son bir saatir ağ adresi alınıyor diyor bu yüzden rapıd den birşey indiremiyorum
spacelock, şu anda 40 kb indiriyorum, bir de internete giriyorum. fena değil gibi.. ankara-hilal.
Alın size türksat ile aramızda geçen güzel bir dialog 2 aydır süre gelen internet sorunu beni cildirtti artık !!
> Sayın Sxxx Sxxxx > > Hattınızda yasadıgınız hız problemi ile ilgili gerekli duzenlemeler yapılmıstır.Suan itibariyle herhangi bir hız problemi yasamamanız gerekmektedir. > > Eğer hız probleminiz hala devam ediyor ise Uydunet Cagrı Merkezi ( 126 ) ile irtibata gecebilirsiniz.Bilgilerinize. > > > Turksat UYDUNET > E-Posta Destek Servisi > -----Sizden alınan mesaj----- > From: Sxxxx Şxxx xxxx@hotmail.com > Date: Wed, 11 Feb 2009 22:50:31 +0200 > To: destek@uydunet.net > Subject: Bağlantı problemi ve size atacağım son mail !
> > Sayın Sxxx Sxxxx Yasamakta oldugunuz problem ile ilgili gerekli incelemeler yapılmıstır.Hattınızı kontrol edip problemin devam etmesi halinde Uydunet Cagrı Merkezi ( 126 ) ile irtibata gecebilirsiniz. Turksat UYDUNET E-Posta Destek Servisi
Kurumunuzun 2003 bu yana 6 senelik xxxx nolu 3000 kps internet abonesiyim. Yaklaşık 1.5 aydır internet bağlantılarında çeşitli sorunlar yaşıyorum. Bağlantı kesilmeleri bir yana akşam saatlerinde ( TSİ : 18:00 gece 02:00 ) ve cumartesi pazar günleri yurtiçi ping ve yurt dışı ping değerleri anormal derecede yüksek ve internet hızı anormal derecede düşük. Ankara sunucularından aldığım ping değerleri 500 ms nin üzerinde ki sorun olmadığı dönemlerde Amerika sunucularından bile 250 ms ping değeri alıyorum. Bu durumu ek teki speedtest sitesinden aldığım değerlerde de görebilirsiniz. Sizlerden ricam bu problemin düzeltilmesi. Sizin için bu gerçekten bir şey ifade etmeyebilir ama benim durumumda olan insanlar için gerçekten önemli bir sorun. Ve aylik 71 YTL ödediğim intenet hizmetini artık sağlıklı bir şekilde sağlayamıyorsunuz uydunet müşteri hizmetlerini aradığımda sinyal seviyesinde bir problem olmadığı ve buraya mail atmama gerektiği söyleniyor 20 gün içinde attığım 8 . mail ve hala bir cevap alamadım en azından sorunun sebebini veya ne zaman giderileceği veya giderilemeyeceğini lütfedip cevaplarsanız Aktif Kablo dan bu yana 6 senelik aboneniz olarak istemesem de TURKSAT Uydunet aboneliğimi iptal ettireceğim. Saygılarımla Sxxxx Şxxxx
Daha önce size attığım mail ve aldığım cevap ın bir kopyasi yukarıda bulunmaktadır. 2 ayı geçmesine rağmen problemim devam etmektedir şuan kullandığım Motorola SB3100 model ve marka modemim docsis 2.0 destekli olmayip Alfatelekom bünyesinde testmodem olarak motorola sb5100 docsis 2.0 destekli modem getirildi ve problemim devam edip modemim de sorun olmadığını belirtildi Türksat A.Ş bünyesindeki Uydunet 126 çağrı servisini aradığımda tekrar size açıklayıcı bir mail atmam rica edildi lütfen detaylı şekilde belirtiyorum bağlantımdaki problem hardware veya software bazlı bir sorun olmadığını düşünüyorum nedeni bu problemin sadece ve sadece bazen pazar öğlenden itibaren ve hafta içi saat 19:00 ile gece 01:00 civari olmasından kaynaklanıyor yani prime time zaman dilimi kullanıcıların en yoğun olarak kullandıkları saat diliminde meydana geldiğini ve sokağımda veya apartmanımdaki altyapının bu kadar fazla bağlantıyı kaldırmadığını düşünmekteyim lütfen bununla ilgili bir çalışma yapıp herhangi bir iyileştirme düzeltme vs. bu problemimi çözemeye yönelik yapabileceğin birşey olup olmadığını bana bildirmenizi rica ediyorum aboneliğimi iptal ettirmeyi bu kadar sene sonra ciddi olarak düsünüyorum sizin gözünüzdeki değerimiz abone olarak değerimiz nedir bilemiyorum ancak dediğim gibi faturalarımı düzenli olarak ödüyorum ve verdiğim paranın karşılığı hizmeti sağlıklı olarak alamıyorum tekrar beni bilgilendirmenizi rica ediyorum > > > > Saygılarımla > > > > Sxxx Şxxxx > > > > Abone No: xxxxxxx
