Şimdi Ara

SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (73. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.030
Cevap
198
Favori
983.250
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Link234

    Hocam ne yaptın sen ya akşam akşam hahaha çok iyi Bu şiiri yazdıran nedir? Hikayesi de var mı?

    Hocam forumda VW isyanı çıkardım

    http://forum.donanimhaber.com/m_95646094/tm.htm

    Ben gidersem, Subarucular beni hatırlasın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ST4LK3R

    Abiler VW'ye şiir yazıdm

    Volkwagen Şiiri

    Almanya’nın halk arabasıdır,
    Bizim milletin araba değil babasıdır,
    Bilmeyen zanneder arabanın hasıdır,
    De get o yanı, kızdırma beni gardaş.

    Patates tipli arabayı on sene “yeni” diye satarlar,
    Gelen müşteriye kazığı kol boyu takarlar,
    İyi niyet adı altında senet yaparlar,
    Sende bit kadar akıl yok mu gardaş.

    Fabrika çıkar “bizim dsg patlak” der,
    Bizim şakşaçılar: “Alaman bu, sen parayı ver, ”
    Sonra kol boyu senetler,
    Kapına dayanır, aldanma gardaş.

    Dsg ısınır zorunlu mola verir yolda,
    Apaçilikten haftada bir karakolda,
    Isınan dsg bahanesi hazırda,
    Sigara molası veriyon demi gardaş.

    Premium dedim ömrümü yedin,
    Premiumu geçtim sen hiç araba da mı binmedin?
    Premium standart masalını yedin,
    Alice’in sana selamı var gardaş.

    İki kat fiyatlı arabayla karşılaşır aslan kesilir.
    Subaru'yu duyar Küçük Emrah gibi ezilir.
    Misafirliğe giderken motoru bozulur.
    Görüyoruz! forum var, haber var gardaş.

    Elin gavuru uzay gemisinden ilham alır,
    Bizim dobsbagenci patates tasarımı araba sanır,
    Fikire fukaraya, zengin premiyon ayağında takılır,
    Sende zerre kadar insafta mı yok gardaş.

    Performans performans dedin,
    Bende Lancer Evo falan zannetim,
    Binmekle en büyük hatayı ettim,
    Araban İihs’te başı kötü dağıtmış gardaş.

    Fındık motorda ne arar sürüş zevki,
    Öyle bir bahseder ki sanarsın Ferrari,
    Çekik gözlünün on senelik s2000’leri
    Bil ki aklını başından alır gardaş.


    Plastiği yumuşak, kapı sesi toktur,
    Bu masallara inanacak ahmak artık yoktur,
    İnanan adam gerçekten raporluktur,
    Gel bu kafayla devam etme gardaş.

    Şehir dışında sabit hız yüz kırk,
    Aracın yol tutuşu zaten tırt,
    Bizim akılsız be bilir ki nedir şerit
    Awd, kural diye bir şey duydun mu gardaş.

    Zanneder Almanya dünyanın en büyük gücü
    Beş senede harcadılar sevgili deden Adolf’ü
    Dünyayı bin sene idare eden Atilla’yı, Yavuz’u
    Bilmezsin, bilemezsin cahilsin, özentisin gardaş.

    Forumda demogoji yaparsınız iyi bilirim,
    Teker teker değil alayınız gelin,
    Alacağınız hazırdır bunu böyle bilin,
    Kırk tane deli bir akıllı etmez gardaş.

    Bana kedi ciğer muhabbeti yapma sakın,
    benim eski araçlarım bile alır senin aklın,
    Senin prestij, aşk dediğin passatın
    dereye yuvarladım, foto var gösterem mi gardaş?

    Gardaş gardaş dedim durdum,
    Gördüm ki birazcık sert vurdum,
    Hafiften fiyakanı bozdum,
    VW’nin havası yeter, demi gardaş.

    Ne Japon ne Almandır derdim,
    Milletimin parası boşa gitmesin; sen olayı sezdin
    Bu üniversitede torpil olaylarından bezdim
    Kendimi şiire, kitaba vurdum gardaş.

    Subarucu Aşık Muradi bıraktı artık sazı
    Yerlidir, Japondur bu işin gerçek özü,
    Bitsin artık bu masal geçtin yolunmuş kazı,
    Yeter de bu yalan işe gardaş.

