Şimdi Ara

MEGANE II BÖLÜMÜ (949. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
27.027
Cevap
139
Favori
3.055.349
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 947948949950951
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scada

    quote:

    Orijinalden alıntı: legacy of kain

    yeni silecek kolu aldım 20 tl,taktım hemen..silecekler dandik olunca tam istediğim gibi pürüzsüz silmiyor haliyle..geçen sene 5 tl kipa dan almıştım silecek o bile iyi siliyordu,13 tl autokit mi ne aldım cacık olmaz..winless mi nedir onuda beğenmedim..bosch yada valeo wette gibi bişey alıcam..

    geçen kış başında eşimin palıo aracına ve kendi meganıma autokit marka muz tipi silecek süpürgesi aldım memnun kaldım daha önve valeo almıştım fark göremedim bu kış başında megana yine aynı marka silecek aldım -5c de gacırdamadan çalıştı acaba size rafda çok beklemiş ürünmü denk geldi

    bilmem olabilir..




  • acele ettik,1 ay önce hgs etiketi aldım ptt den..şimdi bankalarda ücretsiz veriyor..bankamdan yeni bir etiket alsam en azından otomatik ödeme imkanı olacak,ptt den aldığım etiketin bakiyesini diğerine aktarırlar mı acaba yada kullanıp bitirdikten sonra söküp atsak..aynı plakaya diğeri aktifken hgs verirler mi acaba..keşke ptt den almasaydım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Conqueror~~

    quote:

    Orijinalden alıntı: efsanea_06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Conqueror~~

    Arkadaşlar 2004 1.6 16v Dyn. Otomatik vites Megane II sahibiyim Aracım 1 hafta önce acayip hareketler yapmaya başladı şöyle ki
    Selektör yaptığımda radyo kalorifer vs. kapanıp açılıyordu saniyelik bir kırpma. Ondan öncesinde uzun farlarım şase alıyordu sanırım kendi kendine selektör yapıyordu. Şimdi ise aracı çalıştırıyorum giderken alakasız bir zamanda ABS ışığı SERVİCE ışığı ve bilgi ekranında VİTES KUTUSUNU KONTROL EDİN ikazı alıyorum. Vitesi atmayabiliyor manuele alıp atıyorum abs gerçekten devre dışı kalıyor. Gerçekten önemli bir şase problemim var yani nereden kaynaklanabilir ve ne yapabilirim bu konuda?

    aracın sigorta kutusu su almış olabilir yakın zamanda motor yıkattınız mı veya ön tahliye deliklerini hiç temizlettiniz mi?eğer su aldıysa en yakın zamanda selülozik tiner ve diş fırçası ile nazik bir şekilde devredeki oksitleri temizleyin düzelme ihtimali çok yüksek.

    En son babam yıkadı sanırım arabayı tam bilmiyorum ne şekilde yıkadığını şuan durum dahada kötü. Aracı manuele aldığımda direk 4. viteste gösteriyor

    elinizden gelirse akùyù sökùp araci karsiniza aldiginizda sag tarafta kalan kutuyu cikarip soketlere wd40 sıkın,sigorta tablasinida sökùp icini acin ve selùlozik tiner ve dis fircasi kullanarak gúzelce oksitleri temizleyin ve geri takin bùyùk ihtimal dúzelecek zaman gecirmeden yapin yoksa devre daha cok zarar görúr ayrica akùyù sökùnce teyp kodu isteyecektir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    quote:

    Orijinalden alıntı: useru

    quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    quote:

    Orijinalden alıntı: kürsad


    quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    quote:

    Orijinalden alıntı: kürsad

    quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    Merhaba aracımın aküsünü söküp taktık cam şimdi tüm açılıp tüm kapanmıyor kodlaması nasıl olacak aceba ?
    camı açarken tık tık yapıyorum parça parça iniyor tüm inmiyor

