Şimdi Ara

'Bağımsız Oyunlar İçin XBLA Çok Önemli'

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  •    2008 yılında XBLA çıkışını gerçekleştiren önemli bağımsız yapımlardan birisi olan co-op tabanlı macera oyunu Castle Crashers yapımcısı The Behemoth, XBLA olmasaydı bağımsız yapımcıların bugün bu seviyelerde olamayacağını belirtti.
     
       Sony ve Nintendo'nun dijital perakendecilik konusunda Microsoft'un servisiyle baş edemeyeceğini söyleyen yapımcı, XBLA sayesinde bağımsız oyunların konsollarda bugünkü konumunda olduğunu iddaa etti.
     
       Sadece XBLA'da 2 milyon adet satan ve bu sene içinde Steam çıkışını gerçekleştiren Castle Crashers'ın yapımcılarının bu söylemleri karşısında, yine bu yıl içinde çıkışını gerçekleştiren FEZ yapımcıları en ufak bir yama için dahi para talep eden Microsoft'u eleştirmişti.








  • Bence de.
  • Hem Steam hem de XBLA

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Her bağımsız geliştirici sizin gibi Microsoft'a 10binlerce dolar yayınlama ücreti ödeyebilecek konumda değil.

    Bağımsız adı altında yapılan oyunların büyük bölümü bir firma tarafından değil, gurup tarafından çıkarılıyor, yani aynı pencereden bakabildiklerini sanmıyorum.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Ya adam gündeme gelsin diye bir şeyler sallamış eğer dijital parakendecilik bugünlere geldi bunun en büyük önderlerinden (bana göre en büyüğü) Valve'dır steam kadar düzenli ve sorunsuz bir dijital parkendecilik görmedim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.