Şimdi Ara

SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (70. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12.031
Cevap
199
Favori
982.574
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6869707172
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • XV aracımı kullandıkça daha çok alışıyorum. Küçük Honda Jazz'ımdan sonra gerçekten büyük geldi :) Ancak dün yeni kasa Honda Civic'i tekrar kullandım ve ewet, XV kendine çok çabuk alıştırmış açıkçası. Resmen yerde gidiyorum hissi yarattı. XV'yi kullandıkça standart bir yüksekliği varmış hissi oluşuyor ama diğer sedan araçların direksiyonuna oturunca XV'nin ne kadar farklı olduğunu tekrar farkettim. 150 bin TL lik büyük markaların SUV araçları bile gözümden düşmüş durumda. Bu aracı bu paraya alabiliyorken o araçlara ev parası ödenmesi çok saçma geliyor. Bu tatilde sedan aracınızı sokmak istemeyeceğiniz yerlere çok rahat girip çıkıyorum ve bu benim gibi cevat kelle tarzı yaşamayı seven biri için çok büyük mutluluk. Çünkü artık her şartta kafamın rahat olabildiği bir aracım var. Küçük bir sıkıntım var, ön camdaki sol hoparlör kapağı maalesef tıkırtı yapıyor. Buna gıcık olmadım desem yalan olur. Xenon farın mercekli olmayışı da canımı sıkmıştı ama bu gece aracı çok bozuk bir yolda kullanınca kısa farların hakikaten enlemesine de boylamasına da oldukça geniş bir alanı net biçimde aydınlattığını gördüm. Bu özellikle dar virajlı veya bozuk yollarda çok çok önemli.

    Tüketim mevzuuna çok takıldık, aracın diğer özelliklerini hiç konuşmuyoruz. benim bu araca yönelmem yeni doğan kızım için güvenli bir araç satın alma düşüncesiyle başlamıştı. Bu konuda da içim oldukça rahat. Benzerleri ile karşılaştırma yapmak, kıyaslamak, artılarını eksilerini ortaya koymak konusunda sorun yok. Ancak bilgisiz insanlar bu araç hakkında konuşurken "levrek mi daha lezzetlidir yoksa künefe mi" benzeri saçma bir yaklaşımda bulunduklarının farkında bile olamıyorlar maalesef. Herkese iyi kullanımlar. Selamlar.




  • Aracın çekişiyle ilgili sorulara cevaben örnekle açıklayabilirim;

    Geçen gün XV'yi evde bırakıp Outback'le uzun yola çıktık (2.0 D CVT). Tabiki motor bir çeşit canavar olduğundan sol şeritten sadece yolculuk bittiğinde çıktım diyebilirim. Biraz da sınırların üzerinde kullandım. Yokuş yukarı, klima full açık, 4 kişiyiz ve bagaj dolu ama gaz pedalına dokununca koltuğa yapıştırıyor. Gerçekten keyifli. 150 km ortalama hızla giderken BMW 5'den yol istemek de fena değil.

    Gel gelelim Outback'i neden anattığıma; Arkadaşlar, eve dönüp ertesi gün tekrar XV'ime bindiğimde inanın bana hiç bir rahatsızlık verici eksiklik hissetmedim. Bindiğimiz XV'lerin kıymetini bilelim. Evet, kırmızı ışıkta kalkarken 5 sn içinde arkadanda uzakta kalan arabalar göremiyorsun veya 150 km hızla giderken önündekinden yol istemiyorsun ama yol tutuşunda fark yok, Yokuşta yığılma yok. Şunu belirteyim CVT şanzımanın gaz tepkisi 1 saniye kadar geç ama bazı XV kullanıcıları bunu yığılma sanıyor, öyle değil, Outback 2.0 D CVT'de de aynı gecikme söz konusu.




