Şimdi Ara

YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU (373. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
16.421
Cevap
193
Favori
1.276.662
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 371372373374375
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • atlantikbeyaz A kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım o yüksek rakamları filo satışları oluşturuyor. Yoksa bir linea o kadar satabilir mi? Satış rakamı yüksek diye linea alır mısın? Ayrıca listede fluence rakamlarıda yüksek. Bir oyak mensubu olarak indirime rağmen gidip fluence almadım ve etrafımda o kadar çok fluence var ki alanlar çok pişman. Bu rakamlar araç alırken benim için asla belirleyici olmaz. Gider test ederim öyle karar veririm. Sana şu kadar söyleyim octaviada dizel ve otomatik şanzımanın verdiği keyfi sınıfında hiçbir araçta bulamazsın. Denemesi de bedava yapmanız gereken bayilerden test için randevu almak ve araçları test edip kıyaslamak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atlantikbeyaz

    HAZİRAN 2014 MARKA MODEL BAZINDA SATIŞ RAKAMLARI
    1. Fiat Linea 2805
    2. Renault Fluence 2598
    3. Ford Focus Sedan 1997
    4. Toyota Corolla 1911
    7. VW Jetta 1756
    22. Opel Astra Sedan 886
    25. Honda Civic Sedan 758
    40. Skoda Octavia 476

    Tükiyenin en az satılan c sınıfı sedan aracına sıra yazan doğuş grubunu tebrik ediyorum. Sıraya girenlerde dünyanın en iyi otomobilini aldık zannediyor belli ki.


    1- Üst sırada bulunan modellerin çoğu filo satışlarıdır.
    2- Satış adedine göre bir aracın kalitesini ya da fayda-fiyat oranını belirleyemeyiz. (Octavia Çin pazarında en çok satan C segmenti araçtır, Avrupa'da Jetta'nın 10 katı satılıyor)
    3- En üstte yer alan Linea'yı mukayese dışı bırakacak olursak heimen altında yer alan 6 değişik aracın tamamından fayda-fiyat ve kalite noktasında Octavia çok daha iyidir. Aksini iddia eden öyle olmadığını kendisi ispat etsin.




  • Bir arkadaş sanırım faoruma yazacakken bana özel mesaj yollamış, aynen iletiyorum.


    ekoroglu Kayıt Tarihi: 2 Mayıs 2006 şikayet5 gün önce

    Ben de 2 ay önce sıfır dsg elegance tdi sunroof lu octovia aldım.17 yıldır ehliyet sahibiyim.cok farklı araçlar sürdüm.bu arabayı alırken 2 ay araştırdım.izlenimlerim şu şekilde:
    1-dsg şanzıman gerçekten harika.aracı sürmek çok keyifli.vites değişikliğini anlamanın imkanı yok gibi.
    2-arabanın görüntüsü de harika.bu markaya bu kadar verilir mi diyenlerin hepsi bindikten sonra hayran oluyor.
    3-araba oldukça sessiz.bahsedilen rüzgar sesinin aynısı arkadaşın 2014 BMW 320d şinde bile mevcut.
    4-yol tutuşu ve motorun ivmelenmesi çok iyi.eski focusumla bağıra bağıra çıktığım yokuşu bu araçla d5 de 110-120 ile çıkıyorum.virajlarda neredeyse her aracı solluyorum.
    5-koltuklar çok geniş ve ferah.çok konforlu bi araç olduğu konusunda binen herkes hemfikir.sürüşü yumuşak ve keyif verici.aracımla test sürüşü yapan her arkadaş tam puan verdi.
    6-geçenlerde 170 ile giderken ışığı geç farkettim.frene aniden bastım.araba sağlam bir şekilde ve çok kısa mesafede hemen durdu.bu duruma bayağı şaşırdım.bu kadar rahat duracağını tahmin etmezdim.
    Genel olarak araçtan cok memnunum.alacaklara da tavsiye ederim.




