Şimdi Ara

MOTOROLA RAZR XT910 849 TL [VATAN BİLGİSAYAR] (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
674
Cevap
4
Favori
72.564
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • telefonlarda iade işlemi '' SİM KART'' takılmadıysa oluyor özellikle mağazalardan aldığınızda mümkünse direk açıp deneyin belli başlı detaylara bakın .... mümkünse ilk gün sim kart takmayın o şekilde kullanın satın aldığınız yer ile alırken görüşün sim kart takmayacağım diye

    yeni kanunda IMEI nosuna sahip cihazların servis onayı ile değişim ve iadesi mevcuttur maddesi var ... ama Ekranda bariz sorun vardır ve ölü piksel bolluğu vardır yada arama yamıyordur alınan yere götürülür iade alması yada birebir yeni ürün ile değişimi tamamiyle mağaza müdürünün insiyatifinde ...
  • ışık sızması ekranın alt koşesinde iğne topu buyukluğunde dik bakıldığında görülen beyaz ışık çoğu zaman gorülmüyo
  • yuh taktığınız şyde sorun olsa... arka cepte dururken çırtıp bakınca bükülmemişse o telefon iyidir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: razr58

    quote:

    Orijinalden alıntı: carlitoss

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sercan Ç.

    quote:

    Orijinalden alıntı: anticor

    Merhaba arkadaşlar. Ben cumartesi telefonu vatandan aldım. Ancak 1. si 1 tane parlak piksel veya ölü piklse tam anlamadım hata var. 2.si altta 2 kenarda nokta kadar ışık sızması var. ve 3.sü de menü>ayarlar>ses>telefon zil sesler>DREAM THEME adlı sesi hoparlörün yakınından dinlediğim zaman ses cızırtılı olarak geliyor. Ek olarak sanırım her SÜper amoled de varmış ama Gece ekrann siyah koyu gri renklerde iken siyah mürekkep lekesi gibi birşeyler var ekranda. İncelediğime göre lekeler SGS3 te bile varmış SÜrep AMOLED olmasından dolayı. Fakat bu dediğim ilk 3 şeyden ötürü telefonu Vatan bilgisayardan değiştirmek istiyorum. Sizce değiştirmeli miyim. Ve evet ise değiştirenler (vatan biilgisayardan) nasıl değiştirdiniz. Yani Değişim için servis elemanına ne dediniz de değiştirdi?

    Bende hb'den aldım telefonu. Işık sızması bende de var. Altta 2 tane. Hoparlör cızırdıyor. Birde kasanın sağ alt tarafı bastırınca oynuyor. Sanırsam tam oturtulmamış. Lekeler sanki bende yok. Tam anlayamadım leke işini aslında. Siz değiştirdiniz mi telefonu? Benim de 1 ayı doluyor değiştirsem mi diyorum.

    Değiştirmezler hiç uğraşma. Daha bile kötü hale gelir telefonun. Kargoydu Kvk incelemesiydi vs. Yazılım atıp yollarlar. Yazılımsal bir problem olabilir. Düzelir belki. Custom rom falan yok mu motorola için.

    pekı arkadaslar bılgınız var mı hepsıburadan alınca bellı bır sure ıcerısınde kosulsuz ıadesı var mı acabanın. bır hafta yada onbes gun ıcınde gıbı cumlelerı varmı, bakalım sıparısını verdık yarın elımızde olcak. Insallah sorun falan cıkmaz

    hocam sen iptl et yeniden al, worlde 75 tl kampanyası başladı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: razr58

    quote:

    Orijinalden alıntı: carlitoss

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sercan Ç.

    quote:

    Orijinalden alıntı: anticor

    Merhaba arkadaşlar. Ben cumartesi telefonu vatandan aldım. Ancak 1. si 1 tane parlak piksel veya ölü piklse tam anlamadım hata var. 2.si altta 2 kenarda nokta kadar ışık sızması var. ve 3.sü de menü>ayarlar>ses>telefon zil sesler>DREAM THEME adlı sesi hoparlörün yakınından dinlediğim zaman ses cızırtılı olarak geliyor. Ek olarak sanırım her SÜper amoled de varmış ama Gece ekrann siyah koyu gri renklerde iken siyah mürekkep lekesi gibi birşeyler var ekranda. İncelediğime göre lekeler SGS3 te bile varmış SÜrep AMOLED olmasından dolayı. Fakat bu dediğim ilk 3 şeyden ötürü telefonu Vatan bilgisayardan değiştirmek istiyorum. Sizce değiştirmeli miyim. Ve evet ise değiştirenler (vatan biilgisayardan) nasıl değiştirdiniz. Yani Değişim için servis elemanına ne dediniz de değiştirdi?

