Şimdi Ara

YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU (355. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
16.421
Cevap
193
Favori
1.276.711
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 353354355356357
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cvt sanzuman otm ler arasinda en konforlusu....
    Ama c sinifi dizellere olmuyor..... audi de var sanirsam ( kaliteli ve yuksek torka dayanikli)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg ise yari otm lerin en iyisi...daha iyisi olamazda sanirim...
    Bizim millet hoyratca kullanir,sonra bozuldu der...manuel sanzumana gore her otm sanzuman nazik bir kiz gibidir...o yuzden ozellikle arac cok yuklu ve agir ise sakin kullanilmali....diye dusunuyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç d/s veya r de iken el freni çekik olsa bile kavramaya çalışıyor fren de tam çekilmemişse araç hareket ediyor. Aman dikkat edin buna.
    Dsg için konuşuyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 38DS315 -- 12 Temmuz 2014; 5:08:27 >
  • CVT konforludur evet. Ancak CVT üniteleri dizel ve yüksek torklu araçlara pek konulmuyor. Çünkü dizellerde ve benzeri
    torklu araçlarda CVT şanzıman zincirleri torka dayanamayıp esneme yapıyor. Aynı hatayı bir dönem Ford yapıp astronomik
    bedeller ödemişti.


    Bundan dolayı CVT yi genelde sadece atmosferik benzinli araçlarda görebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racerant -- 12 Temmuz 2014; 7:29:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chimarea

    Sevgili forum arkadaşlarım. Yeni bir Octavia sahibi olarak bir sorum olacak. Ben uzun bir yolculuğun ortalama yakıt tüketimini hesaplamak istiyorum. Trım değerini sıfırlıyorum. Yola çıkıyorum. 3 saat kadar yol aldıktan sonra 3 saat dinleniyorum. Tekrar aracı çalıştırıyorum. Trım değerinde sorun yok. Aracı bıraktığım gibi. Fakat ortalama yakıt tüketimi değeri sıfırlanmış. Ben istediğim zaman sıfırlanması için ne yapmalıyım?
    Aracım 2014 ambıtıon.

    Yol bilgisayarindaki degerler 3 cesit gosteriliyor..
    1. Baslangictan beri
    2.yakit alimindan beri
    3.uzun sureli
    Bunlar uzerinde gecis yapmak icin direksiyondaki "ok" tusuna basmalisiniz
    Muhtemeln durdugunuzda baslangictan beri olan deger sifirlaniyor...digerleri sifirlanmaz...
    Takii yakit alincaya yada siz sifirlayincaya kadar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: racerant

    CVT konforludur evet. Ancak CVT üniteleri dizel ve yüksek torklu araçlara pek konulmuyor. Çünkü dizellerde ve benzeri
    torklu araçlarda CVT şanzıman zincirleri torka dayanamayıp esneme yapıyor. Aynı hatayı bir dönem Ford yapıp astronomik
    bedeller ödemişti.


    Bundan dolayı CVT yi genelde sadece atmosferik benzinli araçlarda görebilirsiniz.

    Cvt ler model model arizalarida degisiyor...hondalarda daha cok zincir arizasi verirken,ford da prizdirek bilyesi ve kart arizasi veriyormus...audi multitronic ve ford da neredeyse hic balata ve zincir degisyirilmemis...
    Cvt focusum varken ford servisinden ayrilma bir sanzuman uzmanina gidiyordum...cvt yi iyi biliyordu..o soylemisti...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cadot C kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun. güle güle binin
    benimde amacım bir markayı övüp diğerini eleştirmek değil.
    kimse kimseyi zorlamıyor burada, isteyen istediğini alır tabii ki .ama mesnetsiz bir şekilde birşeyler yazınca insan savunmak zorunda kalıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chimarea

    Sevgili forum arkadaşlarım. Yeni bir Octavia sahibi olarak bir sorum olacak. Ben uzun bir yolculuğun ortalama yakıt tüketimini hesaplamak istiyorum. Trım değerini sıfırlıyorum. Yola çıkıyorum. 3 saat kadar yol aldıktan sonra 3 saat dinleniyorum. Tekrar aracı çalıştırıyorum. Trım değerinde sorun yok. Aracı bıraktığım gibi. Fakat ortalama yakıt tüketimi değeri sıfırlanmış. Ben istediğim zaman sıfırlanması için ne yapmalıyım?
    Aracım 2014 ambıtıon.