  • jetta avrupada satmıyor zaten satış adetleri cok düşük .avrupalı biliyor.octavia iyi satış rakamları yakaladı.
  • onu bunu bırakın da dizeli olmayan,bagajı ve iç mekanı nispeten daha dar olan, marka prestiji bulunmayan civic sedan nasıl oluyor da (ki filo aracı da değil) muhteşem octavia dan fazla satıyor onu açıklayın. bizde malesef kendi aracını yüceltme diğerleri yerin dibine batırma var. araba almıyoruz sanki eş alıyoruz. arkadaşlar kimse octavia kötü demiyor ama siz de mercedes satar gibi bahsetmeyin arabadan. biraz objektiflik lütfen.

    not: 3 yıl önce skoda 60 ay vade yapsa toyota yerine octavia alacaktım nasip değilmiş. yani ben yeminli bir skoda düşmanı değilim cevap verirken bunu dikkate alın lüzumsuzca saydırmayın.
  • 2014 1.2 TSİ OCTAVİA ACTİVE NASILDIR ARAÇDIR? YAKIT DURUMU NEDIR? PERFORMANS COK YÜKSEK OLMASADA TATMİN EDERMI? KONFOR NASILDIR? ARAÇ KÜÇÜK BİR YERDE KULLANILACAKTIR TRAFİK, LAMBALAR GİBİ SORUN YOKTUR BAS GİT O ŞEKİL..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    onu bunu bırakın da dizeli olmayan,bagajı ve iç mekanı nispeten daha dar olan, marka prestiji bulunmayan civic sedan nasıl oluyor da (ki filo aracı da değil) muhteşem octavia dan fazla satıyor onu açıklayın. bizde malesef kendi aracını yüceltme diğerleri yerin dibine batırma var. araba almıyoruz sanki eş alıyoruz. arkadaşlar kimse octavia kötü demiyor ama siz de mercedes satar gibi bahsetmeyin arabadan. biraz objektiflik lütfen.

    not: 3 yıl önce skoda 60 ay vade yapsa toyota yerine octavia alacaktım nasip değilmiş. yani ben yeminli bir skoda düşmanı değilim cevap verirken bunu dikkate alın lüzumsuzca saydırmayın.

    1.si Honda'nın marka algısı Türkiye'de iyidir. 2.si LPG opsiyonu Civic'i sattırıyor. Honda Civic Dizel de çıkardı ayrıca (Gerçi manuel) satış adedini yükseltti. Fiyatı da Octavia'dan ucuz, donanımı da hiç fena değildir. Civic bizim pazarımızda tarihi olan bir araç, aynı Corolla gibi. İnsanımız önyargılı ve muhafazakardır, tekniğe teknolojinin detaylarına da fazla vakıf olmadığı için kafasında yerleşmiş olanı alır. Ve genelin tercihi her zaman en iyisi olmayabilir. Seçimlerde bizi idare edecek adamları bile pek kimdir, nasıldır diye araştırmadan sandığa gideriz...

    Benim 2. octavia'm. Ben aldıktan sonra bende aracı gören iki arkadaşım daha alacak şimdi. Biri çok yakın arkadaşım Civic elegansı var onu verip alacak.

    Objektiflik meselesine gelince kendi adıma konuşayım. Araç alacağım zaman 2-3 ay öncesinden araştırmaya başlarım. Bütçemi belirlerim ona göre o kısıtlar içine giren araçları kağıt üstündeki tüm verilerini, donanım vs. tablo haline getirip kıyaslarım. Seçeneklerimi 2-3'e indirip ondan sonra test sürüşüne giderim. Kullanıcı görüşlerini okurum vs. Tüm bu sürecin sonunda karar veririm. 8-10 değişik araca sahip oldum bugünedek. Bazıları da yukardaki sıralamaya giren araçlardı. Birçoğundan memnun olmadım. 2. kez octavia seçtim beni yanıltmadığını düşünüyorum. Beğendiğimiz içindir ki tavsiye ediyoruz. Kimseye birşey satmıyoruz. Volvo ya da Audi alacak olanağım varken Octavia aldım, pişman olmadım. Satış rakamlarının kaliteden ya da fayda-fiyat oranından çok o markanın pazarlama başarısını yansıttığını düşünürüm hep.

