Şimdi Ara

çizgi elektronik anlaşmalı kargo?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.474
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkdaşlar asus anakrtımı garatiye göndereceğim de çizgi elektroniğin anlaşmalı oldugu kargo şirketi varmıs. bu hangi kargo bilginiz var mı?



  • Aras kargo ...Gönereceğiniz cihazı göndermeden önce hesap açıp servise bekleniyor çağrısının gelmesinizi beklemeniz gerekli ..Direk gönderimlerde işlem yapmazlar diye biliyorum ..

    Bu konu hakkında bilginiz var mı ?
  • Teknik Servis
    Telefon: (212) 444 29 44
    e-Posta: destek@cizgi.com.tr Telefon yada Mail Atarak Sorabilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nıggaa

    Aras kargo ...Gönereceğiniz cihazı göndermeden önce hesap açıp servise bekleniyor çağrısının gelmesinizi beklemeniz gerekli ..Direk gönderimlerde işlem yapmazlar diye biliyorum ..

    Bu konu hakkında bilginiz var mı ?

    bunun hakkına bilgim yoktu teşekkürler . araştırayım bunu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nedved55

    quote:

    Orijinalden alıntı: nıggaa

    Aras kargo ...Gönereceğiniz cihazı göndermeden önce hesap açıp servise bekleniyor çağrısının gelmesinizi beklemeniz gerekli ..Direk gönderimlerde işlem yapmazlar diye biliyorum ..

    Bu konu hakkında bilginiz var mı ?

    bunun hakkına bilgim yoktu teşekkürler . araştırayım bunu

    Çizginin sitesinden yeni kullanıcı hesabı açıp servis formunu doldurun ve bekleyın 1-2 güne kadar size dönüş yapacaklar ve SERVİSE ÇAĞIRILDI ibaresi yazacak onu gördüğünüzde aras kargodan karşı ödemeli gönderebiliyorsunuz ..Kayıtlı anlaşmalı oldugundan İstanbul çizgi elektronık dediğinizde onlar adres vs bilgilerini hallediyorlar..
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nıggaa

    quote:

    Orijinalden alıntı: nedved55

    quote:

    Orijinalden alıntı: nıggaa

    Aras kargo ...Gönereceğiniz cihazı göndermeden önce hesap açıp servise bekleniyor çağrısının gelmesinizi beklemeniz gerekli ..Direk gönderimlerde işlem yapmazlar diye biliyorum ..

    Bu konu hakkında bilginiz var mı ?

    bunun hakkına bilgim yoktu teşekkürler . araştırayım bunu

    Çizginin sitesinden yeni kullanıcı hesabı açıp servis formunu doldurun ve bekleyın 1-2 güne kadar size dönüş yapacaklar ve SERVİSE ÇAĞIRILDI ibaresi yazacak onu gördüğünüzde aras kargodan karşı ödemeli gönderebiliyorsunuz ..Kayıtlı anlaşmalı oldugundan İstanbul çizgi elektronık dediğinizde onlar adres vs bilgilerini hallediyorlar..

    çok teşekkür ederim. siz olmasanız kafama göre yollayacaktım kargoyu ben :)




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nıggaa



    Anakartı 1 hafta önce garantiye yolladım. 2 gün ön testte kaldı. veriyolu arızası sebebiyle tamire verildi. dün anakartın arızasının tamamen giderildiiğini ama garanti dışı kaldığını ilettiler bana. sebeb ise veriyolu arızası imiş.
    açıkcası ben anakarttan pek anlamam ama linkte vermiş olduğumhttp://rma2.cizgi-rma.com/589086/113132.jpg görüntü anakarttaki arıza imiş. bu sebepten ürün garanti dışı kalır mı sizce? kartı ilk kez garantiye yolladım onda da garanti dışı bırakıldı :(




  • anakarti montaj esnasinda yada sokerken herhangi bir yuzeye temas ettirmedi iseniz itiraz edin. ben o anakarti 2 kere garantiye yolladim. tam sıkıntı bir kart idi. her işlemci ile acmadi. sempron 145 takarak kullanan bir kiside su anda... problemsiz kullaniyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exeter

    anakarti montaj esnasinda yada sokerken herhangi bir yuzeye temas ettirmedi iseniz itiraz edin. ben o anakarti 2 kere garantiye yolladim. tam sıkıntı bir kart idi. her işlemci ile acmadi. sempron 145 takarak kullanan bir kiside su anda... problemsiz kullaniyor.

    ürün garanti dışı kaldı yazıyor ama müşteri hizmetleri ile mail yoluyla görüştüm şu cevabı yazdılar.

