Şimdi Ara

MEGANE II BÖLÜMÜ (991. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
27.027
Cevap
139
Favori
3.055.351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 989990991992993
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maviduman1

    acil acil acil

    arkadaşlar aracın kelebek kutusu tabiredilen kutuyu söktüm bağlantılarını ayırdım ve temizliğini yaptım. elim yatkındır. kelebek kutusunu geri taktım eski haline getirdim.
    sökmeden önce hiçbir sorun yoktu sadece temizlik amaclı söktüm şimdi ise rolanti ilk çalıştırmada ve genelde normal ama arada 2000 devire kadar yükseliyor ve orada kalıyor bazen 1000 üzerinde kalıyor. bu kelebeğin kablosu söküldüğünde kalibrasyon yapmak gerekiyor şeklinde yazılar okudum . bilgisayarlaayar yapılması gerekiyormuş sanırım. bilgisi olan varsa sevinirim. bugün oto tamircisine sordum birkaç gün bin kendi kalibre olurdedi

    bilgisi olan varsa acil yardım ve ankarada usta tavsiyelerini bekliyorum...

    kalibrasyonu kendiniz yapabilirsiniz sırayla anlatıyorum
    1.aracı vitese takın
    2.fren+start düğmesine basın
    3.gaz pedalına 3-5 kez basıp çekin
    4.start düğmesine basın(kontak kapanacaktır)
    5.aracı çalıştırın.

    yakın zamanda bende temizlik için sökmeyi düşünüyorum triger değişirken serviste temizlemişlerdi aracın gaza tepkileri çok iyi olmuştu sökerken dikkat etmem gereken bir şey var mı?sökmesi basit mi?




  • Orijinalden alıntı: efsanea_06


    kalibrasyonu kendiniz yapabilirsiniz sırayla anlatıyorum
    1.aracı vitese takın
    2.fren+start düğmesine basın
    3.gaz pedalına 3-5 kez basıp çekin
    4.start düğmesine basın(kontak kapanacaktır)
    5.aracı çalıştırın.

    yakın zamanda bende temizlik için sökmeyi düşünüyorum triger değişirken serviste temizlemişlerdi aracın gaza tepkileri çok iyi olmuştu sökerken dikkat etmem gereken bir şey var mı?sökmesi basit mi?


    cevap içi teşekkürler. bu bilgiyi nereden aldınız ben bilgisayarla yapıldığını duymuştum sadece. yarin deniyeceğim mutlaka. çalışırsa külfetten kurtulmuş olacağım sayenizde. yoksa servis sadece arıza tesbite 85tl istedi. birde trigeri nerede değiştireceksiniz maliyet nedir bende yazın ankarada değiştirecem.

    sorunuza gelince;

    eli anahtar tutan herkez sökebilir. dikkat etmeniz gereken takarken manifoltla kelebek kutusu arasından hava sızdırmaması. sızarsa sıvı conta kullanabilirsiniz ben vokum gresi kullandım. 4 adet 10luk vida tutuyor. 10 lokma ile açabilirsiniz biraz torklu sıkılmış dikkat edin. önce hava hortumunu ayırın ve sonra kelebeği sökün. wd40 ve temiz pamuklu bez ile iyice temizleyiniz. bende hiç sorun yoktu sadece temizlik için söktüm bayağı kirli çıktı keşke sökmeseydim dedirtti. tavsiyem bağlantı soketini ayırmayın yoksa kalırsınız benim gibi

    çok saolun tekrar bilgiler için




  • Orijinalden alıntı: maviduman1


    Orijinalden alıntı: efsanea_06


    kalibrasyonu kendiniz yapabilirsiniz sırayla anlatıyorum
    1.aracı vitese takın
    2.fren+start düğmesine basın
    3.gaz pedalına 3-5 kez basıp çekin
    4.start düğmesine basın(kontak kapanacaktır)
    5.aracı çalıştırın.

    yakın zamanda bende temizlik için sökmeyi düşünüyorum triger değişirken serviste temizlemişlerdi aracın gaza tepkileri çok iyi olmuştu sökerken dikkat etmem gereken bir şey var mı?sökmesi basit mi?


    cevap içi teşekkürler. bu bilgiyi nereden aldınız ben bilgisayarla yapıldığını duymuştum sadece. yarin deniyeceğim mutlaka. çalışırsa külfetten kurtulmuş olacağım sayenizde. yoksa servis sadece arıza tesbite 85tl istedi. birde trigeri nerede değiştireceksiniz maliyet nedir bende yazın ankarada değiştirecem.

    sorunuza gelince;

    eli anahtar tutan herkez sökebilir. dikkat etmeniz gereken takarken manifoltla kelebek kutusu arasından hava sızdırmaması. sızarsa sıvı conta kullanabilirsiniz ben vokum gresi kullandım. 4 adet 10luk vida tutuyor. 10 lokma ile açabilirsiniz biraz torklu sıkılmış dikkat edin. önce hava hortumunu ayırın ve sonra kelebeği sökün. wd40 ve temiz pamuklu bez ile iyice temizleyiniz. bende hiç sorun yoktu sadece temizlik için söktüm bayağı kirli çıktı keşke sökmeseydim dedirtti. tavsiyem bağlantı soketini ayırmayın yoksa kalırsınız benim gibi

