Şimdi Ara

Elektrikli yeni Toyota eQ'nun lityum-iyon pillerini Panasonic üretiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
2.657
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj




  • Elektrikli yeni Toyota eQ'nun lityum-iyon pillerini Panasonic üretiyor





    Elektrikli araçlar konusunda yaptığı yatırımları yakından takip ettiğimiz Toyota ve çevreci projeleri ile gündeme gelen Panasonic, elektrikli araç konusunda uzun süredir işbirliği halinde.




    Toyota'nın enerji şarjlı hibrit modellerine lityum-iyon pil sağlayan Panasonic, tamamen elektrikli yeni Toyota eQ modelinin de lityum-iyon pillerini üreteceğini duyurdu.




    Artan yakıt fiyatları ve yükselen çevre endişeleri, alternatif enerji kullanan araçlarda şarj edilebilen pillerini önemini artırıyor. Panasonic yıllardır hibrit ve elektrikli araçlar için lityum-iyon ve Ni-MH piller üretiyor. Sektörde faaliyet gösteren otomotiv firmaları da bu yüzden Panasonic'i tercih ediyor. 




    2018 yılı hedefini elektronik sektörünün bir numaralı yenilikçi şirketi olarak belirleyen Panasonic, alternatif enerji kullanan araçlardaki şarj edilebilir pillerin geliştirilmesi için pil iş koluna ciddi yatırımlar yapıyor ve ve motorlu araçların karbon salınımını azaltma konusunda görev üstleniyor.

     

     








  • Pil kiralama olmasa elektriklimotomobil her türlu alınır

  • şu elektrikli araçların fiyatları uygun olacaktı,tek şarj ile en az 400 km yapacaktı , şarj süresi de en fazla 10 dk civarı olacaktı(devrimsel bir pil teknolojisi şart tabi!!!) ki şu her gün akaryakıt ve lpg ye zam yapan mahlukatlardan kurtulacaktık.
    tabi şarj edilmesi de güneş enerjisi ile olsun malum elektrik/doğazgaz dengesi de yakıyor ...

    karbon emisyonundan da bahis açılmıyor artık malum litrelerin hesabını yaparak araç kullanır olduk...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: dirokzan

    şu elektrikli araçların fiyatları uygun olacaktı,tek şarj ile en az 400 km yapacaktı , şarj süresi de en fazla 10 dk civarı olacaktı(devrimsel bir pil teknolojisi şart tabi!!!) ki şu her gün akaryakıt ve lpg ye zam yapan mahlukatlardan kurtulacaktık.
    tabi şarj edilmesi de güneş enerjisi ile olsun malum elektrik/doğazgaz dengesi de yakıyor ...

    karbon emisyonundan da bahis açılmıyor artık malum litrelerin hesabını yaparak araç kullanır olduk...

    Kullanmayi verbirader. Toplu tasimaya gerekli onem verilmezse bakkala bile arabayla gidilirse devlette vergiyi yuksek tutmak durumundadir. Elektrikli araba dedigin gibi oluncada yol yok trafik soyle boyle diyeceksiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dirokzan

    şu elektrikli araçların fiyatları uygun olacaktı,tek şarj ile en az 400 km yapacaktı , şarj süresi de en fazla 10 dk civarı olacaktı(devrimsel bir pil teknolojisi şart tabi!!!) ki şu her gün akaryakıt ve lpg ye zam yapan mahlukatlardan kurtulacaktık.tabi şarj edilmesi de güneş enerjisi ile olsun malum elektrik/doğazgaz dengesi de yakıyor ...karbon emisyonundan da bahis açılmıyor artık malum litrelerin hesabını yaparak araç kullanır olduk...


