Şimdi Ara

LG Optimus 4X hd P880 ANA KONU (226kişi) (1168. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23.950
Cevap
97
Favori
1.076.428
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11661167116811691170
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sisperdesi

    Bende onu demek istiyorum arkadaşa ama arkadaş olayı tartışmaya sokmak istediği için son mesajına zaten cevap vermedim.Çok saçma çünkü.Ben burda yöntemimi yazmışım o da gelmiş yok kafana göre konuşuon yok şöyle yok böyle.Ayıp şeyler bunlar.Sonuçta arkadaşın telefonunu hemen yapıp vermişler.Bizim burda tartışmamız birşeyi değiştirmez.Neyse herkese iyi forumlar

    Sizinle bir sıkıntısı vardır. Yoksa durduk yere öyle bir üslupla çıkışıp tartışma yaratmaz. Bunun, en güzel renk mavidir dememe karşılık, hayır ne saçmalıyorsun sen en güzel renk yeşildir demekten bir farkı yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • chatin_62 kullanıcısına yanıt
    :D :D :D abi on numara örnek vermişsin :D bilmiyorum tanımam etmem belkide mesaj kasmaya çalışıyordur rütbesini arttırmaya çalışıyordur.Profiline girmek istedim nerelere ne mesaj yazmış ama göremedim.Benim amacım buradaki arkadaşlara yardımcı olmak elimden geldiğince bildiklerimi aktarmak bilmediklerimi öğrenmek.Yoksa her konuya girer bir mesaj atarım :D her birinde bir tartışma başlatıp yorum sayımı arttırırım :D
  • chatin_62 kullanıcısına yanıt
    abi ne telpa ne kvk ne genpa hiçbirişiyle birşey yapmayacaksın hatta cihaz aldığın zaman garantisi yokmuş gibi alacaksın.Ben bunu öğrendim.Gidip 1500 tl ye lg garantili veya 2000 tl ye samsung garantili cihaz alacağıma 200-300 tl daha az ödeyip paralel ithalat alırım.Birşey olursa diğeride uğraştırıyor öbürüde.Ben neoi diye bir telefo aldım kvk garantili kvk yı arıyorum biz artık o telefonun garantisine bakmıyoruz diyor.Neoi firmasını arıyorum telefonları açmıyor.Garanti belgesinde teknik servis numaraları vermiş onları arıyorum bizim o firma ile hiç anlaşmamız olmadı bizi oraya eklemişler diyor.Shopping tv yi arıyorum biz sadece satıcıyız garantör firma ile iletişime geçin diyor.

    Anlayacağın her firma müşteriye geçirmeye çalışıyor nasıl olza bize muhtaç diye.Al paralel ithalat ucuz yemişim garantisini.Ben promtec den aldım. İstanbul da bu malum yerlerde her türlü şeyin satıldığı.Şimdi bu adam bana garanti verse ne olur vermese ne olur.Ben 200-300 tl kârıma bakarım.Yoksa bu ülke de adalet arayan hak arayan ayvayı yedi.Hakkını bilirsen her zaman alırsın ama bizlerde uğraşma gücü yok.Onlarda koy gitsin nasıl olsa birşey yapamayacak diye rahat rahat milleti ......yorlar.

    Bu arada cyanogen mod yeni sürümü deneyen var mı varsa ne gibi güzelllikler var paylaşsın.Böylece diğer sıkıntı yaşayan arkadaşlara da yardımcı olmuş oluruz.İodak ile çalışma performansı nasıl.P880 kullananlar hangi rom ve kernel ile daha başarılı oluyor.Hangisinde daha iyi performans elde ediyor.




  • sisperdesi S kullanıcısına yanıt
    Zaten sizin konuya olan faydanızı herkes biliyor. Kendinizi sıkmayın.
    Aslında o arkadaş ta belki kendi kafasında yardımcı olduğunu düşüüyordur. Sadece biraz düşüncesiz davranıp yanlış bir üslup ile anlattı o kadar.