    Şöför bölümündeki cam düğmelerinde tek tek sonuna kadar açıp kapatana kadar basılı tutuyorsunuz. Daha sonra eski haline geliyor

    olmadı hocam yapamadım , deli olacam valla akü kutup başını sökmeye korkar oldum
    sana zahmet bi daha yazabilirmisin ? unuttuğum bişeymi var aceba

    aracım 2006 model sportway

    Hocam ben şoför kapısından cam sonuna kadar açılana kadar tusa basili tutmuştum daha sonra tam kapanana kadar basili tutmuştum eski haline donmuştu. Eğer ölmüyorsa herhangi bir elektrikciye götürün 5 dk.da bu sekilde yaparlar. Herhangi bir sıkıntı yok yani

    söfor tarafından cam açmaya bastığımda 1 cm ilerliyor duruyor tek tek basa basa ancak camı indirebiliyorum basılı tutsamda değişmiyor vardır bir yolu ama bulamadım gitti

    eskiden opel vardı açma ve kapamaya 5 sn basılı tutunca oluyordu cam kodlama

    Hocam camları tanıtmak için; cam kapalıyken cam açma/kapama butonunu yukarı doğru(camı kapatıyormuş gibi) çekip 5 saniye bekleyin.
    Sportway'in donanımını bilmiyorum ama eğer ki 4 cam otomatikse, sürücü tarafındaki 4'lü cam açma/kapama grubu üzerindeki butonlardan her iki ön/arka cam için butonları ikili olarak yukarı doğru çekip bekleyin.

    Süpersin kardeşim çok sağol yarın sabah hemen deniycem , sportway modeli authentic gibi sadece şöfor camı sürekli açmalı kodlamalı sağ cam karadüzen elelktrikli şöfor kapısında yapacağım dediğin işlemi
    arka camlar zaten manuel

    Teşekkürler problem çözüldü




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    quote:

    Orijinalden alıntı: useru

    quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    quote:

    Orijinalden alıntı: kürsad


    quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    quote:

    Orijinalden alıntı: kürsad

    quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    Merhaba aracımın aküsünü söküp taktık cam şimdi tüm açılıp tüm kapanmıyor kodlaması nasıl olacak aceba ?
    camı açarken tık tık yapıyorum parça parça iniyor tüm inmiyor

    Şöför bölümündeki cam düğmelerinde tek tek sonuna kadar açıp kapatana kadar basılı tutuyorsunuz. Daha sonra eski haline geliyor

    olmadı hocam yapamadım , deli olacam valla akü kutup başını sökmeye korkar oldum
    sana zahmet bi daha yazabilirmisin ? unuttuğum bişeymi var aceba

    aracım 2006 model sportway

    Hocam ben şoför kapısından cam sonuna kadar açılana kadar tusa basili tutmuştum daha sonra tam kapanana kadar basili tutmuştum eski haline donmuştu. Eğer ölmüyorsa herhangi bir elektrikciye götürün 5 dk.da bu sekilde yaparlar. Herhangi bir sıkıntı yok yani

    söfor tarafından cam açmaya bastığımda 1 cm ilerliyor duruyor tek tek basa basa ancak camı indirebiliyorum basılı tutsamda değişmiyor vardır bir yolu ama bulamadım gitti

    eskiden opel vardı açma ve kapamaya 5 sn basılı tutunca oluyordu cam kodlama

    Hocam camları tanıtmak için; cam kapalıyken cam açma/kapama butonunu yukarı doğru(camı kapatıyormuş gibi) çekip 5 saniye bekleyin.
    Sportway'in donanımını bilmiyorum ama eğer ki 4 cam otomatikse, sürücü tarafındaki 4'lü cam açma/kapama grubu üzerindeki butonlardan her iki ön/arka cam için butonları ikili olarak yukarı doğru çekip bekleyin.

    Süpersin kardeşim çok sağol yarın sabah hemen deniycem , sportway modeli authentic gibi sadece şöfor camı sürekli açmalı kodlamalı sağ cam karadüzen elelktrikli şöfor kapısında yapacağım dediğin işlemi
    arka camlar zaten manuel

    Teşekkürler problem çözüldü

    Gözünüz aydın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rudeboytr

    quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50
    Evet hocam akü 8 ayda alınma yeni marş gayet devirli dönüyor , krank volan üzerindeki kaptörü ben çıkartıp temizledim olduklça kötü durumdaydı vede onu tutan civatanın birisi yoktu oraya civatada taktım , şimdi ekzantrik sensörünü yani maşhur (kam mili kaptörü) söküp değişmek son bi o kaldı

    bu tür işler elimden gelir geçen airbag kontaktörünü söküp yaptım sağolsun arkadaşlar sitede tarif etmişler bende tamir ettim elim yatkın ama arızanın yerini tarif eden sizin gibi değerli arkadaşlar olduğu sürece mesele yok


    Manyetik kaptörün temizlenmesi sorunu çözümlemeyebilir. Yapılacak en iyi şey aynı model başka bir araçtan kam mili kaptörünü söküp sizin araçta denemek

    Peki hocam yerini buldum trigerin üstü ama orda metal kocaman bir parça var motorla kaportayı ilintiliyor onu sökünce kapak çıkacak sanırsam sökmesi kolay olurmu kendim sökebilirmiyim ?

