Şimdi Ara

multijet motor hakkında yorumlarınız.. (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
131
Cevap
2
Favori
119.700
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ppzrg

    aracımın kataloğunda bile 0.6lt/1000km yağ tüketimi yazıyor, ama daha ben iki bakım arası bile yarım litre yağ eksilttiğini bilmem. Hep tam sentetik mobil 1 0w40 kullanıyorum. yüksek devirlerden de motoru sıkıştırmaktan da mümkün olduğunca kaçınıyorum. hakikaten bu motor otomotiv tarihinin en iyi motorlarından biri olarak anılmaya namzet. Bu motor ile yaşanan olumsuz tecrübelerin genellikle kullanıcı hatasından kaynaklandığını düşünüyorum. Bugün MJ motorlu ve yüksek kilometreli ikinci el bir araç alacak olsam hakkında en son endişe edeceğim şey motor olur. O kadar söyleyebilirim.

    Şu an en sorunsuz motorlar dizelde, multijet>tdci>tdi>dci gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • roverci R kullanıcısına yanıt
    Çok dayanıklı motor taksilerde 300 bini km leri deviriyor.Herhangi bi kronik problemi yok
  • Bi hortta benden olsun 2005 albea 1.3 alacagim ilk dizel aracim olacak bakalim performansı nasil yakiti nasil lpg den farki varmi gorecez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu konuyu tam 11 yıl önce açmıştım ve ara ara konu hortluyor. Şimdiye kadar biri grande olmak üzere 3 adet punto aracım oldu. Arabanın herseyine laf edilir ama Multijet motora laf edilmez. Bakımını güzelce yaptıktan sonra motorda sıkıntı çıkma ihtimali çok az. Şu anda bile 2006 puntom var çok memnunum. Şehir içinde az yaksın masrafı olmasın ayağımı yerden kessin diyorsanız tam Size göre bir araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • multijet arap atı gibi, yüksek devirlerde dci motora göre daha iyi ama özellikle ilk kalkışlarda dci önde. tüketim olarak fazla fark yok gibi. şirket aracı olarak ikisini de geçmişte kullanmıştım.
  • Multijet motor aşktır uzun yola çıkınca multijet motorlu arabamla anne kucağındaki gibi güvende hissediyorum. Diğer tdi arabam da içten içe bir korku var ya yolda bozulursa ya birşey olursa diye.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2009 1.3 mjet puntom var oldukça memnunum. sesi falanda yeterli seviyede tavsiye ederim.
  • 2 tane 1.3 mjt aracım oldu, toplamda 200 bin km kadar kullandım, kesinlikle hiçbir sorun yaşamadım, -18 de 40 derece sıcaklıkta bile bana mısın demedi. Fakat aldığım her iki aracında elektronik sorunları beni bezdirdi bu yüzden dizelde yaptığım ekonomiyi araçların diğer sıkıntılarına harcadım. Bu motor düzgün bir şekilde kullanılırsa (zamanında motor yağı, filtre değişimi ve kaliteli yakıt) 600 bin km motor kapağı açmadan göreceğine inanıyorum ve örnekleri de var piyasada. Ayrıca vergi avantajının olması da bonusu oluyor.
  • Şu motorun tek problemi diğer 4 silindirli ünitelere göre sesi ve titreşiminin bir miktar fazla olması. Alt devirlerin cansız olması sorunu yeni nesil opellerde çözüldü. Artık 1500 devirde maksimum tork veriyorlar bu da sürüş kalitesini arttırıyor. Ama özellikle alt ve orta devirlerde sesi biraz fazla.
  • Konuya bir yorumda ben yazım.

    2008 1.3 75 HP doblom var.

    150.000 km ye geliyor.

    9 senelik araba .

    Tüm bakımları yetkilide yapıldı.halende yapılıyor..Servise herkes arabamı ve beni tanır.

    Multijet motor çok sağlam.

    Yakıt tüketimi az.

    Bakıma bağlı olarak .

    Parça değişimi olur paranız gider

    Debriyaj- triger - amartisor vs .

    9 senelik bir Multijet kullanıcısı olarak diyorum.

    Efsane resmen . Bu motorlara önemli olan şey uzun ömürlü olması için ;

    1) yağ bakımını ve bakımlarını düzenli yaptirin.

    orjinal parça kullanın. (Tavsiyem yetkili servis tır .Kullanılan parça orijinaldir , sıkı pazarlık yapın ,nakit verin.disarda 200tl ise serviste 300 TL tutar . 100 TL için aracı rizke atmayın.1 haftalık sigara parası 100 TL )

    2 ) dip gaz yapıp motoru aşırı sıkıştırmayın.

    3) ilk marsta ve stop etmeden ,

    arabayi rölanti de çalıştırıp

    Motorun ve turbonun yağlanmasını sağlayın.

    4) temiz yakıt Euro dizel alın . Shell tavsiyem .

    5 ) araçta ufak bile arıza olsa usenmeden tamir ettirin.

    6 ) araçta egr valf var ise temizletin.bunun yanında egr valf ,map ,maf sensör , emme manifoldunun da temizletin.

    Km ve cekise bağlı olarak temizletin.



    Araç ilk aldığınız gün gibi sağlam çekişte olur . Dinç olur diri olur. Binerken zevk alırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.