- x
Golf 6 dizel kullanıcısı olarak, Golf 7 dizel test ettim. Fotoğraflar ve izlenimleri
140 Cevap19213 Görüntüleme5 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1] 3      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


3429 Mesaj
17 Kasım 2012; 18:39:15 

Bu hafta içi errddm ile birlikte sakarya otorkur'da Golf 7 TDI DSG Comfortline test etme şansı yakaladım.

Öncelikli olarak bir kaç resimle başlayacak olursam;

Aracın önden görünümü;

0


0


0


0



Aracın profilden görünümü;

0


0


Aracın arkadan görünümü;

0




Aracın içi

0


0


0




3 senedir Golf 6 dizel kullanıyorum, 50.00 km devirdik geçen gün.

Öncelikli olarak aracın kasa değişimi çok başarılı bulanlardanım. Tanıtım fotoğraflarında pek çekici gelmedi bana, ama gerçekte görünce tüm fikrim değişti diyebilirim. Bu kısım kişiye özel tabi, önceki kasanın tasarımını daha başarılı bulabilirsin. Ama bence Golf 7 daha güzel Golf 6'dan. Golf 7'de Golf 4'ün bazı hatlarına rastlamak mümkün. Özellikle farların içine gelen krom çizgi farklı ve hoş bir hava katmış araca. Onun haricinde bixenon ve ''U LED farlar'' (fotoğraflardaki araçta sadece bixenon var - U Ledler bixenon üzerine opsiyonel) araca çok yakışmış.

Golf 6 daha yuvarlak hatlara sahip. Golf 7'de bunu biraz değiştirmişler.

En büyük değişiklik aracın iç dizaynında yapılmış. Benim bu sınıfta gördüğüm en kaliteli ve en oturaklı iç dizaynlardan birisi. Herkesin sevebileceği tarz bir iç dizayn olmuş. Piano black kapmaların ilerde çok iz yapmasından başka bir sıkıntı yok. Malzeme kalitesinde Golf 6'ya göre belirgin bir artış yok, ama göze kesinlikle daha çok hitap ediyor diyebilirim. Arka kapının malzemesi biraz sertleştirilmiş, ama Jetta gibi değil kesinlikle, göze batmıyor.

Sürücüye dönük kokpit ve göstergeler çok hoş. Aracın içinde yanan beyaz led lambalar özellikle gece harika duruyor. Yol bilgisayarının çözünürlüğü Golf 6'ya göre çok yüksek.

Gelelim işin biraz teknik boyutuna. Golf 7 TDI 105 hp'ye sahip ve 0'dan 100'e çıkma süresi 10.7 saniye. Bu değer Golf 6'ya göre çok iyileştirilmiş. Test sonucunda yakıt tüketimimiz 5.5/100km litre oldu, genelde sakin kullandık ve test arabası 76 km'de idi. Test bittikten sonra kendi arabamla aynı güzergahta ne kadar yakıt tüketirim diye merak ettim ve tamamen aynı kullanımda benim aracım da 6.6 litre /100km oldu.

Golf 7 gerçekten teknik verilerdeki gibi az yakıyor mu? Evet yakıyor, denedim gördüm. Aracın düşen ağırlığı, rüzgar direnç katsayısının 0.33'ten 0.27'ye düşürülmüş olması, bluemotion teknolojisi ve start stop olması, fren geri kazanım enerjisi gibi bir çok yenilik olması bu aracın teknik verilerini muazzam hale getiriyor.

Araç Golf 6'da olduğu gibi hala çok sessiz, sürüşü Golf 6'dan daha tok ve konforlu diyebilirim. Aslında konfor olarak net bir şey söylemek istemiyorum, çünkü kullandığım araç dsg ve benim aracım manuel. Otomatik araç her daim daha konforludur benim gözümde.

Yukarıda da bahsettiğim gibi aracın test etmemdeki en büyük amacım yakıt tüketiminin gerçekten fabrika verilerinde olduğu gibi düşük olup olmadığını görmekti. Bu yüzden pek sert kullanmadım ve yol tutuşunun daha iyi olduğu ya da olmadığı hakkında yorum yapamıyorum. Gözlemlediğim kadarıyla arka süspansiyonların bağımsız olmaması pek bir şeyi değiştirmemiş. En azından Golf 6'dan farklı bir şey hissetmedim.

Aracın en büyük dezavantajı ise yüksek fiyatı diyebilirim. Özellikle dizel ve dsg'den Doğuş inanılmaz para kırıyor. Comfortline donanımda park sensörlerinin olması beklerdim fakat doğuş sağ olsun, sadece highline'da standart. Hem dizel hem dsg'nin fiyatı düşük olunca, ikisini bir arada kombinasyonda ise fiyat uçuyor. Ama diğer taraftan bakarsak, ucuz araba yok artık. V40 ile arada yaklaşık 20 bin TL fark var. Bana kalırsa çok yüksek bir rakam.

En iyi kombinasyonlar bana kalırsa benzin ve manuel...Özellikle 1.2 TSI manuel mükemmel teknik verilere sahip. Hızlanması 10.2 sn, ortalama tüketimi 5.0 litre civarı, vergisi senelik 300 TL daha düşük ve dizelinden 12 bin TL daha düşük fiyat etiketine sahip.

Fakat şuan doğuş'un kotasında 1.2 TSI comfortline manuel yok. Büyük ihtimalle Ocak gibi açılacak ve ben de o zaman Golf 6 dizelden, Golf 7 1.2 tsi'ya geçmeyi düşünüyorum.

Senelik 30.000 km'den fazla yapmayanlar için dizeli kesinlikle gereksiz buluyorum.

