- x
[DH] V O L V O for L I F E
6081 Cevap755760 Görüntüleme34 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<     4 [6] 8 9 10 11 12 13      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
1152 Mesaj
28 Ağustos 2006; 18:33:18 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

hepsi faklı yerlerde yapıldı
-Motor bakımı Şaşmazda ismini forumdan bir arkadaştan aldığım Erdoğan ustanın atölyesinde yaptırdım. İşçilik iyi. Burada motor kaporta ve mekanik var. işte filitreler yağlar buji burada değişti. ayrıca diskleri onlar silip balataları değiştirdiler. ayrıca sol arka aks değişti. 400-450 civarı verdim

-Lastikler ve cantların düzeltilmesi işi iskitlerde bir lastikçide yaptırdım 500 civarı tuttu 15 inch 4 tane goodyear hydragrip+cant düzeltme sibop yenileme vs.

-katalitik konvertör bitmişti artık bende yardırıp içini boşalttırdım orta susturucuyu değiştirdim bu işi Topraklıkta tanıdık bir eksozcu yaptı. Şu yanan cingöz petrol tesislerinin hemen karşısında. dost işi 70 ytl aldı.

- triger ,bilyalar ve v kayışı ise yine şaşmaz başka bir atölyede yapıldı 400 ödendi.

verebileceğim detay bu kadar


_____________________________

In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is.


3768 Mesaj
29 Ağustos 2006; 12:35:36 

Teşekkürler decsan.
Sanırım, Volvo'nun yetkili servis dışında ustası ve parçası yoktur, bu yüzden yetkili servislere gidilmek ve yüklü miktarlar ödenmek zorundadır şeklindeki söylentiler için yeterince açıklayıcı oldu.


_____________________________

[DH] VOLVO ARŞİVİ


 
1152 Mesaj
29 Ağustos 2006; 13:29:23 

önemli değil
ayrıca geçen hafta çok ufak bir kaza sonucu siyalim kırıldı. ikinci el çıkma parça satan bir yerden çok uygun fiyata alıp taktık. taktık diyorum çünkü kardeşimle beraber 10 dk da taktık parçayı.

Ankara gibi büyükşehirlerde bu tür imkanlarda var...


_____________________________

In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is.


796 Mesaj
30 Ağustos 2006; 19:30:05 



Volvo'larin çarpisma testleri hakkinda kisa bir video...
http://www.youtube.com/watch?v=FP7zMxu-Yzo


_____________________________

~ ~
... AŞIRI HIZA SON ...


1155 Mesaj
4 Eylül 2006; 22:19:09 

GÜZELL VE BİRKAÇ TANE DAHA VAR ORDA


_____________________________

[DH] VOLVO


1155 Mesaj
5 Eylül 2006; 20:34:30 

Tasarımlarında güvenlik ve çevreye saygıyı ön planda tutan Volvo, Paris’te düzenlenen Michelin Challenge Bibendum 2006’da, binek otomobil sınıfında 16 altın madalya kazanarak, yarışmaya katılan diğer firmaları geride bıraktı.

Volvo, yeni Multi-Fuel (Çok yakıtlı) prototip otomobili, yenilenebilir yakıtlarla çalışan motorlara sahip Volvo S60 Bi-Fuel ve Volvo V50 FlexiFuel modelleri, temiz ve verimli yakıt kullanan dizel ürünü Volvo S40 1.6 Dizel ile yarışa katıldı.



Katılımcılar hızlanma, fren, slalom, gürültü, emisyonlar, yakıt verimliliği ve karbon dioksit emisyonları olmak üzere yedi alanda yarıştı. Yarışmada çevre dostu motor seçenekleri ile göz dolduran Volvo; “Hızlanma” kategorisinde 1 altın ve 3 gümüş, “Fren” kategorisinde 4 altın, “Slalom” kategorisinde 1 altın ve 3 gümüş, “Gürültü” kategorisinde 3 altın ve 1 gümüş, “Emisyon” kategorisinde 3 altın ve 1 gümüş, “Yakıt Verimliliği” kategorisinde 2 altın, 1 gümüş ve 1 bronz, “Karbondioksit Emisyonu” kategorisinde 2 altın ve 2 gümüş olmak üzere 16 altın, 11 gümüş ve 1 bronz madalya kazanarak yüksek çevre ve güvenlik performansını kanıtladı.



Volvo Multi-Fuel Proje Yöneticisi Mats Morén, “Challenge Bibendum 2006’da alınan ödüller, bizim çevreyle uyumlu bir motorla yüksek performansı birleştirmeyi başardığımızı gösteriyor” dedi.



Volvo’dan altın madalyalı çevre dostu tasarımlar

Volvo Multi-Fuel Prototip otomobilin, temiz emisyonları, düşük gürültü seviyesi, 0-100 km/saat hızlanma süresi ve fren testlerinde verdiği mükemmel sonuçlar 4 altın madalya kazanmasını sağladı. Otomobil, yakıt verimliliği, slalom ve karbondioksit emisyonları kategorilerinde de farklı ödüllere layık görüldü.



Volvo S40 1.6 Dizel, 100 kilometrede 4,9 litre dizel yakıt tüketerek Volvo firmasının gelmiş geçmiş en verimli yakıt kullanan aracı olma özelliğini taşıyor. Parçacık filtresi sayesinde petrolden yüzde 15-20 oranında daha düşük karbondioksit emisyonu yapma özelliği S40 1.6 dizel'e, yakıt verimliliği, karbondioksit emisyonu, fren ve gürültü testlerinde altın madalyalar kazandırdı.



Volvo S40 1.6 Dizel, Volvo Otomobil'in 2006 yılı S40 satışının %80’ini oluşturuyor.



Teknik yaratıcılığı ve çizgileriyle yeni nesil Volvo otomobillerinin öncülüğünü yapan Volvo S40’ın yakıt tasarrufu ve çevreci özelliğiyle öne çıkan 1.6 Dizel versiyonu, Türkiye’deki tüketicilerin de en çok tercih ettiği otomobiller arasında yer alıyor. Tam bir evrim niteliği taşıyan modern gövde tasarımı ve iç mekanda kullanılan çizgileriyle Türk sürücülerinin büyük beğenisini kazanan Volvo S40 1.6 Dizel, 2006 yılının ilk 5 ayında 263 adetle toplam S40 satışının %80’ini oluşturdu. Volvo S40 1.6 Dizel Türkiye’de 28.524 EURO başlangıç anahtar teslim satış fiyatıyla sunuluyor.



V50 FlexiFuel, yakıt verimliliği, emisyon, gürültü, slalom ve fren sistemi alanlarında beş altın madalya alarak rakiplerine fark attı.



Volvo S60 Bi-Fuel, fren, emisyon ve karbon dioksit emisyonu alanlarında altın madalyalar alarak üst sıralara yerleşti.



_____________________________

[DH] VOLVO


3768 Mesaj
8 Eylül 2006; 10:53:11 

Bir haber de benden:
İngiltere’deki bir kuruluş (Motor Insurence Repair Research Centre - Thatcham) araçların koltuklarının sarsıcı kazalarda yolculara sağladığı güvenliği ölçtü ve Volvo’nun tüm modellerinde kullanılan koltuklar beş üzerinden beş alarak tam güvenli bulundu. Bu testten, koltuk güvenliği Volvo gibi tüm modellerinde en üst seviye olan diğer marka da Saab çıktı. Testin nasıl yapıldığını ve diğer markaların ve modellerinin ne başarı gösterdiğini merak ediyorsanız buyurunuz rapor:
http://www.thatcham.org...ash_protection_2006.pdf


_____________________________

[DH] VOLVO ARŞİVİ

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
16 Eylül 2006; 20:13:22 

bende yaklaşık 4 aydır yeni S40 1.6 benzinli kullanıyorum, izlenimlerimi yazayım.

öncelikle kendini hertürlü beğendiren sattıran bir otomobil. bir arkadaşımda Passat 2.0TDI var, o araba S40 kadar değerli ve sükseli durmuyor, öyler hissettirmiyor. arabaın verdiği hisler gerçekten çok iyi.

