Şimdi Ara

Opel Mokka İnceledik. Bol Foto ve Videolu. (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
376
Cevap
13
Favori
90.203
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben de geçen bindim showroom da yeni Mokka'ya bahsettiğiniz videodaki gıcırdama bindiğim araçta da mevcuttu,iç mekan olarak bir tiguan etmez kanaatindeyim fakat dış tasarım olarak bakarsak Suvlar içinde önemli bir yere sahip bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ellerinize sağlık. ayriyeten aracı ben de inceledim. sonuç olarak çok hoşuma gitti. fiyat olarak daha ucuza bu özelliklerde suv var mı? cevap hayır. ama bana göre tek eksisi 1.3 95 hp dizel motorun bu arabaya konmaması. yılbaşından sonra 1.7 ile gelecekmiş. o kadar vergi bu arabaya verilirmi bilmem.
  • ya arkadaşlar araba ile ilgili satmaz gibi bür sürü şeyler yazıyorsunuz fakat araba bulunmuyor piyasada. gelen ilk parti 1 hafta içinde bitti. 24 bayi ile telefonda konuştum. yeni araç şubatda gelecek diyorlar. istediğim cosma 1.4 sunroof'lu sedef beyaz modeliydi. ama aracı ilk geldiği günden beri bulamıyorum. bunun için sadece şubatı bekliyorum. e sen şimdi gel de bu arabayı tutmadı de.
  • ya arkadaşlar araba ile ilgili satmaz gibi bür sürü şeyler yazıyorsunuz fakat araba bulunmuyor piyasada. gelen ilk parti 1 hafta içinde bitti. 24 bayi ile telefonda konuştum. yeni araç şubatda gelecek diyorlar. istediğim cosma 1.4 sunroof'lu sedef beyaz modeliydi. ama aracı ilk geldiği günden beri bulamıyorum. bunun için sadece şubatı bekliyorum. e sen şimdi gel de bu arabayı tutmadı de.

    evet birçok kişiden duyduğum ve forumlardan okuduğum kadarıyla araç bayilerde yok..yani yok satmış:)))iyiki erken davranmışım:))aracımı teslim aldığım gün birkaç kişi daha sipariş vermişti..hatta bayide araç olmadığından benim aracımı incdlemişlerdi:))
  • Performance.
    Yüzbaşı




    Mesaj: 902

    [X]



    3 Ekim 2012; 23:00:20
    Seçtiğiniz mesajın linkini aşağıdaki kutudan kopyalayabilirsiniz.

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=66530534


    --------------------------------------------------------------------------------

    nissan qq ve juke malzeme kalitesizliği dillere destan bilmeyen yok iki aracıda inceledim tam kalitesizlik abidesi hondadan hiç bahsetmeye bile gerek yok mokka gerek işçilik olsun malzeme kalitesi

    valla parmaklarınıza sağlık ne diyeyim:))aynen öyle..
  • Ben cosmo donanımlı olanını inceledim, genel olarak vasat bir araç olmuş. Ayrıca aracın içindeyken tavana dokunduğunuzda bütün tavan oynuyor, sanki tavanla, tavan kaplaması arası boşluk var ve çok rahatsız edici boşluk sesi çıkıyor, hiç güven vermeyen bir durum.
  • trust_company
    Yüzbaşı




    Mesaj: 259

    [X]



    Dün; 9:17:14
    Seçtiğiniz mesajın linkini aşağıdaki kutudan kopyalayabilirsiniz.

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=67603575


    --------------------------------------------------------------------------------

    Ben cosmo donanımlı olanını inceledim, genel olarak vasat bir araç olmuş. Ayrıca aracın içindeyken tavana dokunduğunuzda bütün tavan oynuyor, sanki tavanla, tavan kaplaması arası boşluk var ve çok rahatsız edici boşluk sesi çıkıyor, hiç güven vermeyen bir durum.

