Bildirim
MEGANE II BÖLÜMÜ
JVC UX-C25DAB – Micro HiFi sistemi, CD, USB, Bluetooth, DAB+, UKW-RDS, Line-In ve IR uzaktan kumanda, siyah : Amazon.com.tr: Elektronik
https://www.amazon.com.tr/dp/B0B8HJL3HM
2 gün önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Bugün 2003 ekim çıkışlı 110 bin km deki Megane 2 sedan aracımın ön takımından ilk parçaları değiştirdim.Aslında biraz keyfi oldu ön rot kolları ve rot başları değişti.Üzerinden çıkanlar 2003 temmuz üretimi ve trw markaydı.Eğer ön takımda bir malzeme değiştirecekseniz trw markalı ürünleri tercih edin boşuna renault kutulu ürünlere 2 katını vermeyin.Ben trw marka rot kollarının çiftini 50 tl,rot başlarının çiftini ise 60 tl ye aldım.Extradan sağ üst motor takozunu da değiştirdim kopma yoktu ama laçkalaşmıştı inanın sanki egzoz sistemini komple değiştirmiş gibi oldu aracım çok sessizleşti ilk günkü durumuna döndü.Bu parçayı yanlış vermişler 2 çeşit var dizellerinki daha ucuz mais malı 100 tl ye almıştım ama yanlış olduğu için iade ettim başka bir yerden 8200014931 kodlu parçayı 130 tl ye aldım.Ayrıca geri vites müşürünü de değiştirdim tüm bunların işçiliğine özel renault servisinde 60 tl verdim
-
Arkadaşlar bildiğiniz üzere megane 2 lerde kronik döner kondaktör yani airbag sargısının kopması sonucu onunla beraber olan full araçlarda airbag + cruise kontrol + hız sabitleyici nin çalışmaması ve airbag ışığının yanması ile kendisini gösteren bir arıza oluşuyor.
Benim aracımda da oldu.
Bu parça
servislerde ve parçacılarda 350-600 tl aralığında sıfır olarak komple satılmakta çıkmacılarda ise sağlam bulsanız dahi 200-250 tl civarında ve arızalanma riski de var.
Benim aracımda bu arıza ile karşılaşınca okumadığım servis kitabı kalmadı, izlemediğim video kalmadı ve hatta megane 2 bölümünde YALAN YANLIŞ anlatılan tamir üsülleri yüzünden vaktim ve bir miktar param da çöpe gitti. Rusların çektiği video da bile tam olarak anlatılmıyor, basit arızada o video işe yarıyor (kablonun deforme olması sonucu yada çok aşırı zorlama sonucu olan kopmalar). Şunu söyleyebilirmki internetteki tamir üsüllerinin %90 ı mevcut arızayı daha da içinden çıkılmaz bir hale getirmekten ileri gitmiyor. Hatasını bazıları kabul etmiş ancak hangi mantıkla hala konularını silip editlemezler aklım almıyor.
Bu hafta vakit ayırdım ve mekaniğini kavramaya çalıştım, hatalı olan yani arızaya sebep olan kısmı buldum. Malesef 52cm olan kablo 58 cm olarak uzatılsa dahi kopmasının suçlusu değil. Bu kablonun tek bir sarım şekli var ve gördümki buna uysanız bile 52 yerine 58 cm taksanız bile kopuyor (60cm büyük geliyor)
En sonunda komple döner kondaktör ü dağıttım ve sorunu bularak an itibariyle uzun zaman bozulmadan gidecek şekilde tamir etmeyi başardım.
Tamirin nasıl yapıldığını aşağıdaki videoda anlatmaya çalıştım. Tek başıma olduğundan video orta seviye oldu. Açığı kapatmak için video linkinin altına yazıyorum açıklamaları.