    Ama tabii ki, herkes gidip görüp beğendiği ve bütçesine de uygun gördüğü aracı alsın. Sorulursa fikrimizi söyleriz. Yoksa herkesin kendi keyfi... Kim karışır.

    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    onu bunu bırakın da dizeli olmayan,bagajı ve iç mekanı nispeten daha dar olan, marka prestiji bulunmayan civic sedan nasıl oluyor da (ki filo aracı da değil) muhteşem octavia dan fazla satıyor onu açıklayın. bizde malesef kendi aracını yüceltme diğerleri yerin dibine batırma var. araba almıyoruz sanki eş alıyoruz. arkadaşlar kimse octavia kötü demiyor ama siz de mercedes satar gibi bahsetmeyin arabadan. biraz objektiflik lütfen.

    not: 3 yıl önce skoda 60 ay vade yapsa toyota yerine octavia alacaktım nasip değilmiş. yani ben yeminli bir skoda düşmanı değilim cevap verirken bunu dikkate alın lüzumsuzca saydırmayın.

    Kimsenin bir şey saydırdığı yok. Siz kendi kendinize yazıp, sonra da gerçekler karşısında sinirelniyor sunuz.
    Size kısmet olmamış Skoda almak, belki de bundan aracın değerini bilemiyorsunuz. Alman dergi (autobild) inceleyip Passat ve BMW ile kıyaslıyor, Siz hala burda gelip serzenişlerde bulunuyorsunuz. (linkler aşağıda, anlayabiliyorsanız bakın)
    Lütfen arabadan gerçekten anlıyorsanız, gidin aracı kendiniz test edin ve lütfen siz objektif yorum yapınız.
    Haaa, derseniz ki Toyota ile mutluyum, yolunuz açık olsun.

    http://www.autobild.de/artikel/vw-passat-skoda-octavia-test-3797771.html
    http://www.autobild.de/artikel/bmw-3er-skoda-octavia-test-5091176.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Levcho

    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    onu bunu bırakın da dizeli olmayan,bagajı ve iç mekanı nispeten daha dar olan, marka prestiji bulunmayan civic sedan nasıl oluyor da (ki filo aracı da değil) muhteşem octavia dan fazla satıyor onu açıklayın. bizde malesef kendi aracını yüceltme diğerleri yerin dibine batırma var. araba almıyoruz sanki eş alıyoruz. arkadaşlar kimse octavia kötü demiyor ama siz de mercedes satar gibi bahsetmeyin arabadan. biraz objektiflik lütfen.

    not: 3 yıl önce skoda 60 ay vade yapsa toyota yerine octavia alacaktım nasip değilmiş. yani ben yeminli bir skoda düşmanı değilim cevap verirken bunu dikkate alın lüzumsuzca saydırmayın.

    Kimsenin bir şey saydırdığı yok. Siz kendi kendinize yazıp, sonra da gerçekler karşısında sinirelniyor sunuz.
    Size kısmet olmamış Skoda almak, belki de bundan aracın değerini bilemiyorsunuz. Alman dergi (autobild) inceleyip Passat ve BMW ile kıyaslıyor, Siz hala burda gelip serzenişlerde bulunuyorsunuz. (linkler aşağıda, anlayabiliyorsanız bakın)
    Lütfen arabadan gerçekten anlıyorsanız, gidin aracı kendiniz test edin ve lütfen siz objektif yorum yapınız.
    Haaa, derseniz ki Toyota ile mutluyum, yolunuz açık olsun.

    http://www.autobild.de/artikel/vw-passat-skoda-octavia-test-3797771.html
    http://www.autobild.de/artikel/bmw-3er-skoda-octavia-test-5091176.html