önceki S40'ın yoltutuşundan bahseden arkadaşlar var ama bu S40 Ford C1 platformun desteğiyle harika şasi ayarlarına sahip. eski S40a göre bariz sert, zemin dalgaları içeri giriyor ve süspansiyon konforu çok yüksek değil. ancak gazla dönülen virajlarda öyle hisler veriyor ki, BMW 3 serisi dışında başka bir executive sedan bu hisleri veremez. arka arkaya virajlarda gövde harketi yok. araba esnemiyor, burulmuyor. bütün bir şekilde yolda gidiyor ve arka arkaya dönüşlerde her isteğinize cevap verebiliyor. yinede şasi Fordun birebir aynısı değil, bazı önemli ayar farkları var ve mazda forddan farklı olarak bu şasi belçikada üretilip, Volvo P1 adını alıyor.

önceki S40 daha yayvan, daha basit şasi ayarlarına sahip bir otomobildi. ayrıca bu derece premium özellikler taşımıyordu, daha çok Mondeo vectra gibi otomobillerle eşedeğer görülüyordu, yani klasik orta sınıflarla.

yeni S40da direksiyon, eski S40dan bağımsız olarak çok çarpıcı çevik ve hisli. ancak yüksek hızlarda pür dikkat olmanız gerekiyor çünkü en ufak komutlarda bile aşırı hassas direksiyon sebebiyle çizgi değiştrebiliyorsunuz. yol zemini aynen direksiyonda hissediliyor ancak plastik simitle almanızı hiç tavsiye etmem çünkü oynak direksiyon çabucak elden kaçabiliyor. açıkcası bu araba Volvo diye rahat veya uçak gibi zannetmeyin. Volvo yeni S40'ı tam anmaıyla pahalı bir sportsedan olarak üretmiş, sanırım Audi A4, BMW 3 serisi gibi otomobillere daha fazla yaklaşmak istemişler. tam anlamıyla dinamik bir otomobil, asla yaşlı değil, genç işi.


1.6 benzinli motor ilk seviyelelerde çok iyi hisler veriyor. çevik, sessizce ve nolduğunu siz anlamadan devirleniyor, araba çabucak 110-120km/h hızları geçebiliyor. debriyajda diğer Volvolardan farklı olarak çok net ve sportif. bırakmanızla arabanın fırlaması bir oluyor, kolay kolay ısınımıyor.

ancak hız artıkça 1.6 benzinliden pek hoş olmayan hisler alıyorsunuz, önce 140km/hde bir yığılma başlıyor ve gaz pedalı bu sırada paspasa yapışmış oluyor. basıyorsunuz, hızlanamıyor. uzuuun süreler sonra 160-170km/h'lere çıkıyor. çok bekliyorsunuz max hız için. en sonunda 180-190km/h'ye kadar çıkıyor ama bu süre bir 8V Boradan çok daha uzun sürüyor. ancak benim klimam açıktı belki bunuda bir etkisi vardır. yinede yüksek hızda perfroamns hiç tatmin edici değil. ama çok olgun olduğunu belirmten geçemeyeceğim, araba ok gibi gidiyor ve rüzgardan etilenme nedir bilmiyor. 130km/h'ye kadr bir 1.6 için ilginç derecede sessiz ve sakin. hız arttıkça içeri sesler girmeye başlıyor ama arabadan aldığınız tokluk duygusu hiçbir zaman dağılmıyor.

aracın kabin genişliğine ne eksik nede fazal denebilir. tam anlatımı bu aslında. S40dan bir Passat kadar geniş iç mekan beklemeyin ama hiç bir zamanda off demezsiniz. gereksize kaçmadan size yeterli iç mekanı sağlar. bagaj hacmide yeterlidir. bu gibi hacim mevzularının S40da fazla önemli olmamasının sebebi, aracanın stili fonksiyonun önüne almasıdır, koca bagaj yapacam diye bir Passat gibi otomobilin C sütünmü ve altını kaba gösterip, jantlarını scooter jantı gibi göstermez, her açıdan tasarım uyumludur ve kaba hatlara yer yoktur. çünkü bir otomobil bagajını ve kabinin büyük yapmak çok kolaydır, fazla masraf gerektirmez ama stil sahibi ve kaliteli bir ürün ortaya çıkarmak emek para, aracın üzerinde çalışmayı gerektirir.

bunu yıllardır anlatırım genelerde insanlar Volvo koltuklarının ve direksiyonun kısıtlı ayar kabiliyetlerine bahsederler, arkadaşlar bunun tek sebebi, Volvo'nun o koltuklara sadece pasif güvenlik sisteminin en iyi çalışacağı konumlar dadhilinde değişim izni vermesidir. bir Volvoda oturma konumu diktir, direksiyın açısı biraz farklıdır ve fazla derinlik ayarı yoktur. ancak bu kısıtlı konumlar en iyi güvenlik düzeyini sağlar. koltuklar bir Golf gibi yerle bir olmaz, direksiyon gösterge tablosuna kadar girmez. belli bir seviye dışında ayarlanamaz.

N-Cap güvenlik meslesine aslında hiç girmemek lazım, beyler, euro N-Cap otomobillerin "kabul edilebilir" güvenlik seviyelerini ölçer. yani mesele testi geçme meslesidir, 4 yıldız alan araba 5 yıldız alandan daha güvenliksiz değildir. bu ikisininde önceden belrilenmiş yüzde 40 örtüşmeli bariyere çarpma testinden geçtiği anlatır, sadece birisi daha yüksek puan almıştır. bunun dışında hemen bir senaryo yazalım, S40 güvenlik testlerinden 5 yıldız almış bir otomobil, aynı şekilde megane II'de öyle siz megane ile kaza yaparsınızi neyse araba sizi gayet iyi korudu diyelim. ancak araba ters dönüp yakıt hortumundan sızıntı alıp yanmaya başaldığı zaman ve siz o sırada içerde yanıp kül olurken, Volvo tamamen tutuşmaz koltuk ve kokpit mazlemeriyle size gerçek güvenliği ve değeri sağlar. böyle özel ekstralar N-Capde ölçülmez. orda otomobilleri her yönden teste tabi tutmazlar, arkadan çarpmalara veya takla durumlarına karşı sınamazlar. onlar sadece istediklerini alır, ve otomobillerin trafikte yeterli güvenliği sunup sunmadıklarına bakarlar. geri düzenleme ise markaların işidir ve şüphesizki dünyanın güvenliğe en fazla AR-GE ayıran markaları MB, Volvo ve Saabdır. bu firmalar güvenlik teknolojisi gerliştiriler, ürünlerin kullanırlar milyonlarca euroluk labaratuvarlar açarlar (bkz isveç Volvo güvenlik merkezi, dünyada "tek") ve patant satar kar ederler. hepsinin belli bir kalite ve güvenlik imajı vardır.


açıkcası şunu söyleyeyim, S40 aslında üst seviye bir markanın ürünü olarak hiç pahalı bir otomobil değil ve en önemlisi eski S40dan çok daha kaliteli bir üretim. gerçekten kaliteli ve premium bir otomobile sahip olmak istiyorsanız, çok iyi seçim. ancak geniş bir aileyseniz, ciddi konfor arıyorsanız ve yüksek imaj/üretim kalites sizin için fazla önemli değise, Passat Mondeo gibi kemikleşmiş ürünlere bakın. zevk,tercih, beğeni meselesi.






< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi giriş? -- 16 Eylül 2006; 20:14:44 >


3768 Mesaj
19 Eylül 2006; 22:29:14 

giriş,
Öncelikle aramıza hoşgeldin; aracın hayırlı olsun; kazasız, belasız, keyifli sürüşler dilerim. Aracın hakkındaki izlenimlerini paylaştığın için ayrıca teşekkürler. Ve de bir süredir cevabı aranan soruyu muhatabını bulmuşken hemen soralım: aracın şehir içi ve şehir dışı kilometrede ne kadar (?lt/100km) yakıyor?


