Şimdi Ara

SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (94. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
10 Misafir - 10 Masaüstü
5 sn
12.029
Cevap
198
Favori
983.304
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9293949596
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Koskoca bir firma hakkında itibar kaybettirici ifadelerde bulunmak kolay olmasa gerek ,şahsen bir deneyim yaşamışsınız ,o zaman bende kendi deneyimimi paylaşım , Ağstos 2014 tarihinde Daloğlundan aracımı aldım ,alım, teslim süresi olsun akabinde bir ufak işlem için uğramam olsun şahane bir ilgi ve alaka gördüm ki bu benim 6. sıfır aracımdır 4. gördüğüm bayidir ve naçizane tecrübeme istinaden söyliyebilirimki gördüğüm en alakalı ve ilgili servistir..
    İsmide forumlarda sıkça geçer Başta Nur hn olmak üzere Diğer tanıştığım tüm ekip gayet ilgili ve alakalıydı .
    syg
  • tolona kullanıcısına yanıt
    Sayın TOLONA,
    firma hakkında itibar kaybettirici bir ifadede bulunduğumu düşünmüyorum. Sadece yaşadığım bir deneyimi gayet dikkatli bi üslup ile sizlerle paylaştığımı düşünüyorum. Kaldı ki yukarıdaki mesajımda da detaya girmeden sadece ana hatları ile bir değerlendirme yapmaya çalıştım. "Koskoca bir firma hakkında itibar kaybettirici ifadelerde bulunmak kolay olmasa gerek cümlenizi manidar bulduğumu belirtmek isterim.
    Niyetim polemik yaratmak değil. Hepimiz Alım aşamasında ve alım sonrası müşteri hizmetleri olarak karşılaştığımız iyi ve kötü tecrübeleri burada paylaşıp, birbirimize faydalı olmaya çalışıyoruz.
    Saygılarımla,
  • Sayın Moose ,bende yanlış ifade ettiğimi düşünüyorum ,şahsi deneyiminize saygı gösterdiğimi ifade ederek kendi deneyimimi anlattım ,Benim Bahsi gecen firma ile hiçbir alakam ve bağım yoktur. Ayrıca bu gibi paylaşımlarında faydalı olduğu kanaatindeyim.Koskoca bir firma hakkında itibar kaybettirici ifadelerde bulunmak kolay olmasa gerek, derken hakkaten ciddi bir sorun yaşadığınızı anladığımı vurgulamak istedim .Umarım ifademi biraz toparlıyabilmişimdir.
    Ben birde aracınızdaki problemin ne olduğunu ve nasıl yapıldığını öğrenmek isterim ,bir xv sahibi olarak .
    syg
  • http://www.ziptuning.nl/Chiptuning/Subaru-XV-1.6i-114-pk-car-7972.html#header

    zip uygulamalarını türkiyede yapan varmı?bu konuda bilgisi olan var mı?
  • Arkadaşlar merhaba.

    2003 yada 2004 Yılında araç alanlar acaba araçlarının donanım seviyesi ruhsatta yazıyormu (confort. elegance yada premium) gibi
  • 2014 model araç. ruhsatta donanım seviyesi yazmıyor
  • Benim eski aracımın ruhsatında yazıyordu. Ancak yeni aldıgım aracın ruhsatında yazmıyor. Aracı aldıgım yere sordum ruhsatın (D2 Tipi yazan bölüme yazılmıs G4 kodunun donanım seviyesini belirtigini söylediler.
  • https://www.subarupartsmall.com/product.aspx?zpid=3559

    Bu parçayı Türkiye de satan bir yer bilen varmı? Orta konsol kol dayama o kadar geriye konulmuş ki sanki kullanmayalım diye yapmışlar..Türkiye de satan muhtemelen yoktur ama belki bir araya gelip distributor firmaya rica edersek getirebilirler..