    Bende hb'den aldım telefonu. Işık sızması bende de var. Altta 2 tane. Hoparlör cızırdıyor. Birde kasanın sağ alt tarafı bastırınca oynuyor. Sanırsam tam oturtulmamış. Lekeler sanki bende yok. Tam anlayamadım leke işini aslında. Siz değiştirdiniz mi telefonu? Benim de 1 ayı doluyor değiştirsem mi diyorum.

    Değiştirmezler hiç uğraşma. Daha bile kötü hale gelir telefonun. Kargoydu Kvk incelemesiydi vs. Yazılım atıp yollarlar. Yazılımsal bir problem olabilir. Düzelir belki. Custom rom falan yok mu motorola için.

    pekı arkadaslar bılgınız var mı hepsıburadan alınca bellı bır sure ıcerısınde kosulsuz ıadesı var mı acabanın. bır hafta yada onbes gun ıcınde gıbı cumlelerı varmı, bakalım sıparısını verdık yarın elımızde olcak. Insallah sorun falan cıkmaz

    Bir hafta. Ancak telefon olunca bu iş değişiyor. Önce servis gidiyor ürün. Oradan iade ya da değişim raporu çıkması gerek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aceleciburak

    telefonlarda iade işlemi '' SİM KART'' takılmadıysa oluyor özellikle mağazalardan aldığınızda mümkünse direk açıp deneyin belli başlı detaylara bakın .... mümkünse ilk gün sim kart takmayın o şekilde kullanın satın aldığınız yer ile alırken görüşün sim kart takmayacağım diye

    yeni kanunda IMEI nosuna sahip cihazların servis onayı ile değişim ve iadesi mevcuttur maddesi var ... ama Ekranda bariz sorun vardır ve ölü piksel bolluğu vardır yada arama yamıyordur alınan yere götürülür iade alması yada birebir yeni ürün ile değişimi tamamiyle mağaza müdürünün insiyatifinde ...

    İnternetten alınan telefonlar için de mi "SİM KART" takılmaması şartı geçerli?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berkedogan

    vatan bilgisayardan alan arkadaşlar ürünü alırken açıp kontrol etmeye izin veriyorlarmı kafamdaki tek soru ekranda ölü pixel çıkması durumunda değişim yapıyorlarmı.

    Hocam şubeden alırsanız direk olarak müşteri hizmetlerine yolluyorlar. Ya da beni yolladılar işte. Açıp bakabilirsiniz cihazı. Cİhazla ilgili incelemeleri düzgün yaparsanız alacağınız zaman,sonrası cihaz mükemmell yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: magnum_2323

    quote:

    Orijinalden alıntı: aceleciburak

    telefonlarda iade işlemi '' SİM KART'' takılmadıysa oluyor özellikle mağazalardan aldığınızda mümkünse direk açıp deneyin belli başlı detaylara bakın .... mümkünse ilk gün sim kart takmayın o şekilde kullanın satın aldığınız yer ile alırken görüşün sim kart takmayacağım diye

    yeni kanunda IMEI nosuna sahip cihazların servis onayı ile değişim ve iadesi mevcuttur maddesi var ... ama Ekranda bariz sorun vardır ve ölü piksel bolluğu vardır yada arama yamıyordur alınan yere götürülür iade alması yada birebir yeni ürün ile değişimi tamamiyle mağaza müdürünün insiyatifinde ...

    İnternetten alınan telefonlar için de mi "SİM KART" takılmaması şartı geçerli?

    telefonlar için genel kural bu IMEI li cihazlarda ama web den alışverişte ne kadar geçerli olur bilemem o yüzden bazı şeyleri birebir görerek almak en mantıklı olanı ...




