Şimdi Ara

SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (253. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
9 Misafir (1 Mobil) - 8 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.029
Cevap
198
Favori
983.317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 251252253254255
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: calledman

    Merhaba,

    Ben hiç Tucsona bakmadım.. karıştırdınız sanırım. Subarudan başkasına bakmam bu saatten sonra :D

    Nickleri karıştırdım o zaman.
    Kusura bakmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Didi1982 D kullanıcısına yanıt
    Bende şehir içinde 10.4 aşağı düşemedim 4.9 filan sanırım yokuş aşağı:) yada Konya ovasında Ankara'nın dikmeninde sanırım sahada aşağı olacağını sanmıyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xv 07 kardeşimizin yorumlarını ilgiyle takip ediyorduk kendisi nerelerde acaba☺☺ özledik yazılarınıundefinedundefined



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xv 46 -- 31 Ekim 2015; 3:57:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 30.000 bakım + ön balatalar + cücük stepne = 1350₺

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomotiv sektöründe 2015 yılının Gladyatörlerini seçimi başlamış. Subaru "Yılın Gazete Uygulaması Adayı" destek oyu vermek isteyenler üye olduktan sonra oy kullanabilirler
    http://www.oddgladyator.com/web_2837-2_1/votes.aspx?competitor_id=296




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cstadem -- 30 Ekim 2015; 13:44:03 >




  • 2015 modelde sis farlarını söken oldu mu hiç? Gündüz farlarının ampullerini değiştireceğim ama sökmeye cesaret edemiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hknshn222

    30.000 bakım + ön balatalar + cücük stepne = 1350₺

    Hocam Allah kaza bela vermesin. Maşallah 30bin olmuş. Nasıl Memnunmusunuz? Bundan önceki aracınız ve onunla şuanki xv ile kıyaslamak isteseniz artıları ve eksileri neler. Ben şuan punto evo kullanıyorum mjet 1.3 çok fazla hız sevmem. araçtan istediğim gitmek istediğim yere beni götürsün. memleket Karadeniz yaylalara çıkarken yolda bırakmasın yeterli. Sizin yorumlarınıza ihtiyacım var. Tşk.ler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redloves -- 30 Ekim 2015; 16:12:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • the wade kullanıcısına yanıt
    Sanırım tampon sökülmeden sis/gündüz farları değiştirilemiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • calledman kullanıcısına yanıt
    Levorgu ben de test ettim. Gerçekten çok hoşuma gitti. Aracın hızlanması ve yol tutuşu gerçekten çok iyi.
    Özellikle her ne kadar kokpit dizaynı XV ye çok benzese de, levorg'un kokpitindeki ve döşemelerindeki ince detaylar gerçekten aracı premium sınıfına sokmuş.
    2 hafta önce 2014 model 11bin km'deki XV'mi ben de sattım. Subaru'dan sonra hiçbir aracın kullanımı zevk vermez olunca levorg şu an için alınabilecek en mantıklı araç gibi düşünüyorum.
    Bu arada başka araçlara baksam da,
    aklım levorg'ta ama hala kararsızım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emuratokan -- 30 Ekim 2015; 18:57:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emuratokan E kullanıcısına yanıt
    benim tek çekincem altının yere yakın oluşu..malum istanbul'daki barikatlarda bir standart yok ve bazıları hakikaten çok yüksek. Karda falanda XV kadar iş görürmü bilemem ama o performans hakikaten insanı cezbediyor.
    Forester XT turboda düşündüğüm araçlar arasında. Ama seçimden sonra Dolar fırlar ve yakıta zam gelirse işler değişir.
    şimdilik XV mi satıp biraz beklemek taraftarıyım. 2016 modeller gelsin belki Subaru değişiklik yapar araçlarda. Hem 2 ay için eski model araç almaya gerek yok.
  • calledman kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle haklısınız. Bahsetmiş olduğunuz malum sebeplerden dolayı ben de herhangi bir araç alımı için acele etmiyorum. Bu nedenle XV'nin parasını dolara çevirmiş durumda beklemedeyim. Doların sene sonunda 3TL üzerinde olması içten bile değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tanoc T kullanıcısına yanıt
    Değişiyor, alt etek çamurluğu sorunsuz söktüm ancak ampulu tutan vidayı sökecez alyez yoktu elimde
  • Herkes benim gibi pusuya yatmış kara kışın gelmesini bekliyor sanırım?