  • "levrek mi daha lezzetlidir yoksa künefe mi" acayip güldüm...çok güzel örnek....
  • firpir F kullanıcısına yanıt
    hocam "levrek mi daha lezzetlidir yoksa künefe mi" iyi olmuş :))

    bendede sol hopörlürün oradan hızlanınca ve bozuk yolda bir tıkırtı geliyor, aynen bende gıgıc oluyorum o sese... elimi üstüne koyunca geçiyor ama kalıcı çözüm bulursanız paylaşırsanız sevinirim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drakyuz

    "levrek mi daha lezzetlidir yoksa künefe mi" acayip güldüm...çok güzel örnek....


    Örnek çok doğru, birbirinden çok faklı araçları karşılaştırmak çok mantıklı gözükmese de ben de kendimi bir çok zaman benzer durumda buluyorum. Bunun sebebi olarak da ortada gerçekten bir ihtiyacın olup olmadığı ya da ihtiyacın ne olduğunu tam tanımlayamamak mevcut diye düşünüyorum. (En azından kendim için böyle bence) O yüzden ben örneği şu şekilde değiştirmek istiyorum, "Aksam yemekte levrek mi yesek, iskender mi?" :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mkelleci -- 24 Temmuz 2014; 14:40:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: drakyuz

    "levrek mi daha lezzetlidir yoksa künefe mi" acayip güldüm...çok güzel örnek....


    Örnek çok doğru, birbirinden çok faklı araçları karşılaştırmak çok mantıklı gözükmese de ben de kendimi bir çok zaman benzer durumda buluyorum. Bunun sebebi olarak da ortada gerçekten bir ihtiyacın olup olmadığı ya da ihtiyacın ne olduğunu tam tanımlayamamak mevcut diye düşünüyorum. (En azından kendim için böyle bence) O yüzden ben örneği şu şekilde değiştirmek istiyorum, "Aksam yemekte levrek mi yesek, iskender mi?" :)

    Hem levrek hem de iskender yiyelim... Subaru nun awd sistemini, Mazda nın Skyactiv gövdesini, BMW nin 8 ileri ZF şanzıman ını, Volvo nun ileri güvenlik ekipmanlarını, Mercedes in konforunu ve Japon sorunsuz luk ilkesini tek araçta toplayan ve 3 lt yakan bir Potpori yapalım...

    Yemekten sonra da baklava, laz böreği, ardından da söbiyet yeriz...

    Bu aracı yapan Bill Gates olur...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gilgamess

    hocam "levrek mi daha lezzetlidir yoksa künefe mi" iyi olmuş :))

    bendede sol hopörlürün oradan hızlanınca ve bozuk yolda bir tıkırtı geliyor, aynen bende gıgıc oluyorum o sese... elimi üstüne koyunca geçiyor ama kalıcı çözüm bulursanız paylaşırsanız sevinirim...

    Şu hoparlör üstündeki ses konusunda sabırsızlanıp kendim bir çözüm bulmaya çalışmazsam, tatil dönüşü serviste soracağım. İstanbul Beka kendi sattığı araçları ücretsiz 1000 km bakımına çağırıyor. Belki onların bir çözümü vardır. Sonuç hakkında burada bir paylaşım yaparım. Selamlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: firpir

    quote:

    Orijinalden alıntı: gilgamess

    hocam "levrek mi daha lezzetlidir yoksa künefe mi" iyi olmuş :))

    bendede sol hopörlürün oradan hızlanınca ve bozuk yolda bir tıkırtı geliyor, aynen bende gıgıc oluyorum o sese... elimi üstüne koyunca geçiyor ama kalıcı çözüm bulursanız paylaşırsanız sevinirim...

    Şu hoparlör üstündeki ses konusunda sabırsızlanıp kendim bir çözüm bulmaya çalışmazsam, tatil dönüşü serviste soracağım. İstanbul Beka kendi sattığı araçları ücretsiz 1000 km bakımına çağırıyor. Belki onların bir çözümü vardır. Sonuç hakkında burada bir paylaşım yaparım. Selamlar.