    buranın Türkiye olduğunu unutuyorsun. öyle avantajları olan bir araba olsa, ona öyle bir vergi geçirirler ki benzinli arabayı ararsın Türk insanına malesef o kadar rahatlığı hiçbir zaman kullandırtmazlar. pamuktan olsa adamın bitarafına bir yolunu bulup batırırlar mutlaka.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: oktayakgoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: dirokzan şu elektrikli araçların fiyatları uygun olacaktı,tek şarj ile en az 400 km yapacaktı , şarj süresi de en fazla 10 dk civarı olacaktı(devrimsel bir pil teknolojisi şart tabi!!!) ki şu her gün akaryakıt ve lpg ye zam yapan mahlukatlardan kurtulacaktık.tabi şarj edilmesi de güneş enerjisi ile olsun malum elektrik/doğazgaz dengesi de yakıyor ...karbon emisyonundan da bahis açılmıyor artık malum litrelerin hesabını yaparak araç kullanır olduk...
    Kullanmayi verbirader. Toplu tasimaya gerekli onem verilmezse bakkala bile arabayla gidilirse devlette vergiyi yuksek tutmak durumundadir. Elektrikli araba dedigin gibi oluncada yol yok trafik soyle boyle diyeceksiniz.


    bire kafası hangi devirden kalma olduğu belirsiz arkadaş sana sorarım;

    biz arabamıza pahalı benzin alıyoruz diye 1 bağırıyosak herşeyin fiyat artıyor diye 5 bağırıyoruz.yakıt dediğin şey temel çıktıdır yani bi iş yapıyosan hertürlü onu kullanmak zorundasın.toplu taşıma tr de varmıki?millet camlarda gidiyor.O zamları yapanlar 2005 de bitecek metroyu 2012 olmuş hala devreye alamamışlarsa toplu taşıma kullanın gibi bişey söylemeye hakları yoktur.toplu taşımayla işe gidemezsin hiçbi büyük şehitde.cama yapışık olarak canın çıka çıka cama yapışarak balık istifi taşıma var türkiyede.toplu taşıma bu değildir.toplu işkencedir bu.o yüzden ne konuştuğunuza neyi savunduğunuza dikkat edin.trafiği azaltmak için zam yapmak nasıl bi mantıktır bunuda sorgulayın.sanki mazota zam gelince toplu taşıma pahalanmıyomu?neyin kafasını yaşıyorsunuz siz ya %48 olarak?





  • Toyota tamamen elektirikli olan aracını iptal etmemiş miydi?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: WoXeD

    quote:

    Orijinalden alıntı: oktayakgoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: dirokzan şu elektrikli araçların fiyatları uygun olacaktı,tek şarj ile en az 400 km yapacaktı , şarj süresi de en fazla 10 dk civarı olacaktı(devrimsel bir pil teknolojisi şart tabi!!!) ki şu her gün akaryakıt ve lpg ye zam yapan mahlukatlardan kurtulacaktık.tabi şarj edilmesi de güneş enerjisi ile olsun malum elektrik/doğazgaz dengesi de yakıyor ...karbon emisyonundan da bahis açılmıyor artık malum litrelerin hesabını yaparak araç kullanır olduk...
    Kullanmayi verbirader. Toplu tasimaya gerekli onem verilmezse bakkala bile arabayla gidilirse devlette vergiyi yuksek tutmak durumundadir. Elektrikli araba dedigin gibi oluncada yol yok trafik soyle boyle diyeceksiniz.


    bire kafası hangi devirden kalma olduğu belirsiz arkadaş sana sorarım;

    biz arabamıza pahalı benzin alıyoruz diye 1 bağırıyosak herşeyin fiyat artıyor diye 5 bağırıyoruz.yakıt dediğin şey temel çıktıdır yani bi iş yapıyosan hertürlü onu kullanmak zorundasın.toplu taşıma tr de varmıki?millet camlarda gidiyor.O zamları yapanlar 2005 de bitecek metroyu 2012 olmuş hala devreye alamamışlarsa toplu taşıma kullanın gibi bişey söylemeye hakları yoktur.toplu taşımayla işe gidemezsin hiçbi büyük şehitde.cama yapışık olarak canın çıka çıka cama yapışarak balık istifi taşıma var türkiyede.toplu taşıma bu değildir.toplu işkencedir bu.o yüzden ne konuştuğunuza neyi savunduğunuza dikkat edin.trafiği azaltmak için zam yapmak nasıl bi mantıktır bunuda sorgulayın.sanki mazota zam gelince toplu taşıma pahalanmıyomu?neyin kafasını yaşıyorsunuz siz ya %48 olarak?

