Şimdi Ara

Samsung Galaxy Note 10.1 [ Ana Konu ] (124. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.695
Cevap
86
Favori
474.072
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 122123124125126
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hollow

    peki siz olsaydınız bunu mu
    http://www.gold.com.tr/U209347/Samsung-Galaxy-Note-N8005-10-1inc-16GB-Beyaz-Tablet-PC

    yoksa bunu mu

    http://www.teknosa.com/urunler/119960729/samsung-n8005-galaxy-note-10-1-inci-beyazi-tablet

    tercih ederdiniz? cevaplarınız için teşekkürler

    Ben gold dan aldım kullanıyorum.




  • Teknosa tercih ederim.Sebebi Hediyeleri var ve 100 Tl indirim çeki veriyorlar.1500 tl den 1400 tl ye düşüyor ek olarak hediyeler de var daha karlıya geliyor diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Epidoras

    quote:

    Orijinalden alıntı: sertr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Epidoras

    Bugün Samsung Türkiye destek sayfasına üye olup özetle ve kısaca şunu yazdım.

    "Biz sizin ürününüzü tercih ederek hata yapan insanlar yardımcı olurmusunuz?"

    :)

    Onaylamazlar. Bunların global müşteri hizmetlerine ulaşma imkanımız var mı?

    Türkiye de tek ulaşabileceğin nokta, İstanbul Eyüp / Flat Ofis deki çağrı merkezinden öteye gidemezsin. Türkiye desteğinide Unilever in CMC müşteri hizmetleri ilgileniyor.

    Kore veya global müşteri hizmetlerinin iletişim bilgilerini arıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sertr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Epidoras

    quote:

    Orijinalden alıntı: sertr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Epidoras

    Bugün Samsung Türkiye destek sayfasına üye olup özetle ve kısaca şunu yazdım.

    "Biz sizin ürününüzü tercih ederek hata yapan insanlar yardımcı olurmusunuz?"

    :)

    Onaylamazlar. Bunların global müşteri hizmetlerine ulaşma imkanımız var mı?

    Türkiye de tek ulaşabileceğin nokta, İstanbul Eyüp / Flat Ofis deki çağrı merkezinden öteye gidemezsin. Türkiye desteğinide Unilever in CMC müşteri hizmetleri ilgileniyor.

    Kore veya global müşteri hizmetlerinin iletişim bilgilerini arıyorum.

    Sen burayı arıyorsun sanırım:
    http://www.samsung.com/us/common/visitcountrysite.html
    https://contactus.samsung.com/customer/contactus/formmail/mail/MailQuestionProduct.jsp?SITE_ID=1&titleCode=1

    Fakat hiyerarşik yapı gereği sorununa çözüm bulamayabilirsin.
    Nihayetinde senin sorununla ilgili Türkiye çözüm bulmalı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Epidoras

    quote:

    Orijinalden alıntı: sertr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Epidoras

    quote:

    Orijinalden alıntı: sertr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Epidoras

    Bugün Samsung Türkiye destek sayfasına üye olup özetle ve kısaca şunu yazdım.

    "Biz sizin ürününüzü tercih ederek hata yapan insanlar yardımcı olurmusunuz?"

    :)

    Onaylamazlar. Bunların global müşteri hizmetlerine ulaşma imkanımız var mı?

    Türkiye de tek ulaşabileceğin nokta, İstanbul Eyüp / Flat Ofis deki çağrı merkezinden öteye gidemezsin. Türkiye desteğinide Unilever in CMC müşteri hizmetleri ilgileniyor.

    Kore veya global müşteri hizmetlerinin iletişim bilgilerini arıyorum.

    Sen burayı arıyorsun sanırım:
    http://www.samsung.com/us/common/visitcountrysite.html
    https://contactus.samsung.com/customer/contactus/formmail/mail/MailQuestionProduct.jsp?SITE_ID=1&titleCode=1

    Fakat hiyerarşik yapı gereği sorununa çözüm bulamayabilirsin.
    Nihayetinde senin sorununla ilgili Türkiye çözüm bulmalı.

    Vallaha hocam baya atarlı bir mesaj attım...cevap gelicek mi merak ediyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sertr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Epidoras

    quote:

    Orijinalden alıntı: sertr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Epidoras

    Bugün Samsung Türkiye destek sayfasına üye olup özetle ve kısaca şunu yazdım.

    "Biz sizin ürününüzü tercih ederek hata yapan insanlar yardımcı olurmusunuz?"

    :)

    Onaylamazlar. Bunların global müşteri hizmetlerine ulaşma imkanımız var mı?

    Türkiye de tek ulaşabileceğin nokta, İstanbul Eyüp / Flat Ofis deki çağrı merkezinden öteye gidemezsin. Türkiye desteğinide Unilever in CMC müşteri hizmetleri ilgileniyor.

    Kore veya global müşteri hizmetlerinin iletişim bilgilerini arıyorum.

