- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
Note 2 Bilgisayar Bağlantısı Sorunu [Çözüldü]
9 Cevap17621 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


90 Mesaj
20 Kasım 2012; 19:10:21 

Arkadaşlar dün akşam bende note 2 kullanıcısı oldum artık ve ilk defa samsung cihaz kullanıcam. Telefon çok hoşuma gitti ancak bilgisayar bağlantısını yapamadığımdan ötürü geri veresim geldi dün. Telefonu bilgisayara bağlıyorum ve tanınmayan aygıt uyarısı alıyorum. Kies ve telefon driver'ı falanda kurdum ordada görmüyor. Bildiğim kadarı ile usb ile bilgisayara bağlayınca cihazdada bir uyarı veriyor bağlantı modlarıyla ilgili ancak cihazdada hiçbir uyarı çıkmıyor. Sadece sarj alıyor cihaz. İnternette dolaşan bölge dil ayarları vs. denedim hiçbiri sonuç vermedi. Az önce müşteri hizmetleriyle görüştüm onlarda cihazdaki hata ayıklama modu falan onları söylediler ama onlarda işe yaramamıştı zaten. Bu konuda bilgisi olan varsa bi yardımcı olabilirse çok çok sevinicem.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vaqabondx -- 25 Kasım 2012; 0:12:03 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Kasım 2012; 19:24:57 

+1 bendede aynisi var andorid file transfer uygulamasini yukledim oda tanimiyor (mac os)
ama win7 hemen taniyor


90 Mesaj
20 Kasım 2012; 19:26:21 

win7 kullanıyorum zaten arkadaşımla beraber aldık onda bi sıkıntı çıkmadı bende bi türlü tanıtamıyorum cihazı farklı bilgisayardada denedim..


_____________________________



 
98 Mesaj
11 Şubat 2013; 14:49:27 

e hani ben çözüm falan göremiyorum?


_____________________________

CHEVROLET KALOS 1.4 8V SE SEDAN (NB) 2004

DAIHATSU YRV 1.3 AT/AC 2005

HTC Desire Android 2.2 Vodafon Rom

HP G62-b24ST (XW731EA)

Asus EEEPC.R101D-BLK011S


90 Mesaj
11 Şubat 2013; 15:00:49 

Konuya da yazdım sanmıştım, yazmamışım özür dilerim..

Sorunun yazılımsal olduğunu düşünüp o yönde aramıştım çözümü hep ama bağlantı kablosunda problem varmış değiştirerek çözüldü. Kablo güç veriyodu telefonu şarj ediyodu ancak bağlantı yapmıyodu farklı bi kablo ile deneyebilirsiniz..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vaqabondx -- 11 Şubat 2013; 15:02:39 >


_____________________________



 
98 Mesaj
11 Şubat 2013; 15:08:29 

teşekkürler.. aslında benim telefonumda "ortam cihazı olarak bağlandı" diyor ve USB simgesi çıkyor şarj da ediyor aynı zamanda.. ama "MTP USB Aygıtı" yüklemde sorun var gibi. 5-10 dakika boyunca PC'deki saat simgesinin orada donanım bulundu MTP USB Aygıtı yazılım yükleniyor diyor ama bir türlü yüklemiyor. ben de kablodan şüpheleniyorum gerçi.


_____________________________

CHEVROLET KALOS 1.4 8V SE SEDAN (NB) 2004

DAIHATSU YRV 1.3 AT/AC 2005

HTC Desire Android 2.2 Vodafon Rom

HP G62-b24ST (XW731EA)

Asus EEEPC.R101D-BLK011S


90 Mesaj
11 Şubat 2013; 15:13:27 

Sürücü yükleme ayarlarından karşıdan yükleme etkin değildir belki onu bi kontrol eder misiniz


_____________________________



 
98 Mesaj
11 Şubat 2013; 15:15:30 

çok ilginç yaaaa.. şimdi telefonu tekrar taktım bağlandı!!! ekstra birşey yapmadım valla.. kies'i açmadan bağlandım ama acaba ondan olabilir mi? sbahtan beri uğraşıyorum okumadığım sayfa kalmadı, hiçbiri işe yaramamıştı kendi kendine çözüldü. enteresan valla bu elektroniğe akıl sır ermez, sanki kendi keyfi var aletin :-P


_____________________________

CHEVROLET KALOS 1.4 8V SE SEDAN (NB) 2004

DAIHATSU YRV 1.3 AT/AC 2005

HTC Desire Android 2.2 Vodafon Rom

HP G62-b24ST (XW731EA)

Asus EEEPC.R101D-BLK011S


90 Mesaj
11 Şubat 2013; 15:45:02 

:)


_____________________________



 
1 Mesaj
20 Nisan 2014; 22:07:35 

s.a arkadaşlar not 2 kullanıcısıyım pc görüyor hafızayı ama siz bilmiyorsunuz kullananların çoğu bilmiyor tlf elinizde hazır olsun pc ye takın kabloyu tlf ekranını aşagı kaydırın usb seçenekleri açın tlf hafızası sd kart açılır sorun olduğunu düşünmeyin tlf da


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Mobil Cihazlar] » Cep Telefonu ve Aksesuarları » Samsung » Note 2 Bilgisayar Bağlantısı Sorunu [Çözüldü]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.531