Şimdi Ara

Renault Clio 0.9 Tce Touch Detaylı İnceleme ve Test Sürüşü - Videolar eklendi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
293
Cevap
12
Favori
174.005
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    Biraz elma ile armut kıyaslaması olacak ama bu aracı almak yerine megane coupe dynamic alınır mı?

    0.9tCE 90hp clio icon fiyatına 1.4t 130hp megane coupe impressor
    1.5dci 90hp clio icon fiyatına 1.5dci 110 megane coupe dynamic

    almak mümkün gibi duruyor. Dediğim araçlar 2-3 yaşında ve 25,000-30,000km civarı. Megane'ın üst sınıf olması dışında xenon var vs. gibi üstünlükleride var. Sadece ikinci el kısmı ciddi soru işareti?

    temizi bulunursa megane alınır.
    2. elde de hemen satayımcı değilseniz çok sıkıntı olmaz.
  • İnceleme için teşekküler, lâkin bizi 900cc motorlara mahkum edenler utansın. Çoğu avrupa ülkesinde adamlar 2500cc üzeri araçlarla keyfini çıkartıyor kaymak gibi yolların. Hatta yiğenimde kia picanto var 1100cc abd'den gelen arkadaşımı gezdirmek için sahil turu yaptırdık çocuğun arabaya bindikten 10dk sonraki sorusu'' neden bisiklet gibi arabalara biniyosunuz?'' Bilmiyor ki benzinin litresi 5TL olmuş nerdeyse.
  • Eline sağlık çok güzel inceleme.Araç beklentileri karşılıyor demek ki.
  • bazı insanlar vardır ; internette yapılan yorumların sahte olduğuna inanırlar ve hiç bir zaman gerçekçi gelmez onlara.

    fakat bu incelemeyi okuyan ön yargılı birisi test sürüşü bile yapmadan arabayı alıp bayiden çıkar. ( bu bahsettiğim tarzda insanlardan bizim şirkette 1 tane var ve oda arkadaşım birazdan okutacağım. bakalım neler diyecek )

    mükemmel anlatımınız için sizi tebrik ediyorum

    iddaa ediyorum, bu kadar detaylı inceleme ve mükemmel anlatımı hiç bir yerde bulamayız.
  • Harika bir inceleme olmuş emeklerinize sağlık uzun yıllardır forumda böyle kaliteli inceleme görmemiştim.
  • İnceleme için tşk.ler.

    0,9 benzinli motor için Touch ve İcon arasındaki farkları tam anlayamadım. Müsait zamanımda sitesinden bakacağım.
  • video bekliyoruz
  • Hiç sevmediğim bir markadır Renault..
    Şu incelemeden sonra gidip alırım açıkcası..O kadar iyi olmuş..

    Ellerinize sağlık.
  • Arkadaşlar video ve fotolar bu gece gelecek.

    İşyerinde aralarda fırsat buldukça yorumlarımı yazmaya çalışacağım. :)

    YAKIT TÜKETİMİ

    Birkaç gün önce Anıl'ın Mais'te yapmış olduğu testte tüketim ortalaması 9 küsur çıkmıştı ve ben de "bu araca 5 lt yaktıracak bir test sürüşü de ben yaptırayım" demiştim o konuda.

    Benim dünkü sürüşüm de "az yaktırma" üzerine idi.

    Test güzergahı Konya Yolu üzerindeki Neziroğlu Renault'dan çıkıp Dikmen Kavşağına kadar yokuş çıkmak, peşinden de biraz daha çıkıp İncek-Ahlatlıbel ayrımında yoncadan geri dönüp çıktığım yokuşu inmek şeklindeydi.

    Çıkışta mümkün olduğunca hız sabitleme ile çıktım ve 80 km hızı geçtiğimi hatırlamıyorum.

    İnişte de gaz pedalına neredeyse hiç basmadan sürüşü tamamladım.

    12-13 km civarı olan bu test sürüşü sırasında yokuşu çıktığımızda 9 küsurlarda olan tüketim test sonunda 4.5 lt çıktı.

    Mukayese edebilmek açısından benzer diyebileceğim (aslında aynı ama biraz daha uzun ) bir güzergahta Honda jazz 1.4 CVT otomatik vites ile test sürüşümde de maksimum sürat 100 km civarı olmak üzere ortalama tüketimim 5.0 lt çıkmıştı.


    Uzun yolda sabit hızlarda düşük bir tüketim elde etmek mümkün zira alet 5. vitesle giderken 3000 devirde 120 km hız yapıyor.

    0.9 lt motorda standart olan stop start sistemi ile şehiriçinde dur-kalklarda da ekonomi yapmak mümkün.



    PERFORMANS


    Araçtaki 3 silindirli motorun çalışma karakteri Vw modellerinde kullanılmakta olan 3 silindirli 1.4 lt'li PD TDI motorunkini andırıyor.

    Rahatsız edici bir sesi yok.

    Aksine keyif veren bir hırıltıyla çalışıyor alet.

    Benden sonra Can kullandı aracı ve de Kepekli Yokuşunda 120'li süratlere çıkarken araç nefessiz kalmıyor.

