Şimdi Ara

TÜRK TELEKOM EVDE İNTERNET KAMPANYALARI | FİBERNET / HİPERNET / ADSL (865. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: ePeP , ePeP , anakata , paxal Daha Az
4 Kayıtlı Üye (2 Mobil) ve 6 Misafir (2 Mobil) - 6 Masaüstü4 Mobil
5 sn
28.758
Cevap
577
Favori
2.025.605
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 863864865866867
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • maestroliq kullanıcısına yanıt
    Türktelekomun çağrı merkezi güvenilir değil.Daha 1 hafta önce bir teklif sundular 3 kere teyit ettik onayldık bir baktım aktif etmemişler.Kaydı tekrar dinlediler arkadaş hatalı bilgi vermiş diye mağdur ettiler bizi.İşin kötüsü şikayet edebileceğin hiç bir yer yok sadece tüketici mahkemesi onlarda yığınla evrak istiyor uğraştırıyor ve masraf ettiriyorlar.
  • Kesinlikle ararlar.2-3 gün içinde
  • callottemre C kullanıcısına yanıt
    arkadaşım neden sözleşmeni iptal ettin ki eğer haklıysam ki bana haklı olduğumu söylüyorsunuz deseydin öyleyse neden 12 aydan sonra 18 TL telefon sabit ücreti ödeyim ki diye sormadın? Keşke BTK şikayet etseydin bence %100 haklıydın. Zira telefonda yapılan sözleşmede biz sözleşme şartlarına uymadığımız zaman faturasını bize ödetiyorlar. onlar uymadığı zamanda yine bu faturayı biz niye ödeyelim ki neden sözleşmeyi iptal ediyim ki bana 24 ay 50 TL internet ve telefon tek fiyat dediler ve taahütleri de aynı zamanda bitecekmiş bu net bir şekilde telefon kayıtlarında var. Sözleşmeyi 24 ay yapıp hem telefonu da dahil etmelerine rağmen bize bilgi vermeden ekstra para talep etmeleri haksızlık. Neyse zamanı gelince...el mi yaman bey mi?
  • vav1en V kullanıcısına yanıt
    BTK 'ya şikayet edebilirsin. BTK Bilişim teknolojileri üst kurumu Linki veriyorum:https://sikayet.btk.gov.tr/

    Şikayetini ilgili bölümlere seçip düzgün bir şekilde anlatığında sorun hızla çözülüyor. Bizlere yanlış bilgi vermesi bizlerin suçu değil arkadaşım. Ceremesini neden biz çekelim. Bilgiyi veren Telekom kurumsal bir firma değil mi çağrı merkezinden arayan kişi telekom adına aramıyor mu? Çağrı merkezinden arayan kendi kafasına göre mi sözleşme teklif ediyor. Yanliş bilgi verdim kusura bakmayın diyip sorumluluktan kaçamazlar. Bizde o zaman yanlış anlamışız diye sorumluluklarımızı yerine getirmeyelim. Böyle kurumsal firmamı olur? Ama bizler tabi ki de zaman ayırıp uğraşmazsak sırtımıza semer vuran çok olur.




  • maestroliq kullanıcısına yanıt
    Sırf 1 haftadır bununla uğraşıyorum aynı kanıdayım seninle hepberaberce herkesin hakkını araması lazım.Bimer'e şikayet ediyorsun Btk'ya aktarıyor, Btk işletmeciye yani yine Türktelekom'a aktarıyor, Türktelekom'da sana sesli olarak söylediğini bu sefer mail olarak atıyor sonuç elde var sıfır :) Esas sorun bu tarz tekelci firmalara vatandaşını mahkum bırakan zihniyet ve bu zihniyete destek veren insanlar.
  • Arkadaslar 1 saattir internette şikayetvar sitesinde Türk Telekom'un Taahhüde Aykırı Zam başlığını okuyorum. ve şu kanaate vardım. Telefondan yapılan onay vermeyi tamamen kendilerine göre uyarlıyorlar. Daha sonra Müşteriden onay almalarına rağmen bu paketi veremeyeceklerini söyleyerek ya bu fiyattan al yada iptal et diyorlar. Linkini paylaşıyorum. https://www.sikayetvar.com/internet/servis-saglayicilar/turk-telekom/taahhude-aykiri-zam

    Telefondan verdiğiniz onayı mutlaka online işlem merkezinden kontrol etmeniz gerekli. Resmen müşterileri telefonda kandırıyorlar. Telefonda verdiğiniz onay ay sonunda yüksek fatura olarak karşınıza çıkabilir. Verdiğim linkten okuduğum zaman nasıl bir kumpasın içinde olduğumuzu gördüm. Ben bundan sonra telefondan onay vermem. Sikayetvar sitesindeki Taahhüde Aykırı Zam başlığını okursanız ne demek isteğimi anlarsınız. Dikkatli olun...!!!!




