Şimdi Ara

MEGANE II BÖLÜMÜ (442. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (3 Mobil) - 4 Masaüstü3 Mobil
5 sn
27.034
Cevap
140
Favori
3.082.908
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 440441442443444
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, 2006 model Renault Megan 2 Auth 1.4 aldım 48.000 de. Aracı biraz mecburen aldım, bu araç işime yararmı kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
  • SONRADAN HIZ SABİTLEYİCİ TAKMAK
    *Ecu dan çekili beyaz soketi hazır olanlar için sonradan hız sabitleyici yapmak
    *Benim yaptığım en masrafsız olan şeklidir.
    ***Çalışma tamamen bana ait olup alıntı yoktur!!!
    *Bu çalışmayı daha önce meganeforum.net te yayınlamıştık ama site çok sık problem yaşadığı için
    siz değerli dostlarla paylaşmak istedim.
    *Hurdacılardan 100 tl ye hız sabitleme tuşlarını 50 tl ye hız sabitleyici açıp kapama regülatör dügmesini aldım.Serviste 10 tl ye açtırdım. Toplam 160 tl ye mal oldu. Sistem sorunsuz çalışıyor. Eli lehim makinası tutan herkes yapabilir. (beyaz soket hazır ise tabiki)



    1 Numaralı Resim:Gösterge aydınlatma ayar düğmesi altında hazır boşta bekleyen beyaz soket.


    2 Numaralı Resim:Beyaz soketin bağlanışı.



    3 Numaralı Resim:Bu parçayı komple 50 tl ye aldım.(brc hariç)















    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ferfhatcankal -- 9 Kasım 2009; 15:37:06 >





  • 4 Numaralı Resim:Direksiyon altındaki konnektöre kadar gelen 7 hat.Ancak bunların 5 karşılığı var 2 hat maalesef direksiyon simidine ulaşmıyor.


    5 Numaralı Resim: direksiyon simidine ulaşmayan 2 hattın dibinden elektriği alıyoruz


    6 Numaralı Resim:Konnektördeki soketin karşılığı görüldüğü gibi 7 hat geliyor ancak 5 hat gidiyor. O 2 hattı taşımak bizim görevimiz.
















    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ferfhatcankal -- 9 Kasım 2009; 15:20:15 >





  • 7 Numaralı Resim:Üzeri kapaklıdır kapagı açıp alt iki hatta 5 numaralı resimdeki kablo uçlarını lehimliyoruz.
    (Yapamam diyenler kendi konnektörünü söküp hurdacılara yada çıkmacılardan 50 100tl fazla vererekten hız sabitleyici çıkışlı konnektör alabilir)


    8 Numaralı Resim:Konnektörün direksiyon simidine çıkış noktası son iki hatta lehim atıp direksiyon simidine çıkarıyoruz. (Üzeri plastik ile kaplı kazımanız yada eritmeniz gerekir).Ben ucuna soket yaptım.











    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ferfhatcankal -- 1 Şubat 2011; 18:06:15 >





  • 9 Numaralı Resim:Direksiyon simidinde tuşların yeri hazır. Sadece vida atıyoruz.


    10 Numaralı Resim:Aırbag kapağı. Ben tuşların resmini kapaga çizip lehim makinesı ile kabasını alıp zımpara ile düzelttim.
    Kesilen kısmın aırbag ile ilgisi yok KESİNLİKLE
    (yapamam diyenler yine hurdacılardan yada çıkmacılardan 50 100 tl fark ödeyerek kendi airbag inizi verip hız sabitleyicili airbag alabilirsiniz












    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ferfhatcankal -- 1 Şubat 2011; 18:05:11 >






  • 11 Numaralı Resim:Güzel gözükmesi için deri kemer parçası ve şerit yapıştırıp güzelleştirdim. Orijinal tuşlu kapaktan 1000 kat daha güzel oldu.



    12 Numaralı Resim:Mutlu son.Şayet her şeyi taktığınızda göstergedeki ışık yanmaz veya ekrana bilgi mesajı gelmez ise serviste açtırmanız gerekir..
    Kolay gelsin Sorulara Eleştirilere Önerilere açığım












    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ferfhatcankal -- 9 Kasım 2009; 15:10:01 >




  • Direksiyon çok abartılı olmuş bence.
  • arkadaşlar herkeze mrb burdaki tecrübeli arkadaşlardan bir tavsiye bekliyorum sorum şu elimde 17-18 bin tl var. megan sedan düşünüyorum sizce bu paraya megan hangi modeli alınır tavsiyelerinizi bekliyorum..
  • Ferhatcan hocam buralarda görüşmek ne güzel. Paylaşım için teşekkürler. Tam bir toparlama olmuş.
  • malum Meganecilerin asıl sitesi çöküş içinde . Bizde buralara takılıyoruz. en azından yapılan çalışmalar havaya uçmuyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ovoo

    arkadaşlar bu arada merhaba,uzun zamandır bende megane kullanıyorum
    işte benimkisi






    Güzel yakışmış jantlar.Herzaman begenirim bu jant tipini göbegi içerde olan model.Kapı kolları çıtalar ve tampon kaşları gövde rengine boyatabilirsin.