    yıllarca testlerini auto show dan takip ettiğim auto bild beenim için vw-audi gurubunun yan kuruluşu o yüzden yaptıkları testlere ve söyledikleri sözlere zerrece güvenmem. 3 yıl önce 1.2 tsi dsg yeti test etmiştim 65 bin fiyat isteyince küfürü basıp çıktım. arabaya hayran kalmıştım ama 1.2 motorlu bir araç için 3 yıl önce 65000 yüksek fiyattı. dolayısıyla skodayı bilmeyen birisi de değillim. benim aracım 2011 model 1.33 auris. iç mekan genişliğinden,şehiriçinde heryere sığabilmesinden yakıtından memnunum. ama büyük bagajlı araba ihtiyacı hasıl olduğu için arabamı değiştirmeyi düşünüyorum.65.000-75.000 bandında o kadar çok araç var ki. yeti,octavia ve suberb benim listemde olan araçlar ama örneğin skoda octavia da ön havayastığı iptali (çok pahalı ve teknoloji gerektiren birşey olduğunu düşünmüyorum) en üst donanım paketinde. (bkz.http://www.octavia.com.tr/donanim.html) aynı şekilde suberb de bazı donanımları en üst pakette sunuyor sadece. ve şu ara (aynen peugeot ve citroen in yaptığı gibi ve hatta kia nın yaptığı gibi) gereksiz yere yüksek fiyat politikası. fiyatı yükseltmekle bir marka itibar kazanmaz o zamanla oluşacak bir algıdır. audi yıllardı uğraşıyor a8 den sonra bu algıya kavuştu. (aslında merc ve bmw sahipleri audiyi çok da mandallamıyorlar ya neyse) hülasa corolla fanatkilerinin yaprığını,vw fanatiklerinin yaptığını ve bilimum marka fanatiklerinin yaptığını sizler de burada yapıyorsunuz. varsa yoksa skoda gerisi yalan.


    quote:

    2.si LPG opsiyonu Civic'i sattırıyor. Honda Civic Dizel de çıkardı ayrıca


    civic sedan lps siz de yıllık 8000-10000 arasında satıyordu ayrıca dizel sadece hb var sedanda yok.

    saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi texjrwillerjr -- 18 Ağustos 2014; 13:29:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Levcho

    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    onu bunu bırakın da dizeli olmayan,bagajı ve iç mekanı nispeten daha dar olan, marka prestiji bulunmayan civic sedan nasıl oluyor da (ki filo aracı da değil) muhteşem octavia dan fazla satıyor onu açıklayın. bizde malesef kendi aracını yüceltme diğerleri yerin dibine batırma var. araba almıyoruz sanki eş alıyoruz. arkadaşlar kimse octavia kötü demiyor ama siz de mercedes satar gibi bahsetmeyin arabadan. biraz objektiflik lütfen.

    not: 3 yıl önce skoda 60 ay vade yapsa toyota yerine octavia alacaktım nasip değilmiş. yani ben yeminli bir skoda düşmanı değilim cevap verirken bunu dikkate alın lüzumsuzca saydırmayın.

    Kimsenin bir şey saydırdığı yok. Siz kendi kendinize yazıp, sonra da gerçekler karşısında sinirelniyor sunuz.
    Size kısmet olmamış Skoda almak, belki de bundan aracın değerini bilemiyorsunuz. Alman dergi (autobild) inceleyip Passat ve BMW ile kıyaslıyor, Siz hala burda gelip serzenişlerde bulunuyorsunuz. (linkler aşağıda, anlayabiliyorsanız bakın)
    Lütfen arabadan gerçekten anlıyorsanız, gidin aracı kendiniz test edin ve lütfen siz objektif yorum yapınız.
    Haaa, derseniz ki Toyota ile mutluyum, yolunuz açık olsun.

    http://www.autobild.de/artikel/vw-passat-skoda-octavia-test-3797771.html
    http://www.autobild.de/artikel/bmw-3er-skoda-octavia-test-5091176.html