    isteyenler cevaplarsa aracımı almaya gidince Bayraktarla görüşebilirim.
  • Subaru malesef satış konusunda da servis konusunda da ülkemizde çok zayıf. Daloğlu'ndan şikayetçi olanlar kendi deneyimleri çerçevesinde haklı olabilirler ama diğer bayiler de bin beter. Daloğlu daha bi kaç sene önce aldı bayiliği. Odan önce piyasayı Bayraktar (distribitör olur kendisi) ve Beka domine ediyordu. Ve bu ikisinden de mecburen çokca Subaru aldık. En son son 2 sene içinde 2 tane Subaru'yu da Daloğlundan aldık çünkü en iyi fiyatı verdiler, ayrıca Nur hanımın ilgi alakası da vesile oldu. Yalnız bahsettiğimiz Nur Tünay hanım oluyor. Çünkü bi de sanırım Nur Daloğlu (yanlış hatırlamiyorsam) var. Daloğlunun en doğru yaptığı şey Nur Tünay'ı satışa getirmeleri oldu. Çünkü o daha yokken de gitmiştim çok vasat bir satıcı vardı. Bu söylediğim tabiki Daloğlu'nun süper bir firma olduğu anlamına gelmiyor hatta Subaru'dan anlamayan bir yönetim ekibinin var olduğunu düşünüyorum ki zaten asıl işleri Citroen.

    Ama işte gel gelelim diğer bayilere, Beka? kendisinden defalarca araba almışızdır ama son tekliflerini zayıf bulup Daloğlundan aldığımı dürüstçe telefonda söyleyince önce satıştaki arkadaş yüzüme telefonu kapattı. Yarım saat sonra aradı ve hat kesildi dedi. Peki öyle olsun.

    İstinye Bayraktar'a diyecek söz bulamıyorum. İçeri giriyorsun, senle ilgilenecek muhattap bulamıyorsun. Sanki devlet dairesi. Genç bir satış temsilcisi benim içerde onu beklediğimi bile bile kapıda sigarasını izmaritine kadar bitirdikten sonra yanıma gelip sanki arabayı bedavaya verecekmiş tavırlarıyla takılması ve fiyatı şuan veremem yarın ararım ben sizi demesi ve aradığında işini sevmediği belli olan bu arkadaşın satmamak üzerine politika gütmesi...

    Malesef bu üç satıcı da ülkemizin genel ortalamasının ta kendisidir. Amerika'da ya da gelişmiş her hangi bir ülkede kuvvetle muhtemel aç kalırlardı. Herkesin deneyimi ve görüşü önemlidir. Bu da benim görüşüm. Bu forumu takip ettikerinden bile şüpheliyim. Halbuki buradan ne kadar çok ders çıkarıp satışlarını arttırabilirler. geliştirir

    Servis olayına gelirsek, Cadde Motor dışında hiçbir servise gitmedim. Anadolu yakasında olması ve ilklerden olmasıyla alakalı. Memnuniyet konusuna gelirsek memnunum diyebilirim. İlgililer ve Subarudan anlayan yöneticiler görüyorum gittiğimde. Diğerleri gibi araca yabancı değiller. Ama yinde de daha iyi olabilirdi tabiki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Link234

    Subaru malesef satış konusunda da servis konusunda da ülkemizde çok zayıf. Daloğlu'ndan şikayetçi olanlar kendi deneyimleri çerçevesinde haklı olabilirler ama diğer bayiler de bin beter. Daloğlu daha bi kaç sene önce aldı bayiliği. Odan önce piyasayı Bayraktar (distribitör olur kendisi) ve Beka domine ediyordu. Ve bu ikisinden de mecburen çokca Subaru aldık. En son son 2 sene içinde 2 tane Subaru'yu da Daloğlundan aldık çünkü en iyi fiyatı verdiler, ayrıca Nur hanımın ilgi alakası da vesile oldu. Yalnız bahsettiğimiz Nur Tünay hanım oluyor. Çünkü bi de sanırım Nur Daloğlu (yanlış hatırlamiyorsam) var. Daloğlunun en doğru yaptığı şey Nur Tünay'ı satışa getirmeleri oldu. Çünkü o daha yokken de gitmiştim çok vasat bir satıcı vardı. Bu söylediğim tabiki Daloğlu'nun süper bir firma olduğu anlamına gelmiyor hatta Subaru'dan anlamayan bir yönetim ekibinin var olduğunu düşünüyorum ki zaten asıl işleri Citroen.

    Ama işte gel gelelim diğer bayilere, Beka? kendisinden defalarca araba almışızdır ama son tekliflerini zayıf bulup Daloğlundan aldığımı dürüstçe telefonda söyleyince önce satıştaki arkadaş yüzüme telefonu kapattı. Yarım saat sonra aradı ve hat kesildi dedi. Peki öyle olsun.

