- x
Sabit telefonu bugün kapattım TTNET NET6 Limitli internet kullanabilirmiyim ??
9 Cevap624 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


3741 Mesaj
17 Aralık 2012; 14:58:49 

Selam arkadaşlar ortak olarak kullandığım sınırsız internetim kapandı ortaklıkltan çıktım şimdi kendime uygun TTNET LİMİTLİ NET 6 paketini almayı düşünüyorum lakin babam bugün sabit ev telefonumuzu 6 ay gibi geçici bir süreliğine dondurdu durduk yere gelen 18-20 tl lık faturalar yüzünden...

şimdi bende bu sabit hat üzerinden NET 6 LİMİTLİ tarifeyi kullanmak istiyorum

net 6 limitli paketin ücreti ne kadar ve sadece telefonu internet için kullanacağım 30 tl aylık internet parasına ek para da ödeyecekmiyim bağlantı ücreti bilmem ne ??

birde bende 2006-2007 yıllarında kullandığım şu anda sapasağlam bir köşede yatan ADSL modemim mevcut LOOPCOOM marka 4 PORT KABLOLU modem

bu modem işimi görürmü 8 Mbps hızı desteklermi ??

bugün yarın almayı planlıyorum yardımcı olursanız sevinirim iyi günler !!!


_____________________________

Özgün Kimya A.Ş de Teknik Servis Uzmanı

Elektronik Hobi & Bilgisayar Software Hardware


3741 Mesaj
17 Aralık 2012; 15:42:55 

evet beyler acil yardım bekliyorum neden kimse ilgilenmiyor yaa


_____________________________

Özgün Kimya A.Ş de Teknik Servis Uzmanı

Elektronik Hobi & Bilgisayar Software Hardware


1844 Mesaj
17 Aralık 2012; 15:51:11 

dondurulmuş hatta adsl aboneliği yapılabileceğini sanmıyorum. müşteri hizmetlerini arayıp sorun.


_____________________________


CEP TELEFONU KULLANICILARI REKLAM PANOSU DEĞİLDİR. SMS TACİZİNE VE BİLGİ İŞLEME DAYATMASINA HAYIR !!!


3741 Mesaj
17 Aralık 2012; 16:44:44 

vallahamı ??


_____________________________

Özgün Kimya A.Ş de Teknik Servis Uzmanı

Elektronik Hobi & Bilgisayar Software Hardware


7701 Mesaj
17 Aralık 2012; 17:07:46 

Ayrıca abone olarak kabul etseler bile TTNET LİMİTLİ NET 6 dediğiniz şeyi TAAHÜTLÜ olarak size amiyane tabirle geçirecekler. Bence kanmayın.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...


3741 Mesaj
17 Aralık 2012; 17:18:06 

bana internet lazım kardeşim nerden hizmet alacam ttnet haricinde ??? bilgisi olan varmı ???


_____________________________

Özgün Kimya A.Ş de Teknik Servis Uzmanı

Elektronik Hobi & Bilgisayar Software Hardware


1792 Mesaj
17 Aralık 2012; 19:02:04 

ilk önce telefonu amamen kapat yada numarıyı iptal ettir sonra en yakaın uydu nete geç varsa yoksa tabu budada kablolu tv zorunlulugu var o da 8 liaydı sanırım


_____________________________


http://vivacom.bg/en/residential/prices_and_services/internet_connections/vivacom_fiber_net_/vivacom_fiber_net_15
http://starnet.md/ro/internet-alone
http://www.upc.ro/internet/
https://www.megalan.bg/internet_pon.html
Kıyaslayacak ülke yok bu bir soyğun


3741 Mesaj
18 Aralık 2012; 11:55:27 

yaww yok bizim burda uydunet bilmem ne ya babam dediki ben telefonu kesin kapatıyorum sen kendi adına bir telefon açtır ordan kullan interneti beni karıştırma dedi

şimdi bende kendime yeni bir hat alsam yine ayda 30 tl ya internet kullanabilirmiyim limitli internet ??


_____________________________

Özgün Kimya A.Ş de Teknik Servis Uzmanı

Elektronik Hobi & Bilgisayar Software Hardware


 
938 Mesaj
6 Ocak 2013; 20:35:07 

quote:

Orijinalden alıntı: tda 1562q

yaww yok bizim burda uydunet bilmem ne ya babam dediki ben telefonu kesin kapatıyorum sen kendi adına bir telefon açtır ordan kullan interneti beni karıştırma dedi

şimdi bende kendime yeni bir hat alsam yine ayda 30 tl ya internet kullanabilirmiyim limitli internet ??


TT Net'te YALIN Internet denen bir şey var. Bu YALIN Internet telefon olmadan alınabiliyor. Tavsiye ederim.

Şu linke bal http://www.ttnet.com.tr...net-yalin-internet.aspx

Bu aralar ben uydu nete geçmeyi düşünüyorum ama TT Netten Tivibu, wirofon vb bir çok şey aldığımdan vazgeçemiyorum.


_____________________________

Teknolojinin sonu yok
Her gün yeni özelliklere sahip cihazlar çıkıyor.


3741 Mesaj
9 Ocak 2013; 9:45:36 

quote:

Orijinalden alıntı: serdarski


TT Net'te YALIN Internet denen bir şey var. Bu YALIN Internet telefon olmadan alınabiliyor. Tavsiye ederim.

Şu linke bal http://www.ttnet.com.tr...net-yalin-internet.aspx

Bu aralar ben uydu nete geçmeyi düşünüyorum ama TT Netten Tivibu, wirofon vb bir çok şey aldığımdan vazgeçemiyorum.


yaww iyiki söyledin ben hiç bilmiyodum zaten töbe töbe yaww

almıyom zaten işnternet falan başlarım netine de ..... yaww


_____________________________

Özgün Kimya A.Ş de Teknik Servis Uzmanı

Elektronik Hobi & Bilgisayar Software Hardware
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [İnternet] » İnternet Servis Sağlayıcılar » TTNet » Sabit telefonu bugün kapattım TTNET NET6 Limitli internet kullanabilirmiyim ??
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.146