    çok saolun tekrar bilgiler için


    bilgiyi bende forumlarda görmüştüm.ben triger değiştirmeyeceğim triger değişirken(yaklaşık 3 sene önce) temizlemişlerdi boğaz kelebeğini onu belirtmiştim.ben aracımın bakımlarını yetkili serviste yaptırıyorum %30 indirim olunca değiştirin gayet uygun olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efsanea_06 -- 16 Nisan 2013; 10:14:57 >




  • herkese iyi günler arkadaşlar....

    sitede yeniyim....

    benim problemim 2004 megane II 1.6 16V benzin/LPG (ATİKER) 93500kmde triptonik vites aracım var. fakat dün sabah aracımı çalıştırdım. Çalıştıktan 10saniye sonra STOP etti..bu 2 kez yaşadım sonra araç çalıştıktan sonra bir süre gaza bastım 10 saniye geçtikten sonra STOP etmedi.bu olay sadce benzinde yada gaza geçtiğinde de yaşadım..

    ACABA SORUNUM NEDİR....internette araştırma yaptım aynı sorunla karşılaşan bir çok arkadaş var fakat net bir çözüm bulan olmamış..

    ben BATMAN da görev yapıyorum ve burda aracım anlıycak deneyimde usta yok..

    aynı sorunu yaşayıp çözüm bulan arkadaşlardan yardım istiyorum şimdiden teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onlysmile06

    herkese iyi günler arkadaşlar....

    sitede yeniyim....

    benim problemim 2004 megane II 1.6 16V benzin/LPG (ATİKER) 93500kmde triptonik vites aracım var. fakat dün sabah aracımı çalıştırdım. Çalıştıktan 10saniye sonra STOP etti..bu 2 kez yaşadım sonra araç çalıştıktan sonra bir süre gaza bastım 10 saniye geçtikten sonra STOP etmedi.bu olay sadce benzinde yada gaza geçtiğinde de yaşadım..

    ACABA SORUNUM NEDİR....internette araştırma yaptım aynı sorunla karşılaşan bir çok arkadaş var fakat net bir çözüm bulan olmamış..

    ben BATMAN da görev yapıyorum ve burda aracım anlıycak deneyimde usta yok..

    aynı sorunu yaşayıp çözüm bulan arkadaşlardan yardım istiyorum şimdiden teşekkürler...

    cözüm bulamamislar diye birsey yok siz iyi arastirmamissiniz.en iyisi pc ye baglatmak ama lpg ayarlarini kontrol ettirin fakat benim tahminim kam mili kaptörúnùn soketini wd40 gibi oksit temizleyici ile temizleyin dúzelecektir.kam mili kaptörú araci karsiniza aldiginizda en sagdaki bobinin alt kisminda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • efsane teşekkür ederim....
    LPG den olduğunu düşünmüyorum çnkü aracı benzinle sadece çalıştığındada oluyor diğer dediğinizi deneyeceğim...inşallah sorunum çözülür sonucu sizlerle paylaşacağım....
  • efsane06 kardeşim anlatmış olduğun yerden anladığım yere gttim temizledim ve bi değişme olmadı ve resim çektim bobinlerin alt kısmında yağ sızması var acaba sorun bundan olmuş olabilir mi???...birde bu yağ nerden geliyor olabilir....

    ayrıca aracın vidyosunu çektim vidyonun birinde arabayı çalıştırınca gaza basıyorum devir düşmeye başlıyor ve sonra araba STOP etmiyor....

    şimdiden teşekkürler...



















  • 2004 model megane II aracım var. Klimayı çalıştırınca torpidonun altından paspasa su aktığını gördüm bunu kendim nasıl çözebilirim ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34et





    Aracı kriko ile kaldırın bu tahliye açıkmı bakınız kolay gelsin.
  • Arkadaşlar 2007-2009 modeller arası temiz bir megane II almayı düşünüyorum. Megane II kullanıcıları olarak ne önerirsiniz? Aracı alırken nelere dikkat edeyim? Birde 80 HP ile 105 HP arasında sadece hız farkı mı var?
  • Hızdan ziyade aracın kalkışında hızlanmasında farkeder beygir gücü Magane 2 gibi 1250 kiloluk bir araç için 80 beygir az bence, dizel araçlarda tork daha yüksek sanırım ama yinede 80 beygir konforlu bir kullanım için yeterli değil ulaşım işini çözersiniz ama araba kullanmaktan zevk almazsınız, 105 beygir tercih ederseniz olukça rahat edersiniz. Yinede kesin konuşmayayım dizel motorlarda pek bilgim yok.
  • 80 hp işini görür, ama fiyat farkı yok ise veya karşılarım dersen 105 lik her zaman avantajdır.