    İstinye Bayraktar'a diyecek söz bulamıyorum. İçeri giriyorsun, senle ilgilenecek muhattap bulamıyorsun. Sanki devlet dairesi. Genç bir satış temsilcisi benim içerde onu beklediğimi bile bile kapıda sigarasını izmaritine kadar bitirdikten sonra yanıma gelip sanki arabayı bedavaya verecekmiş tavırlarıyla takılması ve fiyatı şuan veremem yarın ararım ben sizi demesi ve aradığında işini sevmediği belli olan bu arkadaşın satmamak üzerine politika gütmesi...

    Malesef bu üç satıcı da ülkemizin genel ortalamasının ta kendisidir. Amerika'da ya da gelişmiş her hangi bir ülkede kuvvetle muhtemel aç kalırlardı. Herkesin deneyimi ve görüşü önemlidir. Bu da benim görüşüm. Bu forumu takip ettikerinden bile şüpheliyim. Halbuki buradan ne kadar çok ders çıkarıp satışlarını arttırabilirler. geliştirir

    Servis olayına gelirsek, Cadde Motor dışında hiçbir servise gitmedim. Anadolu yakasında olması ve ilklerden olmasıyla alakalı. Memnuniyet konusuna gelirsek memnunum diyebilirim. İlgililer ve Subarudan anlayan yöneticiler görüyorum gittiğimde. Diğerleri gibi araca yabancı değiller. Ama yinde de daha iyi olabilirdi tabiki.

    Sayın link234 benim burada sizlerin teşviki ve yapıcı yorumları vesilesi ile bu aracı aldığımı ve hatta yine aynı doğrultuda gidip daloğlundan aldığımı belirttiğimi bilmşyorum hatırlar mısınız? Görüşlerinize katıldığımı bu vesileyle yinelemek isterim. Siz göründüğü kadarıyla daimi bir subaru kullanıcısınız. Bundan dolayı size sormak istediğim konu şudur: bu soruyu umuma yönelttim ancak bir yanıt alamadım. (Diğer arkadaşları şikayet etmiş gibi olduk sanırım ;)) siz aracınızı kev diye bilinen basınçlı yıkama ile yıkatıyor musunuz? Bana boya koruma yaptırdığım dükkan boyanın sedef boya olduğunu ve bu basıncın boyayı çizeceğini ve bu nedenle yalnızca yumuşak süngerle yıkanıp normal hortum basıncındakş suyla durulanmasını telkin etti. Sizin bu yönde söyleyecek birşeyleriniz olmalı diye düşünüyorum. Şimdiden tşk ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arabamin rengi metalik açık gri. Sedefli boya olmadığı icin, nasıl denk gelirse o şekilde yıkıyorum. Sedefli boyanında ne kadar dikkat edilirse edilsin bir sure sonra yağmur, güneş, sicak hava soğuk hava derken azda olsa ilk gunku gibi kalmayacağını düşünüyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sahanbey82 S kullanıcısına yanıt
    Ne mutlu bize eğer birilerine faydamız dokunuyorsa. Sonuçta bu başlık bu yüzden var ve güzel bir paylaşım ortamı oluşturduk hep beraber.

    Boya konusuna gelirsek, ben kozmetik konusunda pek bilinçli tüketici sayılmam, yürüyen aksam gibi şeylere bakarım. O yüzden size iyi bir örnek olamayabilirim. İlk günler o aletlerle yıkatmasam da bi yerden sonra ''uğraşamam'' diyip yıkatmaya başadım. Açıkcası bi zararını görmedim. Ama bu konuda deneyimli arkadaşlar bizleri bilgilendirir. The Drunk Moose'un söyldiği gibi sedefli boyanın yaratacağı bi sıkıntı ileride oluşur mu onu bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Drunk Moose

    Arabamin rengi metalik açık gri. Sedefli boya olmadığı icin, nasıl denk gelirse o şekilde yıkıyorum. Sedefli boyanında ne kadar dikkat edilirse edilsin bir sure sonra yağmur, güneş, sicak hava soğuk hava derken azda olsa ilk gunku gibi kalmayacağını düşünüyorum.