  • Motorola motoluxe modelini aldım, su an param olmadıgı için kullanmaya devam ediyorum malesef.. parayı bulursam Samsung a dönerim, net söylüyorum; Motorola marka cep telefonu almayın, aldırtmayın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aceleciburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: magnum_2323

    quote:

    Orijinalden alıntı: aceleciburak

    telefonlarda iade işlemi '' SİM KART'' takılmadıysa oluyor özellikle mağazalardan aldığınızda mümkünse direk açıp deneyin belli başlı detaylara bakın .... mümkünse ilk gün sim kart takmayın o şekilde kullanın satın aldığınız yer ile alırken görüşün sim kart takmayacağım diye

    yeni kanunda IMEI nosuna sahip cihazların servis onayı ile değişim ve iadesi mevcuttur maddesi var ... ama Ekranda bariz sorun vardır ve ölü piksel bolluğu vardır yada arama yamıyordur alınan yere götürülür iade alması yada birebir yeni ürün ile değişimi tamamiyle mağaza müdürünün insiyatifinde ...

    İnternetten alınan telefonlar için de mi "SİM KART" takılmaması şartı geçerli?

    telefonlar için genel kural bu IMEI li cihazlarda ama web den alışverişte ne kadar geçerli olur bilemem o yüzden bazı şeyleri birebir görerek almak en mantıklı olanı ...

    Araştırdım, 175 tüketici hattından sordum, sim kart takılıp takılmaması hiç önemli değil. Mesafeli satış olduğu için satıcı onu geri alıp paranı iade etmek zorundaymış, cayma hakkı 1 hafta içerisinde kullanılırsa...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volcano78

    Motorola motoluxe modelini aldım, su an param olmadıgı için kullanmaya devam ediyorum malesef.. parayı bulursam Samsung a dönerim, net söylüyorum; Motorola marka cep telefonu almayın, aldırtmayın...

    sebebini söyler misiniz.
    ben de 6 senedir motorola kullanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: magnum_2323

    quote:

    Orijinalden alıntı: aceleciburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: magnum_2323

    quote:

    Orijinalden alıntı: aceleciburak

    telefonlarda iade işlemi '' SİM KART'' takılmadıysa oluyor özellikle mağazalardan aldığınızda mümkünse direk açıp deneyin belli başlı detaylara bakın .... mümkünse ilk gün sim kart takmayın o şekilde kullanın satın aldığınız yer ile alırken görüşün sim kart takmayacağım diye

    yeni kanunda IMEI nosuna sahip cihazların servis onayı ile değişim ve iadesi mevcuttur maddesi var ... ama Ekranda bariz sorun vardır ve ölü piksel bolluğu vardır yada arama yamıyordur alınan yere götürülür iade alması yada birebir yeni ürün ile değişimi tamamiyle mağaza müdürünün insiyatifinde ...

    İnternetten alınan telefonlar için de mi "SİM KART" takılmaması şartı geçerli?

    telefonlar için genel kural bu IMEI li cihazlarda ama web den alışverişte ne kadar geçerli olur bilemem o yüzden bazı şeyleri birebir görerek almak en mantıklı olanı ...

    Araştırdım, 175 tüketici hattından sordum, sim kart takılıp takılmaması hiç önemli değil. Mesafeli satış olduğu için satıcı onu geri alıp paranı iade etmek zorundaymış, cayma hakkı 1 hafta içerisinde kullanılırsa...

    mesafeli satışta mutlaka vardır ama mağazadan birebir alanlar için durumu netleştirirsek mesela bize bazen tablet fln iade etmeye geliyorlar adam 1 gece kullanmış içine sinmemiş yada beğenmemiş hediye kuponu veriyorum bazılarıda çakal oluyor kullanıp beklemediği gibi olunca para kurtarma derdinde önceden araştırıp kurcalamak gerekiyor ...

    öyle olsa yarın bende bi cihaz alayim 1 hafta sürem var snra geri iade edip yenisini alırım böyle tüm üürnleri denemiş olurum ...