    O bakım benim bildiğim ücretsiz değil. Tüm yeni araçları çağırıyorlar, yağ değişimi yapıp ücretini işçilik dahil alıyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: remziadnan


    quote:

    Orijinalden alıntı: firpir

    quote:

    Orijinalden alıntı: gilgamess

    hocam "levrek mi daha lezzetlidir yoksa künefe mi" iyi olmuş :))

    bendede sol hopörlürün oradan hızlanınca ve bozuk yolda bir tıkırtı geliyor, aynen bende gıgıc oluyorum o sese... elimi üstüne koyunca geçiyor ama kalıcı çözüm bulursanız paylaşırsanız sevinirim...

    Şu hoparlör üstündeki ses konusunda sabırsızlanıp kendim bir çözüm bulmaya çalışmazsam, tatil dönüşü serviste soracağım. İstanbul Beka kendi sattığı araçları ücretsiz 1000 km bakımına çağırıyor. Belki onların bir çözümü vardır. Sonuç hakkında burada bir paylaşım yaparım. Selamlar.

    O bakım benim bildiğim ücretsiz değil. Tüm yeni araçları çağırıyorlar, yağ değişimi yapıp ücretini işçilik dahil alıyorlar.

    Açıkçası aracı teslim ederken bana ücretsiz dediler ama öyle yağ değişimi işçilik falan olayına gireceklerse ayıp ederler. 1000 km'de cidden yağ değişimi mi yapmaya kalkıyorlar? siz bu bilgiyi nereden edindiniz acaba? öyleyse hiç oraya kadar yorulmayayım!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drakyuz

    "levrek mi daha lezzetlidir yoksa künefe mi" acayip güldüm...çok güzel örnek....


    Bu arada olumlu tepkiler için tüm arkadaşlara teşekkür ederim.




  • firpir F kullanıcısına yanıt
    Sıfır aldigim Subaru Legacy'yi aynı şekilde 1000 km'de Beka'ya götürmüştüm. Kontrol yapılıp çıkacağımı düşünürken sağlam bir fatura ödemiştim. Dediklerine göre fabrikada konan yağ çok inceymiş, normal yağ ile degismesi gerekiyormuş. Bunun ücretsiz olmasi gerekir dediğimde olumlu bir cevap alamamıştım. Subaru ' nun kuralı böyle demişlerdi. Hadi hayırlısı deyip servisten ayrıldığımı hatırlıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzuun bir aradan sonra XV'ye zam gelmiş!!! XV Elegance ve Premium 2 bin TL zamlanmış. Sıfır araç piyasası durgun deniyordu ama ülkemizdeki araç fiyatları cep yakmaya devam edecek gibi!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: remziadnan

    Sıfır aldigim Subaru Legacy'yi aynı şekilde 1000 km'de Beka'ya götürmüştüm. Kontrol yapılıp çıkacağımı düşünürken sağlam bir fatura ödemiştim. Dediklerine göre fabrikada konan yağ çok inceymiş, normal yağ ile degismesi gerekiyormuş. Bunun ücretsiz olmasi gerekir dediğimde olumlu bir cevap alamamıştım. Subaru ' nun kuralı böyle demişlerdi. Hadi hayırlısı deyip servisten ayrıldığımı hatırlıyorum.

    Bilgi ve uyarı için çok teşekkürler. Halen aynı mantıktalarsa bir daha Beka'ya yolum düşmez.
  • Türkiye'de subaru bayisi baya az.Keşke Samsun da olsa da xv yi inceleme fırsatım olsaydı....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: firpir

    Uzuun bir aradan sonra XV'ye zam gelmiş!!! XV Elegance ve Premium 2 bin TL zamlanmış. Sıfır araç piyasası durgun deniyordu ama ülkemizdeki araç fiyatları cep yakmaya devam edecek gibi!