_____________________________

[DH] VOLVO ARŞİVİ


 
107 Mesaj
22 Eylül 2006; 17:42:54 

Merhaba arkadaşlar sonunda bende volvo ailesine katıldım

giris arabanız hayırlı olsun

Bu konuda bilgilerini esirgemeyen arkadaşlara tekrar teşekkür ederim
5000 km sonundaki izlenimlerimi aktarmak isterim
Araç 1.6 d s40 dinamik paketli

dinamik paket kapsamında xenon dstc 17 inch jant (deri direksiyon yerine) cruise kontrol ve deri vites topuzu mevcut

Önce yaşadığım sorunlara değineyim
1. özellikle motor sogukken dik yokuşlarda kalkışlar problem olabiliyor debriyaja yüklenmek gerekiyor gerçi 1200 deviri geçtikten sonra
en dik yokuşu bile hızlanarak aşabiliyor ama genede hiç hoş değil klima açıkken dahada kotuleşiyor
(Beşiktaş championsa yokuşu gibi)
dizele yada dstc ye özgümü bilmiyorum ama opel corsa cdti otomatikte hiç böyle sorun yaşamamıştım
2. Son hız denemelerinde 160 cıvarına oldukça seri biçimde hızlanıyor ama ondan sonra
hızlanmaya devam etmeyecekmiş gibi kalıyor.
3.mp3 caları desteklemiyor (ama kopya cdlerde sorun çıkarmıyor ve atlama yapmıyor mp3 gereksinimini
azaltıyor ama olsa iyi olurdu)

memnuniyetlerim
1.Araç resmen kalite kokuyor en ufak detaylarda bile kalite seziyorsunuz
2.160 170 civarı otobandaki bir çok virajı rahatlıkla alabiliyorsunuz
yan yatmıyor güven veriyor
3.Motor 4 ve 5 inci viteslerde oldukça sessiz hatta hızlandıkça sessizleşiyor
güçlükle duyulan motor sesi benzin motoru sesini andırmaya başlıyor
4.110 km den sonraki hızlarda astra2000 ve corsa cdti 2005 den çok daha sessiz
5.çok bozuk yollarda yol gürültüsü astra ve corsadan daha iyi ama umduğumdan daha fazla
17 inch ve pirelli W serisi lastiklerden kaynaklanıyor olabilir
6.içi sanıldığı kadar ufak değil binen insanların tepkisi off amma büyük ve geniş tarzında
olabiliyor astraya gore içi çok daha büyük ve rahat ama bagajı biraz daha küçük ama daha kullanışlı
ölü alanlar yok kullanılabilir alan aşağı yukarı aynı oluyor
8.160 a kadar oldukça seri
9.otobanlarda zorlamama rağmen 5000 km de 6.2 lt yaktı şehirler arası genelde 98 km/h sabit hızda kullandım (100 u aşmadan)
1500 km civarı istanbul şehir içi yeni araba için oldukça memnunum (corsa yeniyken 6-6.5 yakıyordu şimdi 5 -5.5)
10. koltuklar oldukça rahat 5-6 saat sürseniz bile hala gitmek istiyorsunuz kesmiyor
11. farlar xenon sayesinde oldukça iyi
12. ruzgarlardan pek etkilenmiyor ve ruzgar seside oldukça az
13. 17 inche ragmen suspansiyonlarını astra ve corsa ya gore çok daha konforlu buldum
14. insanlar arabadan etkileniyor donup bir daha bakanlar oluyor
15. 17 inch konforsuz olur diye istemiyordum ama iyiki almışım cok şık duruyor
ve beklediğim gibi konforsuz değil
16. dinlediğiniz müziğin tadını çıkarıyorsunuz yüksek süratlerde bile
17. Güvenlik konusu zaten herkesin dilinde eşimin eniştesinin abisinin oğlu 3 4 ay önce pert bir s60 dan burnu bile kanamadan çıkmış
bunu duyunca bu konuda hiç şüphem kalmadı allah tecrübe etmek nasip etmesin yanlız tamponlar hakikatten şaşırtıçı derecede
yumşak ilginç yayaların sağlığı için olsa gerek
18. İçeceğinize sağ elinizle uzanabiliyorsunuz ufak ama önemli detaylardan bir tanesi
19. Tam genç arabası


başka sorular olursa hafta içi öglen saatlerinde yanıtlamaya çalışırım

1. ve 2. maddedeki sorunları focus tdci larda duymamıştım belki motorun daha açılması gerekiyor olabilir

İyi hafta sonları



 
1 Mesaj
24 Eylül 2006; 13:07:14 

MERHABA ARKADAŞLAR,
BEN ARABA ALDIM. HEM DE VOLVO. İLK ARABAM :)
2. EL ALMAYA YETTİ PARAM AMA 3 AYDIR KULLANIYORUM VE ÇOK MEMNUNUM.
BU FORUMU YENİ BULDUM. GÜZEL BİR YER. TÜM MESAJLARI OKUDUM. ÇOK GÜZEL BİR FORUM.
ARABANIN MODELİ;
1998 MODEL S 40 2.0 TURBO
OTOMATİK ŞANZUMAN
BU MODELİN BÜTÜN ÖZELLİKLERİNİ BİLEN KİMSE VAR MI. BEN HEPSİNİ BİLMİYORUM. BİRAZ GÖZÜM KAPALI ALDIM YANİ. SERVİSE FALAN GÖTÜRDÜM, ARKADAŞ ANLIYORDU ARABADAN. ALDIK. HAYIRLISI OLSUN.
ALDIKTAN SONRA DAHA DA SEVDİM ARABAYI.
CEVAP YAZARSANIZ SEVİNİRİM.
ŞİMDİLİK SELAMLAR.


0


Ekteki dosya (1)


_____________________________

poet


6658 Mesaj
24 Eylül 2006; 13:19:28 

volvo orj. yedek parçasını servis dışında satan ankarada neresi var


_____________________________




3768 Mesaj
24 Eylül 2006; 13:54:52 

Öncelikle hayırlı olsun, kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim. İlk aracı Volvo aldığınız için de tebrikler; demek etraftaki söylentilere pek kulak asmamışsınız. İşin tek kötü yanı ilk arabayla çok üst standarttan başlamışsınız. Sizin bu araca verdiğiniz paranın üç katı fazlasını vererek alacağınız araç bile Volvo'yu aratır. Dilerim bundan sonra da hep bu standarttan gidersiniz.
Sizin aracın düz vites, 1.6sına sahibim, 2004 model. Otomatik vites ve motor gücü dışında donanıma dair sorunuz olursa yanıtlamaya çalışırım. Araçlarımız ön konsoldeki kimi yer ve gösterge değişiklikleri dışında temel olarak aynıdır sanırım.

quote:

Orjinalden alıntı: korucu77
MERHABA ARKADAŞLAR,
BEN ARABA ALDIM. HEM DE VOLVO. İLK ARABAM :)
2. EL ALMAYA YETTİ PARAM AMA 3 AYDIR KULLANIYORUM VE ÇOK MEMNUNUM.
BU FORUMU YENİ BULDUM. GÜZEL BİR YER. TÜM MESAJLARI OKUDUM. ÇOK GÜZEL BİR FORUM.
ARABANIN MODELİ;
1998 MODEL S 40 2.0 TURBO
OTOMATİK ŞANZUMAN
BU MODELİN BÜTÜN ÖZELLİKLERİNİ BİLEN KİMSE VAR MI. BEN HEPSİNİ BİLMİYORUM. BİRAZ GÖZÜM KAPALI ALDIM YANİ. SERVİSE FALAN GÖTÜRDÜM, ARKADAŞ ANLIYORDU ARABADAN. ALDIK. HAYIRLISI OLSUN.
ALDIKTAN SONRA DAHA DA SEVDİM ARABAYI.
CEVAP YAZARSANIZ SEVİNİRİM.
ŞİMDİLİK SELAMLAR.