İnsan gibi size 2 aydır problemimi anlatiyorum siz söle yaptık böyle yaptık diye başınızdan savıyorsunuz hep aynı şey yazılıyor bilmiyorsanız bu işi yapmayın bırakın özel sektöre insanı çıldırtıyorsunuz 2 aydır sizin beceriksiz teknik servisiniz yüzünden internet bana zehir zembelek oldu bir oyuna giriyorum herkesin pingi 10 15 ms benim pingim 400 500 ms nedir yahu bu rezillik 126 ariyorum size yöneltiyorlar size yazıyorum oraya yönlendiriyorsunuz SİZE ÖDEDİĞİM PARAYI HELAL ETMİYORUM TABİ SİZİN UMURSADIĞINIZIDA ZANNETMİYORUM MEMUR ZİHNİYETİYLE İŞ YAPILIRSA OLACAĞI BU YAZIK hepinize ! bu mail i aynen türksat in kendi birimlerinede gönderiyorum ve Ankara il müdürlüğünede yazlı olarak vereceğim ve aboneliğmi iptal ettireceğim sonunda başardınız teşekkür ediyorum sizlere.
Abovvv. Ankara'da karışmış.Bu mailler pek fayda etmediydi İzmir'de yanılmıyorsam.Düzeleceği kesin ama işte bu arada insanlar sıkıntı yaşıyor, boş yere para kaybediyor, gereksiz yere (bizim gibi) hem uydunet hem ADSL abonesi oluyorlar.Allah sabır versin umarım kısa zamanda sorununuz düzelir.
Bu arada İzmir'de Uydunet düzeldi mi arkadaşlar
Arkadaslar modemın gunluk kısmında devamlı bu hatalar olusuyor neden acaba bır bılenınız var mı?
1970-01-01 03:50:18 4-Error 0x040D9A93 ToD request sent- No Response received 1970-01-01 03:14:55 3-Critical 0x04E33A74 Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out 1970-01-01 03:10:18 4-Error 0x040D9A93 ToD request sent- No Response received 1970-01-01 02:01:07 3-Critical 0x04E33A74 Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out 1970-01-01 02:00:18 4-Error 0x040D9A93 ToD request sent- No Response received 1970-01-01 01:50:12 3-Critical 0x04E33A74 Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out 1970-01-01 01:45:18 4-Error 0x040D9A93 ToD request sent- No Response received 1970-01-01 01:36:44 3-Critical 0x04E33A74 Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out 1970-01-01 01:35:18 4-Error 0x040D9A93 ToD request sent- No Response received 1970-01-01 00:53:17 3-Critical 0x04E33A74 Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out 1970-01-01 00:50:18 4-Error 0x040D9A93 ToD request sent- No Response received 1970-01-01 00:00:13 3-Critical 0x040D9A2C DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response. 1970-01-01 00:00:13 4-Error 0x040D9A93 ToD request sent- No Response received 1970-01-01 00:00:13 3-Critical 0x040D9A2C DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response. 1970-01-01 00:00:15 4-Error 0x040D9A93 ToD request sent- No Response received 1970-01-01 00:00:15 3-Critical 0x040D9A2C DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response. 1970-01-01 00:00:14 4-Error 0x040D9A93 ToD request sent- No Response received 1970-01-01 00:00:14 3-Critical 0x040D9A2C DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response. 1970-01-01 00:00:13 4-Error 0x040D9A93 ToD request sent- No Response received
Şu hatalara bi cvp yokmu ya
quote:
Orjinalden alıntı: black26
Arkadaslar modemın gunluk kısmında devamlı bu hatalar olusuyor neden acaba bır bılenınız var mı?
