Şimdi Ara

TÜRK TELEKOM EVDE İNTERNET KAMPANYALARI | FİBERNET / HİPERNET / ADSL (343. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Allforfun Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 6 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
28.771
Cevap
577
Favori
2.027.355
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
71 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
40. Sırada  bugün en iyi #22
Sayfa: önceki 341342343344345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bizim binaya T11 kutusu taktılar evin içine gelen kablolar değişir mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonurakar

    @e6750 Ne güzel 3'lü Fırsat Kampanyası'nı İKNA kampanyası olarak almışsınız, interneti vermiş, muhtemelen yanında TTNET Alo Konuştukça Öde ile... Neden tivibu'yu vermemiş, yoksa sen mi istemedin? İndirim bitiş tarihinin 28/05/2014'ten önce olması, hediye edilmiş tivibu Web'den veya tivibu Cep'ten dolayı olabilir ya da internet haricinde ücretsiz-indirimli bir başka abonelik tanımlanmış olabilir. Aboneliğine ne tanımladıklarını 444 0 375'ten öğrenebilirsin.

    Hocam ttnet alo konustukca odeye 6 ay daha taahutum oldugu icin onu vermediler. Tivibu da ayni sekilde birkac ay daha indirimli devam edecek. Sadece interneti uzatti simdilik. Digerleri icin de bir gitmek lazim bitince

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: e6750


    quote:

    Orijinalden alıntı: sonurakar

    @e6750 Ne güzel 3'lü Fırsat Kampanyası'nı İKNA kampanyası olarak almışsınız, interneti vermiş, muhtemelen yanında TTNET Alo Konuştukça Öde ile... Neden tivibu'yu vermemiş, yoksa sen mi istemedin? İndirim bitiş tarihinin 28/05/2014'ten önce olması, hediye edilmiş tivibu Web'den veya tivibu Cep'ten dolayı olabilir ya da internet haricinde ücretsiz-indirimli bir başka abonelik tanımlanmış olabilir. Aboneliğine ne tanımladıklarını 444 0 375'ten öğrenebilirsin.

    Hocam ttnet alo konustukca odeye 6 ay daha taahutum oldugu icin onu vermediler. Tivibu da ayni sekilde birkac ay daha indirimli devam edecek. Sadece interneti uzatti simdilik. Digerleri icin de bir gitmek lazim bitince

    Bu arada MT arkadas indirimi verebilmek icin yarim saat ugrasti. Deneye deneye oluyor falan dedi, sistem izin vermiyormus bazen onun demesine gore.Ben indirim verilmese kapatacaktim, kararliydim. Belki de o yuzden geri cevirmedi beni.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e6750 -- 29 Mayıs 2013; 8:00:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dün'de beni aradı müşteri temsilcisi ve 24 ay tahahhüt vermem karşılığında aylık 63 tl yerine ilk 3 ay ücretsiz kalan aylarda 48 tl net limitsiz 8mb önerdi böylece 320tl ye yakın indirimden faydalanmış olacaksınız dedi,bende telefon ne olacak dedim o buna dahil değil dedi . mecburen 3 ay daha 63 ödeyip sonra 9 ay tahahütsüz 44 tl ye geçeceğim en iyisi o görünüyor..
  • Arkadaslar birisi bana yardim etsin ttneti aradin fiyatta bi dusus yapamadim soyleki evde sabit telefon var 20 kusur lira o 20 lik internet var 60 kusur lira bu birde tivibu var 10 kusur lirada bu 96 lira aylik fatura geliyor hicbirisinde bildigim kadariyla tahhahut yok bunlarin icinde sadece telefonu kullanmiyorum ne yapmam gerekir sizce bu faturayi dusurmek icin ttnet telefonu bize tasiyin dedi 15 tl dedi aylik ancak ofise giderseniz musteri memnuniyeti acisinda ilk 6 ay almayabilirler dedi sizce ne yapmaliyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheDoCT

    dün'de beni aradı müşteri temsilcisi ve 24 ay tahahhüt vermem karşılığında aylık 63 tl yerine ilk 3 ay ücretsiz kalan aylarda 48 tl net limitsiz 8mb önerdi böylece 320tl ye yakın indirimden faydalanmış olacaksınız dedi,bende telefon ne olacak dedim o buna dahil değil dedi . mecburen 3 ay daha 63 ödeyip sonra 9 ay tahahütsüz 44 tl ye geçeceğim en iyisi o görünüyor..