    ülkemizde çakal çok olduğu için gerçekten mağdur olanlar bu yüzden geride kalıyor ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aceleciburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: magnum_2323

    quote:

    Orijinalden alıntı: aceleciburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: magnum_2323

    quote:

    Orijinalden alıntı: aceleciburak

    telefonlarda iade işlemi '' SİM KART'' takılmadıysa oluyor özellikle mağazalardan aldığınızda mümkünse direk açıp deneyin belli başlı detaylara bakın .... mümkünse ilk gün sim kart takmayın o şekilde kullanın satın aldığınız yer ile alırken görüşün sim kart takmayacağım diye

    yeni kanunda IMEI nosuna sahip cihazların servis onayı ile değişim ve iadesi mevcuttur maddesi var ... ama Ekranda bariz sorun vardır ve ölü piksel bolluğu vardır yada arama yamıyordur alınan yere götürülür iade alması yada birebir yeni ürün ile değişimi tamamiyle mağaza müdürünün insiyatifinde ...

    İnternetten alınan telefonlar için de mi "SİM KART" takılmaması şartı geçerli?

    telefonlar için genel kural bu IMEI li cihazlarda ama web den alışverişte ne kadar geçerli olur bilemem o yüzden bazı şeyleri birebir görerek almak en mantıklı olanı ...

    Araştırdım, 175 tüketici hattından sordum, sim kart takılıp takılmaması hiç önemli değil. Mesafeli satış olduğu için satıcı onu geri alıp paranı iade etmek zorundaymış, cayma hakkı 1 hafta içerisinde kullanılırsa...

    mesafeli satışta mutlaka vardır ama mağazadan birebir alanlar için durumu netleştirirsek mesela bize bazen tablet fln iade etmeye geliyorlar adam 1 gece kullanmış içine sinmemiş yada beğenmemiş hediye kuponu veriyorum bazılarıda çakal oluyor kullanıp beklemediği gibi olunca para kurtarma derdinde önceden araştırıp kurcalamak gerekiyor ...

    öyle olsa yarın bende bi cihaz alayim 1 hafta sürem var snra geri iade edip yenisini alırım böyle tüm üürnleri denemiş olurum ...

    ülkemizde çakal çok olduğu için gerçekten mağdur olanlar bu yüzden geride kalıyor ...

    Haklısnız.Mağazalarda böyle bir hak tanınsa direk para iadesi olacak olsa millet denemedik ürün bırakmaz..Ama netten taksitle alınanlar her ay taksit tuturı kadar geri ödeme aldığından,direk alımlarda ise paranın iade süreci olduğundan,kargolarla uğraşmak gerektiğinden insanlar bunu yapamıyor .

    Hocam birde size danışayım.Hat üzerinden görüşmelerde sorun yok iken sadece skype tango viber gibi programlarda aynı şekilde aynı ses geliyor.Resmen bir cıtırdı sesi gibi çıt çıt çıt konuşmayı bölüyor.Telefonun içinde birden çok mu hoparlör var acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mk4Ever.

    quote:

    Orijinalden alıntı: aceleciburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: magnum_2323

    quote:

    Orijinalden alıntı: aceleciburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: magnum_2323

    quote:

    Orijinalden alıntı: aceleciburak

    telefonlarda iade işlemi '' SİM KART'' takılmadıysa oluyor özellikle mağazalardan aldığınızda mümkünse direk açıp deneyin belli başlı detaylara bakın .... mümkünse ilk gün sim kart takmayın o şekilde kullanın satın aldığınız yer ile alırken görüşün sim kart takmayacağım diye

    yeni kanunda IMEI nosuna sahip cihazların servis onayı ile değişim ve iadesi mevcuttur maddesi var ... ama Ekranda bariz sorun vardır ve ölü piksel bolluğu vardır yada arama yamıyordur alınan yere götürülür iade alması yada birebir yeni ürün ile değişimi tamamiyle mağaza müdürünün insiyatifinde ...

