Şimdi Ara

MEGANE II BÖLÜMÜ (556. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
27.028
Cevap
139
Favori
3.055.316
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 554555556557558
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yirthan

    araçlarını yeni alan arkadaşlar hayırlı olsun..

    teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esesli-26

    MERHABA ARKADAŞLAR! ARANIZA YENİ KATILDIM. 3 AY EVEL 2004 MEGENE II DİNAMİC + PAKETLİ CAMTAVANLI MODELİNİ ALDIM. 69000KM DEYDİ 21500TL ALDIM. İYİ FİYATA ALDIM DİYE SEVİNİRKEN 60000 BAKIMI YAPILMAMIŞ OLDUĞU ORTAYA ÇIKTI (740TL) LASTİKLERDE KABAK ÇIKTI 4 TE LASTİK ALDIM(700TL) NORMAL FİYATINA GELDİ YANİ. AMA ARAÇTAN MEMNUNUM ALLAHA ŞÜKÜR. BİDE CAM TAVANDAN 130KM HIZI GEÇİNCE RÜZGAR SESİ GELMESE!!! SORUNLU ARAÇ OLDUĞU SÖYLENİYOR BİRAZ CANIM SIKILDI UZUN YILAR KULLANAN ARKADAŞLAR SÖYLENTİLER DOĞRUMUDUR?


    aracınız hayırlı olsun ben yaklaşık 3.5 sene önce 2004 megane 2 sedan aldım ben çok memnunum hiç satmayı bile düşünmüyorum dünyada sorunsuz bir tane araç yok her aracın mutlaka bir sorunu var biraz binin sizde aracı çok seveceksiniz bu fiyata bu özellik ve konfor hiç bir arabada yoktur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wurtz


    quote:

    Orijinalden alıntı: sencer33


    quote:

    Orijinalden alıntı: wurtz


    Bayadır araştırıyorum iki adet Megane II Dynamique buldum. İkisi de 2004 model ve 85000KM de. İkisinin de sağ iki kapısı boyalı. İkisinde de LPG mevcut.
    Fakat birinin bunlara ek olarak sağ arka çamurluk ve tampon da boyalı. Bu arabaya istenen meblağa 20500TL.
    Diğerine ise 21300TL istiyor son fiyat olarak. (Arka park sensörü var ve lastikler 1 sene/10bin km lik)

    Piyasayı bilen arkadaşlardan yardım bekliyorum;

    * Bu kadar boyalı parçası olan araca bu paralar verilir mi?
    * 21300TL isyenen araba gayet temiz bir araba. Bu fiyat nasıldır sizce?



    HB mi sedan mı?
    Sedan ise fiyatlar o civarlarda.
    HB bir miktar daha düşüğe alınabiliyor.
    Ama araç temizse verilebilir bence.
    Kaportadan ziyade motora bakmak lazım ama ülkemizde malesef sadece dış görünüme önem veriliyor.




    Sedan araç. 70bin de ağır bakıma girmiş 80bin de de bakımına girmiş Renault Yetkili servisinde. Sanırım motor olarak da güzel bir araç. Boyalı olduğu zaten sadece kaliteli ustalar ve makine tarafından anlaşılıyor öyle abes bir durum yok renk,ton farkı gibi...

    Başka arkadaşların bilgileri varsa paylaşmalarını isterim. Sonuçta bu işin sorulacağı en doğru yer bu konu



    Bakımları yetkili serviste yapıldıysa, bence ufak tefek boyasına bakma.
    Sen bu işin ticaretini yapmayacaksın neticede.
    Bineceksen geçmişi belli araca binmek her zaman avantajlıdır bence.




  • teşekkürler arkadaşlar!! ama ben satmaya karar verdim. en son 22.500tl vericem düşünen varsa shibinden com. ilan verdim (#29843562) nolu ilan.
  • bendekidynamic 2004 te klimayı açınca aracın performansı çekişi anormal düşüyoru..hatta boşa alınca istop etttiği bile oluyor...bir ayarmı yaptırmak gerek yoksa normal mii.araç LPG de çalışıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratcolak55

    bendekidynamic 2004 te klimayı açınca aracın performansı çekişi anormal düşüyoru..hatta boşa alınca istop etttiği bile oluyor...bir ayarmı yaptırmak gerek yoksa normal mii.araç LPG de çalışıyor


    Normal değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esesli-26

    teşekkürler arkadaşlar!! ama ben satmaya karar verdim. en son 22.500tl vericem düşünen varsa shibinden com. ilan verdim (#29843562) nolu ilan.