    Ben zaten Telpa'nın baktığı hiçbir cihazı almıyorum. Mutlaka o cihazı almam gerekiyorsa sizin de dediğiniz gibi başka yollara başvuruyorum. Böylece param cebimde kalıyor. Sorun çıkarsa da bir umut hizmet alabilirim diye düşünüyorum. Alamasam da problem yok, zaten Telpa'dan da alamayacağım.

    LG'den yana mağdur olan bir arkadaşı henüz görmedim. Sadece yukarda yazan arkadaşımız mağdur olduğunu iddia ediyor (yanlış anlaşılmasın iddia derken inanmadığım manasında yazmadım, olayı bilmediğimiz için iddia diye yazdım). Bu yüzden LG olan ürünleri almakta bir sakıncam yok.




  • chatin_62 kullanıcısına yanıt
    Evet lg servis konusunda iyi hatta bana bile tahammul edip parami verdi arkadaslarim dalga geciyor ben olsam seni kara listeye alir lg nin hicbir malinin sana satilmasini istemezdim falan diye. Servis konusunda da gayet anlayislilar. Benim kuzenimde s4 var. Telefon sisti . Kilif kullaniyordu. Ekran on taraftan ayrildi resmen. Kullanici hatasi dediler. Kuzenim bataryadan dolayi oldugunu belirtmesine ragmen dinlemediler.Sonra hakem heyeti bataryadan kaynakli oldugunu soyledi.Samsung alt tarafi bir batarya degistirip tamir edecekken twlefonun parasini geri vrmek zorunda kaldi.ama onu bile cok ugrastirdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba;

    telefonum sevisten geldi yoz sorunundan gitmişti 3.kez. Yine toz olmaya başladığından ve yine garantiye gideceği için jeletin taktırmaya ihtiyaç duymadım çünki orda önpanel değişiyodu herhalde ? Bir diğeri LG yi değişim olması için çok sık aradığımdan herhalde kara listeye alındımki telefonlarını aramak istediğimde hiç bir uyarı vermeden kapanıyor ( TL var ) sizdede böylemi oluyor yoksa kara listeye felanmı alındım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akıllı-adam -- 23 Eylül 2014; 16:53:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akıllı-adam

    Arkadaşlar merhaba;

    telefonum sevisten geldi yoz sorunundan gitmişti 3.kez. Yine toz olmaya başladığından ve yine garantiye gideceği için jeletin taktırmaya ihtiyaç duymadım çünki orda önpanel değişiyodu herhalde ? Bir diğeri LG yi değişim olması için çok sık aradığımdan herhalde kara listeye alındımki telefonlarını aramak istediğimde hiç bir uyarı vermeden kapanıyor ( TL var ) sizdede böylemi oluyor yoksa kara listeye felanmı alındım

    kara liste diye bir uygulamayı hiçbir teknik servis yapamaz için rahat olsun
    bazen benimde başıma gelirdi
    genelde telefon hatlarında problem oluyor 444lü numarasını arar teknik servise ulaşamadıgını anlatırsan sorun çözülür
    ben öyle yapmıştım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gigabit78 -- 24 Eylül 2014; 10:21:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akıllı-adam

    Arkadaşlar merhaba;

    telefonum sevisten geldi yoz sorunundan gitmişti 3.kez. Yine toz olmaya başladığından ve yine garantiye gideceği için jeletin taktırmaya ihtiyaç duymadım çünki orda önpanel değişiyodu herhalde ? Bir diğeri LG yi değişim olması için çok sık aradığımdan herhalde kara listeye alındımki telefonlarını aramak istediğimde hiç bir uyarı vermeden kapanıyor ( TL var ) sizdede böylemi oluyor yoksa kara listeye felanmı alındım