    İnternetten alınan telefonlar için de mi "SİM KART" takılmaması şartı geçerli?

    telefonlar için genel kural bu IMEI li cihazlarda ama web den alışverişte ne kadar geçerli olur bilemem o yüzden bazı şeyleri birebir görerek almak en mantıklı olanı ...

    Araştırdım, 175 tüketici hattından sordum, sim kart takılıp takılmaması hiç önemli değil. Mesafeli satış olduğu için satıcı onu geri alıp paranı iade etmek zorundaymış, cayma hakkı 1 hafta içerisinde kullanılırsa...

    mesafeli satışta mutlaka vardır ama mağazadan birebir alanlar için durumu netleştirirsek mesela bize bazen tablet fln iade etmeye geliyorlar adam 1 gece kullanmış içine sinmemiş yada beğenmemiş hediye kuponu veriyorum bazılarıda çakal oluyor kullanıp beklemediği gibi olunca para kurtarma derdinde önceden araştırıp kurcalamak gerekiyor ...

    öyle olsa yarın bende bi cihaz alayim 1 hafta sürem var snra geri iade edip yenisini alırım böyle tüm üürnleri denemiş olurum ...

    ülkemizde çakal çok olduğu için gerçekten mağdur olanlar bu yüzden geride kalıyor ...

    Haklısnız.Mağazalarda böyle bir hak tanınsa direk para iadesi olacak olsa millet denemedik ürün bırakmaz..Ama netten taksitle alınanlar her ay taksit tuturı kadar geri ödeme aldığından,direk alımlarda ise paranın iade süreci olduğundan,kargolarla uğraşmak gerektiğinden insanlar bunu yapamıyor .

    Hocam birde size danışayım.Hat üzerinden görüşmelerde sorun yok iken sadece skype tango viber gibi programlarda aynı şekilde aynı ses geliyor.Resmen bir cıtırdı sesi gibi çıt çıt çıt konuşmayı bölüyor.Telefonun içinde birden çok mu hoparlör var acaba?

    gsm üzerinden konuşma mono olarak gerçekleşmekte ama Skype ve benzeri prgramlarda ses stereo ve kalite bakımından daha iyidir belki bunun bir neticesidir o duyular cızırtılar parazitler fln bide wifi yada mobil 3G üzerinden bağlanıldığı için modülasyonlar 2G ye göre farklı bununda bir etkisi olabilr ...

    tam uzmanı değilim ama yorum olarak bu geldi aklıma




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aceleciburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mk4Ever.

    quote:

    Orijinalden alıntı: aceleciburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: magnum_2323

    quote:

    Orijinalden alıntı: aceleciburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: magnum_2323

    quote:

    Orijinalden alıntı: aceleciburak

    telefonlarda iade işlemi '' SİM KART'' takılmadıysa oluyor özellikle mağazalardan aldığınızda mümkünse direk açıp deneyin belli başlı detaylara bakın .... mümkünse ilk gün sim kart takmayın o şekilde kullanın satın aldığınız yer ile alırken görüşün sim kart takmayacağım diye

    yeni kanunda IMEI nosuna sahip cihazların servis onayı ile değişim ve iadesi mevcuttur maddesi var ... ama Ekranda bariz sorun vardır ve ölü piksel bolluğu vardır yada arama yamıyordur alınan yere götürülür iade alması yada birebir yeni ürün ile değişimi tamamiyle mağaza müdürünün insiyatifinde ...

    İnternetten alınan telefonlar için de mi "SİM KART" takılmaması şartı geçerli?

    telefonlar için genel kural bu IMEI li cihazlarda ama web den alışverişte ne kadar geçerli olur bilemem o yüzden bazı şeyleri birebir görerek almak en mantıklı olanı ...

    Araştırdım, 175 tüketici hattından sordum, sim kart takılıp takılmaması hiç önemli değil. Mesafeli satış olduğu için satıcı onu geri alıp paranı iade etmek zorundaymış, cayma hakkı 1 hafta içerisinde kullanılırsa...

    mesafeli satışta mutlaka vardır ama mağazadan birebir alanlar için durumu netleştirirsek mesela bize bazen tablet fln iade etmeye geliyorlar adam 1 gece kullanmış içine sinmemiş yada beğenmemiş hediye kuponu veriyorum bazılarıda çakal oluyor kullanıp beklemediği gibi olunca para kurtarma derdinde önceden araştırıp kurcalamak gerekiyor ...