1970-01-01 03:50:18 4-Error 0x040D9A93 ToD request sent- No Response received 1970-01-01 03:14:55 3-Critical 0x04E33A74 Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out 1970-01-01 03:10:18 4-Error 0x040D9A93 ToD request sent- No Response received 1970-01-01 02:01:07 3-Critical 0x04E33A74 Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out 1970-01-01 02:00:18 4-Error 0x040D9A93 ToD request sent- No Response received 1970-01-01 01:50:12 3-Critical 0x04E33A74 Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out 1970-01-01 01:45:18 4-Error 0x040D9A93 ToD request sent- No Response received 1970-01-01 01:36:44 3-Critical 0x04E33A74 Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out 1970-01-01 01:35:18 4-Error 0x040D9A93 ToD request sent- No Response received 1970-01-01 00:53:17 3-Critical 0x04E33A74 Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out 1970-01-01 00:50:18 4-Error 0x040D9A93 ToD request sent- No Response received 1970-01-01 00:00:13 3-Critical 0x040D9A2C DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response. 1970-01-01 00:00:13 4-Error 0x040D9A93 ToD request sent- No Response received 1970-01-01 00:00:13 3-Critical 0x040D9A2C DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response. 1970-01-01 00:00:15 4-Error 0x040D9A93 ToD request sent- No Response received 1970-01-01 00:00:15 3-Critical 0x040D9A2C DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response. 1970-01-01 00:00:14 4-Error 0x040D9A93 ToD request sent- No Response received 1970-01-01 00:00:14 3-Critical 0x040D9A2C DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response. 1970-01-01 00:00:13 4-Error 0x040D9A93 ToD request sent- No Response received
şimdi bölgemde varmı diye çağrı merkezini aradım; internet sitelerindeki şebeke sorgulama çalışmıyor, telefona bakan yok. hep eleştirdigimiz ttnet bile artık 15 saniye olmadan müşteri hizmetleri temsilcisine bağlıyor. ucuz internet alacagız diye sevindik ama böyle olacaksa hiç olmasın ttnete devam.
yine sorun var 126 istanbuldaki kablo tv arızaya yönlendirdi onları aradım sorun olursa 126 yı arayın kayıt bırakın dediler komiksin türksat ne diyim...
Ankarada olan arkadaşlar 15 dakika önce kesinti yaşayan oldumu
quote:
Orjinalden alıntı: Realknight
Ankara dikmen 1 mbit bağlantı aşağıdaki ss te de görüldüğü üzere durum vahim ben bide 2 yıl sözleşme imzaladım acaba noter huzurunda turksatın vaadettiği hızı vermediğini belgelesem sözleşmeden yırtarmıyım. Boşuna dememişler Ankaranın Dikmeni bi daha gelirsem .... beni. :)
aga o hız ne öyle ya ,kesin hatlarda bir temassızlık var.
akşam oldu gene
Ankara esat'tayım ve dün gece hat saat 22:00 dan sonra gitmişti. Artık müşteri hizmetlerinden bıktığım için aramadım. Bugün düzelmiş kendi kendine. Ancak hızım bir miktar yavaş.
quote:
Orjinalden alıntı: SUVARİ22
Ankara esat'tayım ve dün gece hat saat 22:00 dan sonra gitmişti. Artık müşteri hizmetlerinden bıktığım için aramadım. Bugün düzelmiş kendi kendine. Ancak hızım bir miktar yavaş.