İlgilenenler varsa gerek pm ve buradan da cevap verebilirim.
]



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lady GarGara -- 18 Kasım 2012; 0:53:42 >


_____________________________

VW Golf 7 1.4 TSI 122 hp Bixenon
HTC One


13009 Mesaj
17 Kasım 2012; 18:55:54 

Eline saglık bende bugün testini yaptım genel düşüncelerimiz aynı. Sürüş modu sportiglikden ziyade konfor odaklı tok bir otomobil. Ama tüketim tam olarak test ettigin gibi kısa mesafede yanıltıcı olabilir. Ama bir miktar düşeceğine kesinlikle katılıyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Feysi olmayan adam.

Hayatta en büyük hata, kendini hatasız sanmaktır.


3904 Mesaj
17 Kasım 2012; 20:03:54 

Paylaşım için teşekkürler alacak olan arkadaşlara fikir verebilir.


_____________________________

VW Scirocco 1.4 TSI 160 PS Man. Sportline black oak brown
Citröen DS4 1.6 e-HDİ 112 HP DSPORT MCP Black


483 Mesaj
17 Kasım 2012; 20:16:05 

Elinize saglik. Ben de goruslerinize katiliyorum kesinlikle Golf 6 dan basarili olmus, Vw Golf 6 yi gelistirmis ve basarili bir arac ortaya cikmis. 1.2 TSI mantikli ama olumune 1.4 TSI Highline .



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Volkswagen Jetta 1.4 TSI Highline 2012
Hyundai Getz 1.4 DOCH Start 2010


2649 Mesaj
17 Kasım 2012; 20:26:02 




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi errddm -- 17 Kasım 2012; 21:47:38 >


_____________________________

Passat 1.4 TSI 7 DSG / İbiza 1.2 TSI 7 DSG
HTC ONE M8 / İpad Mini Cellular
Nikon D7000


794 Mesaj
17 Kasım 2012; 20:33:18 

İç mekanı gerçekten çok şık ve sade olmuş.


_____________________________


Olmasaydın... Olmazdık.


3523 Mesaj
17 Kasım 2012; 21:19:50 

araba güzel, parası daha güzel



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Kanûnî Sultân Süleyman Han
"Hiçbir şeyi ben yaptım deme. Ele geçirdiğin tüm kaleler, kazandığın tüm başarılar Allah'ın bir lütfudur."


8929 Mesaj
17 Kasım 2012; 21:29:50 

Emeğine sağlık üstad


_____________________________

2014 F30 M Sport + sunroof + Harman Kardon
Aldanma zenginliğine bir kıvılcım yeter, aldanma güzelliğine bir sivilce yeter!...
When the lamp is turned off, all women get beauty.


848 Mesaj
17 Kasım 2012; 21:31:13 

Bencede 7 güzel olmuş.Golf ün diğer segmentlerine de benzerlik kurmuşlar bu kez.Fakat youtube da birçok otomobil programının incelemesini izledim, istisnasız,kadın-erkek tüm incelemelerde aracı sıkıcı bulduklarını belirtiyorlar


_____________________________

PSN:CanERD



5109 Mesaj
17 Kasım 2012; 21:44:53 

DH otomobil bölümünde değişik başlıklarla sürekli Golf konusu açmak serbest galiba. Vw ayrıcalığı.

"Ana konudan devam edelim." şeklinde gerekçe asla geçerli olamaz.

Başka başlıklar olunca anında kapatılıyor.

Düzenli olarak her ay açtığım "Satış rakamları" ile ilgili konu en son bu gerekçeyle kapatıldı.


_____________________________





5109 Mesaj
17 Kasım 2012; 21:49:11 



_____________________________





 
741 Mesaj
17 Kasım 2012; 21:49:58 

Araba gerçekten güzel olmuş ben iç tasarımını beğendim...
Benzinli için en mantıklı seçenek bence Golf7 1.2TSİ (az km yapanlar için ideal-lpg'ye de gerek kalmaz+vergi avantajı)


_____________________________



483 Mesaj
17 Kasım 2012; 21:51:58 


quote:

Orijinalden alıntı: Aydoğan*

DH otomobil bölümünde değişik başlıklarla sürekli Golf konusu açmak serbest galiba. Vw ayrıcalığı.

"Ana konudan devam edelim." şeklinde gerekçe asla geçerli olamaz.

Başka başlıklar olunca anında kapatılıyor.

Düzenli olarak her ay açtığım "Satış rakamları" ile ilgili konu en son bu gerekçeyle kapatıldı.

Tepkinizde haklisiniz birden cok konu acilmasi bence de cok mantikli degil ancak bunu arkadasimizin konusu uzerinden belirtmeyip yonetici arkadaslara ozel mesaj yoluyla belirtmek daha mantikli olmaz mi? Hem isteginiz ve siteminiz daha erken dikkate alinir hem de arkadasimizin sevki kirilmamis olur. Beni yanlis anlamanizi istemem sadece dusuncelerim bu yonde. Saygilar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Volkswagen Jetta 1.4 TSI Highline 2012
Hyundai Getz 1.4 DOCH Start 2010


3429 Mesaj
17 Kasım 2012; 21:52:54 


quote:

Orijinalden alıntı: Aydoğan*

DH otomobil bölümünde değişik başlıklarla sürekli Golf konusu açmak serbest galiba. Vw ayrıcalığı.

"Ana konudan devam edelim." şeklinde gerekçe asla geçerli olamaz.

Başka başlıklar olunca anında kapatılıyor.

Düzenli olarak her ay açtığım "Satış rakamları" ile ilgili konu en son bu gerekçeyle kapatıldı.

Kardes, burada emek vererek daha cok insana hitap etmek ve onlara yardimci olmak, golf 6 kullanicisi olarak aradaki farkli deneyimlerimi paylasacak zamanimi alacak konu aciyorum ve senin baska kuyruk acin var diye gelip buraya konuyu kirletmene hakkin yok.