    _____________________________


    aracımın hiçbiryerinden en ufak bir ses gelmiyor,ya da herhangi bir anormallik yok..üretim hatası olan araçlar yok mu?her araba firmasında var bu..ama sizin dediğiniz gibi bir durum 4 adet opel mokka inceledim ,görmedim..bugüne kadar onlarca kişi baktı inceledi aracımı,hatta avm lerde tanımadığım insanlar rica edip incelediler bir taneside olmamış,şurasında şu var burasında bu var şeklinde yorum yapmadılar..tam aksi çok çok beğenildi opel mokka..bayilerde yok satmasının sebebi de bu olsa gerek:))hayırlı sürüşler..




  • Ben fuarda inceledim ve genel olarak beğendim aracı. Özellikle kapılarından ses geliyor mu diye baktım fakat yoktu. Buradaki yorumların çoğuna katılmıyorum. Ayrıca almayı düşünenler bence kahverengi iç mekan tercih etmeliler, gerçekten çok farklı bir hava katıyor araca
  • cumartesi günü öğleden sonra teslim aldım aracımı 1.4 cosmo sedef beyaz bence 10 numara olmuş malzeme kalitesi olsun gidişi olsun duruşu olsun start stopu farları rahatlığı valla almayı düşünüpte aklında soru işareti olan bişey varsa sorun cevaplamaya çalışıyım fakat araba şuanda 150 km de bundan dolayı yakıt konusunda çok bişey söyliyemeyeceğim ama en kısa zamanda paylaşıcam
  • tolgaoktay777
    Er




    Mesaj: 9

    [X]



    Dün; 22:32:12
    Seçtiğiniz mesajın linkini aşağıdaki kutudan kopyalayabilirsiniz.

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=67702445


    --------------------------------------------------------------------------------

    cumartesi günü öğleden sonra teslim aldım aracımı 1.4 cosmo sedef beyaz bence 10 numara olmuş malzeme kalitesi olsun gidişi olsun duruşu olsun start stopu farları rahatlığı valla almayı düşünüpte aklında soru işareti olan bişey varsa sorun cevaplamaya çalışıyım fakat araba şuanda 150 km de bundan dolayı yakıt konusunda çok bişey söyliyemeyeceğim ama en kısa zamanda paylaşıcam


    hayırlı olsun, kazasız belasız günlerde kullanın..darısı almak isteyenlere diyelim:))aracın fiyatı yükselmiş bu arada:)




  • amin saol cuma günü opeldeki satış elemanı zam geleceğini söylemişti hatta cuma akşamı saat 16 ya kadar parayı yatırın dedi neyse yatırdık ertesi gün baktımki opelin sitede bile artmış fiyatlar ben aklımdaki fiyata aldım deneme sürüşü bile yapmadan sadece cuma günü kontak çevirmiştim motor sesini duymak için o kadar bu arada tekrar söylüyorum iyiki almışım
  • memnunum ve bende iyiki almışım diyorum,pişman değilim..(hyundai ix 35 alacakken ramak kala kararımı değiştirip mokkaya döndüm ben)yazdığınız gibi test sürüşü yapmadan aldım bende çünkü test aracı gelmemişti bayiye..nasıl bir cazibesi varmıs ki test sürüşü yapmadan ilk kez bir arac alıyorum:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgaoktay777

    cumartesi günü öğleden sonra teslim aldım aracımı 1.4 cosmo sedef beyaz bence 10 numara olmuş malzeme kalitesi olsun gidişi olsun duruşu olsun start stopu farları rahatlığı valla almayı düşünüpte aklında soru işareti olan bişey varsa sorun cevaplamaya çalışıyım fakat araba şuanda 150 km de bundan dolayı yakıt konusunda çok bişey söyliyemeyeceğim ama en kısa zamanda paylaşıcam

    Hayirli ugurlu olsun. Allah kazasiz belasiz kullanmayi nasip etsin. Bu arada goruslerinizi, tecrubelerinizi merakla bekliyorum.
  • Merhabalar. Sitenin ve çok katılmış olmasam da forumların uzun zamandır takipçisiyim. Donanımhaber forumları, ihtiyacım olan hemen her konuda ilk girdiğim ve içeriğine, kullanıcılarının yorumlarına/izlenimlerine en çok güvendiğim forumdur. Ben de yeni bir Opel Mokka sahibi olarak, aracı merak eden forumculara deneyim ve düşüncelerimi aktarmak istedim.