    Zaten yakın zamanda sanayide özel serviste triger değişeceğim olmazsa o zaman kendim temizlerim ama 1 ay filan alacak trigeri değişmem tamamen duygusal durumlardan dolayı




  • selam arkadaşlar benim megane 2 aracim kaloriferi fazla isitmiyor yani ılık ufluyor polen filitresi filan demeyim yeni değiştirdim başka nerden olabilir kalorifer radyatoru sökmeden temizleyen yer varmi izmirde ve sökmeden temizlenen radyatörden temizleme kesin netice veriyormu yaptiran arkadaşlar varsa yazarlarsa memnun olurum aracim 2005 model 75 000 km de ben tikandiğina da pek emin değilim ama yinede bilmiyorum tabi .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uzayli53

    selam arkadaşlar benim megane 2 aracim kaloriferi fazla isitmiyor yani ılık ufluyor polen filitresi filan demeyim yeni değiştirdim başka nerden olabilir kalorifer radyatoru sökmeden temizleyen yer varmi izmirde ve sökmeden temizlenen radyatörden temizleme kesin netice veriyormu yaptiran arkadaşlar varsa yazarlarsa memnun olurum aracim 2005 model 75 000 km de ben tikandiğina da pek emin değilim ama yinede bilmiyorum tabi .

    Araç dizelse hiç uğraşma bunlar böyle ancak uzun yola çıkarsan ısınırsın , benzinli ise hamam gibi ısıtması gerekir
  • sn. mendel 50,
    kam mili kaptörü bir adet 10 mm vida tarafından sabitlenen küçük bir parça, ben kendi aracımdakini söktüm, otoerdem den aldığım sagem marka yedeği yerine taktım, rölantide stop etme sorunu düzeldi. söküp takması çok kolay ama aracın soğuması gerek, ve o bölgedeki bobini sökrek işe başlayınki alan genişlesin biraz.temizleyerek düzeleceğini düşünmeyin, bu parça zaten yağlı bir ortamda çalışıyor...muhtemelen içerisindeki elektronik devre elemenları zarar görmüştür...bazen tak çıkar yapınca resetliyor kendini buda bir çözüm olabailir...ben akü bağlantılarını ayırırp tekrar aküyü bağladığımda bir süre idare etmişti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi figor44 -- 25 Aralık 2012; 10:22:08 >
  • aracim benzinli ama yinede ılık ufluyor iyi isitmiyor
  • aracımın 4 diskinide değiştirdim fakat abs ışığı yanıyor usta abs sensörü çizilmiş değiştirecem dedi beklemedeyim doğrunudur halka şeklinde birşey sağ arka diskin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uzayli53

    aracim benzinli ama yinede ılık ufluyor iyi isitmiyor


    Kalorifer radyatörünü carbon clean gibi temizleyen yerler varmış bi araştırın isterseniz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Peynir Alti Suyu Tozu -- 25 Aralık 2012; 13:52:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutguzey


    eskiye göre çok çok iyi ufak çukurları hissettmiyorum.ama mucizede beklememek lazım:)

    senin ustanın travers arasına koyduğu bu lastik oring malzeme ile resimdeki el kaslarını geliştiren jimnastik lastiği aynı işlevi görürmü acaba?



     MEGANE II BÖLÜMÜ
  • slm arkadaşlar;

    megane 2 aracımın kapı lambalarının geçen gün yanmadığını farkettim ve boş bir anda kontrol ederim dedim.Ertesi gün tekrar gözüm takıldı bu sefer yanıyodu ama 4 üde kısık yanıyordu.Akşam biyere gittik arabayı stop ettim tam incem bu sefer normal şekilde yani olması gerektiği gibi yanıyordu.

    3 gündür otoparkta duran aracımı kumandadan açtım ve kapıları açtım bir baktım yine çok kısık yanıyor.Aküden desek tepe lambaları bagaj ve torpido canavar gibi yanıyor.Zaten akü daha 1 senelik.Direksiyonun altındaki sigorta kutusuna baktım orda yok tavan lambasınını sigortası.Paspas altındaki çekmecelerin butonunu kontrol ettim sorun gözükmüyor.

