Şimdi Ara

KONU AÇMADAN ÖNCE MUTLAKA OKUYUNUZ - HABERLEŞME SİSTEMLERİ HAKKINDA TEMEL BİLGİLER (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
467
Cevap
19
Favori
39.322
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. İlk mesaj güncellenmiştir. Lütfen konularda "hat değerlerini nasıl alabilirim?" diye sormayınız, konularda gereksiz mesaj kirliliğine mahal vermeyiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 23 Ağustos 2015; 13:46:04 >
  • hocalarım merhaba...ana konuya da yazdım ama cevap alamadım...2 bloklu sitemizin diğer bloğunun altında tt nin fiber kutusu var...evime fiber kablo çektirmek istiyorum..sol bunu yapabilir mi tt nin kutusu olmasına rağmen yoksa illa tt yapacak ve hiper mi olacak...saygılar...
  • ygtatli kullanıcısına yanıt
    TT nin ise türk telekom harici hizmet veremezler.
  • peki hocam kutudan eve fiber kablo çekme gibi bir ihtimal var mı? rica veya belirli bir ücret karşılığı vb?
  • ygtatli kullanıcısına yanıt
    Cat 6 cekiyorlar zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben bu konuları bilmiyorum hocam göndereceğim fotodaki nedir?
  • ygtatli kullanıcısına yanıt
    Bu normal ankastre



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AMC -- 24 Ağustos 2015; 21:37:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yani çıkan kablolardan bir şey anlayamaz mıyız hocam?
  • ygtatli kullanıcısına yanıt
    Evlere direk fiber hizmetini bir dönem superonline veriyordu, halen veriyor mu bilmiyorum. Diğer binanızda tt fibernet kabini varsa, diğer binadan kendi binanıza bağlantı alamazsınız. Dolaba kadar fiber, sonrası bakır uygulaması kapsamında binanızda fibernet kabini olması gereklidir. Kabinden sonrası cat5 vb. türev kablolarla verilmektedir.

    Almak istediğiniz hız tam olarak nedir ve modem arayüzünüzden hat değerlerinizi paylaşırsanız alabileceğiniz hızları ve hattınızın durumunu görebiliriz.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    hocam bilgiler için sağolun...yeni abonelik yaptıracağım için modem değerlerini sizlere aktaramıyorum...yukarıda gönderdiğim fotoda diğer bloktan yani fiber kutudan bizim bloğa kablolar geliyor...yani sizin dediğinize göre bakır kablolarla evime gelecek ben ortada fiber kablo göremedim zaten :)
  • Konu açacak arkadaşların bu konuyu dikkatle okuması menfaatlerinedir. Konuların doğru ve anlaşılır olması için Hat değerleri, modem marka modeli ve hız bilgisi(paket tarafından tanımlanan) paylaşılmalıdır. Konular belli bir standartta oluşturulmalıdır.
  • Konu güncelliğini korumaktadır, konu açılmadan öncesinde ilk mesajda belirtilen detaylar paylaşılırsa daha kısa sürede ve doğru şekilde bilgiye erişilebilecektir.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    hocam türk Telekom çalışanımısınız,, bina da port yok denip hattım taşınıp açılmıyor bu işin çözümü nedir

    boş port var kesinlikle,, port yok gören ttnet sistemi

    kısacası ben buraya ttnet teknisyenini nasıl getirip baktırabilirim,,, ne müşteri hizmetleri nede pendik güzelyalı ttnet şubesi çözüm üretemiyoruz çünki sisteme baktıklarında boş port yok diyor,,, ve teknisyen gelmiyor bu durumda,,,,, teknisyen gelse zaten 5 dk da bağlantıyı yapacak

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Söz konusu adrese bağlı saha dolabında yer yoksa, binada yer olması bir anlam ifade etmemektedir. Sahanızda yeni port tahsisi yapılmadıkça abonelik alamaz, nakil işlemi başlatamazsınız.

  • sağlayıcı türk telekom hipernet 35 mbit e 3 ay önce yükselttik. internet bağlantısında sık sık kopma yaşıyorum. özellikle aktif kullandığım sıralarda 2 dk var 2 dk yok. internet koptuğunda modem arayüzüne girip işlem yapabiliyorum , donma kasma yok. dsl bağlantısı kesildi diyor. modem asus ac750, modeme repeater bağlı her cihaz repeater den bağlanıyor zaten . telekomu arıyorum 1 saate dzeilyor ama 1 gün sonra yine aynı.
    nasıl çözebilirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hayrul52 -- 3 Temmuz 2019; 11:31:5 >




  • hayrul52 kullanıcısına yanıt
    Kesilme esnasında DSL ışığı sönüyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Kesilme esnasında DSL ışığı sönüyor mu?
    Hiç dikkat etmedim hocam , kontrol edersem yazarım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Kesilme esnasında DSL ışığı sönüyor mu?
    Hocam şimdi kontrol ettim . İnternet kesintisi sırasında dsl ışığı yanıyor .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayrul52 kullanıcısına yanıt
    Telekomu arayarak hattınızdaki kopmaları kontrol ettirseniz iyi olur, eğer internetin kesildiği anlarda onların sistemine bağlantı koptu şeklinde log düşüyorsa işletmeciden kaynaklı bir arıza var demektir. Ancak onların sistemine söz konusu kesinti esnasında log düşmüyorsa bu durumda bağlantınızın kopmadığı anlamına gelir. -santral ile aranızdaki-
    Bahsettiğiniz modemle ilgili şikayetlere bakıldığında sizin yaşadığınız sorunu yaşayan birçok insan olduğunu gördüm. Dilerseniz modemi fabrika ayarlarına çevirip deneyin, dilerseniz modemin müşteri hizmetleri ile görüşün. Ancak teknik olarak modem arayüzünde ışıklar sönmüyorsa, işletmecilerin sisteminde bağlantının koptuğu görünmeyebiliyor, haliyle bunu bir arıza olarak değerlendirmiyor olabiliyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Telekomu arayarak hattınızdaki kopmaları kontrol ettirseniz iyi olur, eğer internetin kesildiği anlarda onların sistemine bağlantı koptu şeklinde log düşüyorsa işletmeciden kaynaklı bir arıza var demektir. Ancak onların sistemine söz konusu kesinti esnasında log düşmüyorsa bu durumda bağlantınızın kopmadığı anlamına gelir. -santral ile aranızdaki-
    Bahsettiğiniz modemle ilgili şikayetlere bakıldığında sizin yaşadığınız sorunu yaşayan birçok insan olduğunu gördüm. Dilerseniz modemi fabrika ayarlarına çevirip deneyin, dilerseniz modemin müşteri hizmetleri ile görüşün. Ancak teknik olarak modem arayüzünde ışıklar sönmüyorsa, işletmecilerin sisteminde bağlantının koptuğu görünmeyebiliyor, haliyle bunu bir arıza olarak değerlendirmiyor olabiliyorlar.
    Aradığımda evet kesintiler görülüyor diyorlar. Arıza kaydı açıyorlar bir süre sonra düzeliyor ama bikac gün sonra yine aynı . Modemle ilgili başka şikayetlerin zaten var. Kesinlikle tavsiye etmiyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.