Şimdi Ara

SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (208. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
12.031
Cevap
199
Favori
982.400
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 206207208209210
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Sag arka fren lambasi yanmiyor garantiden degisir mi acaba ?

    Hiç bir markada ampuller garanti kapsamında değildir. eğer duylarda bir bozukluk y oksa yani ampul patladıysa bu garanti kapsamına girmez...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdaruz

    Ankara servisle görüştüm ön cam ellerinde varmis.210p kdv dahil fiyat verdiler. Kasko firmasi anlaşması yuzunden %25 ini odemem gerekiyormus. Kasko bozulmadan 500 tl civari cepten cikacak :) bu arada yan sanayisinide buldum xv için 375 tl kasko bozulmadan hicbir odeme yapmadan hallediyorlar.ancak orjinal tercihim yuzunden sanirim kabul etmeyecem.45000 km bakimida geldi. Baya birmasraf olacak anlasilan bakim ve cam parasi. :(

    hocam 2100 TL mi diyorsunuz. Bir yanlışlık olmasın. Bizim burada orjinal camı 3500 + KDV yada biraz daha üstünde bir rakama 2 ay önce arkadaşım aldı.
  • XV 07 kullanıcısına yanıt
    iki gün evvel ankara bayraktar yedek parça bölümüne yönlendirdiler beni sanırım gani beydi yanlışda hatırlıyor olabilirim çünkü birkaç kişiyle görüştüm. kendisine burda yerli üretimdende bulduğumu söyledim özellikle orjinal tavsiye ettiler. Peki dedim ne kadar KDV dahil 2100 TL olduğundan bahsetti hatta aracı ordan aldığım için bana birşeyler yaparsınız öyle değilmi dedim :) mümkün olmadığını %25 ini ödemem gerektiğini 500 TL küsür olduğunu özellikle teyit ettirdim. Ellerinde olmadığını bakıma gelirken 2 gün önceden haber verirseniz istanbuldan getiririz aynı anda da takarız dedi arkadaş (yetkili servisin yalancısıyım :)) peki deyip bende teşekkür ederek kapattım
    umarım dedikleri gibidir.
  • XV 07 kullanıcısına yanıt
    işin ilginç yanı bundan da bahsetmemiştim önceden bu forumda ama benim araçta da bir yıl evvel sol arka fren lambası durup dururken sönmüştü yani bozulmuştu. Haliyle oto saniyeye gittim küçük bir ilçedeyim çok fazla alternatifim yoktu. Elektrikçi arkadaş bula bula en pahalısını taktı neden dedim bundan takıyorsun diğer ampullerin fiyatları 2 yada 3 TL civarında idi, benim taktığım ise 15 TL bunlar ithal miş ve bu araçlara uygunmuş bende peki dedim taktırdım ve hala kullanıyorum. Garanti kapsamına girdiğini bende sanmıyorum ama yinede serviste taktırılabilir. Özellikle bu araçlar için bu sarf malzemeleri bulunduruyor olduklarını varsayarak söylüyorum.
  • Arkadaşlar selam,
    Premium donanım kullanan arkadaşlara bir sorum olacaktı. Multimedia cihazı bakarken görsellerde farkettim de, 3 kollu direksiyonun alt parçasında metal/krom bir parça görünüyor. Benim aracımda yok, sizde var mı acaba? Yada görselde olmasına rağmen neden bizde yok acaba bilginiz var mı?

    Edit: Acemiliğimi verin, aynı parçadan mevcutmuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unssal -- 25 Mayıs 2015; 18:12:32 >
  • Arkadaşlar Merhaba,
    Bir arkadaşım Opel Mokka ile Subaru XV arasında kaldı. Ben Subaru'yu tanıyorum ve arkadaşıma anlatıyorum, fakat Mokka'yı bilmiyorum. Mokkayı bilen ve tanıyan varsa XV ile karşılaştırabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vodalei

    Arkadaşlar Merhaba,
    Bir arkadaşım Opel Mokka ile Subaru XV arasında kaldı. Ben Subaru'yu tanıyorum ve arkadaşıma anlatıyorum, fakat Mokka'yı bilmiyorum. Mokkayı bilen ve tanıyan varsa XV ile karşılaştırabilir mi?