    Hayırlı satışlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratcolak55

    bendekidynamic 2004 te klimayı açınca aracın performansı çekişi anormal düşüyoru..hatta boşa alınca istop etttiği bile oluyor...bir ayarmı yaptırmak gerek yoksa normal mii.araç LPG de çalışıyor

    Arkadaşım Bu olay LPg den kaynaklanıyor.Renault türü bazı araçlarda cut-of denilen bir değer var(lpg ustası bilir) Araç kendi ivmesi ile giderken yakıt sarfiyatını kesen bir sistem.Lpg ustana gidiyorsun budeğeri biraz yükseltmesini söylüyorsun...(teknik detayını tam bilmiyorum ama böyle birşey)
  • Merhaba Arkadaşlar ben 2009 model Megan II 1.5 DCI Authentıque 38.000 km de yol bilgisayarında servis zamanına 7000 km var yazıyor fiyatıda 29.400 nasıl verdiğim rakam pahalımı uygunmu birde bu modeller nasıl diğer üst modeller donanım olarak iyi ama aralarında en az 3 bin tl fark var pazartesi üzerime alacağım kapora verdim o yüzden yorumlarınızı bekliyorum. Saygılar
  • Merhaba arkdaslar
    Araçlarını yenı almış olan arkdaslara hayırlı olsun

    Ufak bi sorum olucak abiler şimdi biz arabayı 2 kişi kullandıgımız için abimle koltuk ayarı yapıyoduk memleketteyken ben bi ara yokuş aşağı yapmaya kalktım koltuk sertçe geri gitti ve airbag ışıgı yanmaya baslamıstı sonduremedık bı turlu ıst. gelince baktırdık adam airbag kabloları koltugun altında kopmus dedi değiştirdi hepsini 70 TL Aldı sizce normal mi ? ışık sondu

    Bide geçen bahsettiğim aracın sirkelenme kendını vurmasının nedenıde akünün arkdasında buyuk 3 tane soket var var içeri giden kablolardan onlardan birinin tutamacıgı kırılmış değiyormus kasislerde fln yerınden çıkınca benzın kesıyomus galba adam onuda yaptı ek para ile 100 tl cıvarı aldı oda geçti baska bişi kalmadı 3 bin km dir biniyorum araç çok hoş bi araç

    bu arada araçlarını yenı alanlar için söyliyeyim kulaklarınıza çalınan herşeye inanmayın bizede diyolardı meganenın parçası çok pahalı sürekli parça kırıyo çok yakıyo fln ama benzınde biniyorum 330 krş cıvarı yakıyo ş.içi yakıt biraz yüksek olsada konfor ve çekiş deyiyor araba hakkını veriyo yaktıgının arabamdan memnunum sizlerde çok memnun kalacaksınız emınım bende alalı 1.5-2 aya yakın oldu tık yok allaha şükür.




  • arkadaşlar megane 2 için direksiyon kumandasından çalışan (aparatı var)alpine 9855 cd mp3 satıyorum ilgilenenler pm atabilir ayrıntılar ilanda videoyu izleyebilirsiniz...


    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-elektronik-arac-elektronigi-cd-mp3-calar-megane-2-icin-ozel-alpine-teyp-ve-direksiyon-aparati-30145297/detay
  • arkadaşlar merhaba,,konu başlatıp soramadım???megan 2 almak istiyorum 1.6 16v 115 hp olacak ancak sormmak istediğim bu modelin 3 5 çeşidi var sizler megan sahibi olarak hangisini öneriyosunuz...saygılarımla...
  • 2008 80GB Sedan 61500km oldu, geçen gün babam bakıma götürdü, fiyatı net öğrenince yazacağım ;)

    60000'e ek olarak:
    Devirdaim ve antifriz jel değiştirmiş.

    GELELİM 3 YILLIK(Kasım Ayında 3 yıl olacak :p) 61500km deki Megane II 1.5 dCi Extreme Sedan 80BG in bu güne kadar bize yansıyan sorunlarına:

    1- Araca daha 1 damla bile su eklememiştik aldığımızdan bu yana. Hiç eksiltmedi yani bu güne kadar. Motor suyunun üstünde jel varmış ondan bile haberimiz yok yani :)
    2- 55000 olduğunda babam yarım litre kadar yağ eklemiş, o da allah bilir 50000 bakımında eksik konduğundandır ;)
    3- Arabaya ilk alışmaya çalıştığımda(debriyaj hidrolik olduğu için biraz zor alıştım doğandan sonra :p ) yokuşta saçma sapan bir hareket yaptım o zaman enjektör hatası verdi (1kere) sonra bir daha karşılaşmadım.
    4- Bu en çok kızdığım nokta: Klima tahliyesinin ucundaki tapa sıcaklık yüzünden olsa gerek eğilerek tıkamış tahliyeyi bu yazın bir kısmını zehir etti bize :p
    neyse biraz araştırıp kendim çözdüm, tapanın ucunu kopardım attım..