    3 Kasım cumartesi günü Opel Balkan'dan (aracı teslim edene kadar yaşattıkları stresten bahsetmek istemiyorum, sadece eski aracımı da buradan almış olduğum için Balkan'ı tercih ettim, reklam yaptığımı düşünmeyin) teslim aldığım aracım 1.4 turbo motor ve enjoy donanım, rengi velvet kırmızı. rengine eşim de ben de bayıldık (özellikle eşim, tek fikir beyan ettiği husus da bu oldu:), düşündüğümüz sedef beyazı hem en çok talep gören renk olduğu, hem de olası bir çizik veya vuruk halinde sedef boyanın tamirinin daha zor olduğu için tercih etmedik.

    arabanın donanım kısmına gelirsek; Enjoy ile cosmo donanım arasındaki farklılıkların (sadece kol dayama yeri için 6bin lira vermek istemedim:) fiyat farkına değeceğini düşünmediğim için enjoy donanımı tercih ettim. Navigasyon veya sunroof da bana göre gereksiz eklentiler olduğu için tercih etmedim. motor olarak elbette 140hp turbo ve AWD özelliğini tercih ettim. Mokka sahibi diğer forumcular gibi ben de test sürüşü yapmadan aracı aldım. internette günlerce yaptığım araştırmalar ve diğer araç sahipleri ile yaptığım görüşmeler sonucu (olumsuz bir deneyim ve düşünceye sahip olan biri çıkmadı) içim rahat bir şekilde son kararımı verdim. Kararımı vermeden önce ciddi ciddi qashqai veya asx almayı düşünüyordum (ix35 ve kia sportage da olasılıklar arasındaydı, ancak araçları test edince anında vazgeçtim). Ancak Mokka'yı hepsinden üstün kılan özellikle 140hp turbo motoru ve AWD özelliğiydi. Ayrıca Opel'in malzeme kalitesi, işçilik ve tasarım (hem mühendislik hem de dış görünüş) anlamında bu diğer markalardan daha güvenilir ve üstün olduğunu düşünüyorum. Tek tek diğer araçlar ile ilgili düşüncelerimi yazmak istemem, sonuçta konumuz Mokka:)

    Öncelikle aracın dış görünüşünün beni tiguan ve qashqai'den (ve elbette yeti'den) daha fazla cezbettiğini söylemeliyim. özellikle tiguan ve hatta qashqai belki biraz daha zarif bir dizayna sahip, Mokka biraz daha kaba gibi duruyor ama dikkatli incelediğinizde dış çizgilerinin daha kaslı durduğu ve bunun arabayı çok güçlü gösterdiği bir gerçek. Elbette birçok kullanıcıya hitap etmeyecektir, kimisi HB veya sedan araçları daha çok beğeniyor ve şehiriçinde SUV kullanmanın mantıksız olduğunu düşünüyor (ki compact olanları da dahil SUV'ler-sport utility vehicle- aslında şehiriçi için tasarlanmış araçlar), bazı SUV'cular tamamen dizayn ve konfora yöneliyor, diğerleri de dizayndan ziyade yakıt tüketimi veya fiyat/performans dengesine dikkat ediyor. Mokka'da aslında hepsinden fazla fazla var, özellikle iç dizaynı ve konforu ile bu fiyata sağladığı 4X4 özelliği ve çok yüksek olmayan yakıt sarfiyatı bana kalırsa Mokka'yı rakiplerinden bir adım öne çıkarıyor. Bu fiyata 4X4 olarak gördüğüm kadarıyla dacia duster'dan başka araç yok, yeti'nin 4X4'ü dahi 60binin üzerinde. İkisi de Mokka'nın yanına bile yaklaşamaz. ayrıca bir çok araçla opsiyonel olarak gelen ve ek para ödeyerek sahip olabileceğiniz 18 inç jant ve lastiklerin standart donanım olması da çok önemli bir özellik bence.