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meganizm -- 11 Kasım 2009; 18:18:25 >




  • Aydın'dan Marmaris'e geçtim selamlar :) 2 gun sonraki durağım denizli :) Resimler için sağol bizim taktikler ile yapılan uygulama güzel olmuş ama orjinal yapmanı öneriridim ileride döner kontaktörde sorun yaşıyabilirsin ve aracı satarken dreksiyon simidindeki o yapışkanlar canını sıkabilir en kötü bir kapak alırsın ;)
  • Sedan authentique arabamı kullanmaya başlayalı iki hafta oldu. Arabayı stop ettikten sonra açık kalan herhangi bir camı kapatamıyorum. Kartı yerine taktığımda da işe yaramadı. Sırf camları kapatabilmek için arabayı yeniden çalıştırmam mı gerekiyor? Authentique versiyonlarının hepsinde böyle mi? Neden böyle basit birşey insanı bu kadar sinirlendirir.
  • yok böle bi araba yaa

    dün akşam önce yağ değişimi için ekranda mesaj aldım. formları okurken tesadüfen gördüğüm sıfırlama yerinden sıfırlayıp o işi hallettim. bu sabah da hareket halinde iken önce güç de bi düşüklük hissettim sonrada enjeksiyon lambasının yanıp söndüğünü gördüm. trafiğin tam ortasında olduğum için durma şansımda yoktu. bende 3vitesden 2. vitese sert geçiş yapıp biraz arabayı bağırttım.. enjeksiyon lambasının ışığı söndü. servisi aradım dedikleri şey buraya gelin oldu..daha iki gün önce bilgisayar soktuğum için arıza çıkmayacağınıda biliyorum. ne yapayım şimdik ????
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DaveJ

    Sedan authentique arabamı kullanmaya başlayalı iki hafta oldu. Arabayı stop ettikten sonra açık kalan herhangi bir camı kapatamıyorum. Kartı yerine taktığımda da işe yaramadı. Sırf camları kapatabilmek için arabayı yeniden çalıştırmam mı gerekiyor? Authentique versiyonlarının hepsinde böyle mi? Neden böyle basit birşey insanı bu kadar sinirlendirir.



    Debriyaj+start yerine vitesteyken fren+start yapın araçtan çıkarken stoplamayı unutmayın tabi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DaveJ

    Sedan authentique arabamı kullanmaya başlayalı iki hafta oldu. Arabayı stop ettikten sonra açık kalan herhangi bir camı kapatamıyorum. Kartı yerine taktığımda da işe yaramadı. Sırf camları kapatabilmek için arabayı yeniden çalıştırmam mı gerekiyor? Authentique versiyonlarının hepsinde böyle mi? Neden böyle basit birşey insanı bu kadar sinirlendirir.


    araban hayırlı olsun.. camları açmak için arabayı çalıştırmana gerek yok.. stop ettikten sonra kartı yuvaya tak arabayı vitese al frene basıp düğmeye basarsan kontak açılmış olur camları açıp kapatabilirsin fakat 1 kaç dakika sonra kendisi tekrar otomatik kapanıyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meganizm


    quote:

    Orijinalden alıntı: ovoo

    arkadaşlar bu arada merhaba,uzun zamandır bende megane kullanıyorum
    işte benimkisi






    Güzel yakışmış jantlar.Herzaman begenirim bu jant tipini göbegi içerde olan model.Kapı kolları çıtalar ve tampon kaşları gövde rengine boyatabilirsin.



    gerçekten yakışmış jantlar bende almak istiyorum araştırma içersindeyim gerçi megane çok kollu jantlar daha bi güzel duruyo sanki.. kaç inç bunlar lastik ebatları ne?




  • ayrıca bu jantlar arabanın gidişine bir etki yaptımı iyi veya kötü yönde
  • Jantlar 17 inç .Aracın dizel yada 1.6 ise pek sıkıntı yaşamazsın.


    Bence megane ofsetli jantlar yakışıyor.








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meganizm -- 11 Kasım 2009; 18:52:05 >




  • Megan II 1.4 100 km yakıt tüketimi ne kadar bilen var mı?
  • 
Sayfa: önceki 440441442443444
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.