Videoda gözüktüğü üzere 3 aet çark var
Küçük olan çarkımız dıştaki ve içteki çarkın arasında dönüyor ve airbag sargısının kablosu bu sayede dıştaki beyaz makaranın sağa dönüşlerde dışına sola dönüşlerde içine sarılıyor. Küçük olan çark orta kısımdaki çarkın zorlama, zamanla kanalın kendisini yemesi yada biemediğim başka sebeplerden yukarı çıkması sonucu kanaldan çıkıyor ve tekrar kanala oturana kadar boş dönüş yapıyor kablonun kopma sebebi işte bu. Ben videoda gözüktüğü gibi bu boşluğu döner kondaktörü komple dağıtarak ortadaki çarkın takılılı olduğu kısma 4 tane süngeri japon yapıştırıcısı ile yapıştırdım. Bu sayede arada bir boşluğu olması gereken seviyeye çektim. Yukarı doğru küçükçarkın temas ettiği en içteki çarkı çekseniz bile hiç bir şekilde boşa dönüş olmuyor. Normade 52cm olan kabloyuda 58cm ye kadar uzatabilirsiniz hiç sorun olmadığı gibi tam sağ ve sola dönüşlerde zorlama olmuyor.
3 gündür aracımı kullanıyorum ve kesinlikle hiç sorun olmadı
Videodaki resimler kısmında kablo tamir edildikten sonra lehim aralarına izolobant çektim ikinci tamirimde ise elektrikçi bandı çektim, bunun sebebi kabloların içerde birbirine temas edip kısa devre yapmasını engellemek. En son resimde ise kablonun kutu içerisinde nasıl sarılacağı gösteriliyor tabiki üst kapağa takılı olacak sondaki kablo...
Eğer eliniz becerikli değilse hiç girmeyin bu işe ve gidin yenisini alın, tamiratınız süresince ve sonrasında oluşabilecek sorunlardan dolayı sorumluluk kabul etmiyorum ve kimseye böyle yapın demiyorum yayınladığım video sadece benim gibi yaptığı işin sorumluluğunu alan kişiler içindir. Beceremiyorsanız ellemeyin. Kayseri' de sıkıntı yaşayan olursa yardımcı olabilirim.
-
İYİ güzel deKARDESIM ADAM GELENE KADR İNSAN BİR KAPUTU AÇIP BAKMAZMI.. -
Teşekkürler hocam bende hep sunroof lu bir araç bakıyordum bu denk gelmişti almıştım.
megane nın inanılmaz bir piyasası varmış ama onu anladım
siteye koydum 3 saatte 334 kişi 8 saatte 641 kişi şuan 48 saat oldu 1400ü geçti bakanların sayısı.
ikinci aracım da Satılık hyundai accent blue daha 49binde 2012 mode plus paket ona 4 günde 198 kişi bakmış -
Sağ ön kapının soket girişlerini kontrol edin oksitlenmiş olabilir. Bunun dışında dış ısı sensörü sağ ayna üzerindedir aynaya dışarıdan çarpma durumu olmuşsa sensör bozulmuş olabilir nct olarak geçer elektronikçilerde bulabilirsiniz ya da değiştirebilirsiniz.quote:
Orijinalden alıntı: ento25
selam arkadaşlar ismim mehmet bursada ikamet etmekteyim megan 2 2004 model 2.0 otomotik vitesle aranıza katıldım araç reno müdürleri için üretilen 2.0 motor otomotik vitesli 122000 de aldım şuan tek sıkıntım araç dış ısı doğru okumuyor ve şöför tarafındaki ayna ısıtmıyor çözümünü bilen veya başına gelen varmı acaba mesajlarınız için şimdiden tşk
Sol dış dikiz ayna rezistansı arka cam rezistansıyla beraber çalışır, arka cam rezistansı çalışıyor mu? Arka cam rezistansı çalışıyorsa sol dış dikiz aynasının camını söküp rezistansın kablolarını kontrol edin kopukluk olabilir. Araç içindeki sigorta kutusunda 7.5A 'lık sigortası vardır onu da kontrol edin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi useru -- 25 Mart 2016; 20:43:44 >
-
Iyi geceler arkadaslar.
Bugun on diskleri ve balatalari degistim fiyat bilgisi olmasi acisindan paylasmak istedim sizlerle.
Trevego marka on diskler 150tl
Mais marka balatalar sekmanli 120 tl
Ustam ozellikle balatalar icin mais istedi diskler icinde valeo mais yada trevego dedi.mais yaklasik 300 tl oldugu icin trevego aldim. Ustalikta 50tl verdim toplamda 320tlye maloldu.