Senin satis rakamlarin gibi copy paste yapilcak konu degil bu.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

VW Golf 7 1.4 TSI 122 hp Bixenon
HTC One


2688 Mesaj
17 Kasım 2012; 21:52:58 

bunu bende beğenmeye başladım güzel araç inceleme için teşekkürler


_____________________________



5109 Mesaj
17 Kasım 2012; 21:55:32 

quote:

Orijinalden alıntı: Kinglbj23



Tepkinizde haklisiniz birden cok konu acilmasi bence de cok mantikli degil ancak bunu arkadasimizin konusu uzerinden belirtmeyip yonetici arkadaslara ozel mesaj yoluyla belirtmek daha mantikli olmaz mi? Hem isteginiz ve siteminiz daha erken dikkate alinir hem de arkadasimizin sevki kirilmamis olur. Beni yanlis anlamanizi istemem sadece dusuncelerim bu yonde. Saygilar.

Nazik üslûbunuz için teşekkür ederim.


_____________________________





3429 Mesaj
17 Kasım 2012; 21:56:40 

Forumda 30 tane mercedes a serisi konusu var. Farkli farkli surus deneyimleri. Neden vw ile ilgili olan insanlarin gozune bu kadar batiyor anlamiyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

VW Golf 7 1.4 TSI 122 hp Bixenon
HTC One


5109 Mesaj
17 Kasım 2012; 21:59:07 

quote:

Orijinalden alıntı: Lady GarGara



Kardes, burada emek vererek daha cok insana hitap etmek ve onlara yardimci olmak, golf 6 kullanicisi olarak aradaki farkli deneyimlerimi paylasacak zamanimi alacak konu aciyorum ve senin baska kuyruk acin var diye gelip buraya konuyu kirletmene hakkin yok.

Senin satis rakamlarin gibi copy paste yapilcak konu degil bu.


Golf olunca değişik adlarla sürekli konu açmak serbest.

Buyurun konunuza. Ben aradan çekiliyorum.

Satış rakamları konusu da çok önemli. Çünkü ona da emek harcanıyor.

Konuyu kirletmiyorum. Fakat siz üslûbunuzla zaten konuyu kirlettmiş oldunuz.





_____________________________





 
794 Mesaj
17 Kasım 2012; 22:37:44 

quote:

Orijinalden alıntı: Aydoğan*

DH otomobil bölümünde değişik başlıklarla sürekli Golf konusu açmak serbest galiba. Vw ayrıcalığı.

"Ana konudan devam edelim." şeklinde gerekçe asla geçerli olamaz.

Başka başlıklar olunca anında kapatılıyor.

Düzenli olarak her ay açtığım "Satış rakamları" ile ilgili konu en son bu gerekçeyle kapatıldı.

Bence onca gereksiz ıvır zıvır konular içerisinde sizin açtığınız konuyu bu gerekçe ile kapatmaları hakikaten yazık olmuş. Nihayetinde her ay değişen rakamlar söz konusu. Benim de takip ettiğim faydalı bir konuydu.


_____________________________



 
794 Mesaj
17 Kasım 2012; 22:45:24 

Değerlendirmeniz güzel olmuş, emeğinize sağlık. Bana göre 1.4 motorlar en alınası seçenekler..


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
17 Kasım 2012; 22:46:28 

Emeğinize sağlık yalnız golf v40ın kalemi değil.
Golfün rakipleri focus i30 c4 gibi araçlar.
O açıdan fiyat kıyaslaması yaparsak dizel olayında resmen fahiş ücretlerle karşılaşıyoruz dediğiniz gibi.
DSG'yi de işin içine katarsak manuel/benzinli golf en ideal seçenek olur.
Ve şunu ekleyebilirim eskisi sınıfının en iyilerindendi,yenisi de bıraktığı yerden devam etmiş.
Kompakt sınıfın en iyi araçlarından biri.


 
39 Mesaj
17 Kasım 2012; 23:35:07 

Detaylı ve başarılı bir inceleme olmuş. Emeklerinize sağlık,
selamlarımla.


_____________________________

2012 BMW 320İ (184 BG) Sport line+Comfort+Technologi+Açılır Tavan+Siyah Sansatec Deri


 
1043 Mesaj
17 Kasım 2012; 23:44:28 

bilgilendirici bir inceleme olmuş. artık şu golf 1.2tsi gelse de incelesek.


_____________________________

Sadece Otomobil Genel Kullanıcısı



1280 Mesaj
17 Kasım 2012; 23:48:06 

Bence de Golf7 başarılı fakat premium markaların benzer modelleriyle eş premium bir araçmış gibi gösterilmesindense,kendi segmentindeki C sınıfı araçlarla kıyaslanması daha doğru olur.Örneğin i30,ceed,focus,auris,c4,308,guiletta,delta,mazda3 hb,leon,astra j v.s


_____________________________

Gerçekler acıdır,acıtır.

Chevrolet Yeni Aveo Sedan 1.3 Lt Dizel Saten Gri 2012,5 Model


1831 Mesaj
17 Kasım 2012; 23:54:03 

Çok teşekkürler objektif bir değerlendirme olmuş, benim en çok merak ettiğim teknik veriler konusunda da soru işaretlerini gidermiş oldunuz.Dizel artık devre dışı denebilir, benzinli manuel ve ekstra konfor isteyenler için + dsg cazip görünüyor.


