Şimdi Ara

Star Citizen (Çıkmadı) [ANA KONU] (58. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.248
Cevap
44
Favori
94.064
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efeemmi

    Arkadaşlar, oyunu almayı düşünüyorum size birkaç sorum olacak.

    1-Bugün Star Citizen'a 100 lira 200 lira bayılsam oyunu indirince ne ile karşılaşacağım? Şuan oyun bir hangarda uçak maketinin içinde dolanmaktan ve satın almadığınız geçici bir gemiyle (pvp) it dalaşı maçlarına girmekten mi ibaret sadece?

    2-Elite Dangerous'daki kadar olmasada en azından 1-2 sektör 3-5 gezegen yada istasyon gezebileceğimiz ve 3-5 kuruş para kazanıp daha iyi gemiler alabileceğimiz bir oyun ortamının ne zaman hazır olacağı aşağı yukarı da olsa belli mi?

    3-Oyunun biraz daha gelişmesini beklesem sizce hata mı etmiş olurum? Oyun şuan zaten çok pahalı, bitmeye yakın büyük ihtimalle fiyatını iyice yükseltecekler. Aldığınıza pişman mısınız?

    Dostum, ben elite dangeroustan önce star citizen almıştım. bir kaç gün içinde o kadar sıkıldım ki 140 lira verip elite dangerous a geçtim. Oyunda hiç bir şey yok. İleri de hiç bir aracın daha yüksek fiyata satılacağını da sanmıyorum. hele o kafadan 20-40 dolar arası aldığımız gemiler zaten bir boka yaramıyor. Onların fiyatları sittin sene artmaz. elite dangerous oynayan biriysen hiç boşuna para verme. iki haftadır star citizenin sitesine bile girmedim.




  • 2015 ilk ceyrekte cikacak olan FPS moduluyle oyunda hareketlenme olacagini dusunuyorum.Daha fazla ve daha aktif oyuncular bulunacaktir , FPS meraklisi her daim daha fazla cunku.
  • Cevaplar için teşekkürler. Oyunun gelişmesini beklemeye devam. Bakalım nasıl bir oyun olacak.
  • realthing kullanıcısına yanıt
    efeemmi kullanıcısına yanıt
    Star Citizen ile Elite Dangerous u kıyaslamak bence her iki oyun için de şuan doğru değil zira örneğin Star Citizen Elite Dangerous dan çok daha yüksek bir bütçeye sahip iken Elite Dangerous Star Citizen den 3 yıl önce geliştirilmeye başlanmış bir yapım, bu iki olgu ile her iki oyunu değerlendirmek doğru olur düşüncesindeyim.

    Hiçbirinin avukatlığını yapıyor değilim ama iki oyunu da yakından takip eden biri olarak temelde Bir uzay sim i yapmayı planlasalar da uygulamada birbirlerinden ayrılıyorlar zira her iki geliştiricide kendi düşünce ve planlarını ellerindeki imkanlar ile oyunlarına aktarıyorlar.

    Örneğin Elite Dangerous da FPS modu oyunun ana dinamiklerinden biri değil oyunu oynayan birçok arkadaşım da bundan yakınıyor zira kendi geminizin içinde bile gezemediğiniz ve karakterinizi değil sadece geminizi kontrol edebildiğiniz bir oyun olmanın dışında uzun soluklu olamamakla yani kendini tekrar etmekle itham ediyorlar. Bense henüz yeni çıkış yapmış ve geliştirilme süreci henüz tamamlanmamış olduğu için her ne kadar yeni özellikleri DLC gibi satmayı planlasalar da fazla eleştirel yaklaşmaktan kaçınıyorum.

    Aynı şey Star Citizen içinde geçerli ama burada siz çok önce geliştirilmeye başlanmış bir oyun ile ondan çok sonra geliştirilmeye başlanmış bir oyunu eşit seviyede eleştirmeye kalkarsanız yanılırsınız zira Star Citizen elindeki imkanları iyi bir şekilde kullanacak olursa (70 milyon dolara dayanmış bütçe) şu anki hali ile Elite Dangerous anca Star Citizen çıkıncaya kadar insanları oyalayan bir oyun olarak kalır zira vaat ettikleri Elite Dangerous un hayalini bile kuramayacağı şeyler şu anki bütçesi ile yani kısaca ''-Ne kadar para o kadar köfte'' tabi ki para sorunları çözmüyor bende şahsen bu sene içerisinde çıkaracaklarını söyledikleri özellikleri merakla bekliyorum belirleyici bir etken olacak bu sene her iki oyun için de.

