Ios İle android farkı nedir?
36 Cevap4449 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
14 Ekim 2012; 13:21:28 

Konularda denk geliyorum surekli android tabletlerin altina ipad daha iyi ios farkı var bikere gibisiniden cümleler kullanılıyor. Ne farkı deyince cok fark var deniliyor ama detay veren olmadı.

Somut olarak aralarındaki farklar nedir.Yani ios da sunu yaparsın androide yapamazsın gibi yazabilecek biri varmı

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
14 Ekim 2012; 14:13:25 

İnternette okudugum çeşitli görüşler.


"Bence androidin eksigi marketteki uygulamalarin ios kadar islevsel ve kullanilabilir olmamasi ."

"Apple’ın geliştirdiği iOS kapalı bir sistem olduğundan dış saldırılara karşı daha güvenli. Ancak bu cihazlara dışarıdan müdahaleyi çok zorlaştırıyor. Hatta cihaza MP3 ya da fotoğraf yükleme işlemini bile özel bir yazılım ile (iTunes) yapmanız gerekiyor."

"Android açık bir sistem ve isteyen üreticiler tarafından kullanılabiliyor. Cihaz çeşitliliği çok fazla ve bu işletim sistemine sahip bir telefona dışardan yazılım (uygulama) yükleyebiliyorsunuz. Bu ise hem esneklik hem saldırılara karşı açık hedef haline gelmesine sebep oluyor. Ayrıca cihaz çeşitliliği uygulama geliştiricileri zorlayan bir etken haline de gelebiliyor. "

"Android akıllı telefonlarında genelde 5 tane ana ekran bulunuyor (bu sayı üreticiye göre artabiliyor). Bu ekranlara widget adı verilen kısa yollar ekleyerek çok daha kullanışlı hale getirebiliyorsunuz. Menüye girmeden Twitter, Facebook, Foursquare, haberler ve hava durumu gibi onlarca widget ekleyip, anında bilgilere erişebiliyorsunuz.

Kullanım kolaylığı ve arayüz konusunda Android işletim sisteminin biraz karışık olduğunu söyleyebiliriz. Çünkü ayarlar birden fazla sekmenin altında bulunuyor ve teknolojiye hakim olmayan kullanıcılar için fazlasıyla karışık olduğunu belirtelim."

"iOS

Son derece basit ancak kullanışlı bir tasarıma sahip olan iOS, telefonla ilgili tüm ayarları “Ayarlar” uygulamasının içinde barındırıyor. Ayırdığı kategoriler bakımından en ince ayarları yapmak bile oldukça kolay. iOS’un tüm özellikleri ve uygulamaları kutu şeklinde ekranda yer alıyor. Ayrıca istenilen uygulamalar klasör haline getirilerek kullanım kolaylığı daha da arttırılıyor. Ek olarak ekranı en sola getirdiğiniz zaman çıkan arama kısmında mesajlardan rehbere, uygulamalardan notlara kadar tüm bilgilere erişebiliyorsunuz.

Home tuşuna iki kere basılınca açık uygulamaların ve müzik çaların çıkması, kilit ekranındayken kameraya hızlı geçiş yapılabilmesi, artı tuşuyla fotoğraf çekebilmek, yeni bildirim sistemiyle tüm bildirimleri tek ekranda görmek gibi özellikleriyle de iOS kullanımı en kolay mobil işletim sistemi durumuna geliyor."


Baktıgım site şöye bir sonuca varmiş

Kullanım Kolaylığı ve Arayüz Kazanan ios
Performans Kazanan ios
Uygulamalar Kazanan ios
Sınırlamalar ve Esneklik Kazanan Android
Erişilebilirlik Kazanan ios
Güncellemeler Kazanan ios


6030 Mesaj
14 Ekim 2012; 14:19:02 

Performans, stabilite, program destegi, ses kalitesi. Bunlarda hic bir android tablet iPad'in yanina bile yaklasamaz. Bunlar nesnel gercekler. Bir de tasarim ergonomi gibi konular var.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
14 Ekim 2012; 15:17:29 

quote:

Orijinalden alıntı: Burn in Hell

Performans, stabilite, program destegi, ses kalitesi. Bunlarda hic bir android tablet iPad'in yanina bile yaklasamaz. Bunlar nesnel gercekler. Bir de tasarim ergonomi gibi konular var.

Hocam somut olarka örnek verirmisiniz. misal tasarım ergonomi ipad cok kotu iphonne cok dandik modeller hep ayni şeyi inceltip uzatip cıkartıyorlar.benim hiç hosuam gitmiyor mesela. androidlerde cok süper modeller var.

Performansda ipadle yapilan cogu android testlerde hep önde. siz aksine göstern birşey varmı

Misal somut olarka su oyunu ipad acar ramos w30 acmaz veya muadili. böyle bir örne kvarmı ? yoksa biri 1000 puan alır biri 1200 puan alır mi ? yani gereksiz teferruatmı puandan banane 2sindede oyunlar aynı akıcılıkta 2sindede tarayicilar ayni hızda ise istiosa puan olarak 10k alsın biri 150 puan alsın.

Yani ben somut örnek arıyorum ipadle yapilip androidle yapilamayan birşey varmı yokmu ?


133 Mesaj
14 Ekim 2012; 15:41:42 

quote:

Orijinalden alıntı: thedealer
Yani ben somut örnek arıyorum ipadle yapilip androidle yapilamayan birşey varmı yokmu ?