    yıllarca testlerini auto show dan takip ettiğim auto bild beenim için vw-audi gurubunun yan kuruluşu o yüzden yaptıkları testlere ve söyledikleri sözlere zerrece güvenmem. 3 yıl önce 1.2 tsi dsg yeti test etmiştim 65 bin fiyat isteyince küfürü basıp çıktım. arabaya hayran kalmıştım ama 1.2 motorlu bir araç için 3 yıl önce 65000 yüksek fiyattı. dolayısıyla skodayı bilmeyen birisi de değillim. benim aracım 2011 model 1.33 auris. iç mekan genişliğinden,şehiriçinde heryere sığabilmesinden yakıtından memnunum. ama büyük bagajlı araba ihtiyacı hasıl olduğu için arabamı değiştirmeyi düşünüyorum.65.000-75.000 bandında o kadar çok araç var ki. yeti,octavia ve suberb benim listemde olan araçlar ama örneğin skoda octavia da ön havayastığı iptali (çok pahalı ve teknoloji gerektiren birşey olduğunu düşünmüyorum) en üst donanım paketinde. (bkz.http://www.octavia.com.tr/donanim.html) aynı şekilde suberb de bazı donanımları en üst pakette sunuyor sadece. ve şu ara (aynen peugeot ve citroen in yaptığı gibi ve hatta kia nın yaptığı gibi) gereksiz yere yüksek fiyat politikası. fiyatı yükseltmekle bir marka itibar kazanmaz o zamanla oluşacak bir algıdır. audi yıllardı uğraşıyor a8 den sonra bu algıya kavuştu. (aslında merc ve bmw sahipleri audiyi çok da mandallamıyorlar ya neyse) hülasa corolla fanatkilerinin yaprığını,vw fanatiklerinin yaptığını ve bilimum marka fanatiklerinin yaptığını sizler de burada yapıyorsunuz. varsa yoksa skoda gerisi yalan.


    quote:

    2.si LPG opsiyonu Civic'i sattırıyor. Honda Civic Dizel de çıkardı ayrıca


    civic sedan lps siz de yıllık 8000-10000 arasında satıyordu ayrıca dizel sadece hb var sedanda yok.

    saygılar

    Valla Skoda babamın malı değil. Bir araba markasının fanatikliğini değil hiçbir teknoloji ürününün fanatikliğini yapmam. 80.000'e yakın bir para verip aldım. Bu kadar parayı da gidip ha bu çok satıyormuş diye rastgele bir araca verecek kadar kolay kazanmıyorum. Ben daha önce de benzer şekilde araştırıp Octavia 1.4 TSI Elegance almıştım. Bu defa da sanki daha önce Octavia'm olmamış gibi sıfırdan değerlendirme yapıp karar verdim. Yaptığım tercihten çok da memnunum. Gerisi yalan meselesine gelince, şu an üretilen Alman-Japon-Kore-Fransız araçlarının teknolojik düzeyi bizim gibi kullanıcıların her seviyede ihtiyaçlarını fazlasıyla karşılayacak şekilde yüksek. Fazlası ise nefis tatmini ve şımarıklık. Ben asla gerisi yalan demem bu yüzden lakin, aynı donanım paketinde Octavia'dan daha kaliteli malzeme ile dizel-çift kavramaya 7 ileri adaptif zenon far vs. tüm güvenlik özellikleri ile daha ucuza veren bir marka varsa söyleyin onu alalım. Japonlarda zaten DSG benzeri bir şanzıman yok, Korelilerin de ha keza. Volvo-Audi-BMW ve Mercedesi saymazsak, sadece reanult'da var. Full dizel otomatik Fluence 80.000 TL. Hyundai Elantra 1,6 Dizel 6 ileri klasik otomatik 80.000 TL, Toyota Corolla 1.4D4D MM şanzımanla Premium Nav. 84000 TL. Octavia'nın Elegance paketini yarım deri koltukla 77.400'e aldım. Bu saydığım araçlardan hangisinden kalitesi daha aşağıda ya da hangisinden daha pahalı?

    Boyutsa boyut (468 cm) , güçse güç (105 PS -250nm tork 1500dd'dan itibaren), donanımsa donanım (elegance pakette ne var sitesinden açıp okursunuz), konforsa konfor, bagajsa bagaj octavia bu araçlardan daha iyi değil derseniz, hiçbir konuda daha aşağı değil derim size.

    Avrupa'da Octavia ile Passat'ın fiyatları arasında 4000 Euro var. Türkiye'de aynı motor aynı donanımda arada ne kadar fark çıkar siz hesaplayın. 40-50.000 TL arası çıkıyor.