    Star Citizen i çok önce almış biri olarak bende oyunu her gün oynayan biri değilim 2 ay girmediğim olmuştur zira optimizasyonu henüz yapılmadığı için sıkıntılar yaşanıyor. ve henüz Alpha dönemindeki bir oyunu çıkış yapmış bir oyunla kıyaslamak da ne kadar doğru bilemiyorum. Daha öncede söylediğim gibi şuan için meraklılarına nasıl bir oyun olacağı ile ilgili bir fikir vermekten öteye gitmiyor Star Citizen. tarafsız olarak her iki oyuna bakmaya çalıştığımda elindeki imkanlar ve yol haritalarını kıyaslarsam bende Star Citizen daha ağır basıyor çünkü bir menüler oyunu olmaktan çok daha öteye gitmeyi hedefliyor ve bunu vaat ediyor.

    Ben bu seneyi her iki oyun içinde önemli olarak görüyorum zira bu sene birçok şey netlik kazanacak her iki oyun arasında kararsız kalan arkadaşlar bence bir kaç ay daha beklesinler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi F-Rock -- 17 Ocak 2015; 16:12:05 >




  • F-Rock kullanıcısına yanıt
    Dedikleriniz kesinlikle doğru. Ben zaten, şu aşamada star citizen'a bulaşılmaması gerektiğini düşünüyorum.
    Para verip, zaman geçirecek bir oyun arıyorsak, o oyun şu anda star citizen değil.
    Star Citizen çıkana kadar elite dangerous baya tatmin edecek gibi görünüyor. Tam sürüm gelince herşey değişecek; orası kesin.
  • Ayın 26'sına kadar Mustang'leri test sürüşüne çıkarabiliyormuşuz. Mustang Delta denedim fena kaçıyor alet.
  • F-Rock kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlarınız Elite Dangerous hakkında çok doğru söylemişler. Aylar önce almıştım ama yaklaşık 1 hafta önce yoğun bir şekilde oynamaya başladım ve sürekli kargo taşımaktan dolayı oyundan bıkmış durumdayım. Görevler kazançlı değil ve madencilik zaman kaybı. Oyuna en basitinden bir tractor beam bile koymamışlar uzayda gemiyle taş peşinde koşturtuyorlar. Rare commodity ve seeking luxury ciddi para kazandıran tek yöntem. Oyundaki görevler 3000-30.000 arası kredi kazandırırken Type-7 kargo gemisi ile 200 kargo taşıyarak 1 defa luxury trade yapmam 200.000 kredi kazandırıyor ve bu işlem gerçek zamanla en fazla 4-5 dakika kadar sürüyor. Sabahtan akşama kadar aynı şeyi yapmak ise eziyet. Oyunu oynarken herkes gelişmek, ilerlemek ister. Para kazanıp büyük gemilere erişmek için emek harcamak ve bu rutin eziyeti çekmek dururken kimsenin ufak gemiciklerle etrafa lazer ışını savuşturmaktan keyif alacağını sanmıyorum. Sonuç olarak oyun kabak tadı vermiş oluyor. Madencilik, taşımacılık, kelle avcılığı gibi yöntemler eşit olmasada en azından yeterince kazançlı olacak şekilde ayarlansaydı, kargo taşımaktan bunalanlar gidip başka yöntemlerle gelişmeye devam edebilirdi. Gel gör ki yapımcıları ufak bir ayar çekmekten acizler.
    Bugün Star Citizen, Elite Dangerous kadar çıkmış olsaydı eminim ki benzer sorunlarla karşılaşacaktık. Bu tarz oyunlarda birşeyler elde edebilmek için ne yazık ki pek çok rutinle boğuşmak zorunda kalıyoruz. Bunun önüne geçebilmiş bir oyunla henüz karşılaşmadım ama bu duyguyu Elite Dangerous kadar yaşatanıda pek yok doğrusu.
    Firmaların para düşkünlüğüne gelince; Kullanmaya hazır hale gelmemiş gemileri ağızlarından salyalar akıtarak binlerce dolara sitede satmaları oyunu aldığımda cüzdanımı firmadan koruyamayacağıma dair büyük bir kanıt bence. Çünkü cüzdanlarını boşaltanların ne kadar öne geçeceklerini daha oyun çıkmadan belli ettiler. Bu yüzden oyunu almayı çok istememe rağmen almayı içime sindiremiyorum. Elite'i yapanlar da güvenilir sayılmazlar. Geminin rengini değiştirebilmek için bile sitede para dileniyorlar ama en azından Star Citizen'ı yapanlar gibi "pay to win"ci değiller. Elite Dangerous'ta herkes eşit şartlarda başlıyor. Bu da güven konusunda Star Citizen'la kıyaslandığında bir adım önde demek.
    5-10 çeşit gemi yapıp hepsine aynı kokpiti koymaları ve gemilerin neredeyse hepsinin aynı basit tasarımda üretilmiş olması ise Elite Dangerous için büyük bir sorun. İleride 3-5 kokpit yapıp para dileneceklerine şüphem yok. Star Citizen için sağlam para topladılar herhalde onlar böyle birşey yapmaya kalkmaz ama sitedeki fiyatları gördükçe yapmayacaklarına emin olamıyorum. Onlar da küçük küçük şeyler ekleyip para isteyebilirler.