Her iki sistem de aynı şeyleri yapabiliyor fakat aynı kalitede yapamıyor.
Basit ve somut bir örnek olarak, herhangi bir oyunu iki cihazda da oyna, aradaki fark hissediliyor.
Benim düşüncem uygulama kalitesi olarak ios daha önde.



_____________________________



6030 Mesaj
14 Ekim 2012; 15:52:14 

quote:

Orijinalden alıntı: thedealer


Hocam somut olarka örnek verirmisiniz. misal tasarım ergonomi ipad cok kotu iphonne cok dandik modeller hep ayni şeyi inceltip uzatip cıkartıyorlar.benim hiç hosuam gitmiyor mesela. androidlerde cok süper modeller var.

Performansda ipadle yapilan cogu android testlerde hep önde. siz aksine göstern birşey varmı

Misal somut olarka su oyunu ipad acar ramos w30 acmaz veya muadili. böyle bir örne kvarmı ? yoksa biri 1000 puan alır biri 1200 puan alır mi ? yani gereksiz teferruatmı puandan banane 2sindede oyunlar aynı akıcılıkta 2sindede tarayicilar ayni hızda ise istiosa puan olarak 10k alsın biri 150 puan alsın.

Yani ben somut örnek arıyorum ipadle yapilip androidle yapilamayan birşey varmı yokmu ?

İşte olay öyle değil. O performans testleri daha çok donanımı baz alarak sonuç veriyor. (tamamen demiyorum) Ios'un donanımı çok ileride olmamasına rağmen yazılımından dolayı daha yüksek performans veriyor. Somut örnek verirsek. 600 mhz işlemci 256 mb ram'li iPhone 3gs'in Infinity blade'i kasmadan oynatabilmesi. Ama aynı donanımdaki galaxy gio'nun açabildiği oyunlara bakın. Aynı telefonlarda başka bir oyun mesela MC3 diyeyim açar ama kasar. Androidde ise açtıktan sonra ya siyah ekranda beklersiniz, ya kapanmaya zorla hatasını alırsınız.

Yani işin özü ipad, iphone vs. kullanmadan yorum yapamazsınız testlere bakarak. Kullanınca farkı anlayabilirsiniz.


Hatta yeni nesil tüm oyunlar, son nesil iPhone'lara göre çıkar. İlk appstore'a gelir sonra androide port ederler.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
14 Ekim 2012; 16:02:58 

quote:

Orijinalden alıntı: Burn in Hell


İşte olay öyle değil. O performans testleri daha çok donanımı baz alarak sonuç veriyor. (tamamen demiyorum) Ios'un donanımı çok ileride olmamasına rağmen yazılımından dolayı daha yüksek performans veriyor. Somut örnek verirsek. 600 mhz işlemci 256 mb ram'li iPhone 3gs'in Infinity blade'i kasmadan oynatabilmesi. Ama aynı donanımdaki galaxy gio'nun açabildiği oyunlara bakın. Aynı telefonlarda başka bir oyun mesela MC3 diyeyim açar ama kasar. Androidde ise açtıktan sonra ya siyah ekranda beklersiniz, ya kapanmaya zorla hatasını alırsınız.

Yani işin özü ipad, iphone vs. kullanmadan yorum yapamazsınız testlere bakarak. Kullanınca farkı anlayabilirsiniz.


Hatta yeni nesil tüm oyunlar, son nesil iPhone'lara göre çıkar. İlk appstore'a gelir sonra androide port ederler.

İphone 4 de kullandım androide hocam benim icin hiç fark bulamadım.Androidde custom olması daha hosuam gitti. ama hala somut örnek alamadım cunku iphone fiyati ile samsung alaksı yok.

Benim sorum daha cok tablet icin misal ipadle sunu yaparsın ramos 2 30 bunu yapmaz diyebilinecek en ufak birşey varmı ben bulamadım ?(ramos daha cıkmadı muadili de olur aynı özellikte)


6030 Mesaj
14 Ekim 2012; 16:06:57 

quote:

Orijinalden alıntı: thedealer


İphone 4 de kullandım androide hocam benim icin hiç fark bulamadım.Androidde custom olması daha hosuam gitti. ama hala somut örnek alamadım cunku iphone fiyati ile samsung alaksı yok.

Benim sorum daha cok tablet icin misal ipadle sunu yaparsın ramos 2 30 bunu yapmaz diyebilinecek en ufak birşey varmı ben bulamadım ?(ramos daha cıkmadı muadili de olur aynı özellikte)

3gs örneği yeterliydi bence.

Çin malı tabletlerini genel olarak bilmiyorum fakat ipad 3'ü tf300 ve nexus 7 ile karşılaştırıyorlar.


_____________________________



10298 Mesaj
14 Ekim 2012; 16:12:11 

Kim nederse desin Aypon




_____________________________


iPhone 5 32 GB White iOS 6.1.2 JB | Aeria7 TANK Eclipse
Pentax K-5 / Pentax K10D | Pentax SMC-DA 18-55 mm f/3.5-5.6 AL II / SMC Pentax-FA 1:4-5.6 35-80 mm Macro | TEAM 16 GB Class 10 | Lowepro Adventura 16
Apple MacBook Pro MD102TU/A
CPU: Intel® Core™ i7 | GPU: intel HD 4000 | RAM: 8 GB DDR3 1600MHz HDD: 750 GB | Display: 13.3'' Mat LED Ekran |

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
14 Ekim 2012; 16:13:15 

quote:

Orijinalden alıntı: Burn in Hell


3gs örneği yeterliydi bence.