    araç gaz tepkisi daha iyi olacaktır. orj 105 lik kullanmadım, aracım 80bg lik ama yazılım ile 110bg e ulaştım, eskiye oranla daha rahat hareket ediyor, daha seri bir hale geldi araç, keşke zamanında 105 lik alıp chipleyip 140bg güç alabilseydim diye pişmanlık duymuyorum değil...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 50musa50

    Arkadaşlar 2007-2009 modeller arası temiz bir megane II almayı düşünüyorum. Megane II kullanıcıları olarak ne önerirsiniz? Aracı alırken nelere dikkat edeyim? Birde 80 HP ile 105 HP arasında sadece hız farkı mı var?

    arkadaşım kesinlikle renault ve meganeden uzak dur ben kullanıyorum 2004 94000kmde hatasız boyasızz....araç çok konforlu sürüşü güzel ama çok arıza verıyor özellikle elwktronik....bn aracı alırken motor testinden %97i ile geçti..faakt yakıtı çok ve kalkışı seri değil bnce opel yada volswagen bak....ii günler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 50musa50

    Arkadaşlar 2007-2009 modeller arası temiz bir megane II almayı düşünüyorum. Megane II kullanıcıları olarak ne önerirsiniz? Aracı alırken nelere dikkat edeyim? Birde 80 HP ile 105 HP arasında sadece hız farkı mı var?

    2008 model previlege aracımı satıyorum 100 beygir sıfır masrafsız lastikleri yeni 113 bin km de sanrufsuz olan modeli aracın içi dışı tertemiz.
    fiyat;29500tl istanbul.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihan3478 -- 18 Nisan 2013; 14:37:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihan3478

    quote:

    Orijinalden alıntı: 50musa50

    Arkadaşlar 2007-2009 modeller arası temiz bir megane II almayı düşünüyorum. Megane II kullanıcıları olarak ne önerirsiniz? Aracı alırken nelere dikkat edeyim? Birde 80 HP ile 105 HP arasında sadece hız farkı mı var?

    2008 model previlege aracımı satıyorum 100 beygir sıfır masrafsız lastikleri yeni 113 bin km de sanrufsuz olan modeli aracın içi dışı tertemiz.
    fiyat;29500tl istanbul.

    link gönderebilirmisin sahibinden ilanını?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 50musa50

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihan3478

    quote:

    Orijinalden alıntı: 50musa50

    Arkadaşlar 2007-2009 modeller arası temiz bir megane II almayı düşünüyorum. Megane II kullanıcıları olarak ne önerirsiniz? Aracı alırken nelere dikkat edeyim? Birde 80 HP ile 105 HP arasında sadece hız farkı mı var?

    2008 model previlege aracımı satıyorum 100 beygir sıfır masrafsız lastikleri yeni 113 bin km de sanrufsuz olan modeli aracın içi dışı tertemiz.
    fiyat;29500tl istanbul.

    link gönderebilirmisin sahibinden ilanını?

    Kardeş sattık sayılır kapora aldık.
    hayırlısı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kelebek kutusunun adaptasyon ihtiyacı yok, boşuna sağa sola para kaptırmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaptorFX

    quote:

    Orijinalden alıntı: seizure
    İsterseniz sizinde iletişim kurmanızı sağlarım.

    Olabilir sizin için zahmet olmayacaksa.


    Dün aracım vizeden geldi. Aksta bir problem görememişler bu yüzden sorunsuz geçti TÜV bile onayı verdiyse değiştirmeme gerek yoktur herhalde.

    Ama fiyat konusu parçacı arkadaşa sordum. Bana yanlış fiyat vermiş. 175 TL miş. Gerçi otoerdemde de 175 liraya aks var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocak157

    2004 model megane II aracım var. Klimayı çalıştırınca torpidonun altından paspasa su aktığını gördüm bunu kendim nasıl çözebilirim ?

    Servisler basit bir şekilde çözüyor. Bende aynı problemi yaşamıştım 2009 model aracımda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onlysmile06

    quote:

    Orijinalden alıntı: 50musa50

    Arkadaşlar 2007-2009 modeller arası temiz bir megane II almayı düşünüyorum. Megane II kullanıcıları olarak ne önerirsiniz? Aracı alırken nelere dikkat edeyim? Birde 80 HP ile 105 HP arasında sadece hız farkı mı var?

    arkadaşım kesinlikle renault ve meganeden uzak dur ben kullanıyorum 2004 94000kmde hatasız boyasızz....araç çok konforlu sürüşü güzel ama çok arıza verıyor özellikle elwktronik....bn aracı alırken motor testinden %97i ile geçti..faakt yakıtı çok ve kalkışı seri değil bnce opel yada volswagen bak....ii günler...

    Genel olarak hepimiz memnunuz. Sen keyfine bak bir daha da konuya girmesen daha iyi olur diye düşünüyoruz.




  • 
Sayfa: önceki 989990991992993
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.