    Bu da ekstradan: sorun bile sayılmazlar yani.
    5- Kelebek camı çok rahat kırıldığından mıdır nedir 4 kere kelebek camı değiştirdik (Hırsız vs durumundan :p) allahtan kasko bozulmuyo :)
    6- Bu Goodyear 3 oluklu Eagle NCT5 ile ilgili (Megane ile alakası kısmen yok sayılır):p = 50000km den sonra virajlarda, suda kaymaya atmaya başladı yüksek hızlarda, e bizde yavaşlar olduk viraj vslerde haliyele...
    7- Debriyaj çok yükseldi ve sertleşti ama ayarı yok!!! Gerçi bu da bizim yüzümüzden oldu ya, neyse işte ayarının olmaması kötü bişey.
    8- 3000 devre kadar içersi çok iyi ses vs yönünden amma 3500-4000rpm gittiğinzde çok başınız ı ağrıtıyo , o devirde kafa ütülemeyen kaç tane dizel araç vardır ki diyerek bunu da es geçebilirsiniz ;)

    Bunun dışında çok şükür ne tıkırtı var ne şıkırtı :)
    Yükselen KM'lerde nelerle karşılaşırız bilmiyorum ama 60000km ye kadar olan düşüncelerim bu şekilde aldığı parayı fazlasıyla haketti ;)
    34000TL idi Kasım 2007 kampanyalı fiyatı.. 3000 Peşin 31000kredi yani bize:
    43500 gibi bir fiyata geldi :s daha doğrusu hala ödediğimiz için o fiyata az kaldı :p




  • quote:

    Orijinalden alıntı: araslı

    arkadaşlar merhaba,,konu başlatıp soramadım???megan 2 almak istiyorum 1.6 16v 115 hp olacak ancak sormmak istediğim bu modelin 3 5 çeşidi var sizler megan sahibi olarak hangisini öneriyosunuz...saygılarımla...



    Kaç model düşünüyorsunuz? Aradığınız donanım seviyesi ve modeli belirtirseniz daha rahat cevap bulursunuz. Dynamique'ler 115HP dir mesela.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wurtz


    quote:

    Orijinalden alıntı: araslı

    arkadaşlar merhaba,,konu başlatıp soramadım???megan 2 almak istiyorum 1.6 16v 115 hp olacak ancak sormmak istediğim bu modelin 3 5 çeşidi var sizler megan sahibi olarak hangisini öneriyosunuz...saygılarımla...



    Kaç model düşünüyorsunuz? Aradığınız donanım seviyesi ve modeli belirtirseniz daha rahat cevap bulursunuz. Dynamique'ler 115HP dir mesela.


    2004 - 2007 kadar ancak okadar ödiye bilirim..başka bi marka aracım var..çok memnunum ancak arkadaşımın meganına binince almayı kafama koydum.. ful + falan istemiyorum..klimayıda hiç sevmem artı masraf demek illaki 1.6 ve hp yüksek 115 gibi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    2008 80GB Sedan 61500km oldu, geçen gün babam bakıma götürdü, fiyatı net öğrenince yazacağım ;)

    60000'e ek olarak:
    Devirdaim ve antifriz jel değiştirmiş.

    GELELİM 3 YILLIK(Kasım Ayında 3 yıl olacak :p) 61500km deki Megane II 1.5 dCi Extreme Sedan 80BG in bu güne kadar bize yansıyan sorunlarına:

    1- Araca daha 1 damla bile su eklememiştik aldığımızdan bu yana. Hiç eksiltmedi yani bu güne kadar. Motor suyunun üstünde jel varmış ondan bile haberimiz yok yani :)
    2- 55000 olduğunda babam yarım litre kadar yağ eklemiş, o da allah bilir 50000 bakımında eksik konduğundandır ;)
    3- Arabaya ilk alışmaya çalıştığımda(debriyaj hidrolik olduğu için biraz zor alıştım doğandan sonra :p ) yokuşta saçma sapan bir hareket yaptım o zaman enjektör hatası verdi (1kere) sonra bir daha karşılaşmadım.
    4- Bu en çok kızdığım nokta: Klima tahliyesinin ucundaki tapa sıcaklık yüzünden olsa gerek eğilerek tıkamış tahliyeyi bu yazın bir kısmını zehir etti bize :p
    neyse biraz araştırıp kendim çözdüm, tapanın ucunu kopardım attım..