Çin malı tabletlerini genel olarak bilmiyorum fakat ipad 3'ü tf300 ve nexus 7 ile karşılaştırıyorlar.

Yeterli degil cunku muadili degil hocam.
Gio dediginiz cihaz suan 0 400tl 3gs 800tl satıyorlar zaten iphone 2009da gio 2011 de cıkmıs ve dusuk segment bir telefon yani onla onu karsılastırmak olmaz.

Misal kuzenim optimus 3d almıstı ozaman iphone 4 vardi bende 2mizde bircok şey actık en ufak farkı yok ben 1500 almıstım o 800e almıstı. internet hızı vs herşey aynıdı. belki 10sanise daha hızlı nette.

Zaten konumuz tablet hocam telefon degil

Tabletlerde gördügüm kadari ile 400 500 tl lik tabletler 1500 lük ipadla aynı özelliklerde hatta daha iyi yorumlar var.Genede somut bir örnek tablet icin verebilen yok hala

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
14 Ekim 2012; 16:15:39 

quote:

Orijinalden alıntı: tfa



Her iki sistem de aynı şeyleri yapabiliyor fakat aynı kalitede yapamıyor.
Basit ve somut bir örnek olarak, herhangi bir oyunu iki cihazda da oyna, aradaki fark hissediliyor.
Benim düşüncem uygulama kalitesi olarak ios daha önde.



İşte oynadım hissedilmiyor birşey. Bunu yazanlar hep iphone kullananlar :) bende iphone 4 kullanıcısydım kuzendede optimus 3d vardi 20 30 tane oyun denedik hepsi aynı 0 fark. üstüne üstelik o benden cok cok daha ucuza aldıgı cihazla 3d video izlior 3d oyun oynuyodu. yani somut bir örne yok telefon knousunda zaten kendimde iphone kullanıcısıydım ordan cok iyi biliyorum :)



133 Mesaj
14 Ekim 2012; 16:18:10 

Herkes somut örnek vermiş, sen hala somut örnek bulamadım diyorsun.
Koy iki cihazı yan yana, aç güzel bi oyunu. Aradaki farkı hissetmemen mümkün değil.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
14 Ekim 2012; 16:19:52 

quote:

Orijinalden alıntı: yunuss.10

Kim nederse desin Aypon




Konu telefon konusu degil ya

Hocam sen iyi bilirsin baska konularda atiştik ama burda gorusunu yazarsan merak ettim hem satıyorsun kullanmıssındırda cokca.Sence android ile ios farkı nedir. yani somut olarak

Androide bunu yapamazsin iosda yaparsin dediginiz birşey varmi yani daha iyi daha daha daha degil cunku o kavramlar kişiden kişiye degişiyor.somut olarak

Mİsal sizin sattgınız flame 300 350tl lik cihaz ile 1500tl ipad arasında ne gibi farklar var.

İnternete cok cok daha hızlımı ipad
Oyunlarda ipad actıklarını flame acmazmı ?

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
14 Ekim 2012; 16:22:43 

quote:

Orijinalden alıntı: tfa

Herkes somut örnek vermiş, sen hala somut örnek bulamadım diyorsun.
Koy iki cihazı yan yana, aç güzel bi oyunu. Aradaki farkı hissetmemen mümkün değil.


1tane bile soyut örnek yok 1.si okuma yazma varsa biraz iyi okursan tablet diyorum telefon demiyorum.

2.si Gene okumanda sorun var sanırım Kendim iphone 4 kullanırken kuzeimde optimus 3d vardi 20 30 tane oyun oynadık onun cihaz ben aldım benim cihazi o aldı 3 3.5 gün bende kaldı en ufak bir fark yok .


Tabi siz gidip iphone 4 alip karsınada 400 500tl lik telefon alırsan fark olur yoksa fark falan hikaye.

1yil s2 kullandım 1yila yakın iphon4 kullandım optimus 3d kullandım 3gün. Dün teyze oglu geldi s3 almıs oda onu kullandım. bi iphone 5 kullanmadım ve android ile ios göze carpan somut en ufak bir farkı göremedim. yok oyunda fark varmıs falan ya gözler bozuktur yada karsılastırdgın cihaz alt segment cihazdir. Dikkatli okuyup cevap yaz lütfen.


 
6223 Mesaj
14 Ekim 2012; 16:31:09 

Ben sana yazayım


İpad ile muadili cin malını arasında ne fark vardir.

İpad malzemesi daha kalitelidir.
İpad cok daha az sorun cıkarır
İpad ses daha kalitelidir
İpad garantisi gecerlidir cin mallarında ne olacagı belli olmaz
İpad arkasında apple var cin mallarında belli degil yada bilinmeyen yada trde duyulmayan firmalar.(ona ragmen samsung lg gibi firmalara yaptırtanlar var onlar baska)

Geri kalan yok ios iyiydi yok android iyi vs bunla yalan dolan . android cok iyi yazan android fan boy ios iyi yazanda ios fan boydur.

Lg optimus 3d bende kullandım iphone 4s kullandım, s2 kullandım,gio kullandım,yakında s3 alacagım.2-3tanede cin malı android kullandım.