    Mokka yı ben zamanında biraz incelemiştim. En önemli fark mokka b segment crossover iken xv c segment. Bu durum boyutlar, aks mesafesi vb birçok şeyi etkiliyor. Mokkanın şuan artısı 1.6 dizel motor seçeneği olması. Donanım olarak xv çok daha iyi, mokkada benzer donanım istediğinizde fiyat uçuyor. Zaten xv nin 4x4 özelliği ve yerden yüksek yapısı nedeniyle arazi kabiliyetini mokka ile kıyaslamak bile abes olur. Kısaca bana göre mokkanın dizel motoru dışında hiçbir özelliği xv den iyi değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uguroz76


    quote:

    Orijinalden alıntı: vodalei

    Arkadaşlar Merhaba,
    Bir arkadaşım Opel Mokka ile Subaru XV arasında kaldı. Ben Subaru'yu tanıyorum ve arkadaşıma anlatıyorum, fakat Mokka'yı bilmiyorum. Mokkayı bilen ve tanıyan varsa XV ile karşılaştırabilir mi?

    Mokka yı ben zamanında biraz incelemiştim. En önemli fark mokka b segment crossover iken xv c segment. Bu durum boyutlar, aks mesafesi vb birçok şeyi etkiliyor. Mokkanın şuan artısı 1.6 dizel motor seçeneği olması. Donanım olarak xv çok daha iyi, mokkada benzer donanım istediğinizde fiyat uçuyor. Zaten xv nin 4x4 özelliği ve yerden yüksek yapısı nedeniyle arazi kabiliyetini mokka ile kıyaslamak bile abes olur. Kısaca bana göre mokkanın dizel motoru dışında hiçbir özelliği xv den iyi değil.

    Mokka opel corsa ile ayni platformu kullaniyor bildigim kadariyla. Oradan pay bicin!

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • vodalei V kullanıcısına yanıt
    Bir kere bu iki aracın karşılaştırılması hiş doğru değil.
    Mokka kullanmadım ama yıllar boyu birçok araç kullandıktan sonra XV'ye geçtim ve budur dedim. Bu fiyata bu donanım, üst düzey güvenlik, süper bir AWD ve keyif dolu bir sürüş, daha ne olsun.
    Daha önce, sağ koltukta otururken bile minicik rampaları çıkarken tedirgin olan eşim, şimdi kendisi kullanırken, XV ile inişli yokuşlu yolları tercih ediyor, fırsat buldukça. Sırf keyif olsun diye.
    Arkadaşınız kimseye güvenmeden gidip bir test sürüşü yapsa kararını XV lehine hemen verecektir diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: subie

    Levorg araçlarda Ats Awd sistemine göre daha üstün özelliklere sahip, ortada gezegen dişli gerçek diferansiyeli olan %45-55 güç dağılımlı Vtd awd sistemi bulunuyor. Levorg arazi aracı değil ama Vtd awd asfalt üzerinde olduğu gibi arazi şartlarında da oldukça etkili bir awd tipi.

    levorg 1.6 170 (60-40) ATS, levorg 2.0 300ps (45/55) VTD kullanıyormuş.
  • Artık karar vermem lazım. Bu gün Kuga ve Subaru için test sürüşüne gittim. Kuga araç yokmuş onu değerlendiremedik. Subaru xv içinse yorumlarım aşağıdaki gibi. En son makyajlanmış araç ile yapıldı bu test sürüşü. Bayinin elinde hala eski tip mevcut.

    Pozitif yanlar
    1- Araç sessiz.
    2-ses düzeni çok güzel.
    3-Malzeme kalitesi tatminkar. Bana göre Kuga dan iyi.
    4-Süspansiyon biraz sert ama konforlu
    5-Digital dokunmatik ekran güzel olmuş.
    6- Koltuklar rahat ve konforlu

    Negatif yanlar
    1-Araç ivmelenmesi gerçekten çok kötü.
    2- İvmelensin diye gaza bastığınızda tüketim ben burdayım diyor. 10 dk test sonucu 11 lt tüketim verdi.Genelde düz, birazda yokuş asvalt bir yolda.Test aracı ortalaması 9 lt idi.

    Yarın Kuga testi için araç arayacağım.Hayırlısı bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onat


    Artık karar vermem lazım. Bu gün Kuga ve Subaru için test sürüşüne gittim. Kuga araç yokmuş onu değerlendiremedik. Subaru xv içinse yorumlarım aşağıdaki gibi. En son makyajlanmış araç ile yapıldı bu test sürüşü. Bayinin elinde hala eski tip mevcut.