    "Merhaba
    Ürününüze, garanti süresi (3 yıl) boyunca ücretsiz olarak servis verilecektir.Görüntüdeki veriyolu hassas kamera ile fotoğraflanmıştır. "

    madem garanti dışı kaldı nasıl ücretsiz servis verilecek anlamadım :)
  • Geri cevaplayin sizde.. sayin yetkili bu urunu garanti disi birakiyorsunuz nasil bakacaksiniz urune ben anlamadim diyerek. veriyolunu fotograflamissiniz amenna da ben birsey yapmadigim halde siz bana urunun garanti disi kaldigini soyluyorsunuz? anakarti kasama taktim kullandim ariza yapti size yolladim. veriyolu bozacak kadar takip cikarmadim. urunun belkide kendisinden olan bir arizadan dolayi siz bana simdi urunumun garanti disi kaldigini soyluyorsunuz boyle bir mantik mi var diyebilirsiniz... ben olsam derdim. tamam cizgi super otesi tamirler cikarabiliyor. bir tanidigimin nemlenmis kartini bile ucretsiz tamir ettiler amenna fakat bazı zamanda uretimlerinde cikabilecek sorunlari goz ardi etmeleri cok can sıkıyor...
  • İlginç bir durum hem garanti dışı hem 3 yıl destek nasıl oluyor ki ? ..Benimde asus z77 anakartım işlemci bloğu değiştiği için çizgi tarafından garanti dışı kalmışdı ..Hiç aklıma gelmedi neden garanti dışı bıraktınız sorusu ...Sorun büyük olunca ücret almayıp böyle bir yol izliyorlar diye düşünmüşdüm .. Konuya gelişme olursa yazarsanız sevinirim ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exeter

    Geri cevaplayin sizde.. sayin yetkili bu urunu garanti disi birakiyorsunuz nasil bakacaksiniz urune ben anlamadim diyerek. veriyolunu fotograflamissiniz amenna da ben birsey yapmadigim halde siz bana urunun garanti disi kaldigini soyluyorsunuz? anakarti kasama taktim kullandim ariza yapti size yolladim. veriyolu bozacak kadar takip cikarmadim. urunun belkide kendisinden olan bir arizadan dolayi siz bana simdi urunumun garanti disi kaldigini soyluyorsunuz boyle bir mantik mi var diyebilirsiniz... ben olsam derdim. tamam cizgi super otesi tamirler cikarabiliyor. bir tanidigimin nemlenmis kartini bile ucretsiz tamir ettiler amenna fakat bazı zamanda uretimlerinde cikabilecek sorunlari goz ardi etmeleri cok can sıkıyor...

    Üründe, aşağıdaki linkte gösterilen veriyolu hasarı sebebiyle ürün garanti kapsamı dışında kalmıştır fakat müşteri memnuniyeti adına ürününüze ücretsiz olarak servis verilecektir.

    http://rma2.cizgi-rma.com/589086/113132.jpg

    :)




  • yazdığım mesaja cevaben;

    Merhaba,

    Ürününüzün veriyolu, uyumsuz komponent kullanımı yada montaj hatası sebebiyle yanmış olabilir. Çizgi Arıza Servisleri olarak 2006 yılından beri müşteri memnuniyeti ve marka bilincini geliştirmek adına garanti dışı kalan ürünlere ücretsiz olarak servis vermekteyiz. Yılda ortalama 300.000$ değerinde ürün geri kazandırılmaktadır.

    İyi Çalışmalar

    Özkan KIVRAK

    Teknik Destek Departmanı

    Çizgi Arıza Servisleri San. ve Tic. Ltd. Şti.
    Tel : +90 212 444 29 44
    Fax : +90 212 356 70 69
  • Peki ram veya islemci disinda baska parcalarla test sonuclari yayinlanmamis olan bir anakart icin uyumsuz hangi komponent kullanilabilir ki? seasonic cizgi elektronik testlerinden gecmis bir psu. ramler kingston. olsa bi sapphire ekran karti testi olmadigi icin sıkıntı olusturabilir birde venom sogutucu vidali degilde klipsli ise gene birsey diyemez cizgi... boyle sey mi olur. uyumsuz komponent veya montaj hatasi.. 1-2 yil sonra mi montaj hatasindan dolayi ariza gorur... tamam bazi seyleri anlarim montaji yapmissindir calismamistir geri gonderirsin garanti disi kalir amenna ama 1-2 yil kullanilmis urunde cikan ariza artik montajdan olmasi da bana cok mantlikli gelmedi.
  • Ücretsiz servis desteği nedir ben şimdi birde işin bu tarafındayım ..Yani yukarıda arkadaşa yazdıkları gibi ''uyumsuz komponent kullanımı yada montaj hatası sebebiyle'' gibi farklı bir durumdan farklı bir sorunla karşılaşılsa çizgiye gönderildiğinde yine ücretsiz onarımını yapıp ilgilenecek mi ? .. Yani garantili üründen tek farkı ürün değişim iade gibi bir durum söz konusu olmayacak ..Ama onarımı mümkün her konuda normal garanti süresi boyunca çizgi ücretsiz olarak ilgilenecek markanın arkasında doğru mu anlamışım ?
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Fotoğraftan gördüğüm kadarı ile fiziksel bir hasar söz konusu (tahmin), kayan bir tornavide vb gibi bir şey. Ancak muhatap Çizgi olunca bunlar sorun değil, %100 kullanıcı dostu bir yaklaşım ile ücret almadan onarıyorlar.
    Ürüne hasar da verseni
    garanti belgesi olmasada
    distribütörü bile belirsiz olsa
    Bileşenin maddi bir değeri ve onarım imkanı var ise ücretsiz yapılıyor. Buna benzer sorunlar için defalarca hizmet aldım.
  • Çizgi Elektronik teknik servis telefon numarası değiştirildi 0850 333 30 90 ulaşılıyor artık
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.