Sen gidip 2000 tl alınana iphone 4 ile 350 tl alınan cin malını kapiştirisan illaki iphone 4 cıkar. ama iphone 4 ile s2 karsıalstır hiçbir farkı yok s2 cok daha şık.
Optimus cok laf ettiler lg şöyle kötu böyle kötü yok yazılım vs. 9Ay kullandım cihazida forumdan aldım. ne iphonedan ne s2 den oyun bazında en ufacık bir gerisili yok üstüne üstelik 3d oyun performansıda cok iyi tabi 10 dk sonra şaşisin

Tablet gelecek olursak parasi olan gidip asus samsung apple alıyor olmayanda cin lere yönelmiş cok takip etmedim ama ramos w 30 konusuyor arkadaslar eger denilenler gibi cikarsa ipad falan kimse almaz.Zaten oyun da fark var falan yazmışlar koptum ona %0.1 bile fark yok oyunlarda hemde 200 250 tl lik tabletlerde bile fark yok birak 500 600tl likleri.


_____________________________

steam id: MERT1905X
DAYZ,Arma 3
Yaş:24


10298 Mesaj
14 Ekim 2012; 16:33:17 

quote:

Orijinalden alıntı: thedealer


Konu telefon konusu degil ya

Hocam sen iyi bilirsin baska konularda atiştik ama burda gorusunu yazarsan merak ettim hem satıyorsun kullanmıssındırda cokca.Sence android ile ios farkı nedir. yani somut olarak

Androide bunu yapamazsin iosda yaparsin dediginiz birşey varmi yani daha iyi daha daha daha degil cunku o kavramlar kişiden kişiye degişiyor.somut olarak

Mİsal sizin sattgınız flame 300 350tl lik cihaz ile 1500tl ipad arasında ne gibi farklar var.

İnternete cok cok daha hızlımı ipad
Oyunlarda ipad actıklarını flame acmazmı ?


Ne zaman nerde tartıştık yav

Ben iOS da Android de bir çok farklı marka ve cihaz kullandım ve kesinlikle Android derim. Androidin kişiselleştirilebilmesi ve Flash Player olması en büyük etken, diğer yandan da iDevice cihazlarından çok daha ucuza aynı performansı verebiliyor olması. Mesela şu anda kullandığım Flame ile bütün işlemlerimi yapabiliyorum. iPad alsam farklı bir işlem mi yapacaktım ? Hayır. Uygulamalar bakımından iOS için daha çok yazılmış uygulama var ama Android için de yelpaze oldukça genişledi. iOS da Apple güncellemeyi kestiği anda kalırsınız ama Android de böyle bir sorun yok.


_____________________________


iPhone 5 32 GB White iOS 6.1.2 JB | Aeria7 TANK Eclipse
Pentax K-5 / Pentax K10D | Pentax SMC-DA 18-55 mm f/3.5-5.6 AL II / SMC Pentax-FA 1:4-5.6 35-80 mm Macro | TEAM 16 GB Class 10 | Lowepro Adventura 16
Apple MacBook Pro MD102TU/A
CPU: Intel® Core™ i7 | GPU: intel HD 4000 | RAM: 8 GB DDR3 1600MHz HDD: 750 GB | Display: 13.3'' Mat LED Ekran |


6030 Mesaj
15 Ekim 2012; 19:14:37 

quote:

Orijinalden alıntı: thedealer

Konularda denk geliyorum surekli android tabletlerin altina ipad daha iyi ios farkı var bikere gibisiniden cümleler kullanılıyor. Ne farkı deyince cok fark var deniliyor ama detay veren olmadı.

Somut olarak aralarındaki farklar nedir.Yani ios da sunu yaparsın androide yapamazsın gibi yazabilecek biri varmı

http://forum.donanimhab..._/key_//tm.htm#66945209


Al sana bir somut örnek daha.


_____________________________



595 Mesaj
15 Ekim 2012; 19:59:17 

en basit açıklama bana göre aldığım aleti kurcalamam işimi gördün dersen alacan ios misler gibi kullanıcan he yok ben kurcalarım eylenirim dersen alacan android ben android kullanıyorum.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
15 Ekim 2012; 20:12:26 

quote:

Orijinalden alıntı: Burn in Hell


http://forum.donanimhab..._/key_//tm.htm#66945209


Al sana bir somut örnek daha.

Hocam siz nerde sorunlu cihaz var onları koyuyorsunuz Zaten onex sayfasına bakın aletin heryerinde bi sorun var.


s3 ün takılıdıgı varmi ? yok. Şunu derseniz okey iphone daha az sorunlu ona lafım yok ama kendimde iphone kullanıcısı oldugum icin fark yok arada.Birde ondaki sorun uyumlu olmaması diger türlü olsa o oyun her android cihazda takılıyormu ? yani ios ile android farkı olması icin bütün androidlerde takılan bir oyunun bütün ioslarda rahatca oynatması lazım öyle bir durum yok olmazda