    Bununla birlikte aracın oldukça yüksek olduğunu söylemeliyim. Otoparkta yanındaki tiguan'dan ve kayınpederimin ASX'inden daha yüksek duruyordu (sanırım bunun bir sebebi de araçla gelen 18 inç jantlar) ki sanırım oturma pozisyonu da tiguan'a göre daha yüksek kalıyor. Aynı durum Mokka'dan önce çok beğendiğim ve almayı düşündüğüm Qashqai ile de geçerli. Trafikte diğer araçlara resmen tepeden bakıyorsunuz, ki bu hissi range rover ve captiva kullanırken de yaşamıştım (babamın arkadaşlarının araçlarıydı, yani attan inip eşeğe binme gibi bir durum yok). Tabii ki range ve captiva mokka'dan daha yüksekti, ancak emin olun verdiği his aynı. Qashqai'den 15 cm daha kısa olmasına rağmen iç hacmi hemen hemen aynı, ön koltuk ayarlı vaziyette arka koltukta oturan kişiye neredeyse 15-20 cm kadar diz boşluğu kalıyor (boyum 1.80, sürücü koltuğunu kendime göre ayarlayıp arkaya oturduğumdaki durum bu). sürücü koltuğu da iki kademe ayara sahip, oldukça rahat bir sürüş sağlıyor diyebilirim, ki bu genelde bütün SUV'lerden beklenen ve alınan bir özellik. anlatıldığı gibi, içerisinde birçok saklama alanı bulunduğu da bir gerçek. Ancak gözlük saklama kabı enjoy donanımda yok ne yazık ki (!).

    Önceki arabası otomatik vitesli olan biri için kullanımı da gayet rahat geldi, elbette sıkışık trafikte biraz sıkıntı yaşadım ama düz vites kullanıcılarının hiç sıkıntı yaşamayacakları, aksine start&stop özelliğini çok kullanışlı bulacaklarını zannediyorum (zaten yavaş yavaş standart donanım haline geliyor bu start&stop). özellikle araç stop ettiğinde sadece debriyaja basarak arabayı çalıştırabiliyor olunması bana çok faydalı geldi :) Aracın 115hp modelini bilmiyorum ama 140hp'lik turbo motorlu modeli gerçekten çok atik ve seri, hızlanması çok yumuşak ve kesinlikle çeşitli sitelerde okuduğum gibi gürültülü bir motora sahip değil. aksine motor bana çok sessiz geldi. Ataköy-Sirkeci sahilyolunda 5. vitese çıktım, ancak daha otobana çıkıp 6. vitese geçme imkanım olmadı, geçen arkadaşlar varsa burada motor sesinden bahsedebilirler. Teknik özelliklerinde 100km'ye 10 sn altında (9.9) çıktığı söyleniyor, bunu da test etme imkanım olmadı açıkçası. ancak aracın, toplam ağırlığına rağmen ilk viteslerde çok iyi hızlandığı ve hızlanırken keyif verdiği de bir gerçek. Düşünenlere tavsiyem kesinlikle turbo motor tercih etmeleri. turbo motorlar gelen AWD (4X4) özelliği de özellikle doğayla iç içe yaşayan ve şehirdışında vakit geçirmeyi sevenler için ideal olacaktır. 4X4 kendiliğinden aktif hale geliyor ve düz yola çıktığınızda yine kendiliğinden normal sürüşe geçiyor. Bir özellik de; dik ve kaygan bir yokuştan inerken (buzlu veya karlı) tek tuşla aktif hale getireceğiniz yokuş iniş desteği, aracın hızını 7 km/h'ya sabitliyor ve güvenli bir şekilde yokuşu inebiliyorsunuz. en kısa zamanda uludağ, kartepe veya abant-ılgaz'a gidip 4X4 ve diğer özellikleri test etmeyi düşünüyorum.

    Aracın ses sistemi gayet tatmin edici. 6 hoparlörlü olması (radyonun sesinden gayet memnunum, CD taktığımdaysa yerimden zıplıyorum resmen), radyonun 6'şar 3 sayfa yani toplam 18 kanal kayıt özelliği, USB grişi olması, bluetooth bağlantısı özellikle müzik dinlemeyi sevenler ve mp3 player/iphone vs kullananlar için olmazsa olmaz özellikler. Buraya akılda soru işareti kalmasın diye değindim, hızlıca geçiyorum.