_____________________________

[DH] VOLVO ARŞİVİ


 
1152 Mesaj
25 Eylül 2006; 10:07:33 


Cumartesi hanım arbayı bir başka araca sürtmüş. Sağ Tekerlek dönüş esnasında ,önce çok hafiçe çarpmış sonra sürtmüş.
bizde bir şey yok dedik.Sadece cant kapağı biraz çizilmişti. karşı taraftada öyle görünüyordu. kaza yerinden ayrıldık.
Ben kulanmaya başladım arabayı baktım direksiyon cevap vermiyor, benim komutlarıma. Lastikçiye çektim altına baktılar rot ayarı için rot kolu ve rot başı değişecek dediler. İyi dedim götürdüm tamirciye. Bu iki parça için fiyat aldık ve şok geçirdim. Sıkı durun 425 ytl. yuh dedim servise. Neyse usta aradı taradı başka bir yerden 220 ye buludu. 220 bile pahalıyken 425 ytl ne demek siz düşünün.
Bu yazıdan alınacak 2 ders.
1-Ne olursa olsun bir şey yok diye kaza mahallini terketmeyin. Karamanın koyunu sonra çıkıyor oyunu.
2- Volvo bu yedek parça politikasıyla hayatta Türkiye de tutmaz.
selamlar


_____________________________

In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is.


2420 Mesaj
25 Eylül 2006; 10:46:45 

volvo yu getiren firma için sorun yok tabii

zengin geliyor servise koyuyor servis parayı çekiyor kredi kartından

senin 425 ytl zenginlere 42 ytl gibi geliyor inan



_____________________________

"Sakın, Allah'ı zalimlerin yaptıklarından habersiz sanma! Ancak onları , korkundan gözlerin dışarı fırlayacağı bir güne erteliyor.."

Dükkan: http://forum.donanimhaber.com/store.asp?mem=75200


3012 Mesaj
25 Eylül 2006; 23:36:08 

Selam arkadaslar. S40 daki 5321 kodlu döşeme nasıl?Kullananız varsa fotosunu foruma koyabilr mi?


_____________________________



3768 Mesaj
26 Eylül 2006; 0:21:38 

5321, 53E1 şeklinde isim değiştirmiş olabilir mi? Eğer öyleyse foto şu:

0



quote:

Orjinalden alıntı: kerim1974
Selam arkadaslar. S40 daki 5321 kodlu döşeme nasıl?Kullananız varsa fotosunu foruma koyabilr mi?


Guest bu mesajı paylaştı


_____________________________

[DH] VOLVO ARŞİVİ


526 Mesaj
26 Eylül 2006; 16:13:09 

Selam arkadaşlar bahsetmiş olduğunuz koltuk dalgıç kıyafetlerinden yapılmış bir kumaşa sahip T-tec ayrıca kenarları deri kaplanmış.


_____________________________



3012 Mesaj
27 Eylül 2006; 12:09:04 

Jet hızıyla verdiginiz cevaplardan dolayı cok tesekkur ederim.Sormak istedgim baska bir sora daha war.Volvonun kendi Bayiiden ikinci el almak mantıklı mı?Orada da kazık yeme ihtimai olabilir mi?
Bi de test surus araclarının almak hakkında ne dusunuyorsunuz?





_____________________________



3768 Mesaj
27 Eylül 2006; 12:44:04 

Evet mantıklı, hatta en mantıklısı. Volvo'nun ikinci el programındaki araçlar piyasadakilerden daha temiz kullanılmış oluyor. Ayrıca bu araçlar testten de geçmiş oluyor. Siz tatmin olmuyorsanız gidip ayrıca test ettirebiliyorsunuz. Ek olarak test sürüşü de mümkün. Fiyatta kazık yiyeceğinizi sanmıyorum. Pazarlık imkanınız var. Çünkü, sahibi aracı Volvo'ya bırakıp "bunu satın" diyor. Kim en yüksek parayı verirse ona satılıyor. Aracın uzun süre satışta kalmasını ne satıcı ne de bayi istiyor. Satıcı bunu satın dediğinde, yeni Volvosuna zaten biniyor oluyor vs. Bir miktar pahalı olursa o da aracın bakım ücreti olarak geri döner. Ben aracımı Volvo'nun 2. el programından aldım ve almadan önce aracı iki gün üst üste İst. içinde 100 km kadar kullandım.
Test araçlarına gelince. Şu ana kadar tek bir test aracına bindim, o da 2005 model yeni S40 idi. Ben o araca beş para vermezdim. Çok kötü kullanılmıştı. Hem test edenler, test dışında da servisin ve galerinin işleri için sağa sola kullananlar çok kötü kullanmıştı. Değerleri normalden düşük oluyor ama, hor kullanılmış oluyorlar. Klimasını açtığımda içeriye dolan o ilk çekilmez kokuyu unutamayacağım. İyi tek yanı motoru iyi açılmıştı, çok iyi hızlanıyordu.

Ek: Ben Çırağan Oto ile muhatab oldum ve bu bayiyi çok beğendim. Ulusoy ise ne hikmetse her sattığı 2. el araca şirketimizin şusu busunun makam aracı olarak kullanılmıştır filan diyor. Böylece bakımlarını hep biz yaptık demeye getiriyorlar. Ben de her sattığınız araç makam aracı nasıl olur, ne kadar çok makam işgal eden kişi var sizde diye düşünerek atıyorsunuz diyorum.

quote:

Orjinalden alıntı: kerim1974
Jet hızıyla verdiginiz cevaplardan dolayı cok tesekkur ederim.Sormak istedgim baska bir sora daha war.Volvonun kendi Bayiiden ikinci el almak mantıklı mı?Orada da kazık yeme ihtimai olabilir mi?
Bi de test surus araclarının almak hakkında ne dusunuyorsunuz?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hesheit -- 27 Eylül 2006; 12:47:19 >


_____________________________

[DH] VOLVO ARŞİVİ


3012 Mesaj
27 Eylül 2006; 13:02:56 

İnternette cıragan ın hic iknici el satılık yok.Bana gore olanlarda yenibosna ulusoyda.Cıragan oto sizin tavsiye ettiginiz arkadas dısardan oto mu buluyor?


_____________________________



3012 Mesaj
27 Eylül 2006; 13:06:22 

Tabii soylemeyi unuttum almak istedigim model s40 1.6d.


_____________________________



3768 Mesaj
27 Eylül 2006; 15:12:32 

Sizin baktığınız model belki ellerinde yoktur şu an. İsminizi bırakın, aradığınız aracın modelini özeliklerini filan söyleyin ve gelince sizi bilgilendirmelerini isteyin. Dışarıdan araç bulup bulmadıkları konusunda bir bilgim yok. Ulusoy'dan da elbette bakabilirsiniz. Ben memnun olduğum yeri ve ilginç bulduğum şeyi yazdım. Çırağan'ı dürüst buldum. Örneğin, size aracı satıcıya kabul ettirebileceğimiz her fiyata satarız çünkü biz arada %6-7 (pazarlıkla %5) komisyonumuzu alıyoruz, diyorlar. Genelde piyasada satıcıya ödenecek paraya bakılmadan en yüksek miktara satılarak max. kar elde edilmeye çalışılır. Ayrıca ilişkinize göre bu komisyonun tamamını satıcıdan da alabiliyorlar.

quote:

Orjinalden alıntı: kerim1974
İnternette cıragan ın hic iknici el satılık yok.Bana gore olanlarda yenibosna ulusoyda.Cıragan oto sizin tavsiye ettiginiz arkadas dısardan oto mu buluyor?


_____________________________

[DH] VOLVO ARŞİVİ


3768 Mesaj
29 Eylül 2006; 12:22:00 

C 30 Paris'te görücüye çıktı

0

0

0

0

0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hesheit -- 29 Eylül 2006; 12:25:16 >


_____________________________

[DH] VOLVO ARŞİVİ


526 Mesaj
29 Eylül 2006; 19:29:09 

Bu volvo V40 göründüğü gibi inanılmaz bir kaza,hatta polis bile şaşırmış bu duruma

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________



3768 Mesaj
29 Eylül 2006; 20:17:56 

küçültelim biraz da gözüksün

0


_____________________________

[DH] VOLVO ARŞİVİ


526 Mesaj
29 Eylül 2006; 20:23:54 

Arkadaşlar benim s40 ta teknik bir sorun yaşadım.Bir seferinde İnfo ışığı yandı mesaj geldi ZAYIF AKÜ GÜÇ TASARRÜF MODU yazdı.İkinci sorun ise arabayı çalıştırmak isterken yine İnfo yandı ve MOTOR KİLİDİ DEVREDE LÜTFEN EL KİTABINA BAKINIZ yazdı.bunları sizlerle paylaşmam sizler açısından tecrübe olur diye düşündüm.Tabi ki sizlerinde bu tür sorunlarla karşılaştığınızda bildirmeniz rica olunur saygılarımla...