Direksiyonda titreme oldugu icin gitmistim diskleri tornalatsak duzelir dediler ama arada 100 lira var yenisini takmak daha mantikli geldi.Balatalarda nerdeyse kagit gibi incelmis :) . Allah kazasiz surusler nasip etsin insallah hepimize. -
-
Merhabalar. Biraz uzun olacak kusura bakmayın lütfen. Teşekkür ederim ilginiz için. Aracın direksiyonunu çevirdiğimde, geri viteste gittiğimde falan farlarım kısılıyor. Ara ara radyoda ve klima-kalorifer fanında kısa kısa kesikler oluyor. Otomatik camları indirip kaldırırken de farlarda kısılma oluyor ama fanda yada radyoda kesilme olmuyor. Aracı ilk çalıştırdıktan sonra belirli bir hıza gelince merkezi kilit kapıları kilitlediğinde de radyoda kesilme oluyor. Birde bazen laka,hendek çukur gibi yerlere sert girdiğim zaman radyo ve fanda kesilme oluyor. Birde araç soğukken ilk çalıştırmada marş 2-3 snde falan ancak alıyor. Araç sıcakken hemen alıyor. Bu bir sorun mudur bilmiyorum ama 2 ay önce araç soğukta olsa 1 sn demeden marş alıyordu. Bu sorunlar yüzünden aküyü yeni değiştirdim. 60 amper mutlu akü taktık. Akü ilk takıldığında 4-5 gün bu sorunların hiç birisi olmadı sonra tekrar başladı... Son olarak da ilk marşa bastığımda gösterge ekranının o taraftan bir cızırtı geliyor ve araç öyle çalışıyor. Son bir bilgi olarak da kolon kilidim arızalı. Kolon kilidi yüzünden bu sorunları yaşıyor olabilir miyim
-
ahanda buda sigorta kutusu bilmeyen arkadaşlara slm olsun
sol yandan tutun ve çekin
edit:imla
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tturnusol -- 6 Mart 2007; 13:12:13 >
-
her iki taraftaki tırnaklara basılı tutarak yukarı doğru paneli çekin gösterge paneli kızaklıymış
işte bukadar kolay gelsin arkadaşlar
yine söktüğünüz sırayla takabilirsiniz sökmeside çok kolay zaten takarken sıkıntı yaşamazsınız
bu arada panelde gördüğüm kadarıyla incelemek için fazla zamanımda yoktu, yine ortadaki panelde olduğu gibi herşey plastik tırnaklı onlarıda attırarak aydınladma ledlerine ulaşılabilir sanırım ama içinde mutlaka başka mekanizmalarda vardır gösterge ibreleri için eğer sökülecekse işi bilen biri yapmalı diye diyorum dedim
NOT:
(daha napiiim ha daha napiim ciğerimi yediniz bitirdiniz beni ) şaka şaka bende öğrenmiş oldum
hepinize iyi forumlar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tturnusol -- 7 Mart 2007; 19:02:17 >
-
Aynı sorun bende de var. sinyal kolundan geliyor sanıyordum. Aracım halen garantili olduğundan vakit bulduğumda gidip yaptırmam gerekecek...
Zaten 8 - 9 kalem sorun çıkardım. Garantim mayısta bitecek. 2 hafta içinde gideceğim servise, sonrada bakıma 2000 km kaldı birde ozaman kontrol ettiririm artık.
1- Direksiyondan bozuk satıhta tıkırtı sesi geliyor. (2 kere götürdüm sorun yok dendi. Ses haricinde bana göre de sorunu yok ama tekrar söyleyeceğim)
2- Araç basınçlı yıkamadan sonra su alıyor(Klima kanalları temizlendi düzelmedi:).)
3- Klima tam soğutmuyor (Klimam manuel, polen değişti sorun düzelmedi.)
4- Ön konsoldan ses geliyor(Çok değil ama genede önlem alsınlar)
5- Soğuk havalarda 1. ve 2 vitese zor geçiyor(Bu da sorun değil ama biraz düzelirse iyi olur)
6- Arka plaka eğri duruyor(Ben düzeltemedim:)
7- Hoparlöre baktıracağım(Memnunum ama belki patlayan vardır garanti, hoparlörde garanti kapsamında)
bir iki ufak madde daha vardı ama bunlarıda unuttum
8- Fren yaparken balatalardan ses geliyor. Fakat bu ses ince bir ses değil. Sanki bir tutuyor bir tutmuyor gibi (Büyük ihtimal kaliperler.)