    Hocam eline sağlık 10 numara bir şiir olmuş,bizim sakin-sessiz XV foruma neşe geldi.
    Daha önce forumda bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum.
    Emeğine sağlık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ST4LK3R

    Abiler VW'ye şiir yazıdm

    Volkwagen Şiiri

    Almanya’nın halk arabasıdır,
    Bizim milletin araba değil babasıdır,
    Bilmeyen zanneder arabanın hasıdır,
    De get o yanı, kızdırma beni gardaş.

    Patates tipli arabayı on sene “yeni” diye satarlar,
    Gelen müşteriye kazığı kol boyu takarlar,
    İyi niyet adı altında senet yaparlar,
    Sende bit kadar akıl yok mu gardaş.

    Fabrika çıkar “bizim dsg patlak” der,
    Bizim şakşaçılar: “Alaman bu, sen parayı ver, ”
    Sonra kol boyu senetler,
    Kapına dayanır, aldanma gardaş.

    Dsg ısınır zorunlu mola verir yolda,
    Apaçilikten haftada bir karakolda,
    Isınan dsg bahanesi hazırda,
    Sigara molası veriyon demi gardaş.

    Premium dedim ömrümü yedin,
    Premiumu geçtim sen hiç araba da mı binmedin?
    Premium standart masalını yedin,
    Alice’in sana selamı var gardaş.

    İki kat fiyatlı arabayla karşılaşır aslan kesilir.
    Subaru'yu duyar Küçük Emrah gibi ezilir.
    Misafirliğe giderken motoru bozulur.
    Görüyoruz! forum var, haber var gardaş.

    Elin gavuru uzay gemisinden ilham alır,
    Bizim dobsbagenci patates tasarımı araba sanır,
    Fikire fukaraya, zengin premiyon ayağında takılır,
    Sende zerre kadar insafta mı yok gardaş.

    Performans performans dedin,
    Bende Lancer Evo falan zannetim,
    Binmekle en büyük hatayı ettim,
    Araban İihs’te başı kötü dağıtmış gardaş.

    Fındık motorda ne arar sürüş zevki,
    Öyle bir bahseder ki sanarsın Ferrari,
    Çekik gözlünün on senelik s2000’leri
    Bil ki aklını başından alır gardaş.


    Plastiği yumuşak, kapı sesi toktur,
    Bu masallara inanacak ahmak artık yoktur,
    İnanan adam gerçekten raporluktur,
    Gel bu kafayla devam etme gardaş.

    Şehir dışında sabit hız yüz kırk,
    Aracın yol tutuşu zaten tırt,
    Bizim akılsız be bilir ki nedir şerit
    Awd, kural diye bir şey duydun mu gardaş.

    Zanneder Almanya dünyanın en büyük gücü
    Beş senede harcadılar sevgili deden Adolf’ü
    Dünyayı bin sene idare eden Atilla’yı, Yavuz’u
    Bilmezsin, bilemezsin cahilsin, özentisin gardaş.

    Forumda demogoji yaparsınız iyi bilirim,
    Teker teker değil alayınız gelin,
    Alacağınız hazırdır bunu böyle bilin,
    Kırk tane deli bir akıllı etmez gardaş.

    Bana kedi ciğer muhabbeti yapma sakın,
    benim eski araçlarım bile alır senin aklın,
    Senin prestij, aşk dediğin passatın
    dereye yuvarladım, foto var gösterem mi gardaş?

    Gardaş gardaş dedim durdum,
    Gördüm ki birazcık sert vurdum,
    Hafiften fiyakanı bozdum,
    VW’nin havası yeter, demi gardaş.

    Ne Japon ne Almandır derdim,
    Milletimin parası boşa gitmesin; sen olayı sezdin
    Bu üniversitede torpil olaylarından bezdim
    Kendimi şiire, kitaba vurdum gardaş.

    Subarucu Aşık Muradi bıraktı artık sazı
    Yerlidir, Japondur bu işin gerçek özü,
    Bitsin artık bu masal geçtin yolunmuş kazı,
    Yeter de bu yalan işe gardaş.

    Hocam asıl konudan okudum yorumları. Çok yaratıcı buldum bu fikri. Arı kovanına çomağı sokmuşsun. Tebrikler.

    Toplamda 5. olmakla birlikte 3. sıfır aracımı XV olarak seçtim. VW kullanmadım ama aynen anlattığın nedenlerden hiç almaya da yanaşmadım.