Birde konu TABLET hocam telefon degil tabletteki farkını sordum ben


94 Mesaj
15 Ekim 2012; 20:15:23 

Aradaki en büyük fark fiyatır. Android bedavadır ios ücretlidir. İoslu cihazların pahalı olma sebebi içerisinde ios yüklü gelmesidir. Eğer ios'a verilen ücret ipad gibi bir cihazın fiyatından çıkartılır ise cihazın payı olan fiyat çok sayıda android tabletin altında kalacaktır. Sebebi ise apple cihazlarının donanım olarak çoğu android modelden düşük olmasındandır. Androiddeki sanırım büyük ve tek sorun yazılan programların tüm cihazlara uygun yazılmamasıdır. Bu da uyumsuzluklara, düzgün çalışmama ve çökme takılma gibi sorunları beraberinde getiriyor. İos ile çalışan modellerde bir model yelpazesinden söz edilemediği için herkes aynı modeli kullanmak zorundadır. Halbuki androidde estetik ve donanım ön plandadır. İos cihazlar bir dönemlerin sovyetler birliğini anımsatır, herkes aynı cihazı kullanmak zorundadır ama android özgür dünya gibidir, biri porsche diğeri murad 124 gibi herkes farklı, bütçesine ve zevkine göre cihazlar seçebilir. Yani android özgürlüktür.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Laptop: Casper I7-620 Windows Home Premium Telefon: HTC Desire HD CyanogenMod 10.1 [SR2] Tablet: Cube U30GT 32Gb Navigasyon: Next YE-G 515 Uydu: Atlanta-Xtrend ET-9000 OpenPLI 3.0 Astra 19.2 150 cm �anak


6030 Mesaj
15 Ekim 2012; 20:18:15 

quote:

Orijinalden alıntı: thedealer


Hocam siz nerde sorunlu cihaz var onları koyuyorsunuz Zaten onex sayfasına bakın aletin heryerinde bi sorun var.


s3 ün takılıdıgı varmi ? yok. Şunu derseniz okey iphone daha az sorunlu ona lafım yok ama kendimde iphone kullanıcısı oldugum icin fark yok arada.Birde ondaki sorun uyumlu olmaması diger türlü olsa o oyun her android cihazda takılıyormu ? yani ios ile android farkı olması icin bütün androidlerde takılan bir oyunun bütün ioslarda rahatca oynatması lazım öyle bir durum yok olmazda


Birde konu TABLET hocam telefon degil tabletteki farkını sordum ben

Konu tablet fakat piyasadaki hiç bir tablet, one x'den daha iyi donanıma sahip değil.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
15 Ekim 2012; 20:27:18 

quote:

Orijinalden alıntı: Burn in Hell


Konu tablet fakat piyasadaki hiç bir tablet, one x'den daha iyi donanıma sahip değil.

Opek önemli degil s3 de hiç takılma olmuyor ozaman anroid süper yada xone takılıyor android kötü vs bunlar genelleme olmaz.

Yani dedigim şu

İOS tablet ile oynan bütün oyunları android ile kasmadan oynayabilirmiyiz?
İos Tablet ile android tabletin internet ve tarayici hizlari aynımı ?
İOS tablet ile office vs gibi uygulamari acıp kullanılması ile androideki aynimi.
İos tablet ile menülerde gezerken ki hız ve akıcılı android ile aynımı ?


Yanlıs anlama olmasın ben android yada ios cu degilim. Sorum yukardakiler icin yoksa 600 verip android alcagma birazdaha verip ipad alirim

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
15 Ekim 2012; 20:54:21 

quote:

Orijinalden alıntı: Burn in Hell

Performans, stabilite, program destegi, ses kalitesi. Bunlarda hic bir android tablet iPad'in yanina bile yaklasamaz. Bunlar nesnel gercekler. Bir de tasarim ergonomi gibi konular var.

hocam ama ios kapalı bir işletim sistemi olduğu için sadece apple damgalı ürünlerde mevcut bu gün android saatlere bile kurulabiliyor


6030 Mesaj
15 Ekim 2012; 20:58:09 

quote:

Orijinalden alıntı: thedealer


Opek önemli degil s3 de hiç takılma olmuyor ozaman anroid süper yada xone takılıyor android kötü vs bunlar genelleme olmaz.

Yani dedigim şu

İOS tablet ile oynan bütün oyunları android ile kasmadan oynayabilirmiyiz?
İos Tablet ile android tabletin internet ve tarayici hizlari aynımı ?
İOS tablet ile office vs gibi uygulamari acıp kullanılması ile androideki aynimi.
İos tablet ile menülerde gezerken ki hız ve akıcılı android ile aynımı ?


Yanlıs anlama olmasın ben android yada ios cu degilim. Sorum yukardakiler icin yoksa 600 verip android alcagma birazdaha verip ipad alirim

Sen konuyu boşuna açmışsın. iPhone kullanan birisi bu soruların cevabının hepsini bilir. Androidi destekleme amaçlı bir konu açmışsın. Ne desek boş. O almak istediğin tablet senin isteklerini kesinlikle karşılar. İyi günlerde kullanırsın.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
15 Ekim 2012; 21:29:52 

quote:

Orijinalden alıntı: Burn in Hell


Sen konuyu boşuna açmışsın. iPhone kullanan birisi bu soruların cevabının hepsini bilir. Androidi destekleme amaçlı bir konu açmışsın. Ne desek boş. O almak istediğin tablet senin isteklerini kesinlikle karşılar. İyi günlerde kullanırsın.

Yok konu gayet yerinde ve iyide sürekli iphone fan boylugu yapma görevinde degilim.

İphone kullandım ama hiç ipad kullanmadım hiç android tablet kullanmadım olay zaten tablet cep telefonu degil iphone 4 de kullandım s2de. cep telefonu ile tabletlerin 1e1 aynı olduklarını bilmiyorum bunu idda eden biride olmadı. Yani siz zaten baştan beri konuyu telefon olarka yazdız halbuki telefonla alakası yok konunun.

Dersenizki ios tablet ile android tabletin yaptıkları ios cep telefonu yazılımı ile android cep tel yazılımı %100 aynıdır bunu basta deseniz zaten uzamazdı.Androidi destekleme gibi bir durum yok ama Fan boylukta yapcak yası gectim.