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________



526 Mesaj
29 Eylül 2006; 20:33:52 

Sizlere 2008 itibariyle yeni S40 resmini göstereyim dedim sadece ön ızgarayı büyütmüşler tabi ki tampondada az değişiklik var arka stoplarda da olacakmış.yukarıdaki kaza (V40) Hollanda da olmuş bir kaza fotoğrafıdır.Belki S40 bundan sonraki 2008 modelinde S50 olarak isim değiştirme ihtimali var.ama daha kesin belli değil

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________



526 Mesaj
29 Eylül 2006; 21:46:34 

Arkadaşlar sizlere bir test: trafiğe kapalı alanda
yaptığımız bir test denemesi daha
mondeo 2.0tdci 130hp 330nm (2006model)
volvo s40 1.6d 110hp 245nm (2006model)

sizce sonuç ne oldu ?
birde 1. 2. 3. 4. viteslerde neler olduğunu tahmin etmeye çalışırmısınız

tamam tamam sizleri daha fazla bekletmiyim ben açıklıyorum
1.vites mondeo kafasını hafif öne atarak başladı
2.vitese geçildiğinde ben ufaktan ufaktan yanaştım
3.viteste yan yana gidiyorduk
4.vitese atınca ( galiba azıcık erken attım ) mondeo yürümeye devam etti
yavaş yavaş arka kapısını derken kelebek camını gördüm

diğer s40 1.6 D kullanan arkadaşlar performanslarını yazmaları rica olunur

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________



2279 Mesaj
1 Ekim 2006; 16:35:18 


quote:

Orjinalden alıntı: VolvoS40
Arkadaşlar sizlere bir test: trafiğe kapalı alanda
yaptığımız bir test denemesi daha
mondeo 2.0tdci 130hp 330nm (2006model)
volvo s40 1.6d 110hp 245nm (2006model)

sizce sonuç ne oldu ?
birde 1. 2. 3. 4. viteslerde neler olduğunu tahmin etmeye çalışırmısınız

tamam tamam sizleri daha fazla bekletmiyim ben açıklıyorum
1.vites mondeo kafasını hafif öne atarak başladı
2.vitese geçildiğinde ben ufaktan ufaktan yanaştım
3.viteste yan yana gidiyorduk
4.vitese atınca ( galiba azıcık erken attım ) mondeo yürümeye devam etti
yavaş yavaş arka kapısını derken kelebek camını gördüm

diğer s40 1.6 D kullanan arkadaşlar performanslarını yazmaları rica olunur


Değerlerde bir terslik olduğunu düşünmüyorum.. Motor güçlerine göre karşılaştırılırsa mondeo nun daha büyük bir fark atması gerekirdi, fakat VOLVO motorlarının performansı diğerlerine göre daha iyi olduğu için az bir farkla geçebilmiş.. Sendeki araç 1600cc o 2000 ve ayrıca 20bg gibi birde beygir eksikliğin var.. Arkadaşda 2.0 VolvoS40 vardı, bir arkadaşdada Mercedes E200 (volvo 2001, merc.2000 di sanırım) İki araçda 2000 motor, 136 bg.. Ufak bir bahis çevirmiştik, herkesin Mercedes alır demesinin aksine Volvo aldı :) iki arçda otomatikti yani sürücü farkıda diyemeyiz ikiside kökledi volvo çok fark atamasada geçti :) Buda bence volvo motorlarının kalitesine örnek gösterilebilir.. (bu arada bu testi ankarada hipodromda yapmıştık)


_____________________________

VOLVO 1.6D Dynamic
Ankara


3012 Mesaj
1 Ekim 2006; 22:22:24 

Arkadaslar döşeme konusundaki bilgileriniz için tesekkurler.Sormak istedigim baska bir konuda servisde cruise control taktırabilirmiyiz?
Showroom da soylenene gore aracları 1.6d yi 2700 euro ya weriyolarmıs.Siz kaca aldınız?Yani gerceketn indirimli bir fiyat mı?


_____________________________



3012 Mesaj
1 Ekim 2006; 22:35:57 

bi de sormayı unuttum.Standard donanım ses sisteminin performansı sizi tatmin ediyor mu?
Aslında sorulması gereken tatmin olmayan warsa ne gibi eksiklikleri war?


_____________________________



3768 Mesaj
1 Ekim 2006; 23:56:22 

Volvo Göteborg tanıtım filmi:
http://www.volvocars.co...igns/Misc/HeartOfVolvo/
Anna'nın S60R'yi test edişini özellikle izlemenizi tavsiye ederim.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hesheit -- 2 Ekim 2006; 0:12:25 >


_____________________________

[DH] VOLVO ARŞİVİ

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
4 Ekim 2006; 1:21:59 

hesheit, kusura bakma siteye pek girmiyorum cevap veremedim.

TL ile açıklayabileceğim bir sonuca ulaşmadım, daha doğrusu depoyu hiç doldurup binlik tüketim hesabı yapmadım. ancak şöyle söyleyebilirim, arabadan umduğum uygun tüketim değerini pek yakalayamadım. şehir içinde makul yakıyordu, yani kompakt sınıf bir otomobilin biraz üzerinde, bir orta sınıf 1.6'da ön görebileceğin tüketimin biraz altında. uzun yola çıkınca düşeceğini düşünüyordum.


evet düştü, ama malesef istediğim düzeyde değil. yol bilgisayarı, arabada 3kişi+bir miktar bagaj ve klima açıkken 100-110km/h hızlarda 7.5-8.5lt arası gezip duruyor. yola konsantre olup belli bir km yaptıktan sonra benzin ibresine bakınca sanki gereğinden hızlı düştüğünü farkediyorsunuz. önce anlık birşeymiş gibi geliyor ama malesef doğru. en büyük sebebi ise Focus'a göre tamamen farklı şanzıman ve bariz daha kısa kalan vites oranları, örneğin Focusta 5. viteste 100km/h hızla giderken araba 2300d/d çeviriyor, S40'da 3000d/d. veya focus 2. viteste 115km/h sürat yapıyor, S40 98km/h. bunlar gerçekten büyük oran farkları. zaten S40ın ilk 3 viteste umduğumdan çok daha atak çıkmasının nerdeyse tek sebebi de bu. bu yüzden otomobil uzun yolda size umduğunuz tüketim rakamlarını veremiyor.

ayrıca arabanın gaz pedalı çok yumuşak ve ses yalıtımı oldukça etkili, bu yüzden şehirdışında 100km/h sasbit hızla gitmeniz biraz zor gibi, arabanın kendini en rahat hissettiği seyahat hızları 120-130km/h. ses seviyesi düşük, sadece yol sesi geliyor ve sert süspansiyonun süspasniyon konforu bu hızlarda oldukça düzeliyor, bu yüzden bu hızlara zaten kendiliğinizden çıkıyorsunuz ve araba tabiki pek de az yakmıyor bu hızlarda.


fabrika verilerine bakarsanız da 1.6 ile 1.8'in tüketimi aynı. ancak şunu da belirtmek gerekli ki 1.6lt'lik motor daha modern ve teknolojik.

ayrıca S40'a en çok yakışacak motorlar da 2.4lt 170HP - 2.0D 136HP. ve sport chassis kombinasyonu.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi giriş? -- 4 Ekim 2006; 1:35:29 >


3768 Mesaj
4 Ekim 2006; 1:55:59 

Anladım
Söylediklerine aynen katılıyorum. Benzer şekilde ben de uzun yolda yakıt tüketimi düşecek diye umuyordum. Düşmedi. Benimki (eski S40) uzun yolda bile 10lt yakıyor. Şehir içi ve dışı fazla tüketimin bir sebebi de isabetle belirttiğin üzere motorun sessiz oluşundan yüksek devrin hissedilmemesi, bu yeni S40'da daha da belirgin.
Ben ne kadar kasılırsa kasılsın Volvo ile yakıt tasarrufunun mümkün olmadığını düşünüyorum.
Ancak ben ikinci viteste zorlarsam 100'e çıkabiliyorum.


