Şimdi Ara

Logitech MX 510 Performans Optik Fare -Özgün Kırmızı Hologram Desenli-

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
2.484
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Fare dünyasının bir numaralarından olan ve dev Microsoft firmasına karşı durabilen efsane isim Logitech'in yine efsane modeli MX-500 modeli yenilendi. Bu modeldeki yegane değişiklik hafif pürüzlü olan gri renkli üst kısmın artık göz alıcı harika holografik desenlere sahip kırmızı bir düz bir kaplama ile değiştirilmesi . Bunun dışında optik sensörü ve hızlanma değerleri üzerinde de bazı değişiklikler yapılmış bunlar 4.7 Megapiksel/sn'lik sensör 5.8 Megapiksel/sn'ye hızlanma takip eşiği ise 10g'den 15g'ye yükseltilmiş. Değerlendirme motoruda 8-bit yerine 12-bit olmuş ki buda hızlı hareketlerde bile daha detaylı fare imleçi hareketi demek oluyor.

    Yazılımda ise yapılan gelişmelerden biriside farklı programlara farklı tuş değerleri verilebilmesi buda mesela BattleField 1942 veya Medal of Honor serilerinde baş parmak tuşlarına farklı ayarlar atarken farklı oyunlarda garip tuş kombinasyonları gibi davranmasını sağlayabilir ve bu sayede oyununuzu daha fazla tuşla oynayabilirsiniz (ileri tuşu: sağ ctrl + sağ ok: eğilmek yada sol ctrl + sol ok: şarjör yükleme olabiliyor). Ayrıca hala tekerleğin dönerken kademeli yani tık tık ederek dönmesi silah değişimlerini oyun esnasında kolaylaştırıyor yok MS Explorer 4.0'ın tamamen sessiz tekerleği işinizi zorlaştırıyor.

    Tüm bunların dışında MX 510 güzelliği ile ön plana çıkacak bir fare. Holografik dizaynının her farede özgün olması gibi değişik bir özellikde söz konusu yani sizin fareniz başka kimsede olmayacak gibi güzel bir yanıda var. Yazılımından anlaşılacağı gibi ilerde bu güzel dizaynın mavi rengi çıkabilir veya başka renklerde eklenebilir. Fiyatı MX 500 ile aynı gözüküyor ama belki 5$ gibi cuzzi bir fark olabilir. Bu arada bazı kişiler için olabilecek tek sorun renginin viktorya çağının koyu kırmızısı olabilir o kadar umarım yakında açık mavi rengide piyasaya girer.








  • 4.7 megapixel mx mouselari 800 dpi kullanınca oluşan negative acceleration, 5.8 megapixelde yok olmuş. Bu da oyuncular için iyi bir gelişme.
  • Eğer negative accel. sorunu çözüldüğü doğruysa direk bulduğum yerde alırım.
  • Bu arada mavi modeli var.
  • bu arada bulan arkadas varsa nerede ve ne kadara buldugunu yazarsa sevinirim.
    bende almak istiyorum.
  • Paladin, imzan harika ... çok beğendim...

    bu arada mouse da çok iyi
  • 1-4.7 megapixel ne demek, 5.8 olunca ne oluyor.
    3-800 dpi ne demek
    2-negative acceleration ne demek.

    Bu tabirleri açıklarsanız hem sevnirim, hem de ben de alırım o farelerden.
  • [krl] ne demek nedemek? [krl]
  • Vilkata, negative accel'in olmadığından emin misin? Nereden öğrendin?
    Bu arada mouse NCS'ye geldi, 65$ + KDV'den satılıyor.
  • Evet Mouse elime geçti ve negative accel. yok. Logitech en iyi mouse'u yaratmayı başarmış.
  • Bulduğum bazı ingilizce açıklamalar ve en aşağıda türkçe özetin özeti ;

    The problem with every other mouse is that it tops out at 1m/s as maxspeed when running on usb@400dpi (due to input protocols which allows only 128 counts of movement per packet on each axis), because they are running on ancient 8bit mousetechnology. When the mouse passes this speed, we percieve the result as negative acceleration.
    The mx510 can move 3m/s on usb@800dpi if what they say is correct, due to the fact that they removed the limitations of the protocol so negative acceleration is gone.


    buda başkası

    We had a long thread some time ago (here on esr) about negative acceleration, and the result of the discussion was this:
    Negative acceleration is caused by lack of bandwith in the data-transfer methods normaly used by mice. Current mice (afaik mx510 is the only exception, but not sure about razer mice) use 8 bits per update for each movement axis, and the calculations below are for 8bit mice. This gives you 128counts per update. If you have your mouse connected at 125hz you get 128x125counts per second (16000). When running the mouse at 400dpi your mouse can send all data for speeds up to 1m/s on each axis with a 125hz connection. Maximum speed for the mouse, when moved at a 45degree angel from the x-axis and y-axis should be aprox 1.41m/s (sqrt(2)) in theory, and only 1 m/s if moved along one of the axes (when running 400dpi@125hz). If you are running at 200hz you can move the mouse up to 1.64m/s on each axis.

    Try running the mouse on ps/2@200hz. If you can get it to run stable on speeds close to 200hz, you should get less negative acceleration.




    Bir başka

    I am using the MX510 on an Everglide mouse pad. Its not only an improvement over the 4.3 mega pixels from the previous mx500 but, its now 5.8mp. It also improves the 8bit data stream to 12bit.

    The older MX mice uses 8bit (as I could understand it) which is the reason for "negative acceleration" when run in 800dpi mode. Logitech have solved this by using 12bit per Hz in their new MX510 mouse, making it possible to use 800dpi without getting "negative acceleration" (retardation).

    In fast-paced first-person shooter games, whether you live or die is decided by the accuracy of quick, sharp mouse movements. With a 12-bit report rate, the MX510 can transmit more detailed information to the PC. According to Logitech spokesman Nathan Papadopulos, the mouse should respond three times faster than the industry standard 8-bit mice.


    <b>Anlaşılan 8-bit veriyolu kullanan fareler belli bir yerden sonra hızlanmayı sınırlandırıyorlar. Buda hassas oyuncuları etkiliyor. Ama 12-bit veri yolunda 128 yerine 2048 bilgi aktarıldığı için hız sınırı insan oğlunu etkileyecek gibi değil</b>.




  • profesyoneller için önemli bir ürün...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.