    Senle tartisacak degilim yalniz ufkun acilmasi acisindan soyluyorum. Dunya ya bir bak. Toplu tasimada sorun var diye arabalara yonelen kac tane ulke var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • işe gitmesin evdemi otursun millet?cidden saçmalıyorsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WoXeD

    işe gitmesin evdemi otursun millet?cidden saçmalıyorsun

    yazdıklarımı soldan sağa oku lütfen. benim dediğim hiç bir şeyden bahsetmiyorsun. elektrikli araba gelene kadar yada teknoloji bir şeyi başarmasını bekleyene kadar eldeki çüzümleri iyi şekilde uygulamak lazım diyorum sen işe gitmesin yok zam şöyle böyle diyorsun.


    neyse birader senin dediğin doğru mazotu 1 lira yapsın devlet bakalım o zaman araban ilede gidebilecekmisin işine.
  • ben işe servisle gidiyorum zaten, benzin 2 lira olsada servisle gitmeye devam ederim yada elektrikli arabam olsada.niye eskisin arabam km yapsın?bu sizin gibi fosillerin uydurduğu bir şey.kimse mazot 1 lira olsada işe arabamla gitsem diye beklemiyor.ha öte yandan yolları düzgün yapmak şehir içi alternatif rotaların cazibesini artırmak gene yönetimin yapması gereken şeyler.bi türkiyedeki metro ağına bak bide o gelişmiş dediğiniz ülkelere bi fransaya bi japonyaya bak.kullanan kişi sayılarını kıyaslarken sefer sayılarına ve rota sayılarınada bak.ezberden konuşmak çok kolay.
  • toplu taşıma dediğin budur bak bilmiyosanız öğrenin .bunlar oraya gökten inmedi yöneticiler benzine yükledikleri zamları vergileri yemek yerine halka hizmet için kullandığı için bu kadar gelişti.

    Elektrikli yeni Toyota eQ'nun lityum-iyon pillerini Panasonic üretiyor


    buda ankaranın metro ağı.

    Elektrikli yeni Toyota eQ'nun lityum-iyon pillerini Panasonic üretiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WoXeD -- 12 Ekim 2012; 11:33:46 >




  • benim söylediğimi neden söylüyorsunki. ben diyorum ki toplu taşımaya önem verilmesi lazım. sen diyorsun ki japonyada böyle evet bende oyle olması lazım diyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oktayakgoz -- 12 Ekim 2012; 11:54:42 >
  • önemi verecek olan vatandaş değil yani bende onu diyorum.insanlar sanki kullanmıyomuş herkes keyfekeder arabayla gidiyormuş gibi bahsediyorsun.yazdıklarını oku.
  • Sanki sadece bizim ulkemizde vergi fazla veya cok vergi var.. Ingilterede sehir merkezine arabayla girmek ucretli.. Insalar toplu tasima kullansin diye hemde cevre temizligi icin.. Sadece toyota phirus venun gibi bir hybrid aracin varsa vergi vermiyon..

    Bir ara istanbul da sehir merkezine girmek ucretli olsun diye haber ciktida olurmu diye itiraz edildi.. Adamlar catir catir aliyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: isomania

    Sanki sadece bizim ulkemizde vergi fazla veya cok vergi var.. Ingilterede sehir merkezine arabayla girmek ucretli.. Insalar toplu tasima kullansin diye hemde cevre temizligi icin.. Sadece toyota phirus venun gibi bir hybrid aracin varsa vergi vermiyon..