_____________________________



6915 Mesaj
17 Kasım 2012; 23:54:22 

1.6 TDI Golf çok pahalıya geliyor. 1.2 TSI gelse de, millet alınası bir Golf görse.


_____________________________



5555 Mesaj
17 Kasım 2012; 23:54:32 

quote:

Orijinalden alıntı: shadowgeist

Emeğinize sağlık yalnız golf v40ın kalemi değil.
Golfün rakipleri focus i30 c4 gibi araçlar.
O açıdan fiyat kıyaslaması yaparsak dizel olayında resmen fahiş ücretlerle karşılaşıyoruz dediğiniz gibi.
DSG'yi de işin içine katarsak manuel/benzinli golf en ideal seçenek olur.
Ve şunu ekleyebilirim eskisi sınıfının en iyilerindendi,yenisi de bıraktığı yerden devam etmiş.
Kompakt sınıfın en iyi araçlarından biri.

Arkadaşım k.bakma da 2 lafından birisi V40.Neymiş bu V40 Golf 7'den çok üstün erişilemez seviyede görüyosun.Arkadaşım motoru mu çok üstün,şanzımanı mı,konforu mu,yalıtımı mı bi açıklayıver cidden bilgi eksiğim varsa tamamlamış olurum bende


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
18 Kasım 2012; 0:07:50 

quote:

Orijinalden alıntı: bianconera


tamamlayayım.
Kompakt sınıfın 2 bölümü var.
Biri bildiğimiz kompakt sınıf,biri premium kompakt sınıf.
V40da premium kompakt sınıf bir model.
Nesi farklı derseniz,en başta imajı gelir.
Herkese hitap eden araçlar değiller premium kompakt sınıflar.
Lüks kalıyor yani.
Giulettanın tasarımı yol tutuşu golfte var mı?yok.
A3ün kalitesi?yok.
A serisinin duruşu ve markasından kaynaklı imajı?yok.
1 serisinin arkadan itiş ve sürüş dinamikleri artı marka özellikleri?yok.
v40ın toplamda sunduğu güvenlik konfor tasarım firmanın sağlamlık imajı(dsgyi hatırlayalım)gibi özellikler?yok.
Bu 4 aracın imajı da golfte?yok.
Olması da istenmiyor zaten.VAG grubu kendi içinden A3ü göndermiş oraya,golfü napsın?
Golfün yeri,üretiliş amacı belli.
Alt Kompakt sınıf.Yani daha çok tercih edilen,bolca seçenek sunan,belli bir kitleye değil de herkese hitap edebilen bir otomobil.
O bölümün de en iyi araçlarından zaten söyledik.
77k ya full dizel satıyor diye golfü v40a falan rakip göstermek komedi olur başka bir şey değil.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 18 Kasım 2012; 0:12:59 >


 
741 Mesaj
18 Kasım 2012; 0:35:17 

Diğer arabaların dizel modellerinin fiyatlarına bakınca dizel başlangıç fiyatı pahalı gibi geliyor ama bunda trend ya da midline plus donanımların olmaması direk comfortline'den başlaması olabilir...Mesela focus style,astra sport ile golf comfortline denk düşüyor bunlar birbirine yakın fiyattalar ama bir c4 ve megane,ceed fiyatlarına bakınca çok pahalı kalıyor...Full donanımlarda bakınca gene focus,astra fiyatları birbirine yakın c4 e-hdi+otomatik ile 59bin 'e yalaşıyor,magane anca 1.6dci 130bg ile 60bin'e yaklaşıyor...
Şuan dizel olarak magane ve c4 (e-hdi manuel olmaması bir eksik) , ceed vs. daha fiyat avantajlı gözüküyor...
DSG girince aradaki fark gerçekten uçmuş...Bu yüzden Golf alacaksam benzinli alırım...


_____________________________



4115 Mesaj
18 Kasım 2012; 0:36:41 

inceleme için teşekkürler
---
mk4'ün sağı solu ile oynaya oynaya 3 kasa daha çıkardılar helal olsun


_____________________________



3551 Mesaj
18 Kasım 2012; 0:39:06 

valla herkes 1.2 TSI diyor benim gibi ; doğuş bir güncelleme yapabilir talebi hissettiği gibi fiyatlarında ...


_____________________________



3429 Mesaj
18 Kasım 2012; 0:40:09 

Firma tarihinde ilk kez hatchback çıkarmış olan Volvo, nasıl oluyor da hatchback sınıfının yaratıcısı Golf'ten bu kadar üstün görüyorsunuz anlamıyorum.

Bianconera'nın dediğine aynen katılıyorum.

Motoru mu daha iyi? Volvo citroen berlingo'da kullanılan 1.6 dizelin aynısını en prestijli modeli S80'de bile kullanan bir firma değil mi?

Golf TDI'ın performansı, kendisinden 10 beygir fazla olan V40'dan daha iyi değil mi? Yakıt tüketimleri 0.2 litre/100km V40'ta daha az.

Konforu mu daha üstün? Daha mı sessiz? V40 ve Golf'ü bir kere kullandın mı? diye sorarlar adama.

Sen kabul etsen de etmesen de, Focus platformunu kullanan, motoru psa'dan alan, şanzımanı ford'tan alan(firma adını tam olarak bilmiyorum ama sonuçta ford'da aynı şanzımanı kullanıyor) bir araç sabah kadar Golf'ün rakibir. Sen istesen de istemesen de.

Volvo V40 bu fiyattayken neden alınır? Farklı olmak için ve de gelmiş geçmiş en güzel tasarımlı hatchback'lerden birisi olduğu için.

1.2 TSI gibi şuan bana hitap eden ve benim gereksinimlerimi karşılayan bir motor sunsa Volvo ve Golf ile aynı fiyat etiketine satsa, ben Volvo 40'ı tercih ederim. Şuan Volvo'nun fiyat politikası tam bir saçmalık. BMW 1 ve Mercedes A'dan daha pahalı yapmışlar bazı kombinasyonları.

Tekrar tekrar söylüyorum, yanlış anlaşılmak istemem, V40 acayip beğendiğim bir araba, Volvo ise güvenle kullanabileceğim bir firma. Fakat V40 ve Golf 7 sabaha kadar rakiptir.