    Yok, böyle bir kara liste falan olması mümkün değil. Pbx sistemlerde bir hatta arıza olduğunda problemler olması doğaldır. Çünkü aradığınız numara meşgul ise Pbx sizi diğer boş olan bir hatta yönlendirir. Mesela bizim 100 tane hattımız var. Ancak herkes tek bir numaradan arıyor. işte bu sırada arızalı bir hatta düşecek olursanız hat düşmez. Kapatıp yeniden arasanız da önceki hatlardan boşalan olmadıysa yada o esnada başka birisi arayıp o arızalı hatta kendisi düşmediyse Problem sizin için devam eder. Böyle bir durumda başka bir hattan arayabilirsiniz. 1'den fazla arızalı hat yoksa servise ulaşırsınız.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • akıllı-adam A kullanıcısına yanıt
    Kara liste yok hele ki öyle birşey olsa benim gibi bir adamın teefonlarını açmazlardı.Artık aradığımda burak bey di dimi demeye başlamışlardı :D :D Sesimden tanıyorlardı.Bazen çetin abinin dediği gibi sistemler kitlenebiliyor.Müşteri hizmetlerini arayıp iletirseniz onlar servise bilgi gönderiyorlar.
  • veee yeniden
    tik tak
  • gigabit78 kullanıcısına yanıt
    Yine mi servise verdiniz?
  • Kamera Durduruldu.
    Kamera beklenmedik şekilde durduruldu, yeniden başlatılmalı.
    Garantiye gidip geldikten sonra kamerayi actim arka kamerada sıkinti yok, on kameraya gecince bu hatayi aliyorum. Var mi bu durumu yasayan cozumunu bilen?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gigabit78 kullanıcısına yanıt
    Hadi hayırlısı inşallah iyi bir sonuç alırsınız :D
  • Konuya uzun zamandır giremiyordum ama gördüğüm kadarıyla özellikle abilerimiz sayesinde son derece güncel devam ediyor. Tabi son zamanlarda en çok konuşulanın servis, değişim, telefondan kurtulma olduğunu gördüm (yanlışım varsa düzeltin lütfen). Bende bunlardan biriyim telefon serviste ve yarın 20. Iş günü yarın bir haber çıkmazsa saat 19.00 itibariyle 1299 tl param olacak . Ancak görüyorum ki telefondan kurtulmak için sabırla toz girmesini bekleyenler var. Şahsi görüşüme göre 6502 sayılı yeni tüketici kanununa göre elimizdeki cihazın illa fiziksel bir hasarı olması gerekmiyor bu yüzden ben servise aynı zamanda bir dilekçe verdim. Aynı dilekçeyi birde müşteri hizmetlerine mail attım. Beni aradılar ve sorununuzu en kısa sürede çözeceğiz dediler ama azami tamir süresi dolmak üzere ki bence hiç sıkıntı yok . Neyse demem o ki telefonunuzun garantisini hala yemediyseniz ve telefondan illallah ettiyseniz dilekçemin bir örneğini paylaşabilirim. Kuvvetle muhtemel iş hakem heyetinde biter ama belki bir faydam olur.
    Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir önceki mesajı yazarken cihazımin durumu doa değişim bekliyor oldu. Bu değişim kararı çıktığını mı gösterir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: postacik

    Yine mi servise verdiniz?

    evet yine serviste
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sisperdesi

    Hadi hayırlısı inşallah iyi bir sonuç alırsınız :D

    inşallah umut dünyası beklemedeyim
  • Akıllı telefonların yüz karası kırdım kurtuldum sonunda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar iyi akşamlar,

    400 sayfaya yakın konu olmuş, kendi telefonumdan muhtemelen herkeste benzer sorunların olduğunu, çoğu kişinin telefondan nefret eder olduğunu gördüm. Malesef bütün sayfaları okuyamadım son 2 sayfayı okudum onda da hep servisle ilgili durumlardan bahsetmiş. Bende sorunlarımdan bahsedip sizden yardım istiyorum.

    telefonumu 2013 nisan-mayıs gibi teknosadan aldım.