    Ama bir şey var ki Honda Jazz için de ben iki ay sıra beklemiştim. Şu anda da Jazz araç gelmediği için muhtemelen sıraya koyup önümüzdeki sene baya uğraştırarak satış yapacaktır Honda. yani Japon ama onlar da aynı terane.




  • Şiirimi için yaptığınız güzel yorumlar için teşekkür ederim. Hocam linki vermiştim orada destek ve yorumlarınızı yazabilirseniz, forumdaki VW egemenliğine darbe planım için destek olacaktır. Yaşasın Subaru kardeşliği

    http://forum.donanimhaber.com/m_95646094/tm.htm
  • Başına iş almışsın ST4LK3R

    Bu arada XV'ye hangi renk yakışıyor sizce?
  • Lafmacun L kullanıcısına yanıt
    Evet hocam belaya battık

    Renklere gelince:
    -XV Hybrit'in rengi çok hoşmsa gitti birde biraz genç işi olsun derseniz üzerine siyah bir desen atarsanız çok harika olur
    -Kırmızı
    -Turuncu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ST4LK3R

    Evet hocam belaya battık

    Renklere gelince:
    -XV Hybrit'in rengi çok hoşmsa gitti birde biraz genç işi olsun derseniz üzerine siyah bir desen atarsanız çok harika olur
    -Kırmızı
    -Turuncu.



    Öncelikle şiirin harika olduğunu belirteyim. Elinize, kafanıza sağlık.

    XV'ye gelirsek: Aracı henüz yakından görmediğim için soruyorum.
    Hybrid rengi Türkiye'de var mı? (Genç değilim: kınanır mıyım?)
    Kaput kapağı (?) hidrolikli mi? Demir çubuklu mu?
    Far açmalar düğmeden mi yoksa sinyal kolundan mı yapılıyor? Eğer diğer Japon arabaları gibiyse Alman arabasından transfer olursam yadırgar mıyım? Başka yadırganacak konu olur mu?

    Herkese Selamlar.




  • higtr H kullanıcısına yanıt
    Hybrid rengi TR de sanırım yok. Kınanmazsıınız kınayanı da biz kınarız.

    Kaput kapağı hidrolik değil malesef.

    Far açma koldan ama her defa açma kapama yerine otomatik modda kullanabilirsiniz.

    Sizi bilmem ama Ben Alman arabasına binince yadırgıyorum :) bu konu ile ilgili ST4LK3R üyemizin yukardaki şiirini şiddetle tavsiye ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: higtr

    quote:

    Orijinalden alıntı: ST4LK3R

    Evet hocam belaya battık

    Renklere gelince:
    -XV Hybrit'in rengi çok hoşmsa gitti birde biraz genç işi olsun derseniz üzerine siyah bir desen atarsanız çok harika olur
    -Kırmızı
    -Turuncu.



    Öncelikle şiirin harika olduğunu belirteyim. Elinize, kafanıza sağlık.

    XV'ye gelirsek: Aracı henüz yakından görmediğim için soruyorum.
    Hybrid rengi Türkiye'de var mı? (Genç değilim: kınanır mıyım?)
    Kaput kapağı (?) hidrolikli mi? Demir çubuklu mu?
    Far açmalar düğmeden mi yoksa sinyal kolundan mı yapılıyor? Eğer diğer Japon arabaları gibiyse Alman arabasından transfer olursam yadırgar mıyım? Başka yadırganacak konu olur mu?

    Herkese Selamlar.





    Hybrid rengi TR'de yoktur diye tahmin ediyorum.
    Kaput kapağı demir çubukludur.
    Farlar sinyal kolunda ama far sensörü var olduğu için ben hiç kullanmıyorum.
    Almandan kasıt VW ise şanzıman konusunda VW'i yad ederek tekrar tekrar yadırgarsınız :)
    Kiralık araç olarak 3 defa İstanbul - Ankara arasında 2014 golf kullandım. Ne şanzımanı, ne aynaları, ne de oturma pozisyonu hiç hoşuma gitmedi. Bunlar sürüşü etkiliyor. XV bu konularda 10 numara. Hangi ayar nerede mevzusunda ise ben Honda'dan geldiğim için pek fark göremedim. Ancak uçak değil sonuçta araba illa ki bir iki aya alışılır

    Edit: Not: Link 234 benden önce benzer cevaplar vermiş. Şimdi gördüm :) kusura bakmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi firpir -- 7 Ağustos 2014; 21:57:37 >




