- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Arkadaşıma borç para verdim alamıyorum
Bu konudaki kullanıcılar:
 
39
Cevap
3723
Tıklama
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
8 Mesaj
8 Ekim 2012; 13:02:17 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

12 yıllık arkadaşıma temmuz ayında 100 lira para gönderdim dövme yaptıracaktı.Yaklaşık 2 aydır da görüşüyoruz hala buluşuyoruz geziyoruz falan arada konusu açılsa da vereceği zamanı söylemiyor. Kendisi bi bankada stajyer ve 1 aylık maaşından çok rahatlıkla bana verebilir diye düşünüyorum ama nasıl isteyeceğimi bilemiyorum. Fikir ve önerilerinizi saygıyla bekliyorum
_____________________________



151 Mesaj
8 Ekim 2012; 13:03:17 

Çok sakat durum, işte bu yüzden ne borç alırım ne de borç veririm.
_____________________________


"What motivates a man to confront the challanges that most of us would run from?"


470 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
sucukcu-
8 Ekim 2012; 13:06:56 

borç verirken kardeşi olursun isterken düşmanı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

''Sükûnet varsa kelâmın, karanlık varsa aydınlığın, ölüm varsa yaşamın: özgürce uçabiliyorsa şahinin bir kıymeti olur.'' -ea'nın yaratılışı


546 Mesaj
8 Ekim 2012; 13:08:44 

İkide bir dövmesinden bahset zaten o mesajı alır



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


431 Mesaj
8 Ekim 2012; 13:09:25 

Yıl



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
8 Ekim 2012; 13:11:58 

Hep açılanve hep aaynı cevabı alan bir konu daha.. Bu ay çok sıkışığım paraya ihtiyacım var borcunu verebilir misin demekten başka çaren yok..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


 
8 Mesaj
8 Ekim 2012; 13:18:22 

quote:

Orijinalden alıntı: sucukcu-

borç verirken kardeşi olursun isterken düşmanı


bi ara konusunu açmıştım borcunun hemen küfür ve hakarete başlamıştı. çok yakınız ama ben ondan pek para istemezdim. ailesinin durumu iyi olmasına rağmen parasızlıktan ölecekmiş gibi davranıyor.


quote:

Hep açılanve hep aaynı cevabı alan bir konu daha.. Bu ay çok sıkışığım paraya ihtiyacım var borcunu verebilir misin demekten başka çaren yok..



Anca bunu diyebilirim sanırım yoksa başka şekilde böyle oluyor
_____________________________



32 Mesaj
8 Ekim 2012; 13:20:34 

Paraya ihtiyacim var diyeceksin parasi oldugundan eminsen ve vermiyosa gorusme bir daha. 100 liraya guvenilmemesi gereken insandan kurtuldugunu farzet ilerde cok buyuk kazik atar boyle adamlar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________



727 Mesaj
8 Ekim 2012; 13:21:13 

_____________________________

cesareti olmayanın hep bir bahanesi vardır

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
8 Ekim 2012; 13:23:25 

Bende bisi sandim 100 lira par mi la pesinden kosuyon



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Buna gelen 2 yanıtı gör.


372 Mesaj
8 Ekim 2012; 13:25:23 

Benim de laz bir arkadaşım vardı hep bize ödetmeye çalışırdı, zamanında haftanın 3 günü para verirdim geri istemezdim; ben bi kere ondan istedim kuruşuna kadar istedi. Laz mı arkadaşın ? Lazlar çok paragöz olurlar.
_____________________________

Yaşarım ben senle, gir kanıma...


 
8 Mesaj
8 Ekim 2012; 13:25:59 

3nokta : haklısın da kardeşim 12 yıllık arkadaşıma da bi anda böyle bişey yapamam diye düşünüyorum.


EinsteinModOn:soğuk limonata olur mu?

Mucuklu Sucuk : lise 4 öğrencisiyim, yurtta kalıyorum,sevgilimin doğum günü ve sevgililer günü yaklaşıyor, yemeğe de çıkartamıyorum ve cebimde 20 lira para var. 120 lira olsa kötü mü olurdu?