Sorular cok açik ve basit ki siz ipad ile android tablet aynı şeyler yapar demeyi yediremiyorsanız kendinizi o sizin probleminizdir. Eger ios sistemi tablet de cokdaha iyise 1tane somut örnek verin dedim ilk önce 300 400tl lik bi android TELEFON örnegi verdiginiz daha sonra dedimki Bana TABLET örnegi verirmisiniz Gene TELEFON örnegi verdiniz.

Burdan cıkanda basit siz ios fanı olmussunuz ne desek boş. ben kendim cep telefonunda ios kullanıcısıym madem androidde ios yaptıklarini yapiyor neden 1000tl acıktan fazla vereyim.Olay budur ve basit acıktır. Biri çikar derki

Arkadasım

Şu su oyunları ios oynatır android acmaz.
Şu su programları iosda vardir benzerleri yada işlevi aynı olan programlar androidde yoktur.
İos interneti androdiden cokdaha hızlıdır vs


Böyle yazılımsal iddalar var ise konusulur yoksa da ios fan boylugu yapilmaz. Yoksa ben android deseteklesem kac yazar ios destek versem kac yazar benimi dinleyecek millet herkes deli gibi araştiriyor eski devirler bitti.



Sonuç olarak bu konu acip okuduklarım ve kendi araştirdiklarımdan sonra

İOS İle yazilimsal olarak yapilan herşey (oyun internet vs) Androidede ayni hız ve ayni kalitede yapiliyor.


 
374 Mesaj
15 Ekim 2012; 21:35:21 

Kardeşim ben senin sormak istedigini anladim ve cevabini şimdi açıklayacağım ilk önce ios cihaz ve android cihaz arasindaki 400-500 liralik fiyat farkinin 2 sebebi vardir. Birinci ve en buyuk neden sevgili Tayyip'in vergileri o aradaki 70-80 dolarlik farki 400-500 tl yapiyor. 2. Fark ise Apple ve Google'ın işletim sistemlerine ayirdiği butcenin cihazlara yansimasi ve markalarin satis politikalari. Android 10liraya 10adet satmak isterken Apple 100liraya 1 adet satiyor.
Simdi gelelim farklara eger 2 isletim sisteminden birisi digerine her alanda kesin bir ustunluk saglasaydi insanlar bu ikisini bu kadar karsilastirmazdi ve her ikiside bu derece yoğun ilgi gormezdi. Senin bu ikisinden birisine karar verebilmen icin oncelikle ne istedigine karar vermen lazim. Bak mesela ben iPhone 4 kullaniyorum 2 yildir cokda memnunum hala ama nexus 7 tr'ye gelir gelmez 1 tane alacagim cunku playstation kolu takabilecegim bir tablet istiyorum.
Seninde onceligin eger tableti tablet olarak kullanacaksan kesinlikle ios olmali ama ipad alirsan eger bilki apple'a bi 200 dolar daha odersin eger gercekten kullanmak istiyorsan tabletini. Ama eger benim gibi dusunuyorsan yani tablette yok aliminyummus yok kameraymis yok cartmis yok curtmus istemiyorsan nexus 7 tam sana gore. Stabilite farki android 4.1 jellybean ile birlikte gelen butterproject ile minimize edilecek ama asla ayni seviyeye gelmeyecek. Bir diger farkta android isletim sistemini firmalar kendi markalari adi altinda kullanirken isletim sistemi uzerinde bircok degisiklik yapiyor ve bu deisikler sistemi bir hayli yoruyor ve vasat derecede bir sarj ve performans suresi ile karsilasiyorsun bu anlamda apple gerekli argeye ve testlere yeterli sure ve butce ayirdigi icin o fiyat farkini kalite olarak cihazlarina yansitiyor ama dedigim gibi ne istedigine gore hangisini alacagina senin karar vermen lazim. Diger belirgin farklar ise androide root etmeden 3. Parti yazilim yukleyebilirsin ama ios'e yukleyemessin. Diger bir fark ise ortada tek bir ios olmasi ama birden cok android olmasi buda sana androidde uygulama optimizasyonlarinda sorun yasatabilir tabi bazi modeller icin konusuyorum. Android acik kaynak oldugu icin saldirilara acik haldedir ama bunu apple fan boylar malesef cok abartiyor bilincli bir sekilde kullanirsan hicbirsey olmaz merak etme. Baska bir fark ios ergonomisini androidde bulamazsin. Birde cogu insan flash desteginden falan bahsediyor ancak benim bildigim kadariyla yanlisda biliyor olabilirim ama android 4.1 jelly bean ile flash destegi bitiyor android icin ve son olarak su benchmark testi mevzusuna deginicem apple bu dunyanin en buyuk teknoloji firmalarindan bir tanesi ve sanmayinki adamlar cihazlarina 4 cekirdek falan filan koyamaz mesela intel i7 ile amd fx8 cekirdek sayilarina ve performanslarina bakin amd 8 intel 4 olmasina ragmen intel onde performans olarak o yuzden cihaz alirken o benchmark testlerine degil ozellikle oyunlar icin fps degerlerine bakarsaniz daha dogru sonuclar elde edersiniz saygilar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
6223 Mesaj
15 Ekim 2012; 21:36:51 

