Şimdi Ara

MEGANE II BÖLÜMÜ (1171. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
27.028
Cevap
139
Favori
3.055.331
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11691170117111721173
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ne yapmam gerek. Gidip sokeyim hemen

    Az once sunroof papuclaruni degiştim.
    Tirnaklari baya törpüledim. Yoksa kaymiyordu.
    bide nedense tam kapanmadi cam. Söküp tekrardan törpüledim. Simdi birazdaha iyi oturuyor.

    8 tanesine 36 tl verdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rizeli -- 20 Aralık 2014; 15:51:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  MEGANE II BÖLÜMÜ


    Ortada görünen uzun vidaya bağlı somonu mu sıkmamız gerekiyor. Yanlıs birsey yapmayalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rizeli -- 21 Aralık 2014; 13:53:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla kalbimiz birmiş fotoları çektim hazırlıyodum bende.Ewet elfrenini indirip ortadaki vidayı dayandıgı yere kadar boşlugu alıp deneyin.Birde dişli olan yerlere iki tarafa gres sürersen rahat çalışır.


     MEGANE II BÖLÜMÜ MEGANE II BÖLÜMÜ MEGANE II BÖLÜMÜ




  • Teşekkür, yağmur kesince inip bakacağım. Ben resimi netten yürüttüm

    Tahmin ettigim gibi, ama yanlıs birsey yapmayalım diye dokunmamıştım.
  • Dedigin gibi vidayi sıktım ama fazla sıkmışım sert ve yarım geliyor gevsetecem. Birde o vidabin arkasında da iki tane tel gele ter var. Biri digerine göre birazdaha bosta geliyor. El frenini cekince kızaklıyor sag taraf kızakliyor gibi hissettim. Yani bosta olan tel sol taraf yinr kizaklamadi gibi. Bu teller iki tarafinda ayrımı gidiyor aynımı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LENCER

    Valla kalbimiz birmiş fotoları çektim hazırlıyodum bende.Ewet elfrenini indirip ortadaki vidayı dayandıgı yere kadar boşlugu alıp deneyin.Birde dişli olan yerlere iki tarafa gres sürersen rahat çalışır.


     MEGANE II BÖLÜMÜ MEGANE II BÖLÜMÜ MEGANE II BÖLÜMÜ

    Vay be. Resimleri görünce eskilere gittim. Megane 2 ilk çıktığında ne havalıydı hele şu modern tarz ve hiç kimsede olmayan el freni tipiyle. Artık fren teli sarkmaya başladıkça anahtarla sıkar olduk. Yaşlandı arabamız be




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rizeli

    Dedigin gibi vidayi sıktım ama fazla sıkmışım sert ve yarım geliyor gevsetecem. Birde o vidabin arkasında da iki tane tel gele ter var. Biri digerine göre birazdaha bosta geliyor. El frenini cekince kızaklıyor sag taraf kızakliyor gibi hissettim. Yani bosta olan tel sol taraf yinr kizaklamadi gibi. Bu teller iki tarafinda ayrımı gidiyor aynımı.

    İki tekerden gelen telide ayar yapabilmek içindir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SULZER

    quote:

    Orijinalden alıntı: LENCER

    Valla kalbimiz birmiş fotoları çektim hazırlıyodum bende.Ewet elfrenini indirip ortadaki vidayı dayandıgı yere kadar boşlugu alıp deneyin.Birde dişli olan yerlere iki tarafa gres sürersen rahat çalışır.


     MEGANE II BÖLÜMÜ MEGANE II BÖLÜMÜ MEGANE II BÖLÜMÜ

    Vay be. Resimleri görünce eskilere gittim. Megane 2 ilk çıktığında ne havalıydı hele şu modern tarz ve hiç kimsede olmayan el freni tipiyle. Artık fren teli sarkmaya başladıkça anahtarla sıkar olduk. Yaşlandı arabamız be

    Daha ben teli ayar falan yapmadım o kapagı çıkarıp temizlik yapıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LENCER

    quote:

    Orijinalden alıntı: SULZER

    quote:

    Orijinalden alıntı: LENCER

    Valla kalbimiz birmiş fotoları çektim hazırlıyodum bende.Ewet elfrenini indirip ortadaki vidayı dayandıgı yere kadar boşlugu alıp deneyin.Birde dişli olan yerlere iki tarafa gres sürersen rahat çalışır.