    Bulursan paylaşırsan sevinirim Türkiye Samsung Temsilcilerin sadece beceriksizlerden oluştuğunu da anlatırız.

    https://contactus.samsung.com/customer/contactus/formmail/mail/MailQuestionProduct.jsp?SITE_ID=1&titleCode=1
    buraya bende güzel bir mesaj yolladım bakalım cevap gelecekmi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayl -- 24 Ocak 2013; 19:08:58 >




  • Samsung müşteri hizmetlerine ürün lansmanı yapıldığı sıra kimi soru sormak için aradım, "N8005 mi o ne ki" şeklinde cevap verdiler, daha üründen haberleri yoktu...
  • Oyun ve programları hafıza kartına değilde kendi hafızasına atıyormuş sanırm.Bunu çözmenin bir yolu varmı ?
  • Arkadaşlar benim bu polaris office ile ilgili bir sorum olacak. Word de kayitli bir tablo var bilgisayarda normal görünüyor fakat polaris office ile açtığımda sayfalar kayiyor. Düzeltip kaydediyorum ama bir sonraki açışımda yine aynı. Bu sorunun çözümünü bilen var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OzgurUlupinar

    Oyun ve programları hafıza kartına değilde kendi hafızasına atıyormuş sanırm.Bunu çözmenin bir yolu varmı ?

    Süper soru arkadaşlar,yardımcı olabilecek var mı bu konuda ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Athelas_

    quote:

    Orijinalden alıntı: OzgurUlupinar

    Oyun ve programları hafıza kartına değilde kendi hafızasına atıyormuş sanırm.Bunu çözmenin bir yolu varmı ?

    Süper soru arkadaşlar,yardımcı olabilecek var mı bu konuda ?

    Sorunuzun cevabı olacak mı bilmiyorum fakat Ayarlar > Cihaz(Başlık altında) > Kayıt yeri <- aradığınız yer burası değil mi? Bende kart takılı olmadığı için birşey gözükmüyor ama kart takılırsa oradan seçiliyordur bence...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DganC.

    Yeni kullanıcılar , bu mesajı alıntı yapınız

    Bende geldim benide kaydedebilir misiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • millet asus tf300 ile note arasında kaldım bir yardım ederseniz..:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliwwtdd

    millet asus tf300 ile note arasında kaldım bir yardım ederseniz..:)

    Ben de kalmıştım kısa bir süre,ama çok uzun sürmedi note tercihi.
  • Tabletim de ekranı küçültemiyorum.
    Ayarlardan herşeyi denedim.

    Tablet zamanla kafayımı yiyor arkadaşlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OzgurUlupinar

    Oyun ve programları hafıza kartına değilde kendi hafızasına atıyormuş sanırm.Bunu çözmenin bir yolu varmı ?

    Root yapmak lazım öncelikle, jelly bean için geçerli mi bilmiyorum ama App2SD diye bir uygulama var. Onu kullanabilirsiniz. Uygulamaları hafıza kartına yükler.
  • Arkadaşlar Bluetooth ile pc yi sec. yaptım. Aklıma bir anda ses içinde senk. yapmak geldi,

    Sonuç olarak Bluetooth ile pc ses senkronizasyon yaptım gayet başarılı lakin youtubeden açtığım videonun görüntüsü sesten 1sn kadar geriden geliyor pc den ve aletin hoparlörleri pasif konuma geçiyor, ses tamamen pc ye geçiyor. Genel olarak başarılı 1 sn kadar geriden gelmeseydi daha iyi olabilirdi...

    Ekleme
    11 metreden bluetooth gerçekten iyi çekiyordu... arada iki duvar vardı çekim gücü gayet başarılı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Epidoras -- 24 Ocak 2013; 23:21:43 >
  • merhabalar arkadaşlar benim sorunum ;
    internet ile s note u aynı anda açıp ordan bir metni kırpıyorum fakat kaydet dediğimde resmi panoya yapıştırıyor ve ben sürükleyerek s note a taşıyamamış oluyorum... tanıtım videolarında kırp dedikten sonra panoya yapıştırıldı demiyor ...
    yardımcı olursanız sevinirim ?
  • ekranlar yan yana açıkken spen düğmesine basıp foto çekeceksin,
    1 2 sn sonra ekran fotoya dönüşecek üstteki kes lerden uygunla kesip spen i üzerine basıcasın sonrada snot a atacaksın.

    biraz uğraştırıcı...
  • uygun olanla kes diyorum kaydet e basıyorum kestiğim kısım panoya yapıştırıldı diyor. saatin orada panoya yapıştırıyor videodakilerden farklı .bunları yaptıktan sonra da benim karşıma da ekranın fotoya dönüşmemiş hali geliyor .bir yerlerden kayıt yerini mi değiştirdim acaba bilmeden?
    cevabınız için teşekkür ederim
  • 
Sayfa: önceki 122123124125126
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.