İmzasında apple amblemi olan birinden yorum mu bekliyorsunuz


_____________________________

steam id: MERT1905X
DAYZ,Arma 3
Yaş:24

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
15 Ekim 2012; 22:05:48 

quote:

Orijinalden alıntı: Duellist

Kardeşim ben senin sormak istedigini anladim ve cevabini şimdi açıklayacağım ilk önce ios cihaz ve android cihaz arasindaki 400-500 liralik fiyat farkinin 2 sebebi vardir. Birinci ve en buyuk neden sevgili Tayyip'in vergileri o aradaki 70-80 dolarlik farki 400-500 tl yapiyor. 2. Fark ise Apple ve Google'ın işletim sistemlerine ayirdiği butcenin cihazlara yansimasi ve markalarin satis politikalari. Android 10liraya 10adet satmak isterken Apple 100liraya 1 adet satiyor.
Simdi gelelim farklara eger 2 isletim sisteminden birisi digerine her alanda kesin bir ustunluk saglasaydi insanlar bu ikisini bu kadar karsilastirmazdi ve her ikiside bu derece yoğun ilgi gormezdi. Senin bu ikisinden birisine karar verebilmen icin oncelikle ne istedigine karar vermen lazim. Bak mesela ben iPhone 4 kullaniyorum 2 yildir cokda memnunum hala ama nexus 7 tr'ye gelir gelmez 1 tane alacagim cunku playstation kolu takabilecegim bir tablet istiyorum.
Seninde onceligin eger tableti tablet olarak kullanacaksan kesinlikle ios olmali ama ipad alirsan eger bilki apple'a bi 200 dolar daha odersin eger gercekten kullanmak istiyorsan tabletini. Ama eger benim gibi dusunuyorsan yani tablette yok aliminyummus yok kameraymis yok cartmis yok curtmus istemiyorsan nexus 7 tam sana gore. Stabilite farki android 4.1 jellybean ile birlikte gelen butterproject ile minimize edilecek ama asla ayni seviyeye gelmeyecek. Bir diger farkta android isletim sistemini firmalar kendi markalari adi altinda kullanirken isletim sistemi uzerinde bircok degisiklik yapiyor ve bu deisikler sistemi bir hayli yoruyor ve vasat derecede bir sarj ve performans suresi ile karsilasiyorsun bu anlamda apple gerekli argeye ve testlere yeterli sure ve butce ayirdigi icin o fiyat farkini kalite olarak cihazlarina yansitiyor ama dedigim gibi ne istedigine gore hangisini alacagina senin karar vermen lazim. Diger belirgin farklar ise androide root etmeden 3. Parti yazilim yukleyebilirsin ama ios'e yukleyemessin. Diger bir fark ise ortada tek bir ios olmasi ama birden cok android olmasi buda sana androidde uygulama optimizasyonlarinda sorun yasatabilir tabi bazi modeller icin konusuyorum. Android acik kaynak oldugu icin saldirilara acik haldedir ama bunu apple fan boylar malesef cok abartiyor bilincli bir sekilde kullanirsan hicbirsey olmaz merak etme. Baska bir fark ios ergonomisini androidde bulamazsin. Birde cogu insan flash desteginden falan bahsediyor ancak benim bildigim kadariyla yanlisda biliyor olabilirim ama android 4.1 jelly bean ile flash destegi bitiyor android icin ve son olarak su benchmark testi mevzusuna deginicem apple bu dunyanin en buyuk teknoloji firmalarindan bir tanesi ve sanmayinki adamlar cihazlarina 4 cekirdek falan filan koyamaz mesela intel i7 ile amd fx8 cekirdek sayilarina ve performanslarina bakin amd 8 intel 4 olmasina ragmen intel onde performans olarak o yuzden cihaz alirken o benchmark testlerine degil ozellikle oyunlar icin fps degerlerine bakarsaniz daha dogru sonuclar elde edersiniz saygilar

Yorum icin teşekkurler hocam sonunda biri beni anlayip mesaj yazdı

zaten root ve rom yukleyecegm cin android tekrar favoridir benim icin. bi ara ipad 2.el mi alsam diye bir fikir vardi aklımda ama android daha fazla tatmin edecek app uygulamasıan falan para veremem zaten birde cok ok fark var arada.


 
374 Mesaj
16 Ekim 2012; 18:13:41 


quote:

Orijinalden alıntı: thedealer


Yorum icin teşekkurler hocam sonunda biri beni anlayip mesaj yazdı

zaten root ve rom yukleyecegm cin android tekrar favoridir benim icin. bi ara ipad 2.el mi alsam diye bir fikir vardi aklımda ama android daha fazla tatmin edecek app uygulamasıan falan para veremem zaten birde cok ok fark var arada.

Önemli degil ama bence cin mali tabletler yerine nexus 7 alabilirsin disarda 250$ fiyati var ve en hizli android tablet olarak biliniyor ayrica 23 ekimde ipad mini tanitilcak onunda fiyati 250-300$ civari bisiy ben bekle derim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



337 Mesaj
16 Ekim 2012; 20:33:29 

Klasik Appleios - Android tartışması olmuş yukarısı

Benim şahsi görüşüm bu cihazlar tamam tablet veya telefon ama aynı kategoride değiller nasılmı?

