Şimdi Ara

SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (166. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
12.030
Cevap
198
Favori
982.981
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 164165166167168
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Universia kullanıcısına yanıt
    :)) kısmet
    Ben kuş fotoğrafı çekiyorum
    O gün kuş olmayınca arabaya sardırdım :)
    Bir de hafızam beni yanıltmıyorsa ben Riva'dan dönerken bu araç yeni Riva'ya doğru gidiyordu gibi gözüme çarptı yolda sanki..
    Ben ikindi namazını müteakip ayrıldım Riva'dan ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arazi testinde land Rover a karşı...

    http://youtu.be/7NPq4kv9k7E



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi calledman -- 24 Ocak 2015; 22:31:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor yeterince ısınmadan Start&Stop sistemi devreye girmediği durumlarda, kırmızı ışıkta beklerken vitesi D konumunda mı bırakmalıyız, yoksa N
    konumuna mı getirmeliyiz? Bu hususta doğru olan uygulama hangisi olmalı? Şimdi tam olarak nerede olduğunu bilemeyeceğim; kullanıcı el kitabında
    okuduğumu hatırlıyorum. Aracı vites kolu D konumundayken frene basarak yaklaşık 1 dakikadan fazla bekletmenin şanzıman yağının olması gerekenden
    çok daha fazla ısınmasına sebep olduğunu okuduğumu hatırlıyorum. Bunun bir zararı olur mu?

    Bir de aracı çalıştırdıktan kısa süre sonra sönen motorun soğuk olduğuna dair işaret lambası tam olarak neyi ifade etmektedir? motor suyu/yağı sıcaklığı mı?
    motorun kendi sıcaklığı mı? bu soruyu soruyorum çünkü bu işaret lambası söndükten sonra Start&Stop sistemi kalorifer kapalıyken devreye girerken,
    kaloriferin açık olduğu durumlarda, Start&Stop sisteminin devreye girmesi için daha fazla zamanın geçmesi gerekiyor.




  • iPhone ile Aracın Bluetooth bağlantısı çok uyumlu. Hiç sıkıntı yaşamadım.
    Bir de ses sistemi hakkında şunu Söylemek istiyorum. Radyo yayınlarındaki ses kalitesi çok iyi olmasa da Bluetooth ile iPod dan bağlanıp müzik dinlediğimde ses kalitesi çok çok daha iyi oluyor. Yani tatminkâr bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iPhone ve WindowsPhone telefonlarda sorun yaşamadım ancak Androidlerde belirgin bir sıkıntı var (özellikle belirli markalarda). İlginç bir durum.
  • Arac 5000 kmde 1 haftadir yag lambasi yakmaya basladi ...serviste gecen hafta yarim litre ekediler dun yine yandi lamba....buna benzer tecrube yasayan oldumu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • calledman kullanıcısına yanıt
    "..These include driving on certain inclines, on undulating road surfaces, during extended periods of acceleration or deceleration, or during continuous turning..."

    Modes of Operation: Engine Oil, Maintenance, and Warnings

    3 kere servise gitmeme yol açan sarı lamba. Üçünde de yağ seviyrsi normal çıktı. En son gidişimde servis danışmanımın hep söylediği şeyi bu sefer servis ustası "Kullanma kılavuzunu"referans göstererek vurguladı.
    İngilizce kılavuzun 3-14 böümünde aynen "..The warning light may illuminate
    temporarily in the following conditions
    because a low oil level may be detected
    as a result of significant oil movement
    in the engine.
    – when the vehicle is considerably
    inclined on an uphill or steep slope
    – when the vehicle has continuously
    accelerated and decelerated
    – when the vehicle is continuously
    turned
    – when the vehicle is driven on a
    road that alternates continuously
    between uphill and downhill" yazıyor. Türkçe kılavuzu elektronik olarak bulamadım, kitap da arabada.Türkçeye çevirmek size kalıyor.

    Siz ve ben muzdarip olduğumuzdan endişeleniyoruz. Bu lamba (sarı-düşük yağ) yanarsa uygun bir yerde durup motoru kapatın ve hemen tekrar çalıştırın yanmıyorsa yukarıdaki nedenlerden yanmıştır büyük bir ihtimalle.

    Geçmiş olsun diyorum. Hep ikimizi buluyor. Levorg ya da onun motoru (1.6L DIT ) olan bir XV, Forester gelirse hemen değiştireceğim arabayı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi higtr -- 25 Ocak 2015; 21:52:21 >