  • bizim de taahhüt bitti. Yine bir macera başladı. Telefonda iptale bağlayın dedim. 2 defa ben yardımcı olayım dedi. Bu iptal masası olayını kaldırmışlar mı yoksa bana mı öyle geldi?

    Sonra ofise gittim. Taahhüt bugün sondu. İptal için yarın gelin dedi( benim bildiğim son bir aya istediğimiz zaman iptal edebiliyoruz.)

    Tekliflere gelince ben şu an yalın net6 kullanıyorum. Aynı pakete 38.5 tl dedi. (Hızı 16 mbite yükseltince + 5 tl fark olur dedi)

    Sınırsız 100 gb akk li 64.90 dedi. YUhhh dedim bi de 59.90 dedi sanırım o 75 gb akn idi. AKN taahhüt filan önemli değil en ucuzunu söyleyin desem de yalın olduğu için başka fiyat yokmuş. Telefon olsaydı sınırsızı 39.90 a verirdim dedi.( ben onun yalancısıyım.)

    Bir başka konu hat sürekli düştüğü için şikayet kaydı oluşturmuştum aynı gün geldiler. Adamın dediği firma değiştirirseniz aşağıya kadar bakarız eve gelmeyiz dediler, gelirsek 14 tl alırız dediler. Bunun aslı astarı var mı sallıyorlar mı?




  • maestroliq kullanıcısına yanıt
    Genelde telefondan verilen onay sadece internet için oluyor. Sanki internet ile telefona birlikte onay verdiğinizi zannediyorsunuz ama telefona 24 ay onay verilmiyor. (Siz siz olun buraya dikkat edin ve ısrarla sorun ) Ama onay verecek müşteri hizmetleri onay verirken kullandığı cümlelerde hiç telefondan bahsetmiyor yuvarlak kelimerler kullanıyor. Hizmete onay veriyor musunuz gibi. Ben onay verirken evet 24 ay internet ve telefona 49.90 TL 24 Ay onaylıyorum dedim. Ama online işlem merkezine baktığımda 12 Ay sabit ücret indirimi var.

    Evet ben telefona da 24 ay verdiğimi zannettim ama 12 ay indirim sonra bindirim var bu ne biçim ikna kampanyası önce 12 ay 50 tl öde sonraki 12 ay ise 68 TL öde....

    Turk Telekom internet ikna kampanyalarında taahhüde aykırı zam yapılıyor... Dikkatli olun...
  • erenun E kullanıcısına yanıt
    49.90 TL fiyata 24 Ay telefonda dahil mi? Bende aynı kampanyada yararlandım. Telefon indirimi 12 aylık sabit ücret indirimi varmış... 12 ay sonraki fiyatta telefon sabit ücretini ekleyecekler (18TL) Uyarıyım dedim.
  • İşte biz bunlarla uğraşıyoruz.: Internet Müşteri Hizmetleri izleyin...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maestroliq -- 27 Nisan 2016; 17:06:09 >
  • Merhabalar, yeni üye abonelik alacağım.
    telefon sadece alarm çaldığında beni aramak için kullanılacak.
    Online oyun oynamıyorum ama kamera sistemi falan olacağı için sınırsız internet olması gerekiyor.
    Bu durumda hangi firmayı hangi aboneliği tavsiye edersiniz.?
  • Ekrem09 E kullanıcısına yanıt
    8 ve ustu kamera varsa mutlaka fiber internet(vdsl2) almalısın
    4 kamera varsa adsl yeter.

    firmalar hemen hemen hepsi aynı yani önerilecek firma yok gibi ttnet 'in müşteri hizmetleri avantajı var diğer firmalara göre yok birbirinden farkları
    fiyatlarda önemli tabi...
  • maestroliq kullanıcısına yanıt
    Uyarı için teşekkürler hocam . Şimdi online işlemlerden kontrol ettim.

