beni neyse tekrar aradım teknik servisi dedim btk beni geri size yönlendirdi yazı göndercekmişiniz pasaportumu kontrol ettirdim gibisinden yalan söyledim onlarda bi inceletme soruşturma tarzı birşey açalım dediler tamam dedim kapattım telefonu 10 dk sonra dönüş yaptılar bana verdiğiniz pasaport bilgileri tc doğru biz hata yapmışız işleminiz gerçekleşiyor dediler şimdi kontrol ettim eskiden yolcu beraberinde getirilen cihaz olarak kayıtlı olan telefon şimdi İthalat yoluyla kaydedilen IMEI olarak değişmiş kayıtlı yani inşallah bi sorun çıkmaz :) . tabi daha telefon gelirse 5 gündür son kontrol aşamasında :)

not: derken kursak çok sayıda üye bulacağımızdan eminim :)

telefona çıksalar içimi döküp rahatlıycam ama sorunlu bu gün online ulaşmak fayda etmiyor karşımdaki insan'mı robot'mu anca evet hayır vs.vs..


not:derkeni kuracaz çok yakında


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
284 Mesaj
19 Aralık 2012; 22:22:07 

İşte bu yüzden telefonum garantisiz.Ve memnunum :)


_____________________________

Kötü olanı yapmak kolaydır.Mühim olan iyi olana layık olabilmektir.


255 Mesaj
19 Aralık 2012; 22:27:05 

quote:

Orijinalden alıntı: CheckVizoR

İşte bu yüzden telefonum garantisiz.Ve memnunum :)

çok haklısın takmışız bi garanti belası sanki çok garanti aslında hep yurt dışı alacaksın telefonları bak ozaman telefon satabileceklermi


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


344 Mesaj
19 Aralık 2012; 23:10:51 


quote:

Orijinalden alıntı: by_ager34

htc arayıp bu süreci anlatacağım ve telefonun değişimini talep edeceğim dahada olmadı mahkemeye kadar yolu var zaten telefonu kullanamadım varsın kalsın kvk da ne kadar sürerse sürsün bu işin peşimde koşturmaya niyetliyim olmadı benzin döker yakarım telefonu kvk nın önün de çayır çayır birde o ateşte çay demler dağıtırm herkeze şifa niyetine :)


Kardeşim geçmiş olsun üzüldüm durumuna gerçekten...Kesinlikle bu işin sonunu bırakma kararli ol işi sıkı tut... Sen hakkını aramazsan o adilerin umrunda bile değil... Bak yukarda bende Telpa&Samsung ile ilgili başıma gelenleri yazdım.Bir oku istersen...Ben, Sen ve bizim gibi nicelerine böyle rezillikler yaşatıyorlar... Allah hepsinin belasını versin...Bazen ciddi olarak düşünüyorum da insanlara yapılan her alanda bu kadar haksızlıklardan dolayı ister istemez Ülkemden soğuyorum.... Bu ülkede yaşanmaz diyorum ya...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



442 Mesaj
19 Aralık 2012; 23:23:20 

Sarı leke ve wifi problemim var. Kayıt işlemlerinden sonra cihazı KVK'ya bırakacaktım, ciddi anlamda tedirgin oldum.


_____________________________



255 Mesaj
19 Aralık 2012; 23:49:36 

quote:

Orijinalden alıntı: DRaGoRYoN


quote:

Orijinalden alıntı: by_ager34

htc arayıp bu süreci anlatacağım ve telefonun değişimini talep edeceğim dahada olmadı mahkemeye kadar yolu var zaten telefonu kullanamadım varsın kalsın kvk da ne kadar sürerse sürsün bu işin peşimde koşturmaya niyetliyim olmadı benzin döker yakarım telefonu kvk nın önün de çayır çayır birde o ateşte çay demler dağıtırm herkeze şifa niyetine :)


Kardeşim geçmiş olsun üzüldüm durumuna gerçekten...Kesinlikle bu işin sonunu bırakma kararli ol işi sıkı tut... Sen hakkını aramazsan o adilerin umrunda bile değil... Bak yukarda bende Telpa&Samsung ile ilgili başıma gelenleri yazdım.Bir oku istersen...Ben, Sen ve bizim gibi nicelerine böyle rezillikler yaşatıyorlar... Allah hepsinin belasını versin...Bazen ciddi olarak düşünüyorum da insanlara yapılan her alanda bu kadar haksızlıklardan dolayı ister istemez Ülkemden soğuyorum.... Bu ülkede yaşanmaz diyorum ya...