Bende esat tarafında oturuyorum. Yanılmıyosam benim saat 22 de vardı
Sahrayıcedid şu saat itibariyle internet güzel sorunsuz çalışıyor..
Arkadaşlar dünde yazmıstım ama uydunet in online işlemler sayfasına girip fatura ödeme yapamıyorum kota takip edemiyorum .... baska böyle sorun yasayan var mı
dowload hızım önceden 60 kb/s görmezken şimdi 75-80 arası indirme yapabiliyorum 512 hız
@spacelock bende öyle bi sıkıntı yok. İsterseniz 444 0 126 arayıp bir sorun
yeri gelmişken o online işlemler kısmı hakkında da bi soruda ben sorayım..bu ayın başında uydunete geçtim..bu zamana kadarda herhangi bir diyaloğum olmadı 444 0 126'la..hiç aramadım
online işlemler kısmında şifre bölümü var..oraya ne girmemiz gerekiyor.şifreyi müşteri hizmetlerindenmi alacaz..normalde ttnet te telefon numarası idi ilk başta uydunette ne oluyor bu...
quote:
Orjinalden alıntı: realturk
Alın size türksat ile aramızda geçen güzel bir dialog 2 aydır süre gelen internet sorunu beni cildirtti artık !!
> Sayın Sxxx Sxxxx > > Hattınızda yasadıgınız hız problemi ile ilgili gerekli duzenlemeler yapılmıstır.Suan itibariyle herhangi bir hız problemi yasamamanız gerekmektedir. > > Eğer hız probleminiz hala devam ediyor ise Uydunet Cagrı Merkezi ( 126 ) ile irtibata gecebilirsiniz.Bilgilerinize. > > > Turksat UYDUNET > E-Posta Destek Servisi > -----Sizden alınan mesaj----- > From: Sxxxx Şxxx xxxx@hotmail.com > Date: Wed, 11 Feb 2009 22:50:31 +0200 > To: destek@uydunet.net > Subject: Bağlantı problemi ve size atacağım son mail !
> > Sayın Sxxx Sxxxx Yasamakta oldugunuz problem ile ilgili gerekli incelemeler yapılmıstır.Hattınızı kontrol edip problemin devam etmesi halinde Uydunet Cagrı Merkezi ( 126 ) ile irtibata gecebilirsiniz. Turksat UYDUNET E-Posta Destek Servisi
Kurumunuzun 2003 bu yana 6 senelik xxxx nolu 3000 kps internet abonesiyim. Yaklaşık 1.5 aydır internet bağlantılarında çeşitli sorunlar yaşıyorum. Bağlantı kesilmeleri bir yana akşam saatlerinde ( TSİ : 18:00 gece 02:00 ) ve cumartesi pazar günleri yurtiçi ping ve yurt dışı ping değerleri anormal derecede yüksek ve internet hızı anormal derecede düşük. Ankara sunucularından aldığım ping değerleri 500 ms nin üzerinde ki sorun olmadığı dönemlerde Amerika sunucularından bile 250 ms ping değeri alıyorum. Bu durumu ek teki speedtest sitesinden aldığım değerlerde de görebilirsiniz. Sizlerden ricam bu problemin düzeltilmesi. Sizin için bu gerçekten bir şey ifade etmeyebilir ama benim durumumda olan insanlar için gerçekten önemli bir sorun. Ve aylik 71 YTL ödediğim intenet hizmetini artık sağlıklı bir şekilde sağlayamıyorsunuz uydunet müşteri hizmetlerini aradığımda sinyal seviyesinde bir problem olmadığı ve buraya mail atmama gerektiği söyleniyor 20 gün içinde attığım 8 . mail ve hala bir cevap alamadım en azından sorunun sebebini veya ne zaman giderileceği veya giderilemeyeceğini lütfedip cevaplarsanız Aktif Kablo dan bu yana 6 senelik aboneniz olarak istemesem de TURKSAT Uydunet aboneliğimi iptal ettireceğim. Saygılarımla Sxxxx Şxxxx