_____________________________

VW Golf 7 1.4 TSI 122 hp Bixenon
HTC One


 
558 Mesaj
18 Kasım 2012; 0:45:18 



_____________________________



5421 Mesaj
18 Kasım 2012; 0:49:38 

quote:

Orijinalden alıntı: Lady GarGara

Firma tarihinde ilk kez hatchback çıkarmış olan Volvo, nasıl oluyor da hatchback sınıfının yaratıcısı Golf'ten bu kadar üstün görüyorsunuz anlamıyorum.

Bianconera'nın dediğine aynen katılıyorum.

Motoru mu daha iyi? Volvo citroen berlingo'da kullanılan 1.6 dizelin aynısını en prestijli modeli S80'de bile kullanan bir firma değil mi?

Golf TDI'ın performansı, kendisinden 10 beygir fazla olan V40'dan daha iyi değil mi? Yakıt tüketimleri 0.2 litre/100km V40'ta daha az.

Konforu mu daha üstün? Daha mı sessiz? V40 ve Golf'ü bir kere kullandın mı? diye sorarlar adama.

Sen kabul etsen de etmesen de, Focus platformunu kullanan, motoru psa'dan alan, şanzımanı ford'tan alan(firma adını tam olarak bilmiyorum ama sonuçta ford'da aynı şanzımanı kullanıyor) bir araç sabah kadar Golf'ün rakibir. Sen istesen de istemesen de.

Volvo V40 bu fiyattayken neden alınır? Farklı olmak için ve de gelmiş geçmiş en güzel tasarımlı hatchback'lerden birisi olduğu için.

1.2 TSI gibi şuan bana hitap eden ve benim gereksinimlerimi karşılayan bir motor sunsa Volvo ve Golf ile aynı fiyat etiketine satsa, ben Volvo 40'ı tercih ederim. Şuan Volvo'nun fiyat politikası tam bir saçmalık. BMW 1 ve Mercedes A'dan daha pahalı yapmışlar bazı kombinasyonları.

Tekrar tekrar söylüyorum, yanlış anlaşılmak istemem, V40 acayip beğendiğim bir araba, Volvo ise güvenle kullanabileceğim bir firma. Fakat V40 ve Golf 7 sabaha kadar rakiptir.

+1


12305 Mesaj
18 Kasım 2012; 1:07:12 

quote:

Orijinalden alıntı: Lady GarGara

Firma tarihinde ilk kez hatchback çıkarmış olan Volvo, nasıl oluyor da hatchback sınıfının yaratıcısı Golf'ten bu kadar üstün görüyorsunuz anlamıyorum.

Bianconera'nın dediğine aynen katılıyorum.

Motoru mu daha iyi? Volvo citroen berlingo'da kullanılan 1.6 dizelin aynısını en prestijli modeli S80'de bile kullanan bir firma değil mi?

Golf TDI'ın performansı, kendisinden 10 beygir fazla olan V40'dan daha iyi değil mi? Yakıt tüketimleri 0.2 litre/100km V40'ta daha az.

Konforu mu daha üstün? Daha mı sessiz? V40 ve Golf'ü bir kere kullandın mı? diye sorarlar adama.

Sen kabul etsen de etmesen de, Focus platformunu kullanan, motoru psa'dan alan, şanzımanı ford'tan alan(firma adını tam olarak bilmiyorum ama sonuçta ford'da aynı şanzımanı kullanıyor) bir araç sabah kadar Golf'ün rakibir. Sen istesen de istemesen de.

Volvo V40 bu fiyattayken neden alınır? Farklı olmak için ve de gelmiş geçmiş en güzel tasarımlı hatchback'lerden birisi olduğu için.

1.2 TSI gibi şuan bana hitap eden ve benim gereksinimlerimi karşılayan bir motor sunsa Volvo ve Golf ile aynı fiyat etiketine satsa, ben Volvo 40'ı tercih ederim. Şuan Volvo'nun fiyat politikası tam bir saçmalık. BMW 1 ve Mercedes A'dan daha pahalı yapmışlar bazı kombinasyonları.

Tekrar tekrar söylüyorum, yanlış anlaşılmak istemem, V40 acayip beğendiğim bir araba, Volvo ise güvenle kullanabileceğim bir firma. Fakat V40 ve Golf 7 sabaha kadar rakiptir.

Bir noktaya iyi değinmişsiniz.
Sadece bu yüzden bile VW'yi kutlamak gerekiyor.
Adamlar sağdan soldan motor almıyorlar.Kendileri geliştirip üretiyorlar.Artı olarak çoğu şeyin de öncüsüler.Mesela downsizing'i seri üretime geçirip halk seviyesine indirgeyen ilk marka VW.Diğer markaların düşük hacimli Turbo motorları daha sonra çıktı.
Ayrıca şanzumanları da kendilerine ait.(Amarok'taki ZF hariç)
Her ne kadar tartışılsa da çift kavramaya geçip onu yine halk seviyesine indirgeyen VW.Diğer markalar daha sonra çıkarmaya başladılar.Daha doğrusu satın aldılar(Getrag'dan)
Sağdan soldan platform da almıyorlar..

Sonuç olarak platform olsun, motor olsun(TSI), şanzuman olsun(yağlı DSG'ler) VW takdiri hak ediyor.

Son olarak ekleyeyim,Doğuş ile VW'yi karıştımayalım.


_____________________________



5555 Mesaj
18 Kasım 2012; 1:15:36 

@shadowgeist
V40'in ben Golf'ten güvenlik dışında üstün olduğu bir alan görmüyorum belki biraz yol tutuş olabilir emin olmasam da.
Volvo'yu gereğinden fazla abartıyorsunuz kullandığı motoru,şanzımanı biliyoruz size göre premium bana göre kesinlikle değil..