    Velhasılı kelam Türkiye'de araçlar pahalı mı, evet pahalı. Zira bu işten tek karlı çıkan devlet. %50 vergi alıyor. Octavia'mı pahalı yalnız? Bence değil... Elantra'nın 80000 TL olduğu yerde octavia bence ucuz bile... Siz tabii neyi beğenirseniz onu alın, sözümüz yok. Ama kendikendinize öfkeleniyormuşsunuz gibi bir haliniz var. Onu anlamıyorum.

    Piyasaya'mı kızıyorsunuz, araç üreticilerine mi biz kullanıcılara mı. Bilmiyorum:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oguzce

    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Levcho

    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    onu bunu bırakın da dizeli olmayan,bagajı ve iç mekanı nispeten daha dar olan, marka prestiji bulunmayan civic sedan nasıl oluyor da (ki filo aracı da değil) muhteşem octavia dan fazla satıyor onu açıklayın. bizde malesef kendi aracını yüceltme diğerleri yerin dibine batırma var. araba almıyoruz sanki eş alıyoruz. arkadaşlar kimse octavia kötü demiyor ama siz de mercedes satar gibi bahsetmeyin arabadan. biraz objektiflik lütfen.

    not: 3 yıl önce skoda 60 ay vade yapsa toyota yerine octavia alacaktım nasip değilmiş. yani ben yeminli bir skoda düşmanı değilim cevap verirken bunu dikkate alın lüzumsuzca saydırmayın.

    Kimsenin bir şey saydırdığı yok. Siz kendi kendinize yazıp, sonra da gerçekler karşısında sinirelniyor sunuz.
    Size kısmet olmamış Skoda almak, belki de bundan aracın değerini bilemiyorsunuz. Alman dergi (autobild) inceleyip Passat ve BMW ile kıyaslıyor, Siz hala burda gelip serzenişlerde bulunuyorsunuz. (linkler aşağıda, anlayabiliyorsanız bakın)
    Lütfen arabadan gerçekten anlıyorsanız, gidin aracı kendiniz test edin ve lütfen siz objektif yorum yapınız.
    Haaa, derseniz ki Toyota ile mutluyum, yolunuz açık olsun.

    http://www.autobild.de/artikel/vw-passat-skoda-octavia-test-3797771.html
    http://www.autobild.de/artikel/bmw-3er-skoda-octavia-test-5091176.html



    yıllarca testlerini auto show dan takip ettiğim auto bild beenim için vw-audi gurubunun yan kuruluşu o yüzden yaptıkları testlere ve söyledikleri sözlere zerrece güvenmem. 3 yıl önce 1.2 tsi dsg yeti test etmiştim 65 bin fiyat isteyince küfürü basıp çıktım. arabaya hayran kalmıştım ama 1.2 motorlu bir araç için 3 yıl önce 65000 yüksek fiyattı. dolayısıyla skodayı bilmeyen birisi de değillim. benim aracım 2011 model 1.33 auris. iç mekan genişliğinden,şehiriçinde heryere sığabilmesinden yakıtından memnunum. ama büyük bagajlı araba ihtiyacı hasıl olduğu için arabamı değiştirmeyi düşünüyorum.65.000-75.000 bandında o kadar çok araç var ki. yeti,octavia ve suberb benim listemde olan araçlar ama örneğin skoda octavia da ön havayastığı iptali (çok pahalı ve teknoloji gerektiren birşey olduğunu düşünmüyorum) en üst donanım paketinde. (bkz.http://www.octavia.com.tr/donanim.html) aynı şekilde suberb de bazı donanımları en üst pakette sunuyor sadece. ve şu ara (aynen peugeot ve citroen in yaptığı gibi ve hatta kia nın yaptığı gibi) gereksiz yere yüksek fiyat politikası. fiyatı yükseltmekle bir marka itibar kazanmaz o zamanla oluşacak bir algıdır. audi yıllardı uğraşıyor a8 den sonra bu algıya kavuştu. (aslında merc ve bmw sahipleri audiyi çok da mandallamıyorlar ya neyse) hülasa corolla fanatkilerinin yaprığını,vw fanatiklerinin yaptığını ve bilimum marka fanatiklerinin yaptığını sizler de burada yapıyorsunuz. varsa yoksa skoda gerisi yalan.