    Şİmdi tavan lambasının sigortası nerede bilen varmı?
    ikincisi bu tarz bir sorunla karşılaşan oldumu.Kapılara elektrik sanırım tavandan gidiyor ancak tavandaki 6 ledde yanıyor deli gibi.Varmı bilgisi olan arkadaşlar...


    http://www.renaultclubtr.com/forum/megane-kulubu/86457-aydinlatma-sorunu-yardim.html


    saygılar...




  • Aracım tüketimde bu aralar cömert davranıyor ş.içi(istanbul)trafiğinde 100km/7.2lt degerler okuyorum yol bilgisayarımda .aracım 80bg 1.5dci 92bin km'de bakımları düzenli servisde yaptırıyorum son bakım 4bin km önce yapıldı .aracıma hiç carbon clener yapmadım arada opet'in enj.temizleme katkısından koyarım depoya(özellikle uzun yolda)..
    aranızda carbon clener yaptıran fayda veya zarar gören veya fikir sahibi olan varmı.sizde tüketimler nasıl..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: figor44

    sn. mendel 50,
    kam mili kaptörü bir adet 10 mm vida tarafından sabitlenen küçük bir parça, ben kendi aracımdakini söktüm, otoerdem den aldığım sagem marka yedeği yerine taktım, rölantide stop etme sorunu düzeldi. söküp takması çok kolay ama aracın soğuması gerek, ve o bölgedeki bobini sökrek işe başlayınki alan genişlesin biraz.temizleyerek düzeleceğini düşünmeyin, bu parça zaten yağlı bir ortamda çalışıyor...muhtemelen içerisindeki elektronik devre elemenları zarar görmüştür...bazen tak çıkar yapınca resetliyor kendini buda bir çözüm olabailir...ben akü bağlantılarını ayırırp tekrar aküyü bağladığımda bir süre idare etmişti.

    Hocam benim araç dizel evet 10 mm lik vidayı elle hissediyorum ama üzerinde metal kapaklar var neyse artık hatfasonu halledecez bi şekilde , soketini tak çıkart yaptım biraz düzeldi şimdilik




  • quote:

    Orijinalden alıntı: legacy of kain

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutguzey


    eskiye göre çok çok iyi ufak çukurları hissettmiyorum.ama mucizede beklememek lazım:)

    senin ustanın travers arasına koyduğu bu lastik oring malzeme ile resimdeki el kaslarını geliştiren jimnastik lastiği aynı işlevi görürmü acaba?



     MEGANE II BÖLÜMÜ


    yani malzeeme arada ezilmeyecek kadar sert ise ve boyutları uygunsa olabilir




  • bugün hgs test etme imkanım oldu..ayna etrafındaki noktalı alanda yapışıktı etiket hiçbir sorun olmadı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turusan

    aracımın 4 diskinide değiştirdim fakat abs ışığı yanıyor usta abs sensörü çizilmiş değiştirecem dedi beklemedeyim doğrunudur halka şeklinde birşey sağ arka diskin.

    Soketlerde oynama yapmış da olabilir. İsterseniz arka soketleri tak-çıkart yapabilirsiniz. Çok titreşimli yolda soketin çıktığını bilirim, o derece güvenli bir araba megane II
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scada

    Aracım tüketimde bu aralar cömert davranıyor ş.içi(istanbul)trafiğinde 100km/7.2lt degerler okuyorum yol bilgisayarımda .aracım 80bg 1.5dci 92bin km'de bakımları düzenli servisde yaptırıyorum son bakım 4bin km önce yapıldı .aracıma hiç carbon clener yapmadım arada opet'in enj.temizleme katkısından koyarım depoya(özellikle uzun yolda)..
    aranızda carbon clener yaptıran fayda veya zarar gören veya fikir sahibi olan varmı.sizde tüketimler nasıl..

    Havaların soğumasıyla benimde değerler arttı istanbul içi ancak şu an 5.7 lerde. Yeni mazot aldığımda hep sıfırlıyorum, ilk başlarda yüksek değerler vermesine karşın yapılan mesafe arttıkça daha sağlıklı veri alınıyor.
  • 
Sayfa: önceki 947948949950951
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.