Mertcan05 : laz değil tabi de hep benim para hesabı yaptığımı düşünür.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bugraopen -- 8 Ekim 2012; 13:27:41 >
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
8 Ekim 2012; 14:08:27 

Arkadaşlık başka para başka, utanmana gerek yok, git soyle ona borcunu ode birader diye eger yine odemez agız burun ederse ondan arkadas falan olmaz zaten sende eline bir kürek alıp agız burun Allah ne verdiyse artık.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


545 Mesaj
8 Ekim 2012; 14:10:41 

Polise git tebligat çektir.
_____________________________



38 Mesaj
8 Ekim 2012; 14:13:28 

Hem ögrencisin hem de bin lira borç para veriyorsun, senin aklına şaşarım. Şöyle de bir durum var ki; benim arkadaşım öyle yüklü bi miktarda para istemez, he acil bi durum olsa eyvallah ama dövme için nedir allah aşkına

Stajyer maaşları bellidir, 250 lira civarı.
_____________________________



 
8 Mesaj
8 Ekim 2012; 14:24:45 

Tutkaal bin değil 100 lira :) stajyeri ING BANK olunca 400 liraya geliyor maaşı.
_____________________________



 
8 Mesaj
8 Ekim 2012; 14:30:24 

quote:

Orijinalden alıntı: Mucuklu Sucuk

Bende bisi sandim 100 lira par mi la pesinden kosuyon


sen bana 100 lirayı gönderebilirsin o halde?
özelden ulasırsan atiyim hesap bilgilerimi tşk.
_____________________________



183 Mesaj
8 Ekim 2012; 14:39:01 

Hepsini mi?
_____________________________




Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
8 Ekim 2012; 15:06:32 

o kadar yüksek borç vermem ki ben zaten arkadaşımın baktım yol parası kalmamıs atarım yol parasını yada yiyeceğe parası yetmemiş tamamlarım fakat çok çok önemlı bişey olmadı sürece o kadar fazla mıktar vermem ayrıca dövme için istiyomus one ya

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
8 Ekim 2012; 15:08:27 

Ben borç verdikten sonra sıkışık olduğum zaman gidip yüzsüz gibi istiyorum.

Abi senin borcun vardı noldu diyorum.


867 Mesaj
8 Ekim 2012; 15:11:07 

maaşını aldığı akşam maske takıp döv
tüm aylığınıda al

sonra öbür gün 100 tl daha borç ver

1 ay sonra 200 tl iste


651 Mesaj
8 Ekim 2012; 15:27:26 

Dovme yaptiracak diye borc parami verdin bravo sana



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


13 Mesaj
8 Ekim 2012; 15:33:55 

başıma geldi böyle bi olay isterken 40 takla atarlar verirken 1001 bahane bulurlar bu yüzden kimseye borç para vermemeye özen gösteriyorum hatta vermiyorum ha bide veresiye iş yapanlarda aynı gene arkadaşınıza vs bişey satarken sakın yarısı simdi yarısı sonra yapmayın pişman olursunuz yani arkadaşından ne borç iste ne borç ver
_____________________________

Eski Şifre : 49684968


203 Mesaj
8 Ekim 2012; 15:35:48 

quote:

Orijinalden alıntı: bugraopen

12 yıllık arkadaşıma temmuz ayında 100 lira para gönderdim dövme yaptıracaktı.Yaklaşık 2 aydır da görüşüyoruz hala buluşuyoruz geziyoruz falan arada konusu açılsa da vereceği zamanı söylemiyor. Kendisi bi bankada stajyer ve 1 aylık maaşından çok rahatlıkla bana verebilir diye düşünüyorum ama nasıl isteyeceğimi bilemiyorum. Fikir ve önerilerinizi saygıyla bekliyorum

temel ihtiyaç için,borç için verilir de dövme yapması için neden borç para verdin ki?
_____________________________



Hasta Siempre.

HTML&CSS


 
8 Mesaj
10 Ekim 2012; 12:44:12 

Yaptığım büyük bir hataydı biliyorum ama ufak bi tüyo istiyorum. Yani maaşını aldığı hafta yanındayken ona ne demeliyim?
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



4360 Mesaj
11 Ekim 2012; 0:03:35 

quote:

Orijinalden alıntı: bugraopen

Yaptığım büyük bir hataydı biliyorum ama ufak bi tüyo istiyorum. Yani maaşını aldığı hafta yanındayken ona ne demeliyim?