    quote:

    2.si LPG opsiyonu Civic'i sattırıyor. Honda Civic Dizel de çıkardı ayrıca


    civic sedan lps siz de yıllık 8000-10000 arasında satıyordu ayrıca dizel sadece hb var sedanda yok.

    saygılar

    Valla Skoda babamın malı değil. Bir araba markasının fanatikliğini değil hiçbir teknoloji ürününün fanatikliğini yapmam. 80.000'e yakın bir para verip aldım. Bu kadar parayı da gidip ha bu çok satıyormuş diye rastgele bir araca verecek kadar kolay kazanmıyorum. Ben daha önce de benzer şekilde araştırıp Octavia 1.4 TSI Elegance almıştım. Bu defa da sanki daha önce Octavia'm olmamış gibi sıfırdan değerlendirme yapıp karar verdim. Yaptığım tercihten çok da memnunum. Gerisi yalan meselesine gelince, şu an üretilen Alman-Japon-Kore-Fransız araçlarının teknolojik düzeyi bizim gibi kullanıcıların her seviyede ihtiyaçlarını fazlasıyla karşılayacak şekilde yüksek. Fazlası ise nefis tatmini ve şımarıklık. Ben asla gerisi yalan demem bu yüzden lakin, aynı donanım paketinde Octavia'dan daha kaliteli malzeme ile dizel-çift kavramaya 7 ileri adaptif zenon far vs. tüm güvenlik özellikleri ile daha ucuza veren bir marka varsa söyleyin onu alalım. Japonlarda zaten DSG benzeri bir şanzıman yok, Korelilerin de ha keza. Volvo-Audi-BMW ve Mercedesi saymazsak, sadece reanult'da var. Full dizel otomatik Fluence 80.000 TL. Hyundai Elantra 1,6 Dizel 6 ileri klasik otomatik 80.000 TL, Toyota Corolla 1.4D4D MM şanzımanla Premium Nav. 84000 TL. Octavia'nın Elegance paketini yarım deri koltukla 77.400'e aldım. Bu saydığım araçlardan hangisinden kalitesi daha aşağıda ya da hangisinden daha pahalı?

    Boyutsa boyut (468 cm) , güçse güç (105 PS -250nm tork 1500dd'dan itibaren), donanımsa donanım (elegance pakette ne var sitesinden açıp okursunuz), konforsa konfor, bagajsa bagaj octavia bu araçlardan daha iyi değil derseniz, hiçbir konuda daha aşağı değil derim size.

    Avrupa'da Octavia ile Passat'ın fiyatları arasında 4000 Euro var. Türkiye'de aynı motor aynı donanımda arada ne kadar fark çıkar siz hesaplayın. 40-50.000 TL arası çıkıyor.

    Velhasılı kelam Türkiye'de araçlar pahalı mı, evet pahalı. Zira bu işten tek karlı çıkan devlet. %50 vergi alıyor. Octavia'mı pahalı yalnız? Bence değil... Elantra'nın 80000 TL olduğu yerde octavia bence ucuz bile... Siz tabii neyi beğenirseniz onu alın, sözümüz yok. Ama kendikendinize öfkeleniyormuşsunuz gibi bir haliniz var. Onu anlamıyorum.

    Piyasaya'mı kızıyorsunuz, araç üreticilerine mi biz kullanıcılara mı. Bilmiyorum:)

    Meseleyi çok güzel özetlemişsiniz. Eğer bir aile iseniz ve dizel-otomatik arıyorsanız, (BMW, Mercedes, Volvo ve Audi'ye paranız yetmiyorsa), alınacak tek araba bu..
    Corolla'nın motoru zayıf. 1.4D
    Civic'te lpg lazım.
    Focus'un ve Astra dizel motoru yeterli ve güzel arabalar ama otomatiği yok :)
    80 bin lira parayı Renault, Fiat ve Hyundai'ye verip milleti kendime güldürmem.
    C4 ve 308'in motoru iyi, şanzımanı berbat. Bagaj problemi var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okutmann -- 18 Ağustos 2014; 16:28:45 >




  • atlantikbeyaz A kullanıcısına yanıt
    İkinci eli kötü hocam. 70000 e aldığınız aracı 5000km bindikten sonra en iyi ihtimal 60000 e satabiliyorsunuz..
  • hautbois H kullanıcısına yanıt
    Bu sene başından itibaren araç kiralama şirketleri epeyce Octavia aldılar. Haberiniz olsun.. Yakında filo aracı olacak gibi duruyor. Başka türlü satamıyorlar malesef.. Seneye 50-60000 kmlerde çokcasının ilanını görmeye başlarız, malum sitede..
  • bayramda turla almanyaya gittik. octavianın combi kasasının çok olması dikkatimi çekti.sedan yok ama heryerde combi kasa.gerçi bu diğer marka araçlar için de geçerli.adamlar combi tercih ediyor.
    öte yandan türkiyede, geçen gün bir arkadaşım anlattı, çalıştığı özel banka, Genel Müdürlüğe gelen yabancı misafirleri için Octavia araç almış, müdürler ford focus kullanırkeni yabancı misafirlere makam arabası gibi Octavia tahsis ediyorlarmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: needacar

    İkinci eli kötü hocam. 70000 e aldığınız aracı 5000km bindikten sonra en iyi ihtimal 60000 e satabiliyorsunuz..

    Octavia'nın mı 2. eli kötü? Ben 1 ay boyunca 70.000 TL'ye 1.6 TDI DSG Elegance araç aradım. 10.000 km altında. Bulamadım. bulabildiğim en uygun araç 71500'e satıldı...
    Gittim 1 yaşında 2.el'e o parayı vereceğime sıfırını aldım. Bundan önceki octaviamı da neredeyse aldığım fiyata 3. arayana satmıştım. 3 gün içinde...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Oguzce -- 18 Ağustos 2014; 17:15:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: needacar

    Bu sene başından itibaren araç kiralama şirketleri epeyce Octavia aldılar. Haberiniz olsun.. Yakında filo aracı olacak gibi duruyor. Başka türlü satamıyorlar malesef.. Seneye 50-60000 kmlerde çokcasının ilanını görmeye başlarız, malum sitede..

    yav he hee satamıyorlar, başka türlü...
    şirketler uyandı bizim millet uyanamadı desene...
  • Inşallah 2014 Octavia Elegance ile bende araniza katiliyorum yakın bir zamanda. Bu paketi kullanan yakin bir zamanda alan varmi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: needacar

    İkinci eli kötü hocam. 70000 e aldığınız aracı 5000km bindikten sonra en iyi ihtimal 60000 e satabiliyorsunuz..


    Kendinizi kandırmayın lütfen. Bizim memlekette, hiç bir araç plazadan sıfır çıktıktan sonra 0 km olsa dahi aynı paraya satılmaz, anında 3-5 bin tl fiyat düşer.
    İkinci eli kötü değil. 8 ay önce Octavia Dizel DSG 69-70 bin TL liste fiyatı vardı. Girin SAHİBİNDEN.com'a bakın, 20-30km geçmiş Dizel DSG'ler ortalama 70 bin TL.
    http://www.sahibinden.com/skoda-octavia-1.6-tdi-elegance/dizel?a5_min=2013&a5_max=2014




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Donanım

    Inşallah 2014 Octavia Elegance ile bende araniza katiliyorum yakın bir zamanda. Bu paketi kullanan yakin bir zamanda alan varmi ?

    Ben Haziranın 24'ünde aldım. Aracım şu an 5000'de...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oguzce

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Donanım

    Inşallah 2014 Octavia Elegance ile bende araniza katiliyorum yakın bir zamanda. Bu paketi kullanan yakin bir zamanda alan varmi ?

    Ben Haziranın 24'ünde aldım. Aracım şu an 5000'de...

    Hayirli olsun Nasıl memnunmusunuz ? Aracın beğenmediniz yönü ney mesela ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Donanım -- 18 Ağustos 2014; 18:28:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 371372373374375
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.