- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
YGS Puanına Okul Puanı Ekleniyor mu ?
21 Cevap29611 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


254 Mesaj
11 Ekim 2012; 18:35:07 

Netten araştırdım biri olur diyor ibir olmaz diyor en iyisini DH bilir dedim.Mesela 200 puan alan adam ygsden 2 yıllık tercih etse okuldanda 30 puan geldi 230 olarak o üniversditeye yerleşmiyor mu ?


_____________________________



318 Mesaj
11 Ekim 2012; 18:44:11 

tabi tabi galiba ilk girişin olacak. ygs sonrası direk ygs+okul puanlı puanın verilmiyor ama lys sonucu açıklandığında o puan veriliyor.bu yıl galiba ygs sonucuyla da verilecek


_____________________________



111 Mesaj
11 Ekim 2012; 20:12:42 

quote:

Orijinalden alıntı: demonsaider

tabi tabi galiba ilk girişin olacak. ygs sonrası direk ygs+okul puanlı puanın verilmiyor ama lys sonucu açıklandığında o puan veriliyor.bu yıl galiba ygs sonucuyla da verilecek

son sınıfların diploma notu hesaplanmadan nasıl olacak o iş?


_____________________________

"Yalnız tek bir şeye ihtiyacımız vardır, çalışkan olmak. Servet ve onun tabii neticesi olan refah ve saadet yalnız ve ancak çalışkanların hakkıdır." Mustafa Kemal Atatürk


318 Mesaj
12 Ekim 2012; 20:19:57 

quote:

Orijinalden alıntı: β


son sınıfların diploma notu hesaplanmadan nasıl olacak o iş?

abi mezun olunca onu düşünemiyo insan o da var tabi.


_____________________________



1441 Mesaj
12 Ekim 2012; 20:21:18 

YGS sonuçları açıklandığında okul puanı ekli gelmeyecek LYS açıklandığında lys'ye girmesen bile ygs yerleştirme puanların gelecek orda ekli olacak lise bittiği için de okul puanı gayet tabii eklenecek. Tercihlerini okul puanı ekli haldeki y-ygs'ye göre yapacaksın.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emmesen -- 12 Ekim 2012; 20:22:21 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
12 Ekim 2012; 21:01:57 

quote:

Orijinalden alıntı: Emmesen

YGS sonuçları açıklandığında okul puanı ekli gelmeyecek LYS açıklandığında lys'ye girmesen bile ygs yerleştirme puanların gelecek orda ekli olacak lise bittiği için de okul puanı gayet tabii eklenecek. Tercihlerini okul puanı ekli haldeki y-ygs'ye göre yapacaksın.

Bende birşey soracağım.Okul birincilerine 60 puan mı geliyor.Yoksa ortalaması kadar puan mı geliyor?


1441 Mesaj
12 Ekim 2012; 21:04:33 

quote:

Orijinalden alıntı: Hayatın Anlamı


Bende birşey soracağım.Okul birincilerine 60 puan mı geliyor.Yoksa ortalaması kadar puan mı geliyor?


Diploma notu x 0,6 gelecek okul birincisinin 60 alma devri 2012 ile kapandı.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emmesen -- 12 Ekim 2012; 21:05:32 >


_____________________________



 
643 Mesaj
12 Ekim 2012; 22:01:56 

quote:

Orijinalden alıntı: Emmesen



Diploma notu x 0,6 gelecek okul birincisinin 60 alma devri 2012 ile kapandı.

Hocam tam olarak kesinleşti mi artık obp ile mi hesaplancak diploma puanları ?


_____________________________



1441 Mesaj
12 Ekim 2012; 22:07:09 

quote:

Orijinalden alıntı: YSN_94


Hocam tam olarak kesinleşti mi artık obp ile mi hesaplancak diploma puanları ?

Evet 2013'te OBP. Ama dava açarlar AOBP'ye döner falan bilemem ancak hiç sanmıyorum OBP ile devam edecektir. Bana kalırsa komple kaldırılmalı okul puanları da neyse.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emmesen -- 12 Ekim 2012; 22:07:53 >


_____________________________



393 Mesaj
13 Mart 2013; 14:24:22 

quote:

Orijinalden alıntı: DDS Emmesen

YGS sonuçları açıklandığında okul puanı ekli gelmeyecek LYS açıklandığında lys'ye girmesen bile ygs yerleştirme puanların gelecek orda ekli olacak lise bittiği için de okul puanı gayet tabii eklenecek. Tercihlerini okul puanı ekli haldeki y-ygs'ye göre yapacaksın.

yani ygs den ham olarak YGS-325 aldım mesela öyle gelicek dümdüz? sonra lysde eklencek