Bunları servise yazdıracağım ve umarım hepsini çözerler. Aracı sıfırlamış olurum böylece:)
quote:
Orjinalden alıntı: efsanea_06
quote:
Orjinalden alıntı: as340730
merhaba,
2004 megane ıı dinamik aracım havaların soğuması ile bereber,
aşağıdaki arızaları yapmaya başladı tecrübelerimi paylaşayım.
1. Ateşleme binlerinden ikisi gitti...
2. Gösterge saati tamamen çalışmıyır.
Araştırdım arabanın çalışmasında marş basmasında bir sorun olmamasına rağmen Soğuktan dolayı akü elden çıkıyor... akünün şarzı için altarnatör 16-17 volt üretiyor ve sistemler kendilerini korumaya lıyor veya bozuluyor. Gösterge paneli kendini korumaya alıyor. Aküyü değiştirip 3-5 gün beklediniz mi sorun düzeliyor..
3. Direksiyondan kağıt sıkışması gibi ses geliyor ve sonnraaa airbag ışığı yanıyor. bağlantı kablosu soğuktan sertleşip kopuyor. Çözüm, değişecek ama kople kollarla bereber değişebiliyor. Tüketicinin soyulmasında uygun bir yöntem tabiki 410+40=450 LİRA
[color=#FF0000]4. Motordan ince bir metal tınlaması benzeri bir ses geliyor. Bu sorun nerden daha araştıramadım. Bilen arkadaşım varsa açıklarsa sevinirim.
3.sorunu şu anda bende yaşıyorum ama daha servise gitmedim kronik bir sorun olduğu için indrim yapmaları gerekiyor siz servise sordunuz mu?indirim falan yapmadılar mı?
-
BÜTÜN FORUMLARDA HEP ANLATIRYORLAR ŞÖYLE YAPTIK BÖYLE YAPTIK DİYE ANCAK BÖYLE Sİ VARMI ....
ÇOK İDDALI OLDUM CANIM İŞİ GÜCÜ BIRAKTIM MEGANE II CİLERE HİZMET İÇİN UGRAŞIYORUM SEÇİMLERDE BELEDİYE BAŞKANLIĞINA ADAY MI OLASAM NE ....
ŞAKA ŞAKA............. UKALALIK YAPMADIMDEMİ.................
-
MAKARAYA DEVAM EDELİM BIRAKALIM GIRGIRI GIRGIRI
-
quote:
Orijinalden alıntı: Asikkb
quote:
Orijinalden alıntı: efsanea_06
quote:
Orijinalden alıntı: Asikkb
Arkadaşlar,
2004 model Megane II 1.6 16V Sedan arabamın sunroof motoru bozuk.Acaba 1999-2003 model Renault Scenic ya da 1996-1999 model Renault megane araca ait sunroof motoru benim arabama uyar mı?Araba beyni ile uyum sorunu yaşar mıyım?Daha doğrusu hangi modellerin sunroof motoru benim arabamla uyumlu çalışır?Bilen var mı?
olmaz farklıdır yalnız motorun bozulacağını hiç sanmıyorum.arızayı tarif edin veya Ankaradaysanız yardımcı olabilirim
S.a kardeş,
Arıza şu şekilde:
Düğmeyi çevirince hiçbir tepki yok.Ama düğmenin ortasına 4-5 sn basınca tık tık diye ses geliyor ama sunroof açılmıyor.Belki de röle veya kapasitör sorunludur fakat röleyi bulmak zor sanırım. Sunroof sigortasının bozuk olup olmadığını, direksiyon altındaki sigorta kısmından da nasıl anlayacağımı bilmiyorum.
Eğer sunroof motorunda arıza yoksa diğer türlü arızalar kısa sürede yapılabilir mi?Yakınlarda Ankaradan geçeceğim.Çok fazla da zamanım yok yani 1-2 gün arabayı bırak dersen zor.Ankaranın neresindesiniz?