  • Bende ne hikmetse dört aydir oturma pozisyonumu ayarlayamadim bu arabada. Koltuğu en alt konuma alıyorum, çok gömülmüş hissediyorum. En ustte iken az birşey öne egilsem kafam güneşlige carpiyor. Sirt ayarida gıcık geldi bana. Keşke çevirmeli olsaydı. Pedal mesafeside ayrı bir makale konusu olur.
    Kendimden şüphe etmeye basladim artik bende bir sorun var diye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ViTeSKoLu -- 7 Ağustos 2014; 22:03:48 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • 13-14 yildir aktif araba kullaniyorum. Sirket araclari hep manual vites idi. 5 yil otomatik vites kendi arabam vardi. Sonra XV aldım. Halaa da sirkette manual, ozelde otomatik kullaniyorum. Manual arabalarda oturma pozisyonumu daha rahat ayarliyorum gibime geliyor. (uzun/kısa sureli kullandigim araclardan bazilari: peugeot partner, doblo, transit connect, transit panel van, R12, kartal, eski corolla, megane,focus, vw polo,) (arasira MB C180 kullaniyorum otomatik. Bu aracta da oturma poz.,da sorun yok.)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Drunk Moose

    Bende ne hikmetse dört aydir oturma pozisyonumu ayarlayamadim bu arabada. Koltuğu en alt konuma alıyorum, çok gömülmüş hissediyorum. En ustte iken az birşey öne egilsem kafam güneşlige carpiyor. Sirt ayarida gıcık geldi bana. Keşke çevirmeli olsaydı. Pedal mesafeside ayrı bir makale konusu olur.
    Kendimden şüphe etmeye basladim artik bende bir sorun var diye




    Sayın Link234 ve firpir üstada teşekkür ediyorum.

    Hybrid renk Almanya'da gözüküyor.

    Şimdi de The Drunk Moose üstadın paylaşımına takıldım maalesef. Aracım Golf 4 ve boyum 1.80; araç yıkanırken koltuk ayarlarıyla oynanıyor ve arabayı teslim aldığımda eski ayarı bulana kadar canım çıkıyor. Özellikle de koltuk ve pedal mesafesi..Hele dizlerim direksiyon bloğuna temas ederse çıldırtıyor. Diğerlerini geçtim de XV bakmaya gidince ilk test edeceğim durum bu olacak. Umarım uygun yükseklik ayarımda dizlerim hiç bir yere dokunmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi higtr -- 7 Ağustos 2014; 22:27:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: higtr

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Drunk Moose

    Bende ne hikmetse dört aydir oturma pozisyonumu ayarlayamadim bu arabada. Koltuğu en alt konuma alıyorum, çok gömülmüş hissediyorum. En ustte iken az birşey öne egilsem kafam güneşlige carpiyor. Sirt ayarida gıcık geldi bana. Keşke çevirmeli olsaydı. Pedal mesafeside ayrı bir makale konusu olur.
    Kendimden şüphe etmeye basladim artik bende bir sorun var diye




    Sayın Link234 ve firpir üstada teşekkür ediyorum.

    Hybrid renk Almanya'da gözüküyor.

    Şimdi de The Drunk Moose üstadın paylaşımına takıldım maalesef. Aracım Golf 4 ve boyum 1.80; araç yıkanırken koltuk ayarlarıyla oynanıyor ve arabayı teslim aldığımda eski ayarı bulana kadar canım çıkıyor. Özellikle de koltuk ve pedal mesafesi..Hele dizlerim direksiyon bloğuna temas ederse çıldırtıyor. Diğerlerini geçtim de XV bakmaya gidince ilk test edeceğim durum bu olacak. Umarım uygun yükseklik ayarımda dizlerim hiç bir yere dokunmaz.