_____________________________



1441 Mesaj
13 Mart 2013; 14:48:01 


quote:

Orijinalden alıntı: Jermaine.


yani ygs den ham olarak YGS-325 aldım mesela öyle gelicek dümdüz? sonra lysde eklencek

Evet aynen oyle ygs sonuclari okul puani ekli gelmez



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



66 Mesaj
13 Mart 2013; 14:48:26 

quote:

Orijinalden alıntı: DDS Emmesen


Evet 2013'te OBP. Ama dava açarlar AOBP'ye döner falan bilemem ancak hiç sanmıyorum OBP ile devam edecektir. Bana kalırsa komple kaldırılmalı okul puanları da neyse.

ben fen lisesi mezunuyum bu sistemle bana kaç puan girer?ilk 2kda geri atar mı 85 dip. notu?


_____________________________



393 Mesaj
13 Mart 2013; 15:00:44 

quote:

Orijinalden alıntı: DDS Emmesen



Evet aynen oyle ygs sonuclari okul puani ekli gelmez

e ozaman bu demektir ki ygs puanları düşük gelcek geçen senelere göre?


_____________________________



919 Mesaj
13 Mart 2013; 15:06:52 

tabi etkiliyor yoksa liseyi boşuna mı okuduk . Ama şöyle bi durum var ham puan alan yerler var mesala polisliğe eklenmiyor diye biliyorum


_____________________________



70 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
brtgtrn
13 Mart 2013; 15:10:55 

quote:

Orijinalden alıntı: DDS Emmesen



Diploma notu x 0,6 gelecek okul birincisinin 60 alma devri 2012 ile kapandı.

Aynısı lys içinde geçerli mi?


_____________________________



2054 Mesaj
13 Mart 2013; 16:19:41 

Beyler ben anadolu teknik lisesinde Elektrik okuyorum. Fakat lys 5 sınavına gireceğim. Yıl sonu ortalamam 65-67 lerde geziyor. Okul puanı ne kadar gelir sizce? Bu senede 67 olur büyük ihtimalle yıl sonu ortalaması


_____________________________



Sakarya Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği (2013)


1441 Mesaj
13 Mart 2013; 18:10:54 


quote:

Orijinalden alıntı: Jermaine.


e ozaman bu demektir ki ygs puanları düşük gelcek geçen senelere göre?

Hicbir zaman ygs puanlarri okul puanlari ekli halde gelmedi ki ygs puanlariniza okul puani eklenmis hali lys sonuclariyla gelcek ygsden tercih yapmak isteyenler icin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



2054 Mesaj
14 Mart 2013; 2:00:26 

beyler soruma cevap verseniz?


_____________________________



Sakarya Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği (2013)


2133 Mesaj
14 Mart 2013; 2:14:07 


quote:

Orijinalden alıntı: iwanthidan

Beyler ben anadolu teknik lisesinde Elektrik okuyorum. Fakat lys 5 sınavına gireceğim. Yıl sonu ortalamam 65-67 lerde geziyor. Okul puanı ne kadar gelir sizce? Bu senede 67 olur büyük ihtimalle yıl sonu ortalaması

4 yıl ortalamasını 67 olarak alırsak 40 puan gelir bu yıl.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
10 Mesaj
29 Eylül 2014; 17:47:09 

arkadaşlar birşeyi merak ettim. Ben AUZEF öğrencisiyim. YGS birdaha giricem. Geçen sene diploma puanım eklendi dereceme. Bu her sene mi oluyor yoksa birkereye mahsus mu?


_____________________________

Ubi dubidum ibi Libertas


 
92 Mesaj
29 Eylül 2014; 17:56:03 


quote:

Orijinalden alıntı: Arıca

arkadaşlar birşeyi merak ettim. Ben AUZEF öğrencisiyim. YGS birdaha giricem. Geçen sene diploma puanım eklendi dereceme. Bu her sene mi oluyor yoksa birkereye mahsus mu?

Her sene eklenir ama bi yeri kazanip gitmezsen diğer yıl girecegin sınava okul puanının yarısı eklenir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

HEDEF GAZİ ÜNİVERSİTESİ KAMU YÖNETİMİ


 
10 Mesaj
29 Eylül 2014; 19:09:16 

Mesela Açık Öğretimde Öğrenciyim İÜ'de puan kesintisi yapılır mı?


_____________________________

Ubi dubidum ibi Libertas
En Beğenilmeyen Yorumlar
Yoruma Git 4 yıl ortalamasını 67 olarak alırsak 40 puan gelir bu yıl. #Ramazan - -1
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Eğitim ve Sınavlar] » Liseler » YGS/LYS » YGS Puanına Okul Puanı Ekleniyor mu ?
Sayfa: [1]

Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön

 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.855