    Kampanya Bilgisi Kampanya Bitiş Tarihi Kampanya İndiriminin Bitiş Tarihi
    Tek Fiyat Kampanyası 06/04/2018 06/04/2018
    Tek Fiyat Kampanyası ALO 06/04/2018 06/04/2018
  • maestroliq kullanıcısına yanıt
    ulan haykırdım ya
  • Merhaba arkadaşlar,

    Benimde taahütüm bitmişti, iptal için başvurdum bugün aradılar ve 8mb i 16 yapıp akk 50gb olarak 46 tl teklif ettiler, telefon hariç. Dedim Telefon ne olacak onu biz belirleyemiyoruz telefon birimimiz ayrı oradan ayrıca bir indirim alırsınız dedi. Telefona teklif ne gelir acaba ? 5 tl yazan var 7 tl yazan var .Süreç böylemi işliyor cidden, güvenemediğim için telefonu kapattım bişekilde.Yorumlar bakıp ona göre konuşurum diye düşündüm.

    Önceki tarifem 39+5 di , ama telefon bir sene olduğu için 57 olarak geldi 39+18 , ilk başta farketmedim otomatik ödeme talimatı olduğu için, sonradan bakınca farkettim bir ay kala adam bana tarifeniz bitmemiş vs dedi, telefon konuşmasıdır dedi, neyse net tarifemin bittiği tarih aradım dediler sizin tarifeniz telefon 2015 nisan da bitmiş, nasıl olur dedim ya bir ay önce adam bana tarife uygulamadı, ses kayıtlarının dinlenmesini istiyorum dedim, kayıt açtılar, dinlemişler evet size yanlış bilgilendirme yapılmış dediler, dedim ee bu kadar mı ?İşlem başlatıldı, bilgilendirme yapılacak felan dediler. Tarife filan sundular 60 tl, dedim kapatın.

    Bugün aradılar işte yazdığım tarifeyi sundular, sizce uygunmu, daha uygun alabilirmiyim mağduriyetimide sokarsam araya ? Birde 2 yıllık taahhüt. Ben 1 yıllık istiyorum onda 3 tl fark koyuyor. 4-5 ay sonra taşınma işlemim var ,bir 6-7 ay kirada kaldıktan sonra tekrar taşınma olayım var, bu işlemlerde sorun yaratıyorlarmı, daha önce hiç yapmadım. Yada çok uğraştırıcı işlermi?




  • tam bir tahtakale pazarlığı kuralı geçiyır, pazarlık sünnettir hesabı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrascal

    Merhaba arkadaşlar 2 senedir d-smartı taahhütten dolayı mecbur kullandım, babam habersiz taahüt yapmış. ama artık yeter 3-4 gün sonra taahhüt bitiyor bende altyapı türk telekomun olduğu için türk telekoma geçmek istiyorum. hız ve akn çok sıkıntı değil benim için yalın internette en uygun kampanya hangisi ?? birde türk telekom bayileri mi yoksa direk müdürlüğe mi gitmeliyim. konya merkezdeyim zaten.

    Turk net 59 tl lik tarife

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüm okuduklarımdan şunu anlıyorum. 16mbit + dakikasız TTNet alo hizmetini ancak 24 ay taahhütle 49.90 a mı alabiliyoruz?

    İnternet taahhüdüm doldu TTNet alonun dolması için 4 günüm var. Ne yapsak bilemedim gerçekten.

    Hat en fazla 10 mbit destekliyor. Ev telefonu hiç kullanılmıyor. Ne yapmamı önerisiniz?
  • iptal ettirdikten 1 gün sonra arayıp yalın limitsiz 56 tl dediler kabul etmedim. Gidin ıslak imza verin o zman dedi. Tekrar arama ihtimalleri var mı
  • ali222 A kullanıcısına yanıt
    türk telekoma geçiş yaptım hocam altyapı zaten TT olduğu için iyi olacağını düşündüm. 2 yıl taahhütle türk telekomdayız artık.
  • 
Sayfa: önceki 863864865866867
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.