eyvallah kardeşim yazdıklarını okudum sanada geçmiş olsun aslında biz tüketicilerin ortak sorunu bu,bir benim başımda değil hemen hemen servise giden büyük sıkıntı içinde mağlesef herşey ürünü satana kadar ürünü sattıktan sonra kim ne hali varsa görsün şeklinde yürüyor bu memlekette işler.söylediğin gibi bu işin peşini bırakmaya niyetim yok bu gün kvk aradım verdim veriştirdim htc yi de aradım ama galiba telefon sistemlerin arıza var cihazlarında olduğu gibi bunların herşeyi arıza. yarın tekrar arayıp konuyu anlatacağım bakalım zaman ne gösterir ben kararlıyım işin üzerine gitmeye ama işte tüketici yasasının sınırlarını zorluyoruz adelet hep geç tecelli ediyor veyada hiç etmiyor bu ülkede son aşamayı bekliyorum cihaz acil kodlu gönderilmiş servise nedemek se bu artık yani beklemekten başka çarem yok şimdilik tabi beklerken de onları rahatsız etmeye devam edecem kalkıp dövsek suçlu duruma düşecez cihaz bi gelsin hele artık mevlam kerim.saygılar


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


255 Mesaj
20 Aralık 2012; 0:00:27 

şimdi düşünüyorum da cihazı o halde alsam durumunu nasıl kanıtlaya bilirdim yani servisten çıkıp gittikten sonra siz müdahele etmişsiniz derlerdi ısbatlaymazdım diye düşünüyorum cihazı kendim açıp kanıtlasam bu sefer yetkisiz müdahele var kapagını açmışsıznız garanti dışı kaldı diyecekler diye düşünüyorum haksızmıyım siz olsanız nasıl bir yol izlerdiniz?


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


255 Mesaj
20 Aralık 2012; 0:06:47 

quote:

Orijinalden alıntı: bozoo1903

Sarı leke ve wifi problemim var. Kayıt işlemlerinden sonra cihazı KVK'ya bırakacaktım, ciddi anlamda tedirgin oldum.

başımızdan geçen hadiseyi anlatıp sizlerle paylaştık artık gerisi size kalmış kimseyi yanlış yönlendirmek istemem benim başıma ve forum da yorum yazan bir çok arkadaşın başına neler geldiğini burada anlatmaya çalıştım artık top sizde.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


442 Mesaj
20 Aralık 2012; 0:09:52 

quote:

Orijinalden alıntı: by_ager34

quote:

Orijinalden alıntı: bozoo1903

Sarı leke ve wifi problemim var. Kayıt işlemlerinden sonra cihazı KVK'ya bırakacaktım, ciddi anlamda tedirgin oldum.

başımızdan geçen hadiseyi anlatıp sizlerle paylaştık artık gerisi size kalmış kimseyi yanlış yönlendirmek istemem benim başıma ve forum da yorum yazan bir çok arkadaşın başına neler geldiğini burada anlatmaya çalıştım artık top sizde.

Yanlış anlama dostum senin başına gelenler yüzünden KVK konusunda zaten iyi fikirlerim yoktu, tüyü de sen diktin :D


_____________________________



255 Mesaj
20 Aralık 2012; 0:18:59 

quote:

Orijinalden alıntı: bozoo1903

quote:

Orijinalden alıntı: by_ager34

quote:

Orijinalden alıntı: bozoo1903

Sarı leke ve wifi problemim var. Kayıt işlemlerinden sonra cihazı KVK'ya bırakacaktım, ciddi anlamda tedirgin oldum.

başımızdan geçen hadiseyi anlatıp sizlerle paylaştık artık gerisi size kalmış kimseyi yanlış yönlendirmek istemem benim başıma ve forum da yorum yazan bir çok arkadaşın başına neler geldiğini burada anlatmaya çalıştım artık top sizde.

Yanlış anlama dostum senin başına gelenler yüzünden KVK konusunda zaten iyi fikirlerim yoktu, tüyü de sen diktin :D

ben şahsen daha önce bukadar detaylı anlatım görmüş olsaydım şuan telafonumun kullanıyor olurdum varsın wifii de olmasın zaten hattımda 3g internet aboneliğide vardı işte bilinçsizlikten yaktık cihazın başını :)


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
1744 Mesaj
20 Aralık 2012; 0:23:49 

eşimin e6 sı suya düşmüştü, garantisi gitmiş olsada yinede servise verip belki yaparlar diye düşündüm, yaklaşık 15 gün sonra mesaj geldi cihazınız onarılamıyor diye, ertesi gün cihazı almaya gittim, servis elemanı cihazın onarılamayacağını ve artık çöp olduğunu soyledi, bizim hatamiz diyerek çıktım oradan, biraz ileride ortalama bir tuvalet ebatlarında dükkanı olan bir tamirciye bir umutla girdim ve.durumdan bahsettim, yaparız aga sorun değil diyerek aldı telefonu ve ertesi gün telefonun oldu diyerek aradı, gittim aldım, eşim şu anda kullanıyor, 70 TL ye mal oldu