    Bagaj hacminin ortalama olduğunu söyleyebilirim, çok geniş bir bagaj beklemeyin. Açıkçası bayide gördüğüm chevy cruze hb'nin bagaj hacmi bile Mokka'nın neredeyse iki katıydı. ancak arka koltuklar katlandığında hacim genişliyor. Kalabalık aileler için sıkıntı yaratabilir. Aracı sadece ben ve eşim kullanacağımız için ben bunu bir sorun olarak görmüyorum. Arkadaşlarımızla çıkacağımız tatillerde ise bagajları bir şekilde sığdırabileceğimizi düşünüyorum.

    Opel eye (kaza önleme, şerit takip ve levha tespit sistemi), flexfix, geri görüşlü navigasyon vs. bunların hepsi opsiyonel donanım ve fiyatları da oldukça yüksek. Opel eye'ın birçok özelliğinin İstanbul (ve Türkiye) yollarında muhtemelen çalışmayacağını düşünürseniz bence gerek yok. ayrıca bunlar fabrikada takılabildiği için sipariş vermeniz halinde neredeyse 2 aylık bir bekleme süresi öngörülüyor (sanırım navigasyon buradaki servislerde takılabiliyor). ayrıca geri görüşlü navigasyonun geri görüş görevini park sensörleri fazlasıyla yerine getiriyor.

    Arka koltuktan ön kısmın ve yolun gözükmediği şeklinde yorumlar okudum, ancak bu bana pek doğru gelmedi. Arkada oturan kısa boylu insanların veya çocukların camdan dışarısını görememe ihtimali olsa da bunun sürücü için bir kayıp olduğunu düşünmüyorum :) ne de olsa arabayı kendimiz için alıyoruz, başkaları için değil. Kapıdan ses çıktığına ilişkin olumsuz görüşün de doğru olmadığını söyleyebilirim, kapılar çok yumuşak kapanıyor, ancak bagaj kapağı için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. plaka çerçevesinin de etkisiyle bayağı bir ses çıkartıyor. İç döşemelerin sert plastik olduğu da doğru değil, araç diğer opel'lerde (en azından eski astra'mda) olduğu gibi yumuşak plastikle kaplı, sadece el freninin sert plastik olduğunu söylemeliyim, ancak bunu da sadece arabayı kaldırıp park ederken kullandığınız için pek de önemi yok. tabii ki el freni insignia'lardaki gibi otomatik olabilirdi, ancak benim için sorun değil. bazı yorumlar arka camın kısa ve dar olduğu, bunun da görüşü kısıtladığı yönünde ama trafikte böyle bir his uyanmadı bende. aksine arka görüş gayet açık. buna yan aynaların büyüklüğü de etki ediyor.

    Yalnız, aracı almayı düşünen arkadaşları şu konuda uyarmam gerekiyor. Opel süspansiyonlarına alışkın olmayanlar yabancılık çekebilir, zira süspansiyonlar astra kadar olmasa da biraz sert, ben 7 sene Astra kullandım ve açıkçası alışkınım, beni rahatsız etmedi. Ancak dediğim gibi İstanbul'un çukurlu, bol kasisli ve bozuk yollarında, astra kadar olmasa da süspansiyonların sertliği hafif hissediliyor. Qashqai'nin bu anlamda daha yumuşak süspansiyonlarının olduğunu söyleyebilirim, ama bu da yol tutuştan taviz vermek anlamına geliyor. Mokka'nın çok üstün bir yol tutuşu olduğu söyleniyor, ben bunu bir Opel kullanıcısı olarak Opel araçlar için rahatlıkla söyleyebilirim. Mokka'nın yol tutuşunu sahilyolunda test etme imkanım oldu. sahilyolunu kullananlar bilirler, yol bol kavislidir. 80-100 km hızla girdiğim kavislerde en ufak bir kayma veya titreme hissetmedim. Astra için de durum böyleydi. sadece bol çamurlu yollar hariç, Astra'da da en ufak bir yol tutuş problemi de yaşamamıştım. dolayısıyla hafif sert süspansiyonların benim için bir sorun oluşturmadığını, ancak alışkın olmayan arkadaşların ilk başlarda yabancılık çekebileceğini tekrarlayayım.