    Bu performansını atmosferik motorlu araçlara göre daha düşük devirlerde verdiği için keyifli sayılabilecek bir motor performansı ile veriyor.



    KONFOR

    Bu kısım bende tüketim ve performans kadar olumlu izlenim bırakmadı nedense.

    Ön koltuklarda yolculuk etmek keyifli olsa da arka koltuklarda seyahat emniyet kemeri bağlantı noktalarından dolayı keyifli değildi maalesef.

    Bu kısımla ilgili akşam daha fazla bilgi vermeye çalışırım.


    YALITIM


    Yalıtım olarak sınıfının beklentilerini ve limitlerini karşılayan bir araç olmuş.

    Ama belli hızlardan sonra rüzgar sesi alıyor alet.

    Asfaltımız çok kaliteli olduğu için çok hissettirmese de pütürlü asfaltta yol sesi bir miktar içeri sızacak gibi düşündüm test sırasında.

    Bu kısımla ilgili de daha fazla bilgi vermeye çalışırım.


    Akşam paylaşacağım fotolardan aracın iç mekan genişliği ile ilgili; videolardan da performans ve yalıtım ile ilgili bir fikir edinebilirsiniz. :)


    Selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Arkadaşlar video ve fotolar bu gece gelecek.


    bagaj hacmi konusunda yorum ve resim bekliyoruz haluk bey.
  • insanlarin gozundeki teneke imajini ne yapsa bitiremeyecektir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aracın eksileri
    bagaj hacmi geniş fakat küçük bagaj camı ve oldulça kalın c sütünü ile birleşince geri ve arka çapraz görüş kötü diyebilirim.
    vites topuzu keşke eski tarzda olmasaymış.
    arka camlar manuel oluşu hiç yakışmamış.
    stepne aracın altında, ulaşımı zor
    arka koltuklar katlandığında bagaj zemini düz olmuyor.
    arkalarda kampana var.
    yan arka camların küçük oluşu ferahlık hissini azaltmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: garin

    aracın eksileri
    bagaj hacmi geniş fakat küçük bagaj camı ve oldulça kalın c sütünü ile birleşince geri ve arka çapraz görüş kötü diyebilirim.
    vites topuzu keşke eski tarzda olmasaymış.
    arka camlar manuel oluşu hiç yakışmamış.
    stepne aracın altında, ulaşımı zor
    arka koltuklar katlandığında bagaj zemini düz olmuyor.
    arkalarda kampana var.
    yan arka camların küçük oluşu ferahlık hissini azaltmış

    arka frenler kampana mı? renonun sıtesınde dısk yazıyor
  • Yerinde inceleme özellikle ilk incelemeye göre daha kaliteli
  • F1 de son yıllarda kendi tasarladığı motorlarla fırtınalar estiren, dizelleri sağlamlıkta ve az yakıtta referans niteliğinde olan, ncap'te başarılı sonuçlara imza atan renault a teneke denmesi garip, hele ki bunu diyen boyunduruk altındaki özgünlüğünü kaybetmiş bir firmanın arabasını kullanan kişi diyorsa olay dahada garip bir hal alıyor. önce adama benzinli ve dizel motor yapmayı öğren falan derler.

    Hem bu arkadaş bindiği 1.6 turbo beslemeli motorlu arabasını ferrari veya lamborghini gibi bir şey sanıyor herhalde. zira ona göre bindiği arabayı yürütmek "cesaret ve maddiyat" istermiş. sanki lamborghini gallardo sürüyor.Aslı astarı d segmenti 1.6 turbo benzinli bir araba ne oluyor yani, servis fiyatları 100-150 tl fazla , ş.içi yakıtı akranlarında 1-2 lt fazla diye ulaşılması zor ve elit bir araba mı oluyor insignia?



    "insignia 1.6 turbo alip yurutmek cesaret ve maddiyat ister. bence maddiyatin yetmeyecekse 1.6 turbo alma.

    olmadi 1.4 140 hp alabilirsin. az yakar cok kacar. "

    http://forum.donanimhaber.com/m_66711711/mpage_2/key_/tm.htm




  • Neyse beyler kimseye yüklenmeye gerek yok, herkes özgür sonuçta; isteyen istediğini düşünebilir, Renault'un sahibi değiliz, para kazanmıyoruz burada. Sadece insanlara tavsiyelerde bulunmaya çalışıyoruz, eğriyi doğruyu göstermeye çalışıyoruz.


    Videolar ve fotoğraflar bir aksilik olmazsa birkaç saat içinde hazır olacak
  • Bu clio harbiden iyi olmuş ama bundan önceki cliolar için lionkingin yorumuna bende katılacağım
  • Bu inceleme ve test sürüşü izlenimlerini beğendim.

    Son günlerdeki objektif incelemelerden birisi.

    Paylaşımların aynı üslûp ve tarafsızlıkla devamı dileğiyle.
  • Sabırsızlıkla beklemekteyim paylaşımları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Sabırsızlıkla beklemekteyim paylaşımları.

    Janjancım nasılsın? :)

    Hala gurbet ellerde misin?


    Video(lar) uzun olduğu için upload olayını bekliyorum şu an.


    Bir yandan da fotoları ayarlıyorum.

    Birazdan fotolarla başlayacağım.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.