    bu ne zammı şimdi,bayramdan sonra aracı alıcaktım tam da...
  • mtutun M kullanıcısına yanıt
    abi sıkıcı olurdu hayat o zaman...tüm bu muhabbetler bitecekti...herkes dağılacak gidecek...
  • drakyuz D kullanıcısına yanıt
    Doğru söylüyorsun dostum. Zaten ben de hayatın zevki yok olmasın ve muhabbet devam edebilsin diye salata ve zeytinyağlı yiyor ve mükemmel olmayan otomobiller kullanıyorum...
  • Diğer firmalar kampanya yapar. Subaru fiyatlarını artırıyor. Bu satış mantığıyla Türkiye'de nasıl pazar edinecek. Fiyat artışı beni subaru'dan soğuttu.
  • arkadaşlar uzun zamandır takip ettiğim video ve karşılaştırmalı incelediğimizde aracı dün ankara da test suruşunu yaptım. Aracım 2011 Civic Premier ov. Araç dıştan baktiriyor. Arac yokmuş sira varmis fiyat tam vermediler 74 76 gibi rakam gevelediler.ici beni tatmin etmedi.tamam surus çok rahat ama konsol sert ve ön kısım dar geldi.belki gözüm civicten sonra alışmış olabilir.pek atak araç kullanmayan bir aile babası (yaş 36) aracı fazla zorlama şansım olmadı. Hantal degil bence.Yakıt konusunu tam olarak anlayamadim.duz yolda 10-12 km kullandim.Genel olarak arka taraf geniş ama bagaj 380 lt olarak dar.guvenlik olarak ve fiyat kalite olarak alınabilecek bir araç. Ama c konsept Japan araçlarından farkı yok.alinirken yakıt servis ve bakım masraflarını düşünmek lazım. Şimdilik yaklaşık 5-6 aydır incelediğimizde bu aracı bırakıp yeni gelicek ix25 ve honda hrv ye bakmayı düşünüyorum. Alicaklar a hayırlı olsun içiniz rahatrahat kullanın.
    PS. Incı beyazı süper yakışıyor. .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dvmvolkan

    arkadaşlar uzun zamandır takip ettiğim video ve karşılaştırmalı incelediğimizde aracı dün ankara da test suruşunu yaptım. Aracım 2011 Civic Premier ov. Araç dıştan baktiriyor. Arac yokmuş sira varmis fiyat tam vermediler 74 76 gibi rakam gevelediler.ici beni tatmin etmedi.tamam surus çok rahat ama konsol sert ve ön kısım dar geldi.belki gözüm civicten sonra alışmış olabilir.pek atak araç kullanmayan bir aile babası (yaş 36) aracı fazla zorlama şansım olmadı. Hantal degil bence.Yakıt konusunu tam olarak anlayamadim.duz yolda 10-12 km kullandim.Genel olarak arka taraf geniş ama bagaj 380 lt olarak dar.guvenlik olarak ve fiyat kalite olarak alınabilecek bir araç. Ama c konsept Japan araçlarından farkı yok.alinirken yakıt servis ve bakım masraflarını düşünmek lazım. Şimdilik yaklaşık 5-6 aydır incelediğimizde bu aracı bırakıp yeni gelicek ix25 ve honda hrv ye bakmayı düşünüyorum. Alicaklar a hayırlı olsun içiniz rahatrahat kullanın.
    PS. Incı beyazı süper yakışıyor. .

    C sınıfı hiç bir araçta (hakeza C sınıfı Japon araçlarda da) asla bulamayacağınız en azından üç fark sayabiliriz: simetrik AWD, yerden minimum 220 mm yükseklik ve boxer motor

    Bagaj konusunda ben de çok tereddütteydim. Honda Jazz bile teknik veri olarak 400 litre bagaj hacmine sahipken bu araç nasıl 380 litre diye. Eski Jazz aracımın bagajını ve XV'nin bagajını ölçtüm, ciddi bir taban alanı farkı var. Bunu görünce gönül rahatlığıyla XV aldım. Jazz'da bagaja çok zor giren ve tabana sığmayan bebek pusetinin yan tarafında XV'de bir sırt çantası genişliğinde alan kalıyor. Bu benim için yeterli. Teknik veri olarak hacim düşük de olsa, kullanışlı bir bagaj. 380 litre hacim store perdeye kadar olan bölümdür. Ben tatile çıkarken perdeyi komple çıkardım ve tavana kadar doldurdum sorun yok Ama çok geniş bir bagajı olmadığı aşikar. Bu sebeple ilerde port bagaj alıp yaz tatili seyahatlerimde kullanmayı düşünüyorum.




  • 
Sayfa: önceki 6869707172
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.