    1) ilk başta telefonun üst tarafındaki açma-kapama tuşu ve yandaki ses tuşu saçmalamaya başladı.Yandaki ses tuşu ile 3-4 defa basınca sadece sesi arttırabiliyorum, sesi azaltamıyorum tuş işlemiyor.Açma kapama düğmesi de 2-3 seferde anca açıyor tuş kilidi ekranını.Bazen tek seferde açıldığı da oluyor.

    2)Bu olayla birlikte, telefonun orta noktasından yanlarda köşeye kadar değen, alt ve üste doğru ise 1,5 cm çapta dokunmatik algılamıyor.telefonun uç noktalarında(alt ve üst tarafında) dokunmatik çalışıyor bir sıkıntı yok.

    3)telefon aşırı kasmaya başladı menüde dolaşırken bile çok rahatsız eder oldu, dokunmatiğin algılamamasıyla birlikte telefonu parçalayasım geliyor.Telefonun sağ üst köşenin 2,5 cm altında artık hava kabarcığımı desem(ekran koruyucu kullanmıyorum), toz mu desem ne bilmiyorum küçük çaplı bir şey çıktı 1 hafta önce.

    4) Telefonun hoparlör sesi bundan 2 hafta önce kendiliğinden gitti, ahize sesi çalışıyordu, aramalarda konuşabiliyordum. Sonra 5-6 gün sonra telefonun hoparlör sesi tekrar yerine geldi.Tam bari bundan kurtuldum derken yine telefonun hoparlör sesi gitti.Telefonu mecburen titreşimde kullanıyorum.

    5)Bu telefonu garantisi daha dolmadığı için servise göndermek istiyorum. Garantiden gelse bile telefondan nefret ettim, muhtemelen kardeşime veririm kullanması için yada işyeri için 2.telefon yaparım.
    Yetkili servislerin listesine nerden ulaşabilirim. Muhtemelen bulunduğum ilde yetkili servis yok, diğer ildeki yetkili servise nasıl göndereceğim telefonu? Telefonu gönderirken hangi evrakları yanında göndermem gerekiyor(faturası ile birlikte telefonu göndermem yeterli mi?) Son olarak LG servisleri nasıldır?Herşeye kullanıcı hatası deyip şutlayan servislerdenmidir?servisle iletişimde yapmam gerekenleri söylerseniz çok sevinirim.




  • maxian kullanıcısına yanıt
    Kardeşim vintek elektroink istanbula yollayın. 0212 272 65 43 bu numarayı alın.Yanlış hatırlamıyorsam aradktan sonra 4 e basıyordunuz.Kargo gönderim numarası verecekler size kargo şubesine gidip o numarayı verdiğinizde zaten adres bilgileri direkt çıkacaktır.Yalnız fatura falan göndermenize gerek yok.Sadece telefonu bir kutuya koyup yollayın.Birde içerisine sorunların ne olduğunu yazan bir kağıt koyun.Değişim talebinizide belirttin.Ama kardeşinize verip onuda çileden çıkartmak yerine ücret iadesi almaya çalışın.Belki kabul ederler değişim veya ücret iadesi.Bu arada değişim için en kötü size nexus 5 verecekler bunu da unutmayın.G pro lite verelim falan diyebilirler belki ama siz reddedince nexus 5 verecekler.Ama tabi bu değişim olup olmayacağına bağlı.Anladığım kadarıyla ilk kez gidiyor cihaz.Değişim veya ücret iadesi kabul etmeyeceklerdir ama gigabit abimizin dediği gibi bir umut :D :D
    Bura arada lg servislerinde bir sıkıntı yok yalnız cihaz ilk defa servis işlemi göreceği için ve ekranıda büyük ihtimal değişeceği için bundan sonra toz girecek içine.Eğer uğraşırım diyorsanız cihaza sizde toz sokabilirsiniz böylece 1-2 hafta cihazı kullanamayıp 2 güne bir ekranına toz sokup servise tekrar tekrar yollayıp paranızı veya değişiminizi alabilirsiniz.Uğraşırım derseniz tekrar yorum veya mesaj yazın size nasıl yapılacağını anlatayım.




  • 
Sayfa: önceki 11661167116811691170
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.