  • Yeni Xv alan arkadaşlar: XV'leriniz hayırlı olsun.
  • higtr H kullanıcısına yanıt
    Boxer motorlar yapısı gereği, aracın sağa-sola, yokuş aşağı-yukarı uzun süre park edildiklerinde motor yağının bir bölgeye birikmesine ve uyarı ışığının yanmasına sebep olabilir.
    Park ettiğiniz yer eğimli mi acaba?
    Ama değilse başka bir sorun olabilir tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün aracı içerden ve dışardan inceleme fırsatım oldu. Çok beğendim ama şuanki şartlarımı göz önüne alınca aracı satın almak ve yürütmek maddi olarak zorlayıcı. Ikisi birden fazla olunca daha da zor. Neyse şimdilik favori sayfamdan siliyorum belki bir başka bahara :) Ancak birşey söylemeden geçemeyeceğim: tavan rayının dış görünüşe inanılmaz katkısı var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Start&Stop sistemi ve vites kolu D konumunda iken aracı frene basarak bekletmeyle ilgili soruma cevap yazan olmamış. Bu konuda yardımcı olabilirseniz
    memnun olurum. Bir de yaşadığım şehirde (Denizli) yeni bir XV daha gördüm. Denizli'de benim aracımla birlikte bugüne kadar toplam 4 tane XV gördüm.
    İnci Beyazı, Füme, Metalik Gri ve Mavi (benim aracım).
  • albert_albert A kullanıcısına yanıt
    Hocam bu konuda size kendi fikrimi söyleyeyim. Sonuçta fabrika bu sistemi bir takım ortalama şartları düşünerek yapmıştır. Ama ortalama diye vurguluyorum. Cok aşırı şartlarda tabi ki bir miktar zorlanma olabilir. Benim size nacizane tavsiyem eğer uşenmezseniz her durduğunuzda vitesi N ye almanız emin olun cok daha sağlıklı olacaktır. Ki VW in DSG de yaşadığı sorunların başında bu beklemeden kaynaklı aşırı ısınma durumu söz konusu olmuştur. Manuel araçlarda bile debriyaja basarak viteste beklemek sürekli olarak sistemi hazır tutmaya çalışan mekanik aksamın gereksiz yere çalışması yada aşınmasına sebep olmaktadır.

    Bu arada servise aracı park dan R ye çekerken mekanik bir tıklama geldiğini sordum. Usta park ettigim yerin eğimli olup olmadığını sordu. Yani araç yükte kalıyor mu diye sordu. Ben de düz bir zemin olduğunu söyledim.

    Frene bastığınızda da el frenini çektiğinizde de bir miktar direnç oluşuyor. Bu direnç de siz vitesi parka yada geriye alırken sistem hidrolik oldugu için bir birine etki ediyor dedi.

    Önce aracı parka alın ve el frenini çekmeden ayağınızı fren den çekin dedi. Araç park ta bi salınımını yapsın sabitlensin. Ondan sonra el freni ile desteklersiniz. Doğru yapılması gereken şekil bu dedi. Ben parka yük binmesin diye el frenini cekip N de sonra P ye aliyordum dedim. Yok bu sekilde yaparsanız daha sağlıklı olur dedi...

    Uyguluyoruz bakalım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XV 07 -- 26 Ocak 2015; 16:53:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • XV 07 kullanıcısına yanıt
    Yükü Pye verince de, vitesi Pden kurtarmak güçleşiyor. Benim bildiğim, yükü el frenine verip aracı Pye almak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yanlış hatırlamıyorsam kullanım kılavuzunda, önce el frenini çekip daha sonra P'ye almamız öneriliyor.
  • Tekrar merhaba

    Teşekkürler öncelikle iyi dilekleriniz için

    Liste için 1.6i Elegance model beyaz arabam

    hafta sonu bağdat caddesi erenköy çıkışında farklı bir xv ile karşılaştık selamlaştık çok güzeldi :)

    Bir sorum olacak

    araba farı kapalı veya otomatikteyken ön sis lambasını yakıyor (sis lambası düğmesi kapalı olamsına rağmen) bunu kapatma şansım var mı
  • egebooy E kullanıcısına yanıt
    Hocam o gündüz farı değil mi. Tüm farlar kapalıyken yanması gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Normalde sis farı ve bildiğim kadarı ile gündüz yakılması sonrası trafik cezası kesiliyor diye biliyorum ama emin değilim tüm farların kapatılma durumu olmuyor anladığım kadarı ile
  • egebooy E kullanıcısına yanıt
    Merhaba

    Bu konu daha önce forumda tartışılmıştı sizin için özetleyeyim; ön sis farı dediğimiz bölümde iki ayrı ampul bulunuyor, bunlardan bir tanesi sis için ve direksiyondaki kumandadan ön sis farını açınca yanıyor, diğeri ise sadece gündüz yolculukları için kullanılan özelliği sis farından daha farklı bir ampul.
    Merak etmeyin ceza yemezsiniz.
    Örneğin Polonya'da gündüz bile olsa farlarınız yanmıyorsa trafik polisi cezayı yazıyor. Polonya'da gece ve gündüz tüm araçların farları açıktır, bence de doğru olan budur.
  • Aynı fikirdeyim..

    Ben şu şekilde uyguluyorum.

    1 Ayak frenine basıyorum
    2 Vitesi N konumuna alıyorum
    3 El frenini çekebildiğim kadar/sonuna kadar çekiyorum
    4 Vitesi P ye alıyorum
    5 Motoru durduruyorum
    6 Ayak frenini bırakıyorum
  • 2014 XV elegance gümüş sahibiyim kırklareli Vize lütfen listeye ekleyiniz
  • 
Sayfa: önceki 164165166167168
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.