    Elite Dangerous'un en iyi özelliği oyuncularını online oynamaya mahkum etmemesi. Solo play sayesinde kendi evreninizde gelişebilir ve istediğiniz zaman online oyuna katılabilirsiniz. Star Citizen'da da bu imkan sağlanır umarım.

    (Type 7'den Python'a geçebilmek için daha 127 defa aynı şeyi yapmam gerek. Sonra pyton'dan type-9'a geçmek içinde yaklaşık 90 defa aynı şeyi yapmam gerekecek. Daha sonra ise Type-9'daki bütün bileşenleri fulleyene kadar aynı şeyi biraz daha yapmam gerekecek ve sonuç olarak ilk gemimi tamamlamış olacağım. 2. gemi için parabiriktirmek ve anakonda alabilmek için bu bahsettiğim "aynı şey"i yüzlerce kez daha yapmam gerekecek oyunun en pahalı gemisi sonuçta. "Bunca rezilliğe değer mi?" diye düşünmeden edemiyorum. Elite Dangerous keyifli bir oyun sunmuyor, oyuncularını hırslarına yenik düşürüp rutinlerin içinde boğuyor. Elite Dangerous için bilgisayarınızda 2 ekran olması şart. Oyunda rutin işleri yaparken diğer ekranda dizi falan izlemezseniz kafayı yiyebilirsiniz.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efeemmi -- 17 Ocak 2015; 19:40:18 >




  • Star Citizen da 10000 kisi barajini ilk asan ogranizasyon XPLOR oldu.Arkasindan ise 5000 kisyle Test Squadron geliyor.imperium , the corporation ve serenity ise 3000 kisi barajini asan diger organizasyonlar oldu.

    https://robertsspaceindustries.com/community/orgs/listing?sort=size_desc&search=&pagesize=12&page=1&

    Bunun haricinde sanirim en gec 23 Ocak da olacak PAX organizasyonun da 70milyon barajinida asmis olacaklar.

    https://robertsspaceindustries.com/funding-goals




  • efeemmi kullanıcısına yanıt
    Yazdıklarını merakla okudum her ne kadar uzay sim meraklısı biri olsam da bahsettiğimiz o kısır döngü yüzünden Elite Dangerous u almayı şuan için düşünmüyorum saten hali hazırda Star Citizen e bağış yaparak oyunu edinmişken başka bir maceraya girmek istemiyorum her iki oyunun da beklentileri kendi çaplarında karşılayabilmelerini umut ediyorum zira oyun piyasasında sağlam bir uzay sim bence gerekli.
  • bu oyun freetoplay mi olacak. sitesine girdim 100 dolara falan gemiler satılıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GATIRCAN

    bu oyun freetoplay mi olacak. sitesine girdim 100 dolara falan gemiler satılıyor

    Belli bir miktar para vermen gerekiyor başlamak için....

    Bu arada 70 Milyon sınırı geçildi
    Yıldız sistemi epeyce ayrıntılı olacak gibi
    https://vid.me/Sbkd

    jump sistemide freelancera benziyor
    https://vid.me/VVB6




  • İngilizce bilenler, nelerden bahsettiler bi söyleseniz bi bizi aydınlatsanız çok iyi olur :) Atlamadan felan bahsettiklerini biliyorum, ayrıntılı anlatcak çıkarmı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrTexas -- 24 Ocak 2015; 20:19:12 >
  • Galaksileri yıldızları ve bunlar arası geçişlerin nasıl olacağını vs anlatıyor çok ayrıntı yok yani.
  • Arkadaşlar 1.0.1 güncellemesi gelmiş baktınız mı yeni birşeyler var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VETERINARY

    Arkadaşlar 1.0.1 güncellemesi gelmiş baktınız mı yeni birşeyler var mı?