Şimdi android kullanan adam açık kaynak kod nedir bilir gnu linux bilir meraklıdır kurcalar hatta kurcalayarak geliştirir sömürür elindeki aleti ''şimdi siz dediğim gibi biri iseniz android kullanırsınız özgürlüğü seviyorsunuzdur en basitinden launcher falan kurarsınız ya

Ama yok kardeşim benim işim olmaz öyle işlerle kurcalamam geliştirmem bana görsel güzel stabil bi cihaz olsun ben alayım mağazada uygulama indireyim oynuyayım yeter diyorsanızda gider ios alırsınız

Kullanıcı kitleleri farklı bu cihazların bence


_____________________________

Kişisel Teknoloji Blog'm (TeknoBlog)kadirgumussoy.blogspot.com


 
135 Mesaj
27 Aralık 2012; 22:45:50 

Ben hala bir seçim yapamamış biriyim. Eğer her iki sistemi de kullanıp deneyimi olan biri varsa bana yardımcı olursa çok sevinirim.

Öncelikle şunu söyliyeyim; ios veya android ben bunlardan birini aldıkdan sonra uygulamalara para vermem, ama öyle root atmak idi, jb atmak idi gibi atraksiyonlara da girmem. Bedavacı diyebilirsiniz. Ama vermem. Benim merak ettiğim şeyler şöyle:

En basitinden ki bir film fotoğraf gibi birşeyi bilgisayarımdan alıp veya verebileceğim ücretsiz uygulama hangi işletim sisteminde var?
Ofis uygulamalarını veya pdf leri görüntüleyebileceğim ücretsiz uygulama hangi işletim sisteminde var?

Bu gibi belli başlı maddelerle bana örnek vererek yardımcı olacak birisi varsa minnettar olurum.


_____________________________



731 Mesaj
28 Aralık 2012; 1:31:25 

quote:

Orijinalden alıntı: alperencsm

Ben hala bir seçim yapamamış biriyim. Eğer her iki sistemi de kullanıp deneyimi olan biri varsa bana yardımcı olursa çok sevinirim.

Öncelikle şunu söyliyeyim; ios veya android ben bunlardan birini aldıkdan sonra uygulamalara para vermem, ama öyle root atmak idi, jb atmak idi gibi atraksiyonlara da girmem. Bedavacı diyebilirsiniz. Ama vermem. Benim merak ettiğim şeyler şöyle:

En basitinden ki bir film fotoğraf gibi birşeyi bilgisayarımdan alıp veya verebileceğim ücretsiz uygulama hangi işletim sisteminde var?
Ofis uygulamalarını veya pdf leri görüntüleyebileceğim ücretsiz uygulama hangi işletim sisteminde var?

Bu gibi belli başlı maddelerle bana örnek vererek yardımcı olacak birisi varsa minnettar olurum.


Ben ios kullanmadım ama android kısmını elimden geldiğince izah ediyim.
Androidde root etmeden fde ücretli uygulamayı forumlardan bulup kurabilirsiniz ki buna bile pek gerek kalmıyor ücretsiz uygulamalar sayesinde.

Pdf ve ofis için de türlü ücretsiz uygulamalar var.

Film ve fotoğrafları gerek bluetooth gerek kablosuz üzerinden gerekse de usb kablosuyla hiç bir programa gerek kalmadan atabiliyorsunuz.(kablosuz üzerinden atmanız için usb girişli bir modeminiz olmalı.bu usb girişine hdd bağlayarak dosya yöneticnde hdd deki dosyaları görebiliyorsun.aktarım biraz yavaş ama bu yöntemle)


_____________________________



6030 Mesaj
28 Aralık 2012; 1:55:03 


quote:

Orijinalden alıntı: alperencsm

Ben hala bir seçim yapamamış biriyim. Eğer her iki sistemi de kullanıp deneyimi olan biri varsa bana yardımcı olursa çok sevinirim.

Öncelikle şunu söyliyeyim; ios veya android ben bunlardan birini aldıkdan sonra uygulamalara para vermem, ama öyle root atmak idi, jb atmak idi gibi atraksiyonlara da girmem. Bedavacı diyebilirsiniz. Ama vermem. Benim merak ettiğim şeyler şöyle:

En basitinden ki bir film fotoğraf gibi birşeyi bilgisayarımdan alıp veya verebileceğim ücretsiz uygulama hangi işletim sisteminde var?
Ofis uygulamalarını veya pdf leri görüntüleyebileceğim ücretsiz uygulama hangi işletim sisteminde var?

Bu gibi belli başlı maddelerle bana örnek vererek yardımcı olacak birisi varsa minnettar olurum.


Hepsinde var. Hemen usbye atar gibi film muzik atmak istiyorsaniz android alin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
28 Aralık 2012; 1:55:05 

Tablet alcaksan butcen varsa ipad den sasma apple su an tablette daha iyi ama telefonlarda android butcen yoksa fazla ipad yerine android tabletler alternatif oluyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


 
135 Mesaj
28 Aralık 2012; 16:19:01 

Yani ücretsiz uygulamalar bazında ios zayıfmı?


_____________________________



535 Mesaj
28 Aralık 2012; 20:12:05 

android özgürlüktür, tabi tutup dandik android işletim sistemine sahip cihazlarla ipad'i kıyaslamayacaksın.


_____________________________



 
115 Mesaj
28 Aralık 2012; 21:27:18 

Ben apple ürünüde kullandım androidde açıkçası aynı isi yapan ürüne uc kat fazla para vermem param olmadığı icin degil benim icin onemli olan f/p dir esneklikdir

Kısacası benim icin imaj hiçbir şeydir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Mobil Cihazlar] » Android Tabletler » Diğer Markalar » Ios İle android farkı nedir?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.766