Şimdi Ara

superonline adsl'e geçtim pişman oldum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
4.535
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yaklaşık 1 yıl önce ttnet adsl'den superonline adsl'e geçiş yaptım.ilk 6 ay sorunsuz kullandım.daha sonra bağlantı kopmaları olmaya başladı.her sorunda müşteri hizmetlerini aramak zorunda kaldım.geçen hafta tekrar sorun oldu,bu sefer modem arızalanmış dediler.en yakın tim(turkcel iletişim merkezi) modem değişikliği yapmamı söylediler.ben istanbul şişli ilçesindeyim.şişli,beşiktaş ve beyoğlu ilçelerindeki bütün superonline aboneliği yapan tim'lerle iletişime geçtim.bir çoğu bayiliklerini iptal ettirdiklerini söylediler,bayi olanlar da modemleri olmadığını söylediler.son 1 haftada yaptığım telefon görüşmeleri ve hacadığım yol masrafları ile çok rahat yeni bir modem alabilirdim.bu yazıyı fazla uzatmak istemiyorum,okuyanlar sıkılmasın.işin özü superonline adsl hizmeti kullananlar veya geçiş yapmayı düşünenler bir kere daha düşünsünler.ben turkcel markasına güvenip geçiş yaptım ama satış sonrası hizmet rezalet.müşteri hizmetlerine neler söyledim,muhatap olacak kimseyi bulamadım.şikayet ettim dönüş yapılmadı.1 haftadır internetim yok.eski modemimi taktım,onu da kullanamadım.superonline modemiolması gerekiyormuş.böylesinide ilk defa duydum.ttnette kaç kere modem değiştirdim,hiç sorun yaşamamıştım.istanbulun en büyük ilçerinden 3'ünde bayisi yada modeim değiştirecek bir merkezi bulunmayan bir internet sağlayıcısı ile uğraşmak zorundayım.

    yazım çok uzun oldu,öfekeme hakim olamıyorum,kusuruma bakmayın.mümkün olduğunca kısa tutmaya çalıştım.







  • bende süperonlıne geçmeyi düşünüyordum
    bu yazınızı gördükten sonra vazgeçtim
  • ben maduriyetimi her ortamda dile getiriyorum.şikayetvar.com'da da paylaştım.superonline şikayet bölümünde de yazdım.telefonda en az 10 kere aradım,70-80 dak.görüşme yaptım.çözüm üreten yok.şikayetim için mail yada telefon ile geri dönüş yapılmadı.tim'lerde superonline duyarsızlığından bıkmış ki bayiliklerini iptal ettiriyorlar.gelen gideni aratırmış sözünü bir kez daha yaşadım.ttnet'i kötülerken böyle daha kötüsü ile karşılaştım.en kötü yanıda farklı modem kullanamıyor olmam.
  • Facebook'tan destek almanızı öneririm. Adresinize modem talep edin, ilk önce eskisini ben size yollayacağım deyin bence, arızalı olanı..
  • telefon ile müşteri hizmetlerine aynen dediğiniz gibi talep ilettim.yeni modemi kargo ile gönderin.kargo parasınıda ben vereyim dedim.ama öyle bir uygulamalarının olmadığını söylediler.çözüm üretmek yerine bayi bilgilerini veriyorlar.dün de bayi görünen bazı timleri aradım,hepsi bayiliklerini iptal ettirmiş.bayi,bayiliğini iptal ettiriyor ama firmanın bundan haberi yok.bu nasıl bir ticaret zihniyetidir,anlayamadım.
  • super online eski super online değil arkadaşlar ilk fiber işine başladıklarında verdikleri adsl ve fiber müşteri hizmeti artık yok. telekom gibi büyüyünce kalkan tarafları oldu kalkan yerlerini indirmekte biz kullanıcıların elinde olan birşey. müşteri hizmetleri adamların telekom gibi hiçbir b.k tan anlamıyor ben dhcp diyorum oda bana o ne diyor otamatik ip diyorum ben bilmem daha doğrusu biz o konular ile ilgilenmeyiz cevabı geliyor gelinde kaymayın bu cevaba istinaden müşteri hizmetlerine. hatta geçen gün yaptıkları rezalet fiber bağlantısınında resimlerini çekip yayınladım küfür onlara tezahürat gelen elemanı hırpalayıp dövmek ise mükafat gibi geliyor yani ne yaparsanız çokta tın diyorlar.
  • çok doğru anlatmışınız.bende sizinle aynı fikirdeyim.hem dünyada ki en pahalı interneti satıyorlar,hem de satış sonrası hizmet sıfır.elimdeki eski modemi bile kullandırmıyorlar.arayüz şifresini ben size vereyim diyorum,hayır olmaz diyorlar.illaki modem firması destek verecekmiş.o destek de ücrete tabii.airties destek hattının 444 numarasında 25 dakika bekletildikten sonra öğrendim.insanları ikna edip,taahhütlü sözleşmeleri yapana kadar yağlıyıp ballıyorlar.24 ay taahhüt alınca da ilgilenmiyorlar.şuan benim cayma bedelim 320 tl'imiş.bunların hepsi birbirinden beter.hangi adsl sağlayıcısına güvenebiliriz,anlayamadım
  • kendi çabalarım sonucunda bugün nihayet modemi değiştirmeyi başardım.umarım taahhütüm bitene kadar tekrar modem arızası yaşamam.taahhütüm bittiği gün sözleşmemi iptal ettireceğim.müşteri hizmetlerini kalsaydım hala bekliyordum.sözde geri döneceklermiş.neredeyse 10 gün oldu,her aradığımda size dönüş yapılacak diyorlar.bozuk plak gibi aynı sözleri tekrarlıyorlar.inşaallah diğer aboneler benim yaşadığım sorunu yaşamazlar
  • Supronline müşteri temsilcisimidir nedir aynı şeyleri bana da yaşattılar..