_____________________________



 
794 Mesaj
18 Kasım 2012; 1:22:30 

quote:

Orijinalden alıntı: shadowgeist


tamamlayayım.
Kompakt sınıfın 2 bölümü var.
Biri bildiğimiz kompakt sınıf,biri premium kompakt sınıf.
V40da premium kompakt sınıf bir model.
Nesi farklı derseniz,en başta imajı gelir.
Herkese hitap eden araçlar değiller premium kompakt sınıflar.
Lüks kalıyor yani.
Giulettanın tasarımı yol tutuşu golfte var mı?yok.
A3ün kalitesi?yok.
A serisinin duruşu ve markasından kaynaklı imajı?yok.
1 serisinin arkadan itiş ve sürüş dinamikleri artı marka özellikleri?yok.
v40ın toplamda sunduğu güvenlik konfor tasarım firmanın sağlamlık imajı(dsgyi hatırlayalım)gibi özellikler?yok.
Bu 4 aracın imajı da golfte?yok.
Olması da istenmiyor zaten.VAG grubu kendi içinden A3ü göndermiş oraya,golfü napsın?
Golfün yeri,üretiliş amacı belli.
Alt Kompakt sınıf.Yani daha çok tercih edilen,bolca seçenek sunan,belli bir kitleye değil de herkese hitap edebilen bir otomobil.
O bölümün de en iyi araçlarından zaten söyledik.
77k ya full dizel satıyor diye golfü v40a falan rakip göstermek komedi olur başka bir şey değil.


Arkadaş premium sınıf kavramı marka imajına dönük bir tanımlamadır. Tüm bu araçlar c sınıfı hb karoserli küçük aile aracı kategorisinde yer alır. Sadece golf değil focus, i30, ceed vs hepsi premiumlarla mukayese edilebilir üstünlük kurduğu disiplinler de olabilir. Premium demek mutlak üstünlük anlamına gelmez. Eğer öyleyse mesela golfün 1.4 tsi 122,140 ve170 hb 6 ileri dsg ile piyasada cirit attığı dönemde esp testinde devrilmiş bir önceki a serisini, yine 2011 sonuna kadar üretimde olan 1.6 motorlu 115 beygirlik demode otomatik şanzımanlı 1 serisini nereye koyacağız. Bu araçların türkiye fiyatları da seni aldatmasın. Golf ile bu araçlar arasında almanyada benzer donanımda ortalama 1500-2000 euro civarında fark var. Yalnız şu dediğine katılırım. Golf kesinlikle premium sınıfta değildir. Zaten golfün üretiminden amaç muhtemelen önce pazar payı sonra kar maksimizasyonudur. Premiumlar için ise amaç önce yüksek kar marjı sonra pazar payı hedefidir. Aracın kendi sınıfının gereklerini en iyi şekilde karşılama becerisi o aracı marka imajından bağımsız olarak sınıfının en iyisi yapmaya yeterlidir.

Bir de şöyle bir mantık hatasına düşüyorsun. Araçların en öne çıkan özelliklerini baz alarak bunlar golfte yok o zaman golf bunlarla mukayese edilemez diyorsun. O zaman aynı durumun birbirleri için de geçerli olması icab eder. Birinin önde olduğu özellik diğerinde olmayabiliyor. Senin mantığınla o zaman golfün süspansiyon konforu giu da yok o nzaman giü golfle mukayese edilmez. Bagaj hacmi, teknik değerleri ve ergonomisi v40ta yok mukayese edilmez, arka koltuklardaki yaşam alanı 1 ve a serilerinde yok bunlar golfle mukayese edilemez mi diyeceğiz?



_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
18 Kasım 2012; 1:47:15 

quote:

Orijinalden alıntı: Lady GarGara


kimin nereden ne aldığıyla ilgili değil mevzu.
Araçların hitap ettiği kesim belli.
1 serisini a3ü rakip görmediğiniz golfe v40ı rakip görmeniz artniyetinizi yansıtıyor zaten.
Ayrıca v40 dışındaki premium sınıf kompakt hatch lerde de alt sınıf motorlar kullanılıyor.
A3 buna en iyi örnek.
Ama golf a3e rakip olabilir mi?
olamaz.
Basit bir mantıkla v40a da olamaz.
quote:

Orijinalden alıntı: nilve

bak güzel bir noktaya değinmişsin.Golfle jettayı premium sınıf araba sananlar var
Tekrar söylüyorum,golf beğendiğim bir araç.
Ama her arabanın kadrajı belli.
Golfün premium sınıf kompaktların arasında adı geçmez.
Geçirmeye de uğraşmayın,sabaha kadar geçmez.


 
285 Mesaj
18 Kasım 2012; 2:36:42 

quote:

Orijinalden alıntı: shadowgeist


tamamlayayım.
Kompakt sınıfın 2 bölümü var.
Biri bildiğimiz kompakt sınıf,biri premium kompakt sınıf.
V40da premium kompakt sınıf bir model.
Nesi farklı derseniz,en başta imajı gelir.
Herkese hitap eden araçlar değiller premium kompakt sınıflar.
Lüks kalıyor yani.
Giulettanın tasarımı yol tutuşu golfte var mı?yok.
A3ün kalitesi?yok.
A serisinin duruşu ve markasından kaynaklı imajı?yok.
1 serisinin arkadan itiş ve sürüş dinamikleri artı marka özellikleri?yok.
v40ın toplamda sunduğu güvenlik konfor tasarım firmanın sağlamlık imajı(dsgyi hatırlayalım)gibi özellikler?yok.
Bu 4 aracın imajı da golfte?yok.
Olması da istenmiyor zaten.VAG grubu kendi içinden A3ü göndermiş oraya,golfü napsın?
Golfün yeri,üretiliş amacı belli.
Alt Kompakt sınıf.Yani daha çok tercih edilen,bolca seçenek sunan,belli bir kitleye değil de herkese hitap edebilen bir otomobil.
O bölümün de en iyi araçlarından zaten söyledik.
77k ya full dizel satıyor diye golfü v40a falan rakip göstermek komedi olur başka bir şey değil.


fevkalade bir analiz olmuş. tebrik ederim.
sadece mukayese edilemez kısmına katılmıyorum açıkcası. rakip gösterilebilir muhakkak fakat premium sınıf bir araç isteyen bir insan için golf bence akılcı bir seçim değildir.