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


330 Mesaj
20 Aralık 2012; 0:24:11 

öncelikle geçmiş olsun. İnşallah yenisini gönderirler. Benimde htc desire c'de yakınlık sensörü sorunluydu, göndericektim bikaç arkadaşım sizin sorununuza benzer şeyler söyledi göndermedim 2 hafta sonra güncelleme çıktı Allah'tan düzeldi :)


_____________________________

- Nokia 6300 > HTC HD 2 > Nokia 5800 Xpress Music > HTC Desire C > Newman N1 > General Mobile Discovery > Umi XII

[ HTC Desire C ] >>>>> | Unlock Bottloader | - | Root | - | Rom Kurulumu | YENİ Rom'lar


344 Mesaj
20 Aralık 2012; 0:47:00 


quote:

Orijinalden alıntı: by_ager34

şimdi düşünüyorum da cihazı o halde alsam durumunu nasıl kanıtlaya bilirdim yani servisten çıkıp gittikten sonra siz müdahele etmişsiniz derlerdi ısbatlaymazdım diye düşünüyorum cihazı kendim açıp kanıtlasam bu sefer yetkisiz müdahele var kapagını açmışsıznız garanti dışı kaldı diyecekler diye düşünüyorum haksızmıyım siz olsanız nasıl bir yol izlerdiniz?

Kardeşim sana tavsiyem hiç bir zaman onların ipiyle kuyuya inme, işini sıkı tut... Kendi hatalarını kullanıcı hatası diye sana kitlerler bak Bu ve benzeri tarz sorunlarla karşılaşmamak için elinde delillerin olsun... Mesela sen o telefonu orda sıcağı sıcağına alırken iyiki dikkat etmişsin ve hemen söylemişsin... Eminim sen o halde dalgınlıkla eve gelseydin bunun sonucu sana kullanıcı hatası diye kitlerlerdi Elinde delil de yok afedersin ama sap gibi kalırdın ortada... Bak yukarda yazdığım telefonum mesela 8 kez servise gitti 4 kez de parça değişimi yapıldı... Telefonu dördüncü servise gönderişimde telefon dıştan sapa sağlamken servisten geldiğinde çerçevesini kırmışlardı... Bu kırıklığıda kullanıcı hatası deyip bana kitlemeye kalktılar... Üzerlerine gittim ve kendi hataları olduklarını kabul edip çerçeveyi komple değiştirdiler... Bugün para iadesini almak için telefonu kutusuyla herşeyiyle eksiksiz gönderirken ve o bayiye teslim ederken direk orda videoya çektim ve fotograflarınida cektim... Olurda bir ariza cikarirlarsa yok kutu içeriği eksikti falan filan derlerse bu nedenle para iadesi yapmiyoruz gibisinden... İşte o zaman deliller elimde bekliyor su an... Şayet böyle bir şey olursa delillerle birlikte direk avukat aracılığıyla mahkemenin yolunu tutarım tazminat davası açarım ve bu kadar zamandır bana yaşattıkları bu rezillikleride eklerim orda üstüne...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



255 Mesaj
20 Aralık 2012; 1:28:06 

quote:

Orijinalden alıntı: ayhan1993

öncelikle geçmiş olsun. İnşallah yenisini gönderirler. Benimde htc desire c'de yakınlık sensörü sorunluydu, göndericektim bikaç arkadaşım sizin sorununuza benzer şeyler söyledi göndermedim 2 hafta sonra güncelleme çıktı Allah'tan düzeldi :)

eyvallah kardeş sağol seninki yazlımsal bir sorunmuş benimkisi donanımsal arıza mağlesef keşke yazlımsal olsaydı :D


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


255 Mesaj
20 Aralık 2012; 1:30:13 

quote:

Orijinalden alıntı: tuncay_d

eşimin e6 sı suya düşmüştü, garantisi gitmiş olsada yinede servise verip belki yaparlar diye düşündüm, yaklaşık 15 gün sonra mesaj geldi cihazınız onarılamıyor diye, ertesi gün cihazı almaya gittim, servis elemanı cihazın onarılamayacağını ve artık çöp olduğunu soyledi, bizim hatamiz diyerek çıktım oradan, biraz ileride ortalama bir tuvalet ebatlarında dükkanı olan bir tamirciye bir umutla girdim ve.durumdan bahsettim, yaparız aga sorun değil diyerek aldı telefonu ve ertesi gün telefonun oldu diyerek aradı, gittim aldım, eşim şu anda kullanıyor, 70 TL ye mal oldu

bunların sevisle felan uzaktan yakından alakası yok arızalı cihazı yapamazlar sağlam cihazı'da bozarlar böyle yetkili servis işte bunlar.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


