Şimdi Ara

vakıfbank world kart ile internet alışverişine 5 tl hediye(en az 50 tl) ) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
2
Favori
5.603
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • evet bugün de yatmamış, yatan var mı?
  • Banada yatmamış mh aradım şikayet ettim geri dönüş yapica dediler bugun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu kadar sorumsuz banka yok ya, taahhütlerini bu kadar geciktiren rezil bir kurum görmedim...
  • beklemedeyim yatmadı henüz
  • Bir gelişme yok bende de.
  • yok
  • yatmadı hala :(
  • vermı kontrol eden bende yatmamış hala
  • yine yatmadı acaba başka bir iş mi var? eticaret diye bizi mi kandırdılar ki?
  • 1 haftayı gectı hala puan vermedı ekstreyi email almayı seçtim 5tl ona verecekti onu da vermedi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: voodoo child

    1 haftayı gectı hala puan vermedı ekstreyi email almayı seçtim 5tl ona verecekti onu da vermedi

    ben e-ekstreyi şikayet kaydı oluşturup puanı almıştım.sizde öyle yapın.ayrıca yatan puan henüz yok.




  • aradık sorumsuz bankayı, bilgileri yok, kayıt oluşturuyorlar...


    ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DOĞA_AŞKI -- 28 Aralık 2012; 14:00:33 >
  • Şimdi kontrol ettim yatmamış.
  • yatmamış form oluşturdum
  • milplus olmasa at çöpe....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: voodoo child

    1 haftayı gectı hala puan vermedı ekstreyi email almayı seçtim 5tl ona verecekti onu da vermedi

    Aynı durum ile ilgili Müşteri Temsilcisinin söylediği şey, ilk ekstre kesildikten bir hafta sonra puanlarınıza eklenecek oldu..
    Ne kadar gerçekçi, bilemiyorum.

    Bir de, e-ekstre talebiniz alındıktan sonra ilgili müşteri temsilcisi, bunu sisteme girmesi gerekiyormuş (ya da buna benzer bir şey dedi..).
    Mesela ben ayın 20'sinde bu talebimi iletmiştim, ilgili kişi 6 gün sonra bunu girmiş. Müşteri hizmetlerini aradığınızda bu durumu da sorun.. "e-ekstre için hangi tarihte talep oluşturulmuş" vs dedikten sonra sizin gerçek talep tarihinizi de biliyorsanız karşılaştırın.




  • şimdi görüştüm pazartesi yüklenecek dedi. yersen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jordi

    quote:

    Orijinalden alıntı: voodoo child

    1 haftayı gectı hala puan vermedı ekstreyi email almayı seçtim 5tl ona verecekti onu da vermedi

    Aynı durum ile ilgili Müşteri Temsilcisinin söylediği şey, ilk ekstre kesildikten bir hafta sonra puanlarınıza eklenecek oldu..
    Ne kadar gerçekçi, bilemiyorum.

    Bir de, e-ekstre talebiniz alındıktan sonra ilgili müşteri temsilcisi, bunu sisteme girmesi gerekiyormuş (ya da buna benzer bir şey dedi..).
    Mesela ben ayın 20'sinde bu talebimi iletmiştim, ilgili kişi 6 gün sonra bunu girmiş. Müşteri hizmetlerini aradığınızda bu durumu da sorun.. "e-ekstre için hangi tarihte talep oluşturulmuş" vs dedikten sonra sizin gerçek talep tarihinizi de biliyorsanız karşılaştırın.



    vakifbankin su musteri temsimcileriyle de gorusmek istemiyorum en azindan 10 dk bekletiyorlar... neyse bir daha arayip sorayim...onemli birsey derlerse yazarim




  • Müşteri yatırması gereken tutarı bir gün geciktirsin hemen faizi geçirirler; banka kendisi geciktirirse ancak talep açarlar. Onu da aylarca yanıtlamazlar!
  • Sırf bu yüzden, 4 ay taksitli, faizsiz Nakit Avans kampanyasından yararlanıp yararlanmamak arasında tereddütte kaldım.*
    Şimdi kullanırım, faiz işler, sonra işin gücün yoksa bu faizi sildirtmek için (kampanya kapsamında olduğu için) uğraş dur..
    Dün gece 02:00 'de bile 10 dakika kadar bekledim. O saatte bile hakikaten yoğunluk mu var yoksa bu temsilciler kendi kafasına göre mi çağrı yanıtlıyorlar bilemiyorum artık.

    * 4 taksitli nakit avans kredisi kampanyası 30 Kasım'a kadar yeni kart başvurusu yapanlara 1000 TL'ye geçerli olan bir kampanya idi..
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.