    Sadece hata duzeltmeleri ve dengelemeler iceriyor.Oyun artik daha stabil olmus ve private maclar sorunsuz calisiyor.Ama yinede arada bir oyundan atma veya baglanti hatalari alabiliyoruz.
  • Genelde 1.0.1 güncellemelerine bakıldığında en sağdaki rakam artarsa bug gibi sorunları düzeltiyolar demektir.
  • Arkadaşlar ben bu oyunu baya önceden almıştım 35 dolar aurora ve 10 dolarlık bağış olan hesabım mevcut. Ben artık oyunu oynamayı düşünmediğim için hesabımı yada aurora paketimi satabilir miyim? Satabilirsem ne kadar eder? Çünkü hesapta bağışlarda daha önce verilen birçok reward var ve sanırım bunlar parayla alınamıyor artık.
    Belki uyanıklık olarak algılanabilir ama bu oyunu oynamak için 1500 lira verip sistem kurmam lazım ki bu sistemi kuracak maddi gücüm uzun süre olmayacağı için ayrıca oyundan da soğuduğum için hesabımı satmak mantıklı olur mu sizce?

    Aldığım aurora paketinde şunlar mevcut:

    Aurora MR
    +
    ALSO CONTAINS
    Starting Money: 1,000 UEC
    Lifetime Insurance
    Alpha Access
    Beta Access
    Squadron 42 Digital Download
    Star Citizen Digital Download



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eufloria -- 27 Ocak 2015; 23:37:23 >
  • Eufloria'nin mesajinda bir nokta dikkatimi cekti. "Lifetime Insurance" yani ömür boyu sigorta. Buna sadece oyunu 26.11.2012 tarihinden önce alanlar sahip olabilecek. Bunu biliyordum fakat diger bu tarz oyunlarda nasil oldugunu bilmedigim icin birsey dememistim. Bu aralar Elite oynuyorum ve onda bu sistem cok daha iyi cözülmüs bence.

    Simdi her gemi sigortali. Fakat tamami degil. 95%'i sigortali. Eger araci parcalarsaniz degerinin parcalar da dahil 5%'ini ödeyerek geri alabiliyorsunuz. Kargo gidiyor.
    Star Citizen'de ise Lifetime Insurance'e sahip isen gemiye bedava tekrar kavusuyorsun fakat parcalar ve kargo gidiyor. Eger Lifetime Insurance'e sahip degilsen o zaman yandin. Gemi parcalandimi herseyi kaybettin yeni bir gemi alman lazim. Star Citizen'de bunu degistirmeleri lazim bence en azindan ne bileyim 80% felan sigortalayabilsek bi ücret karsiliginda.

    Elite'de yeterli param oldugu zaman hemen bir üst gemiye gecebiliyorum fakat Star Citizen'de sigortam olmadigi icin böyle hemen gecebilirmiyim bilemiyorum. Mesela Elite'de su anki gemim 1,5Mio degerinde. Star Citizen'de böyle büyük bir gemiyi öyle rahat rahat ucuramam. Fakat Elite'de gemimi 75.000 liraya geri alabilecegim icin kafam rahat. Giden sadece kargo olacak o da gerci 1-2Mio degerinde oluyor fakat gemimi geri alabiliyorum en azindan.




  • Yanlış bilgi o sigortaya belli bir ücret verip herkes sahip olabiliyor.Bahsettiğin ücretsiz sahip olacak olanlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilonsahiden

    Yanlış bilgi o sigortaya belli bir ücret verip herkes sahip olabiliyor.Bahsettiğin ücretsiz sahip olacak olanlar.

    Hmm o zaman iyi fakat Elite'deki sistem yinede daha iyi bence. Cünkü Elite deki gibi bazi parcalar 1Mio degerinde olursa onlari kaybetme sansimiz var. Peki bu tek seferlik bir ücretmi olacak yoksa belirli araliklar ile ödememiz gereken mi? Birde her geminin sigortasi ayrimi yani mesela yeni bir gemi aldim onu da tekrar sigortalamam mi lazim?
  • 
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.