    Bu da ekstradan: sorun bile sayılmazlar yani.
    5- Kelebek camı çok rahat kırıldığından mıdır nedir 4 kere kelebek camı değiştirdik (Hırsız vs durumundan :p) allahtan kasko bozulmuyo :)
    6- Bu Goodyear 3 oluklu Eagle NCT5 ile ilgili (Megane ile alakası kısmen yok sayılır):p = 50000km den sonra virajlarda, suda kaymaya atmaya başladı yüksek hızlarda, e bizde yavaşlar olduk viraj vslerde haliyele...
    7- Debriyaj çok yükseldi ve sertleşti ama ayarı yok!!! Gerçi bu da bizim yüzümüzden oldu ya, neyse işte ayarının olmaması kötü bişey.
    8- 3000 devre kadar içersi çok iyi ses vs yönünden amma 3500-4000rpm gittiğinzde çok başınız ı ağrıtıyo , o devirde kafa ütülemeyen kaç tane dizel araç vardır ki diyerek bunu da es geçebilirsiniz ;)

    Bunun dışında çok şükür ne tıkırtı var ne şıkırtı :)
    Yükselen KM'lerde nelerle karşılaşırız bilmiyorum ama 60000km ye kadar olan düşüncelerim bu şekilde aldığı parayı fazlasıyla haketti ;)
    34000TL idi Kasım 2007 kampanyalı fiyatı.. 3000 Peşin 31000kredi yani bize:
    43500 gibi bir fiyata geldi :s daha doğrusu hala ödediğimiz için o fiyata az kaldı :p

    6.goodyear nct5 berbat bir lastik benim aracımdada vardı sert virajda arkayı bırakıyordu,abs sık devreye giriyordu bende goodyear efficientgrip ile değiştirdim şu anda viraja sert giriyorum en ufak bırakma yok,abs daha geç devreye giriyor
    7.baskı balata bittikçe debriyaj sertleşir ve yukarıdan kavrar aracın yakıtı ve sesi artar,çekişi azalır.araç bağırır ama hızlanmaz baskı balatanın ömrü kullanıma bağlıdır normalde 120-130 bin km civarında gidiyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: araslı


    quote:

    Orijinalden alıntı: wurtz


    quote:

    Orijinalden alıntı: araslı

    arkadaşlar merhaba,,konu başlatıp soramadım???megan 2 almak istiyorum 1.6 16v 115 hp olacak ancak sormmak istediğim bu modelin 3 5 çeşidi var sizler megan sahibi olarak hangisini öneriyosunuz...saygılarımla...



    Kaç model düşünüyorsunuz? Aradığınız donanım seviyesi ve modeli belirtirseniz daha rahat cevap bulursunuz. Dynamique'ler 115HP dir mesela.


    2004 - 2007 kadar ancak okadar ödiye bilirim..başka bi marka aracım var..çok memnunum ancak arkadaşımın meganına binince almayı kafama koydum.. ful + falan istemiyorum..klimayıda hiç sevmem artı masraf demek illaki 1.6 ve hp yüksek 115 gibi...


    Bildiğim kadarıyla Megane II lerde en kaliteli malzeme 2004 modellerde kullanıldı. Biraz inceledim de eğer donanım önemli değil diyorsanız 1.6 Authentique modeline bakabilirsiniz. Bu arada Megane'larda klima standart donanım. Yani en düşük seviye olan dediğim modelde bulunuyor. Fakat jantlar alaşım değil çelik jant+kapak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efsanea_06


    quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    2008 80GB Sedan 61500km oldu, geçen gün babam bakıma götürdü, fiyatı net öğrenince yazacağım ;)

    60000'e ek olarak:
    Devirdaim ve antifriz jel değiştirmiş.

    GELELİM 3 YILLIK(Kasım Ayında 3 yıl olacak :p) 61500km deki Megane II 1.5 dCi Extreme Sedan 80BG in bu güne kadar bize yansıyan sorunlarına:

    1- Araca daha 1 damla bile su eklememiştik aldığımızdan bu yana. Hiç eksiltmedi yani bu güne kadar. Motor suyunun üstünde jel varmış ondan bile haberimiz yok yani :)
    2- 55000 olduğunda babam yarım litre kadar yağ eklemiş, o da allah bilir 50000 bakımında eksik konduğundandır ;)
    3- Arabaya ilk alışmaya çalıştığımda(debriyaj hidrolik olduğu için biraz zor alıştım doğandan sonra :p ) yokuşta saçma sapan bir hareket yaptım o zaman enjektör hatası verdi (1kere) sonra bir daha karşılaşmadım.
    4- Bu en çok kızdığım nokta: Klima tahliyesinin ucundaki tapa sıcaklık yüzünden olsa gerek eğilerek tıkamış tahliyeyi bu yazın bir kısmını zehir etti bize :p
    neyse biraz araştırıp kendim çözdüm, tapanın ucunu kopardım attım..