    Bu arada yavaştan kış lastiklerine bakmaya başladım. Marka olarak geçmiş tecrübelerime dayanarak Michelin dışında başka bir marka almayı düşünmüyorum. Kışın hep şehir içinde kullanacağım için lattitude serisini es geçerek soruyorum: crossclimate mı yoksa alpin 5 mi mantıklı? Bir yandan 4 çeker + crossclimate ın Ankara kışı için yeterli olabileceğini hatta memnun kalırsam sonrasında yazın da değiştirmemeyi düşünüp ona yöneliyorum diğer yandan kışın kış lastiği kullanılır diyorum. Bir de tüm bunların yanında fiyatların da benim için zorlayıcı olması sebebiyle bu kışı yokohamalarla atlatabilir miyim diye düşünüyorum. Özellikle geçen kışı XV ile geçirmiş arkadaşlar yardımcı olabilirlerse sevinirim. 8-9 aylık 17.000 km orjinal yokohamalar bu kış idare eder mi yoksa yukarıda yazdıklarıma mı yönelmeliyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SXV -- 6 Kasım 2015; 9:47:06 >




  • SXV kullanıcısına yanıt
    Araçtaki orjinal yokohamalar ile 46.000 km ve bir kış geçirmiş biri olarak bende lastik değişimi konusunda kararsızım.Aracı uzun yıllar kullanacaksanız kış lastiği tavsiye ederim,geçtiğimiz kış karla kaplı yollarda araç ile yolculuk yaptım yol tutuş fena değil ancak frene bastığınızda aracın durma mesafesi hiç güven vermiyor ve kafasına göre gidiyor.
    15 cm karda dik bir dağ yolundan çıkabildim ama araç çok zorlandı,bazı dik kesimlerde 2-3 defa ileri geri yapmak durumunda kaldım.
    Anlaşılacağı gibi aracı traktör gibi kullanıyorum,XV bazı kişilerin söylediği gibi nazik bir şehir aracı değil,ben her türlü zor koşulda test ettim.
    Yıllık yaptığım 30.000 üstü km'den dolayı aracın geleceği için kararsız olmasaydım hiç düşünmeden kar lastiği taktırırdım.
  • SXV kullanıcısına yanıt
    Merhaba, Xv için 225/55 17 ebatında Nokian wr d4 kış lastiği satın aldım. Aslında Suv3 almak istiyordum ancak hem değerlerinin daha iyi olması, hem de orjinal ebat olmasından dolayı ve fiyat olarak daha uygun bulduğumdan wr d4 e yöneldim.
    Crossclimate'i denememiş olmakla birlikte, hiçbir dört mevsim lastiğin kış lastiği ya da yaz lastiği kadar iyi olamayacağına dair ön yargılıyım. Ayrıca benim de lastiklerim 12000'de, dört mevsim alsam bunları da elden çıkarmak gerekecek. Bir de kışın yol dışına pek çıkmıyorum dolayısıyla binek tipi lastik ile sorun yaşamam diye düşündüm. Ama yazın geziyorum ve biraz daha dayanıklı olan Yokohama'lar daha iyi olur diye düşünüyorum. Crossclimate tamamen yol koşulları için binek tipte tasarlanan bir lastik yanlış bilmiyorsam.
    Uzun yıllar ailemde Isparta da (ki kışı fena değildir) dört mevsim lastikle iki adet dört çeker kullandık. Şehir merkezinden uzak ve nispeten yüksek mahallemizde bazen bir tek biz çıkar, en azından yolda iz yapardık. İlk defa kendi aracımın sahibi olunca (bir fiesta) kış lastiği aldım ve hala almaya devam ediyorum. Xv ile üzerindeki lastiklerle muhtemelen kışı geçirirsiniz, ama kış lastiği ile daha rahat, daha güvenli, daha keyifli geçirirsiniz. Ben aracımı uzun yıllar kullanmayı düşündüğümden kış lastiği aldım. Karar sizlerin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yolgezer_7k -- 6 Kasım 2015; 16:04:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arabam XV - Michelin Alpin 5 kullanıyorum, gayet yeterli İstanbul kışında ve çıplak buz hariç daha sert karlı yerlerde...
    Ne herhangi bir dört mevsim lastiği ne de Michelin Crossclimate kış lastiğinin yerini tutmaz diye düşünmekteyim, benim için önemli olan düzde gidebilmesi ve hafif eğimli yokuşu zor da olsa çıkması değil, tam tersine düzde ve inişteki fren + viraj kabiliyetidir, saçma risk almaya gerek yok diye düşünürüm... Michelin eğer Crossclimate diye bir ürünü çıkardıysa mutlaka iyidir, yani dört mevsim lastiğinden birazcık iyidir, daha fazlasına inanmakta zorlanıyorum..
    Ancak mükemmel lastik yoktur, kış performansını iyileştirmek isterlerse yumuşaklık vermeleri lazım, o durumda da dış ısının 25 ve daha yukarıda olduğu bölgelerde asfalt daha da sıcak olacaktır, lastiğin ömründen ve fren performansından ödün vermeleri gerekir...
    Egzotik çözümler benim ve diğer insanların sağlığını, hayatını riske atıyorsa çözüm değillerdir.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SXV

    Herkes benim gibi pusuya yatmış kara kışın gelmesini bekliyor sanırım?