_____________________________

[DH] VOLVO ARŞİVİ


 
63 Mesaj
4 Ekim 2006; 4:06:48 

selam arkadaşlar bizdede volvo var ama araba deil tır
bizde servisten başka yere gitmiyoruz ama volvonun parçasına pahalı diyenler, yuva yıkar diyenler, servisleri çok pahalı diyenler neye dayanarak diyor anlamıyorum bunları ancak bi doğancı veya şahinci söylebilir sonuçta ithal araba ve lüks biraz elbette biraz tuzlu olacak sanki bi audi nin çok mu ucuz oluyor servisi, parçası


_____________________________



 
107 Mesaj
4 Ekim 2006; 13:20:38 

Eksi yönlerini onceki yazımda belirtmiştim
müzik sistemi bana göre iyi
bayiden kendinde bakabilirsin
ben dinamik paketli 29100 euro ya aldım
daha once 34100 un 1 kuruş altına inmemişlerdi
standardı ise 27000 civarındaydı
TL bazında euro 1.600 kenki fiyatlarına karşılık geliyor
cc yi servisin söylediğine göre sonradanda takılabiliyormuş
bende zaten mevcuttu bir şey diyemeyeceğim
indirimin sebebide makyajlanacak olması
ve mp3 çaların eklenmesi


quote:

Orjinalden alıntı: kerim1974

Arkadaslar döşeme konusundaki bilgileriniz için tesekkurler.Sormak istedigim baska bir konuda servisde cruise control taktırabilirmiyiz?
Showroom da soylenene gore aracları 1.6d yi 2700 euro ya weriyolarmıs.Siz kaca aldınız?Yani gerceketn indirimli bir fiyat mı?



_____________________________

[DH] VOLVO

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
4 Ekim 2006; 14:11:00 

İndirim baya var S40'da, 1.6ları filan 45-46 milyara geliyor yine, dizeller ise 51 milyara filan. temel olarak bazı donanım eksikleri var, genelde hepsi ufak tefek şeyler. 2006 yılında tavanda gözlük kabı, deri direksiyon, bagaj filesi ve daha benzer pek çok detay donanımı arabadan çıkarıp yerine daha göze batan donanımları eklediler, ve arabayı paket yaptılar, bu sayede fiyat seviyesi düştü.

yinede özel spariş yaparsanız, yani stok'dan değilde aracın herşeyini siz belirleme yoluna giderseniz, fiyatlar baya yükseliyor. aslında Volvo avrupada böyle çalışır, yani kişisel. ama türkiye gibi donanımın ve fiyat seviyesinin çok önemli olduğu 3. dünya pazarlarında arabalar genelde paket geliyor.



bu arada bende bişey sorucam, kerim 1974'ün cruise sorusuna ek olarak serviste deri direksiyon ve vites topuzu uygulayabiliyormuyuz araca? plasitk simit hiç hoşuma gitmiyor, elden kayıyor ve ucuz hissi veriyor.

ilgilenen varsa birde fiyatlarını öğrenmek isterim, işçilik dahil. teşekkürler.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi giriş? -- 4 Ekim 2006; 14:13:53 >


 
1039 Mesaj
4 Ekim 2006; 14:59:34 


quote:

Orjinalden alıntı: WaRToX




Değerlerde bir terslik olduğunu düşünmüyorum.. Motor güçlerine göre karşılaştırılırsa mondeo nun daha büyük bir fark atması gerekirdi, fakat VOLVO motorlarının performansı diğerlerine göre daha iyi olduğu için az bir farkla geçebilmiş.. Sendeki araç 1600cc o 2000 ve ayrıca 20bg gibi birde beygir eksikliğin var.. Arkadaşda 2.0 VolvoS40 vardı, bir arkadaşdada Mercedes E200 (volvo 2001, merc.2000 di sanırım) İki araçda 2000 motor, 136 bg.. Ufak bir bahis çevirmiştik, herkesin Mercedes alır demesinin aksine Volvo aldı :) iki arçda otomatikti yani sürücü farkıda diyemeyiz ikiside kökledi volvo çok fark atamasada geçti :) Buda bence volvo motorlarının kalitesine örnek gösterilebilir.. (bu arada bu testi ankarada hipodromda yapmıştık)



öncelikle abarttığın motoru ford peugeot ve citroen de kullanıyor...o mondeoyu kullanan arkadaşta bi sorun var bence ya da aracı otomatik...bunun haricinde eşek gibi ağır mercedesle volvoyu karşılaştırıyosun...mercedes zaten biraz ağır ve hantal arabadır...aynısını bmw ile denemenizi tavsiye ederim...ayrıca o mercedes eğer kompressor ve 2000 model ise 186 hp oluyo...


_____________________________



!...TEK RAKİBİM THY...!


1155 Mesaj
4 Ekim 2006; 18:15:30 

quote:

Orjinalden alıntı: pegasuss




öncelikle abarttığın motoru ford peugeot ve citroen de kullanıyor...o mondeoyu kullanan arkadaşta bi sorun var bence ya da aracı otomatik...bunun haricinde eşek gibi ağır mercedesle volvoyu karşılaştırıyosun...mercedes zaten biraz ağır ve hantal arabadır...aynısını bmw ile denemenizi tavsiye ederim...ayrıca o mercedes eğer kompressor ve 2000 model ise 186 hp oluyo...


ARKADAŞLAR UNUTMAYALIMKİ ÖNEMLİ OLAN MOTOR GÜCÜ DEYİLL MOTORUN TORKU VE VİTES DİŞLİ ORANLARI VOLVO DAKİ VİTES SENİN FORD PEJO VE CİTROENDE YOKK BU YÜZDEN VOLVO BİRAZDAHA FAZLA YAKAR

AMA BİR İNSAN MAGANDA DEYİLSE MERSEDES YERİNE VOLVO ALIR PARASININ YARISIDA CEBİNDE KALIR



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turusan -- 6 Ekim 2006; 6:43:52 >


_____________________________

[DH] VOLVO


526 Mesaj
5 Ekim 2006; 0:48:42 

Slm arkadaşlar,birkaç gün ilgilenemedim konulardan uzak kaldım.Marş Piyer taktıranlar var aramızda acaba bununla ilgili bilgisi olanlar war mı?.diğer sorum xenon far uygulaması,navigasyon gibi uygulamalar yapılabilirmi?Müzik sistemi her arabada opsiyonel olarak takılan pahalı bir muzik sistemi,bir Bose,Harman-kardon,B&O gibi eş kalitede sunuyor.zannedersem volvo s40(2006) da B&O kullanılıyor.Plazma tipi orta konsol B&O tasarımı olduğunu biliyorum,gün geçtikçe arabadan hergün daha çok keyf alıyorum tek kelimeyle mükemmel...arabayı yıkadıktan sonra özel oto koruyucu sonax şampuanlarla araba yeni gibi oluyor görenler tekrar dönüp arkasına bakıyor


_____________________________



2279 Mesaj
5 Ekim 2006; 13:37:47 

quote:

Orjinalden alıntı: pegasuss




Bizdeki mercedes kompresor değildi malesef kardeş :) Ayrıca haklı olabilirsin motor konusunda fakat, aracın hızına sadece motor gücü etki etmez, motor gücü yere aktarılana kadar iyi-kötü yönde değiştiren birçok faktör vardır.. turusan arkadaşımızın bahsettiği konulara dikkat etmelisin bence, ve bu değişkenler volvoda biraz daha performansa yönelik ayarlandığı için belki fark edebilir.. Aynı motoru kullanan diğer araçlarla, volvo arasındaki yakıt sarfiyat farkınında sebebi olarak bu değişkenler gösterilebilir.. Bmw konusunda haklı olabilirsin fakat bende Volvo S40T4 kullanıcısıyım ve bmw 330,540 modelleriyle ufakta olsa kapışma şansım oldu ve sanırım turboya bağlı olarak iki araçta geride kaldı fakat motor hacimlerinden ve beygir güçlerinden dolayı benden daha yüksek hızlara çıkabilecekleri ve uzun yolda geçebilecekleri konusunda şüphem yok.. Dediğim gibi ufak kapışmalardı, kısa mesafe kalkış yarışları gibi.. Senin kastettiğin bmw ler M serisi ise standart bir volvoyla kıyaslanamayacağı konusunda haklısın :)

2.OLARAK


quote:

Orjinalden alıntı: korucu77

MERHABA ARKADAŞLAR,
BEN ARABA ALDIM. HEM DE VOLVO. İLK ARABAM :)
2. EL ALMAYA YETTİ PARAM AMA 3 AYDIR KULLANIYORUM VE ÇOK MEMNUNUM.
BU FORUMU YENİ BULDUM. GÜZEL BİR YER. TÜM MESAJLARI OKUDUM. ÇOK GÜZEL BİR FORUM.
ARABANIN MODELİ;
1998 MODEL S 40 2.0 TURBO
OTOMATİK ŞANZUMAN
BU MODELİN BÜTÜN ÖZELLİKLERİNİ BİLEN KİMSE VAR MI. BEN HEPSİNİ BİLMİYORUM. BİRAZ GÖZÜM KAPALI ALDIM YANİ. SERVİSE FALAN GÖTÜRDÜM, ARKADAŞ ANLIYORDU ARABADAN. ALDIK. HAYIRLISI OLSUN.
ALDIKTAN SONRA DAHA DA SEVDİM ARABAYI.
CEVAP YAZARSANIZ SEVİNİRİM.
ŞİMDİLİK SELAMLAR.


0



Öncelikle hayırlı olsun :) Volvo ailesine katılman ve volvo ayrıcalığını yaşaman gerçekten güzel.. Model olarakta seçimin güzel olmuş.. S40 2.0 alsaydın belkide S40 2.0 Turbo'daki tadı alamayacaktın.. Performans arayan biriysen bundan emin ol, Turbo gerçekten inanılmaz farkettiriyor, sollamalarda, kalkışlarda ve ara hızlanmalarda turbo farkını fazlasıyla yaşayacaksın.. Donanım olarak sanırım kullanmakta olduğum T4 ile aynı.. Sayabileceğim birakaç güzel özellik;

- Koltuk ısıtma
- Yol bilgisayarı
- DSA (opsiyonel miydi standart mı aldım unuttum işin doğrusu?)
- CD çalarlı radyo
- Otomatik klima
- Hava kalite kontrol sistemi

Aklıma gelenler bunlar şimdilik :) Saydıklarım arasında DSA gerçekten çok işine yarıyacak, dinamik stabilite kontrol sistemi.. Herkesin S40 lar hakkında yazdıklarını okumuşsundur ve sanırım yüksek yol tutuşu kabiliyetleri dikkatini çekmiş olmalı :) S40 ile otobanlardaki her viraji mübala etmiyorum 200km/h ile bile alabileceğinden emin ol.. Yanlız dikkat edersen otobanlardaki diyorum, çünkü otobanlarda belli bir viraj sınırı var ve eğimleri v.b. özellikleri yüksek hızlar için tasarlanmıştır.. Tabi o hızlarda viraj almak her otomobilin harcı değildir otoban virajı bile olsa.. Umarım azda olsa açıklayıcı olabilmişimdir, kullandıkça kendinde farkı hissedeceksin.. Kazasız, belasız yolculuklar dilerim!



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WaRToX -- 5 Ekim 2006; 14:11:29 >


_____________________________

VOLVO 1.6D Dynamic
Ankara


 
1039 Mesaj
5 Ekim 2006; 20:29:34 


quote:

Orjinalden alıntı: turusan



ARKADAŞLAR UNUTMAYALIMKİ ÖNEMLİ OLAN MOTOR GÜCÜ DEYİLL MOTORUN TORKU VE VİTES DİŞLİ ORANLARI VOLVO DAKİ VİTES SENİN FORD PEJO VE CİTROENDE YOKK BU YÜZDEN VOLVO BİRAZDAHA FAZLA YAKAR

AMA BİR İNSAN MAGANDA DEYİLSE MERSEDES YERİNE VOLVO ALIR PARASININ YARISIDA CEBİNDE KALIR



şimdi arkadaşım volvo benimde sevdiğim bi marka...hatta şu an kullandığım aracı almadan önce volvoya da baktım...ama boş bi araca 51000 ytl vermek içimden gelmedi ve bende c-max tdci ghia aldım...arkadaşımda volvo 1.6d s40 var çok da ilgilidir kendisi arabasıyla...füme renk siyah camlar xenon müzik tesisatı falan...ama kendisi ben bişey söylemeden c-maxin kendi aracına göre daha atak olduğunu söylüyo...ayrıca vites oranları fordun daima iyidir...bunun haricinde volvo ağır bi arabadır abartıldığı kadar atak olamaz...
Ayrıca şu mercedes kullananlara maganda demeyi bırakalım artık volvo kullanan ford kullananda çok maganda var
hepinize ii sürüşler...


_____________________________



!...TEK RAKİBİM THY...!


526 Mesaj
5 Ekim 2006; 21:41:09 

Arkadaşım senin yukarıda bahsetmiş olduğun ford focus c-max trend modelini kullanma fırsatı buldum aynı motor gücüne sahip her ikiside fakat volvo bana göre daha atak geldi bunda en belirgin turbosuydu.ford focus c-max ta tam amlamıyla turbo gücünü volvo kadar atak bulamadım.Benim düşüncem şu yönde:ford c-max ghia full donanımlı araç kullanmaktansa volvo nun en düşük basic modelini kullanmayı tercih ederim,ayrıca volvonun donanımsız modelinde benim görmediğim ve hiç beklemediğim donanımlar bulunuyor bunların yanı sıra en önemlisi imaj farkı kalite farkı.tabi ki zevkler tartışılmaz ama volvonun mercedesten daha sağlam olduğunu biliyorum güvenlikte.volvo aslında ucuz bir araç değil fakat 1.600 cc motor hacmindeki araçlar özellikle türkiyede tuttu fiyat açısından.2.000 cc üstündeki araçların anahtar fiyat listesi mercedes audi bmw ye yakınlar.saab ve volvo bir tutkudur...


_____________________________



 
1039 Mesaj
5 Ekim 2006; 22:26:48 


quote:

Orjinalden alıntı: VolvoS40

Arkadaşım senin yukarıda bahsetmiş olduğun ford focus c-max trend modelini kullanma fırsatı buldum aynı motor gücüne sahip her ikiside fakat volvo bana göre daha atak geldi bunda en belirgin turbosuydu.ford focus c-max ta tam amlamıyla turbo gücünü volvo kadar atak bulamadım.Benim düşüncem şu yönde:ford c-max ghia full donanımlı araç kullanmaktansa volvo nun en düşük basic modelini kullanmayı tercih ederim,ayrıca volvonun donanımsız modelinde benim görmediğim ve hiç beklemediğim donanımlar bulunuyor bunların yanı sıra en önemlisi imaj farkı kalite farkı.tabi ki zevkler tartışılmaz ama volvonun mercedesten daha sağlam olduğunu biliyorum güvenlikte.volvo aslında ucuz bir araç değil fakat 1.600 cc motor hacmindeki araçlar özellikle türkiyede tuttu fiyat açısından.2.000 cc üstündeki araçların anahtar fiyat listesi mercedes audi bmw ye yakınlar.saab ve volvo bir tutkudur...


bunu anlamak kişiden kişiye değişiyo valla ben denemedim açıkçası arkadaşımın volvosunu...sadece 2 sokak öteden döndüm hayırlı olsun için bi bakayım demiştim ondanda bişey anlayamdım dolayısıyla hee volvo kullanmayı tercih ederim demişsiniz...volvodaki opsiyonları görünce dudağım uçukladı 51000 ytl ye araba alıcam ve ona daha donanım koyacam o bana 60000 e falan geliodu...ben aracımı indirimle o sıralarda 42000 ytl ye aldım...tabiki prestij önemli ama volvo s40 a o parayı vermek içimi acıtırdı...aynısı audi a4 içinde geçerli...bunun prestiji sadece markasında donanıma o kadar opsiyon koyunca insanı soğutuyo...(en baz modeller için konuşuyorum)
araba güzel ama diyeceğim bişey yok...