    öyle olsa yarın bende bi cihaz alayim 1 hafta sürem var snra geri iade edip yenisini alırım böyle tüm üürnleri denemiş olurum ...

    ülkemizde çakal çok olduğu için gerçekten mağdur olanlar bu yüzden geride kalıyor ...

    Haklısnız.Mağazalarda böyle bir hak tanınsa direk para iadesi olacak olsa millet denemedik ürün bırakmaz..Ama netten taksitle alınanlar her ay taksit tuturı kadar geri ödeme aldığından,direk alımlarda ise paranın iade süreci olduğundan,kargolarla uğraşmak gerektiğinden insanlar bunu yapamıyor .

    Hocam birde size danışayım.Hat üzerinden görüşmelerde sorun yok iken sadece skype tango viber gibi programlarda aynı şekilde aynı ses geliyor.Resmen bir cıtırdı sesi gibi çıt çıt çıt konuşmayı bölüyor.Telefonun içinde birden çok mu hoparlör var acaba?

    gsm üzerinden konuşma mono olarak gerçekleşmekte ama Skype ve benzeri prgramlarda ses stereo ve kalite bakımından daha iyidir belki bunun bir neticesidir o duyular cızırtılar parazitler fln bide wifi yada mobil 3G üzerinden bağlanıldığı için modülasyonlar 2G ye göre farklı bununda bir etkisi olabilr ...

    tam uzmanı değilim ama yorum olarak bu geldi aklıma

    Donanımsal bir sorun gibi gözüküyor.Bir arkadaş bluotooth kulaklıkla duyulmadığını söylemiş.Onu denemek lazım birde.Düzelirse o şekilde uğraşmayayım servisle.




  • Arkadaşlar telefonu birazdan gidip alacağım. İlk yapmam gereken nedir? Şarja takayım mı? Yoksa açıp hemen güncelleme mi yapayım? ya da ne yapayım?

    Bir de telefonu kılıf ve film ile korumak istiyorum. Bunları nereden temin edebilirim? sahibinden.com' daki aksesuarlar kullanışlı mı? kullanan var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi magnum_2323 -- 18 Şubat 2013; 13:22:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: magnum_2323

    Arkadaşlar telefonu birazdan gidip alacağım. İlk yapmam gereken nedir? Şarja takayım mı? Yoksa açıp hemen güncelleme mi yapayım? ya da ne yapayım?

    şarja tak.
    3-4 saat şarj olsun.
    ardından wi-fi'a bağlan ve telefonun hakkında kısmından 4.0.4 'e güncelle.

    güncellemeden sonra şu flash player'ı da indir ve kur:
    http://download.macromedia.com/pub/flashplayer/installers/archive/android/11.1.115.17/install_flash_player_ics.apk

    ardından şu antivirusu'u de kur:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.antivirus&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hbnRpdmlydXMiXQ..

    gerisi sana kalmış...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prof.Matematik

    quote:

    Orijinalden alıntı: magnum_2323

    Arkadaşlar telefonu birazdan gidip alacağım. İlk yapmam gereken nedir? Şarja takayım mı? Yoksa açıp hemen güncelleme mi yapayım? ya da ne yapayım?

    şarja tak.
    3-4 saat şarj olsun.
    ardından wi-fi'a bağlan ve telefonun hakkında kısmından 4.0.4 'e güncelle.

    güncellemeden sonra şu flash player'ı da indir ve kur:
    http://download.macromedia.com/pub/flashplayer/installers/archive/android/11.1.115.17/install_flash_player_ics.apk

    ardından şu antivirusu'u de kur:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.antivirus&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hbnRpdmlydXMiXQ..

    gerisi sana kalmış...


    Çok teşekkür ederim.




  • hepsiburada.com'da hala 849 ve hepsiburada worldcard'a 500 TL üzerine 75 TL worldpuan veriyor. faydalı olabilir.
  • 775 tlye çok ideal bir telefon
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.