    Aracın bana göre olumsuz yönleri yok mu? elbette var. Bana göre olumsuz yönler şunlar: 1- enjoy donanımda kol dayama desteğinin olmaması, ki her SUV'de standart olması gereken bir özellik 2- anahtar yerine kart (gerçi kartlar kullanışsız, bir süre sonra kırılabiliyor) veya anahtarsız çalışma özelliği konulabilirdi, mesela kayınpederimin ASX'inde bu özellik mevcut. 3- bagaj kapağının sesli kapanması (bahsetmiştim, belki de plaka çerçevesindendir) 4- aracın içinde oldukça fazla saklama alanı olmasına rağmen CD kutuları için ekstra bir alan yok (çok fazla CD'si olan ve araçta saklamayı seven biri için olumsuz bir durum)

    ASX'de olup da Mokka'da olmayan (gerçi ASX'te de yüksek donanımda mevcut) bir eksiklik de ön koltuk ısıtmaları ve panoramik cam tavan olarak düşünülebilir, ancak kayınpederimin panoramik tavanı bir kez bile kullanmadığı, koltuk ısıtmalarını ise kışın 1-2 ay süresince en fazla 10 kez kullandığını düşünürseniz bunlara eksiklik demeye dahi dilim varmıyor. panoramik tavan, şehirdışı yollarda araç kullananlar için (hatta şehiriçinde bile bu tehlike var) pek uygun değil, çünkü yoldan sekebilecek taşlar panoramik tavan camını çatlatabiliyor/kırabiliyor. Cam değişimi de oldukça masraflı bir iş (sigortanın karşılayıp karşılamadığını bilmiyorum). bunun haricinde, 10 dk oturduğunuzda koltuk vücut ısısından zaten ısınıyor, yani koltuk ısıtmasına pek de ihtiyaç yok :) elektronik el freni eksikliği, kapı kilitlerinin eski tip olması (yukarı aşağı hareketli kilitler), bagaj hacminin çok büyük olmaması gibi olumsuz olduğu düşünülebilecek hususlar araçtan alacağınız keyfin yanında gerçekten çok ufak detaylar olarak kalıyor. ancak bunlar illaki olsun diyorsanız Mokka size göre değil demektir.

    Ben aracı anahtar teslim 55.400 TL'ye aldım (2006 astra ve 2007 clio III'ümüzü takasta kullandık), şu anda fiyatı ÖTV zammından dolayı 2bin Tl civarında arttı sanırım. açıkçası bütçemize en uygun araç Mokka'ydı. Sportage, ix35, Qashqai ve Tiguan boyutları itibariyle aslında Mokka'nın bir üst sınıfı denilebilir. Mokka daha ziyade ASX, Juke, Yeti, duster ve Mini countryman ile aynı segmentte. Ancak 1.4 turbo motorlu verisiyonun hem kendi sınıfındaki, hem de bir üst sınıftaki araçlardan fiyat/performans dengesi açısından daha üstün olduğunu düşünüyorum. Mokka dışında bir araç bakan arkadaşlara kia ve hyundai'den uzak durmalarını (özellikle performans ve malzeme/işçilik açısından-kişisel görüşümdür), bütçeleri elveriyorsa ve benzin sarfiyatını önemsemiyorlarsa Tiguan'a yaklaşmalarını öneririm. 80-90bine çıkabilecek SUV meraklıları ise Honda CR-V ve Captiva'ya bakmalılar.

    sürç-i lisan ettiysem affola. amacım polemik yaratmak kesinlikle değil.

    Herkese iyi forumlar.

    PS: araçla ilgili sorusu olan arkadaşlara yardımcı olmaktan memnum olurum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi interpol -- 6 Kasım 2012; 15:02:35 >




  • Eline sağlık ama araç çok gıcık normalde sıradışı tasarımları severim ama o el freni tam UCUBE olmuş
  • tasarımının sıradışı olduğunu söyleyemem, en azından juke kadar değil, ama o el freni gerçekten bir garip. neyse ki göze çarpmayan bir yerde!!!