    Bir ara istanbul da sehir merkezine girmek ucretli olsun diye haber ciktida olurmu diye itiraz edildi.. Adamlar catir catir aliyor.

    niye olumsuz yönlerini kıyas alıyosunuz bu kafada olduğunuz sürece bi halt olmaz.
  • Kim ne derse desin benzin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oktayakgoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: dirokzan

    şu elektrikli araçların fiyatları uygun olacaktı,tek şarj ile en az 400 km yapacaktı , şarj süresi de en fazla 10 dk civarı olacaktı(devrimsel bir pil teknolojisi şart tabi!!!) ki şu her gün akaryakıt ve lpg ye zam yapan mahlukatlardan kurtulacaktık.
    tabi şarj edilmesi de güneş enerjisi ile olsun malum elektrik/doğazgaz dengesi de yakıyor ...

    karbon emisyonundan da bahis açılmıyor artık malum litrelerin hesabını yaparak araç kullanır olduk...

    Kullanmayi verbirader. Toplu tasimaya gerekli onem verilmezse bakkala bile arabayla gidilirse devlette vergiyi yuksek tutmak durumundadir. Elektrikli araba dedigin gibi oluncada yol yok trafik soyle boyle diyeceksiniz.

    uçuk da olsa kendi fikrim sonuçta.
    insanımızın rahatı için bu fikri dile getirmek kabahat olmasa gerek...
    şunu da unutmayın ki büyükşehir de gece toplu taşım sürüyor olabilir ama bir çok kentte gece 12 den sonra hastaneye bile araç olmasa gidemezsin.
    Diyarbakır da yaşıyorum ve devletin yaptığı şehirden bilmem kaç km uzak toki ye hastahaneye ,otogar a ve daha bir çok yere belirli bir saatten sonra gidemiyoruz maalesef.taksi diyebilirsiniz ama gece taksi durakları bile kapalı gece sokağa çıkıp taksi aradığım cok olmuştur.
    Benzine zammı da söyleriz yol yok böyle şöyle de deriz çünkü bu devletin vatandaşıyız vergimizi veriyoruz ve en temel şeyleri de istemek abes olmasa gerek bu çağda...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • elektrikli arabalarda maliyet yüksek ve pil problem oluyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: dirokzan

    şu elektrikli araçların fiyatları uygun olacaktı,tek şarj ile en az 400 km yapacaktı , şarj süresi de en fazla 10 dk civarı olacaktı(devrimsel bir pil teknolojisi şart tabi!!!) ki şu her gün akaryakıt ve lpg ye zam yapan mahlukatlardan kurtulacaktık.tabi şarj edilmesi de güneş enerjisi ile olsun malum elektrik/doğazgaz dengesi de yakıyor ...karbon emisyonundan da bahis açılmıyor artık malum litrelerin hesabını yaparak araç kullanır olduk...


    İstekleriniz uzun vadede olur ama elektrikli araçların kullanımının yaygınlaşması için biraz daha ucuzlayıp menzillerinin biraz daha artması yeterlidir. 10dk da şarj olması çok da problem değil. Sonuçta her yerde elektrik var, şarj sistemleri yaygınlaşnca istediğin her yerde şarj edersin aracını; evde, işte, otoparkta ... Yine de elektrikli araçlar çevreci araçlar değildir. Çünkü şu anda dünyadaki çoğu ülke elektrik enerjilerini fosil yakıtlardan elde ediyor. Türkiye'de çoğunlukla doğalgaz ve kömürden. Elektrikli araç da dolaylı yoldan CO2 salınımı yapacak ama benzinlilerden daha az yapacak. Elektrikli araçlar görece daha çevrecidir. Kirli gaz ve gürültü yapmadığı için en azında şehirlerin havasında iyileşme sağlayacaktır. Elektrikli araç teknolojisinin gelişmesi ve yaygınlaşmasını bekliyoruz. Yine de belirtmek isterim ki dünyadaki gerçekten çevreci ulaşım araçları, bisiklet ve yelkenli teknelerdir.





  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.