    Pozitif yanlar
    1- Araç sessiz.
    2-ses düzeni çok güzel.
    3-Malzeme kalitesi tatminkar. Bana göre Kuga dan iyi.
    4-Süspansiyon biraz sert ama konforlu
    5-Digital dokunmatik ekran güzel olmuş.
    6- Koltuklar rahat ve konforlu

    Negatif yanlar
    1-Araç ivmelenmesi gerçekten çok kötü.
    2- İvmelensin diye gaza bastığınızda tüketim ben burdayım diyor. 10 dk test sonucu 11 lt tüketim verdi.Genelde düz, birazda yokuş asvalt bir yolda.Test aracı ortalaması 9 lt idi.

    Yarın Kuga testi için araç arayacağım.Hayırlısı bakalım.

    Merhaba,

    Ben bu arabayla en çok sorun yaşayan kullanıcılardan biri olarak kesinlikle XV diyorum. Yakıt mevzuuna gelince, araç ısındıkça ve CVT şanzumana alıştıkça yakıt sarfiyatı düşüyor. 10 dakikalık sürüşle kesinlikle gerçek değerlere ulaşamazsınız. Benim şehir içi ortalamam sakin kullanınca 7- 8 litre /100 km, şehir dışıda 5-6 litre /100 km . BMW X lerin kaldığı yollarda kaymadan basıp giderken aldığım zevki hiçbirşeye değişmem. Sürat zaten çokta sağlıklı değil... Eylülde Levorg alıp Ssangyon Actyon Sports 4x4 aracımı satmayı düşünüyorum...




  • onat kullanıcısına yanıt
    Zaten kimse xv nin hızlanma performansı için iyi demiyor. Ortak düşünce normal kullanım için yeterli olduğu. Bu konu için kuga bariz önde, diğer tüm herşey için xv tercih edilir.
    Bu arada fiyat pazarlığı yaptınız mı? Elegans ve premium için nakit son kaça bırakıyorlar yeni makyajlı olanları. Bana telefonda elegance 81.5,premium 87 demişlerdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uguroz76

    Zaten kimse xv nin hızlanma performansı için iyi demiyor. Ortak düşünce normal kullanım için yeterli olduğu. Bu konu için kuga bariz önde, diğer tüm herşey için xv tercih edilir.
    Bu arada fiyat pazarlığı yaptınız mı? Elegans ve premium için nakit son kaça bırakıyorlar yeni makyajlı olanları. Bana telefonda elegance 81.5,premium 87 demişlerdi.


    Performans sorunu olmasaydı çoktan almıştım. Aracı cip tuning vb sistemler uygulanıyor mu acaba? Fiyat olarak Elegance için son 82000 bıraktıklarını söylediler.
  • Daha önceden yaklaşık 3 yıl 2008 subaru legacy 150bg lik aracı kullanmış olarak ve daha sonrada 2010 fwd subaru impreza hatchback kullanmış biri olarak şunu söyleyebilirim. Bu üçünün arasında elbette beygiri yüksek spor model olan legacy kalkışta bariz farklıydı . Ancak o modeldede bilindiği üzere 4 ileri otomatik vites vardı ve tam da performans veremiyordu bir çok kez diğer arabalarla test ettiğim zamanlarda. Ancak belli bir hıza ulaştıktan sonra şunu söyleyebilirim ki hepsinin yol tutuşu bariz diğer araçlardan çok ama çok önde. Şu an kullandığım XV ilk kalkışta çok atak olmasa bile uzun yolda belli bir hıza çıktıktan sonra çok konforlu ve kaliteli bir sürüş sunuyor biz sürücülerine. Özellikle 50 yada 60 km hıza ulaştıktan sonra kickdown yapılınca hem müthiş motor sesi çıkıyor hemde çok fazla koltuğa yapıştırmasa bile hızlanması oldukça tatminkar. Uzun yolda daha hiç araç sollamada tereddüt yaşamadığımı belirteyim hemde 100 km ile giderken sollamam gereken hızlardan bahsediyorum. Sanıyorum kullanan tüm subarucu arkadaşlarda benimle aynı fikirdedir.
    .




