Şimdi Ara

deli oldum iyi bir usta baksın lütfen.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
866
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar hyundai accent 1,5 gl model aracımda milano sıralı sistem gaz var.

    arabam daki sıkıntı şu: benzinde ve lpgde rolanti oynaması çekiş düşüklüğü, gaza abanınca zor gaz yeme, gazda silkeleme, benzinde ise daha hafif silkeleme. motor soğukken bu sorunları neredeyse hiç yapmıyor ama motor ısındıkça daha fazla yapıyor. debriyaja bastığım anda silkelemeyi kesiyor.

    araç sabahları zor çalışmıyor, yağ ve su eksiltmiyor.

    yapılan işlemler:
    bobin , buji , buji kablosu, gaz filtreleri, hava filtresi , yağ değişimi, gaz beyni değişimi (regulatör)

    hava ısı sensörü ve maf sensörü temizliği. genel olarak hava alan yer olmadığı düşünüldü. ateşleme sensörü motorun içinden öktü başka bir aracınkiyle değiştirdi ondada aynı sorun devam etti, ama zaten değiştirdiği parçada bozukmuş. adamın ateşleme sensörü dediği sanırım krank mili pozisyon sensörü olsa gerek.

     deli oldum iyi bir usta baksın lütfen.


    bunlardan sonra sorun devam edince usta bana lpg enjektörünü sökelim gazı devre dışı bırakalım bi süre kullan bakalım yapacakmı dedi bende tamam dedim. gazı tamamen söktük ben benzinde bindim. ilk başta araba yağ gibi kayıyordu ama süre kullandıkça yine sorunlar baş gösterdi, rolanti dengesizliği ve araba çekmemeye başladı. hafif hafif sarsıntı başladı. bende lpg hortumunu tekrar enjektöre bağlayıp lpgnin soketini bağlayıp tekrar lpgye alıp denedim aracı. yine arada bir aşırı silkeleme yapmaya başladı. araba kullanıldıkça motor ısındıkça sorunlar daha belirgin hale geliyor.

    usta ateşleme sensörü (krank mili pozisyon sensörü) değişecek dedi, ondanda değilse beyin beyinciye gidecek dedi.

    arkadaşlar ben zengin bir insan değilim yukarıdaki saydıgım işlemler için 600 liradan fazla param gitti ve dahada nereye kadar gideceği belli değil, sıkıntının ne olduğuda belli değil. arabayı satıyım desem, benden sonra alan adama yazık yaptırmadan bu şekilde satmakda istemiyorum. yardımcı olabilecek yada ankarada hyundai accen 1,5 lerden gerçekdende iyi anlayan bir ustaya yönlendirebilecek birisi varsa aranızda bana yardımcı olursa çok sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selmand -- 10 Aralık 2012; 21:14:48 >







  • benim aracımda bu sorunlara benzer sorun vardı, ustalar mütemadiyen benzer şeyleri teklif ettiler, mercedes abd forumlarına girdim, oksijen sensörlerinden biri arızalıymış, değiştirdim, herşey düzeldi, saat gibi oldu araba.
    o2 sensörü makinaya bağlanınca hata veriyordu zaten ama ustam ısrarla lpgde normal deyip değiştirmiyordu.
    konuyu hortlatmak açısından yazmıyorum, maksat bilgi vermek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thythy

    benim aracımda bu sorunlara benzer sorun vardı, ustalar mütemadiyen benzer şeyleri teklif ettiler, mercedes abd forumlarına girdim, oksijen sensörlerinden biri arızalıymış, değiştirdim, herşey düzeldi, saat gibi oldu araba.
    o2 sensörü makinaya bağlanınca hata veriyordu zaten ama ustam ısrarla lpgde normal deyip değiştirmiyordu.
    konuyu hortlatmak açısından yazmıyorum, maksat bilgi vermek.

    aynı sorunlar bende de var banada bobin değiştir diyorlar, acaba hangi sensör değişen,,
  • Arkadaslar ilk yapmanız gereken manifolt ve oksijen sensörü temizliğini yaptırın kolay kirlenen ve kurum baglayabiliyor bu parçalar fazla pahalı olmayan bi işlem yaptırılması iyi olur ben aynı sorunu böyle hallettim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tarsus-1 -- 10 Ekim 2015; 1:48:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araba rölantideyken bir anormallik yoksa ateşleme elemanları düzgün çalıyor demektir.

    Aracın motorla bağlantısını sağlayan parçalar sorunlu. Baskı balata, krank, volant filan kontrol edilmeli. Maalesef hepsi de maaliyetli.

    Benim önerim aracınızı, bu parçaları bünyesinde bulunduran, takıp deneyebilecek bir yere götürün. Hatta mümkünse yetkili servise götürüp bir kere para harcayın.
  • Edit arabayı o sene sattım ve sıfır astar aldım. Hyundai deki sorun sanırım aküdenmiş.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.