    başlangıçtan beri yazan ölçüm uzun süre durunca kendini sıfırlıyor. sanırım motor soğuyunca sıfırlıyor. ama yarım saat 45dakika hatta 1 saat durunca sıfırlamıyor kaldığı yerden devam ediyor
    3 saatlik yolculuktan sonra 3 saat mola verirseniz olacağı o



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Güven ÖZYER -- 12 Temmuz 2014; 13:40:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cadot

    Toyota Mmt konusunda haklısınız. Ama bende 1.6 cvt var kullanım muhteşem. Hızlanma, yavaşlama süper. Hiç bir şekilde ne titreme ne yığılma ne kararsızlık hiç biri yok. Cvt hakkında hiç şikayette duymadım.

    Güle güle kullanın. CVT toyota belki kurtarabilir (Türkiye pazarı için kastediyorum).
    MMT'ye uzun yıllardır bu şekilde ısrarcı olmaları, 4 ileri tam otomatik ve dizel motorlardaki uzun süreli olumsuzluk yüzünden, toyota şu anda Türkiye pazarını kaybediyor durumda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Güven ÖZYER

    quote:

    Orijinalden alıntı: Levcho

    quote:

    Orijinalden alıntı: zeybekus

    Ya arkadaş bu nedir ya arada foruma her baktığımda DSG şöyle arızalı böyle kötü. Koskoca VW mühendisleri gerizekalımı da size göre sorunsuz tork konventörlü otomatik şanzıman yerine çift kavrama DSG ye yatırım yapmışlar o kadar. Arızalı marka imajını zedeliyecek bir şeyi yaklaşık 5-6 yıldır kullanıyorlar. Safmı bu adamlar da klasik otomatik şanzımanı koymamışlar da o kadar ar-ge yapmışlar DSG koymuşlar. Hadi bunların kafa çalışmıyor çift kavramada bu kadar sorun varken Renault damı kafa çalışmıyor çift kavrama olayına giriyor EDC ile, Ford damı aynı şekil Powershift ile bu olaya giriyor hadi hepsini geçtim Mercedes demi bu sorunlu çift kavrama olayına 7G-DCT ile giriyor. Baktığında incelediğinde hepsinin mimarisi ve mantığı hemen hemen aynı. Daha burda yazmadığım birçok marka bu sorunlu teknolojiye neden bulaşıyor acaba.
    Klasik otomatik şanzıman sorunsuzmuş gibi yada manuel şanzıman hiç arıza yapmazmış gibi felaket tellalı misali sürekli DSG ye çamur atmayı bırakın artık. Başıma bir sorun gelmesede sayenizde sürekli soru işareti oluşması can sıkıcı birşey. BAşına sorun gelmeyen kulaktan dolma bilgilerle atıp tutmasın lütfen. Tam otomatik Civic den, dizel DSG Octavia ya geçmiş biri olarak DSG nin hızlanması ve konforu hiç de tam otomatiği aratmıyor hatta hızlanma konusunda çok daha başarılı diyebilirim. Yok yere sanayici ağzıyla insanların aklını kulaktan dolma bilgilerle bulandırmayın. Gidip aman sorunsuzmuş diye toyota nın dandik şanzımanına insanları mahkum etmeyin.