    Bu da ekstradan: sorun bile sayılmazlar yani.
    5- Kelebek camı çok rahat kırıldığından mıdır nedir 4 kere kelebek camı değiştirdik (Hırsız vs durumundan :p) allahtan kasko bozulmuyo :)
    6- Bu Goodyear 3 oluklu Eagle NCT5 ile ilgili (Megane ile alakası kısmen yok sayılır):p = 50000km den sonra virajlarda, suda kaymaya atmaya başladı yüksek hızlarda, e bizde yavaşlar olduk viraj vslerde haliyele...
    7- Debriyaj çok yükseldi ve sertleşti ama ayarı yok!!! Gerçi bu da bizim yüzümüzden oldu ya, neyse işte ayarının olmaması kötü bişey.
    8- 3000 devre kadar içersi çok iyi ses vs yönünden amma 3500-4000rpm gittiğinzde çok başınız ı ağrıtıyo , o devirde kafa ütülemeyen kaç tane dizel araç vardır ki diyerek bunu da es geçebilirsiniz ;)

    Bunun dışında çok şükür ne tıkırtı var ne şıkırtı :)
    Yükselen KM'lerde nelerle karşılaşırız bilmiyorum ama 60000km ye kadar olan düşüncelerim bu şekilde aldığı parayı fazlasıyla haketti ;)
    34000TL idi Kasım 2007 kampanyalı fiyatı.. 3000 Peşin 31000kredi yani bize:
    43500 gibi bir fiyata geldi :s daha doğrusu hala ödediğimiz için o fiyata az kaldı :p

    6.goodyear nct5 berbat bir lastik benim aracımdada vardı sert virajda arkayı bırakıyordu,abs sık devreye giriyordu bende goodyear efficientgrip ile değiştirdim şu anda viraja sert giriyorum en ufak bırakma yok,abs daha geç devreye giriyor
    7.baskı balata bittikçe debriyaj sertleşir ve yukarıdan kavrar aracın yakıtı ve sesi artar,çekişi azalır.araç bağırır ama hızlanmaz baskı balatanın ömrü kullanıma bağlıdır normalde 120-130 bin km civarında gidiyor


    6- da haklısın ;) ben de efficient grip taktıracağım bayramdan sonra
    7- Kardeşim falan biraz hor kullandı 1 günde inanılmaz derecede yukarı kalktı 1cmye düştü nerdeyse kavrama aralığı :s
    Sadece kalkış anından bahsediyorsunuz tabiki , dediklerinize katılıyorum. ama anlattığın sorunlara yol aççak kadar inmedi çok şükür babam 130000km de değiştirmişti eski doğanın balatasını ama bu 90-100Binde kalacak gibi hissediyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celenlee -- 21 Ağustos 2010; 17:53:56 >




  • Bende doğandan direk meganeye geçtiğimden alışmam zor oldu fakat aracımız 98 bin oldu ama sertleşme yok debrajda araba rahat gidiyo bide bizim araçta çok sık pati atıyor bunun nedenı baska bir şey olabilirmi kalkışlarda saglı sollu kalkınca pati atıyor düz kalktıgında pek yok sürekli olmasda sık sık pati atıyor.
  • Merhaba Arkadaşlar ben 2009 model Megan II 1.5 DCI Authentıque 38.000 km de yol bilgisayarında servis zamanına 7000 km var yazıyor fiyatıda 29.400 nasıl verdiğim rakam pahalımı uygunmu birde bu modeller nasıl diğer üst modeller donanım olarak iyi ama aralarında en az 3 bin tl fark var pazartesi üzerime alacağım kapora verdim o yüzden yorumlarınızı bekliyorum. Saygılar

    Yukarıdaki arabayı aldığım zaman ön sis farları yok ve park sensörü yok bunları ne kadar fiyata taktırabilirim ne kadar masraf çıkar yetkili servistemi yoksa normal bir yerde ucuza temiz iş olurmu araba içinde yorumlarınızı ayrıca bekliyorum
  • 
Sayfa: önceki 554555556557558
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.