    Teşekkür ederim. Ben de aracı aldığımdan beri yıkatacak bir yer arıyorum açıkçası. Ama sanırım bir süre sonra ben de vazgeçecek ve basınca maruz bırakacağım sedef medef demeden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sahanbey82 -- 26 Eylül 2014; 23:21:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dikkat etmek lazım o basınçla plaka harflerindeki boyayı sökebiliyor. Başıma geldi oradan biliyorum. Bi de üzerime vazife mi bilmiyorum ama herkesten bi ricam olacak, mümkün olduğunca arabalarımızı az yıkatmaya çalışalım. Malum kuraklık dönemindeyiz. Özellikle sedefli beyaz olanlar şanslı, kir göstermiyor. En son 2 ay önce filan yıkatmışımdır ama hiç kirli gibi durmuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Link234 -- 26 Eylül 2014; 23:36:26 >
  • Link234 kullanıcısına yanıt
    Çok güzel ozetlemissiniz durumu.. Maalesef hiçbiri İdeal değil. Fiyat konusunda iyi olan servis konusunda sınıfta kalıyor... Servis olarak başarılı olan varmı bilmiyorum. Zaten sıfır araç almaktaki maksadimiz servis eline düşmemek değilmi? Bugün tekrar gittim servise hala parça bekliyoruz dediler.. Japonya'dan geliyormuş..

    Yıkama Makinaları genelde tavsiye edilmiyor ama fırça daha kötü... Süngerle yıkama yapan yer bulmak da biraz zor gibi... Ben arabayı alabilirsem kendim yıkamaya çalışıcam..

    Navigasyon cihazı taktiran varmı? Servislerde Alpine ve Navturk marka cihazlar var.. Fiyat farkı nerdeyse yarı yarıya... İnternette 500 usd ye Çin malı markasız ürünler var... Ama cesaret edip sipariş edemedim. Birde montaj meselesi var tabiiki de... Tavsiye edebileceğiniz işçiliği düzgün bir elektronikci varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Link234 kullanıcısına yanıt
    Ben de yağmur bekliyorum, yağmur bitişinde hemen arabadaki güzel silme bezini alıp, baştan sona kuruluyorum, aşırı kirlenmemişse (Çamurlu arazilerden geçmemişsem) gayet yeterli bir temizlik sağlıyor. Ortam buna uygun olmazsa bir aydan önce yıkatmıyorum. Renk koyu gri. Ama kirli de güzel bir araç sonuçta :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • sucar2012 kullanıcısına yanıt
    İphone araçla yüzde yüz uyumlu çalıştığı için telefondaki navigasyon programı (Sygic) bana yetiyor da artıyor bile.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • calledman, siz ne parçası ve ne kadar zamandır bekliyorsunuz? önceki sayfaları okudum ancak gözümden kaçmış olabilir.

    edit: tamam gördüm şimdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emuratokan -- 27 Eylül 2014; 11:47:35 >
  • Merhaba arkadaşlar,

    Uzun internet araştırmaları (youtube vs) ve bu forum daki yazılar doğrultusunda XV ye gönül vermiştik, nihayetinde kısmetse koyu gri premium aracımızı çarşamba günü teslim alacağız.

    Gelebilecek sorular için peşin cevaplar yazayım ;)

    Çekmeköy bayraktar dan aldık, 81.000TL- zaten tüm bayiler tarafından ağız birliği edilmiş durumda, ben de pek pazarlık yapamam zaten. Zorunlu trafik hariç.

    Hediyeleri pazartesi konuşacağız, mutlaka bagaj havuzu ve kauçuk paspas almak istiyorum. Park sensörü düşünmüyorum ama eşim için belki gerekli olabilir, sizler ne dersiniz almalı mıyım?

    İlerde tavan çıtası ve ön+arka sis çerçevesi krom almak istiyorum. Ayrıca eğer mümkün ise tavan çıtasına port bagaj da almak istiyorum. Bu arada aramızda port bagaj kullanan arkadaşımız var mı?

    Tavan çıtası :
    http://www.aestuning.com.tr/SUBARU-XV-PORT-BAGAJ-TAVAN-CITASI-KROM,PR-13048.html

    Ön+arka sis çerçevesi :
    http://www.aestuning.com.tr/SUBARU-XV-SIS-CERCEVESI-KROM-ON-ARKA-TAKIM-ORJINAL-OEM-ITHAL,PR-13213.html

    İlerisi için bir diğer düşüncem ise SPRINT BOOSTER :http://www.sprintbooster-tr.com/
    Subaru Tribeca ya taktıran ve kullanan arkadaşım çok memnun, ki araba zaten 3500cc!!

    Son olarak istediklerim ise ön kol dayamanın uzayan olması ve bardaklıkların üzerine kapanan şık bir de kapak var, bilemiyorum ayrı mı satılıyor?!

    Ve arka kol dayama ve bardaklık?!

    Herkese iyi hafta sonları diliyorum..




  • 
Sayfa: önceki 9293949596
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.