    Bu arada yavaştan kış lastiklerine bakmaya başladım. Marka olarak geçmiş tecrübelerime dayanarak Michelin dışında başka bir marka almayı düşünmüyorum. Kışın hep şehir içinde kullanacağım için lattitude serisini es geçerek soruyorum: crossclimate mı yoksa alpin 5 mi mantıklı? Bir yandan 4 çeker + crossclimate ın Ankara kışı için yeterli olabileceğini hatta memnun kalırsam sonrasında yazın da değiştirmemeyi düşünüp ona yöneliyorum diğer yandan kışın kış lastiği kullanılır diyorum. Bir de tüm bunların yanında fiyatların da benim için zorlayıcı olması sebebiyle bu kışı yokohamalarla atlatabilir miyim diye düşünüyorum. Özellikle geçen kışı XV ile geçirmiş arkadaşlar yardımcı olabilirlerse sevinirim. 8-9 aylık 17.000 km orjinal yokohamalar bu kış idare eder mi yoksa yukarıda yazdıklarıma mı yönelmeliyim?

    Evet dediğiniz gibi pusuya yattık karı bekliyoruz. Ben Toyo s953 aldım geçen kış uygun fiyata ve fırtınalı havalarda herkesin inmeye korktuğu dağ başlarına zevk olsun diye inip çıktım. Arabanın altı kara değdi, kalacak şimdi yürüyerek döneceksin eve dedim kendime ama kalmadı :D.
    Araba öyle nazik bir 4 çeker değil. Lastiklerde iyiyse her yere girip çıkıyor. linki buraya kopyalıyorum sizde bir bakın isterseniz.http://www.artvinticaret.com/Toyo-S953-Oto-Kis-Lastigi-22555R17-101V,PR-21391.html
    bana fiyat makul geldi diğer markalara bakınca. Japon malı olduğu içinde kalite konusunda sıkıntı olmadı lastiklerde.

    Bugün Forester XT turbolara baktım bir iki yerde ve araç gayet hoş( simsiyah döşemeler hariç). Neden çift renk döşeme getirmezler anlamış değilim. XV mi ya Levorg ya Forester Turboya değiştirmek istiyorum ama kar yağmadan satamayacam heralde :D

    iyi sürüşler herkese




  • Durum bilgisi vereyim sizlere..

    2014 XV premium
    01/10/2014 trafiğe çıkış
    30.000 km bakım + ön balata değişimi
    1.129 tl kdv dahil
    Ön balataların 4-5.000 km daha gidebileceğini söyledi servisteki görevli
    Yakıt _ 32.000 km için 9lt/100km
    Canımın istediği gibi kullanıyorum, Cruise kontrol ile 110 gittiğim zaman 7 lt leri de görmüştüm ama dediğim gibi tüketime pek dikkat etmem.
    Forumdaki arkadaşlar içerisinde en fazla yakıt tüketimi yapan ilk 3 teyimdir herhalde ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Stock yokohamalar ile 52.000'e geldim ben de, işin özü kötü bir lastik.. Özellikle ıslak zeminde yol tutuşu, sıcak zemindeki gıcırdamaları, kenar çatlakları derken yeni set için daha kaliteli bir all-season düşünüyorum. Yurtdışı piyasasında,

    Pirelli cinturato p7 all season plus
    Michelin premier A/S
    Continental pure contact eco plus

    Açık ara en iyi lastikler olarak gösteriliyor. awd'ler ve özellikle subaru'lar için continental ve michelin sanat eseri gibi gösteriliyor. internetten yaptığım araştırmalarda bunları tr piyasasında pek göremedim ve bulamadım. Crossclimate gibi bir lastiği de mecbur kaldığım için almak istemiyorum açıkçası. Bayilere gidip soracağım bu lastikleri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SaMKoC

    Durum bilgisi vereyim sizlere..

    2014 XV premium
    01/10/2014 trafiğe çıkış
    30.000 km bakım + ön balata değişimi
    1.129 tl kdv dahil
    Ön balataların 4-5.000 km daha gidebileceğini söyledi servisteki görevli
    Yakıt _ 32.000 km için 9lt/100km
    Canımın istediği gibi kullanıyorum, Cruise kontrol ile 110 gittiğim zaman 7 lt leri de görmüştüm ama dediğim gibi tüketime pek dikkat etmem.
    Forumdaki arkadaşlar içerisinde en fazla yakıt tüketimi yapan ilk 3 teyimdir herhalde ;)

    Servis maliyetleri inanılmaz yüksek geldi bana ( Şayet yağ-antfiriz-Hava, yağ filtresi ve ön balatalar ise sadece)

    XV almak şuan için ilk önceliğim ( CX5 Uygun bulursam onu alabilirim 2.0 olmasına rağmen)

    Mevcut aracım Tucson 2006 Model. 84.000 Bakımı 4 balata ile 750 TL civarı Y.servisde. Bunları Özel servisde yaptırsan %40 daha uygun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 251252253254255
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.