'ooo kardeşim hayırlı olsun benide görürsün artık'
_____________________________



194 Mesaj
11 Ekim 2012; 0:18:13 

_____________________________

Killua - Godspeed
Steam: acrezio21


1234 Mesaj
11 Ekim 2012; 0:29:33 

hemen şimdi ara ve acil 100 lira lazım de.. aslında 300 lira borcum vardı.. aldığım adam çok sıkıştırdı 200 lira buldum ama 100 lira bulamadım.. kavga edecem başım belaya girecek acil yardım et de.. bul buluştur bana yüz lira yapıştır de :D
_____________________________

Tek sevdam Türkiyem!


1234 Mesaj
11 Ekim 2012; 0:34:12 

quote:

Orijinalden alıntı: Mucuklu Sucuk

Bende bisi sandim 100 lira par mi la pesinden kosuyon

bi yüz lira versene.. 50 de olur.. 25'e de almam demem..

parayı küçümseme arkadaşım.. işin nedir bilmiyorum ama kolay kazanılmıyor.. 5 kuruşun bulunmadığı anlar olur.. gerçi bilmem hiç yaşadınız mı...
_____________________________

Tek sevdam Türkiyem!

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
11 Ekim 2012; 0:36:27 

12 yıllık arkadaşından 100 lira yı çok mu görüyorsun
Tabii aranızdaki bağı bilemem

Ama geri almak istiyorsan ara telefondan
"Kardeşim sana 100 lira vercem diye arkadaşımdan borç almıştım çocuğun başı sıkışmış.Kısa zamanda geri vermem gerekiyor"
de o anlar.


339 Mesaj
11 Ekim 2012; 0:38:34 

dövme yaptırcam borç para ver de.
_____________________________



 
302 Mesaj
11 Ekim 2012; 0:51:57 

Durumun varsa borç verebilirmisin de ne kadar lazim derse kizla sinema yemek birazda gezdirecem 60 70 yeter de onu alsan iyi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________


GS Taraftarı


194 Mesaj
11 Ekim 2012; 0:53:44 

Arkadaşından borç para isterse onu da geri ödemek zorunda kalmaz mı daha da zarara sokmayın cocugu
_____________________________

Killua - Godspeed
Steam: acrezio21


 
8 Mesaj
3 Aralık 2012; 14:13:25 

2 ay kadar önce bu konuyu açmıştım ve daha 50 lirayı yeni alabildim.Haber vereyim dedim
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Aralık 2012; 14:16:36 



651 Mesaj
3 Aralık 2012; 14:19:03 

borç veripte kötü olacağıma borç vermeden kötü olurum daha iyi
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1442 Mesaj
3 Aralık 2012; 14:33:55 

arkadaşın tekine 20 lira borç verdim, ulan adam hiç demiyor sana borcum vardı 20 lira, şu zaman bu zaman vericem diye. ben desem kötü arkadaş olurum. öyle kaldı anasını satıyım.
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



1672 Mesaj
3 Aralık 2012; 14:37:13 

quote:

Orijinalden alıntı: 4hm3t.#

arkadaşın tekine 20 lira borç verdim, ulan adam hiç demiyor sana borcum vardı 20 lira, şu zaman bu zaman vericem diye. ben desem kötü arkadaş olurum. öyle kaldı anasını satıyım.

arkadaşın 100,tl senin ki gene 20,tl hadi gene dersin gitsin diye de
_____________________________

- 22 Eylül 2009;DH Bir DH'Lİ OLDUM


 
276 Mesaj
3 Aralık 2012; 14:40:41 

alacakları olunca kapıdan ayrılmazlar , aldığını geri vermeye gelince kayıp korsanları oynarlar.
_____________________________


BATTLEFIELD 3

i7-2700k stock + Msi Z68 Gd(80) + Aerocol Xpredator + Corsair G800 Watt + 120GB Force 3 + Gskıll 1600 cl9 1.5 + Corsair H80 + Pioneer dvd-22x + 1TB Sata3 32-7200 HDD


2668 Mesaj
3 Aralık 2012; 14:48:44 

işyerinden arkadaşım, kendi arkadaşına yıllar önce 5.000TL borç vermiş, sonra arkadaşının işleri kötü gitmiş ve benim arkadaş da buyüzden ayıp olmasın diye istememiş borcu.

geçen o arkadaşı arayıp tekrar borç istemiş isterken eski borçtan da bahsetmiş işte veremedim bitürlü falan diye, ilginç durum.
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Arkadaşıma borç para verdim alamıyorum
Sayfa: [1]

Foruma Git
Bölümde Ara

 
Reklamlar


DH VİDEO

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR4
0.422