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozturkce -- 18 Kasım 2012; 2:40:19 >


_____________________________



5626 Mesaj
18 Kasım 2012; 3:24:40 


quote:

Orijinalden alıntı: shadowgeist


tamamlayayım.
Kompakt sınıfın 2 bölümü var.
Biri bildiğimiz kompakt sınıf,biri premium kompakt sınıf.
V40da premium kompakt sınıf bir model.
Nesi farklı derseniz,en başta imajı gelir.
Herkese hitap eden araçlar değiller premium kompakt sınıflar.
Lüks kalıyor yani.
Giulettanın tasarımı yol tutuşu golfte var mı?yok.
A3ün kalitesi?yok.
A serisinin duruşu ve markasından kaynaklı imajı?yok.
1 serisinin arkadan itiş ve sürüş dinamikleri artı marka özellikleri?yok.
v40ın toplamda sunduğu güvenlik konfor tasarım firmanın sağlamlık imajı(dsgyi hatırlayalım)gibi özellikler?yok.
Bu 4 aracın imajı da golfte?yok.
Olması da istenmiyor zaten.VAG grubu kendi içinden A3ü göndermiş oraya,golfü napsın?
Golfün yeri,üretiliş amacı belli.
Alt Kompakt sınıf.Yani daha çok tercih edilen,bolca seçenek sunan,belli bir kitleye değil de herkese hitap edebilen bir otomobil.
O bölümün de en iyi araçlarından zaten söyledik.
77k ya full dizel satıyor diye golfü v40a falan rakip göstermek komedi olur başka bir şey değil.


Arkadaş başımıza otomobil gurusu kesildin gitti.
Git bir v40 ı,yeni Golf ü test et ondan sonra gel burada ahkam kes.
Adam bak gitmiş ne güzel test etmiş adam gibi yazmış.
İnternetin başına geç oradan buradan izle,oku sonra burada yaz valla ben bu muhabbetten sıkıldım.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Bir kişi kıvırıyorsa o kimseye "kıvır kıvır" yazmayın.
"Yan çizme" yazın.
Kişileri aşağılayıcı, alaycı, küçümseyici mesaj kapsamına giriyormuş.


 
6579 Mesaj
18 Kasım 2012; 9:29:17 

quote:

Orijinalden alıntı: shadowgeist

Emeğinize sağlık yalnız golf v40ın kalemi değil.
Golfün rakipleri focus i30 c4 gibi araçlar.
O açıdan fiyat kıyaslaması yaparsak dizel olayında resmen fahiş ücretlerle karşılaşıyoruz dediğiniz gibi.
DSG'yi de işin içine katarsak manuel/benzinli golf en ideal seçenek olur.
Ve şunu ekleyebilirim eskisi sınıfının en iyilerindendi,yenisi de bıraktığı yerden devam etmiş.
Kompakt sınıfın en iyi araçlarından biri.

valla fuarda v40 ı da inceledim inan golfle arasında göstergeler dışında çok bir fark göremedim.Volvoyu premium yapma sevdanızdan vazgeçin artık.İç mekan tasarımında golf v40 tan daha iyi hatta.Ayrıca ferahlık konusundada golf daha iyi.Tüketici seçimini yaparken marka,ikinci el,fiyat gibi konuları değerlendirdiğinde golf yine önde.


_____________________________



 
1144 Mesaj
18 Kasım 2012; 9:50:15 

Sakarya otokur da muhatap olduğunuz yani tanışmış olduğunuz biri var mı sorması ayıp , Golf 7 1.4 122ps comfortline beyaz aracı sipariş verdik kaporayı çıkarttık fakat pazarlık için pek yanaşmıyorlar hala belli bir fiyat yok gelince deniyor.
-İncelemeniz golf 6 ile objektif karşılaştırmanız çok iyi olmuş elinize sağlık .


_____________________________

FORD FOCUS 180 PS ECOBOOST TİTANİUM- FORD CONNECT 110 PS GLX
SONY A57 SONY 50 MM 1.8 SAM SONY 55-200MM

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
18 Kasım 2012; 10:06:23 

quote:

Orijinalden alıntı: eczman2000



quote:

Orijinalden alıntı: onboardx


sorun volvoda değil,sorun forumdaki alman hayranı 5 10 arkadaşımızın golfü premium sınıflara sokma sevdanızda.
Volvonun ilk günden beri yeri belli zaten.
Ayrıca V40 A3 BMW 1 gibi arabalarla karşılaştırılır,golfle değil.
Alman paçavralarının yaptığı karşılaştırmaları ciddiye almaktan vazgeçin bence.
http://forum.donanimhab..._/key_//tm.htm#68160203
Golf bunlarla ancak piyasa arabası olur 2. elde çok tutulur sırayla satılır,premium kompakt sınıfa GİREMEZ.