     MEGANE II BÖLÜMÜ MEGANE II BÖLÜMÜ MEGANE II BÖLÜMÜ

    Vay be. Resimleri görünce eskilere gittim. Megane 2 ilk çıktığında ne havalıydı hele şu modern tarz ve hiç kimsede olmayan el freni tipiyle. Artık fren teli sarkmaya başladıkça anahtarla sıkar olduk. Yaşlandı arabamız be

    Daha ben teli ayar falan yapmadım o kapagı çıkarıp temizlik yapıyorum.



    Bende hiç ayarlamamıştım. Hem temizlik hemde oynayan yerlerine ses yapmasın diye gres sürmek için açmıştım. El freninin hareket ettiği boşlukda tozun girmesini önlerin plastik süpürgelikler sürekli yerinden çıkıyor o yüzden toz giriyordu. Bir kaç sefer yapıştırsamda pek fayda etmemişti :)




  • Ulasması biraz problem biyer de. Rahat hareket icin kol dayamayi yerinden sokeyim.

    Şoför koltuğu cok gıcırdıyor. Onu da sökecem. Bi o kalmıstı zaten sökmediğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rizeli -- 23 Aralık 2014; 20:28:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musap1956

    Arkadaşlar başta söyleyim burada yazacaklarımı sakın ukalalık veya çok bilmişlik olarak algılamayın.
    2012 yılında 28 bin liraya megane 2 2007 privilaga araç aldım. Araç full+ full+ ek paketti (115 beygir)
    Aracı başlangıçta severek kulandım ama 1 ay sonra sorunlar başladı. direksiyondan gelen sürtme sesi, airbag ışığı, kapı kolu soyulmaları, debrajın yukardan kavraması,
    rölanti sorunu ve stop etme gibi. Pimpirikli biri olarak bütün sorunları yetkili serviste hallettim ve yaklaşık 3000 Tl harcadım (balata, disk, yağ değişimleri dahil)
    en sonunda Temmuz 2014 aracı satmaya karar verdim. Bir baktım fiyatlar uçmuş 31 bin 750'den satışa koydum 31 bin Tl'ye sattım.
    Geçen ay ise bir arkadaştan 42 bin TL'ye 40 binde 2010 model 1,6 180 beygir tüplü opel insignia aldım. İnanın iki araç arasındaki farkları anlatamam. Tamam meganın hakkını
    yemeyim 20 kuruşa tüpü kokluyordu yeni araç 35 kuruş yakıyor. Ama inanın araca bindikten sonra yakıta hiç düşünmüyorsunuz.
    Bunu niye mi anlattım tabiki hava atmak için değil. Megane 2 2004 araçlara gidip 30000 Tl bayılmayın. kilometresi düşük privilage 2007-2009 aracın ederi en fazla 28-29 liradır dizelde
    hadi 30 bin etsin. 2004 araçların fiyatı ise 23-25 arasıdır. Ha tabiki araç sizin istediğiniz fiyata satabilirsiniz. Ama şunu söyleyim 30 bin lira 2004 araca vereceğinize 10 bin tl daha biriktirip
    gidin opel, Toyota veya ford alıp sınıf atlayın.


    dedıklerıne aynen katılıyorum..ancak sen pimprpikli oldugun içinmidir bılmem aynı araç bende var.privelege 2007..ek paket.vs aracta yok yok..alalı 6 ay kadar oldu..severek biniyorum..e tabi bizimnkisi eşşekten ata binmek olsa gerek ki benim hosuma gidiyor..aracın artısı var eksisi yok...diğer konu ise 2004 megane lar..adamlar 27 lira istiyor.doğru..hakkı değil..ama millette veriyor..birazx daha yerli oldugfu içinmi bilmem..keza renoult parçası opel den çok daha ucuz dur..belki bunun için.insigna megane ıle kıyaslanması bana göre yanlış..son olarak opel toyota ok..ama fort..sakın yaklaşma..takoz gibi..konforu hıc dusunmeen üretilen bir araç