    http://forum.donanimhaber.com/m_67759563/tm.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isongur

    çok doğru anlatmışınız.bende sizinle aynı fikirdeyim.hem dünyada ki en pahalı interneti satıyorlar,hem de satış sonrası hizmet sıfır.elimdeki eski modemi bile kullandırmıyorlar.arayüz şifresini ben size vereyim diyorum,hayır olmaz diyorlar.illaki modem firması destek verecekmiş.o destek de ücrete tabii.airties destek hattının 444 numarasında 25 dakika bekletildikten sonra öğrendim.insanları ikna edip,taahhütlü sözleşmeleri yapana kadar yağlıyıp ballıyorlar.24 ay taahhüt alınca da ilgilenmiyorlar.şuan benim cayma bedelim 320 tl'imiş.bunların hepsi birbirinden beter.hangi adsl sağlayıcısına güvenebiliriz,anlayamadım

    Abone olalı 1 ay olmadı. Cayma bedeli nasil hesaplanıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tam olarak bilmiyorum fakat başlangıçta verdiği her türlü indirim yada bedelsiz hizmetin bedelini katmerli olarak yansıtıyorlar.ben ilk 6 ay 10 tl+modem+ücretsiz kurulum kampanyası ile baone olmuştum.şuanda yaklaşık 1 yılım doldu ve 320 tl civarında bri cayma bedeli çıkarıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isongur

    kendi çabalarım sonucunda bugün nihayet modemi değiştirmeyi başardım.umarım taahhütüm bitene kadar tekrar modem arızası yaşamam.taahhütüm bittiği gün sözleşmemi iptal ettireceğim.müşteri hizmetlerini kalsaydım hala bekliyordum.sözde geri döneceklermiş.neredeyse 10 gün oldu,her aradığımda size dönüş yapılacak diyorlar.bozuk plak gibi aynı sözleri tekrarlıyorlar.inşaallah diğer aboneler benim yaşadığım sorunu yaşamazlar

    dün modemi değiştirmeyi başardım diye sevinmiştim ama erken sevinmekle yanılmışım.yeni modemlede aynı sorun devam ediyor.akşam 35-40 dak.müşteri hizmetleri ile görüştüm(artık akraba oldum,12 gündür her gün ortalama 30-40 dak.görüşüyorum).şifreyi yenilediler,modeme reset attılar çözüm bulamayınca her zaman ki laflarına geri döndüler.arıza kaydı oluşturuyorum,tarafınıza geri dönüş yapılacaktır deyip konuyu kapattılar.ben de dedim ki,sizin geri dönüşleriniz hep lafta kalıyor.ilk sorunum için 10 gündür geri dönüş yapmadınız,bu sorunum için kaç gün beklemeliyim dedim;en fazla 24 saatte geri dönüş yapacağız dediler.bende gülerek telefonu kapattım.bakalım ne zaman sorunumu çözecekler ya da çözmeyi başaracak kapasiteleri mevcut mu acaba??




  • superonlina komedisi devam ediyor.uzun uğraşlarım sonunda 8 kasımda değiştirdiğim modemi tekrar değiştirmem gerekiyormuş.yeni modemi aldığım günden beri sürekli teknik destek ekibi ile telefonda görüşüyorum.sorunum modemde internet ışığı yanmıyor olması.sürekli modeme reset attırıyorlar,3 kere şifre değişiklliği yaptırdılar.bugün ki konuşmamızda modemimi değiştirmem gerektiğini söylediler.gerçekten kamera şakası gibiler.3 gün önce sıfır modem diye verdikleri modemide değiştirecekmişim.ben bu modemi alana kadar armaadığım,gitmediğim bayi kalmadı.istanbulda şişli,beyoğlu,beşikta ve levent ilçelerindeki bütün bayiileri ile irtibat kurdum.şimdi yeni diye verilen modemide değiştirmem gerekiyormuş.siz olsanız ne yapardınız.neredeyse 13 gündür internetim yok.hakem heyeti başvursam bir sonuç elde edebilirmiyim.cayma ücreti vermeden sözleşmeyi iptal etmek istiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isongur