Daha önce size attığım mail ve aldığım cevap ın bir kopyasi yukarıda bulunmaktadır. 2 ayı geçmesine rağmen problemim devam etmektedir şuan kullandığım Motorola SB3100 model ve marka modemim docsis 2.0 destekli olmayip Alfatelekom bünyesinde testmodem olarak motorola sb5100 docsis 2.0 destekli modem getirildi ve problemim devam edip modemim de sorun olmadığını belirtildi Türksat A.Ş bünyesindeki Uydunet 126 çağrı servisini aradığımda tekrar size açıklayıcı bir mail atmam rica edildi lütfen detaylı şekilde belirtiyorum bağlantımdaki problem hardware veya software bazlı bir sorun olmadığını düşünüyorum nedeni bu problemin sadece ve sadece bazen pazar öğlenden itibaren ve hafta içi saat 19:00 ile gece 01:00 civari olmasından kaynaklanıyor yani prime time zaman dilimi kullanıcıların en yoğun olarak kullandıkları saat diliminde meydana geldiğini ve sokağımda veya apartmanımdaki altyapının bu kadar fazla bağlantıyı kaldırmadığını düşünmekteyim lütfen bununla ilgili bir çalışma yapıp herhangi bir iyileştirme düzeltme vs. bu problemimi çözemeye yönelik yapabileceğin birşey olup olmadığını bana bildirmenizi rica ediyorum aboneliğimi iptal ettirmeyi bu kadar sene sonra ciddi olarak düsünüyorum sizin gözünüzdeki değerimiz abone olarak değerimiz nedir bilemiyorum ancak dediğim gibi faturalarımı düzenli olarak ödüyorum ve verdiğim paranın karşılığı hizmeti sağlıklı olarak alamıyorum tekrar beni bilgilendirmenizi rica ediyorum > > > > Saygılarımla > > > > Sxxx Şxxxx > > > > Abone No: xxxxxxx
İnsan gibi size 2 aydır problemimi anlatiyorum siz söle yaptık böyle yaptık diye başınızdan savıyorsunuz hep aynı şey yazılıyor bilmiyorsanız bu işi yapmayın bırakın özel sektöre insanı çıldırtıyorsunuz 2 aydır sizin beceriksiz teknik servisiniz yüzünden internet bana zehir zembelek oldu bir oyuna giriyorum herkesin pingi 10 15 ms benim pingim 400 500 ms nedir yahu bu rezillik 126 ariyorum size yöneltiyorlar size yazıyorum oraya yönlendiriyorsunuz SİZE ÖDEDİĞİM PARAYI HELAL ETMİYORUM TABİ SİZİN UMURSADIĞINIZIDA ZANNETMİYORUM MEMUR ZİHNİYETİYLE İŞ YAPILIRSA OLACAĞI BU YAZIK hepinize ! bu mail i aynen türksat in kendi birimlerinede gönderiyorum ve Ankara il müdürlüğünede yazlı olarak vereceğim ve aboneliğmi iptal ettireceğim sonunda başardınız teşekkür ediyorum sizlere.
benim birkaç sayfa öncesinde attım maille oldukça benziyor. ama adamların bütün cevapları aynı "copy-paste"
quote:
Orjinalden alıntı: :::ABSOLUT®:::
yeri gelmişken o online işlemler kısmı hakkında da bi soruda ben sorayım..bu ayın başında uydunete geçtim..bu zamana kadarda herhangi bir diyaloğum olmadı 444 0 126'la..hiç aramadım
online işlemler kısmında şifre bölümü var..oraya ne girmemiz gerekiyor.şifreyi müşteri hizmetlerindenmi alacaz..normalde ttnet te telefon numarası idi ilk başta uydunette ne oluyor bu...