    Bana kalırsa 1-2 seneye kadar bu tip eksiklik veya tasarımsal/estetik detayları makyajlarlar. sonuçta birçok model piyasaya çıktıktan 1-2 sene sonra müşteri ilgisini koruyabilmek için illaki makyajlanıyor.
  • Bana kalırsa bu sınıfta alınabilecek en optimum araba yeti.Sırf ilginç tasarımı ki bence çok güzel ve skoda algısının getirdiği ikinci el kaybı yüzünden f/p olarak çok önünde olduğu qq ve tiguanın gerisinde kalıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: interpol

    tasarımının sıradışı olduğunu söyleyemem, en azından juke kadar değil, ama o el freni gerçekten bir garip. neyse ki göze çarpmayan bir yerde!!!

    Bana kalırsa 1-2 seneye kadar bu tip eksiklik veya tasarımsal/estetik detayları makyajlarlar. sonuçta birçok model piyasaya çıktıktan 1-2 sene sonra müşteri ilgisini koruyabilmek için illaki makyajlanıyor.

    Harika bir inceleme yapmışsınız elinize sağlık.. Mesajın uzunluğunu görünce ellerimi ovuşturup keyifle başladım okumaya kahve eşliğinde..
    Kendimle aynı bakış açısına sahip birinin yorumlarını okumak çok güzel..Hemen sormak istiyorum, (ix35 ve kia sportage da olasılıklar arasındaydı, ancak araçları test edince anında vazgeçtim) bunun sebebi nedir..?
    QQ, Mokka ve Sportage arasında kalıp, otomatik vites seçeneği yüzünden QQye niyetlenip özellikle iç kalite sebebiyle vazgeçmek üzereyim..
    Fikirlerinizi kendime yakın bulduğum için özellikle size sordum, özelden daha detaylı yazabilirsiniz.. Şimdiden teşekkürler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @interpol; aracın hayırlı uğurlu olsun. Allah kazasız kullanmayı nasip etsin. Ayrıca uzun ama detaylı daha da önemlisi objektif değerlendirmelerin için çok teşekkür ediyorum. Mokka için uzun zamandır bu tarz bir değerlendirme bekliyordum. Ben de geçen ay Mokka Cosmo için önsipariş verdim. Isıtmalı deri koltuk hariç tüm opsiyonlar mevcut. Zaten özel sipariş sadece FlexFix veya ısıtmalı deri koltuk sözkonusu ise alınıyor. Bunlar yoksa bayiye ne gelirse onlardan birini seçiyorsun. Teslimat için bana Şubat sonu-Mart başı gibi araç gelir demişlerdi. Ki hala aynı noktadayız. Aracın olumlu gördüğün yönlerini hemen hemen aynen paylaşıyorum. Özellikle 4x4 AWD çok farklı. Yine aynı şekilde olumsuz gördüğün hususların da pekçoğunda aynı düşüncedeyim. Mesela el freni, anahtarsız çalıştırma sisteminin olmaması bana da tuhaf gelmişti. Ama diğer olumlu yanlarını dikkate aldığımda çok da üzerinde durmadım. Ayrıldığım noktalardan biri panaromik tavan. Zira Mokka'da panaromik tavan yok. Normal, sadece ön tarafta olan yarım tabir edilebilecek iki yönlü (ileri-geri ve dikine) açılabilen tavan mevcut. Çok mu önemli ? Kişiye göre değişir elbette. Yine geri görüş kamerası da özellikle yüksek araçlarda işe yarar diye düşünüyorum. Kaldı ki geri görüş kamerasını benden çok eşim istedi :). FlexFix de yine benim değil benim oğlanın özel isteği idi. Zira tam bir bisiklet tutkunu :). Sonuçta bunların hepsi opsiyonel. Kişi hangisini kullanıp kullanmayacağına kendisi karar verecektir elbette. Neyse kullandıkça tespitlerini paylaşmaya devam edeceğini umuyorum. Tekrar hayırlı olsun :)...




  • Sis farlarını mercek yapmışlar. Bizim apaçilerin yapacaklarınıda düşünmüş alamanlar
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.