    Sonuna kadar katılıyorum. Özellikle de son satırdaki Toyota yorumunu çok tuttum dostum. Tebrikler.

    hocam bu konuyla ilgili forumda küfürleştiğim kişiler oldu
    sırf bu yüzden 2 defa uzaklaştırma aldım

    adamlara diyorum ki vw mühendislerinin en gerizekalısının kafası sizin kadar çalışıyordur herhalde
    madem ki bu şanzıman arızalı neden ısrarla yeni modellerinde koyup, bile bile imajlarını zedeliyorlar. neden hala vw in birçok modelinde millet 3-4 ay sıra bekliyor.
    dsg birçok ülkede 10 yıl garantili. dsg yi üreten firma neden batmıyor
    vw grubu bir şahsa ait değil alman hükümetine bağlı. adamlar imaj kaybetmeyi göze alamazlar. giderilemeyen bir sorun varsa kullanmaz bu şanzımanı olur biter
    zaten arızalar hep benim bir tanıdığın amcasının oğlu var sorun yaşamış, benim bir arkadaş yolda kalmış şeklinde
    dsg arızası üzerine açılmış bir forumda bunları konuşurken şöyle bir teklifte bulundum. ben arabayı yeni aldım dolayısıyla bir şikayetim yok ama bu forumda dsg hakkında sorun yaşayan kişiler toplanıp gidelim doğuş otomotivin önünde gösteri yapalım. medyaya da haber verelim. hepsini ben organize edeceğim. katılmak isteyen herkes ismini yazdırsın dedim. 1 kişi isim yazdıramadığı gibi beni doğuş grubu çalışanı olmakla suçlayan da oldu, benim ajan olduğumu söyleyende oldu. neler neler
    sonuç olarak her mekanik aksam sorun çıkarabilir. önemli olan arıza %si. dsg dede arıza çıkar, power shift tede, manuel şanzımanda da
    aracı alırken bende bu dedikodulardan etkilenip uzun uzun araştırdım ustalarla konuştum. 2012 den önce ki dsg lerde çoğu yazılımla ilgili olmak üzere ufak tefek problemler yaşandığı ancak 2012 sonrası modellerde sorunun çözüldüğü yününde

    uzun lafın kısası, ustanın dediği şekilde söylüyorum dsg kesinlikle yüzyılın teknolojisi. keyfini çıkarmaya bakın. şehir efsanelerini bir kenara bırakın

    bir ilave yapayım
    küfürleştiğim kişiler oldu derken, birisi 'la olum güven ne kadar safsın la hiç skoda ustası dsg arzalı dermi la' şeklinde çinçin ağzlıyla konuşan bir mahlukattı, bende onun ağzıyla konuştum. sonra uzaklaştırma aldık.
    yoksa son derece mülayim birisiyim. yanlış anlama olmasın =)

    Ben de sırf inatçı ve iş bilmez kişilerle tartışırken 2 ceza puanı aldım forumdan. Ancak değmezmiş.




  • Güven ÖZYER kullanıcısına yanıt
    Aracın vcds programı üzerinden vag-com kablo ile kodlanmasıdır. Servislerin yapacağıni sanmam. Bu kodlamaları ücret karşılığı yapan özel servisler ya da şahıslar var. Ya da özellikle marka forumlarında buluşmalarda bu tarz kodlamalar elbette ücretsiz yapılıyor. Ya da kabloyu internetten alıp biraz araştırıp kendiniz de kodlama yapabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Güven ÖZYER

    hayırlı olsun. güle güle binin
    benimde amacım bir markayı övüp diğerini eleştirmek değil.
    kimse kimseyi zorlamıyor burada, isteyen istediğini alır tabii ki .ama mesnetsiz bir şekilde birşeyler yazınca insan savunmak zorunda kalıyor




    Haklısın arkadasim bazen insanı dinden imandan çıkarıyorlar. Seni eleştirmek için yazmadım sende anlamissin beni zaten. Öyle insanlarla tartismak seni sinir eder sadece. Salla gitsin. Saygılar arkadaşım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taylor1956


    quote:

    Orijinalden alıntı: chimarea

    Sevgili forum arkadaşlarım. Yeni bir Octavia sahibi olarak bir sorum olacak. Ben uzun bir yolculuğun ortalama yakıt tüketimini hesaplamak istiyorum. Trım değerini sıfırlıyorum. Yola çıkıyorum. 3 saat kadar yol aldıktan sonra 3 saat dinleniyorum. Tekrar aracı çalıştırıyorum. Trım değerinde sorun yok. Aracı bıraktığım gibi. Fakat ortalama yakıt tüketimi değeri sıfırlanmış. Ben istediğim zaman sıfırlanması için ne yapmalıyım?
    Aracım 2014 ambıtıon.