3501 Mesaj
18 Kasım 2012; 10:19:54 

V40 ı değil de sırf golf'u konuşsak bu konu safkan kalsa


_____________________________



1594 Mesaj
18 Kasım 2012; 10:47:00 

dış tasarımı hakkında gerçekten vw'nin mühendislerini kutlamam gerek.. çok uğraşmış olmalılar makyaj gelmiş desek yeridir eyvallah iç tasarım değişmiş o belirginde kasanın dışı ne öyle.. efsane kasa masada bu kadarda küçük dokunmaya gerek yoktu açıkcası


_____________________________

Computer Science
Java / C++


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
18 Kasım 2012; 10:53:11 

Adam Almanya'da A Class, 1 serisi gibi araçları Golf'ten 1500-2000 Euro pahalıya satıyor.
Burada 10000 Euro pahalıya satıyor. Bu da adamların cebine kar kalıyor. Yaşasın Türk Tüketicisi.
V40 balon bir araç. Zaten 1-2 sene içinde tüm dünyada avucunu yalayacak. Volvo'nun Çinli sahibi gerçeği görür inşallah. Yakında Volvo tabelasını kaldırıp GEELY tabelasını görmek umuduyla.

Golf'ün metalik iç mekanlı versiyonu da yakında gelir sanırım. Açıkçası aracı Piano Black alsam, çizilmesin ve parmak izi olmasın diye karbon kaplatırdım.

0


0


 
629 Mesaj
18 Kasım 2012; 10:55:32 

içi de dışı da güzel olmuş ama hala dizaynı (içi ve dış) için alınacak bir araç değil
mesela ben ceed 'i sırf dizaynını çok beğendiğim için aldım,

ama golf 4 'ten beridir hiç bir golf, dizaynında sınıf lideri değildir bana göre


_____________________________



3512 Mesaj
18 Kasım 2012; 11:41:11 

quote:

Orijinalden alıntı: shadowgeist


bak güzel bir noktaya değinmişsin.Golfle jettayı premium sınıf araba sananlar var
Tekrar söylüyorum,golf beğendiğim bir araç.
Ama her arabanın kadrajı belli.
Golfün premium sınıf kompaktların arasında adı geçmez.
Geçirmeye de uğraşmayın,sabaha kadar geçmez.

volvonun kendisi v40ı premium kompakt diye bir yerde görmüyor ki zaten...
volvonun yayınladığı 2012 ocak-haziran finansal raporundan alıntı.. bunu v40 konusuna da koydum ama bazıları görmemekte israr ediyor.
adamlar v40ın otomotiv sektörünün en rekabetçi segmenti olan kompakt hb segmentine giriş yaptığını belirtiyorlar. buyrun..
o zaman v40 golfle de kıyaslanır diğerleriyle de..

0


Ekteki dosya (1)

_____________________________


2011 PASSAT VARIANT COMFORTLINE, 1.4 TSI+DSG, KAŞMİR KAHVERENGİ, PANOROMİK CAM TAVAN
2008 HONDA JAZZ, ELITE CVT, SİYAH


12836 Mesaj
18 Kasım 2012; 11:46:07 

Güzel paylaşım olmuş arkadaşım.


Eline sağlık.


_____________________________

Paran varsa Japon, yoksa alman.


 
2317 Mesaj
18 Kasım 2012; 11:47:39 

Otomobil Geneldeki her 10 konudan 5'i GOLF yeter artik benim gibi cogu arkadasta bikmistir. Bu arada adam Golfu Test edip konu acmis siz gelmissiniz V40'i tartisiyosunuz.


Not: Mobildeyim imla hatalari olabilir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
586 Mesaj
18 Kasım 2012; 11:49:03 

ben kısa süre de olsa giulietta kullandım . Malzeme kalitesi ,plastik sertliği ,fiattan aldığı ortak parçalar hoşuma gitmedi ve bende premium etkisi yaratmadı. Ben şunu anlamıyorum giu yi premium segmente taşıyan etken nedir.Dış dizayn iyi olabilir ,yol tutuşuda iyi olabilir ama malzeme kalitesi vasat ,marka imajı çok mu yüksek.Herşey dış görünüşmü.Ben kullanırken klasik italyan arabası tıkırtılarını aldığım bir arac giu.

Hiç kullanmayan yada içine binmemiş arkadaşlar bir alfa bayisine gitsin ön konsolu felan ellesinler bir zahmet bagajı açsınlar bagajdaki plastik kısımları bir yoklasınlar.Hangi araç neye göre premiumdur bunu tartışmak lazım.

Volvo konusunda forumda daha kimsenin kullanmadığı bir aracı fuarda içine binerek değerlendiren ,ve onun çok iyi olduğunu söyleyen bir zihniyet bence ark niyetlidir.İnternetteki testlerde v 40 övülünce inanan golf yada alamanlar övülünce abi para yidiriyorlar reklam viriyorlar diyen zihniyette komik.


_____________________________



 
6426 Mesaj
18 Kasım 2012; 12:12:14 

Bir arabanİn onunde vw amblemi olduktan sonra ustune soz soylemek bu forumda abesle istigaldir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



5109 Mesaj
18 Kasım 2012; 12:28:53 

quote:

Orijinalden alıntı: BARKU

Bir arabanİn onunde vw amblemi olduktan sonra ustune soz soylemek bu forumda abesle istigaldir.

Açılan konulardan sadece kapatılmayan "VW ve grubu" olmayanlara ait.




_____________________________





 
6692 Mesaj
18 Kasım 2012; 13:34:22 

tospagencilere bak sen

Her golf konusuna volvo v40 karıştırdığınıza göre v40 ı çok beğendiniz.haklısınız tabi siz de golf den sıkıldınız

hep aynı hep aynı diyorduk. artık süspansiyonları da toros ama hissettirmiyor di mi

biri geçmiş volvo ilk kez hb yapıyor demiş öbürü motoru ford-pejo demiş.

diğeri geely ,volvoyu kapatsın demiş.

adam yatıtım yapıyor volvonun projelerini canlandırmak için.bütün fabrikalar aynen devam.

hayatınızda marka değeri diye birşey duymadınız tabi. siz de haklısınız


_____________________________