255 Mesaj
20 Aralık 2012; 1:33:31 

quote:

Orijinalden alıntı: DRaGoRYoN


quote:

Orijinalden alıntı: by_ager34

şimdi düşünüyorum da cihazı o halde alsam durumunu nasıl kanıtlaya bilirdim yani servisten çıkıp gittikten sonra siz müdahele etmişsiniz derlerdi ısbatlaymazdım diye düşünüyorum cihazı kendim açıp kanıtlasam bu sefer yetkisiz müdahele var kapagını açmışsıznız garanti dışı kaldı diyecekler diye düşünüyorum haksızmıyım siz olsanız nasıl bir yol izlerdiniz?

Kardeşim sana tavsiyem hiç bir zaman onların ipiyle kuyuya inme, işini sıkı tut... Kendi hatalarını kullanıcı hatası diye sana kitlerler bak Bu ve benzeri tarz sorunlarla karşılaşmamak için elinde delillerin olsun... Mesela sen o telefonu orda sıcağı sıcağına alırken iyiki dikkat etmişsin ve hemen söylemişsin... Eminim sen o halde dalgınlıkla eve gelseydin bunun sonucu sana kullanıcı hatası diye kitlerlerdi Elinde delil de yok afedersin ama sap gibi kalırdın ortada... Bak yukarda yazdığım telefonum mesela 8 kez servise gitti 4 kez de parça değişimi yapıldı... Telefonu dördüncü servise gönderişimde telefon dıştan sapa sağlamken servisten geldiğinde çerçevesini kırmışlardı... Bu kırıklığıda kullanıcı hatası deyip bana kitlemeye kalktılar... Üzerlerine gittim ve kendi hataları olduklarını kabul edip çerçeveyi komple değiştirdiler... Bugün para iadesini almak için telefonu kutusuyla herşeyiyle eksiksiz gönderirken ve o bayiye teslim ederken direk orda videoya çektim ve fotograflarınida cektim... Olurda bir ariza cikarirlarsa yok kutu içeriği eksikti falan filan derlerse bu nedenle para iadesi yapmiyoruz gibisinden... İşte o zaman deliller elimde bekliyor su an... Şayet böyle bir şey olursa delillerle birlikte direk avukat aracılığıyla mahkemenin yolunu tutarım tazminat davası açarım ve bu kadar zamandır bana yaşattıkları bu rezillikleride eklerim orda üstüne...

zaten telefonu incelemeden alıp kapıdan laylaylom çıksaydım o zaman vay halime :) o zaman kitleme işlemi devreye girerdi :)


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
1744 Mesaj
20 Aralık 2012; 1:36:27 


quote:

Orijinalden alıntı: by_ager34

quote:

Orijinalden alıntı: tuncay_d

eşimin e6 sı suya düşmüştü, garantisi gitmiş olsada yinede servise verip belki yaparlar diye düşündüm, yaklaşık 15 gün sonra mesaj geldi cihazınız onarılamıyor diye, ertesi gün cihazı almaya gittim, servis elemanı cihazın onarılamayacağını ve artık çöp olduğunu soyledi, bizim hatamiz diyerek çıktım oradan, biraz ileride ortalama bir tuvalet ebatlarında dükkanı olan bir tamirciye bir umutla girdim ve.durumdan bahsettim, yaparız aga sorun değil diyerek aldı telefonu ve ertesi gün telefonun oldu diyerek aradı, gittim aldım, eşim şu anda kullanıyor, 70 TL ye mal oldu

bunların sevisle felan uzaktan yakından alakası yok arızalı cihazı yapamazlar sağlam cihazı'da bozarlar böyle yetkili servis işte bunlar.

aynen öyle, sağdan soldan toplama tanıdıklarla işyapıyorlar, hherhangi bilgi birikime bakmaksızın,çoğunun ssenin benim kadar bilgisi yoktur telefon hakkında



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


255 Mesaj
20 Aralık 2012; 1:38:05 

aynen öyle kardeşim :)


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


287 Mesaj
20 Aralık 2012; 1:53:05 

bence forumda mağdurlar gurubu kurmalıyız :)



_____________________________



344 Mesaj
20 Aralık 2012; 14:23:59