A.s.hocam kesin röleden bendede ayni durum söz konusuydu ben kendim hallettim 45 tl röle 5 tl kargo toplam 50 tl ye farkli forumlarda actigim konuyu okuyabilirsiniz kapasitör kolay kolay bozulmaz ama degistirilmesinde fayda var servis motor degisecek der sunroofcular 300,500 ne tutturursa alir istanbul karaköyde bu parcayi bulursunuz.röle nais act212 sorunuz olursa özelden sorabilirsiniz.bu arada ben bu isi yapmiyorum ögrenciyim ama sunroof deyince herkes kazik atmaya calisiyor ben onu kabul edemiyorum amacim benim gibi tüm meganeseverlere yardimci olmak
-
quote:
Orijinalden alıntı: kindness
quote:
Orijinalden alıntı: selimiye
İmzamdaki aracımın bagajı 2 günden beri açılmıyor.
Kumanda, kapıları kilitleyip açıyor ama, bagaj kapağını açmıyor. Sanırım bagaj kilidi takılı kaldı veya kumanda ona etki etmiyor.
Arka koltuğu yatırıp bagaja giremem çünkü orada lpg tankı var. Ne yapmam lazım, başına daha önce böyle birşey gelen varmı?
iki şey bozulmuş olabilir, ya bagajın üzrindeki kilit anahtarı, yada içerdeki kilit.
Benimde başıma gelmişti, ama benim aracım aracım HB. Bagajı kapanması için az zorlamıştım bir daha açılmadı :).. ben koltuğu yatırarak içini boşaltmıştım.
Ustaya götürdüm, o da içerden kilidi sökerek açtı, ve kilidin içindeki plastik çarkın bi dişinin kırıldığını gördük. Kilidin değişmesi lazım dedi.
kilidin fiyat 220 tl (bu arada bagaj kilit anahtarı 120 tl) Çok aranan parçalar olmadığı için yan sanayileri de yok.
Ustam sağolsun plastik çarkın kırılan yerine vidadan kestiğimiz parçayı ısıtarak kaynattı ve çok nadiren tekleme yapsada Allah'a şükür sorunsuz çalışıyor.
Megane ve plastik çarkları heryerdeler ya...
-
quote:
Orijinalden alıntı: wormik
Arkadaşlar selamlar,
Bende 2003 Megane II Dynamique var. İki gün önce akü değiştirdim, bütün sıfırlamaları yaptım (teyp kodu, camların kademeli inip çıkmasını düzeltmek filan) ama bagaj açılmıyor. Bir arkadaş BSI diye bir şey değiştirmiş 100 liraya çözülmüş. Yukarıda bir yerde anlatmış.
Bilgisayarla baktık, bagaj açma tuşuna basınca aracın beynine (UCH) bagajı aç komutu gidiyor ama bagaj açılmıyor.
Özellikle akü değişimden sonra oldu ve benzer olaylar olmuş. Akü değiştirdikten sonra bagaj açılmaması ne demek ya. Düz mekanik araba almak lazım.
Fikri olan var mı? Ya benzer durumla karşılaşan?ü
Bu arada İngilizce bilen arkadaşlar, şu adreste Megane II'nin bol bol dokümanı var:
http://www.getflat.co.uk/phcdownload/upload/manuals/MEGANE/megane_2/
Eğer bagajda elektronik ve mekanik olarak bir sorun yoksa sizin derdiniz kumandadan kaynaklanıyor. Eğer aracınızı 1. kumandanızla kilitlediniz ve direkt olarak 2. kumandayla açtıysanız bagaj kilitli kalıyor. Tekrar 1. kumandayla kilitleyip açmanız gerekiyor.
-
Slm Arkadaşlar;
Megane 2 dinamik 2004 aracımın kapı eşiklerinde bulunan 4 adet ampül yanmıyor????
Elektrikçiye götürmekten korkuyorum alakasız yerleri kurcalar diyerek.Dün aracın herşeyini kontrol ettim.
-kapı kilitlerindeki swichler çalışıyor.
-Direksiyon altındaki sigorta kutusunda alttan 3. olan 15 amperlik sigortayı çektiğimde tavan lambaları sönüyor.Buradaki şema yanlış bu arada ona göre dikkat edin.
-Not:Tavan ile kapı lamblararı aynı yere bağlı değil.)
-Kapı ışıklarının voltajına baktım 0 volt yani elektrik gelmiyor.
-Paspas altlarında bulunan kapak swichleri çalışıyor.