  • İnternette gezerken 2012 model XV'lerde 7" ekran olduğunu görüyorum. Fakat yeni modellerde ve en son makyaj öncesi satılan modellerde bu ekran yok. Neden kaldırıldı acaba bilgisi olan var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unssal -- 27 Mayıs 2015; 13:27:17 >
  • Bu arada Levorg piyasaya sunulduğunda XV imi satıp onu almayı ciddi ciddi düşünüyorum. Ancak XV nin oldukça avantajı olduğunu da düşünüyorum. Çünkü hertürlü yol koşullarına daha uygun, daha geçenlerde araziye çıktım ve kesinlikle kullananlarında arazi performansını denemesini tavsiye ederim. 4x4 ün özelliklerini madem aldık denemek gerekir diye düşünerek girdiğim yollara geriye dönüp baktığımda işte bu dedim. Levorg ise daha sedan bir araç kimliği sunuyor sanki sadece asfaltta kullanılmalıymış gibi bir havası var. Ama havası da bir başka tabiki :)
    Birde şunu söyleyebilirim dikkatimi çeken şey ise; yanımdan sportage yada ix35 geçerken sürücülerinin benden daha yukarda konumlandığını farkettim. XV nin oturuş pozisyonu daha önce kullandığım impreza kadar alçak olmasa bile ona çok yakın bir konumda, yani sürerken öyle yukardan baktığımı hissetmiyorum haliyle . Ama araçlar yan yana geldiğinde tavan yüksekliklerinin hemen hemen aynı olması koltuk yapısının ve sürüş dinamiklerine verdiği önemi gösteriyor. Suv bir araca binip sedan bir araç kullanıyormuş izlenimi veriyor...




  • unssal kullanıcısına yanıt
    Bildiğim kadarıyla bu ekranlar sadece premium modellerde bulunuyordu daha sonradan fiyat farkının inebilmesi için bu opsiyonu kaldırdılar ve elegance daki multimedia düzenine döndüler. Şimdiki makyajlı kasalarda ise hem elegance larda hemde premium donanmda yeni multimedia ekranları var. Bu yeni ekranlar aslında Outback ve Legacy modellerinde bize gelmeden öncede yeni kasalarında kullanılıyordu. Yani yeni kasa outback ve legacy lerden bahsediyorum. Büyük ihtimalle tüm araçlarında bu multimedia sistemini standart hale getiriyorlar. Premium modelini incelerken özellikle 2013 yılında bana ekran pek sevimsiz gelmişti. Nedeni ise araç herşeyiyle tam bir simetri sunarken ekranda simetriyi tamamen bozuyor ve uyumsuz daha doğrusu yan sanayi ekranlara benziyordu. Belliki japon üreticilerde böyle düşünmüş olmalıki yeni ekranlı multimedia sistemini olması gerektiği gibi araca uygun harika bir şekle sokmuşlar...
  • Arkadaşlar bir sorum olacak sizlere yada fikrinize ihtiyacım var. Benim XV im 2013 yılında çıkan deniz mavisi rengi. Birçok renk XV var satılmış halde. Ençok da beyaz satıldığını düşünüyorum. Aracı satacak olsam mavi rengin satılma şansının beyaz kadar yada bir kalem altında olduğunu düşünüyorum . ancak bej, yeşil .bordo hatta turuncu ve siyah, füme renklerde var. en çok beğenilen renk acaba hangisi bunlarda? Bazen diyorum beyaz alsaydım acaba satmaya kalktığımda daha mı kolay satılırdı diye . Yada turuncu rengini almış olsaydım satmak istediğimde piyasası nasıl olurdu diğer bol satılan renklere göre.
    Bunu neden soruyorum yakında levorg çıkacağı için ikinci el sitesine çıkış tarihine yakın koymayı düşünüyorum . Sadece fikirlerinizi almak istedim . Teşekkürler...
  • serdaruz kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim bilgi için. 2015 Mayıs makyajı öncesi kasayı tercih ettim fiyat avantajı nedeniyle. Açıkcası vites körüğü, mavi kadran, arka kol dayama ihtiyacım olan yada kullanmak isteyeceğim şeyler değildi. Ama 98 model toyota'dan kalma teyp gözüme batmaya başladı. Eğer istersem aradaki fark ile istediğim ekranı alırım demiştim ama şimdi de markalar arasında kararsız kaldım. Çin işi olmayan kaliteli bir multimedia ekranı arayışı içerisindeyim. Satın aldığım bayide sadece Parrot vardı, o da android tablet gibi olduğu için hiç beğenmedim.

    Forumdaki XV sahiplerinin beğendiği yada kullandığı multimedia ekran var mı acaba?
  • 
Sayfa: önceki 206207208209210
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.