  • benim araç megane 2 privilage 2006 model araçta sıkıntı bol şuan.araçta kalkışlarda titreme var.debriyajı bırakırken oluyor ufak bi silkeleme tittreme baskı balata volant değişeli 30 bin km oldu.motor indi kullanım olarakta öyle aracı hırpalayan birisi değilim.vites geçişlerin de özellikle 1 den 2 ye atarken vites takılma yapıyor motor sıcak veya soğuk farketmiyor.2 kutu würth enjektör temizleyicisine kadar kullandım.fakat araca anlam veremediğim şeyler oluyor.direksiyonda eskiye göre daha fazla boşluk var gibi.daha sonra ortadaki konsol yazıları mp3 playerdeki yazılar bazen silik görünüyor.yani akü şarj dinamosunda birşey olabilirmi marşda almıyor bazen ilk çalıştırmada srat stoba basınca yardımcı olan kardeşlerime teşekkürler.
  • Gaz kesiyo diye servise ugradim. Pc ye baglattim.
    Klima gaz kaptörü
    gaz pedalı + kaptörü
    pedal kondaktörü
    egzantrik mil kaptörü
    isitma bujisi 4 adet
    Kablo kiti

    Tolalde 1360tl

    Tabiiki yaptirmadim.
    pedali sokup soketi spreyle temizleyecegim. Bir hafta denerim. Pedalda sorun devam ederse 220tl civari fiyati var degiştiririm. Servis pedala 380tl fiyat verdi.

    Aracta gec çalısma yok. Isitma bujilerini degistirmenin geregide yok.

    Servise diyorum ki, hepsi zorunlumu, gerekli olani degiselim.

    Olmaz hepsi birbirine bağli. Biri olmazsa sorun düzelmez. Ulan klima gaz kaptörü ile ne alakasi var. Buji ile ne alakasi var.

    Neden hep kazik atalim diye düşünüyoruz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzin pompası olabilir sorunun. Benimde 2500dd den sonra gaz kesiyordu. Komple şamandırayı değiştirdim düzeldi.
  • Ordan sorun cikmadi. Direk pedal geldi karsimiza.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ön takımda hafif boşluk hissetmeye başladım. Servise gösterdim, direksiyon kutusu değişecek dedi. değiştiren var mı hiç
  • MERABA ARKADASLAR MEGANE 2 KART TAMİRİ (BİZZAT KENDİM YAPTIM DENENDİ).


    BİLİNDİĞİ ÜZERE KART SORUNLARI BAZILARINDA ARABAYI ÇALIŞTIRIYO KAPILARI AÇMIYO BAZILARINDA DA KAPILARI AÇIYO ARABAYI ÇALIŞTIRMIYO. MALESEF BENDE HER IKI SORUN DA VARDI :)KARTLARIN BİRİSİ KAPIYI AÇIP ARABAYI ÇALIŞTIRMIYO DİĞERİ DE ARABAYI ÇALIŞTIRIYO KAPILARI AÇMIYODU.
    BEN DE GÖZÜMÜ KARARTTIM İKİSİNİ DE AÇTIM.
    KAPILARI AÇMAYAN KARTI SAF ALKOLLE İYİCE TEMİZLEDİM, KURUDUKTAN SONRA DENEDİM ÇALIŞTI.(TABİ SORUN TUŞLARDAN FALAN DA OLABİLİR )

    KAPILARI AÇIP ARABAYI ÇALIŞTIRMAYAN İÇİN DE;
    İLK ÖNCE BOŞ KART KABI ALIP YEDEKTE BEKLETIYORUZ. MALUM KARTLAR FABRIKADAN PRESLI GELDIĞI İÇİN KIRILMADAN AÇILMASI BIRAZ SOR.
    DAHA SONRA ÇOK DİKKATLİ BİR ŞEKİLDE MAKET BIÇAĞIYLA KART KABINI AÇIN(MAKET BIÇAĞINI KARTIN ELEKTRONİK AKSAMINA KAÇIRIP ZARAR VERMEYIN)