_____________________________



!...TEK RAKİBİM THY...!


3768 Mesaj
5 Ekim 2006; 22:34:10 

Hocam ben arabamı prestiji için almadım. Volvo severdim ama içine binip etrafıma bakana kadar bu kadar prestijli olduğunu bilmiyordum. Ancak orta sınıftaki markaların modelleri ile Volvo'nun en düşük modeli olan S40 ile arada ciddi bir kalite farkı var. Kalite tabii fiyat farkını da getiriyor. Buna verilecek örnek çok ama bir tanesini yazayım. Geçenlerde aracımı yıkama sonrası ben kurulamak zorunda kaldım. Bu araçtaki kadar güzel bir boyaya ilk defa o zaman dokundum, ki orta sınıf altında daha önce araç kullanmamıştım. Karşılaştırmamı Tofaş ile yapmıyorum. Dilerim ileriki dönemde aradaki fark içinizi cızlatmaz da siz de Volvo sahibi olursunuz.


_____________________________

[DH] VOLVO ARŞİVİ


526 Mesaj
6 Ekim 2006; 0:16:57 

Hesheit kardeşim aracını tanımakta biraz geç kalmış.insanlar sokakta görünce bakıp tekrar arkasına dönüp bakıyorlar şimdi az yukarıda arkadaş volvo yu ford'la kıyaşlamaya çalışmış.tabi ki motorları kıyaslayabilirsin donanımları kıyaslarsın ama markayı değil bu ford la eş değer marka değil.arasında tabi fark olması gerekiyor fiyat gamında gayet doğal.şimdi volvonun yedek parçasıyla fordun bir değil,bakımları aynı değil tabi bunun en büyük kanıtı aracın içine ilk oturuşta kalite kokuyor ve anahtarlı çipi yeri koyunca herşey biranda değişiyor farklı dünyada hissediyorsun sonrası kullandıkça daha çok zevk alıyorsunuz.ilk önce güvenlik bunu çelik kafes sağlıyor s40 ta sips:araç yandan darbe aldığında diğer taraftan genişliyor bu sayede sıkışma önleniyor,whips:arkadan alınan darbelerde boyun zedelenmesini önlüyor.çelik kafes ise takla atma durumunda tavan çömüyorbu sayede kapıları kaza sonrası eski hali gibi açıp kapatabilirsin.Airbagler ise srs değil IC adlandırılan dünyanın en iyi hava yastığı bu kaza esnasında dah uzun süreli şişirilmiş halde kalıyor diğer airbaglerden.Bunları ben volvoyu almadan önce bilmiyordum zaten bunu kapıları açıp baktığında görüyorsunuz kapıların kalınlığı diğer araçların 1.5 katı kalınlığında bunu resimde gösteriyorum.anlatmakla bitmez tabi..


_____________________________



526 Mesaj
6 Ekim 2006; 0:20:16 

Kapı kalınlığı

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________



526 Mesaj
6 Ekim 2006; 0:27:48 

İç görünüm sportif karaktere sahip koltuklar özel dalgıç kıyafetlerinden yapılan kumaş t-tec.Volvo ya teşekkürler

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________



526 Mesaj
6 Ekim 2006; 0:35:21 

aracın üstten bakışı design çizgileri üst düzeyde volvo nun ayrıcalıklı bir marka oluşu göründüğü gibi resimde çok doğal

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________



526 Mesaj
6 Ekim 2006; 0:43:40 

aracımı ziebartta özel boya koruma yaptırtmıştım.boya kalitesi de var göründüğü gibi boya yanıyor hesheit kardeşime tavsiyem fırça kesinlikle sürdürme üstünde ince kılcal çizikler oluşuyor buda rengini soldurur.Kesinlikle tek çare sünger

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________



3768 Mesaj
6 Ekim 2006; 1:23:04 

Hiçbir aracıma fırça sürdürtmedim Volvo'ya sürdürtürmüyüm. Kendi süngerimi bagajda taşıyorum, adam elini fırçaya uzatmadan süngeri uzatıyorum, mırın kırın ediyor ama bahşişini hemen veriyorum, süngeri elimden kapıyor


_____________________________

[DH] VOLVO ARŞİVİ


2420 Mesaj
6 Ekim 2006; 9:08:55 

yaw bu yeni s40 lar çok tatlı hatlara sahip..


yolda gördügümde bana kendinden emin ,güçlü ve prestijli bir işadamını anımsatıyor


_____________________________

"Sakın, Allah'ı zalimlerin yaptıklarından habersiz sanma! Ancak onları , korkundan gözlerin dışarı fırlayacağı bir güne erteliyor.."

Dükkan: http://forum.donanimhaber.com/store.asp?mem=75200


 
1039 Mesaj
6 Ekim 2006; 14:11:57 


quote:

Orjinalden alıntı: VolvoS40

Hesheit kardeşim aracını tanımakta biraz geç kalmış.insanlar sokakta görünce bakıp tekrar arkasına dönüp bakıyorlar şimdi az yukarıda arkadaş volvo yu ford'la kıyaşlamaya çalışmış.tabi ki motorları kıyaslayabilirsin donanımları kıyaslarsın ama markayı değil bu ford la eş değer marka değil.arasında tabi fark olması gerekiyor fiyat gamında gayet doğal.şimdi volvonun yedek parçasıyla fordun bir değil,bakımları aynı değil tabi bunun en büyük kanıtı aracın içine ilk oturuşta kalite kokuyor ve anahtarlı çipi yeri koyunca herşey biranda değişiyor farklı dünyada hissediyorsun sonrası kullandıkça daha çok zevk alıyorsunuz.ilk önce güvenlik bunu çelik kafes sağlıyor s40 ta sips:araç yandan darbe aldığında diğer taraftan genişliyor bu sayede sıkışma önleniyor,whips:arkadan alınan darbelerde boyun zedelenmesini önlüyor.çelik kafes ise takla atma durumunda tavan çömüyorbu sayede kapıları kaza sonrası eski hali gibi açıp kapatabilirsin.Airbagler ise srs değil IC adlandırılan dünyanın en iyi hava yastığı bu kaza esnasında dah uzun süreli şişirilmiş halde kalıyor diğer airbaglerden.Bunları ben volvoyu almadan önce bilmiyordum zaten bunu kapıları açıp baktığında görüyorsunuz kapıların kalınlığı diğer araçların 1.5 katı kalınlığında bunu resimde gösteriyorum.anlatmakla bitmez tabi..


umarım yanlış anlaşılmıyorumdur...ben kıyaslama yapmadım...volvoyu göze gelir bi şekilde almak için biraz elini cebe atıcan bu audide de var...audi denilen marka orta kolçak için ayrı para istiyo(a3-a4) yani bu tip şeyler benim canımı sıkıyo...yoksa aradaki fiyat farkı tipten olmasada en azından kaliteden güvenlikten çıkar ama insanlar tipe çok önem verdikleri için fiyat daha da artıyo...ben s40 alsaydım şu şekilde isterdim ve bana bunun fiyatını ortalama olarak çıkartırsanız sevinirim...1.6D xenon 17inç jant elektrikli katlanan ayna maun kaplama bej deri döşeme sunroof... opsiyon listesinde aslında müzik sistemide var ama ona hiç girmeyeyim


_____________________________



!...TEK RAKİBİM THY...!


526 Mesaj
6 Ekim 2006; 20:49:48