    Yol bilgisayarindaki degerler 3 cesit gosteriliyor..
    1. Baslangictan beri
    2.yakit alimindan beri
    3.uzun sureli
    Bunlar uzerinde gecis yapmak icin direksiyondaki "ok" tusuna basmalisiniz
    Muhtemeln durdugunuzda baslangictan beri olan deger sifirlaniyor...digerleri sifirlanmaz...
    Takii yakit alincaya yada siz sifirlayincaya kadar...

    Cevabınız için teşekkür ederim. Söylediğiniz şekilde tekrar deneyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Güven ÖZYER

    quote:

    Orijinalden alıntı: chimarea

    Sevgili forum arkadaşlarım. Yeni bir Octavia sahibi olarak bir sorum olacak. Ben uzun bir yolculuğun ortalama yakıt tüketimini hesaplamak istiyorum. Trım değerini sıfırlıyorum. Yola çıkıyorum. 3 saat kadar yol aldıktan sonra 3 saat dinleniyorum. Tekrar aracı çalıştırıyorum. Trım değerinde sorun yok. Aracı bıraktığım gibi. Fakat ortalama yakıt tüketimi değeri sıfırlanmış. Ben istediğim zaman sıfırlanması için ne yapmalıyım?
    Aracım 2014 ambıtıon.

    başlangıçtan beri yazan ölçüm uzun süre durunca kendini sıfırlıyor. sanırım motor soğuyunca sıfırlıyor. ama yarım saat 45dakika hatta 1 saat durunca sıfırlamıyor kaldığı yerden devam ediyor
    3 saatlik yolculuktan sonra 3 saat mola verirseniz olacağı o

    Güven hocam yaz günü illaki uzun süreli molalar oluyor. Adamlar deniz kenarı ne hoş yerler yapmış. Bir de iftara denk gelirse çaydı sigaraydı derken 3 değil 5 saate mola oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cadot


    quote:

    Orijinalden alıntı: Güven ÖZYER

    hayırlı olsun. güle güle binin
    benimde amacım bir markayı övüp diğerini eleştirmek değil.
    kimse kimseyi zorlamıyor burada, isteyen istediğini alır tabii ki .ama mesnetsiz bir şekilde birşeyler yazınca insan savunmak zorunda kalıyor




    Haklısın arkadasim bazen insanı dinden imandan çıkarıyorlar. Seni eleştirmek için yazmadım sende anlamissin beni zaten. Öyle insanlarla tartismak seni sinir eder sadece. Salla gitsin. Saygılar arkadaşım.

    teşekkür ederim. saygılar bizden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Levcho

    quote:

    Orijinalden alıntı: Güven ÖZYER

    quote:

    Orijinalden alıntı: Levcho

    quote:

    Orijinalden alıntı: zeybekus

    Ya arkadaş bu nedir ya arada foruma her baktığımda DSG şöyle arızalı böyle kötü. Koskoca VW mühendisleri gerizekalımı da size göre sorunsuz tork konventörlü otomatik şanzıman yerine çift kavrama DSG ye yatırım yapmışlar o kadar. Arızalı marka imajını zedeliyecek bir şeyi yaklaşık 5-6 yıldır kullanıyorlar. Safmı bu adamlar da klasik otomatik şanzımanı koymamışlar da o kadar ar-ge yapmışlar DSG koymuşlar. Hadi bunların kafa çalışmıyor çift kavramada bu kadar sorun varken Renault damı kafa çalışmıyor çift kavrama olayına giriyor EDC ile, Ford damı aynı şekil Powershift ile bu olaya giriyor hadi hepsini geçtim Mercedes demi bu sorunlu çift kavrama olayına 7G-DCT ile giriyor. Baktığında incelediğinde hepsinin mimarisi ve mantığı hemen hemen aynı. Daha burda yazmadığım birçok marka bu sorunlu teknolojiye neden bulaşıyor acaba.
    Klasik otomatik şanzıman sorunsuzmuş gibi yada manuel şanzıman hiç arıza yapmazmış gibi felaket tellalı misali sürekli DSG ye çamur atmayı bırakın artık. Başıma bir sorun gelmesede sayenizde sürekli soru işareti oluşması can sıkıcı birşey. BAşına sorun gelmeyen kulaktan dolma bilgilerle atıp tutmasın lütfen. Tam otomatik Civic den, dizel DSG Octavia ya geçmiş biri olarak DSG nin hızlanması ve konforu hiç de tam otomatiği aratmıyor hatta hızlanma konusunda çok daha başarılı diyebilirim. Yok yere sanayici ağzıyla insanların aklını kulaktan dolma bilgilerle bulandırmayın. Gidip aman sorunsuzmuş diye toyota nın dandik şanzımanına insanları mahkum etmeyin.