    KARTIN İÇİNİ AÇTIKTAN SONRA İLK ÖNCE BOBİNİN SAĞLAM OLUP OLMADIĞINI DİĞER KARTI DA AÇARSANIZ O KARTIN BOBİNİNDEN KABLO İLE DİĞERİNİN BOBİNİNE BAĞLAYIN VE BOBİNİN SAĞLAMLIĞINI TEST EDİN (SORUN BOBİNDEN OLABİLİR, SORUN BOBİNDEN İSE BOBİNİ DEĞİŞTİRİRSİNİZ SORUN ÇÖZÜLÜR). ARABA ÇALIŞIRSA SORUN BOBİNDE DEĞİLDİR VE DEVRE ELEMANLARINI TEST EMELİSİNİZ. SORUNUN HANGİ PARÇADA OLDUĞUNU ANLAMAK İÇİN AŞAĞIDAKİ GİBİ BOBİNİ KARTTAN SÖKÜP KABLO İLE BAĞLAYIN

     MEGANE II BÖLÜMÜ

     MEGANE II BÖLÜMÜ

    YUKARIDAKİ ŞEKİLDE BOBİNİ BAĞLADIKTAN SONRA BOBİNİ KARTI TAKTIĞIMIZ YERE SOKUN VE TEKER TEKER DEVRE ELAMANLARINA BASTIRIN (BAĞLANTISINDA Bİ PROBLEM VARSA ARABA KARTI GÖRECEKTİR) VE EN SONUNDA KIRMIZI DAİRE İÇİNDEKİ ADINI BİMEDİĞİM PARÇAYA BASTIRDIĞIMDA ARABA KARTI GÖRDÜ

     MEGANE II BÖLÜMÜ

    VE SANAYİDE Bİ ELEKTRİKÇİYE GİDİP O SİYAH PARÇANIN LEHİMLERİNİ SAĞLAMLAŞTIRIYORUZ VE AŞAĞIDAKİ GİBİ YAPIŞTIRICIYLA YAPIŞTIRIYORUZ VE SERT BİŞEYLE SIKIŞTIRIP KURUMASINI BEKLİYORUZ ( YERE KOYUP ÜSTÜNE AĞIR BİŞEY KOYUP KUSUMASINI SAĞLAMAYIN ÇÜNKÜ ANAHTAR TAKILAN YERİ OVAL OLDUĞU İÇİN YAMUK YAPIŞIYO )
     MEGANE II BÖLÜMÜ

    VE KARTIMIZIN SON HALİ :)
     MEGANE II BÖLÜMÜ


    BU İŞLEM BENİ 1000 TL DEN KURTARDI

    ŞİMDİDEN KOLAY GELSİN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi balzevuv -- 28 Aralık 2014; 1:23:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali119

    Ön takımda hafif boşluk hissetmeye başladım. Servise gösterdim, direksiyon kutusu değişecek dedi. değiştiren var mı hiç

    Direksiyon kutusu boşlugunu söyle yaparak; Araç rolantide çalışırken direksiyonu saga sola hızlıca çevirin long long boşluk hissedilecektir.Kutu degişimi yaptırdım ben tamircim biraz hızlıdır 1 saatte söküp taktı.Ön travers komple iniyor aşagı.Kutu degişiminden sonra öndüzen rot ayarı yapmak şart.Kolay gelsin.
  • Geçmiş olsun.Aynı kart sorunu yaşayan arkadaşlara faydalı olur.Kırmızı daire içine aldıgınız parça entegre muhtemelen ayaklarında soguk lehim oluşmuş .Lehim tazeleyince düzelmiş.



     MEGANE II BÖLÜMÜ
  • Beyler yakınlarda vites topuzunu degiştiren varmı varsa hangi siteden aldınız?Elinde foro olan varsa paylaşırsa sevinirim malum bizim yazılar siliniyor.
  • 
Sayfa: önceki 11691170117111721173
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.