    Niye 3 ay 63 ödeyip sonra 9 ay 44 TL kampanyası alacaksın?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: harmonyoa

    Arkadaslar birisi bana yardim etsin ttneti aradin fiyatta bi dusus yapamadim soyleki evde sabit telefon var 20 kusur lira o 20 lik internet var 60 kusur lira bu birde tivibu var 10 kusur lirada bu 96 lira aylik fatura geliyor hicbirisinde bildigim kadariyla tahhahut yok bunlarin icinde sadece telefonu kullanmiyorum ne yapmam gerekir sizce bu faturayi dusurmek icin ttnet telefonu bize tasiyin dedi 15 tl dedi aylik ancak ofise giderseniz musteri memnuniyeti acisinda ilk 6 ay almayabilirler dedi sizce ne yapmaliyim

    TTNET'i telefonla aramakla uygun fiyatlı İKNA kampanyalarından alamazsın, İKNA kampanyaları yalnızca Türk Telekom Ofislerinde (TT müdürlüğü) verilmektedir.

    Gelen son faturanızdaki KULLANIM ÜCRETLERİ ve ÜCRET DETAYLARI (2. sayfa sonu) kısımlarını buraya koyar mısınız?https://efatura.ttnet.com.tr

    Bir de şu adreslerde yazanları:https://onlineislemmerkezi.ttnet.com.tr/ttnetwsci/abone/AboneListe.do?method=kampanyaliabone
    https://onlineislemmerkezi.ttnet.com.tr/ttnetwsci/abone/AddOnAlis.do?method=satinalinan

    TÜRK TELEKOM EVDE İNTERNET KAMPANYALARI | FİBERNET / HİPERNET / ADSLTÜRK TELEKOM EVDE İNTERNET KAMPANYALARI | FİBERNET / HİPERNET / ADSLTÜRK TELEKOM EVDE İNTERNET KAMPANYALARI | FİBERNET / HİPERNET / ADSLTÜRK TELEKOM EVDE İNTERNET KAMPANYALARI | FİBERNET / HİPERNET / ADSL

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • "Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun"da yapılan bir değişiklikle elektrik, su, telefon, doğalgaz, internet, şifreli yayın gibi her türlü abonelikle ilgili düzenlemeler oluşturuyor.

    Buna göre vatandaş, belirsiz süreli veya süresi 1 yıldan uzun olan abonelik sözleşmelerini istediği zaman, herhangi bir gerekçe göstermeden ve ceza ödemeden feshedebilecek.

    Süresi 1 yıldan az sözleşmelerde ise satıcı veya hizmet sağlayıcı, sözleşme koşullarında değişiklik yaparsa, tüketici sözleşmeyi tek taraflı feshedebilecek.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonurakar

    "Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun"da yapılan bir değişiklikle elektrik, su, telefon, doğalgaz, internet, şifreli yayın gibi her türlü abonelikle ilgili düzenlemeler oluşturuyor.

    Buna göre vatandaş, belirsiz süreli veya süresi 1 yıldan uzun olan abonelik sözleşmelerini istediği zaman, herhangi bir gerekçe göstermeden ve ceza ödemeden feshedebilecek.

    Süresi 1 yıldan az sözleşmelerde ise satıcı veya hizmet sağlayıcı, sözleşme koşullarında değişiklik yaparsa, tüketici sözleşmeyi tek taraflı feshedebilecek.


    yürürlükte mi
    yeni hazırlık yapıyorlar orda mı yazıyo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tendertendere

    quote:

    Orijinalden alıntı: sonurakar

    "Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun"da yapılan bir değişiklikle elektrik, su, telefon, doğalgaz, internet, şifreli yayın gibi her türlü abonelikle ilgili düzenlemeler oluşturuyor.

    Buna göre vatandaş, belirsiz süreli veya süresi 1 yıldan uzun olan abonelik sözleşmelerini istediği zaman, herhangi bir gerekçe göstermeden ve ceza ödemeden feshedebilecek.

    Süresi 1 yıldan az sözleşmelerde ise satıcı veya hizmet sağlayıcı, sözleşme koşullarında değişiklik yaparsa, tüketici sözleşmeyi tek taraflı feshedebilecek.


    yürürlükte mi
    yeni hazırlık yapıyorlar orda mı yazıyo

    Haziran ayı içinde yürürlüğe girmesi planlanıyor...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >





  • < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar,

    Eşim az önce Türk Telekom müdürlüğüne gitti. Buradaki arkadaşlar müdürlük olarak bu kampanyadan hiç vermediklerini ve bilgilerinin de olmadığını ısrarla söylemişler.
    Telefonla ben görüşmek istedim. Arkadaşlara sizin durumunuzu anlattım. İki üç arkadaşım benzer şekilde geçiş yaptılar dedim.
    Bunun üzerine beni 3'lü avantaj tarifesine geçirmek istedi.
    Ben de ısrarla 3'lü Fırsat kampanyasını istediğimi belirttiğimde, o halde bir deneyeceklerini olmazsa eşime bilgi vereceklerini söylediler.
    2 dakika geçmeden eşim tekrar aradı. Bu sefer de hattımızın Hiper interneti desteklemediğinden dolayı 3'lü fırsat kampanyasından faydalandıramayacaklarını söylemişler.
    Tekrar yetkili ile ben görüşmek istedim.
    Yetkili arkadaş, teknik servisi aradığını ve bulunduğumuz bölgede vdsl hizmetinin henüz verilemediğini bildirdi.
    Ben de, dün iki kez 4440849 numaralı hattı aradığımı belirttim. İkisinde de bana oturduğum adreste bu hizmetin verildiğinin onayını aldığımı bildirdim.
    Müşteri temsilcisinin yanlış bilgi verdiğini ve teknik ekipteki bizzat otuduğum adrese bağlantı yapacak arkadaşlardan aldığı bilgiye göre VDSL hizmeti alamayacağımı söyledi.
    Ek olarak söylediklerine göre başvuruyu yapmışlar. 1 ay sonra bu hizmet oturduğumuz adrese de vdsl desteği gelecekmiş.

    Herneyse sonuçta bana hattımın desteklemediğini bahane ederek bu hizmeti veremeyeceğini bildirdiler.
    O halde şu an başka bir "VDSL hizmeti de mi veremeyecek misiniz" diye sorduğumda, şu an için mümkün olmadığını söyledi.

    Eşime bu şartlarda kapattır hizmetimizi dedim. Bu sefer de çok acele ettiğimizi, yakında yeni avantajlı kampanyaların da geleceğini eşime söylemişler. İptal ettirmek istiyorsak da iptal masasındaki arkadaşların bize yardımcı olacağını söylemişler.

    Anlayacağınız bu sefer oldukça uğraştırdılar.
    Açıkçası bizim hattımızın Hiperneti desteklemediğine inanmak istemiyorum.

    Hiperneti destekleyip desteklemediğini öğrenmenin başka bir yolu var mıdır arkadaşlar?




  • 3 ay önce tam isabet kampanyasıyla birlikte yeni hat açtırmıştım. O an için ttnet alo ya geçemeyeceğim ama 3 ay sonra geçebileceğim söylendi sabit ücret ödememek ,için. Aradan 3 ay geçti 4440375 aradım ama şimdide hib-nelik yapıyorlar sabit ücretsiz ttnet alo paketi yok diyorlar. 3 ay önce ısrarla sormuştum bak sen şimdi böyle diyosun ama 3 ay sonra kalkmasın diye ama malesef düşündüğüm gibi oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lamettrie -- 29 Mayıs 2013; 15:31:31 >
  • TTnetin sitesinden araştırdığımda bu kampanyayı sanki gizli tutuyorlar.3'lü avantaj tarifesi var ama 3'lü fırsat kampanyası önceden bilmeyen birinin bulabileceği yerde değil.
  • dostum eşiniz yanlış masaya gitmiş. bu işlemi iptal masasındaki arkadaşlar yapıyor. diğerleri zannedersem o ekranı göremiyorlar.,

    keşke direkt iptal fişi alıp, iptal masasına gitseymiş.
  • Bilgi icin teşekkür ederim. Oturduğum bölgede fibernet yok, bunu biliyorum da, hipernet var mı yok mu onu bilemiyorum.
    Bunu sormuştum aslında.
  • Yahu sormayın, söyledim yanlış masa diye de, iptal masasında cok sıra olduğu icin başka bir arkadas yardımcı olmuş. Ben de konuştum bu arkadasla, siz bu kampanyayı göremiyor olabilirsiniz dedim, iptal masasindaki arkadaslara sorun isterseniz dedim, ikna kampanyası olması gerekiyor dedim. Sonrasında eleman bir soralım dedi.
    Esim tekrar aradığında, yukarıda anlattığım gibi bu sefer hattımızın hiperneti desteklemediginden dolayı 3'lu paketi bize veremeyeceklerini söyledi.
    Ben de asıl bunu merak ediyorum. Hiperneti destekleyip desteklemedigini basil öğreneceğim. Aksam eve gidince yoneticiye soracağım bakalım. O da bilmiyorsa da nasıl öğreneceğimi inanın bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tivibu kotayı etkiliyor mu? Bilg.dan izleyince etkiliyor bildiğim kadarıyla ama 3 lü fırsat kampanyasında sunulan ev paketi olduğu için kotayı etkilemiyor, öyle değil mi? Bir de fibernet kullananlar internet hattını tek bir prizden alıyorlar.Tv leri aynı odada olmayanlar için nasıl bir bağlantı yapıyorlar acaba?
  • Superonline fiber optikte TURKCELL TV kotayı etkilemiyor tivibu içinde belki TTNET aynı şekilde uygulaması vardır...
  • 
Sayfa: önceki 341342343344345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.