Şimdi Ara

DigiPlus E107-4 Hatası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
8.142
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar dün sabah Digitürk kurulumu için yetkili servisten gelen personel kurulumu tamamladı ve digiyürk müşteri servisini arayıp eutelsat kullanmak istediğinizi belirtin dedi, yaptık gün içinde acılacagı soylendi günde 7-8 kere hem müşteri servisini hemde teknik servisi aradık ikiside işi birbirine atıyor ancak hiçbir şey oldugu yok .

    Ekranda E-107-4 mesaj kodu ile Digitürk kutusu ve dijital kart eşleşmesi yapılamadı hatası var.Aktivasyon işlemi yapılınca bu hatanın kalkacağı söylendi ama 24 saatdir aynı hata devam etmekte.Müşteri hizmetlerini aradığımda ise kutu ve kart eşleşmesi yapılmadığını arayın teknik servisi yapsın diyorlar, teknik servisi arıyorum onlarda bizim yapabileceğimiz birşey yok diyolar. 7-8 defa aradım hep aynı şeyi söylediler "tek şey kart numarasını söyleyin,kutu numarasını söyleyin ve yarım saat içerisinde problem giderilecek" dendi.

    Şu an yayın izleyemiyorum izleyemediğim tarihleri faturaya anında yansıtacaklar ancak 1 gün faturanı ödeme anında keserler , ben ilk defa digiturk kullanmıyorum 10 yıldır digitürk var ilk kez bu kadar zavallı gördüm digitürkü bu ne rezilliktir ya simdi aradık diyolar çanagınızın yön değişimini onaylatın resmen dalga geciyorlar!







  • Servisin suçu aktivasyonu becerememişler, kart cihaz numaralarını yanlış yazmış olabilirler sizin cihazı farklı karta eşleştirmiş olabilirler, müşteri hizmetlerini arayıp detaylı görüşmek gerek.
  • bence de sorun teknik servis kaynaklı görünüyor ama farketmez size kutu kart abonelik numarası vb verilmişse artık digiturktur muhatabınız, netice itibariyle teknik servise değil digiturke ödeyeceksiniz faturaları..ikiside birbirine atıp sorunu çözmüyorlarsa ve uzatıyorlarsa sizin yerinizde olsaydım üyeliğimi iptal ediyorum istemiyorum yayını alamadığım üyeliği ne yapacam derdim, kapatın dendiğinde mutlaka halletmeye sorunu çözmeye çalışırlar..bu işler böyle paranızın kıymetini bilin, karşılıksız kimse kimseye hizmet vermiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi poison06 -- 2 Aralık 2012; 13:17:45 >
  • Vallahi ya bu nedir arayıp duruyoruz butun gun sadece TRT 1 vardı şimdi diğerleri geldi 15 kere aramamız sonucu ancak simdide LIG TV falan yok .. bakalım bekliyoruz
  • Aynı sorun bende de var. Öğlenden beri gelmedi yayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NeCRiS

    Aynı sorun bende de var. Öğlenden beri gelmedi yayın.

    yeni üyelikse müşteri hizmetlerini arayın onların sizin yanınızdayken kart kutu eşleştirmesi ve aktivasyonu yaptırması gerekirdi.
    Teknik servis ya kendi elemanları ile yada müşteri hizmetlerini arayarak yaptırmaları gerek.
    Eger digi kartı değiştiyseniz müşteri hizmetlerini arayıp söyleyin yaparlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tcdlmlt kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetlerini aradım kart hatası da verince teknik servise yönlendirdiler. Servis 1. kanalı açıp bekleyin sinyal göndereceğim dedi 7 saattir açık digitürk yeni eve geldim halen aynı. Nasıl iş yapıyorlar aldığıma alacağıma pişman oldum resmen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NeCRiS

    Müşteri hizmetlerini aradım kart hatası da verince teknik servise yönlendirdiler. Servis 1. kanalı açıp bekleyin sinyal göndereceğim dedi 7 saattir açık digitürk yeni eve geldim halen aynı. Nasıl iş yapıyorlar aldığıma alacağıma pişman oldum resmen.

    eğer kart hatası verdiyse teknik servisin kartı değişmesi için sizi yönlendirmişler. Sinyali müşteri hizmetleride gönderebilirdi öyle olsaydı. Siz teknik servisi arayın kart değişimi isteyin yeni üyelikse ücretsiz bir şekilde yapmak zorundalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tcdlmlt


    quote:

    Orijinalden alıntı: NeCRiS

    Müşteri hizmetlerini aradım kart hatası da verince teknik servise yönlendirdiler. Servis 1. kanalı açıp bekleyin sinyal göndereceğim dedi 7 saattir açık digitürk yeni eve geldim halen aynı. Nasıl iş yapıyorlar aldığıma alacağıma pişman oldum resmen.

    eğer kart hatası verdiyse teknik servisin kartı değişmesi için sizi yönlendirmişler. Sinyali müşteri hizmetleride gönderebilirdi öyle olsaydı. Siz teknik servisi arayın kart değişimi isteyin yeni üyelikse ücretsiz bir şekilde yapmak zorundalar.

    Servis gelip değiştireceğini bakalım gelecekler mi bekliyorum.
  • Servis geldi kutu ve kartı değiştirdi. Eşleşme oldu ama kanallar üyeliğiniz bu kanalın bulunduğu paketi kapsamıyor hatasını veriyor. Zamanla açılır dedi gitti servis. Şuan sadece trt kanallari ve lig tv açık bekliyorum. Diğer show kanal d falan da açık değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NeCRiS

    Servis geldi kutu ve kartı değiştirdi. Eşleşme oldu ama kanallar üyeliğiniz bu kanalın bulunduğu paketi kapsamıyor hatasını veriyor. Zamanla açılır dedi gitti servis. Şuan sadece trt kanallari ve lig tv açık bekliyorum. Diğer show kanal d falan da açık değil.

    eutelsat mı türksatdanmı yayın alıyorsunuz. Aktivasyon sağlanınca yayınlar gelir. Bazen bir kaç saat sürebiliyoryoğunluktan dolayı bazen hemen açılıyor. Biraz bekleyin gelmezse teknik servisi arayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tcdlmlt


    quote:

    Orijinalden alıntı: NeCRiS

    Servis geldi kutu ve kartı değiştirdi. Eşleşme oldu ama kanallar üyeliğiniz bu kanalın bulunduğu paketi kapsamıyor hatasını veriyor. Zamanla açılır dedi gitti servis. Şuan sadece trt kanallari ve lig tv açık bekliyorum. Diğer show kanal d falan da açık değil.

    eutelsat mı türksatdanmı yayın alıyorsunuz. Aktivasyon sağlanınca yayınlar gelir. Bazen bir kaç saat sürebiliyoryoğunluktan dolayı bazen hemen açılıyor. Biraz bekleyin gelmezse teknik servisi arayın.

    Eutelsat kullanıyorum. 1 saatten fazla oldu bekliyorum. Yayınlar gelmezse arayın dediler bakalım gelmezse ararım tekrar.
  • Kanallar geldi ancak HD kanalların hiçbiri açılmıyor. E18-4 hatası veriyor. Kartı değiştirmeden önce HD kanallar açıktı. Servisi tekrar arayayım mı acaba?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.