Bir bilen yada başına gelen varsa ve yardımcı olursa allah ondan razı olsun.Birde bu kapı lambalarının sigortası direksiyon altındaki sigorta kutusundamı yoksa akünün yanındakinde mi?
saygılar... -
quote:
Orijinalden alıntı: legacy of kain
quote:
Orijinalden alıntı: legacy of kain
quote:
Orijinalden alıntı: umutguzey
eskiye göre çok çok iyi ufak çukurları hissettmiyorum.ama mucizede beklememek lazım:)
aslında benim araçta duyduğum ses yavaş giderken hiç ummadığın yerde alttan vuruntu geliyor,dökülüyor gibi..sanki alt takımı orda bırakmış gibi..direksiyon kutusundan öyle ses gelmesi mantıksız,direksiyon kutusundan tıkırtı gibi sesler gelebilir ancak öle bam güm çıtonk olmaz..o yüzden sorun traversteki boşlukta diyorum..40-50 km hızdan sonra zaten pat pat geçip gidiyor bozuk zeminlerden ses yapmıyor araç.amortisorlerde yeni..mesele keskin köşeli çukurlarda (doğalgazcıların kesip üzerine henüz asfalt atılmamış çukurları gibi) veya yoldaki reflektörlü metal uyarıcılar gibi yerlerden yavaş geçerken duyduğum uyuz sesler..
öncelikle umutguzey arkadaş Allah razı olsun senden bu paylaşımı yaparak beni uyuz bir sesten ve çok daha fazla masraftan kurtardığı için..dolayısı ile ustana da Allah uzun ömür versin..
dün akşam aracımı aldım test ettim bikaç kez fren denemesi yapınca zaten değişen birşeyler olduğunu anladım..nerde gıcık bir çukur set tümsek varsa girdim çıktım
sonuç;ses gürültü vuruntu lokurdu herneyse tarifi uzaya ışınlanmış..
diğer bir arkadaşın dediği gibi pambıııık..hiç bakmadım bile arasına koyduğu malzemeye..bu sabah işyerime giderkende test ettim sorun yok..park ettikten sonra altına eğilip fotosunu çektim..ustam H100 viraj demir lastiği kullanmış..heralde hyundai yada mitshubishi H100 tam bilmiyorum..10 TL den 2 adet lastik 20 TL ve 30 TL de işçilik (şarj dinamosu vs başka işte vardı) toplam 50 TL..ellerine sağlık sorun çözülmüş..2 yıldır sinir ediyordu beni kurtuldum..bu arada amortisörler dışında alt takımda hiçbirşey değiştirmedim..hiçbirinde sorun yok..hiçbirinde sorun yokken bu vuruntu uyuz ediyordu..çoğu kişiyede boşu boşuna değiştirtiyorlar..
bu da aracımın sağ alt yandan çekilmiş fotusu..travers burcu vidası lastiğin ortasında kalmış oluyor..fotoları gördüğü zaman ustanız neyi nereye koyacağını mutlaka anlayacaktır zaten..anlamamakta ısrar ediyorsa uzaklaşın
Bu fotolardan görünen yerin amortisörle ilgisi yok . Yer itibarıyla motor takozları hizasıymış gibi görünüyor. O zaman sesi yapan asıl şey nedir?. Takozların bağlandığı yer hareketli parça mi ki ses yapıyor?
-
Emniyet kemerlerinde ise arkadaşlar araba megane 2 kaza yaptı ve koltuk airbağleri açıldı emniyet kemerleri bağlı ise emniyet kemerleri tüpü patlada ise bu hız limitörlü kemerler büyük kazalarda emniyet kemerinin 2-3 kademede sizi korumasını sağlıyor yani göğüs kafesiniz veya köprücük kemiğiniz düz emniyet kemerine göre kırılmadan çatlamadan kazayı atlatıyorsunuz. Ancak daha sonra emniyet kemerini çoğu komple yeni almıyor kemer başına kimse 250-300 tl vermiyor ve 30-40ytl ye kemeri sardırıyor tüpe giden kabloya bir adet direnç taktırıyor koltuğun altına yatın koltuğun altında boşta ve ucunda direnç olan bir kablo koltuk alt lastiğine sıkıştırılmış ise o araç kaza yapmış demektir.
Benzer içerikler
- megane 2 elektronik sorun var
- megane 3 kronik sorunlar
- megane 2 direksiyon kilidi açık uyarısı
- megane 2 direksiyon sertleşmesi
- megane 2 otomatik şanzıman
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X