    superonlina komedisi devam ediyor.uzun uğraşlarım sonunda 8 kasımda değiştirdiğim modemi tekrar değiştirmem gerekiyormuş.yeni modemi aldığım günden beri sürekli teknik destek ekibi ile telefonda görüşüyorum.sorunum modemde internet ışığı yanmıyor olması.sürekli modeme reset attırıyorlar,3 kere şifre değişiklliği yaptırdılar.bugün ki konuşmamızda modemimi değiştirmem gerektiğini söylediler.gerçekten kamera şakası gibiler.3 gün önce sıfır modem diye verdikleri modemide değiştirecekmişim.ben bu modemi alana kadar armaadığım,gitmediğim bayi kalmadı.istanbulda şişli,beyoğlu,beşikta ve levent ilçelerindeki bütün bayiileri ile irtibat kurdum.şimdi yeni diye verilen modemide değiştirmem gerekiyormuş.siz olsanız ne yapardınız.neredeyse 13 gündür internetim yok.hakem heyeti başvursam bir sonuç elde edebilirmiyim.cayma ücreti vermeden sözleşmeyi iptal etmek istiyorum


    web işlem şifresinz varmı




  • web şifreniz derken,ben tam olarak anlayamadım.online işlemler için mi yoksa adsl şifresi mi
  • online işlemler şifresi, ordan ürün aktiflenme ile ilgili bir sorun olabilir mi

    ve elinizde superonline nın vermediği bir modem varsa onla deneyin, hat değerlerinizi kontrol edin, splitterıda dahil.

    sorun devam ederse superonline ı arayın ve port değişimi talep edin portu degistirsinler

    bu arada bende superonline kullanıyorum, abone olmam 3 aydan fazla sürdü az bucuk tecrüben var yani
  • ben yaklaşık 1 yıllık aboneyim.farklı modemde kullandım,superonline teknik destek ekibinin bu konularda fazla bilgi sahibi olduğunu düşünmüyorum.çünkü son 13 günde 6-7 saate yakın görüşme yaptım.çözüm üretemiyorlar
  • superonline adsl e üye olmak biraz sakıncalı

    superonline fiber ile Türk Telekom müşterilerini tek tek kaybetmeye başladı

    superonline adsl ise tamamen bakımı onarımı Turk Telekom'a ait olan biir internet hizmeti.

    Turk Telekom'unda nasıl bir firma olduğu açık

    kuzuyu kurda emanet ediyor adamlar resmen

    rekabet ettikleri firmayla aynı zamanda beraber çalışmak zorunda kalmak da zor iş hakkaten
  • Ben de benzer problem yaşıyorum şu anda.

    19 Ekim'de ttnet adsl'imle problem yaşamaya başladım. dsl ışığı yanıyordu ancak internet ışığı yanmıyordu. neredeyse her gün aradım, ancak 10 gün geçmesine rağmen sorun düzelmedi. sürekli arıza kaydı aldık diyorlar. sonra birisi arayıp sorun giderildi diyor ama internet düzelmiyor. sonra modeminiz arızalı yalanı. evdeki 3 modemi de deniyorum aynı sorun var diyorum tamam hattaki arıza için işlem kaydı alıp ilgilencez diyorlar. yaklaşık 10 gün böyle uğraştıktan sonra superonline'ı aradım. sözleşme imzalayıp modem alın, 5 iş günü içerisinde internetiniz açılır dediler. 2 kasımda sözleşme imzalayıp modemimi aldım. haftaiçinde de arayıp sık sık sordum ancak "sözleşmeniz sisteme girilmemiş", "kampanyanız aktive edilmemiş" gibi sebeplerle internetim bir türlü açılmadı. oluşturduğum işlem kaydı için maksimum 96 saat içinde geri dönüleceği söylendi ancak geri dönüş olmadı. sonra arayıp internetim açılmadan iptal ettirmek istedim, 48 saat içinde iptal bölümünden arkadaşlarımız sizi arayacak, daha sonra modeminizi iade ederseniz üyeliğiniz iptal olacaktır dediler ancak 48 saat geçmesine rağmen geri arayan olmadı. ben bu kadar kötü müşteri hizmeti ya da çağrı merkezi görmedim. hiç bunlarla uğraşmayarak direk hakem heyetine şikayette bulunacağım. o yüzden superonline almayı düşünenler bence de iki kez düşünsün.




  • 15 günlük çilem nihayet bugün son buldu.dün gece 1'de internet düzeldi.modem arızası yalanını her aboneye uyguluyorlar demek ki.geri döneceğiz diye insanları oyalıyorlar.superonline çok pişkin cevaplarla olayı geçiştiriyor.madem sorun onlardan kaynaklanmıyordu da gece 1'de kendi kendine nasıl internet düzeldi.taahhüt süresi bittiği anda iptal ettirmeyi düşünüyorum.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.