    Bir kere yapılan ayarın tekrar bulunmasının zor olduguna katılıyorum. Bence bu durumun çözümü Premiumdaki elektrikli koltuk olur. Bende elegance var. Sırtlık ayarının çevirmeli olmasını bende gerçekten çok isterdim. VW'lerin o özelliği çok güzel. Japonlar nedense bunu tercih etmiyorlar. XV'de doğru pozisyonu bulunca rahat edeceğenizden eminim. Belimde ciddi sıkıntı olduğu için hep bel yastığı kullanırdım. XV'dekullanmayacağım dedim ve aracı alıp tatile çıkınca İstanbul-İzmir yastıksız kullandım. Belimi ağrıttı açıkçası. Sonra İzmir'de koltuk ayarını biraz daha düzelttim İzmir-Bodrum-İzmir-İstanbul güzergahı boyunca hiç belim ağrımadı.Ben kendi kendime onay verdim :) artık XV'de bel yastığı kullanmıyorum. Rahat etmemde bir büyük etken daha var. Bazı XV kullanıcıları bunun farkında olmayabilir: XV'de ön sürücü ve yolcu kafalıklarında öne arkaya doğru açı ayarı yapılabiliyor. Bu ayar sayesinde ben sürüş posizyonundayken de kafamı yaslayabiliyorum ve rahat ediyorum. Ancak sonuçta burada konu ergonomi ve insandan insana değişen boy kilo ile alakalı. O nedenle siz rahatsız diyorsanız size rahatsızdır bunun üstüne söz söyleyemeyiz.
    İster direksiyon kolonu olsun ister vites kolunun olduğu orta kolon olsun, benim açımdan bacağımı rahatsız edecek bir mesafelendirme yok. Ben bu sıkıntıyı Jazz'da yaşıyordum. XV'de benim için her şey normal.




  • Hocam şiir güzel ama imla ve dilbilgisi hataları var.
    Düzeltmemi ister misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sicakyuz

    Hocam şiir güzel ama imla ve dilbilgisi hataları var.
    Düzeltmemi ister misiniz?

    Hocam bazı ifadeleri "premiyon" falan hatalı yazdığımın farkındayım. Varsa zamanınız, ilgilenmek isterseniz düzelttikten sonra pm atarsanız sevirim.
  • @ST4LK3R

    Yok hocam, o tip hatalar değil.

    Yollayacağım size.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sicakyuz

    @ST4LK3R

    Yok hocam, o tip hatalar değil.

    Yollayacağım size.


    Hocam profilinizdeki logoyu gördüm tırstım kötü sürprizle karşılaşmayayım
    ilginiz için çok teşekkür ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-73181344B -- 8 Ağustos 2014; 11:11:17 >




  • Merhaba arkadaşlar. İlk 15 sayfayı okudum ama sonrasında çok devam edemedim tüm yazdıklarınız ve bizi subaruyu alırken gönül rahatlığına konuşturduğunuz için teşekkür ederim Bursa İnegölde oturuyoruz ve dün itibariyle koyu gri elegance bir xv sahibiyiz. İlk defa subaru sahibi olacağız ailecek. Bursada Bayraktar otomotivdeki bizimle ilgilenen tüm arkadaşlara çok teşekkür ederiz. Babam muhasebeci olduğu için hesap işlerine çok girer ve pazarlığı ne yapar ne eder istediği konuma getirir Ama sağolasınlar ki onlarda çok yardımcı oldular. 76.900 liste fiyatını 72.500 e ve 1.300 liralık orjinal tavan barını (önden arkaya ) 750 liraya kapattık ve aracı satın aldık. daha araç 100 km de onunda 75 i bursadan dönerken oldu zaten İnegölü bazılarınız belki bilir imar yapısı çok bozuk herşey yığılmış bi binanın etrafına İşimizle evimiz arası 2 km ve 5 dk lık yol katediyoruz. Bu sabah gelirken daha 100 kmdeki araç olmasına rağmen 2 kmlik yolu daha araç ısınmadan 10.1 lt yakıt tüketimiyle bitirdik. Bu gerçekten bizi cazbetti. Önceki arabamız 1.6 opel vectra comfort idi ve o bu yolda 13-14 lt yakıyordu. Evet belki Opelin iç kalitesi subarudan daha iyi olabilir ama subaru da yakıtıyla onu unutturuyor bize aracın performansı aslında ne çok kötü ne çok iyi tam ideal ama vectradan sonra bize çok iyi geldi Subaru ailesine yeni girdiğimiz için pek bişey konuşamıyorum bi gelişme oldukça yazarım Öneri gibi veya başka söyleyeceğiniz bir şey olupta söylerseniz mutlu olurum.


    Bu arada 250 bin nüfuslu İnegölde bu araçtan sadece bizde var (Bursada da çok az var yada benim gezdiğim yerlerde takılmıyorlar ) her ne kadar nazardan korkutsa da bu ayrı bir keyif veriyor bize

    Fotoğrafta Bikaç gün sonra satacağımız vectrayla en az 3 yıl kullanacağımız Subaru yan yana




  • Hayırlı olsun arkadaşım. Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin. İnşallah benim de ilk aracım XV olacak.
  • 
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.