    Sonuna kadar katılıyorum. Özellikle de son satırdaki Toyota yorumunu çok tuttum dostum. Tebrikler.

    hocam bu konuyla ilgili forumda küfürleştiğim kişiler oldu
    sırf bu yüzden 2 defa uzaklaştırma aldım

    adamlara diyorum ki vw mühendislerinin en gerizekalısının kafası sizin kadar çalışıyordur herhalde
    madem ki bu şanzıman arızalı neden ısrarla yeni modellerinde koyup, bile bile imajlarını zedeliyorlar. neden hala vw in birçok modelinde millet 3-4 ay sıra bekliyor.
    dsg birçok ülkede 10 yıl garantili. dsg yi üreten firma neden batmıyor
    vw grubu bir şahsa ait değil alman hükümetine bağlı. adamlar imaj kaybetmeyi göze alamazlar. giderilemeyen bir sorun varsa kullanmaz bu şanzımanı olur biter
    zaten arızalar hep benim bir tanıdığın amcasının oğlu var sorun yaşamış, benim bir arkadaş yolda kalmış şeklinde
    dsg arızası üzerine açılmış bir forumda bunları konuşurken şöyle bir teklifte bulundum. ben arabayı yeni aldım dolayısıyla bir şikayetim yok ama bu forumda dsg hakkında sorun yaşayan kişiler toplanıp gidelim doğuş otomotivin önünde gösteri yapalım. medyaya da haber verelim. hepsini ben organize edeceğim. katılmak isteyen herkes ismini yazdırsın dedim. 1 kişi isim yazdıramadığı gibi beni doğuş grubu çalışanı olmakla suçlayan da oldu, benim ajan olduğumu söyleyende oldu. neler neler
    sonuç olarak her mekanik aksam sorun çıkarabilir. önemli olan arıza %si. dsg dede arıza çıkar, power shift tede, manuel şanzımanda da
    aracı alırken bende bu dedikodulardan etkilenip uzun uzun araştırdım ustalarla konuştum. 2012 den önce ki dsg lerde çoğu yazılımla ilgili olmak üzere ufak tefek problemler yaşandığı ancak 2012 sonrası modellerde sorunun çözüldüğü yününde

    uzun lafın kısası, ustanın dediği şekilde söylüyorum dsg kesinlikle yüzyılın teknolojisi. keyfini çıkarmaya bakın. şehir efsanelerini bir kenara bırakın

    bir ilave yapayım
    küfürleştiğim kişiler oldu derken, birisi 'la olum güven ne kadar safsın la hiç skoda ustası dsg arzalı dermi la' şeklinde çinçin ağzlıyla konuşan bir mahlukattı, bende onun ağzıyla konuştum. sonra uzaklaştırma aldık.
    yoksa son derece mülayim birisiyim. yanlış anlama olmasın =)

    Ben de sırf inatçı ve iş bilmez kişilerle tartışırken 2 ceza puanı aldım forumdan. Ancak değmezmiş.

    hocam forumda inanılmaz sayıda kompleksli adam var. ben ceza puanı değil direkt 2 defa uzaklaştırma aldım
    adamlar konuşmayı da bilmiyor, kibar kibar konuşurken adam la lı lu lu konuşmaya başlıyor mecburen anladığı dilden konuşuyorum bende
    hatta delikanlı arkadaşın biri telefonumu istedi yazdım hala arayacak.
    en güzeli baktın adam kafadan kontak hiç dalaşmamak
    ama dsg hakkında muhabbet olunca konuya girmeden duramıyorum
    yüzlerce vw mühendisinin kafası bu arkadaşlar kadar çalışmıyor
    bir vida için milyonlarca aracı geri çağıran firma, motordan sonra en önemli parçayı arızalı olarak bile bile yıllardır araçlarına monte ediyor. akla mantığa ters




  • Şimdi sayın hocalarım Dsg muhabbeti de sonuclandıgına göre esaslı konuları konuşalım.
    Benim araç 2014 1200km yaptım. Şehirler arası 90 100km hızla sürerek 3.5 litre şehir içi yokuşlu inişli yolda 7 litre yakıyor. Nasıl bu değerler.
    İkinci olarak da ön tekerler ve arka tekerleğin havasını kaç basacagım. Yani az yaksın diye önerilen değerleri sormuyorum. Olması gereken değerler nedir?
    Geri vitese takarken gulb diye bir ses geliyor. Aşırı değil. Normal midir?
    2014 Octavia nin pdf falan şeklinde kullanıcı kitabı var mıdır?
    Amma da soru sordum ama cahillik zor baba be. Bilmemek ayıp değil ogrenmemek ayıp dusturuyla bakalım bu duruma ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chimarea

    Şimdi sayın hocalarım Dsg muhabbeti de sonuclandıgına göre esaslı konuları konuşalım.
    Benim araç 2014 1200km yaptım. Şehirler arası 90 100km hızla sürerek 3.5 litre şehir içi yokuşlu inişli yolda 7 litre yakıyor. Nasıl bu değerler.
    İkinci olarak da ön tekerler ve arka tekerleğin havasını kaç basacagım. Yani az yaksın diye önerilen değerleri sormuyorum. Olması gereken değerler nedir?
    Geri vitese takarken gulb diye bir ses geliyor. Aşırı değil. Normal midir?
    2014 Octavia nin pdf falan şeklinde kullanıcı kitabı var mıdır?
    Amma da soru sordum ama cahillik zor baba be. Bilmemek ayıp değil ogrenmemek ayıp dusturuyla bakalım bu duruma ;)


    Hocam değerler gayet normal yokuşlarda az yakmış diyebilirim yüksüz ise araç ideali 32 dir dpf için devir saati 1000 gelir ve fan ötmeye başlar 10-15 dk 4veya5. Vites 2000-2500 devirde sürmek gerekir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teşekkür ederim. Şimdi lastikleri kaç bastıracagız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota benzinli CVT alan arkadaş keşke Octi alsaymışssın :) bende test ettim o aracı ama bir dizel Octavia kadar ekonomik değil yakıt tüketimi. Birde CVT şanzımanı pek sevemedim açıkcası. Dip gaz yaptıkça bağırıyor araba devirlenip bir üst vitese geçeyim demiyor kademeli vites olmadığı için. Konsol ve bazı detaysızlıklar hoşuma gitmemişti birde. Cam düğmelerinde ışık olmaması bagaj demirlerinin bagaj hacminden çalması gibi. Tabi zevk meeles konsol. Bayideki satış görevlisi baya bir saydırmıştı hatta DSG ye. Yok arıza yapar yok Toyota imiş DSG nin asıl üreticisi falan yok Toyota nın amacı sorunsuzlukmuş falan yok değer kaybetmezmiş falan :) bende 5 yıl satamıyacam zaten arabayı. binmek için alıyorum nede olsa, bari keyif aldığım bir araç olsun yakıtı az yaksın diye düşünüp Octiye yöneldim.
    Bu arada geçen bir video da gördüm Toyota da 6 ileri bir çift kavrama şanzıman yapmış yakında geçerse çift kavramaya şaşmayın. Devir ekonomi devri, manuel ekonomisini veren aktarmada tork konventörü gibi kayıp yaratan parça bulundurmayan ve hızlı geçiş sağlayan çift kavrama baya artacak gibi piyasada.
    PDF olarak aracın manuel i skoda sitesinde mevcut ordan